triangle
Games7Days
|
0 стежать
    кешбек від 304 ₴
    розстрочка
    -5%

    Білий замок, або Замок Хімедзі – осередок правителя японської провінції Харіма. Його назва походить від сусідньої гори Хіме, а ще натякає на колір стін фортеці. Перед вами класичний представник євро-гри, але в компактному форматі та з відносно швидкими партіями, що для багатьох гравців є великим плюсом. А ще вона підтримує соло-режим для гордих самураїв. Гуляючи мостами палацу Впливові клани змагаються за прихильність найвидатнішого радника Тададзумі, керуючи справами палацу. Важливо вибороти хорошу репутацію, щоб досягти своїх власних цілей при дворі. Найоригінальніша частина гри «Білий замок» – мости та кубики. Доступними для виконання дій завжди лишаються лише крайні на них. Обраний гравцем кубик розміщується в зоні дій на ігровому полі або персональному планшеті, перекриваючи або зображення кубика, або інший кубик. Перед виконанням дії необхідно сплатити різницю значень монетами, або ж навпаки отримати їх. Існує чотири зони дій, на яких можна розмістити кубик: Замок, Колодязь, Поза стінами, Особисті володіння. Кімната тисячі татамі. В замку ви знайдете 5 кімнат, дії в яких визначаються кольором розміщеного на них кубика. Гості змушені стояти внизу пагорба, чекаючи дозволу увійти у володіння. Зона Поза стінами не обмежена кольором, та дозволяє виконати одну з двох дій, зображених по обидва боки від кубика. Загадковий колодязь ховає в собі несподіванки. В Колодязі можна розмістити необмежену кількість кубиків, а значення ділянки «1» дозволить гравцям покращити своє матеріальне становище. Кожен клан має свою раду мудреців. Окремі ділянки на персональному планшеті гравця відповідають різним кольорам кубиків та відповідним нагородам. Виставлення робітників У запасі кожного гравця є спеціальні міпли – воїни, садівники та придворні, яких можна призначити в зони тренувального майданчика, саду чи замку. Гра триває три роки (раунди), після яких гравці рахують очки за монети, печатки даймьо, членів клану в ігрових зонах, та інші ресурси.
    кешбек від 130 ₴
    розстрочка
    -5%

    Звірі на війні. Невидимі фронти (Critters At War: Flies, Lies & Supplies) - самостійна гра в серії «По всім фронтам» з новим оформленням. Сама гра дублює видану раніше Air, Land & Sea: Spies, Lies & Supplies, засновану на сучасному протиборстві країн на незримих фронтах не військових дій: на терені економки та розвідці. Звірі на війні. Невидимі фронти повністю повторює механіку попередньої гри, та її художнє оформлення належить до нової серії, присвяченої світу фантастичних тварин. Це робить гру цікавою для ширшого кола. Гумористичні ілюстрації привертають увагу і пропонують поглянути на події під іншим кутом. На фронтах мирного життя Як і в базовій грі правила гри залишаються тими самими: гравці виборюють домінування на трьох «фронтах». Для цього їм потрібно викладати зі своїх сторін у трьох зонах карти та намагатися досягти на них превалювання, змусивши суперника відступити. При цьому карти у колодах Звірі на війні. Невидимі фронти (Critters At War: Flies, Lies & Supplies) мають нові здібності та дійсно змушують гравців відчувати «ігри розуму», коли потрібно передбачити дії суперника і розкрити його задуми. Ігровий процес На початку партії на стіл викладаються 3 карти фронтів у довільному порядку, присвячені різним фронтам холодної війни: розвідка, економіка, дипломатії. Гравці отримують на руки по 6 карток з 18 карткової колоди. Кожна карта у відкритому випадку може бути зіграна лише на свій «фронт», але гравці можуть також розігрувати карту сорочкою вгору, ігноруючи її тип. Крім того, деякі картки можуть "розкрити" інші карти на одному з "фронтів". Гравці ходять по черзі, виконуючи одну з дій: Викласти карту на один із фронтів, використовуючи її здатність (якщо вона є). Викласти карту долілиць на будь-який з фронтів. Спасувати. Наприкінці раунду гравці підраховують кількість своїх сил на кожному з фронтів та визначають переможця (йому потрібно отримати перевагу на двох із трьох фронтів).
    кешбек від 86 ₴
    розстрочка
    -5%
    Вік Від 8 років
    Теренами нашої неозорої країни шириться безліч оповідок про те, як фермери захоплювали танки загарбників без жодної зброї. Зазвичай «полювання» відбувається так. Добрі люди (а їх усюди чимало) зливають у мережу мапу «заблукалих» танкістів. Потім перед танком у якості приманки кладуть пральну машину. Побачивши її, окупанти миттю забудуть про обачність, підведуться з табуреток і полишать кабіну свого танка. І ось тоді потрібно поставити український прапор на танкову башту. Повернувшись із пралкою, орки побачать, що танк захоплено, і кинуться навтьоки. Нам лишається тільки підігнати трактора, заправитися паливом, і відтягнути «смаколик» нашим захисникам. Інструкція за посиланням
    кешбек від 278 ₴
    розстрочка
    -5%

    Протягом століть Місяць впливає на життя нашої планети. Він керує припливами та відливами, змушує людей прокидатися вночі, а його таємниче сяйво змінює колір місячного каменю. Місяць-Молодик - це символ нових починань. Кращої години, щоб спробувати щось нове та спланувати своє майбутнє, не знайти. Розробляйте нову стратегію та вміло використовуйте час, який подарує вам Місячне Коло. І нехай ваші рішення будуть мудрими! Гра на кмітливе викладання тайлів для 1-4 гравців. Ваша мета – першим викласти свої жетони на ваші тайли каміння. Кожен тайл – це місячний камінь, колір якого змінюється у різні фази Місяця. Щоразу, коли ви виконуєте завдання на одному зі своїх тайлів, ви можете викласти на нього жетон кольору.
    кешбек від 168 ₴
    розстрочка
    -5%

    ОПИС НАСТІЛЬНОЇ ГРИ ЗА КОРОЛЯ (І ЗА МЕНЕ) У королівстві інтрига сезону: кого молодий монарх зробить своїм найближчим радником, а кому доведеться виносити за ним нічну вазу? Само собою, кожен аристократ мріє про масне містечко, але чи всім так пощастить? Уесь двір гуде з цього приводу, і кожен планує підняти себе й принизити репутацію ближнього свого — приготуйтеся, ця гра обіцяє бути по-справжньому брудною! Купити настільну гру За короля (і за мене) АУКЦІОН І ДОБРІ (НІ) НАМІРИ Партія в настільній грі "За короля (і за мене)" проходить в дві фази: розподілу впливу і здобуття поваги. Спочатку всі набирають картки і розподіляють їх по стосах, по черзі стаючи радниками. Взявши карту, ви можете покласти її в одну з трьох зон: перед собою, посередині столу і біля поля уряду. Купити настільну гру За короля (і за мене) Ті карти, які ви розмістили в центрі столу, розтягують по своїх колодах ваші конкуренти, картки біля поля уряду пізніше братимуть участь в аукціоні, а частину карт ви залишите для себе-коханого. Повторюємо такий розподіл карток, доки не вийде колода. І ось звідси стартують заміс, торг, підступний прорахунок і кровна ворожнеча! Купити настільну гру За короля (і за мене) Друга фаза — здобуття поваги, власне, сам аукціон — проходитиме в кілька раундів. Перемішуємо відкладені в першій фазі загальні карти, беремо в руку особисту колоду і намагаємося схопити для себе найкориснішу картку. Це буде приблизно так: перший гравець відкриє верхню карту колоди прихильності і покладе її посередині столу, потім усі по черзі підвищуватимуть ставки або говоритимуть «пас», а той, хто виграє карту в результаті, заплатить загальну ставку і візьме карту в руку. Купити настільну гру За короля (і за мене) У кінці гри той, у кого вийшло набрати максимальне значення серед своїх карт в кожному кольорі окремо, отримує плитку провідної посади цього кольору. Другий після нього гравець бере собі плитку другорядної посади, якщо йому залишили таку, і кладе під своїм портретом. Хваліться на весь двір і радійте, що ви стали великим фельдмаршалом, а не придворним гортальником сторінок чи обскубувачем птиці.
    кешбек від 195 ₴
    розстрочка
    -5%

    Ставки! Ставки! Робіть ваші ставки! У настільній грі Long Shot: The Dice Game на гравців чекатиме справжня гонка! Якщо ви полюбляєте випробовувати свою вдачу та інтуїцію, якщо ви живете азартом – тоді це саме те, що зробить ваш вечір з друзями чи сім’єю просто незабутнім! Протягом гри учасники зможуть відчути на собі те, як відбуваються кінні перегони. Вони зможуть купувати коней, робити ставки(навіть дуже ризикові!) , а також використовувати різні спеціальні здібності і навіть впливати на те, як буде проходити гонка! Як саме гравці зможуть впливати на хід гонки? А от тут вступає в дію те, про що ми казали на початку – випробовуйте свою вдачу, підкидуючи кубики, оскільки саме результат, котрий випаде на них, буде визначати рух коней та те, які варіанти інших ходів будуть доступні, тому гравцям слід бути готовими до того, щоб змінювати свої стратегію залежно від того, який буде випадати результат. Як тільки коні перетнуть лінію фінішу, гравцям необхідно буде підрахувати свій заробіток, котрий приніс їм цей забіг. Саме той, кому вдасться заробити якомога більше на своїй ставці – стане переможцем гри. Чи готові ви робити великі ставки, опираючись на свою вдачу? Чи, може, захочете бути більш обачними та робити ставки обережно, аби не втратити свої гроші? Лише вам вирішувати, як саме ви приймете участь у гонці, але, як ми всі звикли чути – хто не ризикує, той не п’є шампанське!
    кешбек від 342 ₴
    розстрочка
    -5%

    "Survive The Island" — безкомпромісна гра, в якій гравці намагаються евакуювати своїх мандрівників — особливо тих, що мають високу цінність — з острова, що тоне, щоб набрати максимальну кількість очок. Острів, складений із сорока шестикутних плиток, поступово занурюється в океан, коли плитки знімаються з поля. Кожен гравець контролює десять осіб (з вартістю від 1 до 5), яких він намагається перемістити на безпечні сусідні острови до того, як вулкани основного острова вивергнуться. Гравці можуть перепливати або користуватися плотами для переміщення, але повинні уникати морських зміїв, кайдзю та акул на шляху до безпеки.
    кешбек від 89 ₴
    розстрочка
    -5%

    Теренами нашої неозорої країни шириться безліч оповідок про те, як фермери захоплювали танки загарбників без жодної зброї. Зазвичай «полювання» відбувається так. Добрі люди (а їх усюди чимало) зливають у мережу мапу «заблукалих» танкістів. Потім перед танком у якості приманки кладуть пральну машину. Побачивши її, окупанти миттю забудуть про обачність, підведуться з табуреток і полишать кабіну свого танка. І ось тоді потрібно поставити український прапор на танкову башту. Повернувшись із пралкою, орки побачать, що танк захоплено, і кинуться навтьоки. Нам лишається тільки підігнати трактора, заправитися паливом, і відтягнути «смаколик» нашим захисникам.
    кешбек від 130 ₴
    розстрочка
    -5%

    Звірі на війні. Невидимі фронти (Critters At War: Flies, Lies & Supplies) - самостійна гра в серії «По всім фронтам» з новим оформленням. Сама гра дублює видану раніше Air, Land & Sea: Spies, Lies & Supplies, засновану на сучасному протиборстві країн на незримих фронтах не військових дій: на терені економки та розвідці. Звірі на війні. Невидимі фронти повністю повторює механіку попередньої гри, та її художнє оформлення належить до нової серії, присвяченої світу фантастичних тварин. Це робить гру цікавою для ширшого кола. Гумористичні ілюстрації привертають увагу і пропонують поглянути на події під іншим кутом. На фронтах мирного життя Як і в базовій грі правила гри залишаються тими самими: гравці виборюють домінування на трьох «фронтах». Для цього їм потрібно викладати зі своїх сторін у трьох зонах карти та намагатися досягти на них превалювання, змусивши суперника відступити. При цьому карти у колодах Звірі на війні. Невидимі фронти (Critters At War: Flies, Lies & Supplies) мають нові здібності та дійсно змушують гравців відчувати «ігри розуму», коли потрібно передбачити дії суперника і розкрити його задуми. Ігровий процес На початку партії на стіл викладаються 3 карти фронтів у довільному порядку, присвячені різним фронтам холодної війни: розвідка, економіка, дипломатії. Гравці отримують на руки по 6 карток з 18 карткової колоди. Кожна карта у відкритому випадку може бути зіграна лише на свій «фронт», але гравці можуть також розігрувати карту сорочкою вгору, ігноруючи її тип. Крім того, деякі картки можуть "розкрити" інші карти на одному з "фронтів". Гравці ходять по черзі, виконуючи одну з дій: Викласти карту на один із фронтів, використовуючи її здатність (якщо вона є). Викласти карту долілиць на будь-який з фронтів. Спасувати. Наприкінці раунду гравці підраховують кількість своїх сил на кожному з фронтів та визначають переможця (йому потрібно отримати перевагу на двох із трьох фронтів).
    кешбек від 256 ₴
    розстрочка
    -5%

    Протягом століть Місяць впливає на життя нашої планети. Він керує припливами та відливами, змушує людей прокидатися вночі, а його таємниче сяйво змінює колір місячного каменю. Місяць-Молодик - це символ нових починань. Кращої години, щоб спробувати щось нове та спланувати своє майбутнє, не знайти. Розробляйте нову стратегію та вміло використовуйте час, який подарує вам Місячне Коло. І нехай ваші рішення будуть мудрими! Гра на кмітливе викладання тайлів для 1-4 гравців. Ваша мета – першим викласти свої жетони на ваші тайли каміння. Кожен тайл – це місячний камінь, колір якого змінюється у різні фази Місяця. Щоразу, коли ви виконуєте завдання на одному зі своїх тайлів, ви можете викласти на нього жетон кольору.
    кешбек від 219 ₴
    розстрочка
    -5%

    ДЕКОДЕР КОДОВИХ ІМЕН Інноваційна паті-гра, яка є основним конкурентом суперпопулярних «Кодових імен». Настільна гра «Decrypto» вийшла в світ у 2018 році. Гра отримала безліч хвалебних відгуків і швидко стала хітом продажів. Зараз «Декріпто» займає перше місце в рейтингу найкращих компанійських ігор на сайті «BoardGameGeek». ПРИГОТУВАННЯ ДО ГРИ У грі «Декодер» учасники діляться на команди й займають місця на протилежних сторонах столу. Команди ставлять перед собою екрани й вставляють у них по чотири карти ключових слів. Ще вони беруть колоди кодових карт-дискет свого кольору та аркуші для записів. ПЕРЕШКОДИ ТА ПЕРЕХОПЛЕННЯ Упродовж гри шифрувальники передають членам своєї команди числові коди, втілюючи їх у асоціативні слова, а команда супротивників намагається розгадати ці коди. Перехопивши код, суперники отримують жетон перехоплення. Якщо команда не змогла розгадати код свого шифрувальника, вона отримує жетон перешкод. Команда перемагає, якщо їй вдається зібрати два жетони перехоплення, і програє, коли отримує другий жетон перешкод. ПЕРЕБІГ ГРИ На початку кожного раунду шифрувальники команд беруть по одній карті з колоди кодів, зіставляють цифри з ключовими словами на екранах і вигадують асоціації, записуючи їх на аркуші. Шифрувальник однієї команди зачитує свої асоціації, а обидві команди (його власна й опоненти) намагаються відгадати код. Першими називають тризначний код противники, потім настає черга рідної команди шифрувальника. Почувши обидва варіанти, шифрувальник відкриває карту з кодом. У цю мить команди можуть отримати жетони перехоплень і перешкод. Другий тайм є дзеркальним відображенням першого, тільки тепер свої асоціації називає шифрувальник протилежної команди. ПРИКЛАД ВІД ГІКАЧА На екранах команди гікачів-арійців такі слова: 1. Глумхевен, 2. Пандемія, 3.Зоряні війни, 4.Коса. На картці - код 342. Позбавлений уяви шифрувальник Хникач записує на аркуші такі асоціативні слова: «Світлові мечі», «Молот», «Вірус» (спасибі, що не "Спадщина»). І хоч команда афрогікачів на чолі з Хіхікачем поки не може назвати точний код, вона отримала занадто багато інформації про ключові слова суперників. Хай там як, швидкий програш команди Хникача неминучий. КІНЕЦЬ ГРИ Гра закінчується, якщо наприкінці якогось раунду в однієї команди є два жетони перехоплення або два жетони перешкод. У першому разі команда виграє, а в другому - програє. Якщо команди не виграли й не програли до кінця восьмого раунду, вони розписують нічию. У коробці 110 карт ключових слів 48 карт кодів 2 екрани 4 жетони перешкод 4 жетони перехоплення блокнот пісочний годинник на 30 секунд Мова Українська Час партії 15 - 45 хвилин Гравців 3 - 8 Вік 12+
    кешбек від 284 ₴
    розстрочка
    -5%

    Увага всім підрозділам! Сталося серйозне пограбування! Злодій ховається в одному з будинків. Поліцейські вертольоти патрулюють між будівлями, щоб відстежити та зупинити втечу. Чи зможе поліція затримати злодія, чи той втече? Більш детально: на початку гри ігрове поле встановлюється з 25 тривимірних будівель, які можна піднімати, щоб сховати під ними машину злодія. Під час ходу злодія всі гравці-поліцейські повинні закрити очі, а злодій переміщує свою машину під сусідню будівлю. Потім, під час ходу поліції, вони відкривають очі і можуть виконати одну з двох дій: переміщення або пошук. Під час переміщення вертоліт рухається до сусіднього перехрестя. Під час пошуку вертоліт може зазирнути під сусідню будівлю. Поліцейські гравці виграють, якщо знайдуть злодія протягом 11 раундів. Злодій виграє, якщо залишиться схованим протягом 11 раундів.
    кешбек від 430 ₴
    розстрочка
    -5%

    Гра "Шериф Ноттінгема" (Друга Редакція) Опис: Погрузіться в захопливий світ інтриг та торгівлі з грою "Шериф Ноттінгема" другої редакції - захоплюючою стратегічною настільною грою, яка перенесе вас у середньовічне місто. Станьте торговцем, подолайте труднощі шляху, вміло торгуйте та обходьте стражу у вигляді Шерифа, щоб доставити найцінніші товари до своєї лавки. Особливості: Покращена Графіка та Компоненти: Друга редакція пропонує оновлений дизайн і поліпшені компоненти, що робить гру ще захопливішою та кольоровою. Стратегічні Рішення: Приймайте рішення про те, які товари таємно провести через ворота міста, а які показати Шерифу. Ваші стратегічні рішення впливають на успіх вашого бізнесу. Для Новачків і Професіоналів: Гра ідеально підходить як для новачків, так і для досвідчених гравців. Прості правила та глибокі стратегії створюють унікальний ігровий досвід. Відкрийте для себе задоволення торгівлі та інтриг в "Шерифі Ноттінгемі" другої редакції! Замовте свій екземпляр прямо зараз та поглибіться в захоплюючий світ середньовічної торгівлі.
    кешбек від 231 ₴
    розстрочка
    -5%

    Вікна закриті щільною тканиною, непевне сяйво свічок колисає тіні на стінах, скрегіт дерева об дерев’яну стільницю і мовчазне очікування людей, що поєднали свої руки навколо спіритичної дошки… Напруження серед них зрозуміле: чи відгукнеться дух сьогодні? Чи правильно вони розпізнали його повідомлення? Командна гра для компанії «Містичне чорнило» об’єднає навколо себе прихильників відгадування натяків і генерування безглуздих ідей. Коли гостей (і майбутніх учасників вашого підступного замислу зіграти з ними в гру) зібрано, розділіть їх на 2 команди. Нехай кожна команда висуне зі своїх лав одну особу, певно, яку не дуже шкода — цьому небозі доведеться негайно вмерти й обернутися на духа! НЕЗВИЧНА ПАТІ-ГРА НА ПОЯСНЕННЯ СЛІВ Вже злякалися? А це був лише початок екшену, проте… Дійсно, ми трохи перегнули палицю й бажаємо усім, хто грає і гратиме в «Містичне чорнило» довгих-предовгих років. Сподіваємося на вашу розсудливість й обіцянку не вмирати, принаймні до кінця партії… Та, вибачайте, духом комусь стати таки доведеться! Команди ходитимуть по черзі. Кожна команда вибирає власного духа, а інші її члени стануть медіумами, які викликали його за допомогою сеансу спіритизму. Дух насправді щиросердо прагне до того, щоб медіуми з його команди якнайшвидше відгадали відомий лише духам секретний об’єкт, та повільно писатиме відповідь на їхнє запитання — слово-підказку. Він виводитиме на планшеті літеру за літерою, аж поки хтось не вигукне магічне слово «Silencio» і не зупинить його. МЕДІУМИ ТАКОЖ НЕ ВІДПОЧИВАЮТЬ! Медіуми у свій хід можуть виконати дві можливі дії: спитати щось у духа, або спробувати вгадати секретне слово. Для того, щоб поставити духові запитання, потрібно вибрати з-поміж своїх карток запитань дві й передати їх йому. Дух сам вирішить, на яке відповідатиме, скине зайву картку й одразу ж почне писати свою відповідь, промовляючи кожну літеру, що з’являється на планшеті, вголос. Скажіть «Silencio», щойно вам видасться, що ви вже здогадалися, яке слово має на увазі дух, і він одразу припинить виводити символи. Ви одержали свою підказку, тепер, можливо, варто спробувати вгадати шукане слово? Поповніть запас карток на руці, щоб їх знову було сім, і не дайте вашим суперникам ані шансу назвати правильну відповідь першими! Але… доведеться дочекатися свого ходу, щоб так само по літерках донести до духа свою думку!
    кешбек від 348 ₴
    розстрочка
    -5%

    ОПИС НАСТІЛЬНОЇ ГРИ «BULLET: ГОЛОВОЛОМНИЙ ШУТЕР» Ото зараз буде стрілянина — до зброї стали дівчата! Героїні з різних всесвітів заходилися розв’язувати конфліктні ситуації, мітко прицілюючись і гатячи одна одну неперевершеною зброєю! Спробуйте вціліти під градом сили-силенної куль й залишитися останньою, хто виживи в цьому пекельному хаосі! Ця версія Bullet розширює всесвіт Циклу 617, відомого нам із гри-попередниці, позначеної сердечком, і знайомить з новими дівчатами (тепер також і космічного походження), кожна з яких стовідсотково може постояти за себе! Звісно, що героїні не ходять із порожньою сумочкою, — вони притягли із собою унікальні планшети, що впливатимуть на стиль гри, а також кожна з дівчат має власну історію, на якій ґрунтуються їхні характеристики й унікальні здібності. Поєднавши ці дві версії динамічної гри-головоломки, можна збільшити кількість гравців або гравчинь до 8 осіб. ЯК ГРАТИ Головна властивість куль — вони ніколи не питають, коли їм летіти: отже, й у грі «Bullet» все відбуватиметься швидко, а саме в реальному часі. Ми сформуємо зону героїні з планшетів, один з яких являтиме аватарку воїтельниці, другий становитиме зону потоку, а третій — зону загрози. Дістаючи жетони куль зі свого мішечка, ми затулятимемо ними комірки в зоні потоку, щоб зіставити потужні комбінації. Варіанти комбінацій представлено картками прийомів. Також варто подумати про особливі дії, що часто-густо потребують надмір уваги, бо інакше героїня втрачатиме пункти здоров’я. Тож перейдемо до перебігу! Кожен раунд складатиметься з двох фаз: фази вибору і фази кінця раунду. Ці фази ми виконуватимемо одночасно, діючи у своєму власному темпі. Та пам’ятайте, що ви ніколи не закінчите раунд, доки маєте кулі в мішечку! Після того, як усі героїні пройдуть цей етап, настане фаза очищення й далі все повторюватиметься знову і знову, доки якась із дівчаток не здобуде звитяжну перемогу. ПРАВИЛЬНИЙ ВИБІР Під час фази вибору ви маєте змогу викласти кулю на планшет, виконати дію, виконати прийом і застосувати посилення так багато разів, скільки лишень зможете! Тягніть кулю з мішечка, не дивлячись, потім перегорніть її горілиць і розташуйте в тому стовпчику, що збігається за кольором. Тепер перемістіть її на стільки ділянок вниз, скільки написано на кулі, перестрибуючи ділянки, де вже лежать інші кулі. Якщо куля спуститься в самий низ зони потоку й опиниться у вашому хітбоксі, ви негайно втрачаєте життя… Тому, дівчатка, не розслабляймося, обережніше! В процесі гри ви матимете змогу переміщувати кулі, перекладати їх з однієї зони в іншу, піддаватися впливу різних ефектів а також застосовувати прийоми, збираючи комбінації з куль. Кулі з прийомів завжди переходять до когось із ваших супротивників, щоб їм не було занадто легко обстрілювати вас! Наприкінці кожного раунду ви одержуватимете посилення, що їх можна застосувати в подальших раундах. Ба більше — зіграйте в Bullet в арканному режимі й перетворіть свою героїню на небезпечного боса!
    кешбек від 153 ₴
    розстрочка
    -5%
    Вік Від 10 років
    Остання ніч: Перевертні (One Night Ultimate Werewolf) – на чиїй ви стороні? Остання ніч: Перевертні (One Night Ultimate Werewolf) – настільна гра для компанії, яка базується на правилах Мафії. Але тільки на відміну від неї, цей паті-гейм відмінно масштабується і ідеально підходить, коли за столом від 3 до 10 осіб. Вся справа в унікальних ролях з різними здібностями й в тому, що кожен з них робить свою унікальну дію вночі. Сама ж гра триває справді лише одну ніч і один день. Як і в Мафії гравці діляться на дві команди, і перемога дістається одній з них, ґрунтуючись на кількості персонажів, що вижили. Таким чином у грі частина учасників будуть членами команди перевертнів, а решта являтимуть собою звичайних мирних жителів. Крім того, гра не потребує ведучого. Звичайно, один із гравців може просто вголос позначати порядок ходу персонажів (якщо він уже вивчив їх напамять). Але простіше скористатися безкоштовним додатком на смартфон або планшет, який з усім цим справляється ще краще. Перевертні проти людей У команді перевертнів: Вовкулака – всі перевертні вночі відкривають очі одночасно і знають одне одного. Прихвостень – союзник перевертнів, розплющує очі разом із ними. Люди: Селянин – звичайна людина. Не прокидається вночі. Крадій – вночі злодій може пограбувати іншого гравця, обмінявшись із ним картами ролей. Мисливець – вночі не прокидається. Коли вмирає мисливець, разом з ним помре й інший гравець, на якого той вкаже. Сновида – вночі може подивитися на свою карту, щоб переконатися, що її не підмінили. Провидиця – вночі може заглянути в чужу карту ролі. Пяниця – спить мертвим сном. Бешкетница – може поміняти місцями карти ролей двох гравців. Масон – вночі масон бачить усіх інших масонів. Окремо знаходиться персонаж Личина, яка може скопіювати роль будь-якого іншого гравця вночі. Остання ніч: Перевертні (One Night Ultimate Werewolf) – ідеальна гра для компаній, якій подобаються ігри з прихованими ролями. У коробці 16 карт персонажів 16 фішок персонажів правила Час партії 10 хвилин Гравців 3 - 10 Вік 8+
    кешбек від 80 ₴
    розстрочка
    -5%
    Вік Від 10 років
    Ефект лупи або незначне задимлення У настільній грі «Бавовна» вам належить скласти все «бінго», створити ідеальну пастку для танків окупантів, встановивши приманки з пральними машинами та заправивши трактори фермерів, щоб швиденько позбавити ворожих солдатів від техніки. Загалом створювати всі моменти, які вже потрапили на карти «Мемології». Як це зробити? Правильно розігрувати карти та намагатися першими зібрати потрібні комбінації карткових колекцій. Як грати? На початку партії всі потрібні карти перемішуються і кожен учасник отримує по 3 із загальної колоди. Мета гри: викласти перед собою сет із 6 сюжетних карт: прапор, трактор, паливо, танк, пральна машина, мапа. Далі гравці ходять по черзі, кожен хід проходячи через 3 фази дій: 1. Розіграш карток дій. Не можна грати однакові карти. 2. Додавання сюжетних карток до сету. 3. Підготовка до наступного ходу. Гравець скидає будь-яку кількість карток з руки і добирає до 3х. Коли учасник закінчив свій сет із 6 карт, для перемоги йому залишається протриматися стільки ходів інших гравців, скільки карт він доповів у сет в останній хід. У коробці 33 сюжетні картки; 31 картка дій; правила гри. Час партії 15 - 30 хвилин Гравців 2 - 6 Вік 8+
    кешбек від 53 ₴
    розстрочка
    -5%

    ОПИС НАСТІЛЬНОЇ ГРИ "БИТВА КОЛОД" Коли ваша домівка, чудовий острівної край, загрузла в природних катаклізмах через безліч речей, настав час освіжити в памяті відомі заклинання й відстояти своє місце під теплим сонечком на найвищій і найбезпечнішій точці архіпелагу. Не дарма ж ви зветеся вцілілим лордом-чаклуном! Дуельна карткова битва з багатою історією — саме те, чого ми так чекали на десерт — відтепер може похвалитися оновленим артом і українськими літерами! СВІЖИЙ ПОДИХ Досвідчені настільники змахнуть ностальгічну сльозу, пригадуючи часи вічного болю, коли картки Clash of Decks потрібно було самостійно вирізати з картонної заготовки. Тепер все інакше і набагато зручніше: Битва колод зазнала серйозних змін, збільшила кількість компонентів, повністю оновила формат і стала повноцінною батальною настільною грою. Втім, як і раніше, карти заклять і істот з будь-яких доповнень можна комбінувати між собою, щоб зібрати найкращий варіант злагодженої команди і виробити власну переможну стратегію. У кожній коробці з семи доступних сьогодні версій ви знайдете правила гри і памятки з усіма можливостями істот і заклинань. АМБІЦІЇ ЛОРДІВ-ЧАКЛУНІВ АРХІПЕЛАГУ ЕРРЕТ Первісна мета кожного учасника битви — створити таку колоду з 8 карт, істоти і заклинання якої легко зметуть усі форти противника і зменшать до нуля здоровя його так званої армії, якою він надто пишається. У який спосіб ми її створюватимемо — важливе питання порядку денного: ми можемо вибрати з готових колод в режимі тренування, підібрати потрібні картки методом драфту або сформувати власні набори з наявного арсеналу карт. Картки містять унікальні властивості: Берсерк, Симбіонт, Політ, Розпорошення і ще безліч цікавих прийомів, «роблять» вашу партію. У розпорядженні гравців два королівства, зєднаних мостами. Ліворуч — ваше, праворуч — наше або навпаки! У дуельному режимі ходитимемо по черзі, дотримуючись трьох фаз: відновлення мани, виклик, напад! У першій фазі отримуємо стільки мани, скільки карток тримаємо в руці разом із картою твердині. Цей запас якнайдужче стане в пригоді для розігрування карток, а залишки його розвіються під кінець ходу. Друга фаза — безпосередньо, розігрування істот або заклять зі своєї руки. Вибирати можемо з чотирьох лівих карт, не враховуючи картку твердині, якщо, зрозуміло, вистачає припасеної мани. Розміщуючи істоту, вибираємо відповідну для цього лінію і викладаємо її карту на територію свого королівства позаду всіх створінь. Тепер поки його не буде знищено, наш монстрик залишатиметься у грі! Нарешті, ми добігли третьої фази — смертовбивства і глузування над ворогом! Наші істоти атакують! Відпочатку активуються мешканці першої лінії, які розташувалися подалі від моста, за ними ті, що ближче, і точно так само відбувається на другій лінії поля битви. Істота завдає найближчому ворогові за мостом пошкодження, що дорівнюють силі його атаки, або гризе саму фортифікацію (іноді дуже успішно!). ФІНАЛ Коли картка твердині отримує пошкодження, її зсувають у руці на відповідну кількість позицій, і щойно вона досягне крайньої правої точки, її буде знищено. Якщо в цей момент її було повернуто вгору стороною "Бастіон", то потрібно перевернути її Фортом — між вами і ворогом залишився останній заслін. Але якщо ви виявили, що ваш форт став крайньою карткою в руці — найгірше відбулося, вас розбили і скинули. Пробуйте ще раз новим загоном!
    кешбек від 53 ₴
    розстрочка
    -5%

    ОПИС НАСТІЛЬНОЇ ГРИ "БИТВА КОЛОД" Коли ваша домівка, чудовий острівної край, загрузла в природних катаклізмах через безліч речей, настав час освіжити в памяті відомі заклинання й відстояти своє місце під теплим сонечком на найвищій і найбезпечнішій точці архіпелагу. Не дарма ж ви зветеся вцілілим лордом-чаклуном! Дуельна карткова битва з багатою історією — саме те, чого ми так чекали на десерт — відтепер може похвалитися оновленим артом і українськими літерами! СВІЖИЙ ПОДИХ Досвідчені настільники змахнуть ностальгічну сльозу, пригадуючи часи вічного болю, коли картки Clash of Decks потрібно було самостійно вирізати з картонної заготовки. Тепер все інакше і набагато зручніше: Битва колод зазнала серйозних змін, збільшила кількість компонентів, повністю оновила формат і стала повноцінною батальною настільною грою. Втім, як і раніше, карти заклять і істот з будь-яких доповнень можна комбінувати між собою, щоб зібрати найкращий варіант злагодженої команди і виробити власну переможну стратегію. У кожній коробці з семи доступних сьогодні версій ви знайдете правила гри і памятки з усіма можливостями істот і заклинань. АМБІЦІЇ ЛОРДІВ-ЧАКЛУНІВ АРХІПЕЛАГУ ЕРРЕТ Первісна мета кожного учасника битви — створити таку колоду з 8 карт, істоти і заклинання якої легко зметуть усі форти противника і зменшать до нуля здоровя його так званої армії, якою він надто пишається. У який спосіб ми її створюватимемо — важливе питання порядку денного: ми можемо вибрати з готових колод в режимі тренування, підібрати потрібні картки методом драфту або сформувати власні набори з наявного арсеналу карт. Картки містять унікальні властивості: Берсерк, Симбіонт, Політ, Розпорошення і ще безліч цікавих прийомів, «роблять» вашу партію. У розпорядженні гравців два королівства, зєднаних мостами. Ліворуч — ваше, праворуч — наше або навпаки! У дуельному режимі ходитимемо по черзі, дотримуючись трьох фаз: відновлення мани, виклик, напад! У першій фазі отримуємо стільки мани, скільки карток тримаємо в руці разом із картою твердині. Цей запас якнайдужче стане в пригоді для розігрування карток, а залишки його розвіються під кінець ходу. Друга фаза — безпосередньо, розігрування істот або заклять зі своєї руки. Вибирати можемо з чотирьох лівих карт, не враховуючи картку твердині, якщо, зрозуміло, вистачає припасеної мани. Розміщуючи істоту, вибираємо відповідну для цього лінію і викладаємо її карту на територію свого королівства позаду всіх створінь. Тепер поки його не буде знищено, наш монстрик залишатиметься у грі! Нарешті, ми добігли третьої фази — смертовбивства і глузування над ворогом! Наші істоти атакують! Відпочатку активуються мешканці першої лінії, які розташувалися подалі від моста, за ними ті, що ближче, і точно так само відбувається на другій лінії поля битви. Істота завдає найближчому ворогові за мостом пошкодження, що дорівнюють силі його атаки, або гризе саму фортифікацію (іноді дуже успішно!). ФІНАЛ Коли картка твердині отримує пошкодження, її зсувають у руці на відповідну кількість позицій, і щойно вона досягне крайньої правої точки, її буде знищено. Якщо в цей момент її було повернуто вгору стороною "Бастіон", то потрібно перевернути її Фортом — між вами і ворогом залишився останній заслін. Але якщо ви виявили, що ваш форт став крайньою карткою в руці — найгірше відбулося, вас розбили і скинули. Пробуйте ще раз новим загоном!
    -34%
    Приналежність Дітям
    Протягом століть Місяць впливає на життя нашої планети. Він керує припливами та відливами, змушує людей прокидатися вночі, а його таємниче сяйво змінює колір місячного каменю. Місяць-молодець – це символ нових починань. Кращої години, щоб спробувати щось нове та спланувати своє майбутнє, не знайти. Розробляйте нову стратегію та вміло використовуйте час, який подарує вам Місячне Коло. І нехай ваші рішення будуть мудрими! Гра на кмітливе викладання тайлів для 1-4 гравців. Ваша мета – першим викласти свої жетони на ваші тайли каміння. Кожен тайл – це місячний камінь, колір якого змінюється у різні фази Місяця. Щоразу, коли ви виконуєте завдання на одному із своїх тайлів, ви можете викласти на нього жетон вашого кольору. Країна реєстрації бренду: Україна; Виробник: Games7Days; Країна-виробник товару: Україна; Габарити: ширина: 25.5; Габарити: висота: 6; Габарити: довжина: 25.5; Час гри: від 40 хв.; Вік: Від 8-ми років; Гарантія: 14 днів; Матеріал: Комбінований; Тип: Настільна гра; Торгівельна марка: Games7Days; Колір: Різнокольоровий; Розмір виробу: Games7Days; Пол: Унісекс; Упаковка: Картонна коробка; Вікова група: Від 8 років; Кількість гравців: 1-4;
    -34%
    Приналежність Дітям
    Звірі на війні. Невидимі фронти (Critters At War: Flies, Lies Supplies) - самостійна гра в серії "По всіх фронтах" з новим оформленням. Сама гра дублює видану раніше Air, Land Sea: Spies, Lies Supplies, засновану на сучасному протиборстві країн на незримих фронтах не військових дій: на території економки та розвідки. Звірі на війні. Невидимі фронти повністю повторюють механіку попередньої гри, та її художнє оформлення відноситься до нової серії, присвяченої світові фантастичних тварин. Це робить гру цікавою для ширшого кола. Гумористичні ілюстрації привертають увагу і пропонують поглянути на те, що відбувається під іншим кутом. На фронтах мирного життя Як і в базовій грі, правила гри залишаються колишніми: гравці борються за домінування на трьох «фронтах». Для цього їм потрібно викладати зі своїх сторін у трьох зонах карти та намагатися досягти превалювання, змусивши суперника відступити. При цьому карти в колодах Звірі на війну. Невидимі фронти (Critters At War: Flies, Lies Supplies) мають нові здібності і дійсно змушують гравців відчувати «ігри розуму», коли потрібно передбачити дії суперника і розкрити його задуми. Ігровий процес На початку партії на стіл викладаються три карти фронтів у довільному порядку, присвячені різним фронтам холодної війни: розвідка, економіка, дипломатії. Гравці отримують на руки по 6 карток із 18 карткових колод. Кожна карта у відкритому випадку може бути зіграна лише на свій «фронт», але гравці можуть також грати карту сорочкою вгору, ігноруючи її тип. Крім того, деякі картки можуть "розкрити" інші карти на одному з "фронтів". Гравці ходять по черзі, виконуючи одну з дій: Викласти карту на один із фронтів, використовуючи її здатність (якщо вона є). Викласти карту вниз на будь-який з фронтів. Рятувати. Наприкінці раунду гравці підраховують кількість своїх сил на кожному з фронтів та визначають переможця (йому потрібно здобути перевагу на двох із трьох фронтів). Країна реєстрації бренду: Україна; Виробник: Games7Days; Країна-виробник товару: Україна; Габарити: ширина: 11; Габарити: висота: 4; Габарити: довжина: 16; Час гри: 10 -30 хв.; Вік: Від 14-ти років; Гарантія: 14 днів; Матеріал: Комбінований; Тип: Настільна гра; Торгівельна марка: Games7Days; Колір: Різнокольоровий; Розмір виробу: Games7Days; Пол: Унісекс; Упаковка: Картонна коробка; Вікова група: Від 14 років; Кількість гравців: Для 2-х;
    розстрочка
    -43%
    Приналежність Дітям
    Протягом століть Місяць впливає на життя нашої планети. Він керує припливами та відливами, змушує людей прокидатися вночі, а його таємниче сяйво змінює колір місячного каменю. Місяць-молодець – це символ нових починань. Кращої години, щоб спробувати щось нове та спланувати своє майбутнє, не знайти. Розробляйте нову стратегію та вміло використовуйте час, який подарує вам Місячне Коло. І нехай ваші рішення будуть мудрими! Гра на кмітливе викладання тайлів для 1-4 гравців. Ваша мета – першим викласти свої жетони на ваші тайли каміння. Кожен тайл – це місячний камінь, колір якого змінюється у різні фази Місяця. Щоразу, коли ви виконуєте завдання на одному із своїх тайлів, ви можете викласти на нього жетон вашого кольору. Країна реєстрації бренду: Україна; Виробник: Games7Days; Країна-виробник товару: Україна; Габарити: ширина: 25.5; Габарити: висота: 6; Габарити: довжина: 25.5; Час гри: від 40 хв.; Вік: Від 8-ми років; Гарантія: 14 днів; Матеріал: Комбінований; Тип: Настільна гра; Торгівельна марка: Games7Days; Колір: Різнокольоровий; Розмір виробу: Games7Days; Пол: Унісекс; Упаковка: Картонна коробка; Вікова група: Від 8 років; Кількість гравців: 1-4;
    розстрочка
    -43%
    Приналежність Дітям
    Звірі на війні. Невидимі фронти (Critters At War: Flies, Lies Supplies) - самостійна гра в серії "По всіх фронтах" з новим оформленням. Сама гра дублює видану раніше Air, Land Sea: Spies, Lies Supplies, засновану на сучасному протиборстві країн на незримих фронтах не військових дій: на території економки та розвідки. Звірі на війні. Невидимі фронти повністю повторюють механіку попередньої гри, та її художнє оформлення відноситься до нової серії, присвяченої світові фантастичних тварин. Це робить гру цікавою для ширшого кола. Гумористичні ілюстрації привертають увагу і пропонують поглянути на те, що відбувається під іншим кутом. На фронтах мирного життя Як і в базовій грі, правила гри залишаються колишніми: гравці борються за домінування на трьох «фронтах». Для цього їм потрібно викладати зі своїх сторін у трьох зонах карти та намагатися досягти превалювання, змусивши суперника відступити. При цьому карти в колодах Звірі на війну. Невидимі фронти (Critters At War: Flies, Lies Supplies) мають нові здібності і дійсно змушують гравців відчувати «ігри розуму», коли потрібно передбачити дії суперника і розкрити його задуми. Ігровий процес На початку партії на стіл викладаються три карти фронтів у довільному порядку, присвячені різним фронтам холодної війни: розвідка, економіка, дипломатії. Гравці отримують на руки по 6 карток із 18 карткових колод. Кожна карта у відкритому випадку може бути зіграна лише на свій «фронт», але гравці можуть також грати карту сорочкою вгору, ігноруючи її тип. Крім того, деякі картки можуть "розкрити" інші карти на одному з "фронтів". Гравці ходять по черзі, виконуючи одну з дій: Викласти карту на один із фронтів, використовуючи її здатність (якщо вона є). Викласти карту вниз на будь-який з фронтів. Рятувати. Наприкінці раунду гравці підраховують кількість своїх сил на кожному з фронтів та визначають переможця (йому потрібно здобути перевагу на двох із трьох фронтів). Країна реєстрації бренду: Україна; Виробник: Games7Days; Країна-виробник товару: Україна; Габарити: ширина: 11; Габарити: висота: 4; Габарити: довжина: 16; Час гри: 10 -30 хв.; Вік: Від 14-ти років; Гарантія: 14 днів; Матеріал: Комбінований; Тип: Настільна гра; Торгівельна марка: Games7Days; Колір: Різнокольоровий; Розмір виробу: Games7Days; Пол: Унісекс; Упаковка: Картонна коробка; Вікова група: Від 14 років; Кількість гравців: Для 2-х;
    кешбек від 278 ₴
    розстрочка
    -38%

    Відправка протягом 1-2 робочих днів. Протягом століть Місяць впливає на життя нашої планети. Він керує припливами та відливами, змушує людей прокидатися вночі, а його таємниче сяйво змінює колір місячного каменю. Місяць-молодець – це символ нових починань. Кращої години, щоб спробувати щось нове та спланувати своє майбутнє, не знайти. Розробляйте нову стратегію та вміло використовуйте час, який подарує вам Місячне Коло. І нехай ваші рішення будуть мудрими! Гра на кмітливе викладання тайлів для 1-4 гравців. Ваша мета – першим викласти свої жетони на ваші тайли каміння. Кожен тайл – це місячний камінь, колір якого змінюється у різні фази Місяця. Щоразу, коли ви виконуєте завдання на одному із своїх тайлів, ви можете викласти на нього жетон вашого кольору. Країна реєстрації бренду: Україна; Виробник: Games7Days; Країна-виробник товару: Україна; Габарити: ширина: 25.5; Габарити: висота: 6; Габарити: довжина: 25.5; Час гри: від 40 хв.; Вік: Від 8-ми років; Гарантія: 14 днів; Матеріал: Комбінований; Тип: Настільна гра; Торгівельна марка: Games7Days; Колір: Різнокольоровий; Розмір виробу: Games7Days; Пол: Унісекс; Упаковка: Картонна коробка; Вікова група: Від 8 років; Кількість гравців: 1-4;