triangle

Повернення

Який товар можна повернути

Товар належної якості, придбаний на Kasta, можна повернути протягом 14-ти календарних днів з дати його отримання.

Поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання і не був в експлуатації, за умови:

  • збереження його товарного вигляду і споживчих властивостей,
  • відсутність слідів використання і забруднень,
  • збереження пломб, ярликів, бірок, захисних плівок,
  • збереження заводського маркування,
  • цілісності, неушкодженості, збереження всіх частин індивідуальної (заводської) упаковки;

Не підлягає поверненню якісний товар наступних категорій*:

  • парфумерно-косметичні товари і товари в аерозольній упаковці;
  • товари для немовлят (зокрема, пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо);
  • білизна натільна (зокрема, спідня білизна, боді, корсети, купальні костюми та купальний одяг, нічні сорочки, піжами, халати, домашні костюми);
  • панчішно-шкарпеткові вироби;
  • постільна білизна (в т.ч. рушники);
  • зубні щітки, бритви, помазки для гоління, гребінці, масажні щітки, інструменти для манікюру і педикюру, в т.ч. електричні;
  • пір'яно-пухові вироби (зокрема, подушки, ковдри, куртки-пуховики);
  • дитячі м’які іграшки та дитячі гумові надувні іграшки;
  • рукавички, рукавиці, та комплекти, що їх включають;
  • ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напів дорогоцінного каміння;
  • продовольчі товари (в т.ч. алкогольні напої);
  • друкована продукція,
  • а також інші товари, включені Кабінетом Міністрів України до переліку товарів що не підлягають поверненню / обміну;

* товар цієї категорії можна повернути виключно у разі виявлення виробничого браку.

Товар неналежної якості, придбаний на Kasta, можна повернути протягом його гарантійного строку, якщо недоліки товару виникли з вини виробника або продавця товару.

Порядок повернення

Для повернення товарів категорій одяг, взуття, аксесуари, дім необхідно надати разом з товаром заповнений бланк заяви на повернення, вказавши причину повернення та недоліки товару (у разі повернення неякісного товару).

Бланк заяви можна завантажити тут.

Для повернення товарів категорій електроніка у разі повернення неякісного товару протягом гарантійного строку, необхідно звернутись для уточнення порядку до контакт-центру Kasta.

Способи повернення товару

Ви можете повернути товар службами доставки Укрпошта, Нова Пошта (доставку оплачує відправник згідно з тарифами обраної ним служби доставки та обраного способу відправки)

Зверніть увагу! Оформлюючи посилку з поверненням, обов’язково вказуйте її оціночну вартість в розмірі, що дорівнює сумі вартості всіх товарів, що повертаються, зазначеної в товарному чеку. У разі втрати або пошкодження посилки відшкодування вартості товару буде виплачене в межах суми вказаної вами оголошеної вартості.

Важливо! Якщо ви відправите посилку з поверненням товару на умовах оплати одержувачем ("накладений платіж" тощо), продавець не зможе її отримати, і товар повернеться вам, а кошти за товар не повернуться.

Великогабаритна техніка не приймається до повернення службою доставки Укрпошта.

Адреса для відправки товару

Для товарів з позначкою «Пакування: KASTA»:

  • відправка через Укрпошта: отримувач - ТОВ «Маркасон» (юр.особа), 05300, а/с Каста, телефон отримувача - (067)174-77-04
  • відправка через Нова пошта: доставка кур'єром, отримувач - ТОВ «Маркасон», м. Бровари, вул. Олега Онікієнка, 134, ЄДРПОУ - 37118680, телефон отримувача - (067)174-77-04 (юр.особа)
  • інші кур'єрські служби: доставка кур'єром, отримувач - ТОВ «Маркасон», м. Бровари, вул. Олега Онікієнка, 134, ЄДРПОУ - 37118680, телефон отримувача - (067)174-77-04 (юр.особа)

Для товарів з позначкою «Пакування: продавець»:

  • відправлення будь-якими службами доставки потрібно надсилати на ім’я та адресу продавця, вказані в бланку заяви на повернення АБО у листі, що підтверджує ваше замовлення, АБО в картці замовлення у вашому Профілі;

Повернення коштів за товар

Кошти за повернутий товар повертаються автоматично на банківську карту, з якої цей товар було оплачено.

Кошти за товар, оплачений готівкою, повертаються автоматично на банківську карту, зазначену у вашому Профілі як основна.

Важливо! Кошти повертаються після отримання товару продавцем, перевірки та підтвердження підстав для повернення товару.

Не рекомендується використовувати для повернення коштів банківську карту, відкриту для заробітної плати, пенсій, стипендій, соціальних виплат, якщо товар був оплачений з іншої карти. Продавець та Адміністратор не несуть відповідальності за затримку надходження коштів, зняття комісії чи інші наслідки обробки банком платежу на таку карту.

Термін виплати коштів за повернутий товар:

Кошти повертаються протягом 1-3 днів з моменту отримання товару продавцем.

Строк повернення коштів продовжується на час врегулювання наступних питань:

  • якщо, повертаючи товар, ви не додали до нього всі комплектуючі або супровідні документи;
  • якщо вказані вами підстави повернення товару потребують підтвердження (зокрема, наявність або причина недоліків товару, перевірка причин їх виникнення, віднесення товару до переліку тих, що не підлягають поверненню);
  • якщо товар було втрачено/пошкоджено службою доставки;
  • якщо вами не додано в Профіль банківську карту для зарахування повернення;

При поверненні товару, який був оплачений за допомогою сервісів «Оплата частинами» від ПриватБанку чи «Покупка частинами» від monobank, повернення коштів відбувається на карту відповідного банку з урахуванням умов відповідного кредитного договору.

Електроніка та побутова техніка

Гарантійні зобов’язання

На всю електроніку та побутову техніку надається офіційна гарантія виробника. Якщо в описі товару ви не знайшли дані про гарантійні зобов’язання (гарантійний строк, умови гарантійного обслуговування та відмови в гарантії), цю інформацію можна отримати у продавця через чат в картці товару.

На прохання споживача реєстрація технічно складних побутових товарів на офіційному веб-сайті виробника та оформлення гарантійних зобов'язань в електронному вигляді здійснюються продавцем. Kasta не здійснює реєстрацію товарів, продавцем яких вона не є.

Гарантійні випадки

Порядок звернення для пред’явлення вимоги про гарантійний випадок, а також перелік необхідних документів, потрібно уточнювати у конкретного продавця. 

Зверніть увагу! Якщо згідно сервісної документації, інструкції або застережень виробника/продавця здійснення монтажу/демонтажу/обслуговування товару вимагає обов’язкового виклику фахівця сервісного центру, рекомендуємо дотримуватись цих вимог для уникнення подальшої відмови в гарантійному обслуговуванні.

Міжнародна доставка

Kasta запроваджує міжнародну доставку в Польщу. В рамках пілотного запуску тимчасово недоступне повернення, скасування замовлення після передачі кур'єрській службі та обмін для Товарів, які доставляються у Польщу.

Важливо! Якщо ви пред’являєте гарантійні вимоги продавцю, товар необхідно відправляти на його ім’я та адресу.