ДОПОМОГА
Зателефонувати за тарифами вашого оператора
+380 (44) 355-55-55+380 (67) 174-77-04+380 (73) 174-77-04+380 (99) 174-77-04Допомога
Бонуси та промокоди
Щоб економити більше, ви можете використовувати бонуси або промокоди - це знижки, що надаються на покупки на Kasta у грошовому еквіваленті. Промокоди також можуть виражатись у відсотках від вартості товару або замовлення, в вигляді додаткового кешбеку, безкоштовної доставки, тощо.
1. Як отримати бонуси та промокоди?
Бонуси та промокоди надаються під час маркетингових акцій на сайті, в месенджерах, соціальних мережах та через партнерські програми. Умови отримання та використання визначаються в анонсі кожної акції.
Бонус за програмою «Приведи друга»
Запрошуйте друзів на Kasta та отримуйте бонуси.
- Друг реєструється за вашим запрошенням (https://kasta.ua/uk/r/) та відразу отримує 100 грн бонусу.
- Бонус діє 7 днів і може бути використаний на замовлення від 400 грн.
- Ваш бонус буде нарахований на 15-й день, після отримання замовлення другом, в якому він використав свій бонус.
- Якщо друг не використає власний бонус або скасує замовлення, ваш бонус не нараховується.
- Кількість запрошень необмежена.
2. Використання бонусів та промокодів
Важливо! В одному замовленні можна використати лише один бонус або один промокод. Комбінація декількох бонусів, бонуса та промокода чи декількох промокодів неможлива.
Як використати бонус?
- При оформленні замовлення виберіть бонус у полі вибору способів оплати.
- Сума замовлення зменшиться на номінал бонусу. Бонус розподіляється між усіма товарами замовлення пропорційно.
Як використати промокод?
- Під час оформленням замовлення введіть промокод у відповідне поле.
- Натисніть «Застосувати», замовлення зміниться відповідно до умов промокоду.
3. Обмеження та умови
- Щонайменше 1 грн за кожну одиницю товару завжди залишається до сплати.
- Бонуси та промокоди не можна використовувати для оплати алкоголю та товарів із державно регульованими цінами.
- Бонуси не застосовуються до послуг доставки, підписки Black, додаткової гарантії та сервісного обслуговування.
- Бонус можна використати тільки для замовлень, що перевищують номінал бонусу на 1 грн або більше.
- Бонус або промокод можна комбінувати з оплатою кешбеком, готівкою чи банківською картою.
- Застосування бонусу або промокоду можливе тільки під час оформлення замовлення, а не при його отриманні.
4. Повернення бонусів
- Бонус повертається, якщо товар був повернутий через виявлені недоліки, спричинені виробником або продавцем.
- Бонус не повертається, якщо замовлення було скасовано або повернуто товар належної якості (не підійшов колір, розмір тощо).
5. Часті питання (FAQ)
Чи можна використовувати одночасно кілька бонусів або промокодів?
Ні, в одному замовленні можна застосувати лише один бонус або один промокод.
Чи можна використовувати бонус або промокод разом із кешбеком?
Так, бонуси та промокоди можна комбінувати з оплатою кешбеком, банківською картою або готівкою.
Що станеться, якщо я поверну товар, куплений із бонусом або промокодом?
Вам буде повернена тільки фактично сплачена сума. Бонус або промокод не повертаються.
Чи можна використовувати бонус або промокод після оформлення замовлення?
Ні, бонус або промокод можна застосувати тільки під час оформлення замовлення.