ДОПОМОГА
Зателефонувати за тарифами вашого оператора
+380 (44) 355-55-55+380 (67) 174-77-04+380 (73) 174-77-04+380 (99) 174-77-04Допомога
Доставка
У картці кожного товару відображаються служби доставки, які можуть його доставити, а також вартість їх послуг. При оформленні замовлення будуть доступні тільки ті відділення, в яких доступна доставка даної категорії.
Увага! Надання послуги доставки починається з моменту відправки товару. Якщо ви скасували замовлення після відправки товару, не прийшли за ним, відмовились або повернули отриманий товар продавцю, плата за доставку не повертається.
Доставка кур’єрськими службами
Особливості доставки товарів з позначкою «Пакування: Kasta»
Вартість доставки товарів із категорій одяг, взуття, аксесуари, дім становить:
- Кур’єром до ваших дверей - 89 грн.;
- Укрпошта - 49 грн.;
- Відділення Нова Пошта - 79 грн.;
- Поштомати Нова Пошта - 79 грн.;
Зверніть увагу! Якщо доставка товару з післяплатою, ви також сплачуєте комісію за переказ коштів згідно тарифів, що діють у відповідній службі доставки для замовлень Kasta:
- Відділення Нова Пошта - 20 грн. + 2% від суми переказу;
Комісію за переказ коштів утримує фінансова компанія, що забезпечує грошові перекази у відповідній службі доставки. Kasta та продавець не отримують і не повертають комісію за переказ коштів.
Термін зберігання посилки у відділеннях - 5 робочих днів.
За зберігання понад встановлений строк служби доставки можуть встановлювати плату за зберігання, про що повідомляють покупця самостійно.
Особливості доставки товарів з позначкою «Пакування: продавець»
Упаковку і доставку такого товару забезпечує продавець без участі Kasta. Питання про статус виконання замовлення можна адресувати безпосередньо продавцю:
- за контактними даними, зазначеними в картці замовлення у вашому Профілі;
- за контактними даними, зазначеними в підтвердженні про оформлення замовлення, направленому від Kasta на ваш e-mail;
- в чат з продавцем, який відкривається у картці товару;
Перелік доступних способів доставки конкретного товару визначається його продавцем та відображається у картці обраного товару в полі «Доставка», а також на сторінці оформлення замовлення.
Термін доставки
В картці товару зазначається орієнтовний термін доставки, який підлягає уточненню після замовлення конкретного розміру товару та вибору служби доставки.
Уточнений термін доставки зазначається після оформлення замовлення та на сторінці з цим замовленням у вашому Профілі.
Отримання та огляд замовлення
Для отримання замовлення необхідно мати при собі документ, що посвідчує особу. Дані одержувача повинні відповідати даним, зазначеним при оформленні замовлення.
Увага! При отриманні замовлення ви маєте право і зобов’язані повністю перевірити цілісність товару, відсутність дефектів, комплектацію, зовнішній вигляд, відповідність замовленню. В тому числі, якщо доставку здійснює кур’єр.
На що звернути особливу увагу:
- одяг, взуття, аксесуари – перевірити на відсутність затяжок, порізів, розривів, пошкоджень замків, блискавок, втрату гудзиків, наявність слідів носки;
- товар з позначкою «крихке» (посуд, скло, продукти в скляній тарі) – перевірити на цілісність, відсутність сколів, тріщин тощо;
- товари з категорії електроніка і побутова техніка – перевірити комплектацію;
- косметика та продукти харчування – необхідно оглянути цілісність упаковки та термін придатності;
- врахувати, що деякі категорії товару не підлягають поверненню: товари для новонароджених, постільна білизна та нижня білизна тощо;
У разі виявлення пошкодження товару, дефектів, неповної комплектації або невідповідності замовлення необхідно відмовитися від його отримання, вказавши в заяві про повернення причину відмови та виявлений дефект (в разі наявності дефектів).
Якщо ви не перевірили товар у відділенні або в присутності кур’єра при отриманні і в подальшому вирішите повернути його, посилаючись на зовнішні пошкодження та дефекти*, неповну комплектацію, невідповідність або інші недоліки, по яким неможливо встановити причину та момент виникнення, в прийнятті повернення товару може бути відмовлено.
* розбите скло, сколи, тріщини, подряпини, зламана застібка, затяжки, порізи, розриви, пошкодженні замки або блискавки, відсутність гудзиків, плями, наявність слідів носки – також відноситься до зовнішніх пошкоджень і дефектів.
У разі виникнення питань при прийманні та поверненні товару, будемо раді відповісти на ваше звернення до контакт-центру за детальною консультацією та допомогою.