triangle
Taschen
|
1 стежить
    ¯\_(ツ)_/¯
    У вас немає обраних фільтрів
    кешбек від 16 ₴

    Деканди'' вгорі зображення мають бути роз'єднані вниз до 512 сторінок з фотографій в цьому останньому retrospective колекції Nobuyoshi Araki's work, selected by artist himself. delves deep in Araki's best-known imagery: Tokyo street scenes; faces and foods; colorful, sensual flowers; female genitalia; and the Japanese art of kinbaku, або bondage. As girls lay bound but defiant and glistening petals assume suggestive shapes, Araki plays constantly with patterns of subjugation and emancipation, death and desire and with slippage between serene image and shock.Describing his bondage photographs “ Araki seeks to come closer to his female subjects through photography, emphasizing role of spoken conversation між himself and the model. У його природному Japan, він має статевий статевий статус для багатьох жінок, які задовольнили його передачу до фотографії зображення з їхньої стійкості. Без того, як ми працювали як культурні археологи в 1980 році, TASCHEN був synonymous s accessible publishing, helping bookworms за світом curate їх своєю library art, anthropology, і aphrodisia at unbeatable. Today we celebrate 40 years incredible books by staying true to our company credo. The 40 series presents new editions of some of the stars of our program—now more compact, friendly in price, and still realized with the same commitment to impeccable production. У цій ретроспективній збірці робіт Нобуєсі Аракі, відібраних самим художником, усі зображення десятиліть були зведені до 512 сторінок фотографій. харчування, барвисті, чуттєві квіти, жіночі геніталії та японське мистецтво кінбаку, або бондаж. Коли дівчата лежать пов'язані, але непокірні, а блискучі пелюстки набувають привабливих форм, Аракі постійно грає з моделями поневолення та звільнення, смерті та бажання, а також зі ковзанням між безтурботним зображенням і шоком. фотографію, підкреслюючи роль розмовної мови між собою та моделлю. У рідній Японії він став культовим для багатьох жінок, які почуваються розкутими завдяки його готовності сфотографувати вираз їхнього бажання. Про серію TASCHEN виповнюється 40 років! З того часу, як у 1980 році ми розпочали свою роботу як культурні археологи, TASCHEN став синонімом доступного книговидання, допомагаючи книжковим черв'якам по всьому світу збирати свою власну бібліотеку мистецтва, антропології та афродизії за безпрецедентними цінами. Сьогодні ми відзначаємо 40 років неймовірних книг, залишаючись вірними своєму кредо. У серії «40» представлені нові видання деяких зірок нашої програми - компактніші, за більш доступною ціною, але виконані з тим самим прагненням до бездоганного виробництва.
    кешбек від 20 ₴

    Початкові вірші в fascinating and complex history of witchcraft, від хитромудрих метеорій стародавніх культур до сучасних ембріональних кораблів за сучасними артистами і діячами, це expansive toma conjures up a breathtaking overview of an-old Сполучені в legend, folklore, і мити, архітектором witch haevolved from the tales of Odysseus and Circe, Celtic seductress Cerridwen, and myth of Hecate, fierce ruler of moonlit night. У Witchcraft ми поводимося з багатьма безкарнощами, як це штрихи-shifts через центри, альтернативно перетворюючи в мамину, німфу, і crone-seductress and destroyer. Створення visual chronicle є першим своїм дитиною, глибоким життям в комплексних symbologies під час witchcraft traditions, як перетворюється через history of art itself. Витина була грати мусить до великих артистів через час, від тьмяних вигадок Francisco Jose de Goya і Albrecht Durer до елегантного гравця до magical femine as re-imagined Surrealist circle Remedios Varo, Leonora Carrington, і Leonor Fini. Щастя має тягнуться через folktales і dramatic literature як добре, від аркушів пісні The Brothers Grimm, до Weird Sisters сягають на їх black cauldron в Shakespeare's Macbeth, to L. Frank Baum's iconic Wicked Witch of West, шпильки над статтю Dorothy. Featuring enlightening essays by modern practitioners як Kristen J. Sollee і Judika Illes, як добре переговори з юристами і школярами так само, як Madeline Miller і Juliet Diaz, Witchcraft включає в себе величезне коло традиційних традицій, що ембріювання magického як spiritual exploration and creative catharsis. Ця велика книга знайомить читачів із захоплюючою і складною історією чаклунства - від міфологій богинь стародавніх культур до сучасного захоплення цим ремеслом сучасними художниками та активістами - і представляє захоплюючий огляд вікової традиції. архетип відьми, що сягає корінням у легенди, фольклор і міфи, розвинувся з сказань про Одіссея і Цирцея, кельтської спокусниці Церрідвен і міфу про Геката, лютої володарки місячної ночі. У книзі «Чарівство» ми досліджуємо її численні втілення з тих пір, як вона змінює форму протягом століть, поперемінно перетворюючись на матір, німфу, крону, спокусницю і руйнівницю. подібне глибоке занурення в складну символіку чаклунських традицій, вивчену через історію мистецтва. Відьма була музою великих художників у всі часи, від похмурих спокус Франсіско Хосе де Гойї та Альбрехта Дюрера до елегантної панахиди за магічним жіночим початком, переосмисленим сюрреалістами Ремедіосом Варо, Леонорою Керрінгтон та Леонор Фіні. Відьма зачаровує і в народних казках, і в драматичній літературі - від отруйних яблук братів Грімм до Дивних сестер, що зібралися біля свого чорного казана в шекспірівському «Макбеті», та культової Злої відьми Заходу Л. Френка Баума, що гоготить над долею Дороті. Протягом усього цієї захоплюючої візуальної подорожі ми будемо свідками того, як відьма переживає переслідування і набуває сили, будучи сучасним символом сміливої непокори та потужного нонконформізму. Книга «Відьомство» включає пізнавальні есе сучасних практиків, таких як Крістен Дж. Соллі та Джудіка Іллес, а також інтерв'ю з такими авторами та вченими, як Маделін Міллер та Джульєт Діас, і охоплює широкий спектр культурних традицій, які використовують магію як духовний пошук та творчий катарсис.
    кешбек від 33 ₴

    Sex Shop Magazines Show It All Censorship is finally defeated in the 1970s in late 1960s specialty bookstores selling magazines under counter replaced by sex shops, or “adult bookstores” in us, why except wh available. Це started with Swedish Private and its shockingly explicit covers. Denmark's Theander Brothers countered with Rodox and Color Climax, з екологічно explicit content. Soon they були supplying most of Northern Europe, with the Netherlands pitching in. У U.S. Reuben Sturman був захищений King of Porn, з affiliates churning out hardcore of every kind to fill his 800 bookstores. Suddenly men used to taking what was offered could be picky. Lesbian dominance? Hot housewives? Black and Asian women? Hippie nudists espousing free love and drug use? Hairy women? Shaved women? Shaved women giving hairy women enemas? Це було все. Для кінчиків, всі fetish був визнаний: spanking titles Zap and Smack cuddled up to dominance titles Bitch and Aggressive Gals, and to Wet Dreams, Diapered and Dominated and Enema Pick ups. Для rubberists там була quirky Atomage, і навіть quirkier Belly Button. Yes, Belly Button. Будьте знайомі з ним Edw. Wood, Jr., названий world's worst film director? Then you’ll enjoy його маленькі відомі порно магазини, включаючи Balling, Skin & Bones and Party Time. What a decade. Війна: все, що в цьому обсязі є uncensored and for mature adults only. Photos do no represent the majority. Volume 6 features over 600 covers and photos from Sweden, Denmark, Netherlands, and the US. with the usual, amusing text. Журнали секс-шопу показують всеЦензура остаточно переможена в 1970-х роках Наприкінці 1960-х років на зміну спеціалізованим книгарням, що продають журнали під прилавком, прийшли секс-шопи, або «книжкові магазини для дорослих» в США, і тоді всі журнали, за всі доступи, за все. зі шведського Private з його шокуючими відвертими обкладинками. Датські брати Теандер запропонували Rodox та Color Climax з не менш відвертим змістом. Незабаром вони постачали більшу частину Північної Європи, а Нідерланди приєдналися до них. У США Рубена Стурмана було проголошено королем порнографії, а його філії випускали всілякі хардкорні видання, щоб заповнити 800 книгарень. Несподівано чоловіки, які звикли брати все, що їм пропонують, стали розбірливими. Лесбійське домінування? Гарячі домогосподарки? Чорні та азіатські жінки? Хіпі-нудисти, які пропагують вільне кохання та вживання наркотиків? Волохаті жінки? Голені жінки? Голені жінки, що роблять волохатим жінкам клізми? Тут було все. Для любителів збочень були представлені всі фетиші: ляпанці Zap і Smack в обіймах з домінуванням Bitch та Aggressive Gals, Wet Dreams, Diapered and Dominated та Enema Pick ups. Для любителів гуми були представлені химерні Atomage та ще більш химерні Belly Button. Так, Belly Button. Вам знайоме ім'я Едуарда Вуда-молодшого, якого називають найгіршим у світі режисером? Тоді вам сподобаються його маловідомі порножурнали, включаючи Balling, Skin & Bones та Party Time. Що за десятиліття! Попередження: все в тому томі без цензури і тільки для зрілих дорослих. Фотографії не відображають більшість. У шостому томі представлено понад 600 обкладинок та фотографій зі Швеції, Данії, Нідерландів та США із звичайним кумедним текстом.
    кешбек від 40 ₴

    Петро Lindbergh і Azzedine Alaia, photographer і couturier, були спрямовані на їхню love of black, love that they would cultivate alike in silver print and solid color color garments. Ліндберг неухильно кинувся в чорне і біле, щоб підтвердити його вишукування для вірогідності в faces я brought до світла. Alaia drew на monochrome timeless clothes для створення справжніх скульптур для тіла. Ілюструючи свою громадськість spirit, його зображення є дійство своїх артистичних партнерів і випробувань до своїх history-making achievements in photography and fashion. На той час як Lindbergh's reputation в Німеччині був зростаючий тільки до його роботи в Stern magazine, і він набув його студію в Парижі в 1978, Alaia був кутуєр зламався в discretion, який має важливу технологію, Coature.Alaia became the architect of bodies, reviveling і unveiling them, при якому Lindbergh відрізнявся ним з shining a light on their soul and personality. Step by step, they became the creators that dominated their respective disciplines. Both rejected any artifice що distracted from the true subject, and is is with great ease that they came together for number of powerful collaborations.Shared inspirations and aesthetic values are visible throughout their work. На пляжі в Le Touquet і streets of old Paris reference mutual love of black and white cinema and vast panoramas. Замок технічного закладу ілюструє пам'ятник промислового німецького ландшафту для одного і повідомлень про необмежену партію для функціонального дизайну і архітектури, що випливає з інших. Alaia's clothes act as pedestals for smiles and eyes of women who wear them: Nadja Auermann, Mariacarla Boscono, Naomi Campbell, Anna Cleveland, Dilone, Lucy Dixon, Vanessa Duve, Helene Fischer, Pia Frithiof, Jade Jag Koester, Ariane Koizumi, Yasmin Le Bon, Madonna, Kristen McMenamy, Tatjana Patitz, Linda Spierings, Tina Turner, Marie-Sophie Wilson, Lindsey Wixson. Для Lindbergh, який побудував свої notoriety на зображеннях цих супермоделей, вірогідність своїх треків є всі, що матір. У результаті є потужний чорний і білий каталог того, що переміщається з truthfulness і beauty. Ville de Paris, Paolo Roversi, photographer, і Olivier Saillard, художній історик і директор з Fondation Azzedine Alaia, Paris. Американський Vogue покрив під Editor-in-Chief Anna Wintour, bringing dotherther for first time a group of young women who would become the '90s supermodels, and numerous exhibitions in renovated institutions including Victoria & Albert Museum in London and Centre Pompidou in Paris Bahnhof, Berlin Museum for Contemporary Art, Bunkamura Museum of Art in Tokyo, Pushkin Museum of Fine Arts in Moscow, and Kunstpalast in Dusseldorf. Фотограф Пітер Ліндберг та кутюр'є Аззедін Алайя були об'єднані любов'ю до чорного кольору, яку вони однаково культивували у срібних відбитках та однотонних вбраннях. Ліндберг постійно звертався до чорно-білого кольору, щоб підкреслити своє прагнення автентичності в обличчях, які він виводив на світ. Алайя використовував монохромність позачасового одягу, щоб створювати справжні скульптури для тіла. У цій книзі унікальний діалог між двома художниками увічнений у пресі. Ілюструючи їхню духовну спорідненість, зображення є святкуванням їхнього художнього партнерства і свідченням їх історичних досягнень у фотографії та моді. У той час як репутація Ліндберга в Німеччині росла завдяки його роботі в журналі Stern, і він відкрив свою студію в Парижі в 1978 році, Алайя був кутюр'є, оповитим таємницею, чиї складні техніки були потаємним секретом серед найважливіших клієнтів Haute Couture.Алайя став архітектором, їх, висвітлюючи їхню душу і особистість. Крок за кроком вони стали творцями, які домінують у своїх дисциплінах. Обидва відкидали будь-які хитрощі, що відволікають від їхнього справжнього предмета, і з великою легкістю об'єдналися для низки потужних спільних проектів. Загальні натхнення та естетичні цінності простежуються у всіх їхніх роботах. Пляж у Ле-Туку та вулиці старого Парижа відображають загальну любов до чорно-білого кіно та великих панорам. Фон машин
    кешбек від 101 ₴

    Visual Language of architect Tadao Ando's sketches and drawings Цей hugely revealing journey через mind and memory of one of architecture's great poets is told in Tadao Ando's own words. A дуже особистісний обсяг, його трасування п'ять декадів з prolific creativity, витрачаючи понад 750 наклейок, моделі, і технічні drawings що оминає їхню практику. З небагатьох світоглядів туристичних ліній до точки зору технічних drawings, witness the evolution of many of his most famous projects- among them Row House in Sumiyoshi, Rokko Housing, Chichu Art Museum, Bourse de Commerce-not as isolated moments проекти, shaped by time, travel, and reflection. Більше ніж monograph, це є map of Ando's inner landscape. Він помічає світло скелі монастырі в південному Франції, глибокий стислий резонанс степель в Ахмедабаді, і лабіринтина містерія кавових квітів в Cappadocia. Досвідчений протягом своїх ранніх робіт в його житті, ці пам'ятки became seeds. Дослідження як ці фрагменти випробування, фільтровані через тіло і емоції, переміщені як сильні стислі драми, викинуті в конкретні, світла і світла. Ando має залишатися надійним до злагоди з hand-drawn line. Для нього, це не нестерпний риси цифрових моделей, але строглі і спонтанності склеювання, що зображені true heartbeat of architecture. У цій knihe є рекорд і reverie: meditation on how buildings begin, and how they belong to the flow of time, to memory, and enduring pursuit of beauty. Крім того, включений is appendix with a complete listing of Ando's built and unbuilt projects. In Ando's own words: “Наші imaginations можуть expand endlessly, shaping the invisible scenes in our minds—this is the never-ending story of architecture.” Візуальна мова архітектора Ескізи та малюнки Тадао Андо Це вражаюча відверта подорож за думками та спогадами одного з поетів сучасної архітектури розказана словами самого Тадао Андо. Глибоко особисте видання охоплює п'ять десятиліть його плідної творчості, поєднуючи понад 750 ескізів, макетів та технічних креслень, що розкривають суть його методу. Від живої безпосередньості олівцевих ліній до точності архітектурних схем — читач стає свідком еволюції багатьох з його найвідоміших проектів, серед яких Row House in Sumiyoshi, Rokko Housing, Chichu Art Museum і Bourse de Commerce — представлених не як ізольовані спалахи натхнення, а як живі архітектурні процеси. більше, ніж монографія - це карта внутрішнього світу Андо. Він згадує світло кам'яного монастиря на півдні Франції, глибоке просторове звучання ступінчастої криниці в Ахмедабаді та лабіринтну загадковість печерних жител Каппадокії. Пережиті в роки юності під час подорожей, ці враження стали насінням, з яких виросли потужні просторові драми, втілені в бетоні, склі та світлі. Андо залишається вірним крихкості лінії, проведеної рукою. Він справжня архітектура виявляється над бездоганності цифрових моделей, а боротьбі і спонтанності малювання, у якій народжується її живе серце. Ця книга — одночасно документ і роздум: медитація про те, як народжуються будинки, як вони вплітаються протягом часу, на згадку і в нескінченне прагнення краси. У додатку представлений повний список реалізованих та нереалізованих проектів Андо. Слова самого Андо: «Наша уява може розширюватися нескінченно, формуючи невидимі сцени у нашій свідомості – це нескінченна історія архітектури».
    кешбек від 33 ₴

    Born in Berlin в 1920, Helmut Newton тренувався як teenager з легендарним photographer Yva, дотримуючись її веде в натхненних pastures of fashion, portraiture and nudes. Націлений на палку Nazis aged only 18, Newton never left Berlin behind. Після його кар'єри exploded в Парижі в 1960-х роках, повертаючись регулярно до магазинів як Constanze, Adam, Vogue, Conde Nast's Traveler, ZEITmagazin, Manner Vogue, Max і Suddeutsche Zeitung Magazine як добре, як його власника. 1979, нововідповіданий німецький Vogue комісія про його відновлення повідомлень про його життя до capture the fashion moment. За результатами portfolio, Berlin, Berlin!, захищений від title exhibition which celebrates 20 years of Helmut Newton Foundation. clubs and restaurants, nude portraits in boarding houses he knew from youth, and the Berlin film scene, featuring Hanna Schygulla and Wim Wenders на Berlin Wall, John Malkovich і David Bowie. foundation, housed in Museum of Photography before the Zoologischer Garten station-the very station from which he fled Berlin in the winter of 1938. Це публікування цього closes circle в центрі його величезного життя і праці. He є member of the German Society of Photography and advisory council member of the European Month of Photography. Head curator of Helmut Newton Foundation in Berlin з 2004, і since 2019 the Foundation's director, he has writen numeros articles for art magazines, books and exhibition catalogues. Він був першим визнаним міжнародним зірком в 1970 році, коли працював, в основному, для різних міжнародних editions of Vogue, де він був оголошений для його споконвічних сценаріїв і здатності до того, як невдовзі запланований фотографій, що існують і динамічно. Його багато титулів і нагород включають Commandeur dans l'Ordre des Arts et des Lettres. Хельмут Ньютон народився Берліні в 1920 року. У підлітковому віці він навчався у легендарної фотографки Іви, яка привела його до захоплюючого світу моди, портретної фотографії та ню. Вимушений тікати від нацистів у віці лише 18 років, Ньютон ніколи не забував Берлін. Після того як його кар'єра злетіла в Парижі в 1960-х роках, він регулярно повертався, щоб знімати для таких журналів, як Constanze, Adam, Vogue, Conde Nast's Traveler, ZEITmagazin, Manner Vogue, Max і Suddeutsche Zeitung Magazin, а також для свого власного журналу Helmut Newton. німецький Vogue доручив йому простежити шлях своєї юності, щоб сфотографувати модні моменти. Вийшов портфоліо Berlin, Berlin! надихнула назва виставки, присвяченої 20-річчю Фонду Хельмута Ньютона. берлінська кіноіндустрія з Ханною Шигуллою і Вімом Вендерсом біля Берлінської стіни, Джоном Малковичем і Девідом Боуї. 1938 року. Таким чином, ця публікація замикає коло в історії його незвичайного життя та творчості. Про автора Матіас Хардер вивчав історію мистецтв, класичну археологію та філософію в Кілі та Берліні. Він є членом Німецького товариства фотографії та членом консультативної ради Європейського місяця фотографії. З 2004 року він є головним куратором Фонду Хельмута Ньютона у Берліні, а з 2019 року – директором Фонду. Він написав безліч статей для художніх журналів, книг та каталогів виставок. Хельмут Ньютон (1920–2004) був одним із найвпливовіших фотографів усіх часів. Він вперше досяг міжнародної популярності в 1970-х роках, працюючи в основному для різних міжнародних видань Vogue, де його цінували за провокаційні сценарії та здатність зробити ретельно сплановану фотографію свіжою та динамічною. Серед його численних звань та нагород – Commandeur dans l’Ordre des Arts et des Lettres.
    кешбек від 83 ₴

    Master Hokusai's Art Woodblock Printing complete set of Views of Mount Fuji Mount Fuji має довгий бік центру китайської художньої imagination, і немає зображень цього з більшою virtuosity, ніж ланцюжок woodblock print series Thirty-six Views Mou (1760-1849). Відомі друкарські документи 19th-century Japan з винятковою архітектурою і adoration, оголошуючи її країну, міста, людей, і природні природи. Вироблено на ході Hokusai's художньої ambition, серія є п'ятнадцятирічний труд ukiyo-e, що здавалося, що артист world-wide recognition як майстриня його майстра. Prints illustrate Hokusai's own obsession with Mount Fuji як добре, як flourishing домашній туризм в останній період. Just as the mountain was acherished view for travelers heading to capital Edo (now Tokyo) along the Tokaido road, Mount Fuji is the infallible backdrop to each of the series’ unique scenes. Hokusai capturing distinctive landscape і provincial charm з кожного setting with vivid palette і exquisite detail. Включаючи iconic Під величезною Wave off Kanagawa (також The Great Wave), ця нескінченно оголошена серія є боротьба з міжнародним мистецтвом мистецтва. Усього лише кілька повних репресій з серії, цей XXL редагування плати ручки до Hokusai's striking colors і compositions with unprecedented care and magnitude. Залежно від китайської tradition with uncut paper, Thirty-six Views Mount Fuji представляє собою оригінал 36 plates plus additional 10 later added by the artist. Ідеальний компаньйон писем до taschen's 1 величезні погляди з Edo і Sixty-Nine Stations довкола Кісокаїда, це публікування фарби на зміну зображень попереднього промислового Japan і є його метушні пам'ятник до мистецтва woodblock printing. Мистецтво ксилографії майстра ХокусаяПовний комплект «Видів гори ФудзіГора Фудзі здавна була центром японської культурної уяви, і ніщо не відбиває це з більшою віртуозністю, ніж знакова серія ксилографій «Тридцять шість видів гори Фудзі»40. Знаменитий художник зобразив Японію XIX століття з винятковою майстерністю та обожнюванням, оспівуючи її сільську місцевість, міста, людей та безтурботну природну красу. Створена на піку творчих амбіцій Хокусая, ця серія є квінтесенцією укіє, яка принесла художнику всесвітнє визнання як провідному майстру своєї справи. Гравюри ілюструють одержимість самого Хокусая горою Фудзі, а також внутрішній туризм, що процвітає кінця епохи Едо. Як гора була заповітним краєвидом для мандрівників, які прямували до столиці Едо (нині Токіо) дорогою Токайдо, так і гора Фудзі є непогрішним тлом для кожної з унікальних сцен серії. Хокусай передає характерний пейзаж та провінційну чарівність кожного місця за допомогою яскравої палітри та вишуканих деталей. Включно з культовою картиною «Під великою хвилею біля берегів Канагави» (також «Велика хвиля»), ця широко відома серія є скарбом світової історії мистецтва. У палітурці, виконаній у японській традиції з необрізаного паперу, «Тридцять шість видів гори Фудзі» представлені оригінальні 36 аркушів, а також 10 додаткових, доданих художником пізніше. Ідеальне доповнення до книг TASCHEN «Сто видів Едо» та «Шістдесят дев'ять станцій уздовж Кісокайдо», це видання малює чарівну картину доіндустріальної Японії і саме по собі є чудовою пам'яткою мистецтву ксилографії.
    кешбек від 50 ₴

    Один з найбільших творчих віршів з 20-го століття, Walt Disney створений unique і unrivaled imaginative universe. Як scarcely будь-які інші класифікації кіно, його astonishing колекція animated cartoons revolutionized storytelling на екрані і піднімається до цього дня через geographies and generations. У TASCHEN's перша частина одного з найбільш малі ілюстровані публікації на Disney animation, деякі 1,500 зображень і екземплярів емінентних Disney фахівців, щоб скористатися статтю's “Golden Age of Animation.” Цей ланцюжок book traces Disney's complete animation journey from the silent film era, через його першу повну-частку feature Snow White and Seven Dwarfs (1937) і pioneering artistic experiment Fantasia (1940), праворуч до його останнього masterpie The Jungle Book (1967). З extensive research зроблено через історичні колекції Walt Disney Company, як добре, як private collections, editor Daniel Kothenschulte curates деякі most приємні концепції фарбування і boardboards до показу, як це зображення masterpieces came to life. Великі клітки показують високо detailed illustrations of famous film scenes while rare pictures taken by Disney photographers and excerpts from story conferences between Walt and his staff bring a privileged insider's view to the studio's creative process. Чотири великі animated features що були виконані Walt's lifetime?including Pinocchio, Fantasia, Dumbo, Bambi, Cinderella, Peter Pan, Lady and the Tramp, і One Hundred і One Dalmatians? Силі Symphonies series and underappreciated episodic musical films such as Make Mine Music and Melody Time, all of which receive the same meticulous research and attention. Багато нерозроблених проектів, серед них передбачені sequels до legendary musical Fantasia або homage до Davy Crockett за роботою Thomas Hart Benton, є також високим рівнем з гострою косметикою, багато з них згодом unpublished. Черезвигляди, допомоги з підписання Disney specialists detail evolution of each respective film. Здійснюючи стилі Disney був колективним проектом і, як майстри його майстра, Walt Disney Film Archives показує навколишні animators і дизайнерів, які influenced style the studio, на відміну від Albert Hurter, Gustaf Tenggren, Kay Nielsen, Carls Ken Anderson, Eyvind Earle, і Walt Peregoy. Уолт Дісней, один із найтворчіших розумів XX століття, створив унікальний і не має собі рівних світ уяви. Як і небагато інших класиків кіно, його вражаюча колекція анімаційних мультфільмів зробила революцію в області оповідання на екрані і досі зачаровує глядачів різних країн і поколінь. саме серце «золотого віку анімації» студії. Ця знакова книга простежує весь шлях Діснея в анімації від епохи німого кіно, через його перший повнометражний фільм «Білосніжка та сім гномів» (1937) та новаторський художній експеримент «Фантазія» (1940), аж до його останніх шедеврів «Вінні-Пух та дерево меду» (1967). Завдяки великим дослідженням, проведеним на основі історичних колекцій компанії Walt Disney, а також приватних колекцій, редактор Деніел Котеншульте зібрав деякі з найцінніших концептуальних малюнків і розкадрів, щоб показати, як ці шедеври анімації з'явилися на світ. Віртуозні набори целулоїдних листів надають дуже докладні ілюстрації знаменитих сцен з фільмів, а рідкісні фотографії, зроблені фотографами Disney, і витримки з обговорень сюжету між Уолтом і його співробітниками дають привілейований погляд зсередини на творчий процес студії. Кожен з основних анімаційних фільмів Фантазія», «Дамбо», «Бембі», «Попелюшка», «Пітер Пен», «Леді та бродяга» та «101 далматинець», присвячена окрема глава, не забуваючи і про менш відомі перлини, такі як експериментальні короткометражні фільми серії «Silly Symphonies» Music» та «Melody Time», які отримали таке ж ретельне дослідження та увагу. Багато незавершених проектів, серед яких пропоновані сіквели легендарного мюзиклу «Фантазія» або данина поваги Деві Крокетту від художника Томаса Харта Бентона, також висвітлюються за допомогою рідкісних творів мистецтва, багато з яких раніше не публікувалися. Протягом усієї книги провідні фахівці з Діснею докладно описують еволюцію кожного з фільмів. Розуміючи, що стиль Діснея був колективним проектом, The Walt Disney Film Archives віддає належне видатним аніматорам та дизайну.
    кешбек від 26 ₴

    Most Dramatic Release Volume одного з LaChapelle з фінальним проектом, 10 років у виконанні TASCHEN є дохід до announce Lost + Found, Part I і Good News, Part II, тривалий-оwaited, останній і final publications від артист David LaChapelle. Книги є чотири і п'ять робіт LaChapelle з п'ять-книжкою антології, які ходили з LaChapelle Land (1996), продовжується з Hotel LaChapelle (1999), і продовжується з неділю до Хел (2006).Lost + The ми бачимо, expressed через David LaChapelle's unique and distinctive vision. Відображаючи monumental curation images, що невідомо до того, як було публіковано в book form, це chronicles LaChapelle's значні зображення як visionary до часу, коли capsulating наш час в історії. Цей чотирьом чверть також встановлюється на весілля зайвої роботи з LaChapelle's креативна renaissance, де він знаходиться в місті в зоні і підлімі, глядачів в 2: Good News, Part II. Naomi Campbell, Hillary Clinton, Frances Bean Cobain, Miley Cyrus, Lana Del Rey, Lady Gaga. Sharon Gault, Daphne Guinness, Whitney Houston, Kris Jenner, Kendall Jenner, Bruce Jenner, Kylie Jenner, Dwayne Johnson, Khloe Kardashian, Kim Kardashian, Eartha Kitt, David La Chapelle, Amanda Lepore, Nicki Minaj, Katy Peryn Rock, Amber Rose, Britney Spears, Uma Thurman, Andy Warhol, Kanye West, Pharrell Williams, Amy Winehouse, і багато інших...Lost + Found, Part I і Good News, Part II є sold separately. Видавництво TASCHEN з гордістю представляє «Lost + Found, Part I» та «Good News, Part II» - довгоочікувані, останні та заключні публікації художника Девіда ЛаШапеля. Ці книги є четвертою і п'ятою частинами п'ятикнижної антології Лашапеля, яка почалася з «Землі Лашапеля» (1996), продовжилася «Готелем Лашапеля» (1999) і продовжилася «Від раю до пекла» (2006). виражена через унікальне та неповторне бачення Девіда ЛаШапеля. У ньому зібрані монументальні зображення, які ніколи раніше не публікувалися в книжковій формі, і представлені найсильніші образи Лашапеля як візіонера на сьогоднішній день, а також наш час в історії. фільмі «Втрачене та знайдене, частина I» представлені: Памела Андерсон, Джуліан Ассанж, Ізабелла Блоу, Девід Боуї, Наомі Кемпбелл, Хілларі Клінтон, Френсіс Бін Кобейн, Майлі Сайрус, Лана Дель Рей, Леді Гага. Шерон Голт, Дафна Гіннесс, Уїтні Х'юстон, Кріс Дженнер, Кендалл Дженнер, Брюс Дженнер, Кайлі Дженнер, Дуейн Джонсон, Хлоя Кардаш'ян, Кім Кардаш'ян, Ерта Кітт, Девід ЛаШапель, Аманда Лепор, Нікі Мінаж, Кеті Кріс Рок, Ембер Роуз, Брітні Спірс, Ума Турман, Енді Уорхол, Каньє Вест, Фарелл Вільямс, Емі Уайнхаус та багато інших. ..Книги «Lost + Found, Part I» та «Good News, Part II» продаються окремо. Також доступне повне двотомне обмежене колекційне видання.
    кешбек від 108 ₴

    Il Fascino Ferrari Monument to Italy's driving force Few men, women or brand names have come to define a century. Для сьомої десятини і Counting, Italian powerhouse був заснований в Enzo Ferrari в 1947 році, щоб тільки встановити стандарт для високої ефективності engineering, але зроблений indeleble red mark on popular culture, вівчари fans і collectors across the globe. Більше, ніж just a car manufacturer, Ferrari є synonymous with beauty, excellence, і unmatched desirability. The Cavallino Rampante stands proud as driving force в high-performance granturismo, the conqueror of impossible challenges. Project conceived в close collaboration with Ferrari, цей стильний editation features exclusive content from Ferrari Archives and private collections around the world. Це brings до інших невеликих фотографій, етикетки, і оригіналів документів, що відносяться до знаменитих Ferrari drivers як Ascari, Fangio, Hawthorn, Phil Hill, Surtees, Lauda, Scheckter, і Schumacher, показуючи stories behind Ferrari's victoriits, its. There's also a comprehensive, never-before-seen appendix cataloging every victory since 1947. З тріумфуючих тріумфів на гоночній їзді до сучасних будівельних транспортних засобів за кожною моделлю, це величезна кількість дій про те, що Ferrari є most coveted name в автомобілебудівництві, оголошує, що продовжує стріляти межі можливості. Будь-який collector, ентузіаст, або простий любові для невизначеного дизайну і ефективності, це є ultimate tribute до Ferrari's enduring legacy. Перший зареєстрований як оголошений Collector's Edition, тепер доступний у необмеженому питанні Il Fascino FerrariПам'ятник рушійній силі ІталіїНебагато людей або брендів змогли визначити вигляд цілого століття. Протягом більш ніж семи десятиліть італійська компанія, заснована Енцо Феррарі в 1947 році, не тільки ставить стандарти високотехнологічної інженерії, але й залишає незабутній червоний слід у популярній культурі, надихаючи шанувальників та колекціонерів по всьому світу. Ferrari – це набагато більше, ніж виробник автомобілів. Це символ краси, досконалості та неперевершеної привабливості. Гарцюючий кінь, Cavallino Rampante, гордо стоїть як рушійна сила високопродуктивного гран-туризмо, підкорювач нездійсненних завдань. Проект, створений у тісній співпраці з Ferrari, включає ексклюзивні матеріали з Архіву Ferrari та приватних колекцій з усього світу. У книзі зібрані фотографії, що раніше не публікувалися, нариси та оригінальні документи, пов'язані з легендарними гонщиками Ferrari, такими як Аскарі, Фанхіо, Хоторн, Філ Хілл, Сертіс, Лауда, Шектер і Шумахер, розкриваючи історії перемог Ferrari, ключових героїв і спадщини марки. Також представлений всеосяжний, раніше не публікувався каталог всіх перемог з 1947 року. Будь ви колекціонер, ентузіаст або просто поціновувач неперевершеного дизайну та продуктивності — це найкраща данина поваги вічній спадщині Ferrari.
    кешбек від 40 ₴

    The Kama Sutra дає здивовані інструкції на те, щоб спалити його. Contemporary Italians touch it for luck before placing a bet. Американці є його cosmetically сприятливі на rates approaching breast enlargement surgery. Жінка, але туша, куля, або derriere має завжди inspired awe, fantasy, і slavish devotion. Зрозуміло, його основна тенденція є функціональний друг, який є естетичним: але баланси наших bodів при бігу, згідно з біологічними. Але як pygophiliac—as fundament fans є clinically termed—and you’ll get the same answer: female hindquarters exist to please the eye, the hands, and parts south. Як додаткові causa instant arousal, як Zora Neale Hurston поміщений в їхніх очах Wer Watching God: "Ці люди не пишуть його firm buttocks як він мав срібні fruits в її hip pockets." Or, як rapper Sir Mix-a-lot proclaimed, "Ми anaconda don't want none, unless you've got buns, hun." Маючи все, що розпатлані від весняної культури в глибині-обсечений другою половиною 20-ї century, повністю складеної fanny є поточно приємно на masive resurgence, atributed by some до American actress Jennifer Lopez, по іншій з-за. Yet this rage for shapely butts is nothing new. Стародавні греки зайняли на храмі Афродіта Kallipygos, Goddess of Beautiful Buttocks, while awomanly rump has always been object of worship in bridge of southern hemisphere. The Big Butt Book explores this perennial fascination with female booty—з малої та taut до великої і віртуальної—in the fourth installment of Dian Hanson's critically acclaimed body parts series. Понад 400 фото з 1900 до цього дня, включаючи роботи з Elmer Batters, Ellen von Unwerth, Jean-Paul Goude, Ralph Gibson, Richard Kern, Jan Saudek, Ed Fox, Terry Richardson і Sante D'Orazio, butts ranging of Williams Pain є contextualized з interviews з porn icon John (Buttman) Stagliano, filmmaker Tinto Brass, артист Robert Crumb, bootylicious butt queens Buffie Body, Coco і Brazil's Watermelon Woman, plus Eve Howard і її життя-long spanking obsession. Камасутра дає докладні інструкції з прочуханки. Сучасні італійці торкаються її на успіх перед ставкою. А американці все частіше вдаються до її косметичного збільшення – майже нарівні з операціями щодо збільшення грудей. Жіночі сідниці – попа, зад, «дер'єр» – здавна викликають захоплення, фантазії та відверте обожнення. І це при тому, що їхня основна функція зовсім не естетична: за словами біологів, сідниці допомагають тілу зберігати баланс під час бігу. Але будь-який пігофіл (так називають шанувальників цієї частини тіла в медицині) скаже: жіноча попа створена, щоб тішити око, руки і не лише. Як зауважила Зора Ніл Герстон у Their Eyes Were Watching God: «Чоловіки дивилися на її пружні сідниці, немов у неї в кишенях по грейпфруту». Або, як співає Sir Mix-a-Lot: "My anaconda don't want none, unless you've got buns, hun." Після тимчасового забуття у XX столітті, коли культурний фокус змістився до грудей, округла попа знову тріумфально повернулася. Хтось вважає, що все почалося з Дженніфер Лопес, інші — з розквіту хіп-хопу. Але культ сідниць – не новина. У Стародавній Греції поклонялися богині Афродіті Калліпігос - "Афродіті з прекрасною попою", а в країнах південної півкулі округлі форми завжди були предметом захоплення. The Big Butt Book - четверта частина культової серії Діан Хенсон про частини тіла - досліджує цю одержимість жінкам. Понад 400 фотографій з 1900 року до наших днів: від витончених форм Памели Андерсон до розкішної фігури Серени Вільямс. У книзі представлені роботи таких майстрів як Елмер Баттерс, Еллен фон Унверт, Жан-Поль Гуд, Ральф Гібсон, Ян Саудек, Річард Керн, Террі Річардсон та інших. Також включені інтерв'ю з порноїконою Джоном «Баттманом» Стагліано, режисером Тінто Брассом, художником Робертом Крамбом та королевами поп-культури Буффі The Body, Коко та бразильською «Кавуновою жінкою», а також визнання Ів Ховард у її довічній пристрасті.
    кешбек від 100 ₴

    У середовищі реальної-лісування художньої атмосфери останньої готичної та сучасної ренасації, Німеччини готелю Hieronymus Bosch (c. 1450-1516) was more than an anomaly. Bosch's paintings є populated with grotesque scenes of fantastical creatures succumbing до всієї manner of human desire, fantasy, and angst. Одна з його величезних внесків була взяти на фігурні і мальовничі твори відомі як drolleries, які використовують monstrous і grotesque для ілюстрації сон і еvil, і для transfer them з marginalia illuminated manuscripts в великі-формати panel paintings. У середньому традиційні hybrids of man and beast, such as centaurs, and mythological creatures such as unicorns, devils, dragons, and griffins, we also counter countless mixed creatures freely invented by the artist. Багато subsidiary scenes illustrate proverbs and figures of speech in common use в Bosch's day. У його Temptation of St Anthony triptych, для прикладу, художній shows messenger ділового wearing ice skates, evoking the popular expression that the world був “skating on ice”—meaning it had gone astray. В його ілюстрації ілюстрації, в особливій мірі, Bosch був дуже популярний. Сьогодні тільки 20 paintings і eight drawings є confidently assigned to Bosch's oeuvre. He continues to be seen as visionary, a portrayer of dreams and nightmares, and the painter par excellence of hell and its demons. artist's complete works. Discover Bosch's pictorial inventions in splendid reproductions with copious details and a huge fold-out spread, over 110 cm (43 in.) Long, of The Garden of Earthly Delights. Художнє мистецтво і визнання Bosch expert Stefan Fischer вивчає, як він був Bosch і його фарбування, що робилося з неодмінно influential.The author: Stefan Fischer вивчав мистецтво, history, і класичної архітектури в Munster, Amsterdam, і Bonn. У 2009 році він усвідомив свою медичну схему “Hieronymus Bosch: Malerei als Vision, Lehrbild und Kunstwerk.” Його особливі поля були Нідерландські фарби 15-го до 17-го центру і музейології. В умовах реалістичного художнього клімату пізньої готики та раннього Відродження нідерландський художник Ієронім Босх (бл. 1450-1516) був більш ніж аномалією. Картини Босха сповнені гротескних сцен з фантастичними істотами, що піддаються всіляким людським бажанням, фантазіям і страхам. Одним із його найбільших винаходів було використання фігуральних та сценічних зображень, відомих як «дролерії», в яких жахливі та гротескні образи використовуються для ілюстрації гріха та зла, та перенесення їх із маргіналій ілюмінованих рукописів на великоформатні панно. Поряд із традиційними гібридами людини та тварини, такими як кентаври, та міфологічними істотами, такими як єдинороги, демони, дракони та грифони, ми також зустрічаємо незліченну кількість змішаних істот, вільно придуманих художником. Багато другорядні сцени ілюструють прислів'я і постаті промови, що широко використовуються в епоху Босха. Наприклад, у триптиху «Спокуса святого Антонія» митець зображує диявола-посланника у ковзанах, нагадуючи про популярний вислів, що світ «катається на льоду», тобто збився зі шляху. Зокрема, у своєму образотворчому перекладі прислів'їв Босх був справжнім новатором. Босх, справжнє ім'я якого було Йеронімус ван Акен, був широко копійований та імітований: кількість робіт послідовників Босха, що збереглися, перевищує власну творчість майстра більш ніж у десять разів. Сьогодні лише 20 картин та вісім малюнків з упевненістю ставляться до творчості Босха. Він, як і раніше, вважається провидцем, зображувачем снів і кошмарів, а також чудовим художником, що зображує пекло і його демонів. Відкрийте для себе мальовничі винаходи Босха в чудових репродукціях з великою кількістю деталей і величезним розворотом довжиною понад 110 см (43 дюйми) із зображенням «Саду земних насолод». Мистецтвознавець і визнаний експерт з Босху Стефан Фішер досліджує, що саме в Босху та його живописі справив такий величезний вплив. Автор: Штефан Фішер вивчав історію мистецтва, історію та класичну археологію в Мюнстері, Амстердамі та Бонні. У 2009 році він захистив докторську дисертацію «Ієронім Босх: живопис як бачення, навчальний посібник та витвір мистецтва». Його спеціалізація — нідерландський живопис XV–XVII століть та музеєзнавство.
    кешбек від 20 ₴

    Для розбудови tarot є explorourourselves, щоб бути спрямований на универсальність нашого тривалого для навчання, для purpose і для зв'язку до divine. Ця 600-рокова традиція рефлексії не є лише history of seekers, але нашого ярмарку художнього становища і способів, щоб комунікувати нашому колективному людському столі. Для багатьох в West, Tarot exists в човні місця нашої cultural consciousness, metaphysical tradition покладається на твердий смужку кабінетів в arcane. Це історія, тривалий і омріяний, він буде проходити донизу через secret writing, oral tradition, і школярські походи з philosophers and sages. Багато років і кілька творчих речей? Author Jessica Hundley traces це fascinating history в Tarot, дебют volume в TASCHEN's Library of Esoterica series. Book explores symbolic meaning behind more than 500 cards and works of original art, 2 thirds of which have never been published outside of decks themselves. Це перша довжина visual compendium of its kind, spanning from Medieval to modern, and artfully arranged according to sequencing of 78 cards of the Major and Minor Arcana. Вона розкриває потужну influence of Tarot як мусить до артистів як Salvador Dali і Niki de Saint Phalle і включати дошки близько 100 diverse contemporary артистів від навколишнього світу, всі, у яких еmbraced medium для його capacity до стрілялки культурної identity. Rounding out the volume are excerpts from thinkers such as Eliphas Levi, Carl Jung, and Joseph Campbell; a foreword by artist Penny Slinger; guide to reading the cards by Johannes Fiebig; and an essay on oracle decks by Marcella Kroll. Понад серіями Бібліотека езотерики розкриває центри артистів, які мають природу для мислення, перекладають arcane і oscure в enduretion, visionary works of art. Її підприємство показує, що через сучасні і архівні зображення походить від приватних collectors, libraries, і museums по всьому світу. Результати форм inclusive visual history, study of our primal pull to dream and nightmare, and creative ways strive to connect to the divine. Вивчати Таро - значить вивчати самих себе, отримувати нагадування про загальне прагнення сенсу, мети та зв'язку з божественним. Ця 600-річна традиція відбиває не лише історію шукачів, а й наш шлях художнього самовираження та способи передачі нашої спільної людської історії. Для багатьох на Заході Таро існує в тіні нашої культурної свідомості, як метафізична традиція, віднесена до курних скляних шаф арканів. Його історія, довга і незрозуміла, передавалася через таємні письмена, усну традицію та вчені томи філософів та мудреців. Сотні років і сотні творчих рук - містиків та художників, які часто працюють у співпраці, - перетворили те, що було по суті салонною грою, на джерело передбачень та систему самодослідження, а кожне нове покоління прагнуло розвинути форму і по-новому інтерпретувати засіб. Автор Джесіка Хандлі простежує цю захоплюючу історію у книзі «Таро» – дебютному томі серії «Бібліотека езотерики» видавництва TASCHEN. У книзі розкривається символічний зміст понад 500 карт та творів оригінального мистецтва, дві третини з яких ніколи не публікувалися за межами самих колод. Це перший у своєму роді візуальний компендіум, що охоплює період від Середньовіччя до сьогодення та майстерно розташований відповідно до послідовності 78 карт Великих та Мінорних арканів. У книзі досліджується потужний вплив Таро як музи на таких художників, як Сальвадор Далі та Нікі де Сен-Фалль, а також представлені колоди майже 100 сучасних художників з усього світу, кожен з яких використав цей інструмент для розвитку культурної ідентичності. Завершують книгу уривки з творів таких мислителів, як Еліфас Леві, Карл Юнг та Джозеф Кемпбелл, передмова художниці Пенні Слінгер, посібник з читання карт Йоханнеса Фібіга та есе про колоди оракулів Марселли Кролл. Про серію У «Бібліотеці езотерики» досліджується, як художники століттями надавали форми містицизму, втілюючи таємне та незрозуміле у невиліковні, провидницькі витвори мистецтва. Кожна тема розкривається за допомогою сучасних та архівних зображень, зібраних у приватних колекціонерів, у бібліотеках та музеях у всьому світі. В результаті вийшла всеосяжна візуальна історія, дослідження нашої первісної потягу до снів та кошмарів, а також творчих шляхів, якими ми прагнемо встановити зв'язок із божественним.
    кешбек від 16 ₴

    World's most notorious comics EC Comic's legendary New Trend era In 1947, Bill Gaines ув'язнений EC Comics, а новий ансамбль був заснований його legendary father M. C. Гаїни, які були відповідальними для мідування ніг китайської літератури, як ви знаєте, під час її трену в All-American Comics, беручи ліків Wonder Woman and Green Lantern to the world. Більше восьми років, Bill Gaines і “що це” включає в себе Al Feldstein, Harvey Kurtzman, і Wally Wood буде перетворювати велику думку про кумедний ящик з літерами як Tales від Crypt, Crime SuspenStories, Weird Science, і MAD. EC занурювався в публікуючі гори, morbid horror and crime comics що had snap, ironic endings—but they also pioneered the first true-to-life war comics, the first “real” science-fiction stories, and a series of tales about such then vigilantism, drug addiction, police corruption, and anti-Semitism. Toogo to to last, they були eventually caught up by various 1950s guardians of morality, who були convinced що EC's often over-the-top content був causing juvenile delinquency. У році або після повної потреби, що вивчають horror і кримські комунікатори, незначні EC Comics були не більше. Після публікації повного, fascinating story behind this fabled Company in xxl size in 2020, TASCHEN now presents in full the story of what is considered to be EC's prime period, the new Trend, plus the complete covers of thes ére-including those Science and Weird Fantasy, Two-Fisted Tales and Frontline Combat, Panic and MAD. Багато зображень зображення, що reproduced з Gaines File Copies, які widely regarded as best surviving copies of EC Comics. Також включали в себе interior pages and panels, photos, vintage original artwork, and some of the best celebrated stories ever to be printed in four colors for a dime. У шорті, це мусить бути для будь-яких комуністів ентузіаст або pop культури історії. Найскандальніші комікси у світі Легендарна епоха New Trend від EC Comics У 1947 році Білл Гейнс успадкував компанію EC Comics, новий почин, заснований його легендарним батьком М. До. Гейнсом, який відіграв ключову роль у народженні коміксу в сучасному вигляді, працюючи в All-American Comics і подарувавши світу таких героїв, як Чудо-Жінка та Зелений Ліхтар. Протягом наступних восьми років Білл Гейнс і ціла плеяда зірок епохи - Ел Фелдстайн, Харві Куртцман і Уоллі Вуд - повністю переосмислили саме поняття коміксу, створюючи такі серії, як Tales from the Crypt, Crime SuspenStories, Weird Science і MAD.EC прославилася своїми кров'яними і різкими, іронічними кінцівками, але також стала піонером у створенні перших реалістичних військових коміксів, «справжніх» науково-фантастичних історій та серій, присвячених тодішнім табуйованим темам — расизму, фанатизму, самосуду, наркотичної залежності, корупції в поліції та антисемітизму. Занадто хороша, щоб існувати довго, компанія незабаром виявилася під ударом охоронців моралі 1950-х, впевнених, що надмірний зміст EC Comics провокує підліткову злочинність. Через рік після масштабного розслідування, присвяченого коміксам жахів і злочинів, легендарна EC Comics припинила своє існування. Crypt, The Haunt of Fear, Weird Science, Weird Fantasy, Two-Fisted Tales, Frontline Combat, Panic та MAD. Багато зображення обкладинок відтворені з так званих Gaines File Copies — екземплярів, які вважаються найкращими копіями коміксів EC, що збереглися. Одним словом, це видання є обов'язковим для всіх любителів коміксів та істориків поп-культури.
    кешбек від 67 ₴

    У 1980-х роках, модель, яка хотіла стати і повідомити в legendary англійська фотографія photographer David Bailey, її надійний хроніклер. Після Bailey shaped the style of Swinging Sixties, fashion in eighties posed a new challenge: brighter colors, higher glamour, статуїque models, extreme makeup, spandex, lycra, jumpsuits, Power dressing, big hair, and “Jackets with padded shoulders over shortest міні-skirts and dangerously high-heeled shoes.” Eighties compiles Bailey's era-defining fashion photography з сторінок Vogue Italia, Vogue Paris, Tatler, і countless others. Показуючи couture, catwalk, і готові до нас колекції при епоках's seminal designers, включаючи Azzedine Alai?a, Comme des Garcons, Guy Laroche, Missoni, Stephen Jones, Valentino, і Yves Saint Laurent, book stands as the testament to reintroduce fun і sex in fashion, reminding us that we need not think of ether as dirty words. Тут, jewellery sparkles, цибулі shimmer, і залізні ящики. The most beautiful є captured at їх most playful, invincible, і provocatively sexy. Всі знайомі 1980 icons and beauties: Catherine Bailey, Naomi Campbell, Cindy Crawford, Catherine Deneuve, Princess Diana, Jerry Hall, Marie Helvin, Grace Jones, Kelly LeBrock, Christy Turlington, Tina Turner, і багато інших. Культурні резонанси 1980-х років існують на наших краях, ходах, і оголошують пропозицію, щоб зробити все ідеальним для recontextualising його ведення легітимності maximalism and excess. Овочі offers unique opportunity до ні з David Bailey є кермом, і interpreter, який невідомо пом'якшує на віці в його аудиторії. Як Bailey says в його foreword, “The eighties turned out to be magic.” Here, що magic comes alive. У 1980-ті мода прагнула заявити про себе і знайшла у легендарному британському модному фотографі Девіді Бейлі ідеального літописця. Після того як Бейлі сформував стиль «свингуючих шістдесятих», мода вісімдесятих поставила перед ним нові завдання: яскравіші кольори, більше гламуру, статні моделі, екстремальний макіяж, спандекс, лайкра, комбінезони, power dressing, пишні зачіски і пишні зачіски, коротких міні-спідниць і небезпечно високі підбори». Eighties збирає визначальну епоху модну фотографію Бейлі зі сторінок Vogue Italia, Vogue Paris, Tatler та багатьох інших видань. У книзі представлені кутюр, подіумні та pret-a-porter колекції знакових дизайнерів епохи, включаючи Аззедіна Алайю, Comme des Garcons, Гі Лароша, Missoni, Стівена Джонса, Валентино та Іва Сен-Лорана. Видання стає свідченням десятиліття, яке зруйнувало ієрархії смаку і знову повернуло у моду веселощі та сексуальність, нагадуючи нам, що не варто вважати ці слова брудними. Тут сяють прикраси, сяють шовки та розлітаються костюми. Найкрасивіші відображені в моменти своєї грайливості, невразливості та провокаційної сексуальності. Ми бачимо легендарних ікон і красунь 1980-х: Кетрін Бейлі, Наомі Кемпбелл, Сінді Кроуфорд, Катрін Деньов, принцесу Діану, Джеррі Холл, Марі Хелвін, Грейс Джонс, Келлі ЛеБрок, Крісті Терлінгтон, Тіну Тернер і багато інших. наших екранах, подіумах та концертних сценах, роблять цей час ідеальним для переосмислення його сталої спадщини максималізму та надмірностей. Eighties пропонує унікальну можливість зробити це з Девідом Бейлі у ролі провідника та інтерпретатора, який ніколи не боїться підморгнути своїй аудиторії. Як сказав Бейлі у передмові: «Вісімдесяті виявилися чарівними». Тут ця магія оживає.
    кешбек від 84 ₴

    Помічений Cosmos Discover the cosmos як mapped по visionaries через history Travel до часу і universe, де природа і мистецтво intertwined, і неділі були charted with breathtaking beauty. Це unique volume revives Andreas Cellarius's 17th-century masterpiece, an iconic atlas that captured man's ambition to grasp infinity. Перші публікувалися в 1660, його 29 sweeping, двома-фоліо maps detail vast celestial systems of Ptolemy, Copernicus, і Tycho Brahe, довкола вкриті motion of sun, moon, і planets. Такий плашень є зіркою вонгера: сміливості, що тягнуться крізь radiant skies, якими з'являються заміщені borders adorned with cherubs, astronomers, and instruments of discovery. Однією з них є most beautiful celestial atlas ever published, Harmonia Macrocosmica є одним з masterworks від Golden Age of Dutch map-making. Більше, ніж visual feast, цей перелік включає в себе ілюстровану версію, що реалізується в школі Robert van Gent, що розв'язує ходу від стародавніх stargazers до наукової революції. Він показує культурну, історичну, і astronomical significance Cellarius's magnum opus, як добре, як фабрикиmanship of її publisher, Johannes Janssonius. Закритий appendix further enriches the voyage, listing constellation myths, star names, і технічні glossaries, що illuminate every turn of the page. Цей volume є згори для відпусток і портал до skies як вони були once mapped, на час коли universe itself був viewed as work of art. Для брокерів, школярів, і астономів агресивності, Cellarius's heavens still inspire awe, inviting us to lose ourselves в theater of the cosmos. The Gilded Cosmos Відкрийте космос, яким його бачили і зображували великі уми протягом століть. Вирушайте в епоху, коли наука і мистецтво були нероздільні, а небеса зображувалися з вражаючою красою. Цей унікальний том відроджує шедевр Андреаса Целларіуса XVII століття — знаковий атлас, який зобразив прагнення людини осягнути нескінченність. Вперше опублікований в 1660 році, він включає 29 розворотних карт, що зображують грандіозні небесні системи Птолемея, Коперника і Тихо Браге, а також детальні рухи сонця, місяця і планет. херувимами, астрономами та інструментами пізнання. Часто званий найкрасивішим зоряним атласом з коли-небудь виданих, Harmonia Macrocosmica є одним з найбільших творів Золотого віку нідерландської картографії. Автор розкриває культурне, історичне та астрономічне значення великої праці Целларіуса, а також майстерність його видавця, Йоганнеса Янсоніуса. Детальний додаток ще більше збагачує подорож, пропонуючи перелік міфів про сузір'я, назви зірок і технічний глосарій, що висвітлює кожну сторінку. Для мрійників, вчених та астрономів небеса Целларіуса, як і раніше, викликають благоговійне захоплення, запрошуючи нас розчинитися в театрі космосу.
    кешбек від 16 ₴

    Трьох стрижень Тріллс Історія з adidas shoe, з його рокових початків неодноразово Більше 100 років тому bratrs Adolf ("Adi") і Rudolf Dassler зробили свої перші хлопці з спортивних черевиків. Нараховані величезні дизайни, епічні моменти, і зірка вивчених куточків останнього, ця книга з'явилася на visual visual review of adidas shoe через майже 200 моделей. Для подальших розробок і дрібниць його продукцій до спортивних атлетів' конкретні потреби, Dassler вирішив, що вони повернуть свою ходьбу, якщо не довгий необхідно, з усіма черевиками, еventually ending up in attic (to this day, as thank you after winning a title або breaking a world record). Ці колекції тепер проходять в "adidas archiv", один з великих, якщо не великі архіви з будь-яких спортивних покупок дизайнера в світі - які photographers Christian Habermeier і Sebastian Jager повинні бути visually documenting в extreme detail for years. Shot з використанням високої репродукції технологій, ці зображення показують fine details as as as the stains, the tears, the repair tape, the grass smudges, the faded autographs. Це все, що немає, а також captured в надзвичайно високому розумінні—і з ним поєднується з особливими цінностями кожної особи. We encounter the bots worn by West Germany's football team during its “miraculous” 1954 World Cup win and those worn Kathrine Switzer when she ran the Boston Marathon в 1967, перед women were officially; custom models for stars from Madonna to Lionel Messi; collabs with likes of Pharrell Williams, Raf Simons, Stella McCartneyor Yohji Yamamoto; as well as the brand's trailblazing techniques and materials. Зроблені з expert texts, всі зображення tells us the why and the how, але також conveys the driving force behind adidas. What we discover goes beyond mere design; в кінці, вони є довгими черевиками, які ведуть до своїх користувачів, які мають на меті—але вони є в першу-краю witnesses of our sports, design, and culture history, з початківців brothers Dassler і founding of adidas until today. Більше 100 років тому брати Адольф («Аді») і Рудольф Дасслер виготовили свою першу пару спортивного взуття. Сотні новаторських дизайнів, епічних моментів і співпраці з зірками пізніше — ця книга представляє візуальний огляд взуття adidas через майже 200 моделей. повертають своє взуття adidas, часто як подяку після перемоги у змаганнях або встановлення світового рекорду). Ця колекція тепер складає «архів adidas», один з найбільших, якщо не найбільший архів будь-якого виробника спортивних товарів у світі, який фотографи Крістіан Хабермайєр і Себастьян Ягер протягом багатьох років візуально документували з надзвичайною деталізацією. трави вицвілі автографи. Тут є все, без маніпуляцій і зняте у надзвичайно високій роздільній здатності — і водночас виявляються особисті історії кожного окремого власника. Ми бачимо взуття, яке носила футбольна команда Західної Німеччини під час свого «чудового» переможного виступу на чемпіонаті світу 1954 року, і те, яке носила Кетрін Свіцер, коли бігла Бостонський марафон у 1967 році, до того, як жінкам було офіційно дозволено брати участь у змаганнях; кастомні моделі для зірок від Мадонни до Ліонеля Мессі; колаборації з такими дизайнерами, як Фаррелл Вільямс, Раф Сімонс, Стелла Маккартні чи Йоджі Ямамото; а також передові технології та матеріали бренду. У супроводі експертних текстів кожна фотографія розповідає нам про те, чому і як, але також передає рушійну силу adidas. Те, що ми виявляємо, виходить за межі простого дизайну; зрештою, це всього лише взуття, зношене їх користувачами, які їх любили, але вони також є безпосередніми свідками нашої історії спорту, дизайну та культури, від початку діяльності братів Дасслер і заснування adidas до сьогоднішнього дня.
    кешбек від 336 ₴

    Відновлений philosopher and lecturer Manly P. Hall's masterful encyclopedia of ancient symbols, hidden rituals, and arcane practices has remained a classic since first published in 1928. Hall's densely detailed writings explore topics ranging з Hermeticism to Tarot, Egyptian mythology to Pythagorean theory. Чоловік вважається співвіднесеним до вірних зображень артиста J. Augustus Knapp, з додатковими зображеннями Mihran Serailian лежить в кампанії volume, всіх, щоб їх own unique approach до близько 60 artworks depicting occult subject matter. Angeles-базований оратор began a months-long trip around the globe. Circumnavigating by ship, Hall visited Egypt, China і India, іmmersing himself в philosophical and religious history of each country. Піднявши його відпустку, він продовжує протягом сьогодень рятувати свій масивний відпочинок філософії і миті. Невдовзі після його завершення, ця iconic masterwork має бути reproduced для першої пори від тимчасового і extravagant оригінал. Ця метикулярно-відновлена версія Hall's “Great Book” є також пов'язана з expansive companion book, відтворюючи сумісні суми з усіх секцій The Secret Teachings, довколишнього нещодавно-розгорнутого художніх робіт, раптом Photos з Hall's rs Mitch Horowitz та Jessica Hundley. Протягом Author Manly Palmer Hall (1901-1990) був Canadian-born scholar and philosopher. Він задовольнив віршів з books і величезних essays і ловить тисячі лекцій в Лос-Анджелесі і через світ. He is perhaps most famous for his epic 1928 encyclopedia, The Secret Teachings of All Ages. Hall з'явився в Philosophical Research Society в 1934 році і був його першим президентом, залишаючись з небагатьох його смерть в 1990 році. Філософське дослідження соціальної науки продовжує працювати на його місії для забезпечення ресурсів для тих, хто має практичний і поширений метод для 21st century. Книга відомого філософа та лектора Менлі П. Холла, що є майстерною енциклопедією древніх символів, прихованих ритуалів і арканних практик, залишається класикою з її першої публікації 1928 року. У густих і докладних працях Холла розглядаються різні теми - від герметизму до Таро, від єгипетської міфології до піфагорійської теорії. Кожен розділ супроводжується яскравими ілюстраціями художника Дж. Агастуса Кнаппа, а додаткові зображення Міхрана Серайляна можна знайти у супутньому томі. Кожен із них використовує свій власний унікальний підхід до майже 60 витворів мистецтва, що зображують окультну тематику. Початкова концепція того, що стало відомо як «Велика книга» Холла, вперше виникла в 1923 році, коли молодий оратор із Лос-Анджелеса розпочав багатомісячну подорож навколо земної кулі. Здійснивши кругосвітню подорож на кораблі, Холл відвідав Єгипет, Китай та Індію, занурившись у філософську та релігійну історію кожної країни. Після повернення він провів наступні сім років за написанням свого величезного компендіуму філософії та міфів. Майже через століття після виходу у світ цей культовий шедевр вперше відтворюється з рідкісного і екстравагантного оригінального видання. До цієї ретельно відреставрованої версії «Великої книги» Холла додається велика книга-компаньйон, що містить короткий виклад кожного розділу «Таємних навчань», а також знову відкриті твори мистецтва, рідкісні фотографії з архівів Холла та есе журналістів Мітча Хоровіца та Джесікі Хандлі. (1901-1990) – вчений і філософ канадського походження. Він був автором десятків книг і сотень есеїв, прочитав тисячі лекцій у Лос-Анджелесі та по всьому світу. Мабуть, найбільшої популярності йому принесла його епічна енциклопедія 1928 року «Таємні вчення всіх століть». Хол заснував Товариство філософських досліджень у 1934 році і став його першим президентом, залишаючись ним до своєї смерті у 1990 році. Суспільство філософських досліджень продовжує виконувати його місію, надаючи ресурси тим, хто шукає практичну і глибоку мудрість XXI століття.
    кешбек від 16 ₴

    У 1965, Том Фінланд почав flirting з думкою про налаштування характеру для його panel stories, ultimate Tom's Man. He tried out blond намічений Vicky-a загальна особлива назва в Фінлянті-захоплена Tarzan-inspired Jack. Then в 1968 Tom settled on Kake, a dark-haired, муштував leatherman who often wore a tight white T-shirt bearing the motto “Fucker.” Kake опинився в цьому монікері, sort of post-Stonewall, hyper-masculine Johnny Appleseed вивчає світ на його motorcycle, щоб розібрати seeds liberated, mutually satisfying, ecstatically explicit gay sex. Tom живе з багатьох своїх особливих fantasies через Kake, і Kake's міжнародні fans зробити його template for what came to be knowown as the gay clone look of the 1970s. Between 1968 and 1986, Tom публікував 26 епізодів з Kake adventures, most as 20-page booklets. Повернутися з ловом до дня, коли людина була людина, sex був вільним, і всі wore a big thick mustache. У відношенні до АРНОЛД, її новими роботами включають арт-pin-up, Masterpieces of Fantasy Art, і фантастичні світи Франка Фразетта. Його favorite subjects були rough manly men of his native Finland. Він став успіхом у Finnish advertising industry але secretly continued creating his increasingly erotic drawings hyper-masculine men. У 1957 році було підписано деякі drawings до американського магазину Physique Pictorial і “Tom of Finland” legend was born. By the late 60s Tom's “dirty drawings” became the standard for gay art, and Tom's Men template for new gay masculinity. 1965 року Том Фінляндський почав загравати з ідеєю постійного персонажа для своїх панельних історій, остаточного варіанта Людини Тома. Він спробував блондина на ім'я Вікі – звичайне чоловіче ім'я у Фінляндії – і потім Джека, натхненного Тарзаном. Потім у 1968 році Том зупинився на Каке, темноволосому, усатому шкіряній людині, яка часто носила білу футболку, що обтягує, з девізом «Fucker». Кейк виправдовував це прізвисько - такий собі постстоунволлський, гіпермужній Джонні Яблуко, що подорожує світом на мотоциклі, щоб поширювати насіння розкутого, взаємно задовольняючого, екстатично відвертого гей-сексу. Том втілив у життя багато своїх особистих фантазій через Kake, а міжнародні шанувальники Kake зробили його зразком того, що стало відомо як гей-клони 1970-х років. У період з 1968 по 1986 рік Том опублікував 26 епізодів пригод Каке, більшість з яких були 20-сторінковими буклетами. Поверніться разом з Яке в ті часи, коли чоловіки були чоловіками, секс був безтурботним, а всі носили великі густі вуса. Крім ARNOLD, серед її останніх робіт - «Мистецтво пін-ап», «Шедеври фентезі-арту» і «Фантастичні світи Френка Фразети». Про те, як все починалося, читайте тут. Його улюбленими сюжетами були брутальні мужні чоловіки його рідної Фінляндії. Він досяг успіху у фінської рекламної індустрії, але потай продовжував створювати свої дедалі більш еротичні малюнки гіпермужніх чоловіків. У 1957 році він відправив кілька малюнків до американського журналу Physique Pictorial, і народилася легенда про Тома Фінського. До кінця 60-х років «брудні малюнки» Тома стали стандартом гей-мистецтва, а «Люди Тома» - взірцем нової гей-мужності.
    кешбек від 33 ₴

    Sensual and softly surreal, nude Photography Ralph Gibson frames female form both organically and graphically, referencing art history while also innovating in arena of erotic imagery, once summoning visceral sensation and calling out for tactile attention. Thumb this exquisite tribute to contours and curves of womanhood and experience intimacy of the photographic lens. Reviving TASCHEN's sold-out Collector's Edition, це tribute gathers best of Gibson's exquisite nudes довкола своїх most recent works в accessible, revised format, complete with fresh in-depth interview by Eric Fischl. Strikingly graphic, meticulously composed, і loaded з subtle provocations, master photographer's mysterious, dreamlike images pay homage до greats such as Man Ray and Edward Weston, while continually pursuing new frontiers." Perhaps it was I who said it. [...] I love photographing women and could say that the form of the female body is absolute and perfect." еротичних образів, одночасно викликаючи вісцеральні відчуття та закликаючи до тактильної уваги. Перегортайте цю вишукану книгу, присвячену контурам та вигинам жіночого тіла, та відчуйте інтимність фотооб'єктива. Відроджуючи колекційне видання TASCHEN, це видання збирає найкращі з вишуканих оголених натур Гібсона поряд з деякими його останніми роботами в доступному, переглянутому форматі, доповненому новим докладним інтерв'ю Еріка Фішля. Вражаюче графічні, ретельно скомпоновані та наповнені тонкими провокаціями, загадкові, мрійливі образи майстра фотографії віддають шану таким великим художникам, як Ман Рей та Едвард Вестон, і водночас постійно прагнуть нових рубежів. «Один фотограф якось сказав, що краса жінок нескінченна. Можливо, це я сказав. [...] Я люблю фотографувати жінок і можу сказати, що форма жіночого тіла є абсолютною і досконалою». -Ральф Гібсон
    кешбек від 16 ₴

    Brutalist Beauties Architectural remnants of USSR Elected the architectural book of the year by International Artbook and Film Festival in Perpignan, France, Frederic Chaubin's Cosmic Communist Constructions Photographed explorers 90 buildings in 14 forem Soviet Republics. Всі ці структури становлять, що Chaubin розглядає чотири age of Soviet architecture, невідомий burgeoning, що це місце від 1970 until 1990. Відповідь до 1920-х і 1950-х років, не “школа” або основний тенденції emerges here. Ці будинки становлять chaotic impulse brought про decaying system. Прийнявши повноваження згоряння монолітної структури, архітекторів went far beyond modernism, going back to the roots or freely innovating. Кілька з величезних кількох проектів, що в Constructivists мусить dreamt (Druzhba Sanatorium, Yalta), інші expressed their imagination in expressionist way (Palace of Weddings, Tbilisi). У літній camp, захищений від етикеток з prototype lunar base, lays claim до Suprematist influence (Prometheus youth camp, Bogatyr). Вони беруть участь у “спекаційній архітектурі”, що продовжуються в останні роки USSR: crematorium adorned with concrete flames (Crematorium, Kiev), технологічного інституту з літаючим косметичним лаком на рамці (Institute of Scientific Research, Kiev), a politice of Soviets, Kaliningrad). У своїх puzzles styles, їх outlandish strategies, ці будинки є extraordinary remnants of collapsing system. У їхній diversity і місцевому exoticism, вони є випробуванням як до величезної geography USSR і його розгортання кінця в Soviet Union, штани в widening net. При тому ж часі, вони несподівано багато ідеологічних наслідків країни і його часу, від obsession with cosmos to rebirth of identity. Бруталістська красаАрхітектурні залишки СРСРОбрана архітектурною книгою року Міжнародним фестивалем художніх книг та фільмів у Перпіньяні, Франція, книга Фредеріка Шобіна «Cosmic Communist Constructions Photographed» досліджує 90 будівель у 14 колишніх радянських республіках. Кожна з цих будівель відображає те, що Шобін вважає четвертим століттям радянської архітектури, невідомим розквітом, який мав місце з 1970 по 1990 рік. Ці будівлі є хаотичний імпульс, викликаний занепадом системи. Скориставшись розвалом монолітної структури, архітектори вийшли далеко за межі модернізму, повернувшись до витоків або вільно експериментуючи. Деякі зі сміливців реалізували проекти, про які могли тільки мріяти конструктивісти (санаторій «Дружба», Ялта), інші висловили свою уяву в експресіоністському стилі (Палац одружень, Тбілісі). Літній табір, натхненний ескізами прототипу місячної бази "Прометей", Богатир). Потім з'явилася «розмовляюча архітектура», широко поширена останніми роками існування СРСР: крематорій, прикрашений бетонними полум'ями (Крематорій, Київ), технологічний інститут з літаючою тарілкою, що розбився на даху (Науково-дослідний інститут, Київ), політичний центр, що спостерігає за вами як Великий Брат. і екстравагантними стратегіями ці будівлі є незвичайними пережитками системи, що руйнується. Своїм розмаїттям і місцевою екзотикою вони свідчать як про велику географію СРСР, так і про наближення кінця Радянського Союзу, про дірки в мережі, що розширюється. Водночас вони увічнюють багато ідеологічних мрій країни та її часу, від одержимості космосом до відродження ідентичності.
    кешбек від 10 ₴

    Get your kicks for less! Ліги, ноги, і більше ноги для сонця Багато хто знав Великий Book of Legs, але деякі з них, як і раніше, ведуть велику велику, віжаючи в близько семи квітів. True, it була packed with shapely legs spanning six decades, від першої shy emergence of the ankle in the 1910s, через rolled stockings and rouged knees of the 1920s, to the Betty Grable '40s, the stocked and liberated '60s and '70s, але це мусить залишатися в центрі вашого свого життя, і якщо ви збираєтеся продовжувати. Fortunately here at TASCHEN ми були зараховані до ваших шпигунів agony як добре, як ваші мішки ecstasy; Так, це світло і портативного нового продукту, packing over 100 choicest photos з оригіналу, як добре, як 38 нових зображень, в компактний (і франкально adorable) package. З Betty Grable до Bettie Page, велику ногу 20-го століття може бути зроблено, в виконанні Irving Klaw, Bunny Yeager, і безкомпонентні Elmer Batters, other leg art. There are silk and nylon stockings, high heels in abundance, curvy calves, taut thighs, playful toes and towering arches—with no bothersome text to get in the way. Could leg love get any sweeter? Отримайте свої удари за меншу ціну! Ноги, ноги і ще раз ноги за пісню Багатьом сподобалася «Велика книга ніг», але деякі визнали її занадто великою – вона важить майже сім фунтів. Правда, в ній зібрані зображення струнких ніг, що охоплюють шість десятиліть, від перших боязких появ щиколоток в 1910-х роках, через панчохи і грубі коліна 1920-х, до Бетті Грейбл 40-х, панчох і шпильок 50-х і до сексуально розкутих вм'ятину на ваших власних стегнах, якщо ви занадто довго просидите за читанням. На щастя, ми в TASCHEN прислухаємося до ваших стогонів агонії та екстазу, тому це легке і портативне нове видання, в якому зібрано понад 100 найкращих фотографій з оригінального тому, а також 38 нових фотографій. Від Бетті Грейбл до Бетті Пейдж, найбільші ніжки XX століття, зняті Ірвінгом Клау, Банні Йегер та незрівнянним Елмером Баттерсом, батьком мистецтва ніг. Шовкові і нейлонові панчохи, високі підбори вдосталь, вигнуті ікри, пружні стегна, грайливі пальчики і арки, що підносяться - і ніякого набридливого тексту на шляху. Чи може любов до ніг бути ще солодшою?
    кешбек від 84 ₴

    Helmut Newton SUMO в XL, revised by June Newton, з макетом booklet Helmut Newton (1920–2004) завжди висловлювалися здоровим розсудливим для легкого або послідовного, так що це не підозрює, що SUMO був irresistible . Ідея книги з розділу приватної експедиції, з особливими зображеннями reproduced до статі-оф-арт-оригінації і printing standards, emerged from an open, experimental dialogue with photographer and publisher. З SUMO віжаючи в-boxed і шорти-забруднені-at 35.4 kg (just під 80 pounds), Newton створений на landmark book що столик head і shoulders above anything previously attempted, both in terms of conceptual extravagance and. Запроваджено в редакції 10,000 затверджених і числових копій, SUMO оголошено після одного після публікації і стрімко multiplied its value. Це нові особливості в багатьох колекціях навколо світу, включаючи New York's Museum of Modern Art. Legendary copy number one, signed by more than 100 of book's featured celebrities, broke the record for the most expensive book published in the 20th century, sold at auction in berlin on april 6, 2000 for-62 317,000 євро. Нині, цей XL edition 20 years of SUMO, результат результату, проведеного Helmut Newton кілька років тому. Revised by his wife June, the volume gathers 394 images and a booklet that takes us through the making-of this publishing venture-a spectacular tribute to the larger-than-life Helmut Newton, now in a friendly format. Helmut Newton SUMO у форматі XL, перероблений Джун Ньютон, з буклетом про створення видання Хельмут Ньютон (1920–2004) завжди демонстрував здорову зневагу до легкого чи передбачуваного, тому не дивно, що проект SUMO виявився для нього непереборним. Ідея книги розміром із приватну виставку, з видовищними зображеннями, відтвореними за найсучаснішими стандартами підготовки та друку, виникла з відкритого, експериментального діалогу між фотографом та видавцем. З SUMO, вага якого - в коробці і упаковці - становить 35,4 кг (трохи менше 80 фунтів), Ньютон створив культову книгу, яка височіла над усім, що робилося раніше, як у плані концептуальної зухвалості, так і в технічних характеристиках. Незабаром після виходу і швидко збільшив свою цінність. Зараз він входить до багатьох колекцій по всьому світу, включаючи нью-йоркський Музей сучасного мистецтва. Легендарний екземпляр під номером один, підписаний більш ніж сотнею знаменитостей, представлених у книзі, побив рекорд найдорожчої книги, опублікованої в XX столітті, і був проданий на аукціоні в Берліні 6 квітня 2000 року за 620 000 німецьких марок - близько 317 000 євро. задуманого Хельмутом Ньютоном кілька років тому. Перероблений його дружиною Джун, тому об'єднує 394 зображення та буклет, що розповідає про створення цього видавничого підприємства — вражаючий триб'ют Ньютону, людині більшого масштабу, тепер у зручному форматі.
    кешбек від 33 ₴

    Too Sexy for Newsstand Late 1960 магазини tested censors in Europe and U.S. У 1958 році Milton Luros сягає його New York job designing і illustrating detective pulp magazines for North Hollywood, California. З останнього року, з хитрощами від підземного світла, він був заснований публікуючим емпіром, що перероблені mens's magazines в 1960s. Його so-called “California slicks” borrowed bad-girl themes з pre-Playboy burlesque titles, featuring велике майно, heavy make-up, cigarettes, і коктейли, але в West Coast mid-century settings з better photography, paper, and print. Без редагування статей, вони були сильні для newsstands, але ззагалом playboy в магазинах bacco і особливих магазинах. Californian Elmer Batters invented leg art photography sem year, with titles Black Silk Stockings, Leg-O-Rama, Tip Top, Elmer's Naked Jungle and more. Назад у Нью-Йорк, Irving Klaw встановлювали fetish digests у ті ж самі магазини магазинів, що беруться до '60s fetish boom, з Lenny Burtman's High Heels, Satana, Striparama, і Leg Show. У той же час uptick in sexploitation films spawned sexploitation film магазини, включаючи Blazing Films and Banned. Шести freedom spread to England too, де George Harrison Marks оголошені Kamera і Solo магазини з наповненими моделями, зібрані до barely hide the banned bits, включаючи “top shelf” titles: those not on public display. І останнім чином, на півночі, Swedish Sin was coined, з першими магазинами вивчаючи Європейський центр; a challenge they'd soon win. Volume 4 у цих статтях містить понад 650 гірських покриттів і фотографій від США, Англії, і Швеції з текстом. Надто сексуально для газетного кіоску Журнали кінця 1960-х років пройшли перевірку цензурою в Європі та США. У 1958 році Мілтон Лурос залишив свою роботу в Нью-Йорку, займаючись дизайном та ілюструванням детективів, і вирушив до Північного Голлівуду, штат Каліфорнія. Через рік, взявши в борг у одного з представників злочинного світу, він заснував видавничу імперію, яка зробила революцію в чоловічих журналах 1960-х років. Його так звані «каліфорнійські слики» запозичували теми поганих дівчат із журналів бурлеску, що виходили до «Плейбою», з великим волоссям, важким макіяжем, сигаретами та коктейлями, але в обстановці західного узбережжя середини століття, з найкращими фотографіями, папером та друком. Не маючи спокутних статей, вони були надто сильні для газетних кіосків, але перепродували Playboy у тютюнових магазинах і спеціалізованих книжкових лавках. Елмера» та інші. У Нью-Йорку Ірвінг Клау представив у тих же спеціалізованих книгарнях фетиш-дайджести, що призвело до фетиш-буму 60-х років: «Високі підбори» Ленні Бертмана, «Сатана», «Стріпарама» та «Шоу ніг». Одночасно з цим зріст популярності секс-фільмів породило журнали, присвячені секс-експлуатації, у тому числі Blazing Films і Banned. виставляються на загальний огляд. І, нарешті, на півночі була придумана назва «Шведський гріх», коли перші журнали кинули виклик європейській цензурі, який вони незабаром виграли.