Гарантія та повернення

Гарантійне обслуговування

На всю техніку, придбану в Kasta.ua, надається офіційна гарантія виробника. При виникненні гарантійного випадку (поломка товару, виявлення дефекту) покупець має право на безкоштовний ремонт або заміну (повернення) товару протягом гарантійного терміну, за умови дотримання правил експлуатації.

Гарантійний строк вказаний у гарантійному талоні (інших документах, що додаються до товару) і починає діяти з моменту отримання покупцем товару.

Визначає причину виникнення і характер дефекту, а також проводить гарантійне обслуговування авторизований сервісний центр виробника, до якого покупцеві необхідно звернутися у разі виникнення гарантійного випадку.

Адреси і телефони авторизованих сервісних центрів можна знайти:

  • у гарантійному талоні;
  • на офіційному сайті виробника;
  • або уточнити інформацію у служби підтримки Kasta.

Для звернення до сервісного центру, окрім товару у повній комплектації, знадобляться:

  • розрахунковий документ (фіскальний чек);
  • заповнений гарантійний талон.

Зверніть увагу: деякі товари вимагають обов’язкового виклику фахівця сервісного центру для їх монтажу і/або демонтажу, а також сервісного обслуговування. Порушення правил введення в експлуатацію та обслуговування є підставою для відмови в гарантійному обслуговуванні.

У гарантійному обслуговуванні також може бути відмовлено, якщо:

  • порушена цілісність гарантійних пломб;
  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця, або третіх осіб;
  • порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було зроблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
  • неправильно заповнений гарантійний талон;
  • серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам’яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.

Гарантійні зобов’язання не поширюються на:

  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
  • пошкодження в результаті стихійного лиха (природних явищ);
  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або такі, що виникли в результаті з’єднання і підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • програмне забезпечення, яке не входить в комплект виробу;
  • збереження інформації на жорсткому диску.

Якщо товар не підлягає ремонту

Якщо в товарі виявлено істотний недолік (дефект), який не може бути усунутий шляхом ремонту, він підлягає поверненню.

Повернення товару продавцю відбувається на підставі висновку сервісного центру. Для повернення коштів необхідно заповнити заяву, форму якої можна завантажити тут.

Повертати товар (за винятком великогабаритної техніки) зручніше у відділеннях KastaPost, де можна отримати роздруковану форму заяви для заповнення.

Зверніть увагу: якщо відправлений покупцем на адресу Kasta (або продавця) товар не підлягає поверненню з причин, описаних вище, він буде відправлений назад, за рахунок покупця. Якщо при відправці товару, що підлягає поверненню, покупець не вклав всі необхідні документи, термін розгляду питання про повернення коштів подовжується на час, необхідний для отримання таких документів.

Що робити якщо в гарантійному талоні відсутня печатка?

Для заповнення гарантійного талону можна звернутися до будь-якого відділення KastaPost. Адреси відділень KastaPost тут.

При собі необхідно мати: гарантійний талон, документ який підтверджує покупку товару (бланк замовлення, фіскальний чек) і точну інформацію про серійний номер.

Якщо у вашому населеному пункті немає відділення KastaPost, є можливість відправити гарантійний талон через перевізника «Нова Пошта» (за рахунок одержувача).

Реквізити для відправки гарантійного талона:

Одержувач: Якубович Неоніла Юріївна

Телефон: 067-321-63-20

Адреса: Нова пошта, г. Киев, відділення № 350

Для отримання додаткової інформації зверніться у службу підтримки Kasta будь-яким зручним для вас способом.

Що робити якщо гарантійний талон загублений?

Якщо гарантійний талон пошкоджений або загублений, ви можете відправити запит на його відновлення у вільній формі на пошту [email protected] Обов’язково вкажіть у запиті номер вашого замовлення, прикріпіть фотографію чека і серійного номера товару.

Повернення

Товар належної якості, придбаний на Kasta, можна повернути протягом 14-ти календарних днів з моменту його отримання.

Поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання і не був в експлуатації, за умови:

  • збереження його товарного вигляду і споживчих характеристик
  • відсутність слідів використання і забруднень
  • збереження пломб, ярликів, бірок, захисних плівок
  • збереження заводського маркування
  • цілісності, неушкодженості, збереження всіх частин індивідуальної (заводської) упаковки.

Для повернення товарів категорій одяг, взуття, аксесуари, дім необхідно:

  • заповнити і додати заяву на повернення - форму, вкладену до відправлення. Заяву можна отримати, звернувшись до оператора у відділенні KastaPost або скачати тут.

Таким же чином покупець має можливість відмовитися від отримання і повернути товар через невідповідність замовлення або виявлення браку (дефекту, пошкодження товару) при отриманні замовлення.

Для уточнення процедури повернення товару, на який встановлено гарантійний строк, через його пошкодження (виявлення дефекту) при використанні протягом терміну гарантії, зверніться, будь ласка, в службу підтримки Kasta.

Для повернення товарів категорій електроніка і побутова техніка необхідно:

  • попередньо зв’язатися з представником Kasta для уточнення деталей будь-яким зручним способом
  • крім товару в повній комплектації вкласти гарантійний талон, а також всю супроводжуючу товар документацію (технічний паспорт, експлуатаційна документація та ін.)
  • вкласти розрахунковий документ (фіскальний чек)
  • заповнити і додати заяву на повернення - форму, яку можна отримати у оператора у відділенні KastaPost або скачати тут.

З особливостями відмови від отримання товару через невідповідність замовлення або виявлення браку (дефекту, нестачі, пошкодження товару) при отриманні замовлення покупець може ознайомитися в розділі Доставка.

Процедура повернення неякісного товару цієї категорії (в разі виявлення недоліків, пошкоджень, товар вийшов із ладу протягом гарантійного терміну) детально викладена в розділі в розділі Гарантія.

Не підлягають поверненню наступні категорії товарів *:

  • парфумерно-косметичні товари і товари в аерозольній упаковці;
  • товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо);
  • спідню білизну, боді, корсети, купальні костюми;
  • нічні сорочки, піжами, халати, домашні костюми;
  • панчішно-шкарпеткові вироби;
  • постільна білизна, рушники;
  • зубні щітки, бритви, помазки для гоління, гребінці, гребінці, масажні щітки, інструменти для манікюру і педикюру в т.ч. електричні;
  • подушки, ковдри;
  • м’які іграшки;
  • рукавички, рукавиці;
  • ювелірні вироби;
  • продовольчі товари та алкогольні напої;
  • друкована продукція.

Повернути ці товари (відмовитися від отримання у відділеннях KastaPost) можна тільки через виявлення браку або невідповідності замовлення.

* Перелік товарів, що не підлягають поверненню / обміну, затверджується Кабінетом Міністрів України і може оновлюватися у зв’язку зі зміною законодавства.

Способи повернення товару

У відділеннях KastaPost

Повернення товару здійснюється безкоштовно.

Зверніть увагу: через відділення KastaPost не можна повернути великогабаритну техніку.

У відділеннях «Нова Пошта» або кур’єром.

Відправлення оплачує покупець. Вартість (тарифи) і умови відправки визначає перевізник. При оформленні повернення оціночна вартість товару, що повертається, повинна дорівнювати вартості, зазначеної в бланку замовлення.

Ви можете оформити повернення безкоштовно під час наступної адресної кур’єрської доставки (тільки для малогабаритних товарів)

Через будь-яку іншу кур’єрську службу.

Для відправки товару назад ви можете скористатися послугами будь-якої кур’єрської служби.

Вартість послуги - згідно з тарифами перевізника. При оформленні повернення оціночна вартість товару, що повертається, повинна дорівнювати вартості, зазначеної в бланку замовлення

Зверніть увагу: якщо ви вкажете в способі оплати "накладений платіж", ми не зможемо отримати посилку, і вона повернеться відправнику.

Всі відправлення необхідно відправляти за адресою: 02121, м Київ, Харківське шосе, 201/203, корпус 1 АТГ в літ. «У», ТОВ «Маркасон».

Повернення коштів

Повернення грошей відбувається на вашу банківську картку автоматично. Перед поверненням товару переконайтеся, що в особистому кабінеті додана банківська картка, на яку ви хочете отримати гроші за товар.

Термін повернення грошей залежить від способу повернення товару і обчислюється з моменту надходження товару* на склад / відділення KastaPost

Терміни повернення грошових коштів за повернення:

Відділення KastaPost

Перерахування коштів за товар відбувається під час оформлення повернення на відділенні (крім товарів категорії електроніка і побутова техніка).

Інші кур’єрські служби

При поверненні товару через відділення Нова Пошта або іншими кур’єрськими службами термін повернення становить 1-3 дня з моменту надходження товару на склад**.

*При поверненні товару, який був оплачений за допомогою «Оплата частинами» від ПриватБанку чи за допомогою «Покупка частинами» від monobank, повернення коштів відбувається на карту відповідного банку.

** За умови, що покупцем виконані всі умови повернення товару і при наявності всіх документів

Увага! Якщо при відправленні товару, що підлягає поверненню, вами не було докладено всі необхідні документи, термін повернення коштів продовжується на час, необхідний для отримання таких документів.