triangle
Видавництво "Ще одну сторінку"
|
1 стежить
    кешбек від 3 ₴
    -25%

    Пародійний текст «Голяндія» Дмитра Бузька є одним із перших так званих антироманів і в українській, і у світовій літературі. Опираючись за засадничі настанови футуристів, автор руйнує традиційну манеру оповіді, конструюючи у своєрідне ціле фрагменти різножанрових текстів — репортажу з місця подій, любовного роману, заміток із літтеорії, а також цілком авангардного для українського читача середини 1920-х кінотексту із притаманними цьому синтетичному жанру динамікою, миттєвим перефокусуванням на різні сцени, різкими змінами оптики й висвітлення місця (й) подій із різних позицій і в різних ритмах. У цьому «лівому романі» окреслено життя сільської комуни, яка є і мікромоделлю сім’ї-родини, і макросвіту — суспільства загалом, із перипетіями та викликами, які регулярно постають перед соціумом: взаємини між бідними й багатими, паралелі між митцями й трудівниками, питання совісті й честі, а також «полові питання», які автор відкрито озвучує і подає варіанти вирішення, що як на 1929 рік звучить доволі відверто. У книзі вміщено нарис Д. Бузька про початки українського кінематографу, оскільки письменник був редактором ВУФКУ й автором кількох кіносценаріїв, зокрема й одного з перших українських фільмів «Лісовий звір» (1926), який написав за мотивами власної автобіографічної повісті.
    кешбек від 3 ₴
    -25%

    Валер’ян Підмогильний (1901–1937) — український письменник і перекладач, представник покоління «Розстріляного відродження», життя якого обірвав сталінський режим. Творче сонце прозаїка зійшло рано: у дев’ятнадцять років видав свою першу збірку, у двадцять — дебютував з перекладом роману «Таїс» Анатоля Франса. Саме завдяки Підмогильному вийшли твори Бальзака, Стендаля, Дідро, Гюго, Вольтера, Меріме українською мовою. Як автор Валер’ян Підмогильний показав себе майстром глибокого психологізму, інтелектуалізму. Він тонко зобразив проблеми міста й села, людини й обставин... Попри різноманіття сюжетів ці риси притаманні всім його творам. Насолодитися мовою, глибиною образів, авторського стилю можна у добірці, куди входять твори: «Сонце сходить», «Важке питання», «Гайдамака», «Остап Шаптала», «Військовий літун», «Історія пані Ївги», «Смерть» та «Повість без назви...» — останній незавершений твір, який називають унікальним прикладом інтелектуального й психологічного роману в українській літературі XX ст.
    кешбек від 3 ₴
    -25%

    > На сторінках цієї книжки вмістилися не лише вибрані оповідання, а й > незакінчена повість «Недокурок», досі ніде не видавана, у якій письменниця > встигла створити оригінальний психологічний портрет головного героя, хоч і не > встигла закінчити його історію. Проте не менш важливу частину книжки становить майже втрачена «Автобіографія» Олени Пчілки — текст, зібраний воєдино з уривків рукописів, машинописів та стародруків, репресованих незадовго по смерті письменниці й розпорошених по темних кутках архівних полиць. Настав час пролити на нього світло.
    кешбек від 3 ₴
    -25%

    Сюжет цієї повісті на позір доволі простий. Недужа жінка прибуває на реабілітацію, зазнає іще травмування, повертається додому знесилена. Однак це не все. Вона таки зазнала й дива, воно її відшукало і сталося. Спомини з минулого і відкриття своєї сексуальності в санаторії для підлітків тісно переплітаються з утисками й наругою, яких Каміла зазнає нині — у реабілітаційному закладі, куди мусить їхати за рекомендацією соцстрахування, інакше її позбавлять виплат і звільнять з роботи. Ейджизм, сексизм, стигматизація іншості, зневага до вихідця з певного регіону — те, що травматично долає героїня, офіруючи себе. Та за подолання випробувань отримує від життя винагороду — і не одну, їдучи із санаторію геть іншою людиною.
    кешбек від 4 ₴
    -25%

    Марина має вдосталь справ: і буденних, і магічних. Вона допомагає новій сусідці з плануванням весілля, організовує Пластовий табір, готує відворотне зілля, долучається до порятунку історичної пам’ятки на Київщині та починає нові стосунки. Останнє турбує найбільше, бо досі жоден хлопець не запалював у ній жаги до інтимної близькості. Серед виру подій і переживань легко загубитися, однак у Марини є подруги, відьомський дар і фамільяр Людовік. Вона впорається. > «Діва, матір і третя» — легке гумористичне фентезі про дружбу, жіночий досвід > і дослідження власної (а)сексуальності.
    кешбек від 5 ₴
    -25%

    Колись Джулія Чайлд стане відомою французькою шеф-кухаркою. Та поки що їй тридцять, надворі Друга світова війна, і вона очолює відділ реєстру таємних документів в УСС — організації, що передувала ЦРУ. Джулія прагне стати справжньою оперативницею. Коли така нагода випадає, вона ризикує всім — і разом із новою посадою в далекій Індії отримує таємне завдання. Героїня побуває в Індії, на Цейлоні, у Бірмі та Китаї, спробує на смак азійські страви й саме життя в Азії, а також зустріне своє кохання! Авторка Діана Чемберс протягом десяти років вивчала найрізноманітніші матеріали про життя Джулії та період Другої світової війни. Результатом став цей роман — з великою кількістю історично точних деталей, дрібкою вигадки й сильною, кумедною, рішучою і чарівною головною героїнею, від пригод якої неможливо відірватися.
    кешбек від 3 ₴
    -25%

    Юлія Шнайдер (1860–1947), відома як Уляна Кравченко, народилася в німецько-українській родині, а проте з дитинства, раз за разом, обирала українську ідентичність. В автобіографічній повісті «Хризантеми» вона згадує перші 17 років свого життя в містечку Миколаїв, що на Львівщині. Її спогади — не просто хронологічний виклад подій, а багатошаровий нарис-спостереження. Адже тут і навколишній побут, і традиції бойків, і мода, і тогочасні громадські та літературні настрої, і захоплення всесвітньо відомими творами й постатями. І все це вдало відтворене рукою уважної, небайдужої дівчини. Уляна Кравченко пише чуттєвий, наче гра на фортепіано, текст, сповнений мінорних нот і ніжності пелюсток хризантем.
    кешбек від 3 ₴
    -25%

    > «Трапляється всяке — от і вся мудрість», — фраза, якою юний Терлес підсумовує > болючий досвід пізнання себе і світу — тілесного, чуттєвого, химерного, > жорстокого й імморального. Саме такого — який перебуває поза поділом на добро > і зло, високе й нице, дозволене й заборонене. В освітньому закладі для хлопців > життя рухається за певним порядком, і змінити його зовсім непросто. Одного вихованця ловлять на крадіжці, та замість відкрити це керівництву школи, однокласники самотужки беруться до перевиховання юного злодія. Ґвалтовно накидаються на нього, чинять наругу, принукують до прислужування, по-менторськи моралізують… Та чи самі вони гідні бути світочами в напучуванні на добро, якщо заступають на ковзьке, випускаючи на привілля звірячу ницість, яка в них нуртує? Який бік обере юний Терлес? Чи заступиться за крадія, а чи під острахом загроженості його участю стане на бік «хибного правосуддя»? Чи випустить він на волю свою хтивість, чи піднесеться до світлого чуття справедливості? Хто ж відає, де пролягає межа між істинним і хибним у кожному з нас? І хіба не раз якийсь досвід ми підсумовували так: «Трапляється всяке — от і вся мудрість»? Австрієць Роберт Музіль створив цей експресіоністичний шедевр ще 1906 року, та заторкнуті теми — ці «вічні питання буття» — безсумнівно актуальні й нині.
    кешбек від 4 ₴
    -25%

    Роман «Темна квітка» (1913), підтекст якого багато дослідників вважають автобіографічним, адже у ньому письменник із вражаючою точністю відтворив свій роман із британською танцівницею і хореографом Маргарет Морріс (1891–1980). Ця розповідь про любовні пригоди охоплює майже 30 років життя і кохання Марка Леннана. Навесні літ, ще студентом, він закохується в дружину свого викладача; у літню пору життя уже знаний скульптор любить заміжню жінку, а під осінь свого життя уже багато років щасливо одружений, герой захоплюється чарівною дівчиною. Три історії кохання, три періоди життя... «Весна», «Літо», «Осінь»... Яка пора подарує щастя? Роман «Темна квітка» значно глибший, ніж просто розповідь про безрозсудну пристрасть. У ньому описано відчай людини, якій потрібно зробити вибір.
    кешбек від 3 ₴
    -25%

    Брати Владко і Начко завжди разом — і по картоплю, і у в’язниці, і шукати розбійницький скарб, аби допомагати нужденним. Навіть у дорослому віці кожен з них обирає шлях, що дасть змогу бути підтримкою громаді й кісткою в горлі «сметанки» суспільства, яка так не хоче прощатися із давно скасованим кріпацтвом. Але випробування на цьому шляху брати Калиновичі — адвокат і редактор — мусять подолати самотужки. Це історія про крихкість переконань і силу самосвідомості, огорнута пригодами й атмосферою світського Львова на порозі змін.
    кешбек від 3 ₴
    -25%

    «...Він завжди мав неприємності з церквою і державою і завжди їм дошкуляв. А ще: він — справжній кьольнець...» — так описує себе один з найтитулованіших класиків німецької літератури ХХ ст. Гайнріх Бьолль в автобіографічному нарисі «І що з того хлопця буде?». Ця книжка — про «золоту пору» юності письменника в добу Ваймарської республіки, що постала на руїнах програної Першої світової війни і стрімко котилася в економічну та політичну прірву, коли від наростання диктатури, терору й війни ще виходило ховатися за шкільними стінами, втікати на велосипеді, зариватись у книжки. І попри розуміння, що катастрофа чигає попереду, вже вистачало сили опиратися повсюдному тиску так, щоб лишитися одним із трьох на всю гімназію, хто псує статистику і не вступає до гітлер’юґенду. Майбутній нобелівський лауреат зростав у Кьольні — місті давньому, неортодоксально католицькому, норовливому й карнавальному, яке він неймовірно любив, тож і в «Хлопцеві» багато згадує його географію, соціальні та політичні виміри, «неблагонадійні», з погляду нацистів, вулиці правобіч від Северинштрасе; старі та нові шляхи до школи, букіністичні крамниці, «точки» торгівлі контрабандним товаром — улюблені маршрути юності.
    кешбек від 3 ₴
    -25%

    Твори збірки написано в 1920–1930-ті роки, здебільшого в них зображено тогочасну дійсність чи недалеке минуле. Бачимо тут екзотичну топографію, екзотичну філософію та ексцентричних персонажів, заглиблених у проблеми буття і сакраментальні шукання. Сюжет оповідань стає другорядним і розчиняється в безмежжі образів, яскравих і трагічних, крізь які проступають риси зловісної доби, а втім, їхній герой існує осторонь війни і революції. А кохання письменник бачить як унікальну силу, здатну змінити світ.
    кешбек від 4 ₴
    -25%

    Томас Гарт і Ґрейс Маколей прожили все своє життя в маленькому містечку Олдлі в Ессексі. Попри три десятиліття різниці у віці, вони — споріднені душі, адже обоє розриваються між відданістю релігії та бажанням досліджувати світ за межами своєї маленької баптистської громади. Водночас, коли Томас поринає у дослідження зниклої астрономки ХІХ століття, привид якої, за чутками, мешкає в маєтку неподалік, — Ґрейс пізнає перше кохання й тікає з Олдлі. Протягом двадцяти років Томас і Ґрейс переосмислюють, що означає кохати і бути коханими, що незмінне, а що мінливе, чи написана наша доля на зірках і чи існує шлях до їхнього возз’єднання. Захопливий, амбітний роман про дружбу, віру та нерозділене кохання, багатий на симетрію та символізм, «Просвітлення» — це мерехтливий плин тексту і найкраща робота Сари Перрі на сьогодні.
    кешбек від 3 ₴
    -25%

    Головний герой роману «Йов. Роман простого чоловіка» (1930) – Мендель Зинґер, глава бідної єврейської родини з Волині, за випадком долі тікає з Російської імперії до Нью-Йорка. Подібно до біблійного Йова, Зинґер – невблаганний праведник, на шляху якого так само випадають поневіряння й випробування. Чи вдасться подолати їх, щоб знову заслужити Божої милості та чуда? Сюжет роману «Фальшива вага. Історія одного айхмістра» (1937) розгортається по другий бік кордону, на Галичині, куди потрапляє колишній військовий Ансельм Айбеншютц як новопризначений інспектор мір і ваг. Тут на «Дикому Сході» імперії постає одвічний конфлікт обставин проти особистості, де можливий лише один переможець.
    кешбек від 4 ₴
    -25%

    Перекладач книжок Андрій іноді вечорами спостерігає зі свого вікна за життям людей, що мешкають у будинку навпроти, приміряючи на себе їхні життя. Одного дощового надвечір’я Андрій опиняється в кав’ярні, де несподівано чує від дивного богемного незнайомця, волоцюги і пияка, химерну історію про сусіда-перекладача Георгія. Виявляється, той загадково зник і невідомо, живий він чи мертвий. Зацікавлений цією історією і маючи записник Георгія з таємничими нотатками, адресу старого помешкання десь у селі та столітню світлину вельми вродливої пані, Андрій вирушає на пошуки. Його затягує у світ, схожий чи то на пекло, чи на чистилище, де примари перебувають поряд із живими, але бачити ці химери можуть тільки двоє. Чи вдасться Андрію натрапити на слід Георгія? Які історії поховані в старому панському домі з баштою-флігелем? Що приховує старовинне люстро і яка доля спіткає самого Андрія? Знання про це відкриваються в час, коли оживають примари.
    кешбек від 4 ₴
    -25%

    Неферура, принцеса і верховна жриця Кемета, донька великої фараонки Хатшепсут, знає, що її обов'язок — служіння народу. Якось вона підслуховує змову свого брата Тутмоса проти матері й розуміє, що потрібно його зупинити за всяку ціну. Коли до гри вступає знавиця, Неферура виявляє, що влада може бути різною і що зараз вона майже її не має. Тепер донька фараонів мусить вирішити, кому вірити і чим пожертвувати, щоби захистити людей, яких любить, перш ніж все зруйнується від рук тирана. Роман «Неферура» єгиптологині й письменниці Малайни Еванз занурює у спекотні інтриги Давнього Єгипту і пропонує погляд на становище жінок при владі тисячі років тому.
    кешбек від 4 ₴
    -25%

    Захопливі епізоди з життя дівчини, яка зростала у фанатичному середовищі протестантів-євангелістів у північно-західній Англії, — кумедні, щемливі, драматичні — химерно переплітаються в постмодерністській оповіді з яскравими фантасмагоріями, навіяними легендами про короля Артура і його лицарів, персонажами казок, мареннями й видіннями, які утворюють у книзі додатковий, символічний вимір, збагачуючи психологічні портрети головних героїнь — юної бунтівниці Джанет і її авторитарної, невблаганної, жорстокої матері. Зіткнення класичного «роману виховання» з творчими знахідками метапрози роблять роман Дж. Вінтерсон унікальним явищем сучасної британської літератури.
    кешбек від 3 ₴
    -25%

    Любов Яновська зростала у двомовній сім’ї, та попри переконання і настанови батька тяжіла до усвідомлення себе як українки, згодом це вилилося у просвітницьку й громадсько-політичну діяльність та відстоювання українськості. Написала близько 100 творів, найпомітніші з яких увійшли до добірки «Тайна нашої принцеси». У творах на соціально-побутову тематику з легкою іронією та психологізмом зображено життя простого люду, який тяжіє до тонкого сприйняття світу. Герої кожного тексту зазнають нищівного впливу міщан, насамперед духовних. Та попри це намагаються зберегти свою цілісність, плекаючи високі порухи духу мов найзаповітнішу тайну. Та чи кожне з цих поривань зможе розквітнути сміливим і відважним квітом, тягнучись до сонця і прагнучи до мрії? Однак завжди треба вірити в ліпше, не занепадаючи духом.
    кешбек від 3 ₴
    -25%

    Зі школи нам відомі імена Михайла Старицького - корифея українського театру, Лесі Українки - «доньки Прометея». А донька першого, близька подруга другої з самого дитинства - Людмила Старицька-Черняхівська - постать нам незнайома. Вона все життя стояла в тіні тих, про кого дбала, а проте творила і працювала не менше, аніж вони. > Її тексти і досі в тіні історії, її спогади досі мало хто чув. Пора пролити на > них світло.
    кешбек від 4 ₴
    -25%

    Захоплений власним вишуканим портретом, Доріан Ґрей ладен укласти фаустівську угоду, аби довіку лишатися молодим і красивим. Парубка дедалі дужче ваблять принади розбещеного подвійного життя, де він може потурати своїм бажанням, залишаючись джентльменом в очах святенницького суспільства. Бо ж усі наслідки морального занепаду відображаються лишень на картині. «Портрет Доріана Ґрея» — декаданський роман про таємне життя і темний бік вікторіанського суспільства, представник якого стикається віч-на-віч із реальністю своєї душі, марнославної та аморальної. Цю книгу про гедоністичне життя, його гріховність і наслідки Оскар Вайлд написав лишень за три тижні, та згодом вона стала одним із доказів проти письменника на суді за непристойність, що він детально викладає в листі до Альфреда Дуґласа «De Profundis».
    кешбек від 5 ₴
    -25%

    Еллорен Ґарднер — онучка останньої Чорної відьми з пророцтва Карнісси Ґарднер, що відтіснила ворожі сили і врятувала ґарднерійський народ під час Війни королівств. І хоча зовні вона копія своєї відомої бабусі, Еллорен не має жодних магічних сил у суспільстві, яке понад усе цінує магічні здібності. Коли в неї з’являється можливість втілити свою давню мрію стати аптекаркою, Еллорен приєднується до своїх братів у престижному Університеті Верпакса, щоби прийняти власну долю, без тіні спадщини її бабусі. Незабаром вона усвідомлює, що на навчання приймають представників різних народів — зокрема крилатих ікаралів, які володіють вогнем,— заклятих ворогів усіх ґарднерійців. Це місце небезпечне для внучки Чорної відьми. На горизонті повстає зло, тиск на Еллорен зростає — і все, що вона раніше знала, піддається сумнівам, а попередні уявлення про світ руйнуються. Її єдина надія на виживання може виявитися серед групи бунтівників... тільки якщо вона знайде в собі сміливість довіряти тим, кого її вчили боятися.
    кешбек від 3 ₴
    -25%

    Максим Рильський знаний насамперед як поет і перекладач, та мало кому відомо про його прозовий доробок. Оповідання раннього періоду — це переважно ліричні етюди, пройняті елегійними настроями, хоча інколи й романтично забарвлені. Це й літературні казки, і малюнки, втілені в слова, і враження від зачарування природою та великоднім ранком, а також потуга епічного полотна «Веселі брати», яке постало зі споминів про гімназійних товаришів. Добірка містить есеї із циклу «Вечірні бесіди», спогади про сучасників, оповідки й бувальщини про дозвілля, збуте на полюванні й рибальстві, міркування про театр і культурні здобутки. > А в мандрівних нотатках переважає ліричне сприйняття світу незнаних країв, > враження від пейзажу й архітектури, гастрономічні чарунки, а також тепло > зустрічей зі світовими митцями, зокрема від гостини в Луїса Арагона та подив > від споглядання картини «Голуб миру» Пабло Пікассо.
    кешбек від 4 ₴
    -25%

    Перед нами повоєнна Німеччина очима двох одинадцятирічних хлопців — Генріха Брілаха й Мартіна Баха. Вони з різних сімей за достатком і суспільним становищем, але з однаковим тягарем — у кожного війна забрала батька. Пожовклі фотокартки замість господарів осель, злидні й розквіт чорного ринку, молоді, але вже беззубі вдови, діти з гострим відчуттям «неморального», пристосуванці, які нашвидкуруч скидають нацистську форму, — автор препарує страшну тогочасність не для співчуття, а щоб показати ціну відплати суспільства, з активної чи мовчазної згоди якого жага до руйнації світу обернулася внутрішньою руїною кожного.
    кешбек від 4 ₴
    -25%

    Варіс Дірі, відома модель сомалійського походження, розповідає історію своєї подорожі з пустелі до модних подіумів. Одна з дванадцяти дітей, вона народилася в родині кочівників у Сомалі. Життя в пустелі з верблюдами й козами не назвеш легким, та Варіс його любила, попри жорстокі традиції щодо жінок. Варіс стала жертвою такої традиції — обрізання — геть дитиною: їй було всього п’ять років. А коли батько спробував видати її заміж за 60-річного незнайомця в обмін на п’ять верблюдів, дванадцятирічна Варіс утекла. Її шлях розтягнувся у просторі й часі, а ще виявився нерівним й небезпечним, як земля, на якій вона виросла. Історія Варіс Дірі — це відвертий автопортрет життя жінки, чий дух захоплює так само, як і її краса.