triangle
Лабораторія
|
10 стежать
    кешбек від 3 ₴
    -25%

    > Вона прокинулася з думкою про ножі, на сніданок їла тільки кашу, бо навіть ніж > для масла міг би здатися на кривду. Вона продовжує думати про ножі. Дитина > продовжує плакати. Вона — слабка. Вона — нетіпаха. Дитина її перемогла. Вона > боїться виходити з дому, щоб не купити настоянку опіуму, а якщо лишиться, то > тут є ножі. І камін. І сходи. І вікна. Високо, під самісіньким фронтоном. > Дитина плаче. Вона не може взяти її на руки. Через вікна. Через сходи. І не > може піти. Через ножі. Через настоянку опіуму. Тому вона стоїть тут, у дверях, > а дитина плаче. Дитя викликає у неї лихі думки. Своїм криком закликає її до > вічних мук. До народження дитини вона була сповнена світла. Розумна й наполеглива Алетея — Еллі, як ніжно кличе її батько — втягнута в одвічно програшну боротьбу за схвалення та прихильність власної матері — суворої релігійної фанатички, яку хвилюють лише голод бідних і порятунок повій. Навіть коли Еллі стає однією з перших жінок-студенток, яким дозволено вивчати медицину в Лондоні, матері цього недостатньо. Алетея так сильно потребує спокою у світі, де любов та схвалення знищені матір’ю, що перетворює власне життя на біль. І єдиний спосіб втамувати його — нищити власне тіло. ЧОМУ ВАРТО ПРОЧИТАТИ КНИЖКУ «ФІГУРИ СВІТЛА»? * Роман, що змальовує реальний портрет епохи контрастів — бідність проти багатства, суворість проти елегантності, колір проти темряви, ув’язнення проти демонстрації, шлюб проти проституції. * Гостросюжетна історична оповідь про життя жінок під час раннього руху за виборче право у буремну епоху вікторіанської Англії ХІХ століття. * Психологічне, соціологічне та історичне дослідження історії медицини, фемінізму та бідності вікторіанської доби. * Увійшов до короткого списку премії Wellcome Trust Book Prize
    кешбек від 3 ₴
    -25%

    ГЕНІАЛЬНА Й ДОТЕПНА КНИЖКА ПРО ПЕРЕПЛЕТЕНІ ДОЛІ ПСИХОАНАЛІТИКА ЕРНЕСТА ДЖОНСА, ХІРУРГА ВІЛФРЕДА ТРОТТЕРА ТА ҐУРУ ПСИХОАНАЛІЗУ ЗИҐМУНДА ФРОЙДА Розумний, впевнений у собі й надзвичайно амбітний уельський психоаналітик Ернест Джонс був найближчим соратником і найпалкішим учнем Зиґмунда Фройда. Джонс пропагував психоаналіз, як своєрідну світську релігію. Тим часом чоловік його сестри Вілфред Троттер — знаменитий хірург, який врятував життя Ґеорґа V, і став лікарем Фройда під час його лондонського заслання — не піддався чарам фройдизму. Він не сприймав спритних кар'єристів від медицини, не довіряв грандіозним теоріям, був позбавлений пихатості й самозакоханості, що діяло як своєрідна «вакцина» проти Фройда. Від першого психоаналітичного конгресу в Зальцбурзі до хвороби короля Ґеорґа й першої зустрічі Фройда й Троттера — Шеймус О'Магоні не просто розповідає історію трьох визначних постатей, а й розкриває всі секрети сексуальних одержимостей інтелектуальних і богемних кіл Лондона, Кембриджа й Відня. «Ґуру, спільник і скептик» охоплює тридцять переломних років європейської історії, серед якої і творив невдаха-невропатолог із Відня, який здобув світовий вплив. ЧОМУ ВАРТО ПРОЧИТАТИ КНИЖКУ «ҐУРУ, СПІЛЬНИК І СКЕПТИК»? * Приголомшлива історія трьох видатних постатей XX століття — Зиґмунда Фройда, його ревнителя Ернеста Джонса й скептика-хірурга Вілфреда Троттера. * Унікальний погляд на психоаналіз не лише як революційне вчення, а і як частину інтелектуального середовища Європи XX століття. * Книга занурює в культурне життя Лондона, Кембриджа й Відня початку XX століття, охоплюючи драматичні події: від перших психоаналітичних конгресів до змін у світовій політиці й медицині. * Шеймус О'Магоні розкриває не лише інтелектуальні ідеї епохи, а й людські слабкості й одержимості своїх героїв. * Допомагає зрозуміти, як ідеї Фройда і його оточення вплинули на сучасну медицину, психологію і культуру. > «О'Магоні геніально досліджує взаємозв'язки між трьома лікарями: Фройда, якого > багато хто досі вважає одним із найвпливовіших мислителів XX століття; Джонса, > якого зараз пам'ятають лише як «бульдога» Фройда; і, нарешті, Троттера, > майстра й учителя, якого зараз майже не пам’ятають.» - Професор Ендрю Ліс > «Напрочуд чесна і людяна книга, яка кидає виклик і водночас є глибоко > важливою.» - GUARDIAN > «Насичена, смішна й часом сумна історія про сліпу віру, сексуальну > одержимість, гординю та гонитву за славою і багатством.» - Literary Review > «По-бунтарськи відтворює зародження психоаналізу... Чудова книжка.» - The > Telegraph
    кешбек від 2 ₴
    -25%

    Літо, 1916 рік. У небі з’являються перші тіні німецьких дирижаблів, а паризькі чоловіки вирушають на фронт. Для шістнадцятирічного Венсана, який залишається у місті майже сам, в оточенні надмірної любові й турботи жінок, життя має вигляд справжнього тріумфу свободи. Та все змінює перша закоханість у французького солдата Артюра Валеса і знайомство з відомим письменником Марселем Прустом. І десь там, серед листів, сповнених чуттєвих таємниць й одкровення першої пристрасті до французького піхотинця, розпочинається шлях його дорослішання.
    кешбек від 3 ₴
    -25%

    КОЖНОМУ, КОГО ЗАМКНЕНО В МІСЦІ, ЩО НЕ ВІДЧУВАЄТЬСЯ, ЯК ДІМ. Схопивши трохи одягу й заштовхнувши до машини двох маленьких доньок, Кіра Фей вирішує, що настав час покласти всьому край. Вона не знає, що робити й куди втікати, але якщо залишиться, пекло продовжиться... З боку її життя завжди здавалося казкою: добрий і уважний чоловік із взірцевої ірландської родини, галасливі дітки, дім. Ніхто не знав, що насправді Раян контролює кожен її крок, впадає в нестримну агресію, унеможливлює спілкування з друзями й забороняє працювати. Наважившись на втечу, Кіра зазнає труднощів: відсутність житла, коштів та опор — і починає сумніватися у своєму рішенні. Однак найголовнішою цінністю для неї є спокій доньок. Тим часом Раян намагається зробити все, щоб повернути дружину додому… ЧОМУ ВАРТО ПРОЧИТАТИ КНИЖКУ «ГНІЗДО»? * Зворушлива й життєствердна історія жінки, що намагається залишити аб’юзивний шлюб у минулому й розпочати життя спочатку. * Нищівне й напружене зображення газлайтингу й емоційного насилля, що перетворюється на проникливу історію спокути, сім’ї і пошуку нового місця для родинного гнізда. * Актуальна книжка від висхідної зірки ірландської літератури, що сподобається прихильникам творчості Коллін Гувер, Фредріка Бакмана й Енн Тайлер. * Дебютний роман, що вражає глибоким психологізмом й драматичним образом матері, яка здатна на все заради дітей. > Чарівна, божевільна, захоплива й співчутлива книга. Рошін О'Доннелл майстерно > передає глухий стукіт страху й крихкість надії. «Гніздо» демонструє нам, що > найтихіший голос у кімнаті може бути найпотужнішим. - Шейла Армстронґ, авторка > Falling Animals «Гніздо» — незабутній дебют Рошін О'Доннелл, що вражає до глибини душі; захопливе й безкомпромісне дослідження примусового контролю партнером, соціальної нерівності, материнства й жорсткої реальності світу, що замикається перед тобою так швидко, що не залишається вибору. Бездоганно написано. Я була глибокого вражена. - Елейн Фіні, авторка How to Build a Boat > Героїня О'Доннелл — жінка, яку суспільство вирішило ані чути, ані бачити. > «Гніздо» змусить вашу кров кипіти, а серце — нити, й нерідко за одну сторінку. > Це важливий роман. - Клер Кілрой, авторка Soldier Sailor > Рошін О'Доннелл розповідає про тривожну жорстокість і маніпуляції примусового > контролю з проникливістю й емоційною складністю. Її голос є правдивим, > яскравим і важливим. Фінальна присвята — «Кожному, кого замкнено в місці, що > не відчувається, як дім» — говорить усе сама за себе. - Уна Менніон, авторка > Tell Me What I Am > «Гніздо» — це тріумфальний роман. Я прожогом прочитала його. Майстерно > написане безкомпромісне змалювання того, на що готова піти мати, щоб створити > дім для себе й тих, кого любить. - Луїза Нілом, авторка Snowflake
    кешбек від 3 ₴
    -25%

    ШЕДЕВР САСПЕНСУ, НАПИСАНИЙ З ОПОВІДНОЮ НАПРУГОЮ «ДОРОГИ» Й ВИТОНЧЕНИМ ЖАХОМ КЛАСИКА СТІВЕНА КІНГА Там щось є… Ніхто не знає, що це і звідки воно прийшло. Щось невидиме і моторошне причаїлося поруч. Достатньо лиш одного погляду на цю невідому сутність — і люди вчиняють самогубство. Минуло п’ять років відтоді, як усе почалося. Світ поринув у хаос і лиш невелика група людей зуміла вижити. Серед них — Мелорі і її двоє дітей. Вони ховаються у покинутому будинку біля річки звідки мріють втекти туди, де будуть у безпеці. І тепер, коли хлопчику і дівчинці виповнилося чотири роки, настав час для ризикованої подорожі: тридцять два кілометри вниз по річці на човні. Із зав'язаними очима, оточені звуками, одночасно знайомими й страшними, вони покладаються лише на власну інтуїцію й загострені відчуття. Один неправильний крок — і вони загинуть. Але чи можливо вціліти у світі, який поглинуло безумство? Куди несе їх човен? І чи існує ще хтось, кому можна довіритися, доки щось, приховане темрявою, слідує за ними… ЧОМУ ВАРТО ПРОЧИТАТИ КНИЖКУ «ПТАШИНИЙ КОРОБ»? * Монстри, яких не можна бачити, ідея виживання на слух та інтуїцію і людська психіка в умовах ізоляції. * На основі роману Netflix і данська режисерка Сюзанна Бір зняли однойменний постапокаліптичний фільм жахів (2018) із Сандрою Буллок у головній ролі. * Найкращий горор за версією Goodreads (2014) * Премія Брема Стокера за найкращий дебютний роман (2015) * Премія Michigan Notable Book (2015) * Дія роману відбувається в апокаліптичному світі недалекого майбутнього, який не дозволяє відірватися від читання. * Тривожний трилер, який порівнюють з «Птахами» Гічкока, а також з кращими творами Стівена Кінга й культового фантаста Джонатана Керролла > Це книжка, яку треба читати на одному диханні, і те, через щілинки між > пальцями. Ніколи ще не було історії жахів, схожої на цю. Джош Малерман справді > неперевершений.- Hugh Howey, New York Times bestselling author of Wool > У дусі Гічкока. Надзвичайно сильне дослідження сучасного психологічного > терору. - USA Today > У цьому абсолютно переконливому романі тисячі тонких штрихів, але жодних > прикрас — він настільки добре, майстерно, прямолінійно написаний, що я читав > його зі справжнім захопленням. Джош Малерман виконує свою роботу, як спритний > і мудрий ангел. - Peter Straub
    кешбек від 2 ₴
    -25%

    Наше минуле має на нас більший вплив, ніж ми можемо уявити Чи замислювались ви скільки таємниць приховано серед старовинних фотографій і туманних спогадів вашої родини? І як багато історій досі залишаються нерозказаними, а зв’язки із далекими близькими — втраченими? Книжка «А тепер і спитати немає в кого» — це практичний путівник у світ генеалогії, що допоможе крок за кроком зібрати і зберегти навіть найменші уламки родинної пам’яті. З чого розпочати дослідження свого роду, як шукати інформацію, аналізувати документи, працювати з архівами, фотографіями і ДНК-дослідженнями — українська етнологиня Анна Ніколаєва детально і водночас доступно пояснює, як дізнатись більше про власну родину і зрозуміти себе. Адже коріння відлунює в нас сильніше, ніж здається. Потрібно лиш встигнути запитати.
    кешбек від 4 ₴
    -25%

    Управлінські виклики сучасного бізнесу дуже схожі на ті, з якими стикаються в морській піхоті. Менеджери повинні знаходити способи мотивувати команду в особливо скрутні часи, коли бонуси і підвищення зарплат неможливі. Вищий менеджмент повинен культивувати лідерство і лояльність в організації. А їхня спільна мета — це перемога на ринку. Колишні морські піхотинці Ден Керрісон і Род Волш пропонують зазирнути за лаштунки взірця лідерства світового класу — Корпусу морської піхоти США, що вже понад 200 років досягає успіхів у сферах мотивації, підготовки й управління. «Вірний завжди. Бізнес-лідерство на принципах морської піхоти» — це унікальний кишеньковий довідник з лідерства, наповнений принципами й методами, що забезпечували успіх морських піхотинців у найскладніших умовах, і який допомагає формувати високоефективну культуру лідерства й управління. Це надійний путівник для тих, хто готовий перемагати. ЧОМУ ВАРТО ПРОЧИТАТИ КНИЖКУ «ВІРНИЙ ЗАВЖДИ. БІЗНЕС-ЛІДЕРСТВО НА ПРИНЦИПАХ МОРСЬКОЇ ПІХОТИ»? * Видання доповнене передмовою командира добровольчого підрозділу «Хартія» Всеволода Кожемяко. * Натхнення для тих, хто прагне досягти вершини в кар’єрі і створити команду, здатну перемагати в умовах жорсткої конкуренції. * Унікальний кишеньковий довідник з бізнес-лідерства, наповнений принципами, що розроблялися морською піхотою протягом тривалого часу, а також сміливими, новаторськими інноваціями, що з'являються сьогодні. * Успішні методи рекрутингу морської піхоти, користі й актуальні для бізнес-спільнот, що готові залучати і утримувати найкращих кандидатів. > «Понад двісті років морська піхота США досконало виконує свої завдання, попри > те, наскільки вони складні. Унікальна культура морських піхотинців і чудові > лідерські якості, які привели до успіху на полі бою, містять багато корисних > уроків для будь-якої високоефективної організації. У своїй книзі Керрісон і > Волш відобразили геніальність цієї перевіреної часом системи на благо всіх, > хто прагне її вивчити.», - Фредерік Сміт, генеральний директор FedEx, колишній > капітан морської піхоти США > «Три найважливіші уроки морської піхоти, які необхідні для кожного успішного > бізнесу, — це створення ефективної команди, усвідомлення того, що немає > пагорбів, на які не можна піднятися, а також наявність відданості та > сміливості, щоб підкорити їх. «Вірний завжди» дає глибоке розуміння цих та > інших уроків, які дійсно спрацьовують.», - Рассел Мейєр-молодший, голова та > головний виконавчий директор, Cessna Aircraft Company > «Написана в розмовному стилі, що спонукає до роздумів бізнес-лідерів на > конкурентному комерційному ринку, «Вірний завжди» пропонує проникливий погляд > на принципи лідерства Корпусу морської піхоти. Оскільки багато з цих > перевірених часом методів лідерства також актуальні і можуть бути адаптовані > для неприбуткових корпорацій, в результаті вийшов унікальний довідник, який > може зацікавити навіть більшу аудиторію читачів, ніж передбачає його назва.», > - Маргарет Брюер, бригадна генерал морської піхоти США у відставці
    кешбек від 5 ₴
    -25%

    Всеохопна, відверта та захоплива біографія європейської лідерки, яка 16 років очолювала Німеччину Її легко впізнати за незмінною протягом цих років зачіскою та простого крою жакетами. Однак про дитинство, юність та особисте життя ключової фігури західного політикуму досі відомо вкрай мало. Навіть у рідній країні Меркель залишається загадковою постаттю, а жодному її біографу й досі не вдалося розповісти про неї не як про видатну політичну діячку, а як про особистість і жінку. Журналістка Кеті Мартон зуміла зобразити багатошаровий та різносторонній портрет постаті, якою захоплюються і яку критикують, про яку жартують і яку все ж незмінно поважають. Авторка доповнила цю книжку розмовами з наставниками, друзями та колегами Меркель, збагативши її унікальними історіями, які ніколи й ніде не були розказані. Як їй вдалося перетворити Німеччину на провідну європейську державу? Як людина з такою простою риторикою та зовнішністю спромоглась на політичне довголіття в цифровому світі? Як їй вдалося змінити уявлення про жінку у владі? Як Меркель стала найвпливовішою лідеркою Європи та яка сила характеру стояла за колишньою очільницею німецького уряду? ТЕМИ, ЯКІ ЗГАДУЮТЬСЯ В КНИЗІ КАНЦЛЕРКА * Католицьке дитинство Меркель у Німецькій Демократичній Республіці, яка виявилась зовсім не демократичною * Стосунки з учителями та навчання в школі, де її вважали «дочкою буржуїв» * Захоплення наукою та ставлення до релігії дівчинки, яка виросла у сім’ї священника * Навчання на факультеті фізики, де вона була єдиною дівчиною в групі * Перша закоханість Меркель та загалом її стосунки з чоловіками * Підробітки барменом в університетській студентській спілці * Перші кроки в політиці, інтриги та маніпуляції, які на неї чекали, протистояння з опонентами * Напружені стосунки Ангели з Путіним, Трампом, Обамою * Протистояння російській агресії та політична підтримка України ПРО КЕТІ МАРТОН Кеті Мартон — американська журналістка і письменниця родом з Угорщини. Працює іноземним кореспондентом в ABC News і National Public Radio. ЦИТАТИ ІЗ КНИЖКИ Про спокійну, однак тверду вдачу Меркель: Не можна сказати, що Ангелі Меркель бракує его. Якби бракувало, вона б не зробила таку політичну кар’єру. Коли її якось спитали, з кого вона бере приклад, Меркель сказала: «Із себе. Намагаюсь робити це якомога частіше». Вона змінила людське уявлення про жінку у владі. І все ж, при детальнішому аналізі, загадка Ангели Меркель лише ускладнюється. Вона — найвпливовіша жінка на світовому подіумі, але при цьому не називає себе феміністкою. Попри роботу в політиці, вона любить проводити час із музикантами, співаками, акторами та письменниками. В епоху говірких персонажів, вона поводиться тихо й спокійно. Про непохитність Меркель та аналітичний підхід до всього у житті: Коли голова Світової організації торгівлі Паскаль Ламі попросив Меркель додати в її промови «трохи поезії», вона відповіла: «Я не поет». Спокійний аналітичний підхід до всього виробився у неї коли вона вивчала фізику. Наука навчила її ширше дивитись на державне управління. «Я все продумую починаючи з кінця, з бажаного результату, а потім рухаюсь назад... Важливо те, що трапиться за два роки, а не що напишуть у газетах завтра», — каже вона. Вона не опускається до різних інсинуації та наклепів. І не ловиться на гачок тих, хто таке робить. «Вона не грає в їхні ігри. Вона знає, що добре, а що погано. Знає, коли Путін чи Трамп їй брешуть», — сказав колишній німецький Президент Йоахім Ґаук. Як правило, вона ігнорує їхні маніпуляції та гне свою лінію. Про те, як дівчинкою Ангела проявляла впертість та жагу контролю: Вона почала демонструвати владу досить рано. Друг дитинства Ульріх Шонгайт описує Ангелу як «лідера від самого початку. Якщо треба було щось організувати, вона цим займалась». Швидко виконавши власні домашні завдання, вона допомагала іншим дітям із їхніми. А ще вона любила бути до всього готовою. «Я починала планувати подарунки за два місяці до Різдва. Для мене дуже важливо структурувати своє життя та уникати хаосу». Навіть у дитинстві, їй була притаманна вроджена обережність і жага контролю. Мабуть, найкраще це ілюструє історія про Ангелу на трампліні для стрибків у воду, яку розповіли її друзі. Під акомпанемент сміху й жартів однокласників, Ангела вилізла на триметрову вишку й застигла. Здавалось, ніби вода десь дуже далеко внизу. Але вона не відступила. 45 хвилин вона ходила трампліном туди-сюди, ніби щось вираховуючи. І нарешті, коли пролунав дзвінок на перерву, Ангела пірнула.
    кешбек від 2 ₴
    -25%

    Проїжджаючи рідним краєм, оповідач бачить на повороті вулиці силует — обличчя, схожість якого з його першим коханням вражає в саме серце. Історія, що розпочалась двадцять п'ять років тому із зустрічі двох абсолютно різних підлітків: один, досить сором'язливий, син вчителя, старанний студент і досвідчений читач; інший — селянська дитина, бунтівний, харизматичний і загадковий, улюбленець дівчат. Їхній потяг негайний і недвозначний. Їхні таємні обійми відбуваються з трепетом, сповненим почуттям провини та заперечення. Таємниця, що їх оточує, лише підсилює пристрасть. Але Тома не здатен висловити свої почуття і прийняти себе таким, яким він є. Він зникає з життя оповідача так само несподівано, як і з'явився, залишаючи юному Філіппу рану першого кохання, яка ніяк не загоїться. Коли ця історія закінчується, через роки, автор з нескінченним сумом дізнається, що Тома, який був таким світлим в юності, все життя намагався завадити своїй натурі, приховати її від усіх, тим самим прискорюючи свій трагічний кінець... В епоху нових можливостей перед нашими очима вимальовуються дві долі: однієї молодої людини, що стоїть на межі заперечення очевидного, життя у брехні й страхові, та іншої, яка стане романістом і оповідачем історій. Історія їхнього кохання — це складне і гостре спостереження, звільнене від будь-якого морального осуду, про те, як важко бути самим собою в певних соціальних чи сімейних рамках. І чи можливе щасливе життя за цими рамками? > Коли я був дитиною, моя мама постійно казала мені: «Перестань брехати». Я так > добре вигадував історії, що вона не могла відрізнити правду від брехні. > Зрештою, я заробляв цим на життя, став письменником. Сьогодні я нарешті > слухаюся мами: кажу правду. Вперше. У цій книжці. Відразу попереджаю: жодного > зведення рахунків, жодного насильства, жодного сімейного неврозу. Лише > кохання. Величезне і таємне кохання. Яке врешті-решт наздогнало мене. Автобіографічна історія про пошук і прийняття власної ідентичності. Гостросоціальна оповідь побудована на реальній історії Філіппа Бессона. Роман здобув премію Maison de la Presse і премію Psychologies у 2017 році. Вибір редакції The New York Times Book Review.
    кешбек від 3 ₴
    -25%

    Одного червневого дня 1914 року, коли до Сараєва прибуває ерцгерцог Франц Фердинанд, а Рафаель Пінто зайнятий роботою у батьковій аптеці, світ вибухає. Рафаель не готовий ні до війни, ні до служби в армії. А проте він має йти на фронт. Десь в окопах серед Галичини його фантазії остаточно руйнуються. Війна зовсім не схожа на студентські будні у розпусному Відні, літні прогулянки чи замріяні вечори. Єдине, що тримає Рафаеля на фронті, — любов до свого побратима Османа. Осман на противагу поетичному Рафаелю не має жодних ілюзій щодо війни, він сміливий і завзятий. З ним можна наважитися на будь-що, навіть на втечу. Чи вдасться закоханим здійснити таку авантюру? І чи врятує їх любов на шляху до свободи?
    кешбек від 4 ₴
    -25%

    Свідчення краси, сили і величі друкованого слова Берлін, 1933 рік. Після успіху дебютного роману американська письменниця Алтея Джеймс отримує запрошення від самого Йозефа Ґеббельса взяти участь у програмі культурного обміну в Німеччині. Для дівчини з маленького містечка Берлін здається колоритним багатонаціональним містом, що розквітає в розпал великих змін. Але згодом Алтея зустрічає вродливу жінку, яка обіцяє показати їй справжнє обличчя міста, і опиняється в групі повстанців, які перекреслюють усе, що вона знала. Париж, 1936 рік. Ханна Брехт втекла з Берліна до Парижа, але не втекла від антисемітизму та нацистських симпатиків. З розбитим серцем і почуттям провини вона з головою поринає у роботу в Бібліотеці спалених книг, адже вірить, що за допомогою тихої сили книг зможе протистояти хвилі фашизму, яка насувається на Європу, і спокутувати власні помилки. Але настає день, коли Ханна мусить вирішити, заради чого вона готова жити, а заради чого померти. Нью-Йорк, 1944 рік. Після загибелі чоловіка в бою з нацистами, Вів’єн розпочинає власну війну: запобігає спробам впливового сенатора ввести цензуру на «Армійські видання» — кишенькові книжечки в м'якій обкладинці, які мільйонами відправляють солдатам за кордон. Вона знає, як багато вони означають для солдатів, і єдиний спосіб виграти цю битву — протиставити пропаганді сенатора власну історію — історію таємничої жінки-самітниці, яка доглядає за Американською бібліотекою заборонених книг у Брукліні. Коли Вів вступає у боротьбу з цензурою і занурюється у таємниці недавнього минулого, долі цих трьох жінок перетинаються…
    кешбек від 4 ₴
    -25%

    Ключем до масштабування бізнесу є не талант чи стратегія, а підприємницьке мислення, яке можна (і треба) розвивати. У цьому впевнений Рід Гофман — один із найуспішніших підприємців Кремнієвої долини, засновник LinkedIn та ведучий подкасту «Майстри масштабування», на основі якого і побудована ця книжка. У ній вміщені інтерв'ю із лідерами знакових компаній, включаючи Apple, Nike, Netflix, Spotify, Starbucks, Google, Instagram і Microsoft, а також з тими підприємцями, які тільки розпочинають свій шлях, але вже встигли гучно заявити про себе сміливими стартапами — 23andMe, TaskRabbit, Black List і Walker&Co. Додаючи до цього власний досвід засновника та інвестора, Рід Гофман створює унікальний посібник, який надихне вас переосмислити власну справу.Завдяки захопливому сторітелінгу та глибокому аналізу книжка «Майстри масштабування» розвінчує найпоширеніші міфи про бізнес та ділиться дивовижними істинами, дотримуючись яких можна створити унікальний продукт, який зробить світ кращим. Практичний посібник для власників бізнесів, стартапів та усіх, хто мріє про власну справу, надихне вас переосмислити, як ви ведете бізнес, на основі більш ніж сотні інтерв’ю та включно з великою кількістю нових матеріалів, які ніколи не транслювалися в подкасті. Складається із десяти розділів з історіями та порадами від людей, якими ви вже захоплюєтеся, а також людей, чия подорож тільки починається. Поєднує незабутні історії з практичними ідеями від лідерів світового класу, щоб допомогти вам втілити ваші найбільші, найсміливіші ідеї в реальність.
    кешбек від 3 ₴
    -25%

    Усі ми про щось шкодуємо. Але це не погано чи добре. Це абсолютно нормальна частина людського буття. Та розуміння того, як працює жаль, може допомогти нам приймати кращі рішення, наповнитися енергією і додати своєму життю глибокого сенсу. Опираючись на дослідження в галузі соціальної психології, неврології та біології, Деніел Пінк доводить, що неможливо ні про що не шкодувати. У книжці він використовує найбільшу статистичну вибірку ставлення американців до жалю, яку коли-небудь проводили, а також власне Всесвітнє дослідження жалю, у якому взяло участь 15 000 людей у 105 країнах. Наповнена справжніми історіями людей, структурована і доступно написана, книжка «Сила жалю» змусить вас подивитися на жаль як на щось, що не просто додає нам людяності, але й робить кращими. Та найголовніше — показує, як оглядаючись назад, ми можемо рухатися вперед. ЧИМ ХОРОША КНИГА СИЛА ЖАЛЮ * Відкриває абсолютно новий погляд на жаль і доводить, що це емоція, яку ми досі трактували неправильно. Подає практичні висновки, які реабілітують жаль як позитивну силу. * Класифікує жалі, які ми відчуваємо, на чотири види — фундаментальні, моральні, жалі про брак сміливості і жалі за стосунками. Таким чином не тільки спрощує розуміння цієї емоції, а й демонструє, у якому напрямку нам рухатися, щоб змінити своє життя на краще. * Допомагає переосмислити актуальний стан і дає чіткий інструментарій для того, щоб уникати помилок минулого і користуватися можливостями, які життя дає уже сьогодні. ПРО ДЕНІЕЛА ПІНКА Деніел Пінк — американський письменник, автор семи книжок, найновіша з яких — «Сила жалю». Його книги розходилися мільйонними тиражами по всьому світу, були перекладені сорока двома мовами та отримали численні нагороди. ЦИТАТИ З КНИЖКИ Про контрфактичне мислення: Наша здатність подумки мандрувати в часі й викликати в уяві події та їхні наслідки, яких ніколи не було, — уможливлює те, що логіки називають «контрфактичним мисленням». Розділіть прикметник надвоє — і його смисл стане очевидним. Ми можемо вигадувати події, які суперечать реальним фактам. «Контрфактуали — це яскравий приклад уяви та креативності, які стоять на перетині мислення та почуттів», — вважають Ніл Роуз із Північно-Західного університету та Кай Епстюд з Університету Гронінге-на, два провідних дослідники цієї теми. Саме контрфактуали дають нам змогу уявити, що могло би бути. Про приховування негативних емоцій: Утаювання негативу у вашому емоційному підвалі лише відкладає ту мить, коли вам доведеться відчинити двері й зіткнутися з усім тим безладдям, яке накопичили в собі. Як пише один терапевт, блоковані емоції можуть навіть призвести до «проблем із фізичним здоров’ям, як-от до хвороб серця, захворювань кишечника, головного болю, безсоння й аутоімунних розладів». Від приховування негативні емоції не розсіюються, а тільки посилюються. Вони просочуються назовні й забруднюють ґрунт, з якого ми черпаємо свої життєві сили. Про базові жалі: Щоб виявити базові жалі в собі чи в інших, прислухайтеся до слова «забагато» — байдуже, стосується воно споживання алкоголю, гри у відеоігри, перегляду телевізора, витрачання грошей чи будь-яких інших дій, миттєва спокуса яких перевищує їхню довгострокову цінність. Потім спробуйте розчути слово «замало» — байдуже, стосується воно навчання у школі, заощадження, заняття спортом, гри на музичному інструменті чи будь-якого іншого заняття, що вимагає постійної відданості. Наприклад, одне дослідження серед студентів-спортсменів показало, що найбільше вони шкодують про те, що забагато їдять та замало сплять і тренуються.
    кешбек від 4 ₴
    -25%

    Від експерта, який розуміє обидві сторони одного з найскладніших, суперечливих конфліктів у світі, найсучасніший путівник про Ізраїль та ізраїльсько-палестинське питання. Сьогодні відносини між ізраїльським та палестинським народами є одним із найскладніших конфліктів у світі. «Чи не могли б ви коротко і ясно розповісти про ситуацію у Ізраїлі?» На це питання Даніель Сокач звик відповідати майже щодня. Як голова фонду «Новий Ізраїль», метою якого є збереження рівності та демократії для всіх ізраїльтян по обидві сторони конфлікту, він добре обізнаний з актуальним станом справ на цій території. Ця книжка — спроба розповісти історію конфлікту і примирити столітню боротьбу двох народів. Автор намагається пояснити, чому Ізраїль та ізраїльсько-палестинський конфлікт викликає такі суперечливі думки. Разом із путівником, який проводить читача актуальними проблемами регіону, автор подає історичний огляд країни від біблійних часів до сьогодення. ЧОМУ ВАРТО ПРОЧИТАТИ КНИЖКУ «ПОГОВОРІМО ПРО ІЗРАЇЛЬ»: * Стисло і вичерпно книжка подає історію конфлікту — від його зародження у XIX столітті до останніх обстрілів між Ізраїлем та ХАМАС у травні 2021 року. * Легко, раціонально й з повагою до обох сторін автор заглиблюється в актуальні проблеми, які постали перед Ізраїлем сьогодні та потребують вирішення у найближчому майбутньому — зовнішній вплив, поселення на окупованих територіях та інші. * У кінці книжки подано «Словник конфлікту» для прояснення різних термінів і глибшого розуміння тексту читачами. ПРО АВТОРА: Деніел Сокач — американський активіст, генеральний директор New Israel Fund. На знак визнання лідерства та впливу Сокача неодноразово включали в «Forward 50» The Jewish Daily Forward — щорічний список з п’ятдесяти провідних єврейських осіб, які приймають рішення, активістів і тих, хто має значний вплив на єврейську громаду. ЦИТАТИ З КНИЖКИ ПОГОВОРІМО ПРО ІЗРАЇЛЬ Про перші роки існування Ізраїлю За перші десять років існування Ізраїлю його населення зросло більш ніж у два з половиною рази, до двох мільйонів осіб. У перші роки після проголошення незалежності в Ізраїль іммігрувало понад 140 тисяч уцілілих жертв Голокосту. Молодий Ізраїль переслідували примари таборів смерті. Цієї теми уникали — вона надто розходилась з ізраїльським ідеалом міцного, сильного та самодостатнього «нового єврея», — і водночас її присутність відчувалася скрізь. У 50-х роках по ізраїльському радіо щодня зачитували списки прибулих у країну, сподіваючись, що сім’ям вдасться возз’єднатись. І попри те, що тисячам родин це таки вдалося, жертвам Голокосту було важко вписатися в нове суспільство, а корінні ізраїльтяни не знали, що з ними робити. Про напад єгипетсько-сирійських збройних сил на Ізраїль у Судний день З наближенням жовтня 1973 року ізраїльтяни були зайняті приготуваннями до святкування Ямім Нораїм, а не до війни. За ізраїльською традицією, на перше з цих свят, Ро га-Шана (єврейський Новий рік) євреї йдуть на пляж або в парк, влаштовують сімейні барбекю. А на Йом Кіппур — Судний день, найсвятіше свято року, — по всій країні зупиняється вся робота. Більшість ізраїльських євреїв, навіть невіруючих, у цей день можна побачити або в синагогах, або вдома. Саме там вони й були в Судний день 6 жовтня 1973 року, коли завили сирени, сповіщаючи про повітряну небезпеку. Про поселення на Зеленій лінії на західній стороні Йордану У поселеннях, збудованих по Зеленій лінії на Західному березі річки Йордан після того, як Ізраїль анексував його в Йорданії в 1967 році, проживає понад 440 000 ізраїльських євреїв(217). Ще приблизно 200 000 ізраїльтян живуть у районах, збудованих у Східному Єрусалимі, який Ізраїль теж захопив у ході Шестиденної війни і який теж розташований на Зеленій лінії. Ізраїль анексував Східний Єрусалим після 1967 року, оголосивши його частиною Ізраїлю (на відміну від Західного берега). Однак решта країн світу не визнала цю анексію і вважає Східний Єрусалим частиною палестинських територій, окупованих Ізраїлем, та столицею майбутньої Палестинської держави.
    кешбек від 5 ₴
    -25%

    Століттями морські перевезення були повільними і дорогими: кораблі завантажували й розвантажували вручну по одному ящику або мішку. Аж доки 1956 року магнатові-перевізнику Малкому Макліну не сяйнула ідея: чому б не поставити на корабель весь трейлер? І коли кран уперше підняв на старенький танкер 58 кузовів вантажівок, у світовій економіці й логістиці відбулася революція. Чи правда, що морський контейнер забрав робочі місця і призвів до закриття портів? Який звʼязок між контейнеризацією і розвитком світової економіки? Як і що перевозять зараз контейнерами і чому відправити три тонни вантажу на інший кінець країни — набагато простіше, ніж замовити доставку обіду додому? ЧОМУ ВАРТО ПРОЧИТАТИ КНИЖКУ «ЯК МОРСЬКИЙ КОНТЕЙНЕР ЗРОБИВ СВІТ МЕНШИМ, А СВІТОВУ ЕКОНОМІКУ БІЛЬШОЮ»? * Історія контейнеризації, яка спровокувала колосальні зміни для робітників і споживачів у всьому світі. Без неї світ був би абсолютно іншим. * Перша повна історія морського контейнера — як драйв і уява підприємця Малкома Макліна перетворили контейнеризацію з непрактичної ідеї на величезну індустрію, яка знизила вартість транспортування товарів по всьому світу і перевернула світову торгівлю. * Марк Левінсон змальовує портові міста, де стоїть гул вантажоперевезень, і демонструє, як контейнери змінили міські пейзажі й спосіб життя місцевих жителів, а звичайні пристані стали частиною масштабних економічних трансформацій. > У другій половині XX століття з’явилася інновація, яка змінила спосіб ведення > бізнесу у світі. Деякі з компаній, що зробили ставки на цей інструмент, були > дуже успішними, тоді як інші збанкрутували. Але зрештою, це допомогло > прискорити глобалізацію, яка вже тривала століттями. > > І йдеться не про програмне забезпечення, а про судноплавну індустрію, і > зокрема інновацію, про яку ви, можливо, не дуже замислювалися — транспортний > контейнер. Книжка колишнього редактора журналу Economist Марка Левінсона > здебільшого розповідає про глобалізацію, але є й інша, значно масштабніша > історія, яка стосується бізнесу і філантропії загалом. > > Білл Ґейтс, автор книжки «Як відвернути кліматичну катастрофу» > > Джерело: Gatesnotes. The blog of Bill Gates
    кешбек від 3 ₴
    -25%

    Доля Лін Дайю була визначена у той момент, коли батьки назвали її на честь трагічної героїні китайського фольклору. Тринадцятирічною її викрадають посеред вулиці та разом з іншими дівчатами переправляють за океан для роботи у будинку розпусти. У той час в Америці панують жорстокі настрої щодо китайських іммігрантів, які змушують дівчинку боротися за власне життя. Чи вдасться Дайю втекти від трагедії, яка, здається, ходить за нею слідом? «Чотири скарби неба» — історичний роман, який переносить читача у США кінця ХІХ століття та демонструє усю жорстокість цього періоду. Авторка переплітає тогочасну реальність із давньою китайською міфологією, витворюючи унікальне тло роману та абсолютно нове звучання художнього тексту у літературі. ПРО АВТОРКУ КНИГИ ДЖЕННІ ТІНХВЕЙ Дженні Тінхвей Джан — китайсько-американська письменниця з Техасу, яка здобула ступінь магістра наукової літератури в Університеті Вайомінга. «Чотири скарби неба» — її дебютний роман. ЦИТАТИ З КНИЖКИ ЧОТИРИ СКАРБИ НЕБА Тринадцятирічною мене схопили посеред рибного ринку Джифу на Біч-роуд, коли я дивилася, як пишнотіла жінка скидає на купу сигів, схожих на лопати. Вона сидить навпочіпки, спершись пахвами на коліна, і перекладає найкращі рибини нагору. Довкола те саме роблять ще з десяток торговців, біля яких звивається підвішена в сітках риба. Вода з неї стікає вниз у відра. Земля навколо лисніє від бризок, що розлітаються від ще живих рибин. Їхні тіла вигинаються в повітрі й виблискують, мов сріблясті феєрверки. Я ніколи нічого не розпитувала, а лише всотувала його слова, дозволяючи їм нести мене крізь дні. Він не платив мені за роботу, крім як своїми уроками, а я ніколи й не просила. Проте іноді, коли ієрогліф вдавався особливо добре, він підсовував мені срібняка. Я заощаджувала як могла, уявляючи, як у майбутньому стану майстром у власній школі каліграфії й купуватиму тільки найкраще приладдя для своїх учнів. І нагородою за те, що я слідувала за покликом серця, здавалося, був ієрогліф за ієрогліфом. На мене знову хвилею накочує той давній щем від спогадів про рибальське село, наш будиночок на три прольоти і зрештою — про батьків. Моторошна тиша їхньої порожньої спальні. Німий ткацький верстат. Тієї миті біль утрати так глибоко в мене врізався, що ніщо, навіть 36 501 камінь не міг би залатати цю прірву. Чому ви пішли? Чому не забрали мене з собою? Невже так легко мене покинули? Повз мене, немов у вогні, проносяться ієрогліфи: «обман», «зрада», «відмова». І нарешті «сором».
    кешбек від 4 ₴
    -25%

    Загублена дівчинка й сліпий хлопець постають перед ворогуючими кланами й темними пророцтвами, виявивши свою найбільшу силу — зв’язок одне з одним До берегів, послаблених прокляттям земель Сейлока, де за багато років не народилася жодна дівчинка, прибиває сироту Ґіслу і хлопчика Геда — сліпого, який може бачити лише тоді, коли вона співає. Ґісла знаходить для себе притулок у храмі, де живуть і інші дочки королівства. Однак там їй доводиться бути під клеймом влади тамтешнього короля, через що вона опиняється в павутинні інтриг, скандалів і пророцтв. Разом із Гедом вона має не тільки врятувати Сейлок, а й зберегти їхній зв'язок. Продовження «Першої дівчинки» про сліпого хлопчика й загублену дівчинку, які відкривають силу в потужному зв’язку одне з одним. Захоплива фентезійна історія про ворогуючі клани, пророцтва і двох людей, які мають протистояти світу.
    кешбек від 7 ₴
    -25%

    СВІТОВИЙ БЕСТСЕЛЕР, ЩО ПІДКОРИВ СЕРЦЯ ЧИТАЧІВ І ЗАХОПИВ УВАГУ ВСЬОГО СВІТУ! Загублений серед моря англієць Джон Блекторн опиняється в недосяжній для європейців землях Японії, де межа між життям і смертю тонша за лезо бритви, честь дорожча за життя, мовчання важливіше за крик, а слово самурая — закон. Він вчиться говорити чужою мовою і розуміти власне серце. Пізнає чужі правила і ставить під сумнів власні. Джон більше не безмовний спостерігач, а гравець у великій боротьбі за владу й зіткнення цивілізацій. Розриваючись між двома світами — тим, що покинув, і тим, що прийняв — він стає частиною невідворотних змін, що назавжди перепишуть історію світу. «Шьоґун» — це перший роман «Азійської саги» від майстра історичної белетристики Джеймса Клавелла, що після виходу спричинив потужний сплеск інтересу до японської культури і став одним із найпопулярніших романів у всьому світі. ЧОМУ ВАРТО ПРОЧИТАТИ КНИЖКУ «ШЬОҐУН»? * Світовий бестселер, екранізований Рейчел Кондо і Джастіном Марксом, що здобув 18 нагород премії «Еммі», і став найкращим міжнародним серіалом за версією BAFTA TV Awards 2025. * До 1980 року по всьому світу було продано понад шість мільйонів книг, а перша екранізація (міні-серіал) мала один із найвищих рейтингів в історії з аудиторією понад 120 мільйонів глядачів! * Понад 200 тисяч оцінок на Goodreads!!! * Перша за хронологією книжка з «Азійської саги» Джеймса Клавелла. * Автор саги був японським військовополоненим під час Другої світової війни, що дозволило йому майстерно поєднати особистий досвід і сюжет свого роману. * Епічний і провокаційний роман про феодальну Японію, життя, смерть та запеклу боротьбу за владу. * Поєднання екшну, прискіпливості до історичних деталей і грубих людських емоцій, що перетворює роман на один з найпопулярніших творів усіх часів.
    кешбек від 6 ₴
    -25%

    Нездатність керівництва планувати і передбачати труднощі призвела до марного витрачання людських ресурсів, матеріалів і машинного часу. А причинами збанкрутування компаній зазвичай називають видатки на запуск нового проєкту, перевитрати коштів, знецінення надлишкових запасів, конкуренцію — що завгодно, тільки не справжній корінь проблеми — банальне погане управління. Але що робити керівництву і як дізнатися, які потрібні зміни? На думку всесвітньо відомого вченого з управління Едвардса Демінга, сучасні компанії потребують трансформації стилю управління й відносин уряду з промисловістю. А «Вихід з кризи», вперше опублікована у 1982 році теорія менеджменту Демінга, заснована на знаменитих «14 пунктах для менеджменту», стверджує, що нездатність планувати майбутнє призводить до втрати ринку, а отже і втрати робочих місць. Менеджмент повинен оцінюватися не лише за квартальними дивідендами, але й за інноваційними планами, спрямованими на збереження бізнесу, захист інвестицій, забезпечення майбутніх дивідендів і створення нових робочих місць шляхом покращення якості продукції та послуг.
    кешбек від 3 ₴
    -25%

    * «Хто подумав би, що в селі на триста душ так багато гріха?» * Перша загадка інспектора Барнабі * Для фанатів інспектора Барнабі й серіалу «Суто англійські вбивства» Дуже часто в гонитві за все більш сенсаційними, а іноді й жалюгідними сюжетними лініями втрачається цікавість до людини. І хоча результати такої погоні можуть бути настільки ж захопливими, наскільки популярними, безумовно необхідний для хорошої детективної історії елемент може втратитися. Але не впадайте у відчай! Ви побачите, що в книжках Грем цей гуманізм відновлено, тож драма більш реалістична, а задоволення — абсолютне. Приємного читання! Джон Неттлз, британський актор, зіграв старшого інспектора Барнабі в детективному серіалі «Суто англійські вбивства» Беджерс-Дріфт — тихе англійське село з вікарієм, місцевим незграбним лікарем і доброю старою вчителькою міс Сімпсон, яку одного ранку знаходять мертвою. Ця раптова смерть не дає спокою її близькій подрузі міс Беллрінгер, яка вперто набридає поліції із проханнями відкрити слідство. І саме тоді, коли за справу береться старший інспектор Барнабі, Беджерс-Дріфт розкриває свою справжню сутність — один за одним виринають давні забуті вбивства, подружні зради, ревнощі, суперництво, шпигунство й шантаж. Чи вдасться Барнабі розплутати клубок таємниць швидше, ніж вбивця обере наступну жертву? Поєднання жорстоких злочинів, гумору й ідилічної природи принесли славу інспектору Барнабі не лише на сторінках детективів Керолайн Грем, а й в екранізації «Суто англійські вбивства» з Джоном Неттлзом в головній ролі. ЧОМУ ВАРТО ПРОЧИТАТИ КНИЖКУ «БЕДЖЕРС-ДРІФТ. СУТО АНГЛІЙСЬКІ ВБИВСТВА»? * Різке протиставлення жорстоких вбивств, тонкого гумору й ідилічної сільської місцевості та природи триматимуть у напрузі до останньої сторінки. * Роман було екранізовано, як перший телеепізод британської кримінальної драми «Суто англійські вбивства» з Джоном Неттлзом у ролі старшого інспектора Тома Барнабі. * У 2019 році The Guardian включив роман до списку 10 найкращих детективних романів золотого віку світової літератури. * Увійшов до списку «100 найкращих кримінальних романів усіх часів», опублікованого британською Асоціацією письменників кримінального жанру (British-based Crime Writers' Association, 1990), а також отримав премію Macavity Award за «Найкращий дебютний роман» (1989) і був номінований на премію «Ентоні» (1989) та премію «Агата» (1988). ЦИТАТИ: > Із того дня почалася їхня вдавана ворожнеча. Щороку подруги іноді разом, а > іноді поодинці вирушали в путь, прагнучи знайти новий екземпляр. З великими > надіями, гострим поглядом та блокнотами з олівчиками напоготові вони > прошукували тьмяні букові ліси. Перша, хто знаходила рослину, влаштовувала > переможеній вишукане чаювання як такий собі утішний приз. Орхідея розквітала > рідко та, через складну систему кореневищ, не завжди двічі на тому самому > місці. За останні п’ять років подруги починали пошук все раніше й раніше. > Кожна знала, що інша так робить, але жодна про це не згадувала. > За тридцять років спостерігання і слухання він переконався, що ніхто ніколи не > поводиться несхоже на себе. Інші сприймають за характер людини комбінацію (чи > брак) певних соціальних, освітніх і матеріальних активів — якісь поверхові > речі. Справжній характер проявляється, коли ці нашарування знято. Старший > інспектор вірив, що кожен спроможний на все. І, як не дивно, ця думка не > пригнічувала. Барнабі навіть вважав її не песимістичною, а радше єдиною > раціональною для поліцейського. > > Однак міс Сімпсон в останній день свого життя, за словами людини, яка близько > знала її з самого дитинства, зробила кілька абсолютно нехарактерних для себе > речей. > Стрьомно, подумав Трой. Сірий та аскетичний будинок зіщулився біля самого > лісу, як горбата жаба. Попри теплий день, сержант здригнувся. Легко було > уявити відьму, яка виповзає звідти та хапає Гензеля і Гретель. Якісь казки > Грімм. Він злегка посміхнувся своїй дотепності та подумав, чи не поділитися > жартом із Барнабі, але вирішив цього не робити. Проблем сьогодні і так > вистачало. > > Коли вони наблизилися до ґанку, вийшло сонце, і його промені вдарили у > південну стіну. Кремінь на стінах запалав, граючи найтоншими відтінками. > Барнабі торкнувся одного з камінців. Схожий на величезний льодяник, увесь в > ірисково-коричневі та кремові смужки. Він постукав у двері. Ніхто не відповів. > Барнабі дуже чітко запам’ятав цей момент. Коли він поклав слухавку, з’явилося > найсильніше відчуття: механізм справи, який, здавалося, геть зупинився через > алібі, недоведені та недовідні ствердження та свідоме бажання обдурити з боку > принаймні двох осіб, знову рушив. Хоча він і не міг знати, з якою швидкістю > механізм набере ходу або чия рука, поки йому невідома, з такими жахливими > наслідками встромлятиме палички в коліщатка. ВІДГУКИ > Персонажі сильні, з безперечно темною стороною, а сюжет достатньо закручений, > щоб поставити в глухий кут навіть найкмітливіших. > > The Washington Post > В кращих англійських традиціях детективу.
    кешбек від 2 ₴
    -25%

    Це може бути ваша сусідка, яка щоранку виходить на пробіжку, блогерка, за якою вам подобається слідкувати у соцмережах, або навіть близька подруга. Усі вони можуть виявитися жінками, які безуспішно намагаються стати мамами Роман «Не вагітна» створений на особистому досвіді авторки. Понад п'ять років невдалого планування вагітності стають болісною, місцями смішною, але відвертою історією про молоду жінку, яка мріє про материнство. Про соціальний тиск і походи до лікарів, нетрадиційну медицину і спроби штучного запліднення, подвійне життя у соціальних мережах, еміграцію і повернення в Україну — цей автобіографічний роман порушує чимало непростих тем. Але найголовніше питання — чи треба народжувати, щоб стати мамою? І авторка знайшла цю відповідь: і у житті, і у романі «Не вагітна». ПРО АВТОРКУ Каріна Саварина — кіноманка, любителька постійно вчитися, а ще – змінювати країни проживання. З дитинства мріяла стати письменницею, вела сотні щоденників, вчилася на бухгалтера, а згодом понад десять років працювала журналісткою і редакторкою. І зрештою, здійснила свою мрію, написавши автобіографічні романи «Не вагітна» та «Мам», які уже стали бестселерами в Україні. ЧИМ ХОРОША КНИГА НЕ ВАГІТНА * Написана від першої особи, вона розкриває непрості теми жіночого безпліддя, соціального репродуктивного тиску і усиновлення. * Занурює у внутрішній світ героїні, яка безуспішно намагається завагітніти. * Може стати підтримкою для тих, хто пережив схожий досвід, а для тих, хто ні — розповісти, що насправді криється за потужним бажанням мати дитину. ЦИТАТИ З КНИЖКИ Я планувала, що через рік після весілля ми станемо батьками і це вже будуть зовсім інші розклади. Або хоча б завагітнію, і ми заляжемо перед ноутом, ввімкнемо серіал, їстимемо морозиво, ніжно роблячи руками кола на моєму пузі. Але виросло в мене не пузо, а страждання, воно висіло чорною хмарою над моєю головою і скрізь переслідувало. Зворотною стороною долоні я витирала сльози і не хотіла визнавати, що я серед жінок, які не можуть. Моя дитина десь літає, вона просто чекає потрібної миті. Раптом ввімкнули світло, загудів холодильник, телевізор почав балакати, годинник показував 22:22. Мама подала мені серветки зі столу і пішла на кухню. Клацнув чайник. Після сніданку я лежала у ванній і надувала живіт, який визирав з-під білої піни пупом догори. У двері квартири гучно постукали. У великому місті сусіди майже ніколи не приходять і знати ви їх не будете. І коли хтось до вас стукає у двері, ви підстрибуєте, як попкорн на сковорідці, з переляку, бо скоріше за все ви когось знизу затопили. Я швидко загорнулася в халат і побігла до дверей.
    кешбек від 5 ₴
    -25%

    Щодня мільйони людей у світі починають з чашки кави. Але мало хто замислюється про те, що цей напій з'явився на нашому столі не так давно. І почалося все з англійського торговця Джеймса Гілла, який у XX столітті хитрістю і жорстокістю побудував цілу кавову імперію в Республіці Ель-Сальвадор. Саме про це розповідає дослідник історії їжі, роботи та капіталізму Огастін Седжвік у своїй книжці «Каваленд». Адаптувавши інновації промислової революції до плантаційного землеробства, Джеймс Гілл перетворив Сальвадор на потужне виробництво — місце надзвичайної продуктивності, нерівності та насильства. На його плантаціях панували нелюдські умови — кава стала символом капіталізму, тож люди, які знаходилися в підпорядкуванні власника плантації, були фактично рабами — працювали багато, а отримували за це мало. До сьогодні деякі кавові магнати використовують ці негуманні методи, а люди вимушені працювати на них, щоб вижити. «Каваленд» показує справжню ціну нашої ранкової кави і змушує замислитися, в яких умовах було створено наш улюблений напій. ЧИМ ХОРОША КНИГА КАВАЛЕНД * Кава набула популярності й перетворилася на необхідний атрибут сучасного суспільства усього за 200 років. І цю історію становлення її як надзвичайно поширеного фактично наркотику мало хто знає. А особливо любителям кави мало відомо про жорстокість, яка панувала на кавових плантаціях, і про Джеймса Гілла, засновника однієї з перших кавових династій у XX столітті. * У книзі стільки перипетій, що часом забуваєш, що читаєш не про наркобаронів, а про виробників звичайної, здавалося б, кави. ПРО ОГАСТІНА СЕДЖВІКА Огастін Седжвік - викладач історії та культури Америки в Міському університеті Нью-Йорка. ЦИТАТИ З КНИЖКИ Давні уявлення медицини про каву: Медична думка тієї епохи вважала, що існує чотири «тілесні соки»: кров, флегма і два види жовчі — чорна й жовта. Хвороба — це порушення «рівноваги» тілесних соків, а завдання лікаря — відновити її за допомогою дієти, кровопускання або, на крайній випадок, хірургічної операції. Їжу класифікували за чотирма категоріями: «гаряча», «холодна», «волога» й «суха». Проте кава, як, до слова, чай і шоколад, не вписувалася в якусь одну категорію. Вона гаряча і стимулює, але водночас охолоджує і має сечогінний ефект. Кава вступала в суперечність з уявленнями про організм людини, які панували добрих півтори тисячі років. По-різному уявляли й ефект кави. Пропоненти нового напою стверджували, що кава зміцнює організм, а опоненти вважали, що вона викликає нездорові наслідки, зокрема імпотенцію. Про зв'язок кави та воєн: Пік виробництва кави на Гаїті провістив і його кінець. Кава — продукт імперської влади і рабовласницької системи — стала жертвою Гаїтянської революції, яка почалася 1791 року з повстання рабів і закінчилася скасуванням рабства та проголошенням незалежності1804-го. Втративши Гаїті, найціннішу колонію Франції на Карибах, Наполеон перемкнувся на Європу і 1808 року вдерся в Португалію, маючи на меті захопити лісабонський порт. Португалія удару не витримала, і королівський двір утік за океан у Ріо-де-Жанейро. Щоб якось пожвавити місцеву торгівлю, португальський король дозволив заходити в бразильські порти кораблям зі США, які привозили рабів і йшли назад із вантажем кави. Невдовзі бразильські плантатори кинулися випалювати землі під нові плантації. За димом пішло майже 8000 квадратних кілометрів лісів: сірий попіл випадав навіть у центрі Ріо, а сонце світило, ніби крізь закопчене скло. У 1790 році штат Ріо-де-Жанейро виробляв лише одну тонну кавових зерен, суто для місцевого споживання. Уже в 1830-х роках Бразилія обігнала острів Ява, а на середину ХІХ століття сотні тисяч бразильських рабів виробляли 50 відсотків усієї кави у світі — і все тільки починалося. Як з'явилася «перерва на каву»: Попри рекламні зусилля виробників кави, вирішальний внесок у те, що в країні утвердилася повноцінна перерва на каву, зробили самі робітники. Вони звикли пити каву на робочому місці під час війни і не хотіли відмовлятися від цієї звички навіть після того, як робити перерву перестали. «Втекти на каву» стало щоденним ритуалом на фабриках і в конторах, і це, як писав журнал «Форбс»,«руйнувало виробничі графіки». Урешті-решт роботодавці кинули боротися з реальністю і включили цю практику в робочий день. На початку 1950-х у широкий вжиток увійшло поняття «кава-брейк»: воно відбивало новий консенсус, що час на каву — це органічна частина нормального робочого дня.
    кешбек від 3 ₴
    -25%

    Ніжна і пристрасна історія першого кохання двох молодих людей, які опинилися по різні боки політичного розколу на початку 1980-х років у Польщі на тлі жорстокого занепаду комунізму. Від сп'яніння першого кохання до тихої меланхолії дорослішання та розлуки, «Крізь темряву пливу» — це потужна суміш романтики, повоєнної політики, інтриг та історії. Спонукає до роздумів та досліджує свободу і кохання у всіх його втіленнях. > Маленькі іскри теж викликають пожежі. Випадкова зустріч Людвіка і Януша біля річки у літньому сільськогосподарському таборі переростає в пристрасний роман. Опинившись у прекрасному природному світі, віддаленому від суспільства та упереджень, Людвік і Януш закохуються. Але в суспільстві, що жорстоко поділене на репресивно комуністичну та католицьку ідеології пристрасть, яку вони поділяють, абсолютно немислима. Літо кохання завершується. Януш швидко підіймається в партійних лавах і отримує посаду в міністерстві. Людвіка тягне до імпульсивних актів протесту, він не може ігнорувати економічну нерівність навколо. Таємне кохання і особисті політичні розбіжності знищують їх, оскільки обидва чоловіки борються за виживання в умовах режиму, що перебуває на межі колапсу. Чому варто прочитати книжку «Крізь темряву пливу»? * Потужна суміш романтики, повоєнної політики, інтриг та історії. * Ліричний, чуттєвий, захопливий і напружений літературний дебют Томаша Єндровського, що спонукає до роздумів, досліджує свободу і любов у всіх її втіленнях. * Ніжна і пристрасна історія першого кохання двох молодих людей, які опинилися по різні боки політичного розколу на початку 1980-х років у Польщі на тлі падіння комунізму.
    кешбек від 3 ₴
    -25%

    Хайку, манґа, бойові мистецтва й шьоґуни: путівник строкатою і унікальною історією Японії. Що ми знаємо про Японію? Дзен, бойові мистецтва, суші, аніме, манґа… Її культура давно й глибоко проникла в наше повсякдення, і все ж сама країна досі лишається загадкою — острівною державою з непростими стосунками із зовнішнім світом. Чому культура Японії викликає захоплення? Що ховається за її стриманістю, естетикою і зовнішньою гармонією? І як Японія, уникаючи колонізації, зуміла зберегти свою ідентичність, а згодом — і завоювати світ? Британська історикиня Леслі Даунер занурює читачів у вир японської історії, повної драми, краси й парадоксів: від закритого періоду Едо до епохи гіпермодерну. На сторінках «Найкоротшої історії Японії» оживають імператори — нащадки богині Сонця, самураї і шьоґуни, придворні дами й жінки-воїни, купці та гейші — ті, хто формував культурне обличчя Японії впродовж століть. Це новий крок у світ, де манґа і меч, дзен і бізнес, традиції і технології співіснують у досконалій рівновазі.