triangle
    Колір
    Бренд
    Ціна
    від
    до
    HandiCraft
    Очистити все

    Декор


    Тригранний кинджал, що символізує усунення всіх перешкод на шляху до Просвітлення. Три леза кіли відсікають гнів, пристрасть та ілюзорне сприйняття. Символ походить із давньої Індії і є важливим ритуальним знаряддям у практиці тибетського буддизму. Кіла - постійний атрибут буддійського вівтаря в Тибеті, особливо буддійських захисників. Ум і тіло того, хто носить кілу, знаходяться під наглядом будд - так вважають тибетці і завжди тримають кинджал при собі. Існує безліч варіантів кіли в залежності від традиції та приналежності до мандали того чи іншого їдама/генпо. Часто кіла символізує аспект Ваджракілаю з трьома обличчями білого, синього та червоного кольорів або Хайягріву (з кінською головою зверху на руків’ї). Ця кіла - аспект Махакали, що усуває перешкоди, «Великого Чорного», захисника ума та Вчення. Кіла відлита з бронзи та вручну викарбувана, відшліфована та вкрита чистим золотом. Матеріал: золото, бронза. Розмір: 14.7х2.5 см. Ручна робота, Непал.

    Манджушрі (тиб. Джампел Янг) символізує мудрість усіх Будд. Він є одним з трьох Боддхісаттв, поряд з Авалокітешварою та Ваджрапані, що втілюють Благородну (Арья) Сангху. Це співтовариство практикуючих вчення Будди, які досягли повного звільнення від усіх видів страждань. Правою рукою Манджушрі тримає меч, що символізує відсікання кореня всіх страждань – незнання. У лівій руці на квітці лотоса – текст Праджняпараміти, позачасового знання про природу всіх явищ. Тіло Манджушрі золотисто-жовтого кольору, на ньому – одяг та прикраси Боддхісаттви, що вказують на реалізацію шести Параміт, методів, які ведуть до повного Просвітлення. Унікальна майстерність створення статуй будд в долині Катманду славиться своєю давньою історією і глибокою традицією, що передається з покоління в покоління. Народність неваров, населявшая долину тисячі років, практикувала буддизму Ваджраяни і досі зберегла знання і технології створення статуй цієї традиції. Вони були вчителями як для китайців, так і для тибетців, передаючи їм свої уміння і, головне, - духовну складову сакрального мистецтва. Неварські ремісники створили перші пагоди в Пекіні і знамениту статую Джаво Будди в Лхасі. Ця дивна традиція все ще жива і до неї можна доторкнутися через ті твори мистецтва, які виходять з майстерень долини Катманду. Матеріал: бронза, сріблення. Розмір: 8.8х7.5х3,8 см Ручна робота. Непал

    Дзамбала відомий в різних традиціях під різними іменами: Кубера, Вайшраван, Намтосе. В буддизмі він вважається захисником Дхарми та всіх, хто її практикує. Потенціал можливостей та талантів кожної людини безмежний, і лише незнання та заплутаність не дозволяють їм проявлятися. Дзамбала символізує метод відкриття цього потенціалу і тому шанується як символ матеріального та духовного багатства в усіх традиціях. Існують різні форми Дзамбали: - Чорна, що усуває найтяжчі хвороби; - Зелена, що розчиняє гнівні та заздрісні напади з боку ворогів; - Червона, що прибирає обмежуючий страх діяти та дарує рішучість. Проте всі якості всіх Дзамбал поєднані у головній формі, що сяє золотим кольором. У правій руці він тримає камінь, що виконує всі бажання, а в лівій – мангуста, що безперервно випльовує сяючі коштовності. Статуя виготовлена з бронзи з великим вмістом міді високої якості. Їх виробляють у Китаї з використанням сучасної технології вакуумної заливки металу, що дозволяє зберегти високу деталізацію та досконалу форму. Статуї роблять тибетці для Тибету. Матеріал: бронза з вмістом міді Розміри: 15х12х10 см Висота: 15 см

    Сутрична медитаційна форма Ваджрасаттви, що використовується в практиках традиції Махаяна, зображується з опущеною правою ногою у позі Бодхісаттви. У цьому випадку Ваджрасаттва втілює очисну силу всіх Будд, і медитації на таку форму використовують для практик очищення негативної карми, насамперед – розчинення гніву та страху. Тантрична форма Ваджрасаттви зображується у повній позі лотоса – одна чи в союзі з дакінею. Таку форму використовують у медитаціях рівня Ваджраяни, де Ваджрасаттва втілює аспект ясності ума, його первісну криштально чисту природу. Таке зображення належить до сфери стану Всепронизуючої ​​Істини (санскр. Дхармакайя). Саме в такій формі, у союзі з Сарвабуддадакінею, Будда Шак’ямуні досяг Просвітлення, явивши у просторі тіло Істини. Ця статуя є витвором буддійського мистецтва і створена за стародавніми канонами майстрами клану Шак`я, що веде свій родовід від племені Будди Шак`ямуні в Непалі. Процес виготовлення таких статуй починається зі створення воскової скульптури та наступного виливання у металі, карбування та особливого покриття. Усі процеси, як і тисячу років тому, виконуються вручну та з дотриманням усіх релігійних обрядів. Сама робота з виготовлення статуї є духовною практикою для буддистів Непалу. Кожна така статуя унікальна і вважається не просто образом Будди, а ніби матеріальним втіленням Просвітлення в цьому світі. Унікальне мистецтво створення статуй будд у долині Катманду славиться своєю давньою історією та глибокою традицією, що передається з покоління до покоління. Народність неварів, що населяла долину тисячі років, практикувала буддизм Ваджраяни і досі зберегла знання та технології створення статуй цієї традиції. Вони були вчителями як для китайців, так і для тибетців, передаючи їм свої вміння і, головне, духовну складову сакрального мистецтва. Неварські ремісники створили перші пагоди в Пекіні та знамениту статую Джаво Будди у Лхасі. Ця дивовижна традиція все ще жива, і до неї можливо доторкнутися через ті витвори мистецтва, які виходять з майстерень долини Катманду. Матеріал: бронза, сріблення Розміри: 8,8х6,5х3,8 см Ручна робота, Непал

    Ця статуя Білої Тари є витвором буддійського мистецтва і створена за стародавніми канонами. Процес виготовлення таких статуй починається з створення воскової скульптури і наступних виливки в металі, карбування та особливого покриття. Всі процеси, як і тисячу років тому, виконуються вручну і з дотриманням усіх релігійних обрядів. Сама робота з виготовлення статуї є духовною практикою для буддистів Тибету. Кожна така статуя унікальна і вважається матеріальним втіленням Просвітлення в цьому світі. Біла Тара - одне з проявів Тари, є об'єктом медитації в практиках довгого життя. Символізує виняткову чистоту і трансцендентну мудрість. Її зображують як має сім очей - по одному на кожній долоні і ступнях, а також у лобі, що символізує її всевідання страждання у всій Всесвіту. Вони допомагають їй бачити все, що відбувається навколо і надавати підтримку всім, хто її потребує. Біла Тара сидить в позі лотоса, на лотосовому троні, одягнена в прикраси Самбхогакаи, на голові - корона. Права рука складена в коліна у варада-мудрі (жест дарування блага). В лівій руці, складеної в джняна-мудрі (жест проповідника), вона тримає квітку лотоса. Практика і мантра Білої Тари сприяє продовженню життя і подолання загрозливих для життя перешкод. Практикуючий прагне ідентифікувати себе з цим Будда-аспектом і таким чином прибирати всі перешкоди довгого життя. Мантра Білої Тари: ОМ ТАРІ ТУТТАРЕ ТУРІ МАМА АЮ ПУНЬЯ ДЖНЯНА ПУШТИМ КУРУ СВАХА Матеріал: Бронза. Позолота. Розмір: 22,4х18х10 см. Ручна робота. Непал.

    Міларепа - видатний просвітлений йогін Тибету, символ традиції Налджорпа (практиків-йогінів, що дотримуються тантричних обітниць і вільні від будь-яких зовнішніх обмежень). Історія життя Міларепи - найбільш популярний літературний життєпис тибетських просвітлених вчителів буддизму (Намтар). Ця статуя є твором буддійського мистецтва і створена за стародавніми канонами майстрами клану Шакья, ведучого свій родовід від племені Будди Шак'ямуні в Непалі. Процес виготовлення таких статуй починається з створення воскової скульптури і наступних виливки в металі, карбування та особливого покриття. Всі процеси, як і тисячу років тому, виконуються вручну і з дотриманням усіх релігійних обрядів. Сама робота з виготовлення статуї є духовною практикою для буддистів Непалу. Кожна така статуя унікальна і вважається не просто чином Будди, але як би матеріальним втіленням Просвітлення в цьому світі. Унікальна майстерність створення статуй будд в долині Катманду славиться своєю давньою історією і глибокою традицією, що передається з покоління в покоління. Народність неваров, населявшая долину тисячі років, практикувала буддизму Ваджраяни і досі зберегла знання і технології створення статуй цієї традиції. Вони були вчителями як для китайців, так і для тибетців, передаючи їм свої уміння і, головне, - духовну складову сакрального мистецтва. Неварські ремісники створили перші пагоди в Пекіні і знамениту статую Джаво Будди в Лхасі. Ця дивна традиція все ще жива і до неї можна доторкнутися через ті твори мистецтва, які виходять з майстерень долини Катманду. Матеріал: сріблення, бронза. Розмір: 6,4 х5, 3х4, 2 см. Ручна робота. Непал

    Виготовлення подібних масок відоме у мистецтві Непалу, та й усієї Азії з давніх часів. У буддійській культурі маски Захисників традиційно вішали в будинках та храмах для захисту мешканців від перешкод та усілякого негативу. Махакала "Великий Чорний" у буддизмі Ваджраяни вважається охоронцем та захисником вчення Будди. Здебільшого Махакала зображується в гнівній формі. На ньому прикраси із змій та кісток. Ці атрибути символізують його рішучість руйнувати всі перепони на шляху Просвітлення. Тантричні прикраси Махакали також включають гірлянду з людських голів та корону з п'ятьма черепами, які символізують перетворення п'яти кльош на п'ять споконвічних мудростей. Махакала належить до просвітлених істот. Матеріал: бронза. Розмір: 14.1х13.3х4.1 см. Ручна робота. Непал.

    Міларепа - видатний просвітлений йогін Тибету, символ традиції Налджорпа (практиків-йогінів, що дотримуються тантричних обітниць і вільні від будь-яких зовнішніх обмежень). Історія життя Міларепи - найбільш популярний літературний життєпис тибетських просвітлених вчителів буддизму (Намтар). Бронзові статуї у буддійському мистецтві грають не лише декоративну роль, вони також є невід'ємною частиною релігійної практики. Статуя створюється відповідно до давніх буддійських канонів і є зразком візуалізованої форми в медитаціях традиції Ваджраяни. Традиційно статуї заповнюються священними субстанціями, символами тіла, мови та ума Просвітлених, сувоями з тисячами мантр і потім благословляються буддійським учителем. Вважається, що після такого ритуалу статуя репрезентує силу та енергію зображуваного будди або Лами. Навіть найменша статуетка може бути основою буддійського вівтаря, створюючи поля сили (мандали) будд та допомагаючи практику у його повсякденній медитації. У різних буддійських традиціях існує різна техніка та стилі створення статуй. Ця статуя відноситься до тибетської традиції Ваджраяни, коріння якої сягає давніх культур Індії та Непалу. Матеріал: бронза Розмір: 5,4х4,6х2,7 см

    Скульптурне зображення ваджра - багатовікова традиція народності неварів, що мешкають у долині Катманду в Непалі. Невари - представники старої буддійської школи, що прийшла до них з Індії у III столітті до н.е. Протягом століть каста Шак'їв (невари-ремісники, які вважають себе нащадками роду Будди Шак’ямуні) виготовляла статуї та ритуальні предмети для всього буддійського світу. Цей ваджр відлитий з бронзи, а потім відточений вручну майстрами Патану (давньої неварської столиці). Ваджр (тиб. «дордже») – древній символ могутності та нездоланності. У буддизмі символізує традицію Ваджраяни (Ваджрна Колісниця), яку ще називають буддійською тантрою або тибетським буддизмом. Вважається, що спочатку ваджр був зброєю із заточеними «спицями» по один чи обидва боки від руків’я. Згодом у ведійській та індуїстській традиціях став знаряддям таких богів, як Індра, символом сили та влади. У буддизмі ваджр символізує, насамперед, незнищенну та досконалу природу всіх істот – будда-природу. Тибетська назва ваджра – дордже, що буквально означає «король усіх каменів», тобто діамант. Як жоден камінь не може зруйнувати діамант, так жодні затьмарення та помилки не можуть знищити споконвічну природу Будди в кожній живій істоті. П'ять спиць ваджра на кожному боці руків’я означають трансформацію п'яти основних затьмарень: гніву, прив’язаності, незнання, гордості та заздрощів у п'ять досконалих мудростей Будди. А саме руків’я, що включає центральну кулю, квітки лотоса, диски сонця і місяця, символізує шлях досягнення цієї трансформації і набуття стану Будди. Ваджр інкрустований бірюзою та коралом. Синій колір бірюзи символізує пустотність (шуньяту), а червоний корал – ясність, природу явищ. На рівні якостей - це символ єдності мудрості та співчуття, простору та блаженства. Розмір – 11,8 х 4 см. Матеріали: бронза, інкрустація бірюзою, коралом. Спосіб виготовлення: лиття та ручне шліфування. Країна виробництва: Непал.

    Молитовний барабан – циліндр або валик на осі, що містить мантри. У тибетському буддизмі молитовні барабани прийнято крутити, щоб поєднувати фізичну активність із духовним змістом. Всередині циліндру, що обертається, знаходиться свиток з тисячами написаних на ньому мантр ОМ МАНІ ПАДМЕ ХУНГ, що втілюють найсильніші побажання щастя всім істотам. Тож обертання такого барабану розповсюджує співчуття в усі напрямки, дозволяючи практикуючому накопичувати мудрість. ОМ МАНІ ПАДМЕ ХУНГ - одна з найвідоміших мантр у буддизмі Махаяни, особливо популярна вона у тибетському буддизмі. Шестискладова мантра бодхісаттви співчуття Авалокітешвари має глибокий сакральний зміст - вона уособлює чистоту тіла, мови й ума Будди. ОМ видаляє гордість та пихатість, МА - ревнощі й заздрість, НІ - прив'язаність та егоїстичні бажання, ПАД розсіює незнання та глупоту, МЕ розсіює жадібність, ХУНГ трансформує ненависть і злість. Барабан прикрашений карбуванням з мантрою ОМ МАНІ ПАДМЕ ХУНГ, написаною священним неварським шрифтом Ранджана (а також тибетськими складами у віконцях), а також зображеннями ваджр та інкрустацією кораллом. Розміри: 17х9.7х7 см Матеріал: мідь, каміння, паперовий сувій з мантрами всередині Ручне карбування та інкрустація, Непал Висота: 17 см

    Ритуальний вигнутий ніж, що відсікає прив’язаність та перешкоди на шляху до Просвітлення. Стародавній символ, що прийшов з Індії та став одним із найважливіших ритуальних знарядь у тибетському буддизмі Ваджраяни. Спочатку картіка (на санскриті «картарі») використовувалася для розчленування трупів тварин та людей. Вигнута форма ножа ідеально підходила для розтину плоті, дроблення кісток та очищення шкіри, а загнутий кінець легко розрізав сухожилля. У тантричній традиції картіка стала символізувати відсікання его, пристрасті, заздрощів та всього дріб'язкового. Руків’я картіки зроблене у вигляді міфічної істоти Макари, з пащі якої виходить лезо ножа. Макара - давньоіндійський символ сили та майстерних методів, вона поєднує в собі риси та якості багатьох тварин: крокодила, слона, кабана, мавпи, риби, павича. Її зображення прикрашають храми та ритуальні символи всіх традицій буддизму. Верхівка руків’я прикрашена ваджрою (тиб. дордже) з п’ятьма спицями, що вказує на трансформацію п'яти отрут ума (кльош) - гніву, прив’язаності, гордості, заздрощів і незнання – у п'ять досконалих мудростей, що ведуть до досягнення повної свободи від усіх страждань та просвітлення. Картіка разом з капалою є незмінними атрибутами практики Чод у тибетському буддизмі. У буддійській іконографії цей символ ми бачимо в руках захисників Дхарми Махакал, просвітлених дакінь Ваджраварахі та Ваджрайогіні, їдамів Чакрасамвари, Ваджрабхайрави, Махамаї. Картіка відлита з бронзи та вручну викарбувана, відшліфована та вкрита чистим сріблом. Матеріал: срібло, бронза Розмір: 17.2х16.4х4.4 см Ручна робота. Непал

    Авалокітешвара - найбільш шанований в буддизмі бодхісаттва, що символізує любов і співчуття (санск. каруна) як метод досягнення стану Будди. Чотири його руки символізують чотири види альтруїстичної любові: - любов – бажання щастя всім істотам; - співчуття – бажання, щоб істоти не відчували болю та страждань; - радість причетності – здатність радіти щастю інших: - незворушність - любов, що не розділяє і охоплює всіх істот без винятку (подібна до світла сонця). Ця статуя є витвором буддійського мистецтва і створена за стародавніми канонами майстрами клану Шак`я, що веде свій родовід від племені Будди Шак`ямуні в Непалі. Процес виготовлення таких статуй починається зі створення воскової скульптури та наступного виливання у металі, карбування та особливого покриття. Усі процеси, як і тисячу років тому, виконуються вручну та з дотриманням усіх релігійних обрядів. Сама робота з виготовлення статуї є духовною практикою для буддистів Непалу. Кожна така статуя унікальна і вважається не просто образом Будди, а ніби матеріальним втіленням Просвітлення в цьому світі. Унікальне мистецтво створення статуй будд у долині Катманду славиться своєю давньою історією та глибокою традицією, що передається з покоління до покоління. Народність неварів, що населяла долину тисячі років, практикувала буддизм Ваджраяни і досі зберегла знання та технології створення статуй цієї традиції. Вони були вчителями як для китайців, так і для тибетців, передаючи їм свої вміння і, головне, духовну складову сакрального мистецтва. Неварські ремісники створили перші пагоди в Пекіні та знамениту статую Джаво Будди у Лхасі. Ця дивовижна традиція все ще жива, і до неї можливо доторкнутися через ті витвори мистецтва, які виходять з майстерень долини Катманду. Цю невелику статуетку зручно брати із собою у подорожі для дорожнього вівтаря. Раніше такі статуетки коштували нарівні з великими, оскільки їхнє виробництво було трудомістким через мініатюрну деталізацію. Матеріал: бронза, сріблення Розміри: 9х6,6х3,8 см Ручна робота, Непал Висота: 9 см

    Абхайя-мудра - жест руки в буддійській традиції, що вказує на стан повного безстрашшя та захисту. Мудра (перекладається з санскриту, як «знак» чи «печатка») втілює одну чи декілька якостей Будди, властивих кожній людині. У практиках Ваджраяни мудри є невід'ємною частиною ритуалів та медитацій. «Абхайя» перекладається з санскриту як «безстрашність, стан повної свободи та безпомилкової дії». Традиційно зображення Будди у захисній формі використовувалися у ті моменти, коли потрібно було видалити перешкоди, загрозу, заспокоїти демонів чи перемогти агресора. На рівні стану Радості (санскр. Самбхогакая) захисна мудрість «Довершеної дії» проявляється як Будда Амогхасіддхі у смарагдовій формі з енергії та світла. Він знаходиться на північній стороні мандали п'яти Дх’яні-будд і представляє сімейство Меча. Абхайя-мудра вказує на його стан безстрашшя та активної допомоги всім живим істотам. Ця статуя є витвором буддійського мистецтва і створена за стародавніми канонами майстрами клану Шак`я, що веде свій родовід від племені Будди Шак`ямуні в Непалі. Процес виготовлення таких статуй починається зі створення воскової скульптури та наступного виливання у металі, карбування та особливого покриття. Усі процеси, як і тисячу років тому, виконуються вручну та з дотриманням усіх релігійних обрядів. Сама робота з виготовлення статуї є духовною практикою для буддистів Непалу. Кожна така статуя унікальна і вважається не просто образом Будди, а ніби матеріальним втіленням Просвітлення в цьому світі. Унікальне мистецтво створення статуй будд у долині Катманду славиться своєю давньою історією та глибокою традицією, що передається з покоління до покоління. Народність неварів, що населяла долину тисячі років, практикувала буддизм Ваджраяни і досі зберегла знання та технології створення статуй цієї традиції. Вони були вчителями як для китайців, так і для тибетців, передаючи їм свої вміння і, головне, духовну складову сакрального мистецтва. Неварські ремісники створили перші пагоди в Пекіні та знамениту статую Джаво Будди у Лхасі. Ця дивовижна традиція все ще жива, і до неї можливо доторкнутися через ті витвори мистецтва, які виходять з майстерень долини Катманду. Матеріал: бронза Розміри: 13,6 х9,7х6,5 см Ручна робота, Непал

    Скульптурне зображення ваджра - багатовікова традиція народності неварів, що мешкають у долині Катманду в Непалі. Невари - представники старої буддійської школи, що прийшла до них з Індії у III столітті до н.е. Протягом століть каста Шак'їв (невари-ремісники, які вважають себе нащадками роду Будди Шак’ямуні) виготовляла статуї та ритуальні предмети для всього буддійського світу. Цей ваджр виточений вручну з бронзи майстрами Патану (давньої неварської столиці) та вкритий чистим золотом за допомогою традиційної технології. Ваджр (тиб. «дордже») – древній символ могутності та нездоланності. У буддизмі символізує традицію Ваджраяни (Ваджрна Колісниця), яку ще називають буддійською тантрою або тибетським буддизмом. Вважається, що спочатку ваджр був зброєю із заточеними «спицями» по один чи обидва боки від руків’я. Згодом у ведійській та індуїстській традиціях став знаряддям таких богів, як Індра, символом сили та влади. У буддизмі ваджр символізує, насамперед, незнищенну та досконалу природу всіх істот – будда-природу. Тибетська назва ваджра – дордже, що буквально означає «король усіх каменів», тобто діамант. Як жоден камінь не може зруйнувати діамант, так жодні затьмарення та помилки не можуть знищити споконвічну природу Будди в кожній живій істоті. П'ять спиць ваджра на кожному боці руків’я означають трансформацію п'яти основних затьмарень: гніву, прив’язаності, незнання, гордості та заздрощів у п'ять досконалих мудростей Будди. А саме руків’я, що включає центральну кулю, квітки лотоса, диски сонця і місяця, символізує шлях досягнення цієї трансформації і набуття стану Будди. Розмір 11 х 3 см. Матеріали: бронза та золото. Спосіб виготовлення: кування та ручне шліфування, гаряча позолота. Країна виробництва: Непал. Висота: 11 см

    Серед сотень проявів Будди є найбільш шановані в усіх традиціях та культурах. До них належить і Бхайсаджайягуру. У сяючій формі з енергії і світла кольору лазуриту, із чашею з нектаром зцілення в лівій руці та квіткою Арури - у правій, Будда з'явився перед учнями і виклав основи глибинної медицини, що згодом стала відома як Чотири Медичні Тантри (трактат Чжуд-ши) . Він також дав різні медитації, що усувають хвороби, як метод для досягнення Просвітлення. Основна мантра Будди Медицини: ТЕЙАТА ОМ БЕКАНДЗЕ БЕКАНДЗЕ МАХА БЕКАНДЗЕ РАНДЗЕ САМУНГАТЕ СОХА. Ця статуя є витвором буддійського мистецтва і створена за стародавніми канонами майстрами клану Шак`я, що веде свій родовід від племені Будди Шак`ямуні в Непалі. Процес виготовлення таких статуй починається зі створення воскової скульптури та наступного виливання у металі, карбування та особливого покриття. Усі процеси, як і тисячу років тому, виконуються вручну та з дотриманням усіх релігійних обрядів. Сама робота з виготовлення статуї є духовною практикою для буддистів Непалу. Кожна така статуя унікальна і вважається не просто образом Будди, а ніби матеріальним втіленням Просвітлення в цьому світі. Унікальне мистецтво створення статуй будд у долині Катманду славиться своєю давньою історією та глибокою традицією, що передається з покоління до покоління. Народність неварів, що населяла долину тисячі років, практикувала буддизм Ваджраяни і досі зберегла знання та технології створення статуй цієї традиції. Вони були вчителями як для китайців, так і для тибетців, передаючи їм свої вміння і, головне, духовну складову сакрального мистецтва. Неварські ремісники створили перші пагоди в Пекіні та знамениту статую Джаво Будди у Лхасі. Ця дивовижна традиція все ще жива, і до неї можливо доторкнутися через ті витвори мистецтва, які виходять з майстерень долини Катманду. Матеріал: бронза Розміри: 13,5х9,8х6,4 см Ручна робота, Непал Висота: 13.5 см

    Ця статуя є витвором буддійського мистецтва і створена за стародавніми канонами майстрами клану Шак`я, що веде свій родовід від племені Будди Шак`ямуні в Непалі. Процес виготовлення таких статуй починається зі створення воскової скульптури та наступного виливання у металі, карбування та особливого покриття. Усі процеси, як і тисячу років тому, виконуються вручну та з дотриманням усіх релігійних обрядів. Сама робота з виготовлення статуї є духовною практикою для буддистів Непалу. Кожна така статуя унікальна і вважається не просто образом Будди, а ніби матеріальним втіленням Просвітлення в цьому світі. Унікальне мистецтво створення статуй будд у долині Катманду славиться своєю давньою історією та глибокою традицією, що передається з покоління до покоління. Народність неварів, що населяла долину тисячі років, практикувала буддизм Ваджраяни і досі зберегла знання та технології створення статуй цієї традиції. Вони були вчителями як для китайців, так і для тибетців, передаючи їм свої вміння і, головне, духовну складову сакрального мистецтва. Неварські ремісники створили перші пагоди в Пекіні та знамениту статую Джаво Будди у Лхасі. Ця дивовижна традиція все ще жива, і до неї можливо доторкнутися через ті витвори мистецтва, які виходять з майстерень долини Катманду. Будда Шак`ямуні - один із найвідоміших та найшанованіших символів у світі. Він уособлює загальнолюдські цінності добра, любові, радості та мудрості. Проголосивши 2500 років тому істину про досконалий потенціал кожної живої істоти, він також дав методи розкриття цих якостей, відомих нам сьогодні як буддизм. Виникнувши в давній Індії, Вчення Будди вплинуло на формування всієї людської цивілізації та культури. У сучасному світі ці знання набувають нового глибокого значення, перекликаючись з останніми відкриттями в галузі квантової фізики, психології та нейробіології. Буддисти ж вважають, що навіть споглядання форми Будди Шак`ямуні, вираженої у скульптурі чи живописі, може впливати на ум людини, заспокоюючи його, усуваючи неврози і страхи підсвідомості. Цю невелику статуетку зручно брати із собою у подорожі для дорожнього вівтаря. Раніше такі статуетки коштували нарівні з великими, оскільки їхнє виробництво було трудомістким через мініатюрну деталізацію. Розміри: 10х6.8х4.7 см Ручна робота. Непал Висота: 10 см

    Махакала "Великий Чорний" у буддизмі Ваджраяни вважається охоронцем та захисником вчення Будди. Здебільшого Махакала зображується в гнівній (потужно захисній) формі. На ньому прикраси із змій та кісток. Ці атрибути символізують його рішучість руйнувати всі перепони на шляху до Просвітлення. Тантричні прикраси Махакали також включають гірлянду з людських голів та корону з п'ятьма черепами, які символізують перетворення п'яти кльош на п'ять споконвічних мудростей. Махакала належить до просвітлених істот. Унікальне мистецтво створення статуй будд у долині Катманду славиться своєю давньою історією та глибокою традицією, що передається з покоління до покоління. Народність неварів, що населяла долину тисячі років, практикувала буддизм Ваджраяни і досі зберегла знання та технології створення статуй цієї традиції. Вони були вчителями як для китайців, так і для тибетців, передаючи їм свої вміння і, головне, духовну складову сакрального мистецтва. Неварські ремісники створили перші пагоди в Пекіні та знамениту статую Джаво Будди у Лхасі. Ця дивовижна традиція все ще жива, і до неї можливо доторкнутися через ті витвори мистецтва, які виходять з майстерень долини Катманду. Цю невелику статуетку зручно брати із собою у подорожі для дорожнього вівтаря. Раніше такі статуетки коштували нарівні з великими, оскільки їхнє виробництво було трудомістким через мініатюрну деталізацію. Матеріал: бронза Розміри: 9х7,1х3,8 см Ручне лиття та карбування, Непал Висота: 9 см

    Сутрична медитаційна форма Ваджрасаттви, що використовується в практиках традиції Махаяна, зображується з опущеною правою ногою у позі Бодхісаттви. У цьому випадку Ваджрасаттва втілює очисну силу всіх Будд, і медитації на таку форму використовують для практик очищення негативної карми, насамперед – розчинення гніву та страху. Тантрична форма Ваджрасаттви зображується у повній позі лотоса – одна чи в союзі з дакінею. Таку форму використовують у медитаціях рівня Ваджраяни, де Ваджрасаттва втілює аспект ясності ума, його первісну криштально чисту природу. Таке зображення належить до сфери стану Всепронизуючої ​​Істини (санскр. Дхармакайя). Саме в такій формі, у союзі з Сарвабуддадакінею, Будда Шак’ямуні досяг Просвітлення, явивши у просторі тіло Істини. Ця статуя є витвором буддійського мистецтва і створена за стародавніми канонами майстрами клану Шак`я, що веде свій родовід від племені Будди Шак`ямуні в Непалі. Процес виготовлення таких статуй починається зі створення воскової скульптури та наступного виливання у металі, карбування та особливого покриття. Усі процеси, як і тисячу років тому, виконуються вручну та з дотриманням усіх релігійних обрядів. Сама робота з виготовлення статуї є духовною практикою для буддистів Непалу. Кожна така статуя унікальна і вважається не просто образом Будди, а ніби матеріальним втіленням Просвітлення в цьому світі. Унікальне мистецтво створення статуй будд у долині Катманду славиться своєю давньою історією та глибокою традицією, що передається з покоління до покоління. Народність неварів, що населяла долину тисячі років, практикувала буддизм Ваджраяни і досі зберегла знання та технології створення статуй цієї традиції. Вони були вчителями як для китайців, так і для тибетців, передаючи їм свої вміння і, головне, духовну складову сакрального мистецтва. Неварські ремісники створили перші пагоди в Пекіні та знамениту статую Джаво Будди у Лхасі. Ця дивовижна традиція все ще жива, і до неї можливо доторкнутися через ті витвори мистецтва, які виходять з майстерень долини Катманду. Матеріал: бронза, позолота Розміри: 9х6,4х3,8 см Лиття, ручне карбування, шліфування та гаряча позолота, Непал Висота: 9 см

    Доставка

    Відділення Нова пошта
    Поштомати Нова пошта
    Укрпошта
    Кур'єр Нова пошта
    Підпишіться на новини

    Kasta Black

    Безкоштовна доставка у відділення і поштомати «Нова пошта»
    Клієнти з підпискою Black отримують безкоштовну доставку товарів маркетплейсу та зі складу Kasta (товари з позначкою «діє Black») у будь-яке відділення чи поштомат «Нова пошта» при передплаті замовлення онлайн. Умови підписки діють на замовлення від 169 грн.
    Безкоштовна доставка товарів зі складу у відділення «Укрпошта»
    Підписка Black надає безкоштовну доставку товарів Black зі складу Kasta у будь-яке відділення «Укрпошта» при оплаті карткою онлайн. Умови підписки діють на замовлення від 169 грн.
    Кешбек 3% на товари Black
    Ми повертаємо 3% з кожної покупки, на яку діють умови Black та яка була передплачена карткою онлайн. Накопичені кошти можна вивести на картку чи використати на наступні покупки з Kasta. В період розпродажів для підписників Black кешбек може збільшуватись до 30%
    Ознайомитися з правилами Black

    Бренди