triangle
Видавництво "Ще одну сторінку"
|
1 стежить
    кешбек від 3 ₴
    -25%

    Грицько Григоренко — творчий псевдонім української письменниці Олександри Судовщикової, за чоловіком — Косач. Попри її участь у «Плеяді», громадську та літературну діяльність, а також належність до родини Косачів, Олександра зовсім загубилася в тіні історії. Сучасники захоплювалися психологізмом в її оповіданнях, неприкрашеним і щирим змалюванням життя села, відчуттям струн душі, що звучали лише кілька секунд. А вже сучасники наші, за сто років після смерті письменниці, мають змогу пізнати справжню Олексанру — Шурочку, Сашика, як називав її Михайло, — через її пронизливий і щемкий лист-щоденник до коханого чоловіка, який помер після всього десяти років подружнього життя. Саме тут відкривається незмірна глибина туги, скорботи, сповіді Грицька Григоренка, досі відомої лише як невістки Олени Пчілки та дружини Михайла Косача.
    кешбек від 3 ₴
    -25%

    «Двері в день» — перший в українській і світовій літературі футуристичний роман, якому притаманні деструктивна структура та змішування жанрів. Разом із героєм Теодором Гаєм ми ледь чи водночас опиняємося у вирі подій і курйозів його нинішнього — цілком пересічного життя (паралельно з яким розгортається альтернативна детективна історія на межі із горором), минулого життя, у якому заклалися підступи сьогодення, й майбутніх альтернатив, яких може сягнути герой, наважившись зробити вибір і ступити у двері в новий день. Та в одній із альтернативних ліній він обирає двері в ніч, а ще в одній опиняється в первісно-общинному ладі, ставши персонажем олійної картини, яку угледів у вітрині магазину. Альтернативи до футуризму письменницькі експерименти Ґ. Шкурупія сягають у атмосферно джазовому тексті «Чучупак», де важить радше поетика і ритміка тексту, його образність та екстатична сила, що постає із поєднання лібідо і мортідо, з еротизації смерті. Хоча це й перший в українській літературі текст, у якому окреслено й зафіксовано події Холодноярського повстання. А в коротенькому блюзовому романі «Міс Андієвна» письменник в образі чарівної балерини, яка танцювала на ліхтарях, а нині ночує в парку і побирається по миску супу, означує стару й викинуту на задвірки Європу, без якої світові змовники-голодранці сподіваються прожити.
    кешбек від 3 ₴
    -25%

    > Олекса Стороженко відомий насамперед веселими оповіданнями про чортів і > «прикрих баб», та справжню любов він плекав саме до історичної минувшини. > Мандруючи у службових справах, письменник полюбляв знайти старожила і > розпитати його про колишні часи, — нерідко це виливалося в унікальні історії. Проза Стороженка просякнута духом козаччини й тугою за безповоротно втраченим минулим. Поряд із замальовками-гуморесками письменник фіксує на папері загублені дні слави запорожців і гайдамаків, збирає народні легенди й бувальщини, записує фольклор. Крім того, Стороженко мав на меті створити «українського Фауста» в образі легендарного Марка Пекельного, що мандрує на межі між цим і тим світом. Якби не передчасна смерть автора — хтозна, чи не став би цей твір поряд з Енеїдою і Чорною радою. Наслідуючи приклад письменника, можемо й ми поринути в минуле, збережене хіба на сторінках книжок, і оживити його, як робив це Олекса Стороженко, створюючи «Споминки про Микиту Леонтійовича Коржа», «Дороша», «Марка Проклятого» та інші неповторні твори.
    кешбек від 3 ₴
    -25%

    > У книжці Наталії Романович-Ткаченко «Нас кличуть гудки» подано нариси, > оповідання, спогади, друковані за життя письменниці. Вона пише про буремну добу початку ХХ ст. Її твори — почасти автобіографічні — пронизані настроями епохи, оповідають про події та долі людей на межі століть. У них розкрито конфлікт старої й нової моралі, суспільну психологію тих часів, порушено питання жіночої емансипації, кохання і одруження, внутрішньої свободи в щасливому шлюбі. Її героїні дошукуються гармонійного поєднання особистого життя, материнства і громадської діяльності. З-під пера авторки прозирає ідеал жінки — як незалежної, сильної, інтелектуальної, творчої особистості. А тексти наповнено атмосферою шаленого темпу тогочасного життя, його стрімкого руху й мінливості, що цілком притаманно і нашому буремному часу.
    кешбек від 3 ₴
    -25%

    Андрій Чайковський (1857—1935) — найбільше відомий зі школи своїми пригодницькими повістями про часи Козаччини. Зокрема повість «Віддячився» (1913) занурює у побут Запорізької Січі очима врятованого від татар кучерявого дітвака Івася. Романтичний стиль оповіді пробудить теплі спогади про славну козацьку минувшину. Натомість «Четверта заповідь» (1930) вибудовує образи галицького життя початку ХХ століття. Тут спостерігаємо протистояння батька-«мужика» і сина, що от-от стане священником. Чайковський через оповідь зважує непорушність заповіді про безумовну повагу до батьків. Обидва тексти у жвавому стилі занурюють у колорит епох і спонукають йти з героями пліч-о-пліч.
    кешбек від 7 ₴
    -25%

    Події цієї документальної книжки розгортаються навколо київського будинку письменників Роліт. Саме тут мешкали або гостювали такі яскраві постаті української літератури ХХ ст., як П.Тичина, М.Рильський, М.Бажан, Ю.Яновський, І.Кочерга, Остап Вишня, О.Корнійчук, У.Самчук, О.Кундзіч, О.Гончар та інші. Герої книжки постають живими людьми зі своїми радощами та печалями, творчими злетами та падіннями, кумедними епізодами та життєвими драмами. Таємна співпраця з НКВД, вимушене фальшування автобіографій, труднощі професійної реалізації, плагіат як трамплін для кар’єри, знищення конкурентів за допомогою «адмінресурсу», гонорари й заборонені книжки, квартирне питання та взаємини з рідними — усе це реалії літературного повсякдення в країні здійсненої антиутопії. Розвідки спираються на маловідомі факти, виявлені в численних архівах чи записані з усних спогадів. Автори будують розповідь як захопливий детектив, розглядають різні версії, намагаючись разом із читачем проникнути в закулісні таємниці радянського літпроцесу. Для тих, кого цікавить історія, хай і неприкрашена, гірка, але правдива, а також усіх, хто любить українське письменство й прагне пізнати його глибше.
    кешбек від 3 ₴
    -25%

    У маленькому військовому містечку, десь серед лісів американського Півдня 1930-х років вибудовується багатокутник взаємин між службовцями. Перед нами постає гарнізонне життя двох родин — капітана Пендертона і його дружини Леонори, кокетки і вправної наїздниці, та майора Ленґдона і його тендітної дружини Елісон — і як повсякденну рутину їхнього життя змінив своєю з’явою рядовик Вілліямс. Кожен із героїв відкриває в собі або для себе щось незнане — те, що досі було забороненим і стигматизованим, а тепер відкривається як тайна. Роман «Відблиски в золотому оці» К. Маккалерс зачіпає незарадні питання любові й ненависті, хоті і плоті, життя і смерті, зауважуючи: будь-що у світі може видаватися лишень відблиском — геть відмінним від того, чим є насправді.
    кешбек від 5 ₴
    -25%

    Фінлі Тай — молодий інженер, що працює на Ґюстава Ейфеля у розпал підготовки до будівництва легендарної вежі. Проте, крім того, він є позашлюбним сином англійського графа, з яким не спілкується уже багато років. Фін ледве зводить кінці з кінцями, намагаючись знайти інвесторів для свого роботодавця, та паралельно опікується юною кузиною — танцівницею балету. І тільки вечорами у підпільному гей-клубі, в оточенні справжніх друзів він може видихнути і побути самим собою. Одного разу біля театру, очікуючи на кузину, Фін зустрічає загадкового незнайомця, яким виявляється заможний парижанин Жільбер Дюе. Поступово новий приятель умовляє Фінлі Тая вдати із себе спадкоємця свого батька і знайомить із вершками суспільства. Павутина брехні та таємниць обплутує головного героя, і те, що мусило вирішити всі проблеми, породжує нові пригоди — захопливі, несподівані і страшні…
    кешбек від 4 ₴
    -25%

    З появою Сонячної машини ніхто більше не мусить працювати, щоб заробити на прожиття. Це порятунок для цивілізації і водночас передвісник її кінця — адже винахід змінює світ. А втім, не все так погано... «Сонячна машина» — перший український фантастичний роман. Як і тогочасна дійсність, він відображає різні, навіть протилежні тенденції. Любовні лінії у сюжеті переплітаються з міркуваннями про справедливість і загальнолюдське добро, а яскраві описи природи чергуються із вчинками, до яких героїв спонукає обов’язок. Попри художню неоднорідність і наївність фантастичного компоненту, «Сонячна машина» здобула вагоме місце в українській класиці й досі заслуговує на увагу.
    кешбек від 3 ₴
    -25%

    У добірку «Листи з Криму» увійшли твори з різних прижиттєвих видань і друковані в популярній періодиці 1920–1930-х років. У ранніх творах Тенета-новеліст залучив елементи автобіографізму, виступає то від імені голодного поета («Голод»), то від імені брата, який тужить за померлою сестрою («Місто»), то від імені закоханого юнака («Мусема», «Маріяка»), а то й із гумором розповідає про упадання гурту парубків за однією дівчиною («Листи з Криму»). Це зразки лірико-імпресіоністичної прози з душевними переживаннями та роздумами героя, глибоким психологізмом.
    кешбек від 3 ₴
    -25%

    Шляхтич Речі Посполитої, політичний, громадський і літературний діяч Ян Щасний Гербурт помирає за день до початку 1617 року. Збіднілий вельможа Северин, що став свідком боротьби тіней за його душу й самої смерті, бере на себе роль «парсуни» магната — за старим звичаєм, він супроводжуватиме тіло Яна Щасного на похороні в його одязі й подобі. А доти Северину належить пізнати суперечливу персону свого колишнього благодійника, розгадати внутрішній і зовнішній світи Добромильської околиці та її мешканців, а тимчасом знайти ключ і до власної душі. Історичний роман Галини Пагутяк «Магнат» не можна назвати біографічним — це лише відгомін на периферії історії, про яку ми майже не знаємо.
    кешбек від 4 ₴
    -25%

    Викладачка письменницької майстерності, яка втратила друга через самогубство, отримує у «спадок» від нього німецького дога. Сама з величезним собакою в маленькій квартирі, попри заборону тримати тварин удома, героїня намагається через любов до пса пережити втрату та зібрати по друзках своє життя. Це чуттєва історія про горювання та прийняття; надзвичайно особистий щемливий лист до друга; пошук відповідей у літературі та вигадливе мереживо думок і подій, де вже й не відрізнити, що — вигадка, а що — реальне життя... Роман отримав понад 20 різних нагород, зокрема американську Національну книжкову премію в категорії «Художня література» (2018), а 2024 року ввійшов до переліку 100 найкращих книг ХХІ століття за версією The New York Times та був екранізований з Наомі Воттс та Біллом Мюрреєм у головних ролях.
    кешбек від 5 ₴
    -25%

    Олівія Ленґ 2020 року переїхала до старого будинку, визначною рисою якого був сад Королівського садівничого товариства, який заклав видатний садівник Марк Румарі. Він створив сотні садів, але тільки цей єдиний виплекав для себе. У книзі Ленґ розповідає про свою боротьбу за відновлення цього давно занедбаного саду, про любов до садівництва та природи. Проте «Сад супроти часу» — це не посібник з догляду рослин і більше, ніж книга про садівництво. Мандруючи реальними та уявними садами — від «Утраченого раю» Мілтона до елегій Джона Клера, від притулку воєнного часу в Італії до гротескного парку розваг, що фінансується за рахунок рабства, від неймовірної квір-утопії, вигаданої Дереком Джарменом, до спільного Едему, пропагованого Вільямом Моррісом, — Ленґ досліджує сад як історичне явище та його давні асоціації з раєм, піддає сумніву часом шокуючу ціну створення такого раю на землі й розповідає про численні задоволення і можливості садів: не як схованки від світу, а як місця зустрічей і відкриттів, сповненого краси й аромату.
    кешбек від 5 ₴
    -25%

    Говорячи про секс, ми говоримо про жіночність і материнство, зраду та експлуатацію, згоду та повагу, справедливість і рівність, кохання та ненависть, насолоду та біль. І все ж таки з багатьох причин — складних чи ні — так багато з нас про це не говорять. Наші найглибші, найінтимніші страхи й фантазії залишаються замкненими всередині, поки хтось не принесе ключа. А ось і ключ. У цій визначальній для покоління книжці Джилліан Андерсон зібрала і представила анонімні листи сотень жінок з усього світу (разом зі своїм власним анонімним листом). «ХОЧУ» показує, як жінки ставляться до сексу, коли мають цілковиту свободу й анонімність.
    кешбек від 3 ₴
    -25%

    Вирушити на пошуки загубленого діаманта чи заснувати підземне вугільне місто? Герої повістей Жуля Верна обирають все, а поряд з ними вже багато років крокують і читачі захопливих пригод найвідомішого фантаста ХІХ століття. Хай то буде Шотландія чи Південна Африка, непроглядний лабіринт чи тропічна савана, — автор ніколи не залишає байдужим і заохочує пірнути у вир пригод разом з відважними і щиросердними героями, що неодмінно знайдуть правильний шлях. > У книжці вміщено дві ранні повісті письменника — «Чорна Індія» та «Зоря > Півдня» в колоритному перекладі Мирослава Капія.
    кешбек від 3 ₴
    -25%

    Книжка художніх репортажів про важливість і цінність жіночого досвіду проживання війни — в окупації, в евакуації, у статусі біженки, у статусі ВПО, у тилових містах, у прифронтових містах, жінок молодих, жінок старших, з дітьми, з дітьми з інвалідністю, без дітей, з тваринами, із старенькими рідними — і подолання знецінення внеску жінок, які не були на передовій чи у війську, в перемогу. В основі книги — розмови із жінками про виклики, досвіди, емоції, з якими їх зіштовхнула повномасштабна війна. Охоплює теми: краса на війні, знецінення власних страждань і власного досвіду, домашній аб’юз, облаштування життя в евакуації, облаштування життя — власного та дітей — за кордоном, на новому місці, в статусі ВПО чи біженки, втрата дому, поколіннєве ретравмування (історії вірменок, чиї предки тікали від геноциду в Туреччині сто років тому, а потім тікали від війни в Карабасі, і тепер — з Донбасу — це в межах родової історії однієї родини), досвід виживання в окупації і виїзду на безпечні території, про творчість, яка рятує на війні, про бізнес, заснований жінками під час війни, про нову емоційну зрілість, місячні та жіноче здоров’я на війні та розмови про те, яким буде життя після війни.
    кешбек від 4 ₴
    -25%

    «Зниклий безвісти» — перший роман Франца Кафки, незавершений рукопис якого Макс Брод знайшов після Кафчиної смерти 1924 р. і видав під заголовком «Америка»; саме з цього тексту, вочевидь, виростає автор таких славетних творів світової класики, як «Замок», «Процес», «Перетворення». Цей прикметно модерністський «роман виховання» — розповідь про юнака-емігранта, своєрідна історія змужніння, сподівано для Кафки радше сувора й не вельми милосердна, ніж погідна й привітна, повна непередбачуваних поворотів долі, а однак, розказана спокійно й легко, подекуди навіть грайливо, без фаталізму і абсурдности, притаманних пізнішим авторовим творам.
    кешбек від 4 ₴
    -25%

    У мальовничій місцевості графства Шропшир знову знаходять тіло. Специфічне положення, дивна неприродна усмішка, очі спрямовані в небо. Інспекторка кримінальної поліції Імоджен Еванс одразу ж розуміє, що має справу із серійним убивцею. У цьому ж графстві, недалеко від місця подій, живе поглинутий щоденною рутиною Бен. Здається, удача йому нарешті всміхнулася: він знайшов роботу, виграв у лотерею, а його син таки змирився з переїздом і облаштувався на новому місці. Бен навіть не підозрює, що за його життям пильно спостерігають. Ця людина бажає йому справжнього щастя, а після його настання — такої самої щасливої смерті.
    кешбек від 3 ₴
    -25%

    Хоч про кого пише Авґуст Стріндберґ у своїх оповіданнях — затятого парубка, закохану пару, непримиренних ворогів, простих рибалок, непохитного у вірі пастора, афінських мудрагелів, — ніщо не лишає він притіненим, а ніби оголює натуру, показуючи її неприкритою, такою, як є. Руйнує усталені стереотипи, ставить незручні запитання, на які немає однозначної відповіді, піддає сумнівам догмати. Ніби хоче нам сказати: усе в цьому світі може бути непевним, оманливим, просто спокусливою ілюзією... > Стріндберґів простір, уміщений навіть у невеличкий твір, такий глибокий і > багатовимірний, що аж тонеш у ньому в пошуках відповіді.
    кешбек від 3 ₴
    -25%

    Андрій Халепа — перспективний поет, втомлений богемним петербурзьким життям, і зараз він тримає в руках револьвер. Ні, він хоче покінчити з життям не через зраду коханки чи напад того дивного старого зі звинуваченнями у ренегатстві. Чому ж Халепа ренегат, відступник?! І що то за пані була разом зі старим?.. Утім ця зустріч стане знаковою трохи згодом. А поки лунає постріл... Роман написаний Володимиром Винниченком 1915 року, але тема національного питання, й зокрема самоідентифікації, резонує з нашим сьогоденням як ніколи. Деякі фрази персонажів викликають нестримне обурення, інші дивують наївністю, а є й такі, які хочеться розібрати на цитати.
    кешбек від 3 ₴
    -25%

    У збірці «Весняна повідь» представлено оповідання та повісті здебільшого про революційні події 1905–1907 років. Поряд із героями, що кинулись у вир революції, бачимо й інших — «ні холодних, ні гарячих». Вони не підтримують старої імперської системи, але водночас остерігаються майбутніх змін. Чиї голоси так майстерно зображує автор? На окрему увагу заслуговують спогади «Червона лілея» та «Кедр Лівану», присвячені Михайлу Коцюбинському та Борису Грінченку.
    кешбек від 4 ₴
    -25%

    Нам багато відомо про творчість Агати Крісті, її карколомні сюжети та про характерних персонажів. Але що ми знаємо про неї особисто? У 1926 році, на злеті кар’єри, її сімейне життя летіло шкереберть. Арчибальд Крісті, її любий чоловік і ветеран Першої світової війни, заявив, що хоче розлучитися. У відповідь Агата... зникла на одинадцять днів. «Таємниця місис Крісті» — спроба пояснити цей загадковий епізод, якому Агата не дала однозначного пояснення. Розплутуючи клубок біографічних даних, Марі Бенедикт зображає жінку, яка здолала обмеження свого часу й знайшла свій голос — на щастя для майбутніх поціновувачів її творів.
    кешбек від 4 ₴
    -25%

    Напівтони чуттєвості, закладені у слово, жага бажання, що проступає між рядків, легка атмосфера звабливості на сторінках. Вир образів й інтимні всесвіти скидають пута заборон і лягають вишуканими рядками на папері так, ніби потуга нової доби знімає всі табу й випускає їх на волю. Хай то щире кохання чи жагуча пристрасть, патологічна хіть чи ніжна приязнь, – усім цим переплетенням чуттєвого й романтичного, фізичного й ліричного є місце у житті, а отже, у творах митців, зокрема й майстрів слова. У добірці еротичної прози «Гіменей розкутий» вміщено твори українських класиків першої третини ХХ ст. Тут ми натрапимо на сентиментальну історію Б’янки, митарства бахурів, тяжіння до поліандрії, шукання тілесних утіх, «нечестиве кохання» у вирі революції та новітню історію любові Трістана й Ізольди. Такими відвертими у своїх чуттях, утілених у слові, українських митців ми бачимо чи не вперше.
    кешбек від 4 ₴
    -25%

    Луїс Баярд — американський письменник, продюсер, автор історичних романів за мотивами відомих подій. У романі «Вайлди» він піднімає перед нами завісу до однієї з найгучніших і найдраматичніших історій мистецького світу кінця ХІХ ст. — ув’язнення Оскара Вайлда за гомосексуальність. Відомий письменник Оскар Вайлд разом із дружиною Констанс та одним із синів приїздить 1892 року на відпочинок серед сільських краєвидів графства Норфолк. До запрошених гостей приєднується і юний лорд Альфред Дуґлас. Згодом Констанс помічає, що серце чоловіка уже належить не їй… Роман із Дуґласом призводить до ув’язнення Вайлда і до цілковитого краху його родини. Вигнання, поневіряння, роки Першої світової війни, пошуки відповідей на непрості питання — Л. Баярд проникливо розповідає про життя та болі дружини і синів письменника, запрошуючи нас уважніше придивитися до них, щоб розгледіти постать Оскара Вайлда.