triangle
Taschen
|
1 стежить
    ¯\_(ツ)_/¯
    У вас немає обраних фільтрів
    кешбек від 40 ₴
    -5%

    Місто побудоване на два мільйони історії, Паризька входить у тридцятиліття його love story with photography.It була на берегах Seine, що Niepce і Daguerre офіційно сягає на землі, щоб цей новий мистецтво, що flourished ever vital tool of knowledge. Paris: Portrét City leads us that what Goethe described as “universal city where every step upon a bridge or square recals a great past, where a fragment history is unrolled at the corner of every street.” Мистецтво Паріу є спільним в фотографіях з Daguerre's найближчим часом incunabula до найбільш сучасних зображень-цілковитий рекорд запису над центром і першим перетворенням і величезним panorama прориву більше 600 pages і 500 photographs. Ця kniha brings допочинок, past і present, monumental і everyday, об'єкти і люди. Images captured by the most illustrious photographers-Daguerre, Marville, Atget, Lartigue, Brassai, Kertesz, Ronis, Doisneau, Cartier-Bresson, і багато-багато більше, ніж багато відомих photographers, приміром до лавки тільки по особі, що “Paris Given out by the stones and inhabitants of constantly changing city that has inspired untold numbers of writers and artists over ages. Презентуючи величезний парадокс роботи з зображень від past і present, Париж: Портрет міста є великою і unique photographic study що, в спосіб, є true family album of all Parisians. Це є для них, і всі любителі цього capital city, що це vibrant, loving, and tender testimony is dedicated. Місто, побудоване на двох тисячоліттях історії, Париж вступає в третє століття своєї історії кохання з фотографією. Саме на берегах Сени Ньепс і Дагерр офіційно подарували життя цьому новому мистецтву, яке з тих пір процвітає, розвиваючи свою особливу мову і стаючи найважливішим інструментом пізнання. Історія Парижа розповідається через фотографії — від ранніх інкунабул Дагерра до найсвіжіших знімків, майже повний літопис півтора століть перетворень і грандіозну панораму на більш ніж 600 сторінках і 500 фотографіях. Ця книга поєднує минуле та сьогодення, монументальне та повсякденне, речі та людей. Знімки, зроблені найзнаменитішими фотографами — Дагерром, Марвілем, Атже, Лартигом, Брассаї, Кертесом, Ронісом, Дуанно, Картьє-Брессоном та багатьма іншими, а також безліччю невідомих авторів, — намагаються вловити хоча б частинку того «паризького повітря», ту особливу поєзіно, яку ж мене поезію Представляючи захоплюючий калейдоскоп образів минулого і сьогодення, Paris: Portrait of a City - це великий і унікальний фототвор, який в якомусь сенсі є справжнім сімейним альбомом усіх парижан. Воно присвячене їм, а також усім любителям цієї столиці — як яскраве, любляче та трепетне свідчення.
    кешбек від 83 ₴
    -5%

    Greatest of All Time: A Tribute to Muhammad Ali is not just a book; it is a testament to the extraordinary life of one of the world’s most famous athletes. GOAT delves into the intricate layers of Ali’s existence, tracing Cassius Marcellus Clay Jr.’s journey from his humble beginnings navigating segregation and financial hardship in Louisville, Kentucky, to his evolution into the legendary boxer Muhammad Ali.Essays by those closest to him reveal stories behind monumental fights like those with Sonny Liston, the Rumble in the Jungle against George Foreman, and Thrilla in Manila against Joe Frazier. The book also explores Ali’s signature fighting style, which, when paired with his rapper-style wit, positioned him as a charismatic figure inside and outside the ring.Beyond boxing, GOAT weaves together Ali’s historic moments with his resilience against discrimination and his determination to confront racial inequities. His triumph at the 1960 Rome Olympics was marred by hostility, underscoring the racial tensions he faced; Ali boldly challenged these prevailing biases. The boxer’s embrace of Islam became a cornerstone of his moral standards, guiding his principles against racism, inequality, and undue violence, with the latter informing his staunch opposition to the Vietnam War.Interspersed between these accounts are thousands of historical documents and images of Ali, including the boxer’s documentarian-turned-confidant Howard Bingham’s intimate snapshots, Neil Leifer and Flip Schulke’s iconic pictures, and Hank Kaplan’s archival contributions. Stills from Leon Gast's film ‘When We Were Kings’, which told the story of Ali’s pivotal 1974 fight, are also included in the volume.GOAT is a heartfelt homage to a boxing legend, exploring Muhammad Ali’s indomitable spirit and celebrating his enduring impact on civil rights, sports, and culture.
    кешбек від 10 ₴
    -5%

    Venetian Virtuoso Titian, Renaissance master of form and color Immerse Yourslf в rich shades і textures Tiziano Vecellio (c. 1490-1576), як відомо, як Titian, і фігураголова з 16th-century Venetian painting. З його бісером підходить до форми і startling, вишуканих кольорів, титанська працювала з кількома популярними комісіями і лівою, беручи до уваги значні спостереження portréts, mythological scenes, altarpieces, і краєвиди, що залишаються одним з найбільш важливих союзів. Це dependable artist introduction traces Titian's complete career and its trailblazing influence on successive generations of artists, з Diego Velazquez to van Dyck. З rippling sensuality of Venus of Urbino (c. 1538) до агресивного динамізму Bacchus and Ariadne (1520–1523), всі важливі роботи є тут, характеризуючи артистів стилістичне experimentation протягом часу, як добре, як його особливість і неодмінна здатність до роботи над genres і bring його subjects. Венеціанський віртуозТіціан, майстер форми та кольору епохи ВідродженняПориньте в атмосферу багатих відтінків і текстур Тіціана Вечелліо (бл. 1490-1576), відомого під ім'ям Тиціан і став взірцем венеціанського живопису XVI століття. Завдяки сміливому підходу до форми і дивовижним, розкішним фарбам Тіціан працював з безліччю престижних замовлень і залишив після себе дивовижний репертуар портретів, міфологічних сцен, вівтарних картин і пейзажів, який залишається однією з найважливіших спадщин мистецтва епохи Відродження. художників від Дієго Веласкеса до Ван Дейка. Від пульсуючої чуттєвості Венери Урбінської (бл. 1538 р.) до повітряного динамізму Вакха і Аріадни (1520-1523 рр.) - тут зібрано всі основні роботи, що відображають стилістичні експерименти художника, а також його послідовну та унікальну здатність працювати в різних жанрах та привносити у свої сюжети визначальний новий рівень емоційного та духовного аспекту.
    кешбек від 10 ₴
    -5%

    For Sebastiao Salgado, Genesis is a “love letter to the planet.” TASCHEN’s postcard set allows you to send on that wonder with 25 individual images from the complete Genesis portfolio, now the world’s most-visited photography show of all time. The boxed set spans the breadth of Salgado’s project across five focal territories: Planet South, Sanctuaries, Africa, Northern Spaces, and Amazonia and Pantanal. In exquisite black and white textures, each image celebrates the pristine splendor of nature, animals, and indigenous peoples that have, so far, escaped the imprint of modern society, from a Nomadic Nenet girl in Siberia to sunlit Buffalo herds in Botswana’s Okavango Delta. “Genesis is a quest for the world as it was, as it was formed, as it evolved, as it existed for millennia before modern life accelerated and began distancing us from the very essence of our being” ? Lelia Wanick Salgado
    кешбек від 10 ₴
    -5%

    З людей в ящиках хлопчиків, floating на небі, щоб окреслити каструлю над тютюном "це не є пір'я", Rene Magritte (1898-1967) створений echo chamber of object and image, name and thing, reality and representation. Як інші surrealist works, Magritte's paintings combine a precise, mimetic technique with abnormal, alienating configurations which defy the laws of scale, logic, and science: a comb the size of awardrobe, rocks that float in the sky door. Результат є direct yet disorientating realm, often witty, often unsettling, and always prompting us to look beyond the visible, to “what is hidden by what we see.” Ця introductory book explores Magritte's vast repertoire visual humor, paradox, і почуття, які до цього дня роблять нас дивитися і дивитися на, не тільки на фарбування, але в наш глухий кут і світ. Від людей у казанках, що ширяють у небі, до картини із зображенням трубки під підписом «це не трубка», Рене Магрітт (1898–1967) створив луну-камеру предмета та зображення, імені та речі, реальності та уявлення. Як і інші сюрреалістичні твори, картини Магрітта конфігураціями, які кидають виклик законам масштабу, логіки та науки: гребінь розміром з шафу, скелі, що ширяють у небі, хмари, що пливуть через відчинені двері. Результат — прямий, але дезорієнтуючий світ, часто дотепний, часто тривожний і завжди спонукає нас стежити за межі видимого, до «тому, що приховано тим, що ми бачимо». саму картину, а й наше сприйняття себе та світу.
    кешбек від 26 ₴
    -5%

    Formgiving. У архітектурній Future History by BIG (Bjarke Ingels Group), є visionary примітка до випадку на момент часу. Danish word for “design” є “formgivning,” які буквально засобами до природної форми для того, які не мають ніякого вигляду. В інших словах, щоб жити в майбутньому. За допомогою нашої сили до реальної форми, решта, що дає змогу майбутньому зробити shape, є більш важливим, що не так, як humankind’s impact на планеті продовжує вдосконалюватися і ставити ever greater challenges to all life forms. Архитектура грає особливу роль, щоб зробити сфери для наших життів, що є фрагменти майбутньої в Making. William Gibson's words embody architecture's role perfectly: “The future is already here—it's не є distributed. З Formgiving, велике становлять останній час його трілогія, яка походить з ними є більше, один з найбільш успішних архітектурних knihs його створення, і продовжується з Hot to Cold. An Odyssey of Architectural Adaptation. Book is presentd in timeline, розкриваючи від Big Bang в most distant future. Projects є structured around six strands of evolution—“Making,” “Sensing,” “Sustaining,” “Thinking,” “Healing,” і “Moving”—multimedia-based, interdisciplinary concepts encompassing the building industry. Культура, клімат, і місцевість, як добре, як всі енергетичні надходження від елементів — the thermal mass of the ocean, the dynamics of currents, the energy and warmth of the sun, the power of the wind—are incorporated in these projects. Через більше ніж 700 сторінок, Bjarke Ingels представляє його індивідуальний вибір проектів, включаючи 12,000-кв.м. celebrating Copenhagen's commitment to carbon neutrality. Через архітектуру і дизайн, велику річ shape to sustainable і simultaneously барвистий світ. Bjarke Ingels: “До того, що ми маємо licenci для того, щоб мати future different from today, all we have to do look back ten years, hundred years, thousand years, to realize how radically different things were then than they Той самий буде вірно, якщо ми можемо побачити голову з тією ж думкою. Як ми висловлюємо комплекси всього життя, ці шість еволюційні trajectories можуть бути в місці фізкультури ходьби на момент часу, щоб скористатися ним з позбавлених від найменших відхилень від часу. Безперечно ми знаємо з нашої past, що наше майбутнє є доволі різним від нашого сучасного, ще не буде витрачати його на те, щоб зробити його на своєму, ми маємо владу, щоб його формою.” Більше ніж 65 проектів документа BIG's Global Works через oči їх users, з drawing board до глобальних робіт і finished projects. Через knihu є insights в розвитку того, що сьогодні п'ять, 1, або 50 років в майбутньому, і оцінка BIG's intransigence до того, щоб прийняти ordinary, і beynd worlds, до contribute до future with each project. Всі кроки не тільки показують на світі, що помилки наших пророків але також скористаються тими, що здійснять ці протоки прагматично. We have the power to create the world of tomorrow! Book features: передусім unpublished essays Bjarke Ingels, нагороди-winning Photo by Laurian Ghinitoiu, Iwan Baan, і Rasmus Hjortshoj, серед інших, planetary proposals for habitats on Moon and research centers on Mars, 20 LEGO master- Masterplanet—BIG's ongoing work on a collective, crowdsourced masterplan guide for sustaining our planet. Formgiving. An Architectural Future History від BIG (Bjarke Ingels Group) - це далекоглядна спроба зазирнути у майбутнє. Датське слово "design" (дизайн) перекладається як "formgivning", що буквально означає "надавати форму тому, що ще не набуло форми". Іншими словами, надавати форму майбутньому. Використання нашої здатності надавати форму, а не дозволяти майбутньому набувати форми, зараз важливіше, ніж будь-коли, оскільки вплив людства на планету продовжує зростати і створює все більш серйозні проблеми для всіх форм життя. Архітектура відіграє особливу роль, пропонуючи простори для нашого життя, які є фрагментами майбутнього, що знаходиться на стадії становлення. Слова Вільяма Гібсона чудово відображають роль архітектури: «Майбутнє вже настало — просто воно розподілене нерівномірно». An Odyssey of Architectural Adaptation». Книга представлена у вигляді тимчасової шкали, що тягнеться від Великого вибуху до найдальшого майбутнього. Проекти структуровані за шістьма напрямками еволюції — «Створення», «Сприйняття», «Підтримка», «Мислення», «Зцілення» та «Рух» — мультимедійні міждисциплінарні концепції, що охоплюють стро
    кешбек від 16 ₴
    -5%

    Будівництво Frank Lloyd Wright (1867–1959) — це цілий ряд індивідуальних і еvocative of entire era. Відмінний для їх виняткової harmony with their environment, як добре, як для їх використання стелі і стекла до революції всередині інтер'єру і outdoor, Wright’s designs helped announce the age of modernity, as much as they secured his place in the . meticulous compilation from TASCHEN's previous monograph assembles the best important works from Wright's extensive, paradigm-shifting oeuvre into one authoritative overview of America's best famous architect. Базований на необмеженому доступі до Франк Lloyd Wright Foundation's archives в Taliesin West в Арізоні, колекції збирають довжини і бризки з Wright's проектів, які зроблені і нереалізовані, від його попередньої мандрівки будинки, у Usonian concept home, and extra designs for administrative buildings and places of worship, and later high-profile projects the the Guggenheim Museum in New York, as well as his fantastic visions for better tomorrow with “The Living City.”About the AuthorBruce Brooks Pfeiffer (1930–2017) at Taliesin Fellowship until he attended the Ecole Nationale des Beaux-Arts в Парижі. У 1958, я повернувся до початку його apprenticeship with Wright until його смерть в 1959. Pfeiffer визначили Frank Lloyd Wright Foundation Archives, де він catalogued the collections of Wright's drawings, manuscripts, letters, et al. Він був також власником численних публікування на світовому житті і роботі. He has published TASCHEN monographs на Julius Shulman, R. M. Schindler, John Lautner, і Richard Neutra, як добре, як several titles в Basic Architecture series. Будівля, побудована Френком Ллойдом Райтом (1867-1959), є одночасно і безпомилково індивідуальним, і відображає цілу епоху. Проекти Райта, що відрізняються винятковою гармонією з навколишнім середовищем, а також використанням сталі і скла для революційної зміни поєднання внутрішнього і зовнішнього простору, сповістили про настання епохи модерну, а також закріпили його місце в анналах архітектурного генія. Райта є одним авторитетним оглядом найзнаменитішого архітектора Америки. Колекція, заснована на необмеженому доступі до архівів Фонду Френка Ллойда Райта в Талієсін-Уест в Аризоні, охоплює весь спектр реалізованих і нереалізованих проектів Райта - від його ранніх будинків у преріях, концептуальних будинків Usonian і незвичайного Fallingwater до Токізд, гучних проектів, таких як Музей Гуггенхайма в Нью-Йорку, а також його фантастичних видінь кращого майбутнього з «Живим містом». У 1958 році він повернувся, щоб продовжити учнівство у Райта до його смерті у 1959 році. Пфайффер заснував архів Фонду Френка Ллойда Райта, де каталогізував колекції малюнків, рукописів, листів та інших документів Райта. Він також був автором численних публікацій про життя та творчість Райта. Пітер Госсел керує агентством з музейного та виставкового дизайну. Він опублікував монографії TASCHEN про Юліуса Шульмана, Р. М. Шиндлер, Джон Лотнер і Річард Нойтре, а також кілька видань у серії «Основи архітектури».
    кешбек від 10 ₴
    -5%

    За допомогою курсу свого художнього кар'єра, Wassily Kandinsky (1866–1944) перетворений не тільки на свій стиль, але на курс мистецтва. З попереднього figurative і landscape painting, він went на pioneer a spiritual, emotive, rhythmic використання кольору і лінії і є в даний час credited з створенням першої purely abstract work. philosophy, ethnology, myth, and the occult, були всі essential components до його painting і engraving. Він був ув'язнений з своїми influential Blaue Reiter і Bauhaus групами і лівим союзом не тільки ганебна visual work, але також з highly influential treatises such as Concerning the Spiritual in Art. Key tenets включає в себе зв'язки між фарбуванням, музичним і мислячим досвідом, і purification art away від матеріалу реальність і до емоційного expression, поєднані в особливу за кольором. Переглядаючи артистів radical стилістичний розвиток, він показує, як один painter's progress ведеться для створення abstract expression to come. Протягом своєї художньої кар'єри Василь Кандинський (1866–1944) перетворив як власний стиль, а й хід історії мистецтва. Від ранніх фігурних та пейзажних картин він перейшов до духовного, емоційного, ритмічного використання кольору та лінії і сьогодні вважається творцем першої чисто абстрактної роботи. Будучи не лише практикуючим художником, а й педагогом і теоретиком, Кандинський цікавився музикою, театром, поезією, філософією, етнологією, міфологією та окультизмом — все це було невід'ємною складовою його живопису та гравюри. Він був пов'язаний як із впливовою групою «Синій вершник», так і з Баухаусом, залишивши у спадок не лише сліпучі візуальні роботи, а й надзвичайно впливові трактати, такі як «Про духовне у мистецтві». Ключові положення включали зв'язки між живописом, музикою та містичним досвідом, а також очищення мистецтва від матеріального реалізму у бік емоційного вираження, особливо сконцентрованого у кольорі. Ця книга представляє ключові роботи Кандинського, щоб познайомити з його репертуаром яскравих кольорів, форм та почуттів. Простежуючи радикальний стильовий розвиток художника, вона показує, як шлях одного живописця проклав дорогу поколінням абстрактного виразу.
    кешбек від 100 ₴
    -5%

    Star Wars exploded onour cinema screens в 1977, і в світі не буде been the same since. Після переміщення і cynical відео через перший рік 1970, аудиторії ентузіазмом схильні до позитивної енергетики в Star Wars Universe, як вони наповнені moisture farmer Luke Skywalker на його ходу, ділиться, galaxy як хитромудрий герміч Obi-Wan Kenobi, space pirates Han Solo і Chewbacca, великі droids C-3PO і R2-D2, велику принцесу Leia і horrific Darth Vader, сувора з темряви, malevolent Emperor. Writer, director, і producer George Lucas створений сучасний monomyth of our time, один що resonates with the child in us all. Він був розроблений промисловим світлом і магієм для розвитку різання-особливих ефектів технології, які були з'єднані з новими адаптивними технологіями і зміцнені без звуку до реальних аудицій, а також унікальний сенсорний кінотеатр. У цьому першому обсязі, створеному з повною cooperation Lucasfilm, Lucas narrates його own story, використовуючи через написання оригінального трилогу Episode IV: New Hope, Episode V: Empire Strikes Back, і Episode VI: Return of Jedi and bring. Complete with script pages, production documents, concept art, storyboards, on-set photography, stills, and posters, XXL-sized tome is authoritative exploration of original saga as told by its creator. 1977 року на екрани кінотеатрів вийшов фільм «Зоряні війни», і з того часу світ змінився. Після перегляду депресивних і цинічних фільмів на початку 1970-х років глядачі з ентузіазмом прийняли позитивну енергію всесвіту «Зоряних війн», стежачи за подорожжю фермера Люка Скайуокера далекою-далекою галактикою, де він зустрічав таких незвичайних персонажів, як пірати Хан Соло і Чубакка, вірні дроїди C-3PO і R2-D2, смілива принцеса Лея і жахливий Дарт Вейдер, слуга темного і злісного Імператора. Сценарист, режисер і продюсер Джордж Лукас створив сучасний мономіф нашого часу, який знаходить відгук у нас. Він заснував компанію Industrial Light & Magic для розробки передових технологій спецефектів, які він поєднував з інноваційними методами монтажу і загостреним почуттям звуку, щоб подарувати глядачам унікальний сенсорний кінематографічний досвід. IV: Нова надія», «Епізод V: Імперія завдає удару у відповідь» і «Епізод VI: Повернення джедаю» і даючи свіжі погляди на створення унікального всесвіту. Цей том формату XXL, доповнений сторінками сценарію, виробничими документами, концепт-артом, розкадровками, фотографіями зі знімального майданчика, кадрами з фільмів та постерами, є авторитетним дослідженням оригінальної саги, яку розповів її творець.
    кешбек від 33 ₴
    -5%

    The Sexual Revolution в Men's Magazines How the 1960s liberated the world's newsstands Sexual revolution, civil rights, Flower Power, miniskirt, women's liberation, The Pill, Black Panthers, hippies; всі ці слова і фрески створили нашу мову в turbulent 1960s. The decade started as extension of the domestic '50s and ended with worldwide chaos as baby boomers reached sexual maturity. What a fun decade for men's magazines. While Playboy's world dominance grew, with France, Germany, England, і Italy producing “men's lifestyle” titles, diversification spread in the US. The first big breast magazines debuted, with Fling, Gem and The Swinger; men's adventure titles – with nudes – provided nostalgia for mid-life veterans; humor magazines hung on – barely – while hippie nudist titles exploited legal loophole allowing them to show pubic hair. Італійський, звичайно, виконаний party with sexy fumetto photo comics and hero named Supersex. Latin America clung до starого burlesque формату, померлий в religious restriction and political unrest. Франція розіграла post-war favorite Folies de Paris et de Hollywood для того, щоб задовольнити аудіонід і незграбний elegant Playboy clone LUI для своїх sons. У той час, як світ donned miniskirts England did England, знайомство з bloomer і petticoat fetishism з Spick and Span digests. Але не topped Germany, де Ulrike Meinhof edited Konkret в 1969, магазин sexual and political revolution, перед формуванням Red Army Fraction з Andreas Baader до бомби, kidnap, і поглинає її як в домашній terror history. Сексуальна революція в чоловічих журналах Як 1960-і роки звільнили світові газетні кіоски Сексуальна революція, громадянські права, Flower Power, міні-спідниці, визволення жінок, The Pill, «Чорні пантери», хіпі - всі ці слова і вислови увійшли в нашу мову в бурхливі. Десятиліття почалося як продовження вітчизняних 50-х і закінчилося всесвітнім хаосом, коли бебі-бумери досягли сексуальної зрілості. Яке цікаве десятиліття для чоловічих журналів. У той час як світове панування Playboy зростало, а Франція, Німеччина, Англія та Італія випускали журнали, присвячені «чоловічому способу життя», США поширювалася диверсифікація. Дебютували перші журнали з великими грудьми: Fling, Gem та The Swinger; чоловічі пригодницькі журнали з оголеною натурою викликали ностальгію у ветеранів середнього віку; Гумористичні журнали трималися - ледь-ледь - а хіпі-нудисти користувалися юридичною лазівкою, що дозволяла їм показувати волосся на лобку. Латинська Америка, що погрузла у релігійних обмеженнях і політичних заворушеннях, дотримувалася старого формату бурлеску. Франція зберегла післявоєнний фаворит Folies de Paris і Hollywood для більш дорослої аудиторії і запустила елегантний клон Playboy LUI для своїх синів. Коли весь світ одягав міні-спідниці, Англія робила Англію, впиваючись фетишизмом квіток і спідниць у дайджестах Spick and Span. Але ніхто не перевершив Німеччину, де Ульріке Майнхоф у 1969 році редагувала журнал сексуальної та політичної революції Konkret, а потім разом з Андреасом Баадером створила Red Army Fraction, щоб підривати, викрадати та вбивати, увійшовши до історії внутрішнього терору.
    кешбек від 10 ₴
    -5%

    Hailing from Vienna, Rudolph Michael Schindler (1887–1953) emigrated to Chicago in 1914, like his lifelong friend and rival Richard Neutra. Eventually hired by Frank Lloyd Wright to work in Los Angeles, Schindler took cues from notions found in Cubism and the International Style to shape his unique vision: a style he called “space architecture,” combining geometrical shapes, bold lines, and materials such as wood and concrete, with space as a medium in its own right, one to be controlled just like color or mass. This radical approach earned Schindler little recognition in his lifetime?but today, he is hailed as one of America’s most important Modernist pioneers. Discover such key projects as the Wolfe House, nestled in a steep hillside; the tree house-like Falk Apartment Building; the Lovell Beach House, recognized as one of the foremost examples of the Modernist canon in America; the Schindler/Chace House, Schindler’s most crucial work and his personal practice and home, which he shared with his family and that of Neutra. From private homes to small commercial buildings, Schindler’s groundbreaking designs heralded a new era of contemporary construction. This collection is complete with a map locating all of the architect’s most renowned projects, detailed entries, floor plans, as well as crisp photography of each structure and its interiors.
    кешбек від 33 ₴
    -5%

    Шлях для життя "Карта Бланше" для Newton's commissioned work between art and commerce "Якщо люди's photography is an art. Mine is not. Якщо вони знайдено, щоб бути зроблено в галереї або музеї, що добре. Але це не те, що I до them. I'm a gun for hire," Helmut Newton провів Newsweek в 2004. Це prosaic proclamation від одного з 20th century's most, що відбулися photographers може бути розглянутий як розчарування. Still it firmly positions Newton як no-frills image-maker that he was. Його робота є якоюсь потужною і striking, що це рішучий категорія. In refusing to call his work " art, " Newton leaves us free to do so. Переконавшись від суми музею та галереї, що показує, що має свою роботу, вона є чіткою, що опція була дуже простим. Gun for Hire brings до selection of Newton's fashion catalog work from the early 1960s to 2003 including campaigns for BiBA (the first fashion catalog in 1962), Chanel, Yves Saint Laurent, Versace, Thierry Mugler, Blu як добре, як його останні editorial photographs для US і Italian Vogue-compassing the body of work, тому що "gun for hire." З інформацією про Matthias Harder і Statements Pierre Berge, Tom Ford, Josephine Hart, June Newton, і Anna Wintour. Знімаю на замовлення "Carte Blanche" Хельмута Ньютона: між мистецтвом та комерцією «Фотографія деяких людей – це мистецтво. Моя – ні. Якщо мої знімки і потрапляють до галерей чи музеїв — чудово. Але я роблю їх не заради цього. Я найманець», - сказав Хельмут Ньютон в інтерв'ю Newsweek 2004 року. Ця прозова заява одного з найвідоміших фотографів XX століття може здатися несподіваною, але вона точно відображає її суть: прямолінійний, безкомпромісний візуальний оповідач. Його роботи настільки потужні та виразні, що не піддаються однозначній класифікації. Відмовляючись називати свої фотографії мистецтвом, Ньютон залишає цю оцінку глядачеві — і, судячи з кількості музейних і галерейних виставок, присвячених його творчості, публіка із задоволенням користується цим правом. Chanel, Yves Saint Laurent, Versace, Thierry Mugler, Blumarine, Villeroy & Boch та Absolut Vodka, а також його фінальні редакційні зйомки для американського та італійського Vogue. Це зібрання охоплює все, що він створив як «професіонал з пістолетом» — фотограф за наймом з бездоганним стилем та зухвалим поглядом. У видання включені вступний текст Маттіаса Хардера та висловлювання П'єра Берже, Тома Форда, Джозефін Харт, Джун Ньютон та Анни Вінтур.
    кешбек від 40 ₴
    -5%
    кешбек від 10 ₴
    -5%

    Art is for Everybody: Artist as activistOne of the key figures in New York art world of the 1980s, Keith Haring (1958-1990) створений signature style that blended street art, graffiti, Pop, і картові елементи до unique, memorable. З thick black outlines, bright colors, і кінетичні фігури, його громадські (і незмінно illegal) interventions, soculptures, і роботи на canvas and paper має бути instantly recognizable icons of 20th century visual culture.From his first chalk dra відремонтовано “Радіантний Baby” символ, і його комісія для Watch Watch і Absolut Vodka, Haring's work була як emblematic of the manic work ethic of 1980s New York, є характерна для його соціально-аwareness. Білячи їх глибокий, граючий естетики, його сторінки знижуються стрімко наповнено соціально-політичними питаннями, включаючи racismo, capitalism, religious fundamentalism, і збільшуючи impact AIDS на New York's gay community, після того, як пишуть його 1990.У цій віртуальної introduction в Haring's work, we explore the dynamic life and innovative spirit of this singular artist, who spent little more than decade in the spotlight, but through the accessibility of the visual vocabulary and the strength of the most emerge від New York's vibrant, в центрі community. Мистецтво для всіх: Художник як активіст Одна з ключових постатей нью-йоркського світу мистецтва 1980-х років, Кіт Харінг (1958-1990) створив фірмовий стиль, в якому змішалися стріт-арт, графіті, поп-музика та елементи карикатури, створивши унікальний. Завдяки товстим чорним контурам, яскравим кольорам і кінетичним фігурам, його публічні (а іноді й незаконні) інтервенції, скульптури та роботи на полотні та папері стали миттєво впізнаваними іконами візуальної культури XX століття. Від його перших малюнків крейдою на станціях нью-йоркського метро Watch і Absolut Vodka - роботи Харінга одночасно уособлювали маніакальну робочу етику Нью-Йорка 1980-х років і вирізнялися соціальною обізнаністю. За яскравою, грайливою естетикою його робіт часто ховалися суперечливі соціально-політичні проблеми, включаючи расизм, капіталізм, релігійний фундаменталізм і зростаючий вплив СНІДу на нью-йоркське співтовариство геїв, причому останнє віщувало його власну смерть від цієї хвороби в 1990 році. і новаторський дух цього незвичайного художника, який провів у центрі уваги трохи більше десяти років, але завдяки доступності свого візуального словника і силі своєї політичної прихильності став одним з найзначніших художників, що вийшли з жвавої нью-йоркської громади даунтауна. Про серію: У кожній книзі серії творчості художника, що охоплює його культурне та історичне значення.
    кешбек від 40 ₴
    -5%

    Utagawa Hiroshige (1797–1858) був одним з останніх великих артистів в ukiyo-e tradition. Literally meaning “pictures of the floating world,” ukiyo-e був a particular genre of art that flourished між 17th і 19th centuries and came to characterize the Western world's visual idea of Japan. У багатьох випадках зображеннях едонізму, ukiyo-e-центри спрямовані на глибоке світло і пристрасті Edo (сучасний tokio): приємні жінки, артисти і стрільці, міста життя, і spectacular landscapes.Thigh he captured a va landscapes, з final masterpiece series відомі як “One Hundred Famous Views of Edo” (1856–1858), які розрізняли різні scénи з міста через свої сезони, від пересування магазинів streets до прокладені cherry orchards. є з одного з найкращих орієнтирів орієнтирів woodblock printers belonging to Ota Memorial Museum of Art in Tokyo. Це кожний з усіх 120 зображень з описом, дозволяє читачів до бюстгальтерів у цих приємних, виразних враженнях, що became paradigms з Japonisme і захищений Impresionist, Post-Impressionist and Art Nouveau artists alike, від Vincent van Gogh. Утагава Хіросіге (1797-1858) був одним з останніх великих художників у традиції укіе-е. Буквально означає «картини плаваючого світу», укіе-е - особливий жанр мистецтва, що процвітав у XVII-XIX століттях і став характерною рисою візуального уявлення західного світу про Японію. Багато в чому являючи собою образи гедонізму, картини укіє часто представляли яскраві вогні та пам'ятки Едо (сучасний Токіо): красиві жінки, актори і борці, міське життя і захоплюючі пейзажі. Незважаючи на різноманітність сюжетів, Хіросіге був найбільш відомий своїми пейзажами, а остання шедевральна серія відома як "Сто знаменитих видів Едо" (1856-1858), де зображені різні сцени міста в різні пори року, від галасливих торгових вулиць до чудових вишневих садів. Це перевидання, переплетене за традиційною японською модою, зроблено з одного з найкращих повних оригінальних наборів ксилографій, що належать Меморіальному музею мистецтв Ота в Токіо. Кожна з 120 ілюстрацій супроводжується описом, що дозволяє читачеві зануритися в ці прекрасні, яскраві краєвиди, що стали парадигмами японізму і надихали художників імпресіоністів, постімпресіоністів та модерну, від Вінсента Ван Гога до Джеймса Макнілла Вістлера.
    кешбек від 10 ₴
    -5%

    Helmut and June Newton's Legendary Joint Project На 50-й-річній історії життя і love Це фотографічний love story trafing of fifty-five years of collaboration, partnership and historie of Helmut and June Newton. Перший публікувався в 1998, їх legendary joint project? The book 's перша частина – Us – риси особистих portréts of others and self-portraits than over several decades, revealing affection and intimacy behind each image and bringing forth nostalgia of the time.? eye. Second part of the book – Them – є величезною ходою через час, де lens of the master brings forth images of stunning portréts of array of jet set, celebrities, важливі культурні фігури, і деякі з найбільш популярних faces of the time. З Catherine Deneuve, Anjelica Huston, David Hockney, і Timothy Leary до Peter Beard, Yves Saint Laurent, Thierry Mugler, Jane Birkin, і Charlotte Rampling, серед інших. Портрети, як Helmut і June Newton в різних посібниках, були зроблені стороною в кутках в ліжку, таким чином, щоб повідомити дві facets самої індивідуальності. Цей обсяг unmistakably highlights що життя і робота Helmut і June Newton були inexplicably linked in every way. Один був неможливий без іншого. Легендарний спільний проект Хельмута та Джун НьютонП'ятдесят п'ять років життя та коханняЦе фотографічна історія кохання, що відображає п'ятдесят п'ять років співпраці, партнерства та історії Хельмута та Джун Ньютон. Вперше опублікований в 1998 році, їх легендарний спільний проект «Ми і вони» був представлений у вигляді книги та супутніх виставок. Це фотографічний щоденник, в якому змальовано життя Хельмута і Джун Ньютон, прихована від сторонніх очей. Друга частина книги — «Вони» — є розкішною мандрівкою в часі, де об'єктив майстра створює чудові портрети представників вищого суспільства, знаменитостей, важливих культурних діячів та деяких з найвідоміших осіб того часу. Від Катрін Денєв, Анжеліки Х'юстон, Девіда Хокні та Тімоті Лірі до Пітера Бірда, Іва Сен-Лорана, Тьєррі Мюглера, Джейн Біркін, Шарлотти Ремплінг та інших. Портрети, зняті Хельмутом і Джун Ньютон під час різних сесій, представлені парами, розкриваючи дві грані однієї й тієї особистості. Цей том недвозначно підкреслює, що життя та творчість Хельмута та Джун Ньютон були нерозривно пов'язані у всіх відносинах. Один із них не міг існувати без іншого.
    кешбек від 50 ₴
    -5%

    In her vibrant works, the Brazilian painter Beatriz Milhazes fuses two very different worldviews. Her abstract compositions, which can be seen in a line with modernist masters from Henri Matisse to Bridget Riley, are saturated with the colors and light of her native country. Her paintings are strewn with symbols of everyday life in Brazil, invoking carnival, traditional craftsmanship, and motifs from baroque to pop, all choreographed in an exuberant visual rhythm. The colorful atmosphere has an irresistible exotic allure, but as in the works of Paul Gauguin, we find a broken paradise in which darker, more melancholic tones resonate, both in the promises of tropical life and those of modernist abstraction.In seeking this balance, Milhazes developed a special transfer technique in the late eighties, painting her motifs onto plastic sheets, gluing these to the canvas and letting them dry, and then peeling away the plastic once dry so that the paint remains on the canvas. This method allows the artist to layer surface upon surface and to achieve an iridescence somewhere between radiant aura and shimmering melancholy. Since her breakthrough in the early 1990s, Milhazes has extended the scope of her work to other media, producing screen prints, collages made of chocolate and candy wrappers, sculptures such as giant mobiles made of carnival decorations, site-specific projects that transform building facades into stained glass windows, and experiments with body and rhythm in collaboration with her sister Marcia’s ballet ensemble.This updated edition, which has been expanded to include works made as recently as 2020, explores all of the artist’s creative phases, from her beginnings to the present, with over 300 of her works. The book was created in close collaboration with the artist, in both the selection of images and specially designed pages between chapters. It includes a conversation with editor Hans Werner Holzwarth in which the artist unravels her working methods and talks about the ideas and cultural background behind her work. An art historical essay by David Ebony, a poetic dictionary of Milhazes’s key motifs by Adriano Pedrosa, and a detailed, updated artist biography by Luiza Interlenghi round off this comprehensive work.Also available in an Art Edition with a silkscreen print signed by Beatriz MilhazesAbout the AuthorHans Werner Holzwarth is a book designer and editor specializing in contemporary art and photography. His TASCHEN publications include the Collector’s Editions Jeff Koons, Christopher Wool, Albert Oehlen, Neo Rauch, Ai Weiwei, Beatriz Milhazes, Julian Schnabel, Georg Baselitz, Glenn Brown, the David Hockney SUMO A Bigger Book, as well as monographs such as the XXL-sized Jean-Michel Basquiat.
    кешбек від 10 ₴
    -5%

    На icon of 1980s New York, Jean-Michel Basquiat (1960–1988) перша зробила його назву під graffiti tag “SAMO,” перед встановленням його studio practice and catapulting до останнього місця в 20. Хоча його кар'єра помітна barely a decade, he remains a cult figure артистичні соціальні коментарі, і trailblazer в mediation of graffiti і галерея мистецтва. Його практика спрямована на abstraction and figuration, поетри і фарбування, при цьому його influences похмурий Greek, Roman, і African art, French poetry, jazz,і робота з архітектурних contemporaries така як Andy Warhol і Cy Twombly. Ці результати є вірними, вісцеральними mixtures of words, African emblems, cartoonish figures, daubs of bold color, and beyond. wealth.About seriesBorn back in 1985, Basic Art Series evolved in best-selling art book collection ever published. У цій книжці в taschen's basic art series features:a detailed chronological summary of life and oeuvre of artist, covering his or her cultural and historical importancea concise biographyproximately 100 illustrations with explanatory captions Icon New York 19 (1960-1988) вперше заявив про себе під графіті-тегом SAMO, а потім заснував свою студію і швидко прославився у віці 20 років. Хоча його кар'єра тривала всього десять років, він залишається культовою фігурою художнього соціального коментаря і першопрохідником у посередництві графіті та галерейного мистецтва. У його творчості поєдналися абстракція та фігуративність, поезія та живопис, а вплив надали грецьке, римське та африканське мистецтво, французька поезія, джаз та творчість таких сучасників, як Енді Уорхол та Сай Туомблі. В результаті вийшли яскраві, тягучі суміші слів, африканських емблем, карикатурних фігур, сміливих кольорових плям і не тільки. 1985 року, перетворилася на колекцію книг з мистецтва, що найбільше продається, з будь-коли виданих. Кожна книга серії «Основи мистецтва» від TASCHEN містить: докладний хронологічний огляд життя і творчості художника, що охоплює його культурне та історичне значення.
    кешбек від 10 ₴
    -5%

    Future façades Walter Gropius, visionary of the Bauhaus and beyond Walter Gropius (1883–1969) set out to build for the future. As the founding director of the Bauhaus, the Berlin-born architect had an inestimable influence on our aesthetic environment, championing a bold new hybrid of light, geometry, and industrial design, as dazzling today as it was a century ago. In this essential architect introduction, we survey the evolution and influence of a 20th-century visionary with 20 of his most significant projects, from the Bauhaus Building in Dessau, Germany, to the Chicago Tribune Tower and Harvard University Graduate Center, completed after Gropius’s exodus to the United States in 1937. We explore his role both as an architectural practitioner, and as a writer and educator, not only as a Bauhaus pioneer, but also, along with Ludwig Mies van der Rohe, as a leading proponent of the International Style. Along the way, we see how many of Gropius’s tenets remain benchmarks for architects, designers, and urbanists today. Whether in his emphasis on a functional beauty or his interest in housing and city planning, Gropius astounds in the agility of his thinking as much as in the luminous precision of his work. About the series:Each book in TASCHEN’s Basic Architecture series features: an introduction to the life and work of the architect the major works in chronological order information about the clients, architectural preconditions as well as construction problems and resolutions a list of all the selected works and a map indicating the locations of the best and most famous buildings approximately 120 illustrations (photographs, sketches, drafts and plans)
    кешбек від 13 ₴
    -5%

    Від Bloomers to Bikinis A treasure trove vintage erotic photos Sportive gentlemen, лагідні ladies: Since earliest days photography, люди мають бути витрачатися на все rannygazoo v front of lens. Ця колекція складається з довжелезного високого світла з колекції Нью-Йорка Марк Ротенберг, який збирається старий після того, як дивляться на vintage еротичні зображення в Brooklyn dumpster і тепер owns a 95,000 сильної колекції архіву porno6. Flick через ці сторінки і власність fitness наших forebears as the romp, cavort, and frolic with unabashed energy and glee. З ранніх monochromes of daringly dropped drawers and seductively waxed handlebar mustaches, to Kodachromes of cheery, twin-peaked pin-up beauties in the 1950s, ця довжина колекції spans the sublimely sensual and the ridiculous. Культурні кампанії, що відвідують електричну taschen universe на unbeatable, democratic price!Since буде зроблено нашим роботою як культурні археологи в 1980 році, name taschen стає synonymous with accessible, open-minded publishing. Бібліотека Universalis brings до всього близько 100 з усіх найкращих часів titles в новому новому форматі з ним може пристосуватися до вашої професійної library of art, anthropology, and aphrodisia.Bookworm's delight — inver бікініСкарбниця вінтажних еротичних фотографійСпортивні джентльмени, хтиві дами: З перших днів існування фотографії люди влаштовували перед об'єктивом усілякі «раннігазу». У цьому збірнику представлені найкращі зразки з колекції нью-йоркця Марка Ротенберга, який почав збирати антикварну порнографію, виявивши на бруклінському смітнику схованку зі старовинними еротичними знімками, і тепер володіє 95-тисячною колекцією архівної порнографії600. сторінки і спостерігайте за тим, як наші попередники граються, вередують і веселяться з неприхованою енергією і тріумфуванням. Від ранніх монохромів, що зображують сміливо опущені підштанники і спокусливо підкручені вуса, до кодахромів, що зображують веселих красунь з двома піками в стилі пін-ап в 1950-х роках, - ця прекрасна колекція охоплює як піднесено, так і смішне. супутники еклектичного всесвіту TASCHEN за неперевершеною демократичною ціною! З тих пір, як у 1980 році ми розпочали свою роботу як культурні археологи, ім'я TASCHEN стало синонімом доступних, відкритих видань. Bibliotheca Universalis об'єднує близько 100 наших улюблених видань у новому зручному форматі, щоб ви могли створити свою власну доступну бібліотеку мистецтва, антропології та афродизії. Захоплення книголюбу – ніколи не набридає, завжди викликає захоплення!
    кешбек від 10 ₴
    -5%

    Little Pussy Her coat is so warm, і now so affordable! З часу The Big Penis Book був публікований, вірші anticipated The Big Book of Pussy. Granted, perhaps not same readers, але seed had been planted and calls and letters began flowing in. Одного разу вони мали мету, що довга-аwaited kniha, деякі з нихзавжди завзято від варіації і зверхності, як добре, як шпилька розміру книги. Як один reviewer wrote, “let's give credit to Amazon for…the strength of its packaging. Who wants a 2-ton pussy book being ‘exposed’ for the mailman…?” Для того, хто думає, що може бути дуже приємним, хто думає пронизаний, “велика” редакція The Big Book of Pussy, маленький маленький кіт з книги, що стріляє в-йо-face photos в proper perspect. Тепер ви можете доповнити еволюцію генетичної експресії з їжею, через 100 років photos з одним цим в одному: масштабистичне явище з яким моделі представлені своїм feminines pulchritude. And with over 150 photos—36 New to this book—of the pet love to pet, no bothersome text to interrupt the flow, all in a package that won't stress the mailman's back, we just may have produced the perfect self-gifter of the year. Маленька кицька Її пальто таке тепле, а тепер ще й таке доступне! Звичайно, можливо, не ті ж читачі, але насіння було закладено, і дзвінки і листи почали надходити. Отримавши цю довгоочікувану книгу, деякі виявилися приголомшені її різноманітністю та достатком, а також величезним розміром. Як написав один із рецензентів, «давайте віддамо належне Amazon за... міцність упакування. Кому хочеться, щоб двотонна кицька була «розкрита» для листоноші...?» Для тих, хто турбується про те, що хорошого може бути занадто багато, ми підготували скорочене, «краще з» видання «Великої книги кицьок» - маленького кошеня, в якому фотографії в обличчях представлені у правильній перспективі. Тепер ви можете з легкістю простежити еволюцію оголення геніталій за 100-річними фотографіями, які поєднує одне: ексгібіціоністське задоволення, з яким моделі демонструють свій жіночий пульхритуд. А завдяки більш ніж 150 фотографіям – 36 новим для цієї книги – домашніх тварин, яких ми любимо гладити, без набридливого тексту, що перериває потік, та в упаковці, яка не напружуватиме спину листоноші, ми, можливо, створили ідеальний самоподарунок року.
    кешбек від 10 ₴
    -5%

    Fernando Botero is an artist with his own style. For more than six decades, the Colombian’s “Boterismo” technique has captured collectors, institutions, and public spaces worldwide with a unique, fleshy, overblown approach to the human body. Through these corpulent creations, Botero has become one of the most recognized artists from Latin America, his artworks displayed in prominent places around the globe, including Park Avenue in New York City and the Champs-Elysees in Paris. This TASCHEN Basic Art edition offers an essential introduction to this leading figure of figures in contemporary art. Tracing Botero’s oeuvre from his earliest caricatures of animals through to recent large-scale bronze sculptures, the book examines the artist’s diverse array of influences, from Paolo Uccello to Abstract Expressionism, and celebrates the wit, irony, insight, and critical acumen that round out his compositions, however absurd the proportions.
    кешбек від 13 ₴
    -5%

    Clothes define people. A's attire, whether it's a sari, kimono, або business suit, is an essential code to his or her culture, class, personality, even faith. Заснований в 1978 році, Kyoto Costume Institute recognizes the importance of understanding clothes from sociological, historical, and artistic perspectives. З одним з найбільших світових косметичок світу, The KCI має широку площу історичних господарів, підземних, черевики, і спортивні accessories dating від 18th century to the present day. Подібно до Institute's vast collection, Fashion History є fascinating excursion через останні три центри clothing trends. Відображаючи нескінченну територію одягу стрімко відтворювалися і arranged на custom-made mannequins, це є тестом на все, що є “досвідченим тлумаченням нашої дійсної долі” і до Institute's passion for fashion as complex and intricate art form. Книги в'язнів включають деякі smartest minds і шорсткі овочі в художній студії: Akiko Fukai (Chief Curator of Kyoto Costume Institute), Tamami Suoh (Curador of Kyoto Costume Institute), Miki Iwagami (Lecturer of fashion (Tokyo)), Reiko Koga (Professor of fashion history in Bunka Women's University), і Rie Nii (Associate Curator of Kyoto Costume Institute). Одяг визначає людей. Одяг людини, чи то сарі, кімоно чи діловий костюм, є невід'ємним кодом його культури, класу, особистості і навіть віри. Заснований у 1978 році Кіотський інститут костюма визнає важливість розуміння одягу з соціологічного, історичного та художнього поглядів. Маючи одну з найбільших у світі колекцій одягу, KCI зібрав широкий спектр історичних предметів одягу, нижньої білизни, взуття та модних аксесуарів, починаючи з XVIII століття до наших днів. Виставка «Історія моди», що демонструє велику колекцію Інституту, – це захоплюючий екскурс в останні три сторіччя модних тенденцій. Книга містить бездоганні фотографії одягу, майстерно виставленого та розкладеного на виготовлених на замовлення манекенах, і є свідченням того, що одяг – «найважливіший прояв нашої сутності», а також пристрасті Інституту до моди як до складної та заплутаної форми мистецтва. Серед авторів книги - одні з найрозумніших умів і найпильніших очей у галузі вивчення моди: Акіко Фукаї (головний охоронець Інституту костюма Кіото), Тамамі Суох (зберігач Інституту костюма Кіото), Мікі Івагамі (викладач історії моди в коледжі моди Сугіно (Токіо моди) університеті Бунка) та Ріє Нії (молодший охоронець Інституту костюма Кіото).
    кешбек від 10 ₴
    -5%

    Пам'ятник і здоров'я: Оригінальний і пристрасний арт Mexico's most славнозвісний жіночий писар The arresting pictures of Frida Kahlo (1907–54) були в багатьох способах визнання trauma. Через недалеко-фатальний accident accident at the 18th, failing health, turbulent marriage, miscarriage and childlessness, she transformed afflictions in revolutionary art.In literal або metaphorical self-portraiture, Kahlo looks out at її становища як пісне victim і ще один intertwining expressions of her experience in hybrid surreal-real language of living: hair, roots, veins, vinines, tendrils and fallopian tubes. Багато своїх творів також explore Communist political ideals which Kahlo shared with Rivera. Творець написав її риси як “найбільш глибокий і дійсний, що я маю на увазі, щоб express what я беруся всередині і поза mysl.” Latin American culture. Скажімо: 100 illustrations with explanatory captions художниці Мексики Захоплюючі картини Фріди Кало (1907-54) багато в чому стали виразом травми. Дорожня аварія, що ледь не призвела до летального результату у віці 18 років, підірване здоров'я, бурхливий брак, викидні і бездітність - всі ці страждання вона перетворила на революційне мистецтво. гібридний сюрреально-реальний мова життя: волосся, коріння, вени, лози, вусики та фалопієві труби. Багато її робіт також присвячені комуністичним політичним ідеалам, які Кало розділяла з Ріверою. Художниця описувала свої картини як «найщиріше і реальніше, що я могла зробити, щоб висловити те, що я відчувала всередині і зовні себе». книга серії «Основи мистецтва» від TASCHEN містить: докладний хронологічний виклад життя і творчості художника, що охоплює його культурне та історичне значення.