ДОПОМОГА
Зателефонувати за тарифами вашого оператора
+380 (44) 355-55-55+380 (67) 174-77-04+380 (73) 174-77-04+380 (99) 174-77-04Допомога
Угода користувача
УГОДА КОРИСТУВАЧА
Ця Угода користувача (далі – Угода) визначає принципи взаємодії сторін при пропонуванні до замовлення товарів (послуг) і їх придбанні на Маркетплейсі Kasta, доступ до якого здійснюється через web-сайт та/або через мобільні додатки.
1. ТЕРМІНИ
1.1. Будь-яке використання Маркетплейса Kasta, в тому числі відвідання веб-сайту kasta.ua та мобільних додатків Kasta, перегляд інформації, користування сервісами, здійснюється у відповідності до умов Угоди користувача, Політики конфіденційності, яка включає в себе умови, зазначені нижче, а також умови, зазначені у відповідних розділах (сторінках) веб-сайту kasta.ua та у мобільних додатках Kasta.
1.2. Використовуючи Маркетплейс Kasta, в тому числі, але не обмежуючись, шляхом реєстрації на ньому та/або шляхом придбання Продукції, Покупець беззастережно приймає всі умови Угоди користувача, Політики конфіденційності, погоджується виконувати їх та несе відповідальність за наслідки не ознайомлення з ними.
1.3. Терміни, що використовуються в Угоді користувача, мають наступне значення:
1.3.1. Адміністратор – Товариство з обмеженою відповідальністю «Маркасон», ідентифікаційний код 37118680, місцезнаходження: 02121 м. Київ вул. Харківське шосе, 201-203, що є власником Сайту та Додатків і визначає порядок їх використання.
Адміністратор виконує функції, пов’язані із організаційно-технічним супроводом пропонування Продукції Продавцем на Сайті / у Додатках та організацією взаємодії Покупця з Продавцем у разі придбання Покупцем Продукції.
1.3.2. Картка товару – сторінка Сайту / Додатку, на якій розміщена інформація про Продукцію та умови її придбання.
1.3.3. Кошик – сторінка Сайту / Додатку, на якій зібрано перелік обраної Покупцем Продукції перед оформленням замовлення.
1.3.4. Маркетплейс Kasta – веб-сайт в мережі Інтернет, ідентифікований веб-адресою: https://kasta.ua (за текстом Угоди - Сайт) та мобільний додаток Kasta (за текстом Угоди - Додаток), на яких здійснюється пропонування Продукції Продавцями, оформлення та відстеження виконання замовлень, обміну відгуками, а також проведення рекламних та маркетингових заходів.
1.3.5. Платіжний період – у випадку купівлі товару на умовах розстрочення платежу період, який встановлюється для кожного платежу та триває два дні – день, визначений для відповідного платежу в графіку, наведеному у Договорі купівлі-продажу, та наступний за ним робочий день.згод
1.3.6. Покупець – будь-яка фізична особа, яка має право здійснювати покупки на Маркетплейсі Kasta.
1.3.7. Продавець (Постачальник) – будь-яка юридична особа (резидент або нерезидент України), фізична особа-підприємець та особи-нерезиденти України, що розміщують на Маркетплейсі Kasta свої пропозиції щодо пропонування Продукції для замовлення Покупцями з урахуванням умов Угоди користувача.
В окремих випадках Адміністратор може бути продавцем на Маркетплейсі Kasta, і в такому разі його найменування зазначається в якості продавця (постачальника) в товарному чеку на придбану Продукцію.
1.3.8. Продукція – товари, роботи і послуги, які пропонуються Продавцями та доступні для замовлення Покупцями на Маркетплейсі Kasta.
1.3.9. Профіль – персональна сторінка Покупця на Сайті / у Додатку, яка містить реєстраційні та контактні дані Покупця, а також інформацію, пов’язану із використанням ним Маркетплейсу Kasta.
1.3.10. фінансова установа (фактор) – будь-яка фінансова установа (фактор), якій Продавець відступив на підставі договору факторингу право грошової вимоги до Покупця за договором купівлі-продажу товару на умовах розстрочення платежу.
2. РЕЄСТРАЦІЯ. ПРОФІЛЬ ПОКУПЦЯ
2.1. Продукція на Маркетплейсі Kasta може бути замовлена та придбана тільки для особистого некомерційного використання (споживання).
2.2. Покупцем на Маркетплейсі Kasta може бути фізична особа, яка досягла 18-річного віку, володіє повною цивільною дієздатністю.
2.3. Здійснюючи реєстрацію та/або придбання Продукції на Маркетплейсі Kasta, особа засвідчує, що вона:
- досягла 18-річного віку, володіє повною цивільною дієздатністю та купуватиме Продукцію виключно для особистого некомерційного використання (споживання);
- ознайомлена, беззастережно приймає та погоджується з усіма умовами Угоди користувача та умовами, викладеними у розділах (сторінках) Сайту;
- ознайомлена, беззастережно приймає та погоджується виконувати усі умови Угоди користувача;
- зазначає дані (П.І.Б., мобільний телефон, e-mail тощо), що є правдивими та належать саме їй, або авторизується під власним обліковим записом у соціальній мережі;
- зазначає реквізити власної платіжної картки, якою користується на законних підставах та має право розпоряджатися коштами на відповідному власному рахунку;
- погоджується на передачу своїх персональних даних третім особам (в тому числі іноземним суб'єктам відносин, пов'язаних з персональними даними), їх обробку, зберігання, передачу і використання з метою та на умовах, визначених Угодою користувача та Політикою конфіденційності, та засвідчує отримання інформації про володільця персональних даних, склад та зміст зібраних персональних даних, свої права згідно законодавства, мету збору персональних даних та осіб, яким передаються її персональні дані.
2.4. При користуванні Маркетплейсом Kasta Покупець має право використовувати лише ті персональні дані, банківські картки, банківські рахунки, документи, що належать йому на законних підставах (оформлені на його ім’я у встановленому законом порядку).
2.5. Дані Покупця, зазначені при реєстрації та/або придбанні Продукції на Сайті / у Додатку, зберігаються Адміністратором і відображаються у Профілі Покупця та використовуються Адміністратором та Продавцями в подальшому при здійсненні та / або виконанні замовлень Покупця / виконанні договорів купівлі-продажу, укладених Покупцем на Маркетплейсі Kasta.
2.6. Покупець має право змінювати та доповнювати надані ним дані в Профілі протягом всього строку здійснення покупок на Маркетплейсі Kasta.
2.7. Розміщуючи на Маркетплейсі Kasta свої пропозиції щодо пропонування Продукції, Продавець погоджується та зобов’язується дотримуватись цієї Угоди користувача та Політики конфіденційності, включаючи всі умови, зазначені нижче та у відповідних розділах (на сторінках) Сайту / Додатків, Політики конфіденційності за посиланням https://kasta.ua/uk/page/support/privacypolicy/.
3. СПОСОБИ ПРОПОНУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ
Продукція може пропонуватися в постійному каталозі (звичайні пропозиції) та / або в Акціях (особливі пропозиції за моделлю торгівлі flash sales).
3.1. Придбання Продукції в Акціях здійснюється на умовах Угоди користувача з урахуванням таких особливостей:
- умови, на яких Продукція пропонується до придбання, діють протягом обмеженого періоду часу від декількох годин до декількох днів;
- Продавець може гарантувати найнижчу ціну на Продукцію відповідно до правил проекту «Контроль кращої ціни», розміщених на сторінках Сайту / Додатків.
3.2. Акції не є рекламними заходами.
3.3. Умови пропонування Продукції в Додатках можуть відрізнятися від умов пропонування цієї ж Продукції на Сайті. Замовлення Продукції виконується за умовами, які діяли для того способу користування Маркетплейсом Kasta (Сайт або Додатки), за допомогою якого Покупець оформив таке замовлення.
4. УМОВИ ПРИДБАННЯ
4.1. Оформлення та виконання замовлень на Маркетплейсі Kasta здійснюється відповідно до:
- умов, зазначених у цій Угоді користувача та розділах (сторінках) Сайту / Додатків;
- умов зазначених в Картці товару, на сторінці оформлення замовлення, в супровідній / сервісній документації та у розрахункових документах;
- умов продажу, встановлених Продавцем конкретної Продукції.
4.2. Оферта Продавця щодо укладення договору купівлі-продажу міститься у Картці товару на Сайті, у якій зазначається інформація про товар, його ціна та характеристики. Шляхом здійснення замовлення товару на Сайті Покупець приймає оферту Покупця та укладає з ним відповідний договір купівлі-продажу. За погодженням із Адміністратором Продавець може встановлювати для Покупців особливі умови договору купівлі-продажу Продукції, яка пропонується ним на Маркетплейсі Kasta. Особливі умови договору купівлі-продажу Продукції, встановлені Продавцем, розміщуються на Сайті в Картці товару на відповідну Продукцію шляхом викладення їх змісту (текстового або іншого опису) або розміщення посилання на джерело, в якому викладений їх зміст. Оформлюючи замовлення на Продукцію, щодо якої на Сайті в Картці товару розміщені особливі умови договору купівлі-продажу, встановлені Продавцем, Покупець засвідчує, що він повністю ознайомлений з такими умовами, та беззаперечно їх приймає. Умови Угоди користувача та розділів (сторінок) Сайту / Додатків, які не суперечать особливим умовам договору купівлі-продажу, встановленим Продавцем, при пропонуванні до замовлення товарів (послуг) і їх придбанні на Маркетплейсі Kasta мають силу та застосовуються у звичайному порядку для всіх сторін взаємодії.
4.3. З метою отримання будь-якої необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про Продукцію або Продавця, з будь-яких причин не отриманої на Сайті або у Додатку безпосередньо, Покупець має звернутися до Адміністратора або Продавця. Комерційне найменування Продавців, які самостійно організовують доставку замовлень та приймання повернутих товарів, також зазначається у Картці товару.
4.4. Адміністратор та Продавці докладають максимум зусиль для надання інформації про Продукцію якомога точніше. Для повноти відображення інформації про Продукцію Адміністратор та Продавець мають право виправляти помилки, змінювати або оновлювати інформацію про Продукцію в будь-який час.
4.5. Адміністратор та Продавець не несуть перед Покупцем обов’язку продати Продукцію, що відповідала б умовам, зазначеним помилково.
4.6. Замовлення, умови якого були зазначені на Сайті / у Додатку з помилкою, зокрема, якщо помилка була допущена у зазначенні ціни Продукції, скасовується Продавцем. У такому разі договір купівлі-продажу вважається розірваним і сторони, а також фінансова установа (фактор) (у випадку відступлення Продавцем права грошової вимоги за Договором) зобов’язані повернути одна одній все, що було отримане ними за Договором до моменту його розірвання.
4.7. З огляду на особливості відтворення зображень різними технічними пристроями деякі кольори зображення Продукції на сторінках Сайту / Додатків можуть дещо відрізнятися від її кольорів в дійсності.
4.8. Реквізити Продавця конкретної Продукції зазначаються в договорі купівлі-продажу та/або в супровідних документах (товарних чеках тощо) на Продукцію та/або в документах, що підтверджують факт передачі Продукції Покупцеві.
5. ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕНЬ
5.1. Для здійснення замовлення Покупець має на Сайті або у Додатку:
- обрати конкретну Продукцію (натиснути доступні для вибору опції – розмір, колір, кількість тощо),
- додати обрану Продукцію в Кошик (натиснути кнопку «Купити»),
- відправити замовлення Продавцю (натиснути кнопку «Оформити замовлення» в Кошику). При цьому в залежності від порядку взаємодії Адміністратора та конкретного Продавця, замовлення може направлятися Продавцю за посередництвом Адміністратора.
5.2. Здійснюючи замовлення, Покупець підтверджує, що:
- він погоджується та беззастережно приймає усі умови придбання замовленої ним Продукції, викладені в цій Угоді та на сторінках Сайту / Додатків, а також Політики конфіденційності, в тому числі, в Картці товару та на сторінці оформлення замовлення;
- він ознайомився з інформацією про Продукцію, наявністю (відсутністю) преференцій, знижок, особливими умовами оплати та / або доставки, умовами гарантійного обслуговування тощо, отримав її в обсязі, достатньому для здійснення покупки;
- Продукція замовляється ним добросовісно, для цілей особистого некомерційного використання;
- Покупець досяг 18 річного віку та має повну цивільну дієздатність.
5.3. У всіх випадках, крім придбання Продукції з розстроченням платежу, замовлена Продукція може бути відправлена Покупцю кількома окремими відправленнями залежно від кількості товарів, їх габаритів, груп сумісності, різних Продавців, місця зберігання, доступних способів оплати чи доставки, загальної вартості кошика, інших факторів оптимізації виконання замовлення.
5.4. Кількість і вартість сформованих відправлень, а також вартість доставки кожного з них, відображається у Кошику перед оформленням замовлення Покупцем.
5.5. Після оформлення замовлення Покупцем йому направляється підтвердження з зазначенням номеру замовлення на електронну пошту та / або на номер мобільного телефону та/або зазначається у Профілі та/або здійснюється у інший спосіб, визначений Адміністратором/Продавцем.
5.6. В залежності від умов угоди Продавця з Адміністратором, окремі замовлення можуть перенаправлятися Адміністратором Продавцю без обробки, для надання підтвердження (здійснення уточнень) ним безпосередньо.
5.7. Замовлення є прийнятим до виконання (договір купівлі-продажу між Покупцем і Продавцем вважається укладеним) після надходження Покупцю підтвердження про прийняття замовлення. У випадку купівлі Продукції з розстроченням платежу договір купівлі-продажу вважається укладеним після його підписання Покупцем з використанням електронного підпису одноразовим ідентифікатором (ОТП-пароля).
5.8. У разі виявлення неможливості виконання замовлення Покупця Продавець може відхилити замовлення, в тому числі після його підтвердження. В такому випадку Покупцю направляється відповідне повідомлення на електронну пошту та / або на номер мобільного телефону та/або відповідна інформація зазначається у Профілі та/або інформування Покупця здійснюється у інший спосіб, визначений Адміністратором/Продавцем. В такому випадку права і обов’язки сторін, пов’язані з купівлею-продажем, доставкою і передачею замовленої Продукції Покупцю та її оплатою, припиняються, а оплачена Покупцем вартість Продукції повертається на карту, з якої була проведена оплата.
5.9. Покупець може перевірити хід виконання замовлення у своєму Профілі.
5.10. Покупець самостійно несе всі ризики та особисту відповідальність, пов’язані із зазначенням в Профілі помилкових контактних даних, контактних даних третіх осіб, передачу номеру та інших даних свого замовлення третім особам, збереження логіна та пароля до свого облікового запису (Профіля) або передачу даних свого Профілю третім особам. Всі дії, здійснені у Профілі та/або з використанням даних Покупця, вважаються діями Покупця та Адміністратор не несе відповідальність за такі дії.
6. ЦІНА ТА УМОВИ ОПЛАТИ
6.1. Ціна Продукції вказується в українській національній валюті - гривні, визначається з урахуванням податкового статусу Продавця і не включає вартість доставки, яка оплачується Покупцем окремо відповідно до обраного способу доставки та активованих програм лояльності на Маркетплейсі Kasta.
6.2. Продавець має право в односторонньому порядку без попередження змінювати ціни Продукції, що пропонується до придбання. Якщо інше не зазначено у цій Угоді, зміна ціни не допускається після того, як замовлення було оформлене Покупцем.
6.3. Спосіб здійснення оплати Продукції обирається Покупцем із варіантів, доступних для даного виду Продукції та зазначених в Картці товару та / або на сторінці оформлення замовлення.
6.4. У разі виявлення зловживання з боку Покупця правами, наданими йому як споживачеві законодавством та цією Угодою (замовлення в обсягах, що перевищують звичайні потреби споживачів, одночасне замовлення партії Продукції, що мають один артикул, але різні розміри / кольори та ін.), або досягнення відсотку скасувань, відмов і повернень Продукції, що перевищує встановлений Адміністратором, Адміністратор (Продавець) має право обмежити допустимі способи оплати для Покупця і вимагати виключно передоплати банківською картою в момент оформлення замовлень та/або Адміністратор має право блокувати Профіль відповідного Покупця до моменту усунення порушень .
6.5. Інформація про встановлений Адміністратором відсоток скасувань, відмов і повернень, досягнення якого є підставою для обмеження способів оплати та/або блокування Профілю Покупця, може на вибір Адміністратора розміщуватись у відповідних розділах на Сайті / у Додатках, доводитись Покупцю в його Профілі або повідомленнях про обмеження способів оплати, а також надаватись Покупцю на його запит до Адміністратора.
6.6. Товар на момент його передачі, а послуга на момент звернення Покупця з вимогою про її надання, повинні бути повністю оплачені. У разі укладення договору купівлі-продажу на умовах розстрочення платежу, з оплатою частинами або в кредит, умови оплати та передачі Продукції можуть встановлюватись умовами такого договору.
6.7. Для здійснення оплати Продукції (в залежності від обраного способу оплати) від Покупця може вимагатися, згідно з чинним законодавством України, надання додаткових відомостей та документів (паспорт, реєстраційний номер облікової карти платника податків тощо). У випадку купівлі товару на умовах розстрочення платежу від Покупця може вимагатись шеринг (передача) копій цифрових документів через мобільний застосунок Дія.
7. УМОВИ ДОСТАВКИ
7.1. Доставка здійснюється по всій території України за винятком АР Крим, територій проведення Операцій Об’єднаних Сил, тимчасово окупованих територій України, до населених пунктів в межах України, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження або на яких ведуться бойові дії, якщо у Картці товару або на сторінці оформлення замовлення не зазначено інше.
7.2. Покупець обирає спосіб доставки з варіантів, доступних для конкретної Продукції та зазначених в Картці товару та / або на сторінці оформлення замовлення.
7.3. Вартість обраного способу доставки зазначається на сторінці оформлення замовлення Продукції відповідно до тарифів, розміщених в Картці товару (послуги) та / або на сторінці оформлення замовлення, а також з урахуванням того, чи організовує доставку Продавець на самостійно визначених або уніфікованих умовах Маркетплейсі Kasta, і чи є Покупець учасником тієї чи іншої програми лояльності (карта/підписка Black або інше).
7.4. Строк та умови доставки визначається відповідною службою доставки в залежності від обраного Покупцем способу доставки. Адміністратор не несе відповідальність за строки та умови доставки та не визначає їх. Орієнтовний строк доставки вказується в Картці товару та/або в Профілі.
7.5. Доставка Покупцю замовленої Продукції є окремою послугою, що вважається наданою в момент отримання Продукції Покупцем.
7.6. При поверненні Продукції Покупцем вартість доставки поверненню не підлягає незалежно від того, чи підлягатиме поверненню плата за Продукцію.
8. ВИКОНАННЯ ЗАМОВЛЕННЯ
8.1. Замовлення вважається виконаним, а право власності на Продукцію та пов’язані з ним ризики, в тому числі знищення та/або пошкодження Продукції, переходять від Продавця до Покупця в момент фактичної передачі Покупцеві Продукції, що підтверджується підписом Покупця у відповідному документі, що супроводжує Продукцію - накладній (квитанції, реєстрі доставки тощо) та/або документі, передбаченому відповідною службою доставки, що підтверджує передачу товару Покупцю.
8.2. Для отримання замовлення Покупець має пред’явити документ, що посвідчує особу (перелік документів для отримання Продукції може встановлюватися відповідною службою доставки).
8.3. Покупець має право порушити цілісність упаковки Продукції, провести примірку, а також розпорядитися Продукцією в будь-який інший спосіб на власний розсуд лише після її повної оплати, якщо інше не передбачено умовами програми лояльності, учасником якої є Покупець. Ця умова не застосовується до замовлень, придбаних з розстроченням платежу, а також не позбавляє Покупця прав, наданих Законом України «Про захист прав споживачів» щодо повернення Продукції належної і неналежної якості за відповідних умов.
9. ОБМЕЖЕННЯ ПРОДАЖУ НЕПОВНОЛІТНІМ
9.1. При здійсненні замовлення (в тому числі у разі оформлення замовлення) на покупку та доставку пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових, тютюнових виробів, електронних сигарет, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, пристроїв для споживання тютюнових виробів без їх згоряння Покупець гарантує, що йому виповнилося 18 років, та він має повну цивільну правосуб'єктність.
9.2. У разі відмови покупця підтвердити свій вік, в тому числі не зазначення дати народження при реєстрації на Маркетплейсі Kasta в Профілі, продаж пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових, тютюнових виробів, електронних сигарет, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, пристроїв для споживання тютюнових виробів без їх згоряння такій особі не здійснюється.
10. ГАРАНТІЯ ТА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
10.1. На Продукцію, придбану на Маркетплейсі Kasta, надається гарантія відповідно до чинного законодавства та сервісної політики Продавця (виробника/виконавця).
10.2. Якщо інший гарантійний строк не вказаний в Картці товару (або у супровідній документації на Продукцію, в розрахунковому документі, у чинному законодавстві України), гарантійний строк на таку Продукцію, визначений Продавцем, становить 14 (чотирнадцять) календарних днів з дати її отримання.
10.3. Адміністратор сприяє в розгляді звернень Покупців у зв’язку з настанням гарантійних випадків, в той час як забезпечення виконання гарантійних зобов’язань покладається на Продавця.
10.4. Правила взаємодії сторін при настанні гарантійних випадків детальніше викладені в окремих розділах (на сторінках) Сайту (мобільних додатків).
Оформлення повернення
10.5. Для повернення будь-якого товару незалежно від причин повернення Покупець повинен вкласти в упаковку з товаром, що повертається, заповнену та підписану зі свого боку заяву на повернення, зазначивши в ній найменування та кількість товару, що повертається, а також фактичні причини повернення, а також інші дані визначені Адміністратором/Продавцем.
У випадку, якщо товар був оплачений (частково оплачений у випадку придбання товару з розстроченням платежу) банківською карткою на Сайті та доставлений оператором поштового зв’язку «НОВА ПОШТА», Покупець має можливість оформити повернення товару у своєму Профілі шляхом натискання відповідної кнопки та заповнення електронного бланку заяви на повернення. Заповнення паперової заяви на повернення у такому разі не вимагається.
10.6. Товар, що постачається в індивідуальній упаковці (упаковці виробника), підлягає поверненню у такій упаковці. При відправці така упаковка має бути додатково упакована Покупцем для збереження її цілісності та зовнішнього вигляду.
10.7. Продавець має право відмовити в прийманні товару, якщо при поверненні Покупцем він був запакований неналежним чином, внаслідок чого на індивідуальній упаковці залишилися сліди та / або пошкодження (в тому числі такі, що виникають при транспортуванні: подряпини, зім’ятості, нанесення маркувань, додаткова фіксація скотчем вантажу та / або супровідних документів та ін.) – як товару, товарний вигляд якого не збережений Покупцем.
10.8. Незалежно від виду товару Продавець має право не приймати такий товар, якщо він відправлений на умовах післяплати за доставку. Вартість доставки великогабаритних товарів і товарів вагою понад 5 кілограмів компенсується Покупцю після підтвердження наявності істотних недоліків.
10.9. У разі надсилання Покупцем для повернення товару, що був ним прийнятий раніше і не підлягає поверненню за законодавством або не відповідає номеру замовлення (підмінений), має неповну комплектацію, не має всіх документів, не упакований належним чином, якісний товар має сліди використання чи пошкоджену упаковку, щодо товару пропущений строк для повернення або гарантійний строк (залежно від пред’явленої вимоги Покупця), підстави для повернення товару не підтвердились, повернення товару не приймається, а плата за такий товар не підлягає поверненню, при цьому у випадку, якщо товар було придбано на умовах розстрочення платежу, Покупець зобов’язаний продовжити виконання взятих на себе зобов’язань та здійснювати платежі відповідно до передбаченого Договором графіку.
10.10. У разі підтвердження наявності підстав для повернення товару договір купівлі-продажу вважається розірваним, а товар – повернутим в день фактичного отримання товару та усіх необхідних документів для його повернення.
10.11. Доставка Покупцю товару, не прийнятого Продавцем до повернення, здійснюється за рахунок Покупця.
Повернення товару належної якості
10.12. Товар належної якості повертається виключно за відсутності ознак використання, в неушкодженій упаковці, у повній комплектації з повним комплектом документів.
Недоліки
10.13. Якщо товар має недоліки, які не є істотними недоліками, після закінчення 14 (чотирнадцяти) днів з моменту отримання Покупець має право звернутися до Продавця з вимогами, що передбачені чинним законодавством України у разі придбання товару неналежної якості.
Істотні недоліки
10.14. Заміна або повернення товару протягом гарантійного строку здійснюється виключно за умови наявності істотного недоліку, що може бути підтверджений офіційним / авторизованим сервісним центром.
10.15. Вимоги Покупця щодо повернення товару (за наявністю істотних недоліків) з компенсацією його вартості задовольняються за умови вчинення Покупцем усіх дій, необхідних у гарантійному випадку, які викладені у цій Угоді користувача, зазначені у відповідних розділах (сторінках) Сайту та визначені чинним законодавством України, в тому числі:
- надання разом із товаром заповненої та підписаної заяви на повернення,
- направлення товару у належній упаковці у повній комплектації,
- надання разом з товаром всіх супроводжуючих документів та документів про підтвердження наявності істотного недоліку (висновку сервісного центру, розрахункового документу (чеку, квитанції тощо) гарантійного талону, технічного паспорту тощо),
- надання реквізитів банківського (карткового) рахунку для перерахування компенсації.
10.16. Продавець має право відмовитися від приймання товару, відправленого Покупцем без надання передбачених документів, а також не розглядати заяву Покупця до усунення допущених ним недоліків. В такому випадку датою розірвання договору купівлі-продажу вважатиметься дата усунення Покупцем допущених недоліків (надання необхідних документів тощо).
10.17. У разі неусунення Покупцем недоліків протягом 1 місяця, зобов'язання Продавця щодо забезпечення збереження такого товару припиняються, і він має право розпорядитися товаром на власний розсуд.
10.18. Продавець не зобов'язаний здійснювати зворотну відправку товару, заяву на повернення по якого оформлено Покупцем неналежним чином або у разі ненадання необхідних документів.
10.19. Вимоги Покупця не підлягають задоволенню, якщо буде доведено, що дефекти товару виникли внаслідок порушення Покупцем правил користування товаром, умов його зберігання або умов повернення.
10.20. Умови та порядок повернення товару (належної або неналежної якості) також визначаються в окремих розділах (сторінках) Сайту, в тому числі в розділі «Допомога».
10.21. Kasta запроваджує міжнародну доставку в Польщу. В рамках пілотного запуску тимчасово недоступне повернення та обмін для Товарів, які доставляються у Польщу. Не можуть бути доставлені в Польщу товари, що придбані Покупцем із розстроченням платежу.
11. ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ. ПЛАТІЖНІ РЕКВІЗИТИ
11.1.Кошти повертаються Покупцеві після отримання повернутої Продукції, обробки Продавцем належним чином заповненої Покупцем заяви на повернення та підтвердження наявності підстав для повернення.
11.2.Строк та спосіб повернення Покупцю коштів визначається згідно з чинним законодавством і з урахуванням того, чи здійснює повернення Продавець на самостійно визначених або уніфікованих умовах Маркетплейсу Kasta, і чи є Покупець учасником тієї чи іншої програми лояльності (карта/підписка Black або інше). У випадку купівлі товару на умовах розстрочення платежу повернення коштів може здійснюватися фінансовою установою (фактором).
11.3. Кошти за повернутий товар, оплачений Покупцем на Сайті, повертаються на банківську карту, з якої цей товар було оплачено. У випадку, якщо кошти не можливо повернути на банківську картку, з якої цей товар було оплачено, кошти повертаються на банківську карту, зазначену у Профілі Покупця як основну.
Кошти за товар, оплачений Покупцем під час отримання у відділенні оператора поштового зв’язку, повертаються на банківську карту, зазначену у Профілі як основна.
11.4. Якщо в Профілі Покупця зазначено кілька банківських карт, він має завчасно визначити основну. Якщо в Профілі тільки одна банківська карта, вона є основною. Перед здійсненням повернення Покупець зобов’язаний пересвідчитись у актуальності реквізитів банківської картки, зазначеної у Профілі, та її придатності для отримання повернутих коштів.
11.5. Здійснюючи оформлення повернення товару, Покупець надаєте Адміністратору безумовну згоду на передачу реквізитів банківської картки, що зазначена у його Профілі, Продавцю товару або, у випадку купівлі товару на умовах розстрочення платежу, фінансовій установі (фактору) з метою надання можливості здійснити повернення коштів.
11.6. Покупець безумовно погоджується, що отримання ним коштів за повернення товару на банківську картку, з якої було здійснено оплату на сайті, або на банківську картку, зазначену у Профілі Покупця як основну, відповідає його волевиявленню та буде належним способом повернення коштів.
- ОСОБЛИВОСТІ КУПІВЛІ ТОВАРІВ НА УМОВАХ РОЗСТРОЧЕННЯ ПЛАТЕЖУ
12.1. Покупець може отримати можливість купувати товари на Маркетплейсі Kasta на умовах розстрочення платежу, пройшовши ідентифікацію особистості та перевірку Адміністратора.
12.2. Купівля товарів на умовах розстрочення платежу здійснюється шляхом укладення електронного договору, який складається з публічної частини договору, якою є ця Угода користувача, та індивідуальної частини, якою є договір купівлі-продажу товару з розстроченням платежу (індивідуальна частина надалі – Договір купівлі-продажу, а публічна частина разом з індивідуальною частиною надалі – Договір).
12.3. Оплата товару за Договором здійснюється без сплати процентів у Платіжні періоди, визначені відповідно до графіку, наведеного у Договорі купівлі-продажу.
12.4. Покупець може купувати товари на умовах розстрочення платежу в межах ліміту (максимальної суми), що встановлюється Адміністратором. Сума Договору не може перевищувати поточного доступного ліміту, що визначається як сума максимального ліміту, зменшена на суму залишку заборгованості за всіма діючими Договорами Покупця, укладеними на умовах розстрочення платежу. Ліміт може змінюватися Адміністратором на власний розсуд (в т.ч. з урахуванням платоспроможності Покупця та платіжної дисципліни за раніше укладеними договорами купівлі-продажу на умовах розстрочення платежу) та блокуватися/обнулятися у разі допущення прострочення оплати за будь-яким діючим договором купівлі-продажу з розстроченням платежу та в інших випадках на розсуд Адміністратора. Встановлення (надання) ліміту на купівлю товарів в розстрочку є правом Адміністратора.
12.5. Договір може бути укладений щодо одного або декількох товарів одного Продавця, що складають одне замовлення. Укладення одного Договору щодо товарів двох та більше Продавців не допускається.
12.6. Перед оформленням замовлення з розстроченням платежу (перед підписанням Договору купівлі-продажу) Покупець зобов’язаний пересвідчитись у актуальності реквізитів його банківської картки, зазначеної у Профілі, та її придатності для списання коштів з неї у Платіжні періоди, визначені відповідно до графіка, а також для отримання повернутих коштів (за наявності підстав для їх повернення Покупцю).
12.7. Інформація про всі укладені Договори та стан платежів за ними відображається Адміністратором в Профілі Покупця.
12.8. Продавець має право відступити право грошової вимоги до Покупця за Договором будь-якій фінансовій установі (фактору) на підставі договору факторингу.
12.9. Підписанням Договору купівлі-продажу Покупець надає згоду та дозвіл Продавцю, фінансовій установі (фактору) та Адміністратору обмінюватися будь-якою інформацією щодо Покупця, замовлення Покупця, Договору та стану його виконання.
12.10. Покупець має право повністю оплатити товар у будь-який час у межах встановленого договором періоду розстрочення його оплати за допомогою виконання відповідних дій у Профілі.
Покупець має право здійснити достроково часткову оплату товару після його отримання, звернувшись до відділення фінансової установи (фактора). В такому випадку (у разі часткового дострокового погашення):
- графік перебудовується виходячи зі здійснених оплат шляхом зменшення розміру останнього(-ніх) платежу(-ів)на суму дострокового погашення, та
- графік автоматично оновлюється у профілі Покупця на Маркетплейсі Kasta (без укладення додаткової угоди до Договору), та
- Покупець не звільняється від зобов’язання здійснити сплату наступного (найближчого за графіком після дати дострокового погашення) платежу та забезпечує оплату відповідно до умов оновленого графіку.
13. ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ. МАРКЕТИНГОВІ ЗАХОДИ
13.1. Адміністратор може запроваджувати для Покупців програми лояльності, в тому числі у вигляді передплаченого сервісу, детальні умови яких зазначаються на Сайті / у Додатках.
13.2. Програми лояльності можуть не розповсюджуватися на певну Продукцію або певних Продавців, про що зазначається у Картці товару та / або на сторінці оформленні замовлення.
13.3. Адміністратор може проводити рекламні та маркетингові заходи (активності) для підтримки обізнаності споживачів про Маркетплейс Kasta та Продукцію, що пропонується на ньому для придбання, а також для залучення нових Покупців.
13.4. Відповідні заходи можуть проводитися:
- на Сайті / в Додатках;
- на сторінках kasta.ua у соціальних мережах (Facebook, Instagram).
13.5. Якщо в оголошенні про проведення будь-яких рекламних та маркетингових заходів Адміністратора не зазначено інше, вважається, що:
- правила та умови таких заходів, включаючи умови отримання й використання заохочень (бонусів, винагород за участь в конкурсі тощо), розміщуються на Сайті/у Додатках та/або їх можна дізнатись за номером call-центру Адміністратора,
- такі заходи діють на всій території України за виключенням території Криму та ООС, тимчасово окупованих територій України, населених пунктів в межах України, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження або ведуться бойові дії.
13.6.Реєструючись та/або здійснюючи придбання Продукції на Маркетплейсі Kasta, Покупець надає свою згоду на отримання оновленої інформації, інформаційних бюлетенів з останніми новинами, новими надходженнями, спеціальними пропозиціями та оголошеннями про продаж через будь-які засоби зв'язку, включаючи електронні повідомлення (e-mail), SMS, Viber, Push-повідомлення за реквізитами, зазначеними у Профілі.
13.7. Якщо Покупець бажає відмовитися від розсилки інформації від kasta.ua, що має рекламний характер, він може звернутися до служби підтримки або самостійно відписатися у Профілі.
14. КЛІЄНТСЬКА ПІДТРИМКА. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
14.1. Адміністратор і Покупець можуть здійснювати інформаційний обмін щодо Продукції за допомогою Профілю, електронної пошти, телефонного зв'язку (SMS), Viber, мобільних додатків, оголошень та / або повідомлень.
14.2. Адміністратор забезпечує інформаційний обмін Покупця з Продавцями та виступає посередником (медіатором) при розгляді звернень і врегулюванні претензій Покупців як споживачів. Адміністратор забезпечує інформаційний обмін Покупця з фінансовою установою (фактором) щодо питань, пов’язаних з оплатою придбаного товару, у випадку купівлі товару з розстроченням платежу.
14.3. Покупець здійснює зв'язок з Продавцем (стосовно властивостей Продукції, строків і методів доставки, у разі виникнення спірних питань тощо) за контактами, розміщеними у картці Продукції / у розділі «Мої Замовлення» Профілю. Якщо така інформація відсутня, Покупець може звернутися до Адміністратора. Покупець здійснює зв’язок з фінансовою установою (фактором) (стосовно питань, пов’язаних з оплатою товару, придбаного з розстроченням платежу), за контактами, розміщеними у розділі «Мої Замовлення» Профілю.
14.4. Зміст усіх переговорів Покупця зі співробітниками та іншими представниками Адміністратора, здійснених будь-якими засобами комунікації, може бути записано та збережено. Здійснюючи розмову із Адміністратором (його представником), включаючи телефон та чат, Покупець погоджується на її запис, збереження та використання її змісту при врегулювання питань, яких стосується така розмова.
15. ПРАВИЛА ОБРОБКИ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ
15.1.Персональні дані Покупця, що обробляються на Маркетплейсі Kasta:
- загальні дані для приймання та виконання замовлень Покупців та/або надання пропозицій Покупцям: прізвище, ім’я, по-батькові, адреса електронної пошти, номер телефону, адреса проживання (доставки), дата народження, перелік та статус замовлень з профілю на Маркетплейсі Kasta, інформація (в тому числі фото), розміщена у профілі та у відгуках / коментарях на Маркетплейсі Kasta, файли cookie та дані про використання Маркетплейсу Kasta (згідно переліку, наведеного в цьому розділі далі),
- інші дані, передані на запит Адміністратора для використання Покупцями можливостей, які надаються їм на Сайті / у Додатках, в тому числі передані при заповненні реєстраційних форм на Сайті / в Додатку, по телефону, e-mail або в чаті;
- дані для здійснення розрахунків: реквізити банківської картки, банківського поточного (карткового) рахунку для перерахування коштів у зв’язку із замовленням або поверненням Продукції, паспортні дані та / або реєстраційний номер облікової картки платника податків («ідентифікаційний код»);
- дані для підключення KASTAID, як особливого інструменту ідентифікації Покупця : зображення обличчя (фото).
15.2. У передбачених на Сайті / у Додатках випадках (спрощена процедура оплати банківською карткою, оплата в розстрочку, оплата частинами (в кредит), готівкою, з перевищенням встановленої законодавством суми, інші особливі умови отримання чи оплати Продукції, повернення коштів за повернуту Продукцію тощо) від Покупця може потребуватися вчинення додаткових дій, надання додаткових даних та / або документів щодо себе в порядку та на умовах цієї Угоди користувача.
15.3.Ненадання (неповне надання) Покупцем персональних даних, що згідно встановлених Адміністратором алгоритмів роботи Маркетплейсі Kasta необхідні для виконання операцій, замовлених Покупцем, вважається відмовою Покупця від здійснення таких операцій та від вимоги вчинення Адміністратором, Продавцем або фінансовим партнером будь-яких дій на користь Покупця, зумовлених змістом таких операцій.
15.4. Покупець може отримати можливість купувати товари на Маркетплейсі Kasta на умовах розстрочення платежу, пройшовши ідентифікацію особистості та перевірку Адміністратора. У такому випадку Покупець шляхом внесення у форму на Маркетплейсі Kasta своїх персональних даних та/або підтвердження своєї особи за допомогою застосунку Дія і натискання відповідної кнопки надає згоду на обробку своїх персональних даних фінансовими установами, які можуть набути право грошової вимоги за договором купівлі-продажу на умовах розстрочення платежу. Покупець надає згоду на перевірку фінансовими установами інформації у будь-яких бюро кредитних історій України з метою з’ясування відомостей, які стосуються виконання Покупцем зобов’язань за договорами купівлі-продажу на умовах розстрочення платежу та/або за кредитними договорами, у випадку наявності таких, тим самим розуміючи, що об’єм інформації, яка буде перевірятися, може включати в себе інформацію, яка стосується банківської таємниці, і з’ясування якої буде такою, яка буде повною та достатньою для розуміння його соціального, майнового стану, платоспроможності та несення можливої подальшої майнової відповідальності, у випадку її необхідності.
15.5. Покупець також погоджується з тим, що Адміністратор має право надавати доступ та передавати його персональні дані третім особам без будь-яких додаткових повідомлень, не змінюючи при цьому мети їх обробки, визначеної в цій Угоді та Політиці конфіденційності.
15.6. Детальні умови щодо обробки персональних даних визначаються у Політиці конфіденційності, яка розміщена за посиланням: https://kasta.ua/uk/page/support/privacypolicy/.
Файли cookie
15.7. Адміністратор використовує файли cookie та аналогічні технології відстеження, щоб відстежувати діяльність Сайту та активність Покупців при його відвідуванні.
15.8. Файли cookie надсилаються у веб-переглядач із веб-сайту та зберігаються на пристрої Покупця.Покупець може налаштувати свій веб-переглядач та відмовитися від всіх файлів cookie або вказати, коли файли cookie можуть надсилаються. Однак, якщо Покупець не приймає файли cookie, він втрачає можливість користуватися деякими елементами Сайту.
15.9. Детальні умови щодо використання файлів cookie визначається у Політиці використання файлів cookie, яка розміщена за посиланням: https://kasta.ua/uk/page/support/cookiepolicy/.
16. ВІДГУКИ ПОКУПЦІВ
16.1.Покупці можуть залишати у Картках товару на Сайті / в Додатках відгуки про Продукцію, придбану ними на Маркетплейсі Kasta, з метою обміну об’єктивним та достовірним споживацьким досвідом.
16.2.Відгуки Покупців розміщуються на Маркетплейсі Kasta як є, без виправлень або скорочень Адміністратора.
16.3.Адміністратор залишає за собою право видалити з Маркетплейсі Kasta (не публікувати) будь-який відгук, зокрема якщо:
- він не стосується описy Продукції або розміщений в Картці іншого товару;
- містить опис Продукції, яку Покупець не придбавав на Маркетплейсі Kasta;
- посилається на одиничні випадки або індивідуальний негативний досвід, який не має системного характеру,
- містить вислови у грубій принизливій формі в бік будь-яких осіб;
- стосується вартості Продукції, ціноутворення на Маркетплейсі Kasta;
- містить прямі або приховані посилання на інші сайти або магазини, в тому числі їхні адреси;
- повторює однакові питання,
- містить фрод (картинки, набір літер, беззмістовний текст тощо),
- порушує положення законодавства, норми суспільної моралі,
- є недостовірним.
16.4.Адміністратор не надає Покупцям послуги засобів масової інформації та не несе перед Покупцями обов’язку публікувати будь-які з їхніх відгуків.
16.5.Адміністратор може, але не зобов’язується інформувати Покупця про розміщення або видалення його відгуку.
16.6.Рішення про публікацію або видалення відгуку приймаються Адміністратором самостійно на власний розсуд та не підлягають оскарженню.
17. ІНШІ ПОЛОЖЕННЯ
17.1.Адміністратор не несе відповідальності по зобов’язаннях Продавців.
17.2.У випадках, коли Адміністратор не є продавцем товарів або виконавцем послуг, що пропонуються на Маркетплейсі Kasta, він не несе перед Покупцями обов’язків та відповідальності, що є наслідком укладення договору купівлі-продажу товарів або надання послуг на Сайті / у Додатках, в тому числі, але не обмежуючись, щодо продажу товару, його доставки, гарантійних зобов’язань Продавця, поверненню коштів за Продукцію, невідповідність Продукції очікуванням Покупця, виконання Продавцем інших зобов’язань.
17.3.Адміністратор не несе відповідальність за будь-які збитки Покупця, пов’язані з придбанням Продукції на Сайті/у Додатках та за дії третіх осіб/строки (порядок) надання ними послуг, що надають сервіси Покупцю/Постачальнику, в тому числі, але не обмежуючись, щодо сервісів по оплаті Продукції, доставки Продукції тощо.
17.4.Адміністратор має право без попереднього повідомлення у будь-який час вносити зміни в текст цієї Угоди. Зміни вступають в силу з моменту їх оприлюднення.
17.5.Покупець відповідає за правдивість і достовірність інформації, що повідомляється ним Адміністратору, міститься в його відгуках / коментарях, і може бути притягнутий до відповідальності за надання та / або поширення недостовірної інформації, інформації образливого змісту та такої, якою порушуються / можуть порушуватися права та охоронювані законом інтереси третіх осіб, незалежно від того, є вони користувачами, продавцями Маркетплейсі Kasta чи ні.
17.6.В разі порушення умов цієї Угоди (у тому числі замовлення Продукції для комерційної (підприємницької) діяльності (подальшого продажу)), Покупець повинен відшкодувати Адміністратору (Продавцю) збитки, пов'язані з таким порушенням.
17.7.Адміністратор залишає за собою право блокувати Покупця (позбавити його можливості замовляти і купувати Продукцію), звертатися з відповідними заявами в правоохоронні органи і передавати їм дані такого Покупця в разі, якщо будь-які дії Покупця, на думку Адміністратора носять ознаки зловживання, шахрайства та / або можуть завдати шкоди інтересам інших покупців і / або третіх осіб та/або блокувати доступ Покупців на Сайт / до Додатків на власний розсуд.
17.8.Інформація про встановлений Адміністратором відсоток скасувань, відмов і повернень, досягнення якого є підставою для блокування Покупця, може на вибір Адміністратора розміщуватись у відповідних розділах на Сайті / у Додатках, доводитись Покупцю в його Профілі або повідомленнях про блокування, а також надаватись Покупцю на його запит до Адміністратора.
редакція діє з «16» вересня 2024 р.