H&M
Каталог H&M на Kasta
Шведський одяг від компанії H&M популярний у всьому світі завдяки високій якості, простоті та консерватизму, прийнятній ціні. У каталозі інтернет-магазину Каста представлено широкий асортимент продукції від виробника.
Щоб повноцінно користуватися усіма наданими компанією послугами, потрібно пройти реєстрацію. Проста процедура дасть можливість розпоряджатися особистим кабінетом, з легкістю контролювати замовлення, зручно робити покупки. Крім цього, зареєстрований користувач зможе отримувати офіційні розсилки на вказану адресу електронної пошти. Клієнт буде отримувати інформацію про знижки, розпродажі, акції, персональні пропозиції та новини від компанії. Це дозволить купувати продукцію бренду H&M за найвигіднішими цінами.
Зручні розділи для швидкого пошуку
Придбання в інтернет-магазині Каста будуть приємними завдяки логічному сортуванню товарів за окремими розділами та групам, що дозволяє економити час. Кожний клієнт може налаштувати пошукову систему за допомогою фільтрів та швидко знайти потрібну річ.
Каталог одягу H&M великий. В ньому представлена наступна продукція:
- одяг для жінок і чоловіків;
- вибір дитячих речей;
- товари унісекс.
Фільтри дозволяють окремо налаштувати пошук моделей по типу, кольору, ціні, сезонності, стилю, фасону й іншим параметрам.
Вироби, що сподобалися, слід перемістити в кошик або «Вибране». Загальний час резервування продукції складає 20 хвилин.
Як купити одяг H&M на Каста?
Коли покупець визначився з покупкою, можна сформувати в замовлення й оплатити товар будь-яким із запропонованих нижче способів:
- Банківською карткою. Провести безготівковий розрахунок клієнт може за допомогою VISA або MasterCard – це миттєві платежі, які комфортні як клієнтові, так і магазину.
- Готівкою. Діє пропозиція для оплати на точці видачі магазину Каста або кур'єру. Також можлива оплата через термінал (обмеження суми покупки до 14 999 грн).
- Kasta ID. Нова, безпечна і вже досить популярна система оплати, яка діє в відділеннях інтернет-магазину. Щоб користуватися такою послугою, слід мати активну підписку Black.
- Оплата частинами, кредит.
Доставка виконується службою Нова пошта та здійснюється протягом 1 до 3 днів в залежності від деяких факторів.
Де можна придбати фірмові речі бренду H&M?
Марка H&M дуже популярна серед модників і модниць в усіх країнах світу. Кожен, хто хоче придбати брендові речі, може замовити їх через Інтернет або відправитися в фірмовий магазин, де продавці-консультанти допоможуть підібрати відповідні моделі худі, джемперів, джинсів і багатьох інших речей.
Звісно, користувачі мережі Інтернет надають перевагу замовленню фірмових речей не виходячи з дому. Для цього достатньо перейти на один із сайтів, на якому здійснюється продаж продукції H&M та оформити покупку. Велика кількість платіжних систем дозволяє оплатити товар незалежно від того, в якій частині світу ви знаходитесь. Доставка продукції здійснюється кур'єрською службою на протязі 5 днів.
Якщо ви віддаєте перевагу замовленню продукції в українських компаніях, заходьте на сайт Kasta.ua. Тут вам буде запропоновано безліч можливостей і переваг:
- великий вибір фірмових товарів;
- тільки брендові речі;
- відсутність підробок;
- доступна ціна;
- безліч варіантів оплати;
- зручна доставка кур'єрською службою або можливість самовивозу.
Зареєстровані користувачі сайту зможуть отримувати новини компанії, додаткові купони і брати участь в акціях. Це дозволить значно економити на покупках.
Як відрізнити фірмову продукцію H&M від підробки?
Одяг бренду H&M – це вигідне придбання. Такі вироби відноситься до категорії високоякісних та трендових. При цьому важливо купувати тільки справжні речі. Слід уважно вивчити рекомендації, які допоможуть розпізнати фірмову продукцію:
- Матеріал. Більшість використовуваних тканин натуральні, якісні та міцні, що можна перевірити на дотик. Такі матеріали не подразнюють шкіру, не магнітяться, приймають будь-яку форму і при цьому зберігають свою.
- Якість пошиття. Підробки зазвичай мають неакуратні шви, нитки, що стирчать. Це перша ознака того, що за якістю виробництва ніхто не стежить, а для такого відомого світового бренду це неприйнятно.
- Логотип. Значок впізнаваний, повинен повністю збігатися з оригінальним, прописаним без помилок. Також важливо звертати увагу на кольорову гамму логотипу – на підробках така часто світліше.
- Фурнітура. Брендові речі найчастіше мають гудзики, кнопки, заклепки, інші деталі, на яких є гравіювання логотипу, асоціативне зображення.
У тому випадку, якщо купується взуття, аксесуари, предмети галантереї, як «паспорт» виробник оригінальної продукції додає картку-вкладиш. У ній може міститися скан-код, штрих-код, голограма та інше. Це свідчить про справжність продукту та його належну якість.
Бренд H&M пропонує покупцям завантажити спеціальний додаток, за допомогою якого можна провести сканування. Таким чином через камеру смартфона (планшета) і скан-код в картці виробу клієнт отримує масу корисної інформації про річ: опис, характеристики.
Які лінійки одягу, взуття, косметики та товарів для дому є у H&M?
Під брендом H&M випускається чоловічий, жіночий і дитячий одяг. Варто зазначити, що у марки є кілька лінійок:
- Studio – лімітована колекція від дизайнерів;
- Divided – молодіжна лінійка за бюджетними цінами;
- Conscious – колекція, виготовлена з перероблених і органічних матеріалів.
Крім цього, бренд пропонує поціновувачам продукції хорошої якості одяг і взуття таких марок, як Other Stories, COS, Weekday, Cheap Monday, MONKI, Arket, Afound.
Тут можна знайти і капсульні колекції з модними брендами. Це Marni, Erdem, Balmain, Lanvin, Alexander Wang. Також в колекції є речі, створені креативним директором Moschino Джеремі Скоттом.
У магазинах H&M можна знайти досить великий вибір взуття – чоловічого, жіночого та дитячого. Тут представлені як літні варіанти, так і колекції для зимового і осінньо-весняного сезону. Крім того, компанія розробила нову лінійку жіночого взуття під назвою Premium Quality, де представлені різні варіанти – від кросівок до чобіт.
Особливою популярністю серед любителів бренду користується продукція для дому та інтер'єру з серії H&M HOME. Це лінійка, в якій представлені різноманітні сучасні товари. У дизайні виробів простежується знаменитий скандинавський стиль, а також мотиви інших країн. У лінійці H&M HOME є все, що необхідно для будинку, – від рушників до серветок.
Представницям прекрасної статі до вподоби не тільки хороший і сучасний одяг шведського бренду, але і косметика, аксесуари. У лінійці H&M Beauty представлені тіні для повік, блиски для губ і рідкі помади, кисті для макіяжу, косметички, лаки для нігтів і безліч іншої продукції.
Чи виробляє H&M одяг великих розмірів?
Модні світові бренди виробляють здебільшого одяг стандартних розмірів. Проте в сегменті мас-маркет популярний H&M піклується про те, щоб модниці могли виглядати стильно навіть з розмірами L і більше.
З огляду на те, що споживча категорія одягу від відомого бренду – це люди від 20 до 45 років, врахована особлива категорія H&M Plus Size. Розмірна сітка дозволяє з допомогою самостійних вимірів визначити свої об'єми та підібрати відповідний вимогам одяг.
В асортименті виробів від H&M представлені:
- сукні (повсякденні, вечірні);
- офісний одяг;
- джинси;
- купальники та пляжний одяг;
- спідня білизна.
Найприємніше те, що одяг розмірів 52-54 теж відповідає трендам, модним новинкам сезону. Тому навіть жінки з пишними формами зможуть відчути себе королевами!
Коли найближчий розпродаж H&M?
Онлайн-магазин «Каста» постійно проводить акції для зареєстрованих користувачів. Покупці можуть отримати вигідні пропозиції, що зробить покупки ще приємнішими. Для цього слід підписатися на розсилку. Тоді на зазначену електронну пошту при реєстрації будуть приходити новини.
Покупці точно не пропустять:
- Розпродажі на честь початку або закінчення сезону, свята, ярмарки. Економія при покупці становить до 70 %.
- Знижки до важливих подій.
- Акції. Також вигідний спосіб заощадити. Уважно вивчайте правила й умови проведення акції.
Магазин для зручності надає таймер, щоб користувачі могли орієнтуватися в строках проведення знижки або розпродажу. Якщо час закінчився, не варто засмучуватися! «Каста» часто пропонує вигідні покупки за оптимальними цінами. Найактуальніші знижки часто відображаються на головній сторінці.
Де купити речі H&M зі знижкою?
Придбати одяг від бренду H&M можна у великих ТРЦ. Також широкий асортимент пропонують такі інтернет-магазини, як Etsy, Amazon, Kasta. Там реалізуються тільки якісні речі за оптимальними цінами.
Асортимент H&M
Шведський бренд подбав про те, щоб кожен покупець міг знайти для себе необхідний одяг за доступною ціною. В асортименті представлений жіночі, чоловічі та дитячі речі найвищої якості, що відповідає модним тенденціям сезону.
Інтернет-магазин Каста пропонує клієнтам на вибір найрізноманітніші види речей від H&M:
- верхній одяг;
- штани, брюки; легінси, лосини;
- джинси;
- сукні, сарафани, спідниці;
- блузи, сорочки, топи;
- пляжний одяг;
- взуття;
- аксесуари.
Окремо представлені домашні спальні вироби з натуральних і безпечних для організму матеріалів.
Стилі одягу
Бренд пропонує покупцям кращі речі в фірмовому стилі, який залишається актуальним більше ніж 60 років, а також одяг, модний у 2020 році.
Основна маса виробів представлена в таких стилях:
- Casual.
- Офісний, діловий.
- Denim.
- Повсякденний.
- Вечірній, коктейльний.
- Домашній.
Одяг з нових колекцій можна придбати за доступною ціною, а речі сезону, що минає, за знижкою від 40 до 90 %.
Жіноча колекція
Чоловіча колекція
Історія бренду H&M
Відомий на весь світ бренд одягу H&M (www.hm.com) заснував Ерлінг Перссон, який народився та виріс в бідній шведській сім'ї. Незважаючи на те, що більшу частину життя Ерлінг пропрацював рознощиком сиру, йому вдалося відвідати Америку. Ця країна надихнула його на відкриття свого першого невеликого магазинчика одягу.
Після повернення в рідну Швецію (м. Весторос) Перссон заснував маленьку фабрику. Щоб вартість виробів була доступною всім верствам населення, реалізація здійснювалася прямо зі складу. Дуже швидко вироби від Ерлінга стали популярними. Йому вдалося в 1947 році відкрити перший магазин з назвою Hennes, що в перекладі зі шведського означає «для неї». Як зрозуміло з назви, перші лінійки одягу випускались переважно для жінок.
Далі інтерес до магазину тільки зростав, тому засновник став думати про розширення бізнесу.
Розвиток і популярність
Коли з моменту відкриття першого бутика минув 21 рік, Перссон вирішив створити цілу мережу магазинів по всій країні. Вироби марки Hennes були досить якісними, тому дуже відрізнялися серед інших товарів на ринку країни.
Завдяки заслуженої репутації та прибутковому бізнесу в кінці 1968 року Ерлінг Перссон вирішується на придбання одного з найбільших на той момент магазинів Стокгольма – Mauritz Widforss. Там здійснювався продаж товарів для чоловіків – спорядження для полювання, деякі інструменти, робочий одяг. Перссон став продавати у своєму новопридбаному магазині вбрання для представників сильної статі. Тепер мережа могла похвалитися наявністю двох повноцінних лінійок одягу для чоловіків і жінок, які стали носити назву Hennes & Mauritz, а пізніше скоротилася до простих і відомих H&M.
У 1970-х роках товари бренду почали продаватись в Європі. На протязі наступних 10 років безліч магазинів були відкриті в:
- Англії;
- Данії;
- Норвегії;
- Німеччини;
- Швейцарії.
Проте переважна кількість одягу реалізовувалася, як і раніше, у Швеції. Все тому, що Ерлінг вважав бізнес «домашнім» і не прагнув завойовувати світ.
Все змінилося, коли в 1982 році мережу H&M успадкував син засновника Стефан Перссон. Амбіційний юнак вирішив просувати бізнес за кордоном, а також створити якісну та корисну рекламу. Уже в 80-х роках Стефан реалізував свою ідею, і цей період для магазинів одягу H&M можна сміливо назвати найвдалішим. Крім зростання прибутку, бренд став популярним навіть в Парижі!
Рекламні кампанії
H&M за свою багаторічну історію передавався новим керуючим по династії не один раз, але завжди біля керма були нащадки засновника. Тому одяг зберігає особливий стиль, що запам'ятовується, та "родзинку" й до теперішнього часу.
У 2000-х роках популярність і репутація шведського бренду дійшла до Америки. Тоді в Нью-Йорку було відкрито перший величезний бутик, який став найдорожчим серед усіх магазинів бренду. З цього моменту популярність H&M досягла піку, адже для завоювання ще більшої аудиторії було вирішено співпрацювати з провідними дизайнерами, а також залучати до створення нових колекцій одягу і реклами зірок. Так, розвитку бренду сприяли такі знаменитості:
- Девід Бекхем;
- Роберто Каваллі;
- Victor & Rolf;
- Кайлі Міноуг;
- Мадонна;
- Жизель Бюндхен;
- Карл Лагерфельд.
Блискуча реклама H&M була запущена з матеріалами, на яких красувалася Клаудія Шиффер. Ідея залучити красуню до популяризації бренду була настільки вдалою, що постери стали поширювати абсолютно безкоштовно на вулиці.
Новий напрямок бренду
Мудрі керівники компанії H&M змогли зберегти традиції засновників, але при цьому не забувають крокувати в ногу з часом. Тепер основна маса продажів здійснюється в мережі Інтернет, що допомагає бренду стабільно розвиватися і набирати обертів в обсягах виробництва.
Онлайн-продажу сприяло не тільки збільшення капіталу, але й зниження ціни виробів. Завдяки економії на оренді величезних площ під нові магазини якісні шведські речі доступні практично кожному покупцеві.
Великий інтернет-магазин "Каста" пропонує оригінальну продукцію H&M за доступними цінами, а в деяких випадках покупець зможе навіть взяти участь у вигідній акції або розпродажу та зробити покупки на 20-40 % дешевше, ніж зазвичай.
Новини про бренд H&M 2020-2020 року
Компанія змогла завоювати ринок Європи і Америки, але зупинятися на досягнутому не збирається. Бренд уже почав підкорювати Азію та вийшов на ринки Китаю, Казахстану, В'єтнаму. Активно проводяться акції, адаптивна підготовка до виробництва.
До того ж 7 травня 2020 року компанія приймає на пост нового керівника. Отже, Стефан Перссон передає у спадок своє дітище (як колись отримав від свого батька) синові – Карлу Юхану Перссон. Водночас на посаді гендиректора буде Хелена Хельмерссон. Минулі кілька років особливого розквіту бренду не спостерігалось, а акції виросли всього на 12 %. Зміна керівних осіб дає компанії можливість сподіватись на світле майбутнє.
Крім перерахованих змін, H&M і інші брендові виробники одягу стали плавно переходити на безпечні матеріали (ECO). Тому нові сезонні колекції стали змінюватися. Компанії віддають перевагу таким матеріалам:
- льону, бавовні;
- замші, шкірі;
- екошкірі.
При цьому, щоб не втратити ультрамодний підтекст і залишатися в тренді, колекції відрізняються яскравими кольорами, неоновими і електричними відтінками модної палітри. Натхненням H&M для останньої сезонної колекції стала волелюбність молодих амбітних людей. Такі віддають перевагу вільним фасонам, легким тканинам, обирають спокій та гармонію. Саме такою стала модна лінійка весна/літо 2020.
Чому бренд називають H&M?
Багато фанатів бренду із задоволенням купують модні речі з сезонних колекцій H&M, але мало хто знає, звідки з'явилася така коротка назва компанії.
Як зазначено вище, історія даної марки починалася з невеликого магазинчика жіночого одягу, який називався Hennes. Весь одяг відшиваються на крихітній фабриці в містечку Вестерос. Повоєнний час не балував шведських жінок різноманітністю нарядів, а тому Hennes досить швидко став користуватися популярністю.
Незабаром було прийнято рішення про придбання в Стокгольмі магазину з чоловічими товарами (полювання, інструменти) під назвою Mauritz Widforss. Тут Ерлінг почав продавати чоловічий одяг. Два магазина скоро стали мережею, а тому надто довгі назви обох було вирішено скоротити. Так з'явилося звучне H&M, що запам'ятовується.
Батьківщина бренду H&M
H&M (Hennes & Mauritz) є шведською компанією, яка раніше займалася виробництвом не тільки одягу, але і предметів інтер'єру. Сьогодні такі вироби, як подушки, покривала і багато іншого, в деяких країнах стали продаватися тільки через Інтернет. Зараз кожен бажаючий може купити речі для чоловіків, жінок. Також компанія пропонує широку колекцію дитячого одягу.
Сьогодні компанія має штаб-квартири в Стокгольмі та Нью-Йорку. Цей бренд користується популярністю в усьому світі. В даний час його магазини можна зустріти в більш ніж 70 країнах на території Європи, Америки, Азії.
Де виробляють H&M?
Безпосередньо бренд H&M здійснює замовлення партій одягу в незалежних виробників і власних виробничих потужностей не має. Такий способі роботи не відбивається на якості продукції – навпаки.
Брендові речі шиються в Європі і Азії на більш ніж 800 сучасних фабриках, які мають новітнє обладнання, висококласних фахівців. Виробничі центри H&M безперервно здійснюють контроль якості і виробництва, а також відбір необхідних безпечних, екологічно чистих матеріалів.
Постійний зв'язок з постачальником дозволяє замовляти й отримувати одяг, що відповідає всім вимогам бренду. Саме тому, що модні колекції одягу від H&M виробляються в різних куточках світу, бирки на виробах можуть відображати інформацію про ту фабрику, на якій вони були відшиті. Так, на відміну від перших колекцій бренду, які випускали шведські фабрики, оригінальний одяг може містити дані різних країн-виробників.
Які дизайнери створювали колекції для H&M?
Відомий шведський рітейлер активно створює колаборації з популярними модельєрами. Колекції, випущені в результаті співпраці, розкуповують в короткі терміни. Доторкнутися до світу високої моди може кожен, і бренд не втомлюється доводити це.
Першим дизайнером, який погодився на співпрацю, став Карл Лагерфельд. Колекція складалася з моделей капсульного гардеробу для чоловіків і жінок. Оригінальний підхід до створення одягу оцінили не тільки покупці, але й відомі модні будинки. Схожий успіх очікував колекцію випущеної колаборації H&M і Роберто Каваллі. Вбрання зберегло риси інших речей дизайнера. Наявність тваринних і золотистих принтів припали до смаку шанувальникам мас-маркету.
Також співпрацею з популярною торговою маркою можуть похвалитися й інші відомі дизайнери:
- Стелла Маккартні;
- Jimmy Choo;
- Versace;
- Marni;
- Ізабель Марант.
У більшості випадків товари швидко розкуповували і перепродували в кілька разів дорожче. Колекції складаються з моделей верхнього одягу, футболок, спідньої білизни та взуття.
У чому причина успіху H&M?
Будь-який бренд так чи інакше переживає неймовірний успіх. Не оминуло стороною це і шведську компанію H&M, яка ось уже понад 70 років радує споживачів якісною продукцією за доступними цінами. Але усього цього могло б і не бути, якби одного разу власник канцелярських магазинів Ерлінг Перссон не відвідав США. Його вразили нью-йоркські універмаги Macy's і Barney's, після чого він, повернувшись на батьківщину, відкрив магазин одягу за бюджетними цінами.
Сьогодні H&M – це більше тисячі торгових точок по всьому світу і майже 200 тисяч співробітників. У компанії одне з найшвидших виробництв – від ескізу до готової моделі минає не більше 3 тижнів. Тому в магазини продукція надходить щотижня. Як не дивно, але своєї фабрики з пошиття одягу у компанії до цих пір немає – виробництво здійснюється переважно в країнах Азії. Площа під магазини також орендується, це дає можливість зберігати лояльну цінову політику, що і привертає більшу частину покупців.
Незважаючи на це, компанія має команду штатних дизайнерів, які працюють над створенням нових моделей одягу. Це дало можливість бренду брати участь в Тижні моди – щороку в Парижі проводяться подіумні покази. Як зазначає головний fashion-експерт компанії Анн-Софі Йоханссон, це гарний іміджевий хід для бренду. Саме імідж в історії успіху H&M грає головну роль. Складно знайти бренд, подібний H&M, який би вкладав в такі проекти стільки сил і фінансів. Особливе місце в репутації компанії відведено колаборації з іншими брендами.
У 2018 році H&M з'явився на українському ринку, подарувавши всім любителям шведського бренду можливість купувати одяг у себе вдома. Купити оригінальну продукцію можна і на сайті онлайн-магазину «Каста», де представлений повний асортимент товарів компанії:
- чоловічий, жіночий та дитячий одяг;
- взуття;
- косметика;
- аксесуари;
- продукція для дому та інтер'єру.
Крім цього, тут можна придбати спортивні речі і одяг для вагітних. Всім, хто віддає перевагу продукції шведського бренду, доступне швидке онлайн-замовлення речей за демократичними цінами.
Що таке колаборації від H&M?
Уже понад 15 років відомий шведський бренд H&M співпрацює зі світовими дизайнерами модної індустрії. Головним фактором успіху бренду послужили саме колаборації з дизайнерами, що дозволило створювати одяг преміум-класу та реалізувати його за цінами мас-маркету.
На сьогодні в іміджевому списку шведського рітейлу більше 20 колаборацій зі світовими дизайнерами, серед яких:
- Karl Lagerfeld;
- Stella McCartney;
- Viktor & Rolf;
- Jimmy Choo;
- Sonia Rykiel;
- Versace;
- Kenzo;
- Moschino.
Першим дизайнером в такому цікавому проекті бренду став Карл Лагерфельд. Сталося це в 2004 році. На той момент Лагерфельд обіймав посаду креативного директора модного будинку Chanel. Як не дивно, шведська компанія досить швидко отримала згоду дизайнера. Настільки провокаційна ідея – створити одяг від кутюр для мас-маркету – припала до душі Карлу. Були випущені дві капсульні колекції – жіноча і чоловіча, які надійшли в 20 магазинів по всьому світу. Вони були розпродані за лічені години.
Не чекаючи такого повороту, Лагерфельд дозволив собі критику на адресу компанії за малий тираж колекції. Такий приголомшливий успіх і дав початок подальшому співробітництву.
Крім відомих дизайнерів, в колабораціях брали участь і fashion-аванградісти. Наприклад, Maison Martin Margiela і Comme des Garcons. На сьогодні жоден бренд мас-маркету не може похвалитися такою величезною кількістю дизайнерів в колаборації.
Незабаром очікується надходження в продаж колекції від латиноамериканського дизайнера Йоханни Ортіз. Перші сукні з колаборації були випущені 3 грудня 2020 року. До цієї ж колекції, крім вбрання з оборками та рюшами, увійдуть і купальники. У квітні 2020 року також ще очікується надходження колекції від Сабьясачі Мукерджі – художника по костюмах кінематографа Боллівуду. Колекція буде представлена чоловічим та жіночим спортивним одягом.
Що таке колекція H&M edition?
Limited edition – слова, знайомі всім, хто цікавиться модними новинками. Не пройшов повз цього і шведський бренд H&M, в історії якого чимало колекцій, випущених обмеженим тиражем. В категорію «лімітед едішн» в більшості випадків входять товари преміум-класу. Випускаються такі колекції в рамках різних проектів – екологічних, соціальних і т. д. Одним з варіантів limited edition є капсульні колекції.
Шведський ритейл неодноразово випускав подібні проекти, особливо в моменти колаборацій з різними світовими дизайнерами. Першою ластівкою в історії компанії стали дві капсульні колекції чоловічого і жіночого одягу в колаборації зі знаменитим Карлом Лагерфельдом.
Згодом компанія запускала й інші проекти. Зокрема, в одну з лімітованих колекцій входив проект H&M Close The Loop Denim Collection. Тут покупцям були запропоновані шість моделей, зшитих з переробленого матеріалу. Ця лінійка була випущена в рамках проекту Garment Collecting: покупці зі всього світу здавали старі речі в магазини H&M на переробку. До слова, ця практика досі діє у всіх магазинах компанії.
У 2020 ще однієї лімітованої колекцією шведського рітейлу стала серія H&M LTD. Вона відрізнялася яскравістю фарб і легкістю матеріалів. В її рамках були представлені:
- довгі спідниці;
- елегантні сукні;
- кімоно;
- блузи з рюшами.
Крім насичених яскравих кольорів, в одязі були присутні природні малюнки й акварельні принти. Також вартими уваги були вироби з декоративними елементами й вишивкою. Дизайнери зробили акцент на яскравих кольорах з зеленими, білими, гранатовими, пильно-рожевими квітами.
Також був випущений жіночий одяг в лінійці Premium Quality. Основними матеріалами для пошиття стали такі дорогі матеріали, як шовк, кашемір, льон і натуральна шкіра. При цьому ціна виробів залишалася на доступному рівні.
Що таке програма H&M зі збору одягу?
Багато брендів сегменту масс-маркет впровадили унікальну програму перевиробництва одягу. Це спосіб дає можливість створити з вторсировини матеріали для подальшого виготовлення нових виробів. Програма діє вже досить давно та досить популярна в країнах Європи.
Бренд H&M проводить безстрокову акцію для всіх покупців, яка дозволяє отримувати вигоду. Для цього слід виконати ряд дій:
- принести старі речі (маленькі, що вийшли з моди, інше);
- мінімум 3 одиниці дозволяють отримати один купон;
- за раз можна здати не більше 5-7 речей в залежності від розміру і ваги.
Виданий купон дає клієнтові можливість отримати вигідну знижку на одну річ з будь-якої нової колекції.
Що можна здати за програмою?
Лояльна програма зі збору речей дозволяє здавати практично будь-який одяг на розсуд учасника. Вага, стан, розмір, рівень зношеності абсолютно не мають значення.
Приносити дозволяється приносити навіть такі текстильні продукти, як:
- шкарпетки;
- постільну білизну;
- колготи;
- шнурки, декоративні пояски;
- обрізки тканини.
Бажано здавати чисті речі, без видимих ознак руйнування, забруднень, іншого.
Програма зі збору не приймає вироби з пухом/пером (ковдри, подушки, пухові куртки), шкіряні і замшеві вироби (сумки, ремені, взуття).
Як відбувається переробка?
Отримані від покупців речі бренд H&M відправляє на спеціальний переробний завод. Там отримана сировина ретельно сортується співробітниками.
Одяг після переробки стає текстилем для прибирання (наприклад, серветки), ізоляційним матеріалом, ущільнювачами, абсорбентами і ін. Велика частина таких відправляється на виробничі концерни по автомобілебудуванню, виробництву непродовольчих товарів.
З яких матеріалів шиють одяг H&M?
Бренд H&M відноситься до числа тих виробників, які піклуються про навколишнє середовище. Компанія плавно, але впевнено переходить на екологічно чисті матеріали, щоб убезпечити своїх клієнтів. Тому кожен матеріал попередньо проходить ретельну перевірку відповідно до встановлених стандартів і норм. Щодо індексу стійкості тканин (до розкладання в навколишньому середовищі і нанесення їй іншого збитку) проводиться детальний аналіз, надається кінцевий звіт. Зазвичай перевірці підлягають такі показники:
- BCI;
- OCS;
- RWS;
- FSC;
- GRS.
Компанією H&M використовуються тільки ті матеріали, які відповідають встановленим нормам.
Використовувані матеріали
Всі матеріали, з яких виробляється брендовий одяг H&M, сертифіковані, гіпоалергенні, абсолютно безпечні для здоров'я людини, тварин і навколишнього середовища.
Переважно використовуються такі види тканин:
- Бавовна. Продукт натуральний, чистий, ідеальний для чутливої шкіри, добре пропускає повітря.
- Поліамід (перероблений). Отримують від переробки вторинної сировини. Він володіє необхідною еластичністю, чудово облягає тіло, при цьому не заважає руху. Підходить для виробництва нижньої білизни, панчох, колготок.
- Поліестер (перероблений). Це продукт одержують від переробки пляшок (з ПЕТ). Матеріал має масляну основу. Такий матеріал часто застосовується для спортивного одягу, деяких видів лосин, футболок, іншого.
- Шерсть (перероблена). Сировина підходить для виготовлення верхнього одягу, теплих светрів, шарфів, шапок і іншого.
Створення нових речей з переробленої сировини дозволяє зменшити кількість забруднення на планети, покращити екологічний стан. Тому кожен покупець одягу H&M вносить свій внесок в збереження навколишнього середовища.
Органічний шовк
Матеріал виготовляється на спеціальних підприємствах, де розводиться рідкісний вид комах – шовковичні гусениці, які живуть на тутових деревах. Мабуть, це одна з найбезпечніших тканин в світі, екологічно чиста і безпечна.
Найчастіше органічний шовк перевершує за показниками звичайний. Використовується для виробництва нижньої білизни, деяких видів спального та домашнього одягу, а також сорочок, блуз, топів та іншого.
Як підібрати розмір одягу i взуття H&M?
Підібрати відповідний розмір одягу неважко, оскільки виробник вказує як російські, так і європейські параметри. Перш ніж перейти до купівлі, необхідно провести заміри. Отримані дані слід порівняти з інформацією в розмірної таблиці.
Купити кофту, сорочку або верхній одяг можна, зробивши наступні виміри:
- обхват грудей визначається по найбільш виступаючим точкам;
- обхват грудної клітки – за обсягом під грудьми;
- обсяг талії вимірюється в самій вузькій частині;
- довжина рукава визначається виміром від плеча до зап'ястя.
Вибір штанів, брюк і джинсів вимагає наявності наступних параметрів:
- зросту;
- довжини зовнішнього шва;
- довжини внутрішнього шва.
Заміри найкраще проводити в розслабленому стані, тому допомога сторонньої людини буде доречною. Також можна визначити потрібний розмір за допомогою зручних речей зі свого гардероба.
Правильно встановити величину взуття допоможе аркуш паперу. Знімати мірки потрібно з правої та лівої ноги. Тримаючи олівець перпендикулярно поверхні, відзначте виступаючі точки п'яти та великого пальця. Порівняйте довжину стопи правої та лівої ноги. Правильний розмір – більший. Взуття для дорослих від шведського мас-маркету маломірить, а дитяче повністю відповідає опису.
Розмірна сітка верхнього одягу
Діапазон розмірів жіночого одягу, який випускає H&M, варіюється від 32 до 62. У міжнародному маркуванні – від XS до 2XL. Чоловічі вироби випускаються від 35 до 45 розміру. В'язаний і трикотажний одяг зустрічається й у великих розмірах.
Для того щоб підібрати жіноче або чоловіче вбрання, необхідно виміряти обхват грудей, талії, стегон. Також необхідно заміряти внутрішній шов штанів – це важливий параметр, який не дозволить придбати короткий одяг. Після проведення замірів потрібно зіставити отримані значення з даними в таблиці та визначити свій розмір одягу H&M.
Розміри верхнього жіночого одягу H&M
INT | EU | Грудь (см) | Талия (см) | Бедра (см) |
XS | 32/34 | 76-80 | 60-64 | 84-88 |
S | 36/38 | 84-88 | 68-72 | 92-96 |
M | 40/42 | 92/96 | 76-80 | 100-104 |
L | 44/46 | 100-104 | 84-88 | 108-112 |
Xl | 48/50 | 110-116 | 94-100 | 117-122 |
2XL | 52/54 | 122-128 | 106-112 | 127-132 |
3XL | 56/58 | 134-140 | 118-124 | 137-142 |
4XL | 60/62 | 146-152 | 130-136 | 147-152 |
Розміри верхнього чоловічого одягу H&M
INT | EU | Грудь (см) | Талия (см) |
XS | 35/36 | 80-84 | 68-72 |
S | 37/38 | 88-92 | 76-80 |
M | 39/40 | 96-100 | 84-88 |
L | 41/42 | 104-108 | 92-96 |
XL | 43/44 | 112-116 | 100-104 |
2XL | 45/46 | 120-124 | 108-112 |
Варто звернути увагу на те, що трикотажні речі більше заявленого на 1 розмір. А всі вироби, які облягають фігуру, точно відповідають параметрам з таблиці.
Розмірна сітка білизни
Компанія H&M випускає безліч моделей спідньої білизни – чоловічої та жіночої, також можна знайти спортивні комплекти. Вам потрібно виміряти обхват талії, стегон і грудей, щоб вибрати ідеальну модель. Для визначення розміру жіночого бюстгальтеру необхідно встановити обсяг під грудьми і по самій виступаючій точці грудей. При цьому не варто одягати ліф з пуш-апом для вимірювань.
Размер | 34 | 36 | 38 | 40 | 42 | |||
Обхват груди | 80 | 84 | 88 | 92 | 96 | |||
Обхват под грудью | 68-72 | 68-72 | 73-77 | 78-82 | 82-94 | |||
Размер | 65A | 70A | 70B | 75A | 80A | 70C | 80D | 90B |
Обхват груди | 77-79 | 82-84 | 84-86 | 87-89 | 92-94 | 86-88 | 98-100 | 104-106 |
Обхват под грудью | 63-67 | 68-72 | 68-72 | 73-77 | 78-82 | 68-72 | 78-82 | 88-92 |
Размер | Обхват талии | Обхват бедер | Обхват груди |
2S/32 | 64 | 84 | 80 |
XS/34 | 68 | 92 | 84 |
S/36 | 72 | 96 | 88 |
M/38 | 76 | 100 | 92 |
L/40 | 80 | 104 | 96 |
XL/42 | 84 | 108 | 100 |
2L/44 | 88 | 112 | 104 |
3XL/46 | 94 | 117 | 108 |
4XL/48 | 100 | 122 | 116 |
Для визначення розміру жіночих трусиків потрібно ознайомитися з даними в наступній таблиці:
Размер | Обхват талии | Обхват бедер | Обхват груди |
2S/32 | 64 | 84 | 80 |
XS/34 | 68 | 92 | 84 |
S/36 | 72 | 96 | 88 |
M/38 | 76 | 100 | 92 |
L/40 | 80 | 104 | 96 |
XL/42 | 84 | 108 | 100 |
2L/44 | 88 | 112 | 104 |
3XL/46 | 94 | 117 | 108 |
4XL/48 | 100 | 122 | 116 |
Щоб правильно підібрати розмір чоловічих трусів, треба керуватися такими даними:
Размер | XS | S | M | L | XL | XXL |
Обхват талии | 70-72 | 76-80 | 84-88 | 92-96 | 100-104 | 108-112 |
Обхват бедер | 87-90 | 93-96 | 99-102 | 105-108 | 111-114 | 117-120 |
Ці параметри запропоновані для того, щоб покупці мали уявлення про те, який розмір спідньої білизні від компанії H&M їм підійде.
Розмірна сітка взуття
Бренд H&M випускає різноманітні моделі чоловічого та жіночого взуття, яке можна замовити на сторінках інтернет-магазину Kasta.ua. Але перед тим як придбати вподобану модель, необхідно визначити свій розмір. Для цього потрібно взяти аркуш паперу, встати на нього і обвести стопу. Далі за допомогою рулетки слід виміряти відстань від кінчиків пальців до п'яти. Ця довжина і буде вашим розміром. Залишається зіставити її з розмірної сіткою взуття, яка представлена нижче.
Розміри жіночого взуття H&M
EU | Стопа (см) |
35 | 22,3 |
36 | 23 |
37 | 23,6 |
38 | 24,3 |
39 | 25 |
40 | 25,6 |
41 | 26,3 |
Розміри чоловічого взуття H&M
EU | Стопа (см) |
38 | 24,3 |
39 | 25 |
40 | 25,6 |
41 | 26,3 |
42 | 26,9 |
43 | 27,6 |
44 | 28,3 |
45 | 29 |
Будьте уважні – ввечері нога може трохи набрякати, тому, якщо ви плануєте бути у взутті весь день, краще проводити виміри в цей час доби.
Розмірна сітка дитячого одягу
Розміри одягу для дітей діляться на категорії 0-24 місяці і від 1 до 14 років. Всі моделі обов'язково маркуються.
Розміри одягу H&M для дітей 0-24 місяців
Возраст | Рост (см) | Грудь (см) |
0 | 44 | 31,75 |
0-1 | 50 | 36 |
1-2 | 56 | 38,5 |
2-4 | 62 | 43 |
4-6 | 68 | 45,5 |
6-9 | 74 | 47 |
9-12 | 80 | 49,5 |
12-18 | 86 | 50,75 |
1½-2 | 92 | 52,5 |
Розміри одягу H&M для дітей 1-14 + років
Возраст | Грудь (см) | Талия (см) | Бедра (см) |
1½-2 | 52,5 | 50,5 | 53 |
2-3 | 54,25 | 52,5 | 56 |
3-4 | 56 | 54,5 | 60 |
4-5 | 58 | 55 | 62 |
5-6 | 60,5 | 56 | 64 |
6-7 | 63 | 57 | 66 |
7-8 | 65/64 | 58/59 | 70/68 |
8-9 | 68,5/67,5 | 60/61 | 73,5/71 |
9-10 | 71,5/71 | 61,75/63,5 | 77/74,25 |
10-11 | 74,5 | 64/66 | 80,5/77,5 |
11-12 | 78 | 65,5/68 | 84/81 |
12-13 | 80/82 | 66,5/70,5 | 86,5/85 |
13-14 | 82,5/86 | 67,25/73 | 88/89 |
14+ | 85/89 | 68,5/74 | 90/91,5 |
Щоб правильно підібрати модель, слід точно виміряти параметри фігури дитини. Важливо враховувати, що одяг може бути менше або більше на 1-2 розміри. Наприклад, головні убори краще купувати з запасом. Під час вимірів приймаються до уваги такі параметри:
- обхват грудей;
- обсяг талії;
- обхват стегон;
- довжина від стегна.
Іноді до отриманих даних додається 0,5-1 сантиметр. Часто компанія H&M шиє на виріст, тому деякі речі можуть бути більше.