triangle
    Колір
    Бренд
    Ціна
    від
    до
    Вік
    Geekach
    Очистити все

    Настільні ігри (Бренд - Geekach)

    кешбек від 459 ₴
    розстрочка
    -5%

    «Такеноко» - логічна сімейна гра від знаменитого Антуана Боза, автора таких суперхітів як «7 чудес», «7 чудес: Дуель», «Ханабі», «Драфтозаври», «Ghost Stories» і «Last Bastion». Настільна гра «Takenoko» була розроблена у 2011 році. У 2011-16 роках вона ставала номінантом конкурсів «Boardgames Australia Awards», «Hra roku», «JoTa», «Nederlandse Spellenprijs», «Spiel der Spiele», «Tric Trac», «Gra Roku», «Guldbrikken», «Vuoden Peli» і переможцем конкурсів «Golden Geek», «As dOr», «Le Lys», «Games Magazine», «Ludoteca Ideale» і «Årets Spill». Гра досі входить до ТОП-50 найкращих сімейних ігор на сайті «BoardGameGeek». Такеноко. Логічна гра про садівника і панду Учасники гри «Такеноко» перенесуться до мальовничої Японії, щоб зайнятися садівництвом в імператорському палаці. За легендою, японському імператорові одного разу подарували китайського ведмедя панду. Панду поселили в саду, за яким доглядав працьовитий садівник. І все б нічого, якби панда настільки не обожнювала бамбук. Тепер у садівника зявилася проблема. Виконання завдань в імператорському саду Упродовж гри учасники розширюватимуть сад новими ділянками, зрошуватимуть їх, вирощуватимуть різнокольоровий бамбук трьох видів і годуватимуть вічно голодну панду. Вони переміщують спільні фігури садівника й панди і виконують таємні завдання на картах. Завдання поділяються на три типи: Панда. Зїсти пандою зазначені на карті сегменти бамбука; Ділянки. Розташувати ділянки згідно з конфігурацією на карті; Садівник. Виростити бамбукові пагони заданої висоти і в зазначеній кількості. Кожне виконане завдання принесе переможні очки наприкінці гри. У підсумку переможе гравець з найбільшою кількістью очок. Перебіг гри На початку свого ходу гравець кидає кубик погоди. Залежно від випалого результату гравець отримує бонуси: «Сонце»: дотаткова дія; «Дощ»: розмістити сегмент бамбука на полі; «Вітер»: можливість виконати дві однакові дії; «Хмари»: отримання жетона поліпшення; «Буря»: переміщення панди й отримання сегмента бамбука. «?»: Можна вибрати будь-який бік кубика погоди. Далі гравець виконує дві різні дії з 5 можливих: викласти нову ділянку; отримати зрошувальний канал; перемістити садівника по прямій і виростити сегменти бамбука на ділянці, де він зупинився, а також на суміжних ділянках того ж кольору (бамбук росте тільки на зрошуваних ділянках); перемістити панду по прямій і зїсти сегмент бамбука на ділянці, де зупинилася фігурка; взяти карту завдання одного з трьох типів. Виконання завдання не вважається дією. У грі передбачені три типи жетонів поліпшення: садівник може захистити свій бамбук від панди, зросити ділянку або використати добриво, щоб бамбук ріс удвічі швидше. Такеноко як витвір мистецтва «Такеноко» - чудова логічна гра, яка сподобається всім: і дорослим, і дітям, і новачкам, і досвідченим гравцям. Гра може похвалитися простими правилами та невисоким порогом входження. Водночас вона має вельми глибокий геймплей і вимагає від гравців прораховувати свої дії на кілька ходів наперед. Азарту додають кубик погоди й таємні карти завдань. Гра «Такеноко» сама собою є витвором мистецтва - зворушливі розфарбовані мініатюри панди і садівника, красиві плитки із зображеннями ділянок саду і реалістичні різнокольорові сегменти, з яких складаються пагони бамбука. Такими компонентами просто приємно грати.
    кешбек від 58 ₴
    розстрочка
    -5%

    Шерлок дитячий. Де Альба? (Sherlock Junior: Alba) Загадкове зникнення! Де шукати Альбу? Альба повинна була повернутися додому після уроків, але вже восьма година вечора, а від неї немає ані сліду. Igrodol Що сталося? Де вона? Хто її бачив останнім? Юні детективи, саме час показати свої здібності та розкрити таємницю зникнення Альби! Про гру: «Шерлок дитячий» — це адаптована версія популярної детективної серії «Sherlock» спеціально для юних слідопитів віком від 6 років. Гра зберігає всю захоплюючу механіку оригіналу, але з історіями та складністю, що ідеально підходять для дітей. Це чудова можливість розвинути логічне мислення, уважність і вміння працювати в команді! Як грати: Юні детективи отримують 32 карти з підказками про зникнення Альби. Але будьте обережні — не всі підказки важливі! Вам доведеться вирішувати, які підказки показати товаришам, а які відкинути. У свій хід кожен гравець вибирає одну карту та вирішує: викласти її на стіл як важливий доказ або скинути, якщо вважає її непотрібною. Після того, як всі карти розіграно, команда обговорює зібрану інформацію та намагається відповісти на всі запитання про зникнення Альби. Кожна правильна відповідь додає очки, але кожна викладена непотрібна підказка їх віднімає! Параметри гри: 🕵️ Кількість гравців: 1-8 ⏱️ Час гри: 15-25 хвилин 👶 Вік: 6+ 🎲 Тип гри: кооперативна детективна для дітей 🧩 Складність: легка Чому варто придбати: 🎯 Ідеально для першого знайомства з детективними іграми 🧠 Розвиває логічне мислення та дедукцію 👨‍👩‍👧‍👦 Чудова сімейна гра для спільного вечора 📖 Захоплююча історія, цікава для дітей 💼 Компактний формат — можна брати всюди 🎭 Проста механіка, зрозуміла навіть малечі 🇺🇦 Українською мовою ⚡ Швидка — ідеально для короткого ігрового сеансу Навчальна цінність: Розвиток критичного мислення Тренування памяті та уваги Навички роботи в команді Вміння аналізувати інформацію Прийняття рішень Комплектація: 32 карти з підказками Лист зі вступом, правилами та запитаннями Відповіді для підрахунку результату Ця гра — чудовий спосіб провести час з дітьми, розвиваючи їхні детективні здібності! Частина серії «Шерлок дитячий», що включає й інші захоплюючі розслідування. Гра одноразова — кожне розслідування унікальне!
    кешбек від 58 ₴
    розстрочка
    -5%

    Шерлок дитячий. Собачі справи (Sherlock Junior: Incidente) Загадковий інцидент із чотирилапим другом! Щось дивне сталося з улюбленим собакою в районі, і тепер юні детективи повинні зясувати всі обставини цієї загадкової справи! Хто винен? Що насправді трапилося? Чи є звязок між різними підказками? Використовуйте свій дедуктивний метод і розкрийте таємницю собачих справ! Про гру: «Шерлок дитячий» — це адаптована версія популярної детективної серії «Sherlock» спеціально для юних слідопитів віком від 6 років. Гра зберігає всю захоплюючу механіку оригіналу з унікальною системою «Q System», але з історіями та складністю, що ідеально підходять для дітей. Це чудова можливість розвинути логічне мислення, уважність і вміння працювати в команді! Як грати: Юні детективи отримують 32 карти з підказками про загадковий інцидент. Але будьте обережні — не всі підказки важливі! Вам доведеться вирішувати, які підказки показати товаришам, а які відкинути як непотрібні. У свій хід кожен гравець: Викладає підказку — карта кладеться на стіл горілиць, і всі бачать інформацію Скидає підказку — карта йде в скид долілиць, якщо гравець вважає її непотрібною Після того, як всі карти розіграно, команда обговорює зібрану інформацію та намагається відповісти на всі запитання про собачі справи. Кожна правильна відповідь додає очки, але кожна викладена непотрібна підказка їх віднімає! Параметри гри: 🕵️ Кількість гравців: 1-8 ⏱️ Час гри: 15-25 хвилин 👶 Вік: 6+ 🎲 Тип гри: кооперативна детективна для дітей 🧩 Складність: легка 🐕 Тематика: тваринні пригоди Чому варто придбати: 🎯 Ідеально для першого знайомства з детективними іграми 🧠 Розвиває логічне мислення та дедукцію 👨‍👩‍👧‍👦 Чудова сімейна гра для спільного вечора 🐶 Милий сюжет про тварин — близький дітям 📖 Захоплююча історія, цікава для юних слідопитів 💼 Компактний формат — можна брати всюди 🎭 Проста механіка, зрозуміла навіть малечі 🇺🇦 Українською мовою ⚡ Швидка — ідеально для короткого ігрового сеансу Навчальна цінність: Розвиток критичного мислення Тренування памяті та уваги до деталей Навички роботи в команді Вміння аналізувати інформацію та відсіювати зайве Прийняття рішень Емпатія та любов до тварин Комплектація: 32 карти з підказками Лист зі вступом, правилами та запитаннями Відповіді для підрахунку результату Ця гра — чудовий спосіб провести час з дітьми, розвиваючи їхні детективні здібності та любов до тварин! Частина серії «Шерлок дитячий», що включає й інші захоплюючі розслідування для юних детективів. Гра одноразова — кожне розслідування унікальне!
    кешбек від 359 ₴
    розстрочка
    -5%

    Зоряні війни. Суперкоманди (Star Wars Super Teams) Гонка крізь галактику починається! Динамічна настільна гонка у всесвіті далекої-далекої галактики, де вам доведеться не просто мчати вперед, а ще й перехитрити суперників! Керуйте командою легендарних зорельотів, прокладайте шлях крізь космічні перешкоди та астероїдні поля, щоб першими перетнути фінішну лінію. Але памятайте — у цій гонці ніхто не грає чесно! Особливості гри: Це стратегічна й весела гонка для всієї сімї, у якій ваша команда спробує перетнути фінішну лінію всіма своїми кораблями. Ви будете не лише переміщувати свої зореліти, а й можете впливати на рух суперників — посунути їх вперед або відправити в пастку! Оберіть свою команду: X-Wing та Тисячолітній Сокіл Зоряний Винищувач та Смертельна Зірка TIE-винищувач та просунутий TIE-винищувач Джедайський зорельот та Тантів IV Параметри гри: 🎲 Кількість гравців: 2-4 ⏱️ Час гри: 30 хвилин 👨‍👩‍👧‍👦 Вік: 7+ 🧠 Складність: легка стратегія Як грати: Кожен гравець отримує команду з двох кораблів та набір карт переміщення (від 1 до 6 кроків). У свій хід розіграйте одну карту — корабель відповідного кольору рухається на вказану кількість кроків. Хитрість у тому, що ви можете переміщувати не лише свої кораблі, а й чужі! Використовуйте це, щоб відправити суперників в астероїдні поля або допомогти собі вирватися вперед. Чому варто придбати: ⚡ Швидка та захоплююча механіка 🎨 Якісні компоненти та преміальний дизайн 👪 Ідеально підходить для сімейних ігрових вечорів 🌟 Must-have для фанатів Зоряних Воїн 🎯 Проста для вивчення, але з тактичною глибиною Це самостійна гра, натхненна механікою Sonic Super Teams, з оновленими правилами та повним зануренням у всесвіт Star Wars! Комплектація: Ігрове поле з космічною трасою 8 мініатюр зорельотів (4 команди по 2 кораблі) 48 карт переміщення 20 карт бонусів 4 карти команд Правила гри Хто першим доведе свою команду до перемоги в цій міжгалактичній гонці? Нехай Сила буде з вами!
    кешбек від 58 ₴
    розстрочка
    -5%

    Шерлок. Код «Червоний» (Sherlock: Propagation) Пожежа в науковій лабораторії Осло. Нещасний випадок чи підпал? Дії настільної гри "Шерлок. Код «Червоний»" відбуваються в Осло. В одній з провідних наукових лабораторій трапилася пожежа. це — прикрий збіг обставин чи спроба приховати жахливу таємницю? Приєднуйтесь до команди детективів, вивчайте докази, будуйте теорії та знайдіть відповіді на ці та багато інших питань! Про гру: «Sherlock» (також відома як «Елементарно») – популярна серія швидких детективних кооперативів для 1-8 гравців. У 2019 році ця гра стала номінантом престижного конкурсу «Spiel des Jahres» (Гра року в Німеччині). Це цікавий детективний філлер, який можна розслідувати соло, з друзями або членами сімї. Як грати: В усіх іграх серії реалізована унікальна механіка «Q System». Прочитавши вступ до справи, гравці отримують певну кількість карт-доказів на руку. Гравці не можуть показувати одне одному свої карти, але можуть зачитати вголос підкреслені слова або текст у рамочці зі скріпкою. У свій хід активний гравець виконує одну з двох дій: Викласти доказ — карта кладеться горілиць у центрі столу, і інформація на ній стає доступною для всіх Скинути доказ — карта кладеться долілиць у скид, якщо гравець вважає, що вона не стосується справи Коли всі докази викладені або скинуті, а колода вичерпалася, гравці обговорюють зібрану інформацію та формують остаточну версію подій. Але будьте обережні — якщо наприкінці гри в скиді менше ніж 6 карт, гравці відразу програють! Система підрахунку: За кожну правильну відповідь на питання ви здобуваєте 2 очки. За кожен викладений доказ, що не стосується справи, ви втрачаєте 1 очко. Порахуйте свій результат і дізнайтеся, чи вдалося вам утерти носа поліціянту зі Скотланд-Ярду або навіть зрівнятися із самим Шерлоком! Параметри гри: 🕵️ Кількість гравців: 1-8 ⏱️ Час гри: 20-30 хвилин 👨‍👩‍👧‍👦 Вік: 8+ 🎲 Тип гри: кооперативна детективна 🧩 Складність: легка-середня Чому варто придбати: 🔍 Захоплююче детективне розслідування 👥 Ідеально для всієї родини та компанії друзів 🎯 Проста механіка, але глибока дедукція 💼 Компактний формат — зручно брати з собою 🇺🇦 Повністю українською мовою ♻️ Можна грати соло або в команді 🎭 Atmospheric історія з несподіваними поворотами Комплектація: 32 карти доказів Лист зі вступом, правилами та питаннями Відповіді для підрахунку результату Чи зможете ви зясувати всі обставини цієї дивної пожежі? Гра одноразова — кожне розслідування унікальне!
    кешбек від 138 ₴
    розстрочка
    -5%

    На старт… увага… мед! Це затишна карткова гра для дітей і дорослих, у якій гравці в ролі ведмедиків вирушать квітучим полем у медовий ліс. Ведмедики, звісно, найбільше за все люблять поласувати солодким медом, проте його охороняють старанні бджоли-працівниці. А втім… кого це зупинить? Спробуйте зібрати якнайбільше меду у свої бідончики, але покваптеся – щойно бджоли запримітять пропажу, ведмедикам буде непереливки, і доведеться тікати додому з тим, що встигли зібрати. Про гру: Це проста карткова гра для 2-6 гравців, в якій ведмеді намагаються вдосталь поласувати медом. Мета гри — зібрати у свій бідон якомога більше меду. Інакше кажучи: на момент завершення гри необхідно мати більше значення на картах, ніж у суперників. Гра чудово розвиває увагу, память і кмітливість – для перемоги доведеться уважно стежити й аналізувати дії суперників, адже про вміст бідончиків учасники дізнаються лише наприкінці гри! Як грати: Протягом гри учасники ходять по черзі. У свій хід візьміть верхню карту з будь-якого стосу, що лежить на карті вулика. Таємно від інших гравців подивіться її та виконайте одну з таких дій: 1. Покласти карту до свого бідончика Додайте нову карту меду до свого бідончика. Але памятайте — розмір бідончика обмежений! 2. Замінити карту у бідончику Виберіть будь-яку карту зі свого бідончика та покладіть її в скид горілиць. На місце скинутої карти покладіть долілиць щойно взяту карту. Ця дія дозволяє вам позбутися карт з малою кількістю меду і замінити їх на більш цінні! 3. Зіграти карту дії Застосуйте ефект карти дії, після цього покладіть її в скид горілиць. Карти дій дозволяють: 🔄 Поміняти місцями карту зі свого бідончика з картою іншого гравця ☂️ Парасолька — захищає карту в бідончику від заміни 🔀 Поміняти місцями карту з бідончика з верхньою картою скиду 4. Скинути взяту карту Якщо ви не хочете класти карту в бідончик чи грати карту дії, то просто покладіть взяту карту в скид горілиць. Завершення гри: Гра закінчується, коли будь-який гравець бере останню карту зі стосу на карті вулика. Після цього всі гравці перевертають свої карти в бідончиках і підраховують очки. Гравець з найбільшою кількістю очок перемагає! Два режими гри: Базовий режим: Гравці змагаються, збираючи мед у свої бідончики без прямої взаємодії з іншими. Ідеально для першого знайомства з грою! Режим "Ведмежа послуга": Для поціновувачів ще більшої взаємодії між гравцями! Цей режим дозволяє класти карти не тільки у свій бідон, а й у суперницький під час виконання відповідної дії. Ба більше, парасолькою також можна «допомогти» супернику захистити зовсім не ту карту, яку б він хотів залишити недоторканною… Більш складний і інтерактивний режим додає стратегії та непередбачуваності! Параметри гри: 🐻 Кількість гравців: 2-6 ⏱️ Час гри: 10-20 хвилин 👨‍👩‍👧‍👦 Вік: 6+ 🎲 Тип гри: сімейна карткова, на память та увагу 🧩 Складність: легка 🇺🇦 Видавець: Geekach Games (Україна) Чому варто придбати: 🎨 Неймовірний дизайн — український продукт з чудовим оформленням 🧠 Розвиває память, увагу та кмітливість ⚡ Швидка та легка в правилах 👨‍👩‍👧‍👦 Ідеальна для сімейного дозвілля 🎯 Проста для пояснення — можна одразу розпочати гру 💰 Чудова ціна 🇺🇦 Повністю українською мовою 🎁 Промокарти «Затишна зимівля» у подарунок з першим накладом! 🌟 Затишна атмосфера та милі персонажі Навчальна цінність: Розвиток памяті — потрібно памятати, які карти у вашому бідончику Тренування уваги — слідкуйте за діями суперників Стратегічне мислення — коли замінювати карти, а коли ні Прийняття рішень в умовах обмеженої інформації Для кого ця гра: 👨‍👩‍👧‍👦 Сімей з дітьми від 6 років 🎉 Компаній друзів для легких швидких партій 🧸 Любителів милих тварин та затишних ігор 🇺🇦 Тих, хто підтримує українських виробників 🎁 Ідеальний подарунок для дітей Комплектація: Карти меду різної цінності Карти дій (заміна, парасолька, скид) Карта вулика Карта першого гравця Промокарти «Затишна зимівля» (з першим накладом) Правила гри українською мовою Медова пригода — весела сімейна гра з затишним оформленням. Український продукт, за який щиро радієш та який абсолютно точно вартий уваги. Дизайн просто неймовірний! Це приносить задоволення просто споглядати на цю красу на столі, ще й весело проведете час! Збирайте своїх ведмедиків, запасайтеся медом і насолоджуйтеся солодкими моментами гри! 🍯🐻
    кешбек від 319 ₴
    розстрочка
    -5%

    Підозрювані. За справу береться Клер Гарпер (Suspects) Детективний роман у форматі настільної гри. Занурюйтесь у світ 1930-х років! Це захоплива детективна гра, яка перенесе вас у атмосферу 1930-х років.Гравці разом зіграють за Клер Гарпер – молоду детективку, затяту читачку Аґати Крісті, мандрівницю, яка розслідує загадкові справи 1930–х років. Вона наслідує приклад батька, отримала диплом з кримінального права й тепер перешкоджає злочинам, виявляє і розслідує їх. Про гру: Це серія ігор-розслідувань зі спрощеними правилами та сюжетами, зосередженими на психології героїв у стилі романів Агати Крісті. Вивчайте карти доказів, розпитуйте свідків, переміщуйтесь локаціями, обговорюйте отриману інформацію, робіте припущення та висновки. Кожна деталь може стати ключем до розгадки! Три заплутані справи: Убивство в маєтку Аллістерів — таємниці заможної родини Загадкове зникнення — хтось безслідно зник Смертельна інтрига — найскладніша справа з несподіваними поворотами Як грати: Оберіть справу для розслідування. Протягом гри ви читатимете карти доказів, обговорюватимете отриману інформацію, робитимете припущення та певні висновки. Один з гравців зачитує передмову та питання, на які потрібно знайти відповіді. Під час розслідування ви: 🔍 Розпитуєте свідків — беріть карти доказів і вивчайте показання 🗺️ Переміщуєтесь локаціями — досліджуйте місця злочину 📄 Вивчаєте документи — шукайте приховані звязки 🧩 Поєднуєте докази — унікальна механіка співставлення карт Цікава механіка співставлення доказів, де поєднання лінії однієї карти з лінією другої карти вказує на ймовірний предмет злочину. Система підрахунку: Ви можете відповісти на питання в будь-який момент розслідування. Що раніше дасте відповіді — то більше очок здобудете! Запишіть свої версії на папері та зробіть позначку в таблиці підрахунку очок. Якщо отримаєте нову інформацію, можете змінити відповіді. Наприкінці відкрийте конверт з розвязкою та порахуйте бали! Параметри гри: 🕵️ Кількість гравців: 1-6 ⏱️ Час гри: 60-90 хвилин (одна справа) 👨‍👩‍👧‍👦 Вік: 10+ 🎲 Тип гри: кооперативна детективна / соло 🧩 Складність: середня Чому варто придбати: 📚 Атмосферні історії в стилі Агати Крісті 🎨 Чудові арти та преміальні компоненти 🧠 Глибока дедукція та психологічний аналіз персонажів 👥 Ідеально для сімейних вечорів та зустрічей з друзями 🎯 Зрозумілі правила, швидке пояснення навіть новачкам 🗺️ До кожної справи окремі мапи локацій 🇺🇦 Повністю українською мовою 📖 Відчуття, що прочитали справжній детективний роман Комплектація: Карти доказів для трьох справ Карти локацій та мап Документи та передмови до кожної справи Конверти з відповідями Таблиці підрахунку очок Органайзер для зручного зберігання УВАГА: Гра одноразова — після проходження справи ви будете знати розгадку. Але в коробці три повноцінні розслідування, а також доступна друга частина «Підозрювані 2: Невгамовна дослідниця Клер Гарпер» з трьома новими справами! Чи зможете ви розплутати павутину інтриг і викрити злочинця? Станьте детективом і доведіть свою майстерність!
    кешбек від 165 ₴
    розстрочка
    -5%

    Доббль Володар Перснів і Гобіт (Dobble: The Lord of the Rings & Hobbit) Вирушайте в Середземя! Знайдіть Єдиний Персень швидше за всіх! Це захоплююче видання класичної гри на швидкість та спостережливість — ідеальний подарунок для шанувальників Доббля та творів Толкіна! Простота, швидкість, геніальність: Доббль Володар Перснів — це ідеальна гра на реакцію для всіх! Знайдіть однаковий символ між двома картами швидше за всіх, щоб перемогти! Про гру: Фродо, Сем, Ґандальф, Смоґ — знаходьте культові персонажі та обєкти зі світу «Гобіта» та «Володаря Перснів» на 56 ілюстрованих картах! Чи зможете ви знайти Єдиний Персень? Доббль — це настільна карткова гра на швидкість реакції та уважність. На кожній карті зображено вісім різних символів. Будь-які дві карти мають рівно один спільний символ. Завдання гравців — знайти цей спільний символ швидше за інших! Як грати: Будь-які дві карти в Доббль мають тільки один спільний символ. Будьте першим, хто його помітить, щоб виграти! Гравці одночасно перевертають по одній карті та шукають спільний символ між своєю картою та центральною картою (або картами інших гравців, залежно від режиму). Першим називайте знайдений символ вголос! Якщо ви правильно назвали символ першим — берете собі карту або скидаєте свою. Мета залежить від обраного варіанту гри. 5 варіантів гри + новий режим: Вежа — збирайте карти швидше за всіх Колодязь — позбувайтеся карт першими Гаряча картопля — передавайте карти суперникам Отруєний подарунок — накопичуйте карти іншим гравцям Трипле Доббль — знаходьте збіги між трьома картами одразу ⚫ Вежа Саурона — новий ексклюзивний режим для цього видання! Кожен варіант гри змінює правила та стратегію, тому кожна партія буде неповторною! Тематичні символи Середземя: На картах ви знайдете: 🧙 Культових персонажів: Фродо, Сем, Ґандальф, Арагорн, Леґолас, Ґімлі, Боромір 🐉 Легендарних істот: Смоґ, Ґолум, орки, назґули 💍 Знакові предмети: Єдиний Персень, Стінґ, Анділ, палантір 🏰 Локації та символи: Очі Саурона, Мінас Тіріт, Ширу 🌳 Магічні речі та артефакти з епосу Толкіна Параметри гри: 🎲 Кількість гравців: 2-8 ⏱️ Час гри: 15 хвилин 👨‍👩‍👧‍👦 Вік: 6+ 🎭 Тип гри: реакція, спостережливість, на швидкість 🧩 Складність: легка 🎨 Видавець: Asmodee 🇺🇦 Український переклад: Geekach Games Чому варто придбати: 🎨 Атмосферні ілюстрації — усі символи виконані в стилі творів Толкіна ⚡ Миттєве пояснення правил — можна грати одразу 👨‍👩‍👧‍👦 Для всієї родини — від дітей до дорослих 🎯 6 режимів гри — висока реграбельність 💍 Ексклюзивний режим «Вежа Саурона» тільки в цьому виданні 📦 Спеціальна тематична коробка у формі Єдиного Персня 🎒 Компактний розмір — ідеально для подорожей 🎁 Ідеальний подарунок для фанатів Толкіна 🇺🇦 Повністю українською мовою 🌟 Must-have для колекціонерів тематичних ігор Переваги гри: ✨ Проста та захоплююча — правила пояснюються за 30 секунд 🧠 Розвиває увагу — тренує візуальне сприйняття та швидкість реакції 🎪 Висока реграбельність — завдяки шести різним режимам 👥 Підходить для великих компаній — до 8 гравців одночасно 🏃 Динамічна — партія триває всього 15 хвилин 🎨 Естетична насолода — красиві ілюстрації світу Середземя Для кого ця гра: 📚 Фанатів «Володаря Перснів» та «Гобіта» 👨‍👩‍👧‍👦 Сімей з дітьми від 6 років 🎉 Компаній для вечірок та швидких партій 🎁 Як подарунок для шанувальників Толкіна 🧸 Дітей для розвитку уважності та швидкості реакції 🎒 Мандрівників — компактна коробка легко береться з собою 🎲 Колекціонерів тематичних настільних ігор Комплектація: 56 карт з тематичними символами Середземя 1 спеціальна карта Єдиного Персня Правила гри з описом 6 режимів Спеціальна тематична металева коробка Навчальна цінність: Розвиток візуального сприйняття Тренування швидкості реакції Покращення концентрації уваги Навички швидкого аналізу інформації Координація «око-мозок-рука» Гра настільки проста, що навіть діти можуть грати на рівних з дорослими! Немає потреби в складних стратегіях — тут перемагає той, хто найуважніший та найшвидший! Вирушайте в пригоду Середземям, знаходьте культових персонажів та легендарні артефакти! Один символ поєднує всі карти — знайдіть його першим і здобудьте перемогу! 💍✨
    кешбек від 290 ₴
    розстрочка
    -5%
    Вік Від 6 років, Від 10 років
    Малювальна версія популярної настільної гри «Острів котів». Це абсолютно самостійна гра, яка заснована на класичній версії, але використовує механіку «Вибери й запиши» (варіацію «Flip & Write» / «Roll & Write»). У такому виконанні гра стала простішою і коротшою. У неї тепер можна встигнути зіграти під час перерви, у дорозі й взагалі будь-де, отримавши майже такі ж емоції, як і від класичного «Острова котів». «The Isle of Cats Explore & Draw» - настільна гра 2022 року від того самого автора - неперевершеного Френка Веста. Як і в звичайний «Острів котів», у неї можна грати соло. Але на відміну від базової версії, гравцям навіть не обовязково перебувати за одним столом: можна роздрукувати листи гравців і грати по Інтернету. Острів котів. Мандруй та малюй гра. Порятунок котиків на папері До Острова котів мчить лиховісний Веш Темнорукий. Він збирається знищити райський острів разом з його пухнастими мешканцями. Протягом партії гравці досліджуватимуть острів, шукатимуть скарби, рятуватимуть котиків і думатимуть над тим, як розмістити їх на своїх кораблях. Наприкінці гри учасники отримують очки за врятовані сімейства, знайдені скарби та виконані завдання. Водночас вони втрачають очки за щурів на борту й незаповнені каюти. Перемагає гравець з найбільшою кількістю очок. Перебіг гри Партія триває 7 раундів. У кожному раунді на стіл викладаються карти котів і завдань - прямокутником 3 на 4. Гравці одночасно вибирають по 1 стовпчику й активують усі 3 карти з нього. Карти активуються в будь-якому порядку. Коти, ошакси й скарби зображені у вигляді фігур. Коли гравець активує таку карту, він малює маркером відповідного кольору зображену фігуру на вільних клітинках свого корабля, вибравши потрібну орієнтацію. Коли гравець активує карту завдання, він знаходить таке ж завдання на своєму листі й відмічає його. Також кожен гравець може виконати 1 особливу дію, відмітивши її на листі. Усього за гру можна виконати 3 особливі дії. Особливі дії дозволяють отримати додаткові карти з інших стовпців, вибрати рядок замість стовпчика, двічі намалювати кота, скарб тощо. Кінець гри Після 7-го раунду гравці рахують очки. Щури. Гравці втрачають по 1 очку за кожного видимого щура на кораблі. Каюти. Гравці втрачають по 5 очок за кожну незаповнену каюту на кораблі. Котячі родини. Кожна котяча родина приносить певну кількість очок. Родина - це 3 або більше прилеглих клітинок одного кольору. Родина з 3 котів приносить 8 очок, 4 - 11 очок, 5 - 15 очок, а 6 і більше - 20 очок. Скарби. Кожен скарб приносить 3 очки. Завдання. Кожне виконане завдання приносить указану кількість очок. Перемагає гравець з найбільшою кількістю очок. У коробці 6 листів кораблів 6 листів завдань 1 корабель Веша 1 карта треку днів 109 карт колоди котів 47 карт колоди завдань 23 карти для соло-гри 3 довідкові карти кольорів 18 кольорових маркерів правила Час партії 30 - 45 хвилин Гравців 1 - 6 Вік 8+
    кешбек від 139 ₴
    розстрочка
    -5%

    Настільна гра «Мигцем» створить за вашим столом незрівнянну атмосферу тотальної підозри, хитрих мікро-рухів, та смішинок, про які ви з друзями ще довго згадуватимете опісля. Мигцем. Шпигунські ігри: Підморгніть удачі! Мета кожного ходу – знайти свого спільника і подати йому сигнал, підморгнувши. Звісно ж, щоб цього не помітили інші. Якщо спільники знайшли один одного, підморгнули та залишились непоміченими – кожен з них отримує по 1 очку. Якщо гравець помічає таємний звязок між двома іншими гравцями – то отримує 2 бали замість них. Перебіг гри На старті кожен гравець отримує карту шпигуна та фішку відповідного кольору, а також 4 карти контррозвідки. Дві ідентичні колоди агентів являють собою натовп на маскараді, одна з колод розігрується горілиць в центрі столу, а інша розподіляється між всіма гравцями. У свій хід гравець розміщує свою фішку на будь-якій вільній карті натовпу та називає її номер. При цьому не можна обирати карту з номером, який вже є у вас у руці. З цього моменту вашим спільником є гравець, який тримає в руці карту з названим вами номером. Він і повинен вам непомітно підморгнути. У наступному раунді фішку треба буде перемістити, тож спільник ймовірно зміниться. На початку свого наступного ходу ви можете назвати свого спільника, і якщо це виявиться правдою (гравець має відповідну карту) – то в якості переможних балів кожен з вас зараховує собі карту агентів з відповідним номером. Якщо спільника названо невірно – карта, на якій стояла фішка гравця, стає неактивною. Спіймайте їх на гарячому! В будь-який момент гри, як тільки вам здається, що один гравець моргає іншому – оголосіть про свою підозру і назвіть гравця та номер карти, яку він має в руці. Якщо він і справді має відповідну карту – скиньте використану карту контррозвідки та заберіть собі обидві карти агентів з названим номером (ви отримуєте 2 бали). Якщо ж ви помилилися – то просто втрачаєте карту контррозвідки без ефекту. Кінець гри Починайте рахувати свої переможні бали в тому випадку, якщо: в одного з гравців закінчилися карти агентів в руці, на столі не лишилося карт натовпу, усі карти натовпу неактивні. Усі отримані карти агентів та невикористані карти контррозвідки приносять по 1 переможному балу. А якщо сам процес підморгування вам здається не дуже зручним, або навпаки занадто легким - домовтеся з друзями про будь-який інший сигнал
    кешбек від 151 ₴
    розстрочка
    -5%

    Schotten Totten: Битва шотландських кланів "Schotten Totten" — це швидка дуельна настільна гра, яка переносить вас у світ шотландських кланів, що змагаються за контроль над прикордонними територіями. Мета гри — захопити 5 будь-яких межових каменів або 3 суміжні, використовуючи силу своїх воїнів і стратегічні рішення. Підготовка до гри На початку партії 9 плиток межових каменів викладають у ряд між двома гравцями. Кожен гравець отримує колоду карт свого клану, перетасовує її та бере на руку 6 карт. Усі карти клану мають значення сили від 1 до 9 і належать до одного з шести кольорів. Хід гри Гравці ходять по черзі. Розміщення карт. У свій хід гравець обирає карту з руки й викладає її на свою сторону біля одного з каменів. Біля кожного каменя може бути не більше трьох карт з кожного боку. Перевірка захоплення каменя. Якщо з обох сторін каменя викладено по 3 карти, гравець може спробувати його захопити. Камінь вважається захопленим, якщо комбінація гравця сильніша за комбінацію суперника. Гравець також може довести свою перевагу біля каменя, навіть якщо суперник ще не виклав усі 3 карти. Добір карт. Після розіграшу карти гравець добирає нову карту зі своєї колоди. Сила комбінацій Сила комбінацій визначає, хто захоплює камінь (від найсильнішої до найслабшої): Одноколірний ряд: три карти одного кольору з неперервною послідовністю значень. Трійка: три карти з однаковим значенням сили. Колір: три карти одного кольору. Ряд: три карти будь-якого кольору з неперервною послідовністю значень. Сума: три будь-які карти. Гра завершується перемогою, якщо один із гравців захопив 5 будь-яких каменів або 3 суміжні. Карти тактики Щоб додати більше стратегії, можна використовувати карти тактики. Вони пропонують особливі ефекти й діляться на три категорії: Елітні бійці. Унікальні воїни, які дозволяють обирати колір або значення сили. Бойові режими. Вводять нові правила, як-от облік сумарних значень карт або розміщення по 4 карти біля каменя. Виверти. Дозволяють змінювати перебіг гри: брати нові карти, переміщати карти між каменями, скидати карти суперника або перетягувати карти на свій бік. Продовження гри Для любителів складніших дуелей радимо звернути увагу на асиметричне продовження гри — «Schotten Totten 2: Облога», яке додає новий ігровий досвід. "Schotten Totten" — це гра, яка поєднує простоту правил із глибиною стратегії, ідеально підходячи для веселих дуелей.
    кешбек від 499 ₴
    розстрочка
    -5%

    Нарешті мир настав у Великому Кролячому Королівстві! Очольте свій клан кроликів і приведіть його до слави, збираючи ресурси та будуючи нові міста по всьому королівству! Обирайте карти та підбирайте відповідні для розміщення своїх нір на 100 клітинках ігрового поля, забезпечуйте свої колонії ресурсами, будуйте нові міста для збільшення впливу та плануйте стратегію, щоб набрати більше очок наприкінці гри. Оселяйтеся біля озер чи на полях, щоб збирати воду і вирощувати моркву, збирайте гриби в зеленому лісі та підкорюйте високі гори у пошуках рідкісних і цінних ресурсів... Таємно заручіться підтримкою кролячих лордів і рекрутуйте вправних майстрів, щоб ваші міста та ресурси стали ще більш цінними наприкінці гри. Після кожного раунду ваші групи суміжних нір приносять вам очки залежно від кількості міст і різних ресурсів, які вони включають. Гра закінчується після 4 раундів, і гравець з найбільшою кількістю очок перемагає. Нагороди та відзнаки: Рекомендація "Spiel der Spiele Hit mit Freunden" 2018 Номінація на "Origins Awards Best Family Game" 2018 Фіналіст "Lys Passioné" 2018 Номінація "Cardboard Republic Striker Laurel" 2017
    кешбек від 242 ₴
    розстрочка
    -5%

    Діти проти зомбі. Найкраща дитяча гра У 2019-20 роках Zombie Kidz Evolution гра ставала номінантом конкурсів «As dOr», «Tric Trac», дитячого «Spiel des Jahres» і переможцем конкурсів «Les Trois Lys», «UK Games Expo» та «Gra Roku». Наразі гра з відривом лідирує в рейтингу найкращих дитячих ігор на сайті «BoardGameGeek». Юні мисливці на зомбі Зомбі вдерлися до вашої школи! І хоча вчителі частенько дістають вас, ви не хочете, щоб ходячі мерці розтрощили спортзал чи бібліотеку. Поки інші школярі метушаться як очманілі, ви готові дати відсіч мерзенним зомбі та врятувати рідну школу. «Діти проти зомбі» - кооператив з механікою спадку, яка була прекрасно реалізована в таких іграх, як «Gloomhaven», «Пандемія: Спадок», «Вампіри: Маскарад - Спадок» чи «Мачі Коро: Спадок». Гра розвивається (еволюціонує) з кожною пройденою або проваленою місією. Упродовж кампанії гравці відкривають секретні конверти еволюції. Поступово зявляються нові наліпки, змінюються правила, персонажі отримують нові здібності, але й вороги стають сильнішими. Перебіг гри Щоб пройти місію, гравці повинні замкнути жетонами замків усі входи до школи. Учасники ходять по черзі, за годинниковою стрілкою. Активний гравець: Кидає кубик зомбі Зомбі проривається всередину! Гравець бере крайню праву плитку зомбі з ряду й кладе її в приміщення того кольору, що випав на кубику. Якщо випав білий колір - зомбі не додається. Учасники програють, якщо треба додати нового зомбі, а в ряду не залишилося жодної плитки. Переміщує героя на сусідню клітинку через дверний прохід Герой не може зайти на клітинку, де вже знаходиться три або більше зомбі. Герой повинен покинути клітинку, якщо на ній три або більше зомбі. Прибирає до двох зомбі Плитки зомбі з поточної клітинки перекладаються в кінець ряду. Замикає вхід Якщо герой знаходиться на клітинці входу разом з героєм іншого гравця, він замикає вхід, викладаючи на нього жетон замка. Кінець партії Гравці перемагають, якщо їм удається замкнути всі 4 входи. Вони програють, якщо не можуть додати нового зомбі. Незалежно від результату, учасники наклеюють «мізки» на крайню ліву вільну комірку треку прогресу. За успішно виконану місію наклеюється «кубок». Наклеївши наліпку на комірку з номером, гравці відкривають конверт з відповідним номером. У конвертах вони знайдуть нові ігрові компоненти, наліпку звання, наліпки нових правил і нової місії. У коробці 1 кубик зомбі 4 жетони замків 4 фігурки героїв 8 пластикових підставок для фігурок 8 плиток зомбі 1 двостороннє ігрове поле 1 книжка правил (з 1 сторінкою з наліпками та посвідченням мисливця на зомбі) 13 заклеєних конвертів еволюції Час партії 5 - 15 хвилин Гравців 2 - 4 Вік 7+
    кешбек від 342 ₴
    розстрочка
    -5%

    Вибори Верховного Жреця Ацтеків наближаються. Щоб довести свою цінність і заслуги, претенденти змагаються у гонці за престиж, щоб здобути прихильність богів. Чи зможете ви створити найкрасивіші скульптури пірястих змій (які називаються Кóатль), щоб виділитися та отримати заповітний титул Верховного Жреця? У грі Cóatl гравці працюють над створенням найгарніших і найцінніших змій. Змії, або Кóатлі, складаються з голови, хвоста та кількох фішок тіла, кожна з яких зроблена з великих яскравих пластикових елементів. Під час свого ходу гравці або беруть фішки з центрального поля на свою особисту дошку, або працюють над створенням одного зі своїх Кóатлів, використовуючи зібрані фішки. Гра закінчується, коли один з гравців завершує свого третього Кóатля. Гравці отримують очки за виконання завдань, і той, хто набере найбільше очок, стає новим Верховним Жерцем!
    кешбек від 319 ₴
    розстрочка
    -5%

    Запрошую вас у подорож у 2075 рік. Щойно взявши під контроль світ, коти націлилися на новий рубіж — космос! Найкращі з найкращих котячих фахівців тепер змагаються за космічне панування, і їхню рішучість не може зупинити навіть відсутність протилежних великих пальців. Це запеклі перегони, наповнені шаленими витівками на котячу м’яту і ракетами, що злітають з гуркотом! Хто ж вийде переможцем у цих епічних перегонах, закладе свої лапи на нескінченні скарби Чумацького Шляху і стане справжнім космічним завойовником? MLEM: Space Agency — це сімейна настільна гра, де ви стаєте відважними капітанами космічних експедицій. Але стривайте, це не звичайні дослідники — це коти! Ці відважні коти вже давно підкорили Землю своєю незрівнянною хоробрістю, а тепер націлилися на завоювання всього космосу. Проте їхня незграбність може призвести до ідеально хаотичних кото-астроф! Візьміть штурвал космічної ракети, дістаньтеся до зірок або довіртеся своїм котячим інстинктам і вистрибніть, поки все не полетіло до біса. Слава та визнання від усього муркотливого світу чекають на найвидатнішого лідера котячої космічної агенції. Готуйтеся до пригод, що виходять за межі цього світу!
    кешбек від 58 ₴
    розстрочка
    -5%

    Гра "Шерлок: Середньовіччя" — це швидкий кишеньковий детектив Серія «Sherlock» (також відома як «Елементарно») – це популярна гра, що пропонує швидкі детективні кооперативні розслідування для 1-8 гравців. У 2019 році вона отримала номінацію на престижну нагороду «Spiel des Jahres» (Гра року в Німеччині). Кожна коробка містить нову справу, а також є цікавим детективним заповнювачем, який можна грати індивідуально чи в компанії друзів або родини. Гра буде цікавою як новачкам, так і досвідченим гравцям. У цій серії ви берете участь у розслідуваннях разом з легендарним детективом зі знаменитої Бейкер-стріт. Чи зможете ви довести свою майстерність не гірше, ніж Шерлок Холмс? Чи будете ви просто тупцювати на місці, як інспектор Лестрейд? Розслідування починається з короткого введення, яке розкриває основні деталі справи. Викладайте важливі докази та скидайте непотрібні, обговорюйте свої гіпотези та використовуйте дедуктивні навички, щоб розгадати загадки. Система детективних розслідувань Q System У всіх іграх серії реалізовано механіку «Q System». Прочитавши вступ, гравці отримують певну кількість карток (яка залежить від кількості учасників). Гравці не можуть демонструвати свій набір карток один одному, але можуть зачитувати вголос виділені слова або інформацію, розміщену в рамочці. Гравці по черзі виконують ходи. Активний гравець може вибрати одну з двох дій: Викласти доказ. Гравець обирає карту й кладе її обличчям вгору в центр столу, таким чином роблячи інформацію доступною всім учасникам. Скинути доказ. Гравець обирає карту з рук і кладе її обличчям вниз у скидання. Коли всі докази викладені або скинуті, а колода карт вичерпана, гравці обговорюють доступну інформацію та розмірковують над ймовірними подіями. Якщо в скиді залишиться менше шести карт на кінець гри, команда програє. Гра завершується, коли гравці дійдуть до фінального висновку та дадуть відповіді на запитання. За кожну правильну відповідь вони отримують по два очки, а за кожен нерелевантний доказ втрачають одне. Підрахуйте свої очки, щоб дізнатися, чи вдалося вам перевершити поліцейського зі Скотланд-Ярду або навіть зрівнятися із самим Шерлоком.
    кешбек від 138 ₴
    розстрочка
    -5%

    Швидка дуельна стратегія з механікою контролю територій. Настільна гра «Hanamikoji» вийшла в 2013 році. Гра отримала гарні оцінки та відгуки на сайті «BoardGameGeek». У 2016 році вона стала номінантом конкурсу «Golden Geek» (у категорії «Найкраща дуельна гра»), а в 2018 році переможцем конкурсу «Fairplay» (у категорії «Найкраща карткова гра»). Гра переносить учасників на вулицю гейш Ханамікоджі в старій імперській столиці Японії. На вулиці проживає 7 красунь-гейш, кожна з яких має певні таланти - поезія, музика, танці тощо. Гравці змагаються за їхню прихильність, збираючи потрібний їм реквізит для виступів. На нашу думку, цей захопливий дуельний філлер сподобається і новачкам, і досвідченим гравцям. А особливо добре він грається під час чаювання зі своєю другою половинкою. Ханамікоджі гра. Боротьба за серця гейш З погляду механіки гра «Ханамікоджі» («Шлях пелюстки») являє собою контроль територій («area control»), де гейші - ті самі території, за контроль яких гравці здобувають переможні очки. За кожну гейшу точиться боротьба, схожа на перетягування канату. Якщо наприкінці раунду якийсь гравець набирає 11 очок шарму або завойовує прихильність відразу 4 гейш, він перемагає в грі. Інакше грається ще один раунд. Партія триває щонайбільше три раунди. На початку гри 7 карт гейш викладають у ряд у порядку зростання зліва направо. На кожну карту кладуть по 1 маркеру прихильності. Кожен гравець бере набір із 4 жетонів дій і кладе їх перед собою кольоровою стороною догори (горілиць). Перебіг гри Кожен раунд складається з 4 фаз. Фаза 1. Роздавання карт З колоди вилучають випадкову карту предмета (до кінця раунду на неї не можна дивитися) і кладуть її в коробку. Потім колоду перетасовують. Гравці отримують по 6 карт. Фаза 2. Дії Гравці ходять по черзі. У свій хід гравець перевертає один зі своїх жетонів дій, що лежать горілиць, і виконує відповідну дію. Таємниця. Гравець вибирає одну карту з руки й підкладає її долілиць під жетон таємниці. Цю карту він зіграє у фазі підрахунку очок. Непотріб. Гравець вибирає 2 карти з руки й підкладає їх долілиць під жетон непотребу. У фазі підрахунку очок ці карти будуть скинуті. Подарунок. Гравець вибирає 3 карти з руки й кладе їх горілиць перед собою. Його суперник вибирає 1 з цих 3 карт і кладе її зі свого боку ряду гейш напроти відповідної гейші. Потім гравець кладе 2 позосталі карти зі свого боку ряду гейш напроти відповідної гейші (чи гейш). Боротьба. Гравець вибирає 4 карти з руки й кладе їх горілиць перед собою, поділивши на два набори, по 2 карти в кожному. Його суперник вибирає один набір і кладе ці 2 карти зі свого боку ряду гейш напроти відповідної гейші (чи гейш). Потім гравець кладе 2 позосталі карти зі свого боку ряду гейш напроти відповідної гейші (чи гейш). Фаза 3. Підрахунок очок Коли кожен гравець виконає по 4 свої дії, починається підрахунок очок. Кожен гравець відкриває карту під своїм жетоном таємниці й викладає її зі свого боку ряду гейш напроти відповідної гейші. Потім гравці порівнюють кількість карт предметів з обох боків кожної гейші. Якщо з одного боку більше карт предметів, ніж з іншого, то гравець, чиїх карт більше, здобуває прихильність гейші. Він пересуває жетон прихильності на свій бік. Якщо з обох боків гейші порівну карт предметів або їх узагалі немає, то маркер прихильності ЗАЛИШАЄТЬСЯ НА МІСЦІ (це важливо для подальших раундів). Перемістивши маркери прихильності, гравці рахують загальну кількість очок шарму від гейш, чию прихильність вони здобули. Фаза 4. Оновлення Перетасовують усі карти предметів зі стола й коробки. Маркери прихильності залишаються на місці. Обидва гравці перевертають горілиць свої жетони дій. Кінець гри Гра закінчується негайно, якщо один із гравців здобув прихильність 4 гейш або набрав щонайменше 11 очок шарму. Якщо лише один гравець виконав умову перемоги, то він і перемагає. Іноді, якщо один гравець здобув прихильність 4 гейш, а інший набрав 11 (або більше) очок шарму в тому самому раунді, то перемагає гравець, що набрав 11+ очок шарму. Тонка психологічна гра «Ханамікоджі» - це глибока й тонка психологічна гра з продуманою і незвичайною стратегією «навиворіт». У цій грі сильні карти на руці - це не запорука перемоги, а деколи головний біль, бо першим карти вибирає суперник. Гравцям доведеться провести справжнє детективне розслідування про карти на руці суперника, а потім поставити його перед незручним вибором, водночас не надавши йому майже ніякої корисної інформації про свої карти. У коробці 7 карт гейш 21 карта предметів 8 жетонів дій 7 маркерів прихильності правила Час партії 15 - 20 хвилин Гравців 2 Вік 10+
    кешбек від 620 ₴
    розстрочка
    -5%

    Живий картковий кооператив у світі Володаря Перснів Як ви бачите в описі до настілки слова «жива карткова гра» це перш за все значить, що серія постійно оновлюється та доповнюється новими героями та пригодами. «Володар Перснів. Карткова гра» є початком епічних пригод із картковим рушієм, протягом яких ви зможете розвивати своїх персонажів між великими серіями епізодів завдяки доповненню та зміні колоди, відкриватимете нові механіки, що змінюватимуть ігроладне сприйняття Середземʼя, та відвідаєте чимало знайомих і незнайомих сюжетів у світі Толкіна. Ігроладні особливості карткових пригод в Середземʼї «Володар Перснів. Карткова гра» дає кожному гравцеві у розпорядження колоду карт, в основі якої є троє видатних героїв Середземʼя. Кожен герой має свою «масть» у вигляді руни внизу карти. Кожна окрема руна відкриває гравцеві доступ до союзників та предметів, що їх можна додати до своєї колоди. Задля успішного завершення сценарію героям доведеться розвʼязати низку сцен із різноманітними завданнями: пошуком предметів і союзників, збором ресурсів, перемогою над ворогами, відвідуванням локацій абощо. Однією з основних особливостей карткової гри «Володар Перснів» є відсутність додаткових рандомізаторів (жетонів, кубиків чи колод) для проходження випробувань. Усі необхідні для перевірок символи зображено на зіграних учасниками картах. Саме тому основні правила «Володаря Перснів» є доступнішими, а глибина колодобудівної стратегії й тактичні завдання з розігрування карт – неймовірно різноманітнішими порівняно з рештою живих карткових ігор. Гра триватиме декілька раундів. Кожен з них поділено на сім фаз. Фаза ресурсів. Це початок раунду, за якого на кожного героя слід розмістити по одному ресурсу, а кожен гравець добирає на руку ще одну карту, якщо ще може це зробити. Якщо ваша колода вичерпалась, добір карт не відбувається. До завершення фази ресурсів є особливе «вікно дій», що його можна зустріти у більшості з семи фаз раунду. Протягом «вікна дій» гравці по черзі можуть активувати особливі властивості карт у грі, подій з руки або й карт поза грою, якщо текст карти це дозволяє. Фаза планування. Ця фаза дає змогу підготуватися до подальших подій раунду. Протягом фази планування гравці по черзі можуть розіграти й прикріпити до своїх героїв карти союзників або предметів, сплативши їхню вартість. Фаза пригод На початку цієї фази кожен гравець може обрати та повернути на позначення «виснаження» будь-яку кількість своїх персонажів. Виснажених персонажів не можна буде використовувати знову цього раунду, включно як для виставлення захисника від ворожого нападу. Після вибору героїв, що вирушають на виконання квесту, кожен гравець отримує по карті з колоди зустрічей та активує її властивості. Для просунення у виконанні пригоди необхідно, щоб сума усіх значень сили волі залучених персонажів була вище за сумарний показник рівня загрози усіх карт із зони сцен. Інакше рівень загрози гравців зростатиме, й усі події та вороги стануть для них небезпечнішими. Фаза подорожі. Гравці мають змогу «перемістити» усіх героїв до нової відкритої локації. Цю локацію слід покласти окремо на ігровому столі. Вона стає активною локацією, що впливатиме на проходження квестів та ефекти карт. Фаза зустрічей. Гравці по черзі можуть вибрати ворогів для протистояння. Якщо рівень загрози гравця вище за рівень загрози ворога, цей ворог навіть попри волю гравця переміщається до його зони для бою. Фаза бою. Гравці по черзі стають до бою з ворогами в їхній ігровій зоні. Першими атакують вороги, проти нападу яких гравець може виставити захисника - «виснажити» одного зі своїх героїв. Кожна одиниця захисту цього персонажа нівелює одиницю атаки суперника. Якщо значення атаки вище за рівень захисту, герой отримує поранення і може вибути з гри. Незахищені атаки обовʼязково призводять до поранень одного з героїв. Після атаки ворога також може активуватися особливий «ефект тіні» з карти, що додається до нападника до атаки. Атаки гравця на ворогів розвʼязуються так само порівнянням відповідних символів. Героїв гравця в атаці можуть підтримати герої інших учасників, що мають дальню атаку. Фаза оновлення. Поверніть усіх виснажених героїв, тепер вони знову готові до дій. Додайте 1 до рівня загрози кожного гравця на їхніх лічильниках. Це остання фаза цього раунду. Оновлений вміст базового видання «Володар Перснів. Карткова гра» У 2022 році вийшло оновлене основне видання «The Lord of the Rings: The Card Game», присвячене десятиліттю серії.
    кешбек від 168 ₴
    розстрочка
    -5%
    Вік Від 16 років, Від 10 років
    У 2013-21 роках гра «The Resistance: Avalon» ставала номінантом конкурсів «Bulgarian Board Game Awards» і «Golden Geek» (у категорії «Найкраща паті-гра»), а також переможцем конкурсу «Guldbrikken». Варто відзначити, що ця настілка досі входить до ТОП-10 найкращих компанійських ігор усіх часів на сайті «BoardGameGeek». Авалон. Вірні слуги короля Артура проти посіпак Мордреда На королівських землях лютує справжнє зло. Артур — єдина надія Британії, без нього неможливі процвітання та слава країни. Однак у лави його воїнів підступно затесалися посіпаки Мордреда. Їх небагато, але вони знають одне одного й майстерно водять за носа вірних слуг Артура. Лише Мерлін знає всіх представників зла, але старий чародій змушений говорити загадками: якщо зло розкриє його, добро програє. «Авалон. Прихована загроза» — це дедуктивно-психологічна гра, учасники якої поділяються на слуг Артура, які грають на боці сил добра, та посіпак Мордреда, які представляють сили зла. Добро перемагає, якщо успішно пройдено три місії. Зло перемагає, якщо провалено три місії, убито Мерліна або представникам добра не вдалося затвердити загін для місії. Гравці можуть виголошувати свої підозри в будь-який момент гри. І слуги Артура, і посіпаки Мордреда можуть брати участь в обговореннях, висувати звинувачення та заплутувати опонентів, щоб ті зробили хибні висновки. Перебіг гри Кожен гравець отримує випадкову секретну карту персонажа. Він дивиться на лояльність свого персонажа та кладе карту долілиць перед собою, нікому не показуючи її. Гра починається з етапу знайомства, коли всі заплющують очі, посіпаки Мордреда розплющують очі та знайомляться одне з одним. Потім вони знову заплющують очі й піднімають великі пальці, щоб чарівник Мерлін розплющив очі й дізнався про них. Кожен раунд складається з двох фаз: збирання загону та проходження місії. Фаза збирання загону Після обговорення лідер бере потрібну для поточної місії кількість жетонів загону й дає по одному жетону вибраним гравцям. Якщо лідер бажає, він сам може долучитися до загону, залишивши собі один жетон загону. Затвердження загону. Кожен гравець, зокрема лідер, вибирає один жетон голосування, не показуючи його іншим гравцям. Коли всі гравці виберуть жетони, лідер наказує їх відкрити. Гравці перевертають свої жетони голосування, щоб усі могли бачити їхній вибір. Загін вважають затвердженим, якщо більшість проголосувала «за». Якщо загін затверджено, гравці переходять до фази проходження місії. Якщо загін відхилено («проти» проголосувала більшість або стільки ж гравців, скільки проголосували «за»), жетон лідера отримує наступний гравець за годинниковою стрілкою і знову починає фазу збирання загону. Зло перемагає, якщо в одному раунді гравці відхилять 5 загонів поспіль. Фаза проходження місії Лідер дає кожному учаснику загону 2 карти місії: 1 карту успіху та 1 карту провалу. Кожен учасник загону вибирає одну з цих карт і кладе її перед собою долілиць. Лідер збирає та перетасовує викладені карти місій, а потім відкриває їх. Місію вважають успішно пройденою, якщо всі відкриті карти — карти успіху. Місію вважають проваленою, якщо викладено одну або більше карт провалу. Кінець гри Гра закінчується відразу після 3-ї успішної або проваленої місії. Якщо провалено 3 місії, представники зла перемагають. Зло також відразу перемагає, якщо в одному раунді гравці відхилять 5 загонів. Останній шанс зла: убивство Мерліна. Якщо успішно пройдено 3 місії, представники зла отримують останній шанс, щоб угадати Мерліна й перемогти у грі. Представники зла разом обговорюють, хто з представників добра може бути Мерліном. Після цього гравець з картою Убивці вказує на одного з представників добра. Якщо вибраний гравець — Мерлін, перемагає зло. Якщо представники зла помиляються, перемагає добро. У коробці 14 карт персонажів 10 карт місій 5 жетонів загону 20 жетонів голосування 5 двосторонніх маркерів результату 1 маркер раунду 1 маркер голосування 1 жетон лідера 3 двосторонні планшети 2 карти лояльності 1 жетон Володарки озера правила гри Час партії 30+ хвилин Гравців 5 - 10 Вік 14+
    кешбек від 459 ₴
    розстрочка
    -5%
    Вік Від 16 років
    Видавець Geekach Мова Українська Текст у грі Мало Час партії 15 - 20 хвилин Гравців 1-4 Вік 14+ Senjutsu - це гра для 1-4 гравців з дуельними битвами самураїв, з вдосконаленими механіками конструювання колод, одночасним розголошенням бойових дій та красивими мініатюрами від групи скульпторів. Керуйте одним із 4 страшних самураї, воїнів, які дотримуються кодексу Бушідо, кожен з власними сильними і слабкими сторонами, а також мотивацією. Використовуючи механіку конструювання колод гри Senjutsu, створіть унікальну колоду нищівних атак, потужних блоків, вчасних посередництв і динамічних спеціальних прийомів. Інтуїтивна система класифікації карт полегшує створення колоди здатностей вашого самурая. Основний комплект включає десятки різних карт здатностей, щоб формувати стиль боротьби вашого обраного самурая. Існує тисячі можливих комбінацій коліс. Загальний хід гри: Розмістіть свого самурая на полі бою. Витягніть руку карт з колоди здатностей на 40 карт. Виберіть карту здатностей для використання і розмістіть її обличчям вниз поруч із карткою супротивника. Одночасно розголосіть карти та перевірте ініціативи. Розіграйте карту та її ефекти. Будь-який самурай, який отримає 5 поранень, впаде, залишаючи переможцем того, хто його переміг.
    кешбек від 199 ₴
    розстрочка
    -5%
    Вік Від 10 років
    Незвичайний кооперативний філлер для вечірки. Настільна гра «Just One» була розроблена в 2018 році авторами культового «The 7th Continent» - Людовіком Руді та Брюно Сотте. У 2019-18 роках гра «Одним словом» ставала номінантом конкурсів «Cardboard Republic Laurel», «International Gamers Award», «Golden Geek» (в категоріях «Найкраща паті-гра» і «Найкраща кооперативна гра») і переможцем «Spiel des Jahres». Гра дуже швидко увірвалася до ТОП-3 найкращих паті-ігор на сайті "BoardGameGeek". Одним словом гра: компанійський кооператив на відгадування асоціацій Протягом гри учасники намагаються допомогти ведучому відгадати слово. Гравці таємно пишуть для нього підказки. Проблема в тому, що однакові підказки видаляються. Щоб підказка 100% дійшла до ведучого, треба придумати дійсно оригінальне слово. Перед початком партії на столі викладається долілиць 13 карток. Учасники отримують підставки і фломастери, що стираються. Гравець, який краще за інших розуміє натяки, стає першим ведучим. Як грати в «Одним словом»? Вибір випадкової карти Ведучий бере одну з карток і, не дивлячись на її лицьову сторону, встановлює на підставці так, щоб слова на ній бачили інші гравці. Потім він називає число від 1 до 5 - це номер слова на карті, яке він повинен буде відгадати. Придумування та порівняння підказок Інші гравці таємно пишуть по одному асоціативному слову на своїх підставках. Коли всі придумають підказки, ведучий заплющує очі (хоча, Гікачу здається, він міг би і не відкривати їх до цього), а учасники показують один одному підставки і порівнюють слова на них. Однакові підказки - ідентичні слова, однокореневі, варіанти одного слова - відсуваються вбік. Відгадування слова Розглянувши підказки, що залишилися, ведучий намагається відгадати слово. Подібно до сапера, у нього є лиш одна спроба. правильна відповідь? Команда отримує карту в нагороду. помилкова відповідь? Карта видаляється з гри. Також видаляється одна із закритих карт. пас? Карта видаляється з гри. Наступний гравець за годинниковою стрілкою стає ведучим. Починається новий раунд. Кінець гри Грають до останньої карти на столі. Учасники рахують кількість відгаданих карток. Ідеальний результат - 13 очок. Але для початку непогано, якщо гравці відгадають більше трьох карток. У коробці 110 карт зі словами 7 підставок 7 фломастерів 1 буклет правил Час партії 20 - 30 хвилин Гравців 3 - 7 Вік 8+
    кешбек від 58 ₴
    розстрочка
    -5%
    Вік Від 7 років
    Знайшовши тіло археолога Едварда Картера в його кабінеті, поліція просить вас допомогти в розслідуванні. Хто це зробив? Як? Чому? Вивчайте докази й роздумуйте над справою разом зі своїми друзями-детективами, щоб знайти відповіді на всі запитання. Чи зможете ви розплутати це загадкове вбивство? Шерлок гра. Швидкий кишеньковий детектив «Sherlock» (також відома як «Елементарно») – популярна серія швидких детективних кооперативів для 1-8 гравців. У 2019 році ця гра стала номінантом престижного конкурсу «Spiel des Jahres» (Гра року в Німеччині). У кожній коробочці гравців чекає окрема справа. Це цікавий детективний філлер, який можна розслідувати соло, з друзями або членами сім’ї. Гра сподобається як новачкам, так і досвідченим гравцям. У серії «Шерлок» ви заочно змагаєтеся в розслідуванні справ з легендарним детективом з Бейкер-стріт. Зможете впоратися не гірше, ніж геніальний Шерлок Голмс? Чи товктиметеся на одному на місці, як інспектор Лестрейд? Розслідування починається з короткого вступу, що знайомить вас з деталями справи. Викладайте потрібні докази й скидайте зайві, обговорюйте свої теорії та застосовуйте силу дедукції, щоб розгадати таємницю. Детективна система Q System В усіх іграх серії реалізована механіка «Q System». Прочитавши вступ, гравці отримують певну кількість карт на руку (кількість карт залежить від числа учасників). Гравці не можуть показувати одне одному карти на руці, але можуть прочитати вголос підкреслені слова або текст в рамочці зі скріпкою. Гравці ходять по черзі. У свій хід активний гравець виконує одну з 2 дій: Викласти доказ. Гравець вибирає карту на своїй руці й кладе її горілиць у центрі столу. Інформація на ній тепер доступна для всіх. Скинути доказ. Гравець вибирає карту з руки й кладе її долілиць у скид. Коли всі докази викладені або скинуті, а колода вичерпалася, гравці обговорюють доступну інформацію і роздумують над імовірною версією подій. Утім, якщо наприкінці гри в скиді менше ніж 6 карт, гравці відразу програють. Гра закінчується, коли гравці визначаться з остаточною версією і дадуть відповіді на запитання. За кожну правильну відповідь вони здобувають 2 очки. За кожен викладений доказ, що не стосується справи, вони втрачають 1 очко. Порахуйте свій результат і дізнайтеся,чи вдалося вам утерти носа поліціянту зі Скотланд-Ярду або навіть зрівнятися із самим Шерлоком. Час партії 40 - 60 хвилин Гравців 1 - 8 Вік 8+
    кешбек від 179 ₴
    розстрочка
    -5%
    Вік Від 6 років, Від 10 років
    Тропічні джунглі прекрасні своєю первозданною красою, не зворушеною людською рукою. Однак по них так складно пробиратися, адже вони справді обросли непрохідними чагарниками. Тут не пройде не те що людина, не кожному звірові під силу це зробити. Тому вам і олівець до рук, щоб прокласти оптимальні маршрути та побудувати карту прекрасного острова Тукана. У настільній грі Стежки Тукани (Trails of Tucana) (укр.) гравці стають оформлювачами карт місцевих селищ, щоб поєднати їх шляхами для місцевого населення та створити зручні туристичні маршрути. Настілка зявилася у 2019 році та була відзначена такими нагородами: 2019 - The Dice Tower Seal of Excellence; 2020 – номінація на конкурс «Cardboard Republic Socializer Laurel»; 2020 – переможець у номінації Гра року конкурсу Norwegian Game of the Year; 2021 – переможець у категорії Сімейна гра року премії Finnish. Загалом це простий сімейний філер, який отримав українську локалізацію від компанії Geekach Games, де потрібно виявити звичайні здібності малювання сполучних ліній між різними місцевостями, селами та визначними памятками тропічного острова. Чим більше охоплено точок на карті, тим успішнішим стає отриманий маршрут. Якщо довго доріжкою, якщо довго стежкою... Тільки для початку нам потрібно прокласти ці доріжки й стежки. Перед початком своєї топографічної творчості гравці повинні визначитися, на якому острові вони малюватимуть стежки – на Малій Тукані чи Великій. Від цього залежить кількість раундів у партії: 2 або 3. Потім вони отримують по аркушу з блокнота з картою острова з селами, різноманітними типами місцевості та чудовими памятками. З-поміж гравців вибирається мер, який відкриватиме карти місцевості, сценаріїв та бонусів, щоб оголошувати інформацію з них. Як тільки мером підготовлена ​​до гри колода карт місцевості та розташована перед ним, він спочатку відкриває рандомну карту сценарію. Зачитавши вголос 10 літер із щойно відкритої карти, гравці записують їх на мапах біля своїх поселень по черзі, починаючи з мера. При цьому змінювати порядок букв не можна, а записуються вони таким чином: мер починає з першого села, наступний гравець – з другого, далі – з третього, четвертого тощо. Це необхідно для того, щоб у всіх учасників зрештою вийшли різні мапи. Після цієї дії викладаються сині бонусні карти в залежності від кількості гравців. Якщо ви вибрали режим гри «Особливий бонус», додатково використовуйте 1-2 червоні бонусні карти. Тепер під час кожного ходу мер відкриває по 2 карти місцевості зверху колоди і називає зображені на них типи околиць: гори, пустелі, водоймища, ліси та універсальні. Всі гравці повинні провести сполучні лінії між центрами двох суміжних клітин із названими місцевостями, а при відкритій універсальній – вибирається будь-яка. Стежки можуть зєднуватися з раніше прокладеними, але якщо ви на своїй карті вже зєднали всі названі комбінації, доріжку не проводите. Таким чином, раунд триває, поки в колоді не залишиться остання карта. Бажаєте отримати більше очок? Поєднуйте визначні памятки з селами. Обеліск, книга, тукан, бігфут та морський монстр можуть бути зєднані з будь-яким селом. За одне обєднання обводиться ліва комірка у секції очок біля памятки, за поєднання другої памятки того ж виду з селом обводиться права комірка. Що також дає негайний ефект: право намалювати додаткову стежку між будь-якими двома суміжними клітинами. Також за зєднання двох сіл з однаковими літерами належить обвести в секції очок комірку біля цієї літери. Очки за кожну створену пару сіл присуджуються гравцеві лише один раз за партію. Гравець, якому вдалося зєднати пару сіл першому, отримує бонусні очки з бонусної карти використаної літери. Після фіксації очок карта скидається. Коли в колоді місцевості залишається остання карта, вона не відкривається. Раунд закінчується і гравці підраховують свої досягнення за памятки. Колода місцевості знову перетасовується і проводиться другий раунд за тими ж правилами, після якого гравці також підраховують отримані очки за сполучені памятки з селами. Далі учасники додають до отриманих даних за два раунди суму очок за пари сіл та бонусні бали, в результаті одержують остаточний результат та визначають переможця. Стежки Тукани: відкривай карти, малюй результат! Проста в розумінні та ігровому процесі настільна гра Стежки Тукани (укр.) – займе всю сімю або компанію друзів не більше ніж на пів години, а кілька варіантів гри допоможуть випробувати свої здібності зі створення мап місцевості в різних умовах. Навіть якщо ви залишилися одні, правила пропонують в режимі соло прокласти найбільш успішні маршрути. Вік: від 8 років Мова: Українська Гравці: від 1 до 8 Час: 15-30 хвилин