triangle
Taschen
|
2 стежать
    кешбек від 10 ₴
    -25%

    Пам'ятник і здоров'я: Оригінальний і пристрасний арт Mexico's most славнозвісний жіночий писар The arresting pictures of Frida Kahlo (1907–54) були в багатьох способах визнання trauma. Через недалеко-фатальний accident accident at the 18th, failing health, turbulent marriage, miscarriage and childlessness, she transformed afflictions in revolutionary art.In literal або metaphorical self-portraiture, Kahlo looks out at її становища як пісне victim і ще один intertwining expressions of her experience in hybrid surreal-real language of living: hair, roots, veins, vinines, tendrils and fallopian tubes. Багато своїх творів також explore Communist political ideals which Kahlo shared with Rivera. Творець написав її риси як “найбільш глибокий і дійсний, що я маю на увазі, щоб express what я беруся всередині і поза mysl.” Latin American culture. Скажімо: 100 illustrations with explanatory captions художниці Мексики Захоплюючі картини Фріди Кало (1907-54) багато в чому стали виразом травми. Дорожня аварія, що ледь не призвела до летального результату у віці 18 років, підірване здоров'я, бурхливий брак, викидні і бездітність - всі ці страждання вона перетворила на революційне мистецтво. гібридний сюрреально-реальний мова життя: волосся, коріння, вени, лози, вусики та фалопієві труби. Багато її робіт також присвячені комуністичним політичним ідеалам, які Кало розділяла з Ріверою. Художниця описувала свої картини як «найщиріше і реальніше, що я могла зробити, щоб висловити те, що я відчувала всередині і зовні себе». книга серії «Основи мистецтва» від TASCHEN містить: докладний хронологічний виклад життя і творчості художника, що охоплює його культурне та історичне значення.
    кешбек від 10 ₴
    -25%

    Alvar Aalto (1898-1976) з'явився unique modernist mark. Захищена від краю природи і політичної незалежності від своєї природної Finland, вона була розроблена warm, curving, compassionate buildings, які володіють поряд з слизьким, механічним, geometric designs, що характеризується дуже сучасною європейською практикою. Whether a church, a villa, a sauna, або public library, Aalto's organic structures tended to replace plaster and steel with brick and wood, often incorporation undulating, wave-like forms, which would also appear in his chair, glass. Adherent to detail, Aalto insisted upon the humanity of his work stating: “Modern architecture does no mean using immature new materials; the main thing is to work with materials towards a more human line.” Багато галузевих громадських будівель, як Saynatsalo Town Hall, лекція театру в Otaniemi Technical University, Національний національний Pension Helsinki Institute і Helsinki House Cultural може бути як психологічна як добре, як фізична landmarks в ребусі. Алвар Аалто (1898-1976) залишив унікальний слід у модернізмі. Під впливом як ландшафту, так і політичної незалежності своєї рідної Фінляндії, він створював теплі, вигнуті, людяні будівлі, які абсолютно відрізнялися від гладких, механістичних, геометричних конструкцій, які характеризували більшу частину сучасної європейської практики. цеглою та деревом, часто включаючи хвилеподібні, плинні форми, які також з'являлися в його дизайні стільців, скляних виробів та світильників. Прихильник деталей, Аалто наполягав на гуманності своєї роботи, заявляючи: «Сучасна архітектура означає використання незрілих нових матеріалів; головне — працювати з матеріалами, щоб наблизитися до більш людяної лінії». Багато громадських будівель Аалто, такі як ратуша в Сяйнятсало, лекційний театр в Технічному університеті Отаніями, Національний пенсійний інститут у Гельсінкі і Будинок культури в Гельсінкі, можна розглядати як психологічні, так і фізичні.
    кешбек від 53 ₴
    -25%

    Packaging is no longer just for containing goods—it's a statement, revolution, glimpse of the future. Package Design Book 8 capturis this evolution, with the most boundary-pushing designs з 2023 і 2024 Pentawards змагання. Позначте героїв, які є пропорційною формою і функцією до невизначених рівнів, з новими ідеями, purpose, і матеріалами. Ця kniha explores the rise в “Design with Impact”, uncorsing a зростаючий shift, wherein packaging ні, ні sparks change. We see it in Bosai's earthquake kit and Raras' 'imperfect' bottles that raise awareness of rare diseases. З одного гарного Thing's edible packaging to Dell's 100% реконструкційний ноутбук, discover how sustainability is becoming a driving force, with 'reduce, reuse and recycle' front of mind. Які через inclusive design, waste reduction, або storytelling що спричиняє користувачам, дії в цій колекції show що packaging може inspire, connect, і leave a lasting legacy. Witness in industry at turning point, championing designs that don’t just function, але resonate. Упаковка більше не просто засіб для зберігання товарів — це заява, революція, погляд у майбутнє. The Package Design Book 8 фіксує цю еволюцію, показуючи новаторські проекти з конкурсу Pentawards 2023 і 2024 років. Познайомтеся з героями, які піднімають форму і функцію на безпрецедентний рівень, впроваджуючи нові ідеї, цілі та матеріали. Ми бачимо це в наборі для землетрусів Bosai та «недосконалих» пляшках Raras, що підвищують поінформованість про рідкісні захворювання. Від їстівної упаковки One Good Thing до на 100% перероблюваної коробки для ноутбука Dell - дізнайтеся, як стійкість стає рушійною силою, з принципом «скорочуй, використовуй повторно і переробляй» на першому плані. надихати, з'єднувати та залишати довговічну спадщину. Станьте свідком індустрії на переломному етапі, що відстоює проекти, які не лише функціонують, а й знаходять відгук.
    кешбек від 33 ₴
    -25%

    Mediterranean is surrounded by three continents – Europe, Africa and Asia – and even though the cultures around this sea agh highly diverse, they harmoniously share a pleasant climate, distinctive flora and fauna, and not least the intense blue of the wa. Angelika Taschen проходити в пошуках most beautiful hotels на великій кількості поїздів, islands і beaches, відвідуючи вас на готель до luxurious Hotel du Cap-Eden-Roc і ultra-chic Les Roches Rouges на Cote d'Azur, до малого-кіна Giglio, який є тільки accessible з гірськолижною або на залізниці, і до Bodrum в Turkey, де elegantní Amanruya resort lies hidden в одному з most stunning bays в Mediterranean. Так само, як і нові предмети, великий архітектура і креативний дизайн - для прикладу finca Menorca Experimental на Balearic Islands, модерністів Villa Dubrovnik в Croatia і Dexamenes на Peloponnese, де новий життя був переміщений в скасовані wine tanks. Більше високого світла є brand-new, stylized designed Mezzatorre на Ischia і Torre di Cala Piccola з його сприятливим приватним пляжем на Argentorio peninsula в Tuscany, майже unknown location, що посідає ауру 1960s Italy. Інший справжній gem є La Locanda del Barbablu, з 5-ти ліжками в човні митечного волкано на Стромболі. Look forward to staying на Nord-Pinus в Tangier з його fantastic view of Strait of Gibraltar, і керування Coco-Mat Eco Residences on Serifos, або experimenting originality of Ammos on Crete, де арт і дизайн є ексклюзивним як Sun і beach! Середземне море оточене трьома континентами - Європою, Африкою та Азією - і, незважаючи на величезну різноманітність культур навколо цього моря, вони гармонійно поділяють приємний клімат, характерну флору і фауну і, не в останню чергу, насичену синьову води. подорож в розкішний Hotel du Cap-Eden-Roc і ультрашикарний Les Roches Rouges на Лазурному березі, в маловідомий Pardini's Hermitage на італійському острові Джильо, куди можна дістатися тільки на човні або пішки, а також в Бодрум в Туреччині, де елегантний курорт Amanruya схований в одній з найбільших курортів Amanruya. Вона також представляє нові концепції готелів, видатну архітектуру та креативний дизайн - наприклад, finca Menorca Experimental на Балеарських островах, модерністську Villa Dubrovnik в Хорватії та Dexamenes на Пелопоннесі, де в колишні винні резервуари вдихнули нове життя. Серед подальших перлин Чарівним приватним пляжем на острові Арджентаріо в Тоскані — майже невідоме місце, що зберігає ауру Італії 1960-х років. Ще одна справжня знахідка — La Locanda del Barbablu, з п'ятьма кімнатами в тіні міфічного вулкана на Стромболі. З нетерпінням чекайте перебування в Nord-Pinus в Танжері з його фантастичним видом на Гібралтарську протоку, в чарівних Coco-Mat Eco Residences на Серифосі або унікального досвіду в Ammos на Криті, де мистецтво та дизайн так само важливі, як сонце та пляж!
    кешбек від 13 ₴
    -25%

    Timberland Wooden structures of 21st century Не дуже довгий рік, деякі міста мають розглядатися дерева матеріалу з past, довгі since replaced by more modern components such as concrete and steel. Truth is radically different. Bolstered by новий manufacturing techniques і ecological benefits, wood ha seen a fabulous resurgence в contemporary construction. Відображаючи follies, дуже великі будинки, і ambitious urban renewal schemes, it celebrates diverse deployment of wood by architects around the world. Ви можете побачити дерево може в одній transform urban spaces, як в Metropol Parasol в Seville до Jurgen Mayer H., і як для позитивних наслідків в природних умовах, так як в Термах геометричних спекотних комплексів в Pucon, Chile, Німеччини del Sol. emerging international talents як добре, як подобалися фігури як Tadao Ando to Renzo Piano. Це celebrates їх architect's vision and innovation, як добре, як investigating techniques, trends, і principles that have informed their work with wood. Це вивчають комп'ютер керованих milling що має бути застосовано до нової форми, відповідальний огортання того, що дозволяє дерево до кінця з нашими навколишніми відношеннями, і, по всьому, wood's вібрації appeal до нашого глухого стилю і сучасного стилю. series:Bibliotheca Universalis— Compact cultural companions celebrating the eclectic TASCHEN universe at an unbeatable, democratic price! Бібліотека Universalis brings до всього близько 100 з усіх найкращих часів titles в новому новому форматі з ним може пристосуватися до вашого свого афоризму library of art, anthropology, and aphrodisia.Bookworm's delight конструкції ХХІ століття Ще зовсім недавно хтось міг би вважати дерево матеріалом минулого, давно витісненим сучасними компонентами, такими як бетон і сталь. Щоправда, зовсім інша. Завдяки новим виробничим технологіям та екологічним перевагам дерево переживає чудове відродження в сучасному будівництві. Тут представлені як малі архітектурні форми, так і масштабні будинки та амбітні проекти міського оновлення, що демонструють різноманітність застосування дерева архітекторами різних країн. Ми бачимо, як дерево здатне перетворити міські простори, як у проекті Metropol Parasol в Севільї Юргена Майєра Х., і забезпечити делікатне втручання в природне середовище, як у термальному комплексі Termas Geometricas в Пуконі, Чилі, спроектованому Германом дель Соль. талантам, і визнаним майстрам — від Тадао Андо до Ренцо Пьяно. Вона показує бачення та інновації кожного архітектора, а також досліджує техніки, тенденції та принципи, що лежать в основі їхньої роботи з деревом. Розглядається комп'ютерне фрезерування, що дозволило створювати нові форми, відповідальна заготівля деревини, що відповідає екологічним завданням, і, перш за все, незгасаюча привабливість дерева для наших почуттів і психіки, що наповнює напружене сучасне життя відчуттям аркадської простоти. еклектичний всесвіт TASCHEN за неперевершеною демократичною ціною! З 1980 року, коли ми розпочали свою роботу як культурні археологи, ім'я TASCHEN стало синонімом доступного та відкритого книговидання. Bibliotheca Universalis об'єднує майже 100 наших улюблених видань у зручному форматі, щоб ви могли створити власну доступну бібліотеку мистецтва, антропології та афродизії. Свято для книголюбу – ніколи не нудно, завжди захоплююче!
    кешбек від 33 ₴
    -25%

    У віці шістьох, Salvador Dali (1904–1989) wanted to be a cook. At age of seven, he wanted to be Napoleon. “Since then,” he later said, “my ambition has steadily grown, and my megalomania with it. Now I want only to be Salvador Dali, I have no greater wish.” Через його життя, Dali був від того, щоб стати Dali: що це, один з найбільших артистів і еконцентриків 20th century. Цей тяжкий розмір є найбільш складною студією Dali's painted works ever published. Після років дослідження, Robert Descharnes і Gilles Neret розміщені фарбовані роботи на майстрі, який повинен був бути accessible для років? Більше, ніж каталог raisonne, це kniha contextualizes Dali's oeuvre і його meanings examining contemporary documents, з написання і drawings до матеріалу з інших facets of його праці, включаючи ballet, cinema, fashion, advertising, and objets d' Без цих хитрощів до підтримки analysis, написи можуть бути суттєво be series of many images. Study is divided до двох parts: first examines Dali's beginnings as an unknown artist. Ми хотіли б, як молодий Далі розповсюджується на всі ліки?Impressionism, Pointillism, Cubism, Fauvism, Purism and Futurism? У другій частині незмінних висновків Далі в житті тривалі потреби, як добре, як велике усвідомлення, що ведеться в роботах, як Tuna Fishing (1966/67) або Hallucinogenic Toreador (1970). Вона включає в себе спочатку неопубліковані homages до Velazquez або Michelangelo, намальованим до того ж кінця як варіанти на past masters, дякуючи його сьогодення, Picasso. We discover how, спричиненого догляду до роздумів про secrets of great works and become Velazquez of the mid-20th century, Dali became Dali. У шість років Сальвадор Далі (1904-1989) хотів стати кухарем. У сім років він хотів стати Наполеоном. «З того часу, - говорив він пізніше, - мої амбіції неухильно росли, а разом з ними і манія величі. Тепер я хочу бути тільки Сальвадором Далі, я не маю більшого бажання». Все своє життя Далі прагнув стати Далі: тобто одним з найзначніших художників та ексцентриків XX століття. Після багаторічних досліджень Робер Дешарн та Жіль Нере знайшли роботи майстра, які були недоступні протягом багатьох років? Їх так багато, що майже половина ілюстрацій вперше з'являється в цій книзі. Ця книга, більш ніж просто каталог, контекстуалізує творчість Далі та його значення, розглядаючи сучасні документи, від писань та малюнків до матеріалів, що належать до інших аспектів його творчості, включаючи балет, кіно, моду, рекламу та предмети мистецтва. Без цих милиць для підтримки аналізу картини були б просто серією численних зображень. Ми бачимо, як молодий Далі з грайливою майстерністю використовує всі зми - імпресіонізм, пуантилізм, кубізм, фовізм, пуризм і футуризм - і як він запозичує переважаючі тенденції, а потім висміює їх і відмовляється від них. У другій частині розкриваються висновки, до яких Далі йшов все життя, а також велику спадщину, яку він залишив у таких роботах, як «Рибалка на тунця» (1966/67) або «Галюциногенний тореадор» (1970). До нього ввійшли зображення Веласкеса або Мікеланджело, що раніше не публікувалися, написані з тією ж метою, що і варіації на тему майстрів минулого, створені його сучасником Пікассо.
    кешбек від 33 ₴
    -25%

    Через давні wonders, світові капітали, і tiny places з infectious personalities, Європейські пакети деякі серйозні торгові punches. Світи вдруге-невеликі континенти надходять для свого розміру з своїми безмежними культурами і широкими кар'єрами, боротьбою архітектурних майстрів і архітектурних бюстгальтерів, як і як натуральний splendor. Це поставлене і оновлене редагування твоїх покупок, що застосовується для найбільших міст і атмосферних туристів, що знаходяться в Європейському континенті. Selected for their breathtaking locations and interiors, which haven offers surroundings of style and the serenity in which everyday life can melt away. Angelika Taschen метелики таких хлопців як Der Seehof, idyllic site на Austrian lake, де їдять можуть ловити рибу для їх dinner; a 150-року old Portuguese estate refurbished by Pritzker Prize-winner Eduardo Souto De Moura, які залишають працюючий farm до цього дня; і Budsjord, останній стоп на одному з хитромудрих pilgrimage routes у світі, розташований на сході Національного парку Dovrefjell в Norway для name just a few. Дослідження покрівельних курсів inspiration, це величезне керування profiles їхній hotel через postcard-ready photography як добре, як key information як directions, contact details, і reading inspiration for each destination. Через давні дива, світові столиці та крихітні місця з заразливою харизмою Європа справляє сильне враження на мандрівників. Другий за величиною континент у світі компенсує свої скромні розміри складними культурами та достатком зачарувань, пропонуючи не тільки художні шедеври та архітектурні чудеса, а й пишність природи. Вибрані за їх мальовниче розташування та інтер'єри, ці відокремлені куточки дарують стильну обстановку та спокій, у яких повсякденне життя розчиняється без сліду. Ангеліка Ташен відкриває такі перлини, як Der Seehof - ідилічне місце на австрійському озері, де гості можуть ловити рибу для своєї вечері; 150-річний португальський маєток, реконструйований лауреатом Прітцкерівської премії Едуарду Соуто де Моура, який досі залишається фермою; і Budsjord - остання зупинка на одному з самих одиноких паломницьких маршрутів світу, розташована біля кордону національного парка Довреф'єлль в Норвегії - і це лише кілька прикладів. дістатися, контактні дані та літературні рекомендації для кожної точки призначення.
    кешбек від 10 ₴
    -25%

    Sculptural Structures Eero Saarinen’s new dimensions The creator of the ubiquitous Knoll “Tulip” chairs and tables, Eero Saarinen (1910–1961) was one of the 20th century’s most prominent space shapers, merging dynamic forms with a modernist sensibility across architecture and design. Among Saarinen’s greatest accomplishments are Washington D.C.’s Dulles International Airport, the very sculptural and fluid TWA terminal at JFK Airport in New York, and the 630 ft. (192 m) high Gateway Arch of St. Louis, Missouri, each of them defining structures of postwar America. Catenary curves were present in many of his structural designs. During his long association with Knoll, Saarinen’s other famous furniture pieces included the “Grasshopper” lounge chair and the “Womb” settee. Married to Aline Bernstein Saarinen, a well-known critic of art and architecture, Saarinen also collaborated with Charles Eames, with whom he designed his first prize-winning chair. With rich illustration tracing his life and career, this architecture introduction follows Saarinen from his studies to training to his most prestigious projects, and explores how each of his designs brought a new dimension to the modernist landscape.
    кешбек від 10 ₴
    -25%

    У останній половині 19-ї century, в сучасній країні біля Aix-en-Provence, Paul Cezanne (1839–1906), busily pleeed його бризки на територіях і стилі життя, які повинні бути сучасними сучасними арт. З compact, intense dabs of paint and bold new approaches to light and space, he mediated the way from Impresionism to definition movements of the early 20th century and became, in the words of both Matisse and Picasso, “other this fres art oeuvre до understand його розвитку, інновації, і креативної influence on modern art. З композицій з fruits and pears to scenes of outdoor bathers, we trace his experimentation with color, perspective, and texture to evoke “a harmony parallel to Nature,” as well as the very process of seeing and recording.Along the way, we discover Cezanne's celebrated Будівля вгору форми і місця, і geometric rigor його територій від довжини Айк-на-Провансії, як світла з світлом південного Франції, як вони є боротьбою з регулярними новими зображень dimensions і depth. У другій половині XIX століття, у зеленій сільській місцевості неподалік Екс-ан-Провансу, Поль Сезанн (1839–1906) старанно працював над пейзажами та натюрмортами, які згодом стали опорними точками сучасного мистецтва. За допомогою щільних, енергійних мазків та сміливих нових підходів до світла та простору він проклав шлях від імпресіонізму до визначальних напрямів початку XX століття і став, за словами Матісса та Пікассо, «батьком для нас усіх». Це нове введення у творчість художника відбирає ключові роботи зі спадщини Сезанна, щоб показати його розвиток, новаторство та вирішальний вплив на сучасне мистецтво. Від композицій із фруктами та грушами до сцен із купальниками на відкритому повітрі ми простежуємо його експерименти з кольором, перспективою та текстурою, спрямовані на створення «гармонії, паралельної природи», а також на саме дослідження процесу бачення та зображення. По ходу ми відкриваємо знаменитих «Картёжников» Сезанна, його накладання теплих і холодних відтінків для побудови форми і поверхні, а також геометричну строгість його пейзажів з околиць Екс-ан-Провансу, настільки ж яскравих світлом південної Франції, як і сміливих у радикально новому втіленні розмірів.
    кешбек від 20 ₴
    -25%

    З переслідуваннями в кожну з чорних скарбів до exoplanets, Hubble Telescope буде змінено не тільки на face of astronomy, але також у нашому глухому куті в світі. На 30-й річниці її ланцюжка в low-earth orbit, це updated edition Expanding Universe presents 30 brand new images, unveiling more hidden gems з Hubble’s archives.Ultra-high resolution and taken with деякі most compelling питання часу і простору при тому, що вивчають нові мислення, як сторінка “зайвої енергетики” що місії universe expanding at ever-accelerating rate. the pictures are composed. Veteran Hubble astronauts Charles F. Bolden, Jr. і John Mace Grunsfeld такожотримає свої почуття на Hubble's legacy and future space exploration.The contributing authors: Charles F. Bolden, Jr., Major General, USMC (Ret.), є основним Administrator of NASA, де він має заощадити відзначення Міжнародної Space Station. Він спустив 14 років як член NASA's Astronaut Corps, і об'єднує і розкладає Space Shuttle Discovery на STS-31, який спрямований на Hubble Space Telescope в орбіту. Він продовжує п'ять годин на Space Shuttle, включаючи три Hubble serveing missions. Він повинен був служити Associated Administrator для юриста місіонерського директора, NASA Chief Scientist, і як депутат Director Space Telescope Science Institute. є хитромудрою основи природничої практики в Space Telescope Science Institute, де він працює з астрономами і комунікаторами світового світу для публікування природничих дій від NASA's Hubble Space Telescope. Досліджуючи все – від чорних дірок до екзопланет, – телескоп «Хаббл» змінив не лише вигляд астрономії, а й саме наше уявлення про існування Всесвіту. У 30-ті роковини запуску телескопа на низьку навколоземну орбіту це оновлене видання «Розширюється Всесвіту» представляє 30 абсолютно нових зображень, що відкривають нові приховані перлини з архівів «Хаббла». просторі, а також розкрити нові таємниці, такі як дивна «темна енергія», завдяки якій Всесвіт розширюється з швидкістю, що постійно прискорюється. Збірник супроводжується есе критика фотографії Оуена Едвардса та інтерв'ю із Золтаном Левеєм, який пояснює, як створювалися знімки. Ветерани-астронавти "Хаббла" Чарльз Ф. Болден-молодший і Джон Мейс Ґрунсфелд також висловлюють свою думку про спадщину «Хаббла» та майбутні космічні дослідження. Автори книги: Чарльз Ф. Болден-молодший, генерал-майор КМП США (у відставці) – колишній адміністратор НАСА, де він керував завершенням будівництва Міжнародної космічної станції. Протягом 14 років він служив у Корпусі астронавтів НАСА, командував і пілотував космічний човник «Діскавері» на кораблі STS-31, який вивів на орбіту космічний телескоп «Хаббл». Він п'ять разів літав на кораблі "Спейс Шаттл", включаючи три польоти з обслуговування "Хаббла". Обіймав посади заступника адміністратора Управління наукових місій, головного вченого НАСА і заступника директора Наукового інституту космічного телескопа. космічного телескопа, де він працював із астрономами та комунікаторами по всьому світу над популяризацією наукових результатів, отриманих за допомогою космічного телескопа НАСА «Хаббл».
    кешбек від 83 ₴
    -25%

    After spending time in Kenya and striking up a friendship with the author Isak Dinesen (Karen Blixen) in the early 1960s, Beard bought 50 acres next to her farm with the stipulation that he would film and write about the land and its flora and fauna. He witnessed the dawn of Kenya’s population explosion, which challenged finite resources and stressed animal populations—including the starving elephants of Tsavo dying by the tens of thousands in a wasteland of eaten trees. So he documented what he saw—with diaries, photographs, and collages. He went against the wind in publishing unique and sometimes shocking books of these works, including The End of the Game. The corpses were laid bare; the facts carefully recorded, sometimes in type and often by hand. Beard used his photographs as a canvas onto which he superimposed multi-layered contact sheets, ephemera, found objects, newspaper clippings that are elaborately embellished with meticulous handwriting, old-master inspired drawings, and often swaths of animal blood used as paint. In 2006, TASCHEN first published the book that has come to define his oeuvre, signed by the artist and published in two volumes. It sold out instantly and became a highly sought-after collector’s item. In the decade since, the monograph has been revived in two smaller versions; but sometimes, bigger is better. Now, the book you haven’t been able to get your hands on is available in one large-format volume.
    кешбек від 40 ₴
    -25%

    Петро Lindbergh і Azzedine Alaia, photographer і couturier, були спрямовані на їхню love of black, love that they would cultivate alike in silver print and solid color color garments. Ліндберг неухильно кинувся в чорне і біле, щоб підтвердити його вишукування для вірогідності в faces я brought до світла. Alaia drew на monochrome timeless clothes для створення справжніх скульптур для тіла. Ілюструючи свою громадськість spirit, його зображення є дійство своїх артистичних партнерів і випробувань до своїх history-making achievements in photography and fashion. На той час як Lindbergh's reputation в Німеччині був зростаючий тільки до його роботи в Stern magazine, і він набув його студію в Парижі в 1978, Alaia був кутуєр зламався в discretion, який має важливу технологію, Coature.Alaia became the architect of bodies, reviveling і unveiling them, при якому Lindbergh відрізнявся ним з shining a light on their soul and personality. Step by step, they became the creators that dominated their respective disciplines. Both rejected any artifice що distracted from the true subject, and is is with great ease that they came together for number of powerful collaborations.Shared inspirations and aesthetic values are visible throughout their work. На пляжі в Le Touquet і streets of old Paris reference mutual love of black and white cinema and vast panoramas. Замок технічного закладу ілюструє пам'ятник промислового німецького ландшафту для одного і повідомлень про необмежену партію для функціонального дизайну і архітектури, що випливає з інших. Alaia's clothes act as pedestals for smiles and eyes of women who wear them: Nadja Auermann, Mariacarla Boscono, Naomi Campbell, Anna Cleveland, Dilone, Lucy Dixon, Vanessa Duve, Helene Fischer, Pia Frithiof, Jade Jag Koester, Ariane Koizumi, Yasmin Le Bon, Madonna, Kristen McMenamy, Tatjana Patitz, Linda Spierings, Tina Turner, Marie-Sophie Wilson, Lindsey Wixson. Для Lindbergh, який побудував свої notoriety на зображеннях цих супермоделей, вірогідність своїх треків є всі, що матір. У результаті є потужний чорний і білий каталог того, що переміщається з truthfulness і beauty. Ville de Paris, Paolo Roversi, photographer, і Olivier Saillard, художній історик і директор з Fondation Azzedine Alaia, Paris. Американський Vogue покрив під Editor-in-Chief Anna Wintour, bringing dotherther for first time a group of young women who would become the '90s supermodels, and numerous exhibitions in renovated institutions including Victoria & Albert Museum in London and Centre Pompidou in Paris Bahnhof, Berlin Museum for Contemporary Art, Bunkamura Museum of Art in Tokyo, Pushkin Museum of Fine Arts in Moscow, and Kunstpalast in Dusseldorf. Фотограф Пітер Ліндберг та кутюр'є Аззедін Алайя були об'єднані любов'ю до чорного кольору, яку вони однаково культивували у срібних відбитках та однотонних вбраннях. Ліндберг постійно звертався до чорно-білого кольору, щоб підкреслити своє прагнення автентичності в обличчях, які він виводив на світ. Алайя використовував монохромність позачасового одягу, щоб створювати справжні скульптури для тіла. У цій книзі унікальний діалог між двома художниками увічнений у пресі. Ілюструючи їхню духовну спорідненість, зображення є святкуванням їхнього художнього партнерства і свідченням їх історичних досягнень у фотографії та моді. У той час як репутація Ліндберга в Німеччині росла завдяки його роботі в журналі Stern, і він відкрив свою студію в Парижі в 1978 році, Алайя був кутюр'є, оповитим таємницею, чиї складні техніки були потаємним секретом серед найважливіших клієнтів Haute Couture.Алайя став архітектором, їх, висвітлюючи їхню душу і особистість. Крок за кроком вони стали творцями, які домінують у своїх дисциплінах. Обидва відкидали будь-які хитрощі, що відволікають від їхнього справжнього предмета, і з великою легкістю об'єдналися для низки потужних спільних проектів. Загальні натхнення та естетичні цінності простежуються у всіх їхніх роботах. Пляж у Ле-Туку та вулиці старого Парижа відображають загальну любов до чорно-білого кіно та великих панорам. Фон машин
    кешбек від 10 ₴
    -25%

    Mario Testino є відзначений як ultimate fashion photographer його generation але його зображення Kate Moss trascended fashion. Результатом трьох десятиліть природного friendship, і феноменальний glamour, цей iconic collaboration є intimate insight в live і думати про два world's definitive style leaders. Ця kniha follows journey of this exceptional fashion partnership, з ранніх днів backstage на shows до beh-the-scenes glimpses of groundbreaking editorials they continue to produce for the world's most respected magazines. З 100-plus images, багато фотографій мають бути chosen з Testino's private archive. Вони є поєднані з текстом Testino і exclusive essay by Kate Moss. Маріо Тестіно визнано головним модним фотографом свого покоління, але його знімки Кейт Мосс виходять за межі моди. Результат трьох десятиліть незвичайної дружби і феноменального гламуру, ця культова співпраця є інтимним поглядом на життя і думки двох світових ікон стилю. З більш ніж 100 зображень багато фотографій було обрано з особистого архіву Тестіно. Їх супроводжують передмову Тестіно та ексклюзивне есе Кейт Мосс.
    кешбек від 100 ₴
    -25%

    У середовищі реальної-лісування художньої атмосфери останньої готичної та сучасної ренасації, Німеччини готелю Hieronymus Bosch (c. 1450-1516) was more than an anomaly. Bosch's paintings є populated with grotesque scenes of fantastical creatures succumbing до всієї manner of human desire, fantasy, and angst. Одна з його величезних внесків була взяти на фігурні і мальовничі твори відомі як drolleries, які використовують monstrous і grotesque для ілюстрації сон і еvil, і для transfer them з marginalia illuminated manuscripts в великі-формати panel paintings. У середньому традиційні hybrids of man and beast, such as centaurs, and mythological creatures such as unicorns, devils, dragons, and griffins, we also counter countless mixed creatures freely invented by the artist. Багато subsidiary scenes illustrate proverbs and figures of speech in common use в Bosch's day. У його Temptation of St Anthony triptych, для прикладу, художній shows messenger ділового wearing ice skates, evoking the popular expression that the world був “skating on ice”—meaning it had gone astray. В його ілюстрації ілюстрації, в особливій мірі, Bosch був дуже популярний. Сьогодні тільки 20 paintings і eight drawings є confidently assigned to Bosch's oeuvre. He continues to be seen as visionary, a portrayer of dreams and nightmares, and the painter par excellence of hell and its demons. artist's complete works. Discover Bosch's pictorial inventions in splendid reproductions with copious details and a huge fold-out spread, over 110 cm (43 in.) Long, of The Garden of Earthly Delights. Художнє мистецтво і визнання Bosch expert Stefan Fischer вивчає, як він був Bosch і його фарбування, що робилося з неодмінно influential.The author: Stefan Fischer вивчав мистецтво, history, і класичної архітектури в Munster, Amsterdam, і Bonn. У 2009 році він усвідомив свою медичну схему “Hieronymus Bosch: Malerei als Vision, Lehrbild und Kunstwerk.” Його особливі поля були Нідерландські фарби 15-го до 17-го центру і музейології. В умовах реалістичного художнього клімату пізньої готики та раннього Відродження нідерландський художник Ієронім Босх (бл. 1450-1516) був більш ніж аномалією. Картини Босха сповнені гротескних сцен з фантастичними істотами, що піддаються всіляким людським бажанням, фантазіям і страхам. Одним із його найбільших винаходів було використання фігуральних та сценічних зображень, відомих як «дролерії», в яких жахливі та гротескні образи використовуються для ілюстрації гріха та зла, та перенесення їх із маргіналій ілюмінованих рукописів на великоформатні панно. Поряд із традиційними гібридами людини та тварини, такими як кентаври, та міфологічними істотами, такими як єдинороги, демони, дракони та грифони, ми також зустрічаємо незліченну кількість змішаних істот, вільно придуманих художником. Багато другорядні сцени ілюструють прислів'я і постаті промови, що широко використовуються в епоху Босха. Наприклад, у триптиху «Спокуса святого Антонія» митець зображує диявола-посланника у ковзанах, нагадуючи про популярний вислів, що світ «катається на льоду», тобто збився зі шляху. Зокрема, у своєму образотворчому перекладі прислів'їв Босх був справжнім новатором. Босх, справжнє ім'я якого було Йеронімус ван Акен, був широко копійований та імітований: кількість робіт послідовників Босха, що збереглися, перевищує власну творчість майстра більш ніж у десять разів. Сьогодні лише 20 картин та вісім малюнків з упевненістю ставляться до творчості Босха. Він, як і раніше, вважається провидцем, зображувачем снів і кошмарів, а також чудовим художником, що зображує пекло і його демонів. Відкрийте для себе мальовничі винаходи Босха в чудових репродукціях з великою кількістю деталей і величезним розворотом довжиною понад 110 см (43 дюйми) із зображенням «Саду земних насолод». Мистецтвознавець і визнаний експерт з Босху Стефан Фішер досліджує, що саме в Босху та його живописі справив такий величезний вплив. Автор: Штефан Фішер вивчав історію мистецтва, історію та класичну археологію в Мюнстері, Амстердамі та Бонні. У 2009 році він захистив докторську дисертацію «Ієронім Босх: живопис як бачення, навчальний посібник та витвір мистецтва». Його спеціалізація — нідерландський живопис XV–XVII століть та музеєзнавство.
    кешбек від 10 ₴
    -25%

    З Salvador Dali як його фігураголова, величезний сонце surrealism traversed turbulent seas of early 20th century with sails billowing with dreams and desires. Захищений від психоаналітичної практики Sigmund Freud, Surrealists шампіонують неналежним як домашній truth, необмежені стандартами або екземпляціями суспільства. Meret Oppenheim продукує картини, drawings, тексти, і фільми, в яких вони визнають, що викидають їх most intimate і primal instincts. Результати пов'язані з сексуальними fantasies, з хитромудрими, спрямовуючими creatures, і з ідеалізацією незмінно протилежних об'єктів або ідей. Зроблені артистами: Hans Arp, Andre Breton, Giorgio de Chirico, Salvador Dali, Max Ernst, Alberto Giacometti, Paul Klee, Rene Magritte, Andre Masson, Matta, Joan Miro, Pablo Picasso, Meret Oppenheim, Yves Tanguy з Сальвадором Далі вітрилами, наповненими снами та бажаннями. Натхненні психоаналітичною практикою Зигмунда Фрейда, сюрреалісти проголосили несвідоме царством істини, вільним від стандартів та очікувань суспільства. Використовуючи такі методи, як гіпноз, нічні прогулянки та автоматичний лист, Андре Бретон, Макс Ернст, Брассай і Мерет Оппенгейм створювали картини, малюнки, тексти та фільми, в яких прагнули розкопати свої інтимні та первісні інстинкти. Результати рясніють сексуальними фантазіями, таємничими, загрозливими істотами та поєднанням, здавалося б, суперечливих предметів чи ідей. Ця книга знайомить з витоками та сенсаційною спадщиною руху сюрреалізму — одного з найглибших і найдовших впливів на кіно, театр, літературу, мистецтво та мислення. Представлені художники: Ханс Арп, Андре Бретон, Джорджо де Кіріко, Сальвадор Далі, Макс Ернст, Альберто Джакометті, Пауль Клеє, Рене Магрітт, Андре Массон, Матта, Жоан Міро, Пабло Пікассо, Мерет Оппенгейм, Ів Тангі.
    кешбек від 33 ₴
    -25%

    Незадовго до центру перед Mondrian складається з geometrical red, yellow, and blue lines знаменитий, 19th-century математичний Oliver Byrne employed the color scheme for his 1847 edition of Euclid’s matematical and geometric treatise Elements. Byrne's idea was to use color to make освітлення easier and “diffuse permanent knowledge.” Результатом його було подано як один звідповідь і найбільші сторінки з 19th century. Facsimile of Byrne's vivid publication is now available in beautiful XL edition. Майстер твору мистецтва і природи, він є приємним в незручності його červenої, žlутої, і blue figures і diagrams як це в математичної думці про свої теорії. У simplity of forms and colors, pages anticipate the vigor of De Stijl and Bauhaus design. У виконанні комплексної інформації в once accessible і athethetique engaging, ця робота є длявідповіді до інформаційної графіки, що в даний час визначає велику інформацію про вашу вартість. За майже сторіччя до того, як Мондріан прославив геометричні лінії червоного, жовтого та синього, математик XIX століття Олівер Бірн застосував цю колірну схему у своєму виданні 1847 математико-геометричного трактату Евкліда «Початку». Ідея Бірна полягала у використанні кольору, щоб полегшити навчання та «поширювати стійкі знання». Результат був описаний як одна з найдивніших і найкрасивіших книг ХІХ століття. Цей шедевр мистецтва і науки так само прекрасний сміливістю своїх червоних, жовтих і синіх фігур і діаграм, як і математичною точністю своїх теорій. У простоті форм та кольорів сторінки передбачають енергію дизайну Де Стейл та Баухауса. Роблячи складну інформацію одночасно доступною та естетично привабливою, ця робота стала попередницею інформаційної графіки, яка сьогодні визначає більшу частину нашого сприйняття даних.
    кешбек від 20 ₴
    -25%

    Структура майстра з 'k' владою рослин за допомогою історії Свідомість гігієни природного реальності, Volume IV Бібліотека езотерики, визнається в symbolism, ceremony, і наші ритуальні відносини з botanical world. A visual journey через вашу interdependent evolution with nature, Plant Magick celebrates botanicals as creative muse – від давніх greek sculptures to Renaissance paintings до visionary art inspired by psychoactive plants, cacti, and mushrooms. наші міти, біліфи, і shared stories є завжди reflected in nature; purity representated by the white lily або spiritual awakening by the bloom of the lotus. Наші joys and laments є mirrored в cycle of the seasons, в seed birthing sprout, або in dead leaf falling softly from winter branches. Рослини, stromи, і flowers є signifiers of transition are ao deeply embedded within rites of passage rituals across global cultures. Rose petals strewn along the wedding aisle mark the evolution inwomanhood and marriage. Зроблені з ліліями stands sentinel over open grave. A lover's bouquet awaits on the doorstep. Wooden May Day pole is circled by girls wearing crowns of woven daisies, celebrating the coming of spring. Birth, unions, and burials – cycles of joyful celebration and deep grieving, all are marked symbolically with herbs, flowers or branches of a tree – the integration of nature in the ceremony our method of signifying catharsis. Зовнішній час меморіальний, рослини мають також служити як значні символи зв religions of the world; Buddha attaining освітлення під Bodhi Tree, Eve plucking Apple з Knowledge в Garden of Eden. З роту до вибраних blossom, Plant Magick explorovat fertile, interconnected history між рослинами та людьми, multitude of ways в яких ми embrace plants в spiritual ceremony, як медичної медицини, як творчі музики і як gateways в dee. Магія рослин з великої літериСила рослин протягом історіїЧетвертий том Бібліотеки езотерики, присвячений магії природи, заглиблюється в символіку, церемонії та наші ритуальні відносини з ботанічним світом. Візуальна подорож через нашу взаємопов'язану еволюцію з природою, «Магія рослин» оспівує ботаніку як творчу музу - від давньогрецьких скульптур до картин епохи Відродження та візіонерського мистецтва, натхненого психоактивними рослинами, кактусами та грибами. біла лілія, або духовне пробудження, що втілює цвітіння лотоса. Наші радощі і печалі відбиваються в зміні пір року, в насінні, що народжує паросток, або в мертвому листі, що м'яко опадає із зимових гілок. Рослини, дерева та квіти як символи переходу також глибоко вкорінені в обрядах переходу у різних культурах світу. Пелюстки троянд, розкидані вздовж весільного проходу, знаменують еволюцію до жіночності та шлюбу. Вінок із лілій стоїть на варті над відкритою могилою. На порозі чекає на букет коханої. Дерев'яний першотравневий стовп обходять дівчата у вінках із сплетених ромашок, святкуючи прихід весни. Народження, брак, поховання - цикли радісного святкування і глибокої скорботи, всі вони символічно позначені травами, квітами або гілками дерев - інтеграція природи в церемонію, наш спосіб позначення катарсису. З незапам'ятних часів рослини також служили потужними символами в релігіях світу: саду. Від кореня до яскравого цвітіння, «Магія рослин» досліджує плідну, взаємопов'язану історію між рослинами та людьми, безліч способів, якими ми використовуємо рослини у духовних церемоніях, як цілющі ліки, як творчу музу та як ворота до глибших досліджень свідомості.
    кешбек від 10 ₴
    -25%

    Маріо Тестіно є одним з найбільших світових моделей і portrét фотографів, які зображення будуть зараховані для їхньої freshness і intimacy. Peruvian by birth, Testino has been fascinated by Rio de Janeiro since його earliest summer vacations. "When I was 14, on holiday, and going from my house to the beach and seeing everyone walk everywhere in their tiny bathing suits-the girls and boys were se sexy and carefree and wild-I just could not believe it." for life left a deep impression; Testino has been going back ever since, для роботи і fun, passion and inspiration. Відображаючи нарізані шкарпетки з розкішних каркаси ковзають нублі flesh, включаючи supermodel Gisele Bundchen, МАРІО DE JANEIRO Testino captures the essence of this incomparably seductive city and its sultry citizens. З його breathtaking sunset panoramas, до throbbing chaos of its world-famous carnival, це є Testino's love poem до Brazilian metropolis , що captured his teenage heart, and never let go. Маріо Тестіно - один із найуспішніших у світі фотографів моди та портретів, чиї знімки відрізняються свіжістю та інтимністю. Перуанець за походженням, Тестіно був зачарований Ріо-де-Жанейро з ранніх літніх канікул. «Коли мені було 14 років, я був на канікулах, йшов із дому на пляж і бачив, як усі ходять у крихітних купальниках – дівчата та хлопці були такими сексуальними, безтурботними та дикими, – я просто не міг повірити в це». Ця легка чуттєвість, сексуальна свобода і жага до життя залишили глибоке враження; з тих пір Тестіно повертається сюди для роботи та розваг, пристрасті та натхнення. Завдяки відвертим знімкам вишуканих каріок, що оголюють своє нубійське тіло, включаючи супермодель Жизель Бюндхен, Маріо де Жанейро Тестіно передає сутність цього незрівнянно спокусливого міста та його спекотних жителів. Від захоплюючих дух панорам на заході сонця до пульсуючого хаосу всесвітньо відомого карнавалу - це поема любові Тестіно до бразильського мегаполісу, який полонив його підліткове серце і ніколи не відпускав.
    кешбек від 26 ₴
    -25%

    TASCHEN presents Lost + Found and Good News, останній і кінець публікації від артист David LaChapelle. Книги є чотири і п'ять робіт з LaChapelle's п'ять-книжку антології, які є з LaChapelle Land (1996), продовжується з Hotel LaChapelle (1999), і доповнюється Heaven to Hell (2006). contemplation of mortality, moving bey the material world in a quest for paradise. Відображаючи monumental curation images, це є підлимкою і розгортання нового тіла роботи, що atempemps to photograph that which can't be photographed. Це являє собою кінець літератури в LaChapelle's narrative в колекції книг, що має гідний генерації viewers по всьому світу. Polunin, Tupac Shakur, Elizabeth Taylor, і багато інших...Про те, якAudioDavid LaChapelle була започаткована його першим професійним роботою Andy Warhol для стрільби для інтер'єру. Відтоді, його робота була виконана в галереях і музейних світових, включаючи Tony Shafrazi Gallery і Deitch Projects в Нью-Йорку, і London's Barbican. Його зображення будуть представлені в сучасних магазинах, включаючи Vogue Italia, French Vogue, Vanity Fair, Rolling Stone and i-D. У попередні роки вони були expandedin music videos, живі theatrical events і documentary film-making. TASCHEN представляє «Lost + Found» та «Good News», останні та останні публікації художника Девіда ЛаШапеля. Книги є четвертою і п'ятою частинами п'ятикнижної антології Лашапеля, яка почалася книгою «Земля Лашапеля» (1996), продовжилася книгою «Готель Лашапель» (1999) і завершилася книгою «Від раю до пекла» (2006). про смертність, виходячи межі матеріального світу у пошуках раю. Завдяки монументальній курації зображень це піднесена і вражаюча нова робота, яка намагається сфотографувати те, що не може бути сфотографовано. Вона є заключним розділом оповідання Ла Шапелль в колекції книг, які зачарували покоління глядачів по всьому світу. Шакур, Елізабет Тейлор та багато інших. Про автора Свою першу професійну роботу Девід Лашапель отримав від Енді Уорхола, який запропонував йому зняти для журналу Interview. З того часу його роботи виставляються в галереях та музеях по всьому світу, у тому числі в галереях Тоні Шафразі та Deitch Projects у Нью-Йорку, а також у лондонському Барбікані. Його зображення з'являлися в безлічі журналів, серед яких Vogue Italia, French Vogue, Vanity Fair, Rolling Stone та i-D. В останні роки він розширив свою творчість до музичних кліпів, театральних постановок наживо та документального кіно.
    кешбек від 10 ₴
    -25%

    Building the future: The man with a modern mission Born Charles-Édouard Jeanneret, Le Corbusier (1887–1965) is widely acclaimed as the most influential architect of the 20th century. From private villas to mass social housing projects, his radical ideas, designs, and writings presented a whole-scale reinvention not only of individual structures, but of entire concepts of modern living.Le Corbusier's work made distinct developments over the years, from early vernacular houses in Switzerland through dazzling white, purist villas to dynamic syntheses of art and architecture such as the chapel at Ronchamp and the civic buildings in Chandigarh, India. A hallmark throughout was his ability to combine functionalist aspirations with a strong sense of expressionism, as well as a broader and empathetic understanding of urban planning, being a founding member of the Congrès international d'architecture moderne (CIAM), which championed “architecture as a social art.”This book presents some of Le Corbusier's landmark projects to introduce an architect, thinker, and modern pioneer who, even in his unrealised projects, offered discussion and inspiration for generations to come. About the Series:Each book in TASCHEN’s Basic Architecture Series features: an introduction to the life and work of the architect the major works in chronological order information about the clients, architectural preconditions as well as construction problems and resolutions a list of all the selected works and a map indicating the locations of the best and most famous buildings approximately 120 illustrations (photographs, sketches, drafts and plans)
    кешбек від 40 ₴
    -25%

    Part design history, part trip down musical memory lane, this antology of jazz album artwork is above all a treasure trove of creative and cultural inspiration. Спанування першої центру, його assembles the most daring and dynamic jazz cover designs that helped make and shape not only musical genre but also particular way of experiencing life. З 1940-х років до кінця LP виробництва в попередніх 1990-х роках, будь-який шикарний cover design є різновидом в способі його встановлених енергозбереження album's music with its own visual rhythms of frame, line, text, and form. Для того, щоб скористатися найбільшим most demanding music geeks, їхній запис запису є поєднаний з дійсним плакатом, щоб розмістити розробник і album name, художній директор, photographer, illustrator, year, label, and more. Частково історія дизайну, частково подорож музичної пам'яті, ця антологія обкладинок джазових альбомів є насамперед скарбницею творчої та культурної наснаги. Охоплюючи півстоліття, вона збирає найсміливіші і динамічніші джазові обкладинки, які допомогли створити і сформувати не тільки музичний жанр, а й особливий спосіб сприйняття життя. ритмом - кадру, лінії, тексту та форми. Щоб задовольнити навіть найвибагливіших музичних ентузіастів, кожна обкладинка супроводжується інформаційною картою із зазначенням виконавця та назви альбому, арт-директора, фотографа, ілюстратора, року, лейблу та іншої інформації.
    кешбек від 10 ₴
    -25%

    Famed for his motto “less is more,” Ludwig Mies van der Rohe (1886–1969) був одним з знайомих матусьми сучасної архітектури і спекотно-розвиненим tastemaker twentieth-century aesthetics and urban experience. Mies van der Rohe's philosophy був одним з underlying truth in pure forms and proportions. З допомогою сучасних технологічних і матеріальних розробок, він продовжує стримано-вздовж purity до архітектури, показує, що знаходить себе в Seagram Building і Farnsworth House. Кілька spoke від того, що це зірка підписується як помічник на висоту, generic cityscapes. Інші міста Mies van der Rohe є ultimate master of abidingly elegant essence. Ця kniha presents більше ніж 20 of Mies van der Rohe's projects з періоду 1906–1967 до введення його величезної практики і influence в американських і європейських країнах. Людвіг Міс ван дер Рое (1886-1969), який прославився своїм девізом «менше - значить більше», був одним з батьків-засновників сучасної архітектури і одним з найбільш обговорюваних дегустаторів естетики і міського досвіду XX століття. За допомогою сучасних технологічних та матеріальних розробок він прагнув чистоти архітектури, яку демонстрували такі будівлі, як Seagram Building та Farnsworth House. Дехто виступав проти такого суворого підходу, вважаючи його провісником несмачних, шаблонних міських пейзажів. Інші називають Міса ван дер Рое неперевершеним майстром незмінної елегантності.
    кешбек від 26 ₴
    -25%

    More from the Crumb trayThe second volume from America?s most controversial cartoonistIt?s the old story. When TASCHEN released the first limited edition of R. Crumb Sketchbooks: 1982?2011, fans drooled over the gorgeous packaging of this six-volume boxed set, the artist?s thoughtful editing, the hand-written introduction, marbleized page edges, and signed Crumb colored art print. Not all, however, could afford the steep price. So they whined and coveted, with the wail growing louder when the second boxed set, 1964?1982, was released the next year.Covet no more. R. Crumb Sketchbook, Volume 2: Sept. 1968 ? Jan. 1975 combines the two middle volumes from the second boxed set, produced directly from the original artworks now belonging to an ardent French collector, into one fat 444-page Crumb feast, at an irresistible price. This book contains hundreds of sketches from the master of underground comic art, including cover roughs for Zap, Motor City and Despair comics, the introduction of Aline, the first female Yetis, Flakey Foont and Mr. Natural, Honeybunch Kaminski, San Francisco drug culture and big buoyant butts, all wrapped up in a quality hard cover featuring front and back illustrations newly hand-colored by Crumb himself.
    кешбек від 10 ₴
    -25%

    On a very fortuitous day in 1970, 26-year-old Sebastiao Salgado виставив камеру для першого часу. When he looked through the viewfinder, he experienced a revelation: suddenly life made sense. З того часу, коли ви думаєте, що він працює протягом року, після того, як він працює, я маю на увазі photon. Salgado, який “всі prefered the chiaroscuro palette з black-and-white зображення,” shot дуже малі кольори в його ранній кар'єрі перед тим, як це збирається повністю. Розміщений на фермі в Brazília, Salgado посідав глибокий love and respect for nature; Він був особливо чутливий до тих речей, в яких людські проблеми були завдані їхнім захопленням соціально-економічним умовам. З Myriad праці Salgado has produced в його виявлених career, три довгі терміни проекти stand out: Workers (1993), documenting the vanishing way of life of manual laborers across the world; Migrations (2000), tribute to mass migration driven by hunger, natural disasters, environmental degradation and demographic pressure; and this new opus, GENESIS, the result of an epic eight-year expedition to rediscover the mountains, deserts and oceans, the animals and peoples that have so far escaped the imprint of modern society—the land and life of a still-pristine planet. “Якщо 46% їхньої планети є все, що вона була в часі genesis,” Salgado reminds us. “We must preserve what exists.” GENESIS проект, що продовжується з Salgados' Institut Terra, є спрямований на показ природи нашої планети, відновлюючи домашнє життя до нього, і preserving it for the future. Більше 30 trips—traveled by foot, light aircraft, seagoing vessels, canoes, and even balloons, through extreme heat and cold and in sometimes dangerous conditions- What does one discover в GENESIS? The animal species and volcanoes of the Galapagos; penguins, sea lions, cormorants, and whales of the Antarctic and South Atlantic; Brazilian alligators and jaguars; African lions, leopards, and elephants; the isolated Zo'e tribe deep in the Amazon джунглі; the Stone Age Korovai люди з West Papua; nomadic Dinka cattle farmers в Судан; Nenet nomads and their reindeer herds in the Arctic Circle; Mentawai jungle communities on islands west of Sumatra; icebergs of Antarctic; the volcanoes of Central Africa and the Kamchatka Peninsula; Saharan deserts; the Negro and Jurua rivers in the Amazon; the ravines of the Grand Canyon; the glaciers of Alaska... and beyond. Маючи dedicated з моїм часом, енергією, і здоров'я до виконання цієї роботи, Salgado calls GENESIS “ми love letter to the planet.” Одного дуже щасливого дня 1970 року 26-річний Себастьян Сальгадо вперше взяв до рук фотоапарат. Коли він глянув у видошукач, він відчув осяяння: раптом життя набуло сенсу. З того дня — хоч йому знадобилися роки наполегливої праці, аби набути досвіду, необхідного для заробітку на життя фотографією, — фотоапарат став його інструментом для взаємодії зі світом. Сальгадо, який «завжди віддавав перевагу палітрі світлотіні чорно-білих зображень», на початку своєї кар'єри знімав дуже мало кольорових фотографій, а потім і зовсім відмовився від них. він також був особливо чутливий до того, як на людей часто впливають руйнівні соціально-економічні умови. Серед безлічі робіт, створених Сальгадо за свою прославлену кар'єру, виділяються три довгострокові проекти: «Робітники» (1993), що документує зникаючий спосіб життя фізичних робітників по всьому світу; «Міграції» (2000), присвячений масовій міграції, викликаній голодом, стихійними лихами, погіршенням стану довкілля та демографічним тиском; і новий твір «ГЕНЕЗИС», результат епічної восьмирічної експедиції, метою якої було заново відкрити для себе гори, пустелі та океани, тварин і народи, які досі уникли впливу сучасного суспільства — землю та життя ще не доторканої планети. «Близько 46% планети залишається такою, якою вона була за створення світу, — нагадує нам Сальгадо. — Ми маємо зберегти те, що існує». Проект GENESIS, поряд з Інститутом Terra Сальгадо, присвячений тому, щоб показати красу нашої планети, виправити завдану їй шкоду і зберегти її для майбутніх поколінь. Сальгадо створив колекцію зображень, що показують нам природу, тварин і корінні народи в їх приголомшливій красі. Що можна знайти у GENESIS? Види тварин та вулкани Галапагоських островів; пінгвіни, морські леви, баклани та кити Антарктики та Південної Атлантики; бразильські алігатори та ягуари; африканські леви, леопарди та слони; ізольоване плем'я зое, що живе в глибині джунглів Амаз