triangle
    Колір
    Бренд
    Ціна
    від
    до
    Geekach
    Очистити все

    Іграшки для хлопчиків (Бренд - Geekach)

    кешбек від 9 ₴
    розстрочка
    -25%

    ОПИС ДОПОВНЕННЯ ОСТРІВ КОТІВ: НАБІР КОРАБЛІВ «Острів котів: Набір кораблів (The Isle of Cats: Boat Pack)» - важливе доповнення для настільної гри «Острів котів», що містить 6 планшетів унікальних кораблів з різним розташуванням кают. Також у наборі 6 карт-пам'яток.АСИМЕТРИЧНІСТЬ КОРАБЛІВ Кораблі на планшетах мають різні форми й розміщення кают. Якщо ви хочете зіграти в асиметричних умовах, переосмислити старі стратегії та випробувати перевірені тактики на нових кораблях, тоді радимо купити дане доповнення.
    кешбек від 7 ₴
    розстрочка
    -25%

    ОПИС ДОПОВНЕННЯ ОСТРІВ КОТІВ: ЩЕ БІЛЬШЕ ГОСТЕЙ Острів котів: Ще більше гостей «The Isle of Cats: Kickstarter Pack 2» - доповнення для настільної гри «Острів котів», яке містить усі додаткові компоненти, що пропонувалися під час другої кікстартерної кампанії в 2021 році. У комплекті великі фігурки звірят, кошенята ошаксів, плитки звірят, котів і подій, а також нові карти дослідження. Гікач запевняє, що даний кікстартерний набір поліпшить і врізноманітнить базову гру «Острів котів» і доповнення «Кошенята і звірята».ВМІСТ НАБОРУ Великі фігурки звірят. Цими фігурками можна замінити маленькі фігурки тваринок з доповнення «Кошенята і звірята». Плитки котів. Змішуються з іншими плитками котів. Плитки звірят. Змішуються з плитками звірят із доповнення «Кошенята і звірята». Плитки кошенят ошаксів. Змішуються з плитками кошенят із доповнення «Кошенята і звірята». Плитки подій. Змішуються з плитками подій з доповнення «Кошенята і звірята». Карти дослідження. Додаються до колоди дослідження.
    кешбек від 7 ₴
    розстрочка
    -42%

    З молотка! Швидка економічна гра з механікою аукціону Перевидання настільної гри «For Sale» в новому суперстильному оформленні. Покращилися не лише ілюстрації, але й якість компонентів. Настільна гра «For Sale» була розроблена в 1997 році. В 2005 і в 2009 роках був змінений арт і доопрацьовані правила. В 2016 році гра стала фіналістом конкурсу «Les Trois Lys», а в 2017 році - номінантом конкурсу «Hungarian Board Game Award». «For Sale» досі входить до ТОП-55 кращих сімейних ігор на сайті «BoardGameGeek». Цей азартний філлер ідеально підійде для гри в сімейному чи дружньому колі. Гікач гарантує, що гра особливо сподобається особам, що люблять торгуватися і блефувати. For Sale: подвійний аукціон Перед початком партії карти будинків і чеків затасовуються в окремі колоди. У першій половині партії використовується колода будинків, а в другій - чеків. Гравці отримують стартові банкноти. Партія складається з двох етапів: Купівля будинків З колоди будинків відкривається стільки карт, скільки гравців. Гравці роблять ставки по черзі. Перший гравець викладає певну суму банкнот. Наступний гравець повинен перебити ставку або спасувати. Якщо гравець пасує, він забирає найдешевшу карту будинку і повертає половину своєї поточної ставки. Останній гравець, що залишився, забирає найдорожчу карту будинку і віддає в банк всю суму. Відкриваються нові карти будинків. Фаза триває доти, доки учасники не розкуплять всі будинки. Продаж будинків З колоди чеків відкриваються карти за числом гравців. Кожен учасник вибирає одну карту будинку і кладе перед собою долілиць. Карти будинків відкриваються одночасно. Гравці розбирають карти чеків у порядку цінності будинків - від найдорожчого до найдешевшого. Використані карти будинків скидаються. Відкриваються нові карти чеків. Фаза триває доти, доки учасники не розпродадуть всі будинки. Кінець гри Наприкінці партії учасники підсумовують номінали карток чеків і додають до них невитрачені банкноти. Найбагатший гравець стає переможцем. Відеоогляд настільної гри З молотка! (For Sale)
    кешбек від 9 ₴
    розстрочка
    -25%

    ОПИС ДОПОВНЕННЯ «САҐРАДА: ПРИСТРАСТЬ» Роздивляючись красиві вітражі з дивовижними переходами кольорів важко повірити, що цьому мистецтву можна просто навчитися. Адже справжній майстер творить завдяки натхненню, яке ні за які гроші не купиш. Ось чому цей дар небес потрібно використовувати дуже дбайливо.НАТХНЕННЯ І СКЛО Гравцям доступні карти натхнення. Вони відкривають нові можливості для розміщення кубиків і впливають на драфт. На жаль, натхнення — річ вкрай непостійна. Тому такі картки можна використовувати тільки раз на раунд або один раз протягом гри. Без натхнення майстер — що прозоре скло. Але навіть воно деколи може бути корисним. У грі з'являється новий тип кубиків. Проте велика кількість прозорого скла навряд чи піде на користь вашому творінню. Тому на вітраж можна помістити лише один такий кубик. Безбарвне скло використовують разом з особливими правилами і картами, що замінюють картки інструментів. Щоб скористатися цими картками, гравцям знадобляться фішки привілеїв. Разом із вищезгаданими компонентами також використовують нові картки особистих цілей.МІЖ КЛАСИКОЮ ТА СУЧАСНІСТЮ Натхнення відкриває нові шляхи. Якщо раніше ми створювали виключно сучасні асиметричні вітражі, то зараз настав час додати трохи класики. Нові спільні цілі пропонують майстрам створювати симетричні вітражі.ДЛЯ КОГО ДОПОВНЕННЯ Доповнення «Саґрада: Пристрасть» зацікавить шанувальників базової гри «Саґрада», що бажають урізноманітити ігровий процес. Якщо ви відчуваєте, що пристрасне будування собору, яке триває сто з гаком років, потребує не лише пристрасті, а й самовідданості на грані усього життя, зверніть увагу на інше доповнення до цієї гри: «Саґрада: Життя».
    кешбек від 17 ₴
    розстрочка
    -25%

    ОПИС НАСТІЛЬНОЇ ГРИ НЕКОДЖІМА А цю гру зустрінемо традиційно — по одежі, тобто, почнімо наш огляд з коробки: ось вона, красуня, на поличці, й наш зір чіпляється за промовисту назву в цікавому оформленні, а мозок підказує (до речі, правильно) що то, певно, щось із японського. Тепер будь-що-будь хочеться скоріше дізнатися, що ж таке та Некоджіма. Добре, що у вас є ми, які знаємо і все розкажемо: Некоджіма — це японський острів котів, де ми з вами прокладатимемо лінії електроживлення й розвішуватимемо по дротах чорних пухнастиків!ПОГРАЙМОСЯ ЗІ СТРУМОМ? НІКОЛИ ТАК НЕ РОБІТЬ, ЯКЩО ЦЕ НЕ НЕКОДЖІМА! В контексті з цією грою одразу хочеться пригадати Дженгу: усі ж пам’ятають ці брусочки, які витягали з башти, складали на її верхівку, а в момент уся конструкція красиво розвалювалася? В Некоджімі також треба буде дещо будувати, і це, на нашу думку, складніше й не менш цікаве: нам доведеться розташовувати на невеличкому ігровому полі денчю — два круглі стовпчики, з’єднані мотузкою. Але, скажемо по секрету, — ніякі це не мотузки, а справжнісінькі електричні дроти, що можуть викликати великий бада-бум, якщо торкнуться один одного!ЯК ГРАТИ Гра «Некоджіма» має два режими: кооперативний, в якому всі гратимуть заради спільного рекорду, і змагальний, де кожен сам за себе. Маленьке кругле поле цієї гри поділене на 4 різні за кольором райони, що їх ми будемо забезпечувати живленням — ресторанний, культурний, житловий і розважальний. Щоб визначити, де саме нам розташувати денчю, спочатку жбурнемо кубики: один з них покаже колір району, де мусимо встановити перший стовп, інший визначить місце для другого, а між ними протягнеться дріт. Крім визначених районів, кожен кубик також має різнобарвний бік, що позначає будь-який район, а ще — чорний, який змушує гравця поряд із вами вибрати район за вас. Денчю також різняться кольором і довжиною мотузки: рожеві — найкоротші, білі — середні й блакитні — найдовші. Щоб вибрати потрібне денчю, навмання тягніть маленькі кубики з мішечка й дивіться, що вам зараз підкинула доленька. Чорні кубики в мішечку позначають котів, яких треба навісити на дріт після свого ходу. Витягнувши такий, не спиняйтеся, поки не візьмете кубик іншого кольору. Майте на увазі, гра завершиться, якщо впаде хоч один денчю або, не дайте сплячі боги, завалиться уся конструкція. Визначте переможця залежно від вибраного режиму гри.ДЛЯ КОГО ГРА Гра «Некоджіма» підійде веселим компаніям, дітям, дорослим, початківцям та досвідченим електрикам, тим, хто освоїв нунчаки й тим, хто ще в процесі, собакам, кішкам, рибкам і богомолам, загалом усім, кому цікаво руйнувати й будувати.
    кешбек від 16 ₴
    розстрочка
    -25%

    ОПИС НАСТІЛЬНОЇ ГРИ UNMATCHED: ПРАЩІ ТА СТРІЛИ Гаряченька версія Unmached заманює гравців у свої тенета не лише самою бійкою — її просякнуто романтичним віковим мистецьким шармом! Театральна завіса падає й вас вітають у лондонському «Глобусі». Сам маестро трагедії Вільям Шекспір на сьогоднішній арені відстоюватиме свою першість та змагатиметься проти власних творінь, які вже давно живуть самостійним життям. Тож зустрічайте усіх палкими оплесками й не забудьте наприкінці вистави вигукнути «біс», щоб зіграти ще кілька партій поспіль! Цей великий набір з чотирьох героїв як завжди є самодостатнім, але ви ж пам’ятаєте всю красу серії Unmatched? Вона в тому, щоб поєднувати непоєднуване! Як вам ідея залучити до однієї битви персонажів з цієї коробки та, наприклад, героїв коміксу про Зірвиголову з набору «Unmatched: Marvel — Hells Kitchen»? Або перевіримо, чи допоможе потяг до високого проти зубів Ті-Рекса з «Unmatched: Jurassic Park — dr. Sattler vs. T. Rex»?ЗНІМАЄМО МАСКИ — ЦЕ Ж ТЕАТР, ТУТ МОЖНА! Завжди непевний Гамлет знову не знає, бути йому чи не бути. Як добре, що цього разу йому допомагатиме визначитися спеціальний жетон, інакше ми б чекали тут з вами до наступного року. Гамлет матиме щось одне з двох: або тягтиме додаткові карти, виконуючи маневри, або завдаватиме комусь 2 поранень, маючи +2 до усіх своїх атак. Тож головне бентежне питання найвідомішого шекспірівського творіння — не пусті балачки, а виважена тактика! Шекспір — славетний майстер слова — без перебільшення вбиває своїм п’ятистопним ямбом. Придивляйтеся до кількості складів у назвах його карток — цей параметр дуже важливий! Не поспішайте відправляти використані бойові картки до стосу скидання — формуйте з них ряд, та намагайтеся зібрати там рівно 10 складів, щоб спрацював унікальний ефект завершення останньої картки! Невже ж ви думали, що ми обійдемося без магії, дивини й іншого чаклунства в цій коробці? Королева фей Титанія має свій спосіб долати ворогів без вагань і зайвих слів. Попереджаємо: це може бути надзвичайно болісно — кожна з її шести карт чарів унікальна, та містить властивість, що спрацьовуватиме постійно, допоки картка є активною та її розміщено горілиць на столі. А ця трійця з п’єси про короля Макбета — сестри-відьми, що стоятимуть поруч спина до спини й не бояться ані фей, ані власного автора. Завдяки своїм віщуванням відьми знають усе напевне. Їхнє здоров’я рахують окремо — кожна має власний лічильник та вільно пересувається полем. Готуйте в казані чотири варіанти зілля зі своєї колоди карток, щоб творити заклинання з книги. Кожне зілля потребує різних інгредієнтів!БУДЬ ОРИГІНАЛЬНИМ — БИЙ ПЕРШИМ Як і в базовій версії гри, ми беремо під свій контроль деяких відомих всім персонажів, які дуже хочуть начистити одне одному пики. Ми пересуватимемо їхні мініатюрки по кружечках на карті, намагаючись наблизитися на відстань удару і спритно атакувати противника, використовуючи для цього персональну колоду карток з унікальними здібностями. Деякі герої звикли піклуватися про власну безпеку, обираючи стрілецькі атаки, інші, на зразок товстошкірих вовняних монстрів, просто пруться напролом, зате вже якщо завдають удару, то ворог має всі шанси перетворитися на пляму.ЯК БУДЕМО ГРАТИ У свій хід ми повинні виконати дві обов'язкові дії: це можуть бути маневр і атака, атака і виверт, а може і два виверти або дві атаки відразу. Основна умова — від виконання дій відмовлятися не можна і їх повинно бути дві! Маневр — це можливість перемістити фішку нашого підопічного на карті, що дуже корисно і навіть здорово. Але ось тільки перед тим, як це провернути, обов'язково доводиться брати картку зі своєї колоди і в кінці ходу позбавлятися зайвих карт, якщо їх виявилося більше семи. Виверт дозволяє використовувати властивість карток, позначених блискавками. Тут все просто: призначаємо одного з бійців активним і піддаємо ворога зневажливій властивості! Усі дуже люблять виверти! Атака. Якщо ви наблизилися на відстань удару, то можете спробувати атакувати противника. Для цього покладіть картку із позначкою атаки горілиць на стіл. Хитрий ворог може захиститися і викласти свою вам на противагу, тоді на рахунок "три" перегортайте картки і відніміть показник захисту від числа вашої атаки. Це і буде нанесеною шкодою, яку потрібно позначити на лічильнику. У підсумку усі ми прагнемо "вирубити" ворога, тобто злити очки його життів до нуля.ДЛЯ КОГО ГРА Серія бойових поєдинків Unmatched вже налічує достатньо персонажів, щоби ви могли відбирати героїв битви на свій смак і нацьковувати одне на одного найрізноманітніші типажі. Що більше у вас коробок, то краще — ніхто ніколи не скаржився на розмаїття, особливо в асиметричній стратегічній грі! Unmatched може легко зібрати за столом практично кого завгодно, головне — позитивний настрій!
    кешбек від 16 ₴
    розстрочка
    -25%

    ОПИС НАСТІЛЬНОЇ ГРИ ГВИНТ Що ж, невтомні мисливці за повною колекцією, тепер можна зітхнути з полегшенням: ваші поневіряння по шинках завершено. Більше не треба змагатися з торговцями, шукаючи свою останню картку. Легенда стала реальністю: «Гвинт», культова мінігра з відьмацького світу, тепер отримала своє справжнє, фізичне втілення і стала гідною картковою настілочкою! Те, що ще вчора було лише елементом відеогри «Відьмак 3: Дикий гін», сьогодні можна потримати в руках і не тільки: коробку оформлено в автентичному дизайні, а всередині — понад 400 карток, з яких на вас споглядають знайомі герої саги.ЯК ГРАТИ Кожен гвинтяр знає: під час партій у Гвинт найважливіше знайти для дії влучну мить. Ви почнете гру з особистими колодами, складеними відповідно до вибраної фракції, які мають унікальні особливості та формують певний стиль гри. На початку першого раунду кожен бере на руку десять карт і, за бажання, може замінити кілька з них — бо іноді саме від початкових карток на руці залежить перебіг дуелі. До речі, разом із дуельним настільна версія гвинта має 6 режимів, зокрема тепер можна грати соло й компанією аж до 5 гравців. Бій триває в межах максимум трьох раундів. У кожному ви по черзі розігруватимете картки — бойові або ж спеціальні з особливими ефектами. Поле бою умовно поділене на три простори: лінії ближнього й далекого бою та лінію облогових знарядь. Частиною вашої стратегії поміж іншого будуть міркування, де саме розмістити ту чи іншу картку. Є картки, що зміцнюють союзників, знищують ворогів, зменшують силу ворожого ряду або дають неочікувані переваги у потрібний момент. Проте найпотужніший ресурс — це ваша здатність оцінити ситуацію й вчасно сказати пас, адже кожна зіграна картка — це жертва, яку ви більше не зможете використати в наступному раунді. Раунд виграє гравець, чия загальна сила на полі буде більшою після того, як обидва спасують. Але для остаточної перемоги у грі потрібно взяти два раунди з трьох. І отут починається найцікавіше: виграти перший раунд можна за будь-яку ціну, та якщо на це ви покладете всю армію, то наступний і третій раунди вам може не залишитися, з чим грати. Ця тонка межа між рішучим наступом й обережно вивіреними рухами і є серцем «Гвинта». Не завжди виграє той, у кого найсильніші картки, але неодмінно той, хто вміє їх правильно використати.ДЛЯ КОГО ГРА Ця гра для всіх, хто вів свого відьмака від одного шинка до іншого не через поклик серця чи яскравий сюжет, а просто задля того, щоб перемогти місцевого волоцюгу в Гвинт. Ви навіть можете пам’ятати свої перші карти, свої найкращі комбінації, свої фракції, переконання і стиль своєї гри. Але що, як ви все ж бачите Гвинт вперше? Нуль проблем — адже погравши в цю карткову адаптацію, ви точно захочете перечитати про пригоди Ґеральта з Рівії ще раз чи пограти в цю атмосферну відеогру.
    кешбек від 13 ₴
    розстрочка
    -25%

    ОПИС КНИГИ ПРАВИЛ ДЛЯ НАСТІЛЬНОЇ РОЛЬОВОЇ ГРИ ШАЛЕНІ СВІТИ: ПРИГОДНИЦЬКЕ ВИДАННЯ Відправляючись у подорож Шаленими світами, не забудьте надягнути шапку. А відверто — міцний обладунок або магічна мантія видасться значно кращою, бо хто ж може попередити кожне лихо, яке вас спікатиме в цих неймовірних пригодах? І куди ви взагалі втрапите: у казковий фентезійний ліс до толкінівських ельфів, стимпанкове місто — царину пари й металу, незвідану планету, закинутий космічний лайнер… у задимлену кімнатку, де сталося жахливе містичне вбивство, чи в пекельний техаський салун, навколо якого свистять сталеві кулі, хриплять коні й виблискують шпори на шкіряних чоботях? Savage Worlds Adventure Edition Core Rules — основний примірник правил напрочуд унікальної настільної рольової системи, яка одночасно уміщує в собі багато світів та легко адаптується під найрізноманітніші жанри залежно від забаганок ведучого й гравців. Систему Savage Worlds створено у 2023 році та вона була покликана полегшити життя майстрові підземель — ведучому настільної рольової гри, щоб він менше залежав від особливостей конкретного сетингу. Тож зараз ви тримаєте вже п’яте, найбільш оптимізоване на цей час видання Шалених світів, і відтепер українською!ЩО ТАМ ВСЕРЕДИНІ Як створювати ігрових і неігрових персонажів, робити світ гнучким і реалістичним, проводити грандіозні бойові зіткнення — відповіді на ці та ще багато подібних запитань розкрито на цих сторінках. Механіка гри побудована навколо спеціальних навичок персонажів, значення яких потрібно додавати до значень, що випали на традиційних для настільних рольових систем багатогранних кубиках. Ви також можете використовувати для гри звичні вам аксесуари — мініатюри персонажів, ігрові поля, пласкі елементи террайну чи прояви заклинань. Усе це є необов’язковим, але допоможе гравцям набути нових вражень і більш повно зануритися в сетинг. Система SWADE є універсальною та містить багато різноманітних рас і класів, що підходять під різні популярні всесвіти й жанри: від космічного до фентезійного чи супергеройського. В новій редакції гри маємо змогу оцінити покращену бойову систему й новий підхід до поновлення втраченого здоров’я й витрачених магічними класами персонажів заклинань.ДЛЯ КОГО ГРА Шукаєте нового досвіду в настільних рольових іграх? Ласкаво просимо до Шалених світів! Книга правил «Шалені світи: Пригодницьке видання» демонструє розмаїття цікавих механік і дарує безліч відкритих всесвітів для незабутніх пригод. Видання підійде як тим, хто вже мав досвід гри в D&D або інші рольові системи, так і зацікавленим новачкам.
    кешбек від 10 ₴
    розстрочка
    -25%

    ОПИС НАСТІЛЬНОЇ ГРИ МАЛІ ВЕСЕЛІ ДИНОЗАВРИ Уявіть, що ви — динозаврик. Маленький, кумедний і ніби оптимістичний… принаймні поки що. Попереду на вас чекає ціла колекція прекрасних способів зіпсувати собі настрій: життя часом нагадує не сонячну прогулянку, а підступний метеор чи зрадливу калюжу, у яку обов’язково ступиш. У «Малих веселих динозаврах» ваш головний суперник — сувора, безжальна реальність. Стихійні лиха, хижі сусіди по мезозойському дворику, нервові зриви (так, динозаври теж вигорають!) — усе це лише заради мрії бодай трішки прожити довше за інших. Якщо зберете 50 очок або перечекаєте вимирання всіх суперників — вітаємо, ви найживучіший динозавр після катастрофи!ЯК ГРАТИ Кожен обирає собі приємного на вигляд динозаврика — саме він долатиме нелегкий маршрут виживання. У кожному раунді на вас чатує нове лихо, чергова загроза, свіжа спроба не загинути занадто видовищно. Гравці одночасно викладають картки з очками, намагаючись уникнути чергового фіаско — але одному це не вдасться точно. Той, хто поклав карту з вищим значенням, рухається треком уперед і заробляє більше очок — удача цього разу на його боці. А от гравець з найнижчим числом отримує карту катастрофи й робить крок до власної епічної загибелі. Утім, кожна катастрофа дає і бонусний рух уперед — еволюція жорстока, але чесна: виживає той, хто навчився правильно падати. Пильнуйте: три однакові катастрофи або три різні — і ваш динозавр іде у вічність. Маленька порада від динозаврика до динозаврика: сміливо використовуйте миттєві картки, щоб урятувати власну шкуру чи злегка «підставити» суперників!ДЛЯ КОГО ГРА Для тих, хто обожнює затишні карткові ігри з чарівними малюнками, вміє сміятися з реальності й не проти пожартувати з власних (і чужих) фейлів. Якщо хочете швидких партій, простих правил і порції доісторичного гумору — ця гра стане вашою маленькою перлиною у мезозойському хаосі. А якщо після партії вас назвуть трішки нервовим трицератопсом — сприймайте це як комплімент.
    кешбек від 11 ₴
    розстрочка
    -25%

    ОПИС НАСТІЛЬНОЇ ГРИ NEUROSHIMA HEX: БИТВА — СТАЛЕВА ПОЛІЦІЯ ПРОТИ ЧУДОВИСЬК Світ пережив остаточний крах. Колись квітучу цивілізацію перетворено на обвуглені руїни, а кожен, хто вижив, тепер сам-один перед обличчям хаосу. Після повстання машин людство загрузло у нескінченній боротьбі за крихти ресурсів. Ті, що досі дихають, ведуть запеклі сутички на уламках минулого, прагнучи підпорядкувати хаотичний світ власній силі. На арені зійшлися дві цілком різні стихії. Сталева поліція — кіборгізовані вартові порядку в експериментальних бронекостюмах, які хімічно впливають на їхнє тіло й свідомість. Вони — одержимі законом, безжальні охоронці штучного порядку. Їм протистоять Чудовиська — викривлені створіння, що вижили попри нелюдські лабораторні досліди. Вони — втілення чистісінької дикої люті. У цьому світі вирішує одне: виживе лише той, хто переможе.ЩО ЦЕ ЗА ГРА «Neuroshima Hex: Битва — Сталева поліція проти Чудовиськ» — це дуельна тактична баталія, що переносить вас у світ, де панує постапокаліптичний безлад. У компактній коробці знайдете все необхідне для протистояння: дві унікальні армії, зручний неопреновий килимок-поле, жетони, правила та стислий довідник для гравців. Хоч гра повністю самостійна, вона сумісна з базовою Neuroshima Hex 3.0 і більшістю її доповнень.ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ ГРА Ваше основне завдання — знищити ворожий штаб, завдавши йому 20 одиниць шкоди. Не вагайтеся, бо противник так само нищівно піде на вас! Бій триває на полі з 19 гексів, де ви виставляєте підрозділи, вибудовуєте лінії атаки й плануєте підступні комбінації. Щоходу ви тягнете три жетони: один мусите відкинути, а два інші можете розмістити на полі, зберегти або теж скинути. Жетони представляють бійців, модулі посилення чи миттєві ефекти — від переміщення до терору та виклику битви. У кожній армії є штаб, солдати та модулі підтримки. У центрі механіки — ініціатива. Вона визначає, хто вдарить першим, а хто впаде, так і не встигнувши відповісти. Коли поле вже майже заповнене або зіграно жетон битви, розпочинається справжня м’ясорубка: атаки розігруються в чіткій послідовності за рівнем ініціативи. Якщо ваш план був мудрий і точний, саме він вирішить долю протистояння. Перемагає гравець, чий штаб витримає більше. Або ж той, кому вдасться довести шкоду ворожого штабу до фатальних 20.ДЛЯ КОГО ГРА Гра створена для двох супротивників і пропонує насичену асиметричну тактику, здатну тримати інтригу до останнього ходу. Це чудовий спосіб познайомити новачків із похмурим всесвітом Neuroshima Hex та подарувати досвід напруженого стратегічного дуелю.
    кешбек від 7 ₴
    розстрочка
    -42%
    кешбек від 6 ₴
    розстрочка
    -42%

    Елітний аксесуар для рольових та настільних ігор, що не несе в собі нічого нового з точки зору ігрового процесу, але в рази поліпшує візуальне і тактильне відчуття від гри. Дані фігурки можна використовувати, щоб візуалізувати вашого героя, додаткових персонажів або ворогів. Чудово підходять для любителів колекціонувати та фарбувати мініатюри. Також Гікач може порекомендувати ці фігурки творцям PnP.
    кешбек від 12 ₴
    розстрочка
    -42%

    Потрібне підтвердження наявності клуба, не більше 1 шт на клуб. Таємні лідери. Забуті легенди - нове доповнення сколихне Імперію «Таємні лідери. Забуті легенди» - це доповнення до гри «Hidden Leaders», що містить відразу три сумісних між собою та з базовою грою модулі. Четверо забутих нащадків імператора збагнули зміст легенд та віднайти таємничі артефакти. Однак серця жителів Ошри заполонила скверна, й хтозна, як нові лідери дадуть цьому раду! Охоронці - нова фракція та нові лідери Перш ніж поєднувати модулі між собою, спробуйте додати до базової гри тільки фракцію Охоронців. Для цього візьміть відповідну кількість карт лідерів охоронців та додайте їх до карт лідерів з базової гри на початку приготувань до партії. Особливості модуля «Охоронці»: Нові лідери можуть здобути перемогу або за вимогами однієї з чотирьох фракцій з базової гри (кожен новий лідер - своєї), або якщо маркер Охоронців випереджає на треку впливу і червоний, і зелений маркери. За рівності двох лідерів-Охоронців перемогу здобуває той гравець, що має більш карт героїв-Охоронців. Нові карти героїв-охоронців мають дуже потужні ефекти, й щоразу, коли хтось відправляє такого героя на кладовище, він також застосовує властивості однієї з нових карт долі. А втім, розіграш таких героїв завжди просуває маркер Охоронців на дві поділки вперед на треку впливу. Скверна захоплює розум героїв Разом із цим модулем ви двічі на гру зможете кардинально змінити баланс сил у загонах гравців за допомогою випадкових жетонів скверни. Щойно хтось із гравців виконає одну з двох умов розповсюдження скверни на відповідній карті, усі учасники починаючи з цього гравця беруть один випадковий жетон скверни з мішечка й розміщають його на будь-якій карті героя у своєму або чужому загоні. Щодо розповсюдження скверни існує декілька правил: Кожен гравець може спричинити розповсюдження скверни тільки один раз за гру. Якщо на карті героя вже є жетон скверни, ви не можете покласти на карту новий жетон. Гравець, що спричинив розповсюдження скверни, також забирає з карти скверни жетон, що було розміщено поруч із виконаною умовою, й також може розмістити його на одну будь-яку карту героя. Якщо він цього не робить, цей жетон слід повернути до мішечка. Усі жетони скверни (крім частково жетонів Охоронців), діють наприкінці гри. Більшість з них змінить фракцію героя на зображену на карті, й тільки жетон вірності подвоїть очки фракції карти під час підрахунку. Жетони з символом охоронців додають до гри особливі правила щодо поховання героїв: вони можуть захистити споганеного цим жетоном героя від поховання або замінити його іншим героєм. Жетон Охоронця у такому разі повертають назад до мішечка. Якщо ж такий жетон залишається на карті до кінця гри, цей герой додатково до основної фракції вважається героєм Охоронців. Артефакти - легендарний спадок На початку гри із цим модулем кожен учасник отримає одну випадкову карту артефакту, властивості якої зможе використати декілька разів протягом гри. Учасники самі вибирають, яку сторону свого артефакту використовувати. На початку гри кожен гравець розміщує на своїй карті артефакту таку кількість жетонів артефакту, яку зображено на цій карті. Кожен цей жетон - це одна активація карти. Учасники можуть у свій хід скинути один жетон з карти, щоб активувати її властивість. Активувати артефакт можна тільки один раз у хід. Додатковим правилом є час активації: артефакти із символом блискавки можна активувати під час першого кроку у свій хід, артефакти з пісочним годинником - під час четвертого кроку.
    кешбек від 9 ₴
    розстрочка
    -42%
    кешбек від 22 ₴
    розстрочка
    -42%

    Потрібне підтвердження наявності клуба, не більше 1 шт на клуб. Розслідуйте злочини, щоб довести свою (майже) невинність Ваш загін вирушив у героїчний похід, щоб віднайти втрачену корону імператора Ошри, проте останній вечір у таверні закінчився дещо не так, як планувалося – ви з вашим загоном хильнули пряного чаю… і наступного ранку стали головними підозрюваними в низці жахливих злочинів! Чи вдасться вам знайти справжніх лиходіїв, довести свою (майже) невинність і продовжити героїчний похід? «Майже невинні» – це кооперативна гра на дедукцію: ставте влучні запитання, ведіть нотатки, використовуйте жетони розслідування і створюйте комбінації з карт розгадок у різних сценаріях, щоб розкрити злочини і врешті-решт довести свою невинність! Рівні складності Усього в грі «Майже невинні» є три рівні складності. Залежно від вибраного рівня складності ви можете обговорювати за столом ті чи інші ігрові нюанси: Легкий рівень. Можете повідомляти іншим гравцям, підказки якого типу викликають у вас сумніви, а які ви вже розгадали. Звичайний рівень. Ви можете лише повідомляти, завершили ви розгадувати свою справу (і готові до завершення гри) чи ні. Експертний рівень. Вам узагалі заборонено розповідати про свій прогрес у розгадуванні. Персонажі Протягом проходження кампанії у гравців з’являються персонажі з уміннями, які дають додаткові стратегічні можливості. Кожен гравець може вибрати будь-якого персонажа, а отже, відповідне вміння, яке він буде використовувати у грі: Дін, мудрець. Один раз за гру Дін може вибрати одного гравця (себе також). Цей гравець бере 3 невикористані карти зі стосів карт розгадок у будь-якій комбінації. Потім гравець вибирає 1 з 3 карт розгадок і показує її іншим гравцям. Тіор, бувалий. Тіор починає гру з 2 особливими жетонами розслідування. Один раз за гру Тіор може вибрати будь-якого гравця, який викладе один із цих жетонів на поле – на середину одного з квадратів 2х2. Білий жетон указує на те, що в цьому квадраті є принаймні 1 розгадка. Чорний жетон указує на те, що в цьому квадраті немає ніяких підказок. Ед, дослідник. Один раз за гру Ед може замість звичайного ходу поставити одне з двох альтернативних запитань: «Мій лиходій – це тварина» чи «Мій доказ – це рідина?» Окра, стрілець. Один раз за гру Окра може замість свого ходу поставити будь-яке запитання щодо рядка/стовпця, про який уже питали. Окра використовує свій особливий жетон розслідування замість звичайного жетона розслідування. Валія, звитяжниця королеви. Один раз за гру Валія може використати своє вміння, щоб перемістити жетон королеви на будь-яке місце й поставити особливе запитання: «Скількох підказок на цю мить торкається королева?» Ігролад Приготування. Отримання карт розгадок. На початку гри кожен гравець бере по 1 карті з кожної колоди карт розгадок. Разом ці карти розгадок утворюють секретну комбінацію, яка є розгадкою справи для гравця ліворуч. Хід гравця. Активний гравець ставить 1 з 2 можливих запитань і кладе жетон розслідування біля відповідного ряду або стовпця: «Скільки підказок у цьому ряді/стовпці стосуються моєї справи?» або «Чи є в цьому ряді/стовпці моя жертва/лиходій/доказ/локація/злочин?». Усі гравці по черзі відповідають на запитання, поставлене активним гравцем. Ведення нотаток. Протягом розслідування кожен гравець робить позначки в таблиці на своєму листі-нотатнику. На початку гри гравець позначає клітинки з розгадками для гравця ліворуч літерою «Р» та заштриховує клітинки без підказок. Далі кожен гравець протягом гри записує відповіді, отримані від гравця праворуч. Гравці можуть робити будь-які додаткові нотатки та переглядати допоміжний текст на ширмі, щоб визначати свої підказки. Розкриття справ. Після того як гравці використають усі доступні в сценарії жетони розслідування, кожен повинен спробувати розкрити свою справу (комбінацію підказок). Гравці можуть здогадатися про свої підказки раніше, проте вони всі повинні розкрити їх одночасно. Після того як гравці спробують розгадати свої комбінації, вони по черзі оголошують свої ймовірні підказки тип за типом. Кінець гри. Якщо гравці правильно розгадають усі підказки, вони перемагають і можуть переходити до наступного сценарію.
    кешбек від 5 ₴
    розстрочка
    -42%
    кешбек від 28 ₴
    розстрочка
    -42%
    кешбек від 33 ₴
    розстрочка
    -42%

    Потрібне підтвердження наявності клуба, не більше 1 шт на клуб. Людство все ж перетнуло межу екологічної Катастрофи, й новий вид забрудника, що розповсюджується планетою, загрожує стерти усе життя з поверхні Землі... Та окремі групи людей, що вижили у віддалених лісах, відновлюють природні ресурси й прагнуть врятувати природу! У настільній грі «Племена вітру» ви перевтілитесь у лідерів останніх поселенців, що збиратимуть ресурси, будуватимуть нові споруди у верхівках дерев та намагатимуться протистояти всюдисущому забрудненню. Квітучий апокаліпсис у грі Племена вітру «Tribes of the Wind» - це євростратегія на розбудову власного планшета з просторовим пазлом та менеджментом ресурсів, що має деталізовані й барвисті ілюстрації "квітучого апокаліпсиса" від Венсана Дютре, що також відповідав за оформлення ігор «Ольтре», «Джайпур», «Турбо: Спека на треку» й славнозвісного «Робінзона Крузо». Гра має асиметричні планшети гравців, кожен з яких має інакші початкові завдання згідно з вказівками лідера поселення. Крім того, початкові умови відрізнятимуться для гравців і згідно з послідовністю ходу, бо ж кожен гравець починаючи з першого отримає інакше стартову плитку з особливими ефектами й кольором лісу. Мета гри Племена вітру Перемогу здобуває гравець із найбільшою кількістю Переможних Очок (ПО) наприкінці гри. Однак, тематичні умови здобуття ПО у Племенах вітру з комбінацією розбудови рушія завдяки новим картам, будівлям і плитками та взаємодії з природними ресурсами варті окремої уваги. У «Племенах вітру» переможні очки рахуються наприкінці гри. Їх можна отримати за: Першість у побудові п'яти селищ; Кількість звільнених від забруднення зон на планшеті; Кількість викладених на планшет плиток лісу; Кількість побудованих селищ та виконані завдання селищ; Кількість зведених храмів. Перебіг гри Партія триватиме кілька раундів, аж поки один із гравців не побудує на планшеті п'яте селище. Одразу потому наступні за чергою учасники мають здійснити свої ходи до завершення кола, після чого триває фінальний підрахунок ПО. Хід гравця складається з двох етапів: Виконання однієї з трьох дій на вибір. Добір карт стихій до п'яти. Карти стихій гравця розташовуються на спеціальній підставці вертикально. За дію гравець може: Зіграти карту стихій. Кожна з цих карт має певний ефект, що дасть учасникам можливість прибрати жетони забруднення свого планшета, отримати й розташувати плитку лісу, перемістити вершників вітру, отримати жетони води або звести селище, витративши певну кількість води. Кожна карта стихій також має і вимоги: деякі вимагають мати певну кількість карт стихій на руці, інші потребують підрахунку усіх карт стихій на стійках запасу інших гравців тощо. Важлива нотатка: переміщення вершників вітру відбувається виключно між суміжними зонами. Суміжною до столиці є виключно початкова плитка. Одне очко переміщення дозволяє перемістити одного вершника на одну плитку. Ви можете перемістити одну фігурку на відповідну очкам переміщення кількість плиток вперед, або розділити переміщення між кількома вершниками. Побудувати селище. Якщо на одній з плиток лісу знаходиться стільки вершників вітру, скільки на ній зображено відповідних комірок, ви можете витратити дію на побудову селища. Переверніть плитку стороною селища догори, поверніть у "запас" до столиці необхідну для побудови кількість вершників вітру, а також отримайте бонус від побудови та карту із завданням селища. Виконання умов цієї карти принесе переможні очки наприкінці гри. Ці завдання зазвичай вказують на те, як саме мають розташовуватись плитки, селища й храми на вашому планшеті. Якщо ви виконали завдання карти селища, покладіть її під ліву сторону свого планшета так, щоб тільки її ліва половина була видна назовні. Також побудова селища може призвести до додаткового забруднення. В такому разі ви маєте розмістити на суміжних горизонтально або вертикально комірках планшета певну кількість жетонів забруднення. Побудувати храм. Для цього треба скинути три карти стихій без застосування їхніх ефектів. Для цього ви маєте вибрати будь-який маркер храму у відповідній зоні свого планшета й викласти його на плитку лісу без символу храму на ній. Як тільки ви виклали храм, ви отримуєте бонус, зазначений у комірці в зоні храмів, звідки ви взяли маркер. Виконати додаткову дію з карти лідера. Якщо протягом ходу ви виконуєте одне або й обидва завдання лідера зі свого планшета, ви отримуєте карту лідера за кожне виконане завдання. Виконати завдання лідера можна тільки раз за гру. Отриману карту лідера слід розмістити під планшет праворуч так, щоб було видно виключно доступну вам дію. Тепер ви можете застосовувати ефект цієї карти, витративши дію у свій хід. Настільна гра «Tribes of the Wind» пропонує гравцям поринути до динамічного протистояння з розвитку своїх планшетів із вибором дій, що залежить від поточної ситуації у грі не виключно на полі гравця, але й в інших учасників, а також з використанням менеджменту ресурсів, виставленням і перемі
    кешбек від 45 ₴
    розстрочка
    -42%

    Потрібне підтвердження наявності клуба, не більше 1 шт на клуб. Гікач продовжує прокладати нові шляхи до мандрів українських гравців незвіданими стежками Середземʼя у серії кооперативних пригод «Володар Перснів. Карткова гра» від Нейта Френча, дизайнера карткового «Жаху Аркгема» та живих карткових ігор «The Game of Thrones» та «The Legend of the Five Rings». Оновлене базове видання має нові карти, що поєднують до того розрізнені сюжети у єдину кампанію, а також містить необхідні компоненти не для двох, а одразу для чотирьох гравців, що разом зможуть випробувати сили у пригодах зі світу Дж. Р. Р. Толкіна! Після запеклих протистоянь у «Війні Персня» та її молодшій версії «Війна Персня. Карткова гра», а також в очікуванні нових сюжетів до гри «Володар Перснів. Мандри в Середземʼя» ми звертаємо погляд героїв туди, де лише починалась героїчна сага. У неймовірно уважних до світу Професора пригодах у «The Lord of the Rings: The Card Game» з ілюстраціями колективу художників, відомих Гікачу за роботою зокрема над «Талісманом», «Прадавнім Жахом» і «Маєтками Божевілля», ви звернетесь до 17 малодосліджених років, протягом яких тривали пошуки істини про знахідку Більбо Торбина в печерах Імлистих гір. Поки Фродо чекав звістки від Ґандальфа у Гоббітанії, Тінь невпинно зростала над Вільними Народами Середземʼя. Чи вистачить вам волі та хоробрості, аби зірвати зловісний задум Саурона? Живий картковий кооператив у світі Володаря Перснів Як ви бачите в описі до настілки слова «жива карткова гра» це перш за все значить, що серія постійно оновлюється та доповнюється новими героями та пригодами. «Володар Перснів. Карткова гра» є початком епічних пригод із картковим рушієм, протягом яких ви зможете розвивати своїх персонажів між великими серіями епізодів завдяки доповненню та зміні колоди, відкриватимете нові механіки, що змінюватимуть ігроладне сприйняття Середземʼя, та відвідаєте чимало знайомих і незнайомих сюжетів у світі Толкіна. Ігроладні особливості карткових пригод в Середземʼї «Володар Перснів. Карткова гра» дає кожному гравцеві у розпорядження колоду карт, в основі якої є троє видатних героїв Середземʼя. Кожен герой має свою «масть» у вигляді руни внизу карти. Кожна окрема руна відкриває гравцеві доступ до союзників та предметів, що їх можна додати до своєї колоди. Задля успішного завершення сценарію героям доведеться розвʼязати низку сцен із різноманітними завданнями: пошуком предметів і союзників, збором ресурсів, перемогою над ворогами, відвідуванням локацій абощо. Однією з основних особливостей карткової гри «Володар Перснів» є відсутність додаткових рандомізаторів (жетонів, кубиків чи колод) для проходження випробувань. Усі необхідні для перевірок символи зображено на зіграних учасниками картах. Саме тому основні правила «Володаря Перснів» є доступнішими, а глибина колодобудівної стратегії й тактичні завдання з розігрування карт – неймовірно різноманітнішими порівняно з рештою живих карткових ігор. Гра триватиме декілька раундів. Кожен з них поділено на сім фаз. Фаза ресурсів. Це початок раунду, за якого на кожного героя слід розмістити по одному ресурсу, а кожен гравець добирає на руку ще одну карту, якщо ще може це зробити. Якщо ваша колода вичерпалась, добір карт не відбувається. До завершення фази ресурсів є особливе «вікно дій», що його можна зустріти у більшості з семи фаз раунду. Протягом «вікна дій» гравці по черзі можуть активувати особливі властивості карт у грі, подій з руки або й карт поза грою, якщо текст карти це дозволяє. Фаза планування. Ця фаза дає змогу підготуватися до подальших подій раунду. Протягом фази планування гравці по черзі можуть розіграти й прикріпити до своїх героїв карти союзників або предметів, сплативши їхню вартість. Фаза пригод На початку цієї фази кожен гравець може обрати та повернути на позначення «виснаження» будь-яку кількість своїх персонажів. Виснажених персонажів не можна буде використовувати знову цього раунду, включно як для виставлення захисника від ворожого нападу. Після вибору героїв, що вирушають на виконання квесту, кожен гравець отримує по карті з колоди зустрічей та активує її властивості. Для просунення у виконанні пригоди необхідно, щоб сума усіх значень сили волі залучених персонажів була вище за сумарний показник рівня загрози усіх карт із зони сцен. Інакше рівень загрози гравців зростатиме, й усі події та вороги стануть для них небезпечнішими. Фаза подорожі. Гравці мають змогу «перемістити» усіх героїв до нової відкритої локації. Цю локацію слід покласти окремо на ігровому столі. Вона стає активною локацією, що впливатиме на проходження квестів та ефекти карт. Фаза зустрічей. Гравці по черзі можуть вибрати ворогів для протистояння. Якщо рівень загрози гравця вище за рівень загрози ворога, цей ворог навіть попри волю гравця переміщається до його зони для бою. Фаза бою. Гравці по черзі стають до бою з ворогами в їхній ігровій зоні. Першими атакують вороги, проти нападу яких гравець може виставити захисника - «виснажити» одного зі своїх
    кешбек від 22 ₴
    розстрочка
    -42%

    Велика «2-хвилинна» коробка для Острова котів Це велика коробка (на 70% вища за звичайну коробку гри "Острів котів") з дерев’яним органайзером усередині. В органайзері помістяться компоненти базової гри "Острів котів" і 5 доповнень, а також усі промки та аксесуари. Завдяки такому органайзеру ви зможете приготуватися до партії в "Острів котів" менше ніж за 2 хвилини. Зручний аксесуар Забудьте про пекельну мішанину зіп-пакетів всередині коробки, не рийтеся в пошуках потрібних жетонів, не витрачайте дорогоцінний час на сортування компонентів і приготування до гри. Просто відкрийте коробку - і відразу починайте грати! Функції ігронайзера Частини конструкції знімні, а значить, органайзер можна використовувати як ігронайзер - виставити деякі лоточки на стіл і брати з них компоненти в процесі партії. Ваш вухастий слуга сам дуже любить розкладати все по полицях і відділеннях, тому рекомендує даний аксесуар усім настільникам, які піклуються про зручність, порядок і цінують свій час.
    кешбек від 26 ₴
    розстрочка
    -42%

    Легендарний турнір за звання архимага «Пори року» – це тактична карткова гра про легендарний турнір чарівників за звання архимага королівства Ксидит, що триває протягом дванадцяти сезонів. Свого часу гра здобула чимало номінацій і нагород, зокрема перемогу за найкращий арт на Lucca Games 2012 року та перемогу на офіційному відборі Ludoteca Ideale 2013 року. Вдало поєднуючи механіки добору карт і кидків кубиків, настільна гра «Пори року» пропонує захопливий динамічний ігролад, що поділений на дві основні фази – прелюдію і, власне, сам турнір. Протягом гри ви створюватимете власні колоди карт, кидатимете кубики пір року та виконуватимете зазначені на них дії, накопичуватимете кристали, перетворюватимете жетони енергії та розігруватимете карти чарів. Налаштуйте магічні артефакти, покличте на допомогу найвірніших фамільярів і приготуйтеся до запеклого змагання найславетніших чарівників у самому серці Арґоського лісу!
    кешбек від 5 ₴
    розстрочка
    -42%

    Швидка карткова гра з механікою «відкрий і намалюй» («Flip and Write»). Настільна гра «Insert Coin to play» вийшла в 2021 році. Вона отримала гарні оцінки та відгуки на сайті «BoardGameGeek». Це дуже простий, але неймовірно захопливий філлер, який, на думку Гікача, сподобається і новачкам, і досвідченим гравцям. А особливо тим, хто ностальгує за піксельними відеоіграми. Аркадний автомат (Insert Coin to play) гра. Життя за монетку! Вставте монетку для гри! Проходьте різні рівні гри на аркадному гральному автоматі! Намалюйте три піксельні фігури та спробуйте повністю замалювати їх, щоб активувати бонуси. Вибирайте різні фігури та створюйте цікаві комбінації. Відкривайте карти, вибирайте одну з двох деталей і малюйте її в межах однієї з ваших фігур. Бережіть свої монети, інакше – GAME OVER!!! Перебіг гри На початку гри кожен гравець бере олівець та 1 лист аркадного автомата (на ньому вже зображено 3 життя та 3 монети). Гравці отримують по 4 карти фігур, вибирають собі по 1 карті, передають решту карт сусідам ліворуч, знову вибирають по 1 карті й передають решту – і так доти, доки не виберуть по 4 карти. Із 4 можливих фігур кожен гравець перемальовує 3 фігури на відповідні квадрати (рівні) свого грального автомата. Щораунду треба відкрити верхню карту колоди й покласти її горілиць перед гравцями. Кожен гравець повинен вибрати одну з двох деталей, зображених у нижніх кутах карти, і намалювати її на вільних клітинках однієї зі своїх фігур на листі аркадного автомата. Вибрану деталь треба намалювати в межах однієї з фігур. Деталь можна повертати й віддзеркалювати. Гравець може витратити 1 життя, щоб не малювати жодну деталь з відкритої карти. У такому разі він замальовує 1 будь-яку клітинку фігури. Коли гравець повністю замальовує якусь фігуру, він проходить цей рівень. Після цього він може активувати його бонус. Бонуси дозволяють замальовувати додаткові клітинки, малювати додаткові деталі, захищають від негативних ефектів, приносять додаткові життя, віднімають життя в суперників тощо. Якщо відкрита перша карту «GAME OVER», кожен гравець, який не пройшов жодного рівня, повинен витратити 1 монету. Якщо відкрита друга карта «GAME OVER», кожен гравець, який не пройшов два будь-які рівні, повинен витратити 1 монету. Якщо гравець втрачає 3 життя, він повинен використати (закреслити) монету, щоб отримати 3 нові життя. Кінець гри Гра закінчується, якщо: Гравець проходить всі 3 рівні. Колоду карт вичерпано. У гравця не залишилося життів і монет. Гравець не має монет, коли відкрита карта «GAME OVER». Далі всі гравці починають підрахунок очок. Вони рахують кількість очок за фігури на своїх листах. У верхньому лівому куті відповідної карти фігури вказано, скільки очок можна отримати за таку фігуру. Гравець втрачає по 1 очку за кожну порожню клітинку фігури. Він не може отримати від'ємну кількість очок. За кожну невитрачену монету гравець здобуває 3 переможні очки. За кожне невтрачене виділене життя гравець здобуває 1 переможне очко. Підсумувавши всі очки за фігури, монети та життя, гравці визначають переможця. Перемагає гравець із найбільшою кількістю очок.
    -41%

    Промокарта Повстання Арракісу для гри «Дюна: Імперіум - Піднесення» Ексклюзивна промокарта «Повстання Арракісу» для настільної гри «Дюна: Імперіум - Піднесення». «Дюна: Імперіум - Піднесення» – це самостійна гра, яка урізноманітнює засади ігроладу «Дюна: Імперіум», що стосуються колодобудування та розміщення робітників.
    кешбек від 3 ₴
    розстрочка
    -42%

    Занурення у світ «Фолауту» Ласкаво просимо до… Пустки! Ядерна війна та подальший апокаліпсис поклав край цивілізованому світу. На його місці залишилася Пустка – опромінений ландшафт, поцяткований зруйнованими містами, занепалими цивілізаціями й осередками відчайдушних уцілілих. Там можна зустріти мутованих істот, жахливих звірів і невмирущих гулів. Уцілілі намагаються відновити той мізер, що можуть, і врятувати якнайбільше того, що відновити не вдасться. Цивілізація знову пускає коріння… Перед вами буклет швидкого старту для настільної рольової гри «Fallout». Усередині ви знайдете основні правила гри, заздалегідь створених персонажів і стартову пригоду «Частота машин». Тут міститься вся інформація, необхідна для початку ваших пригод у Пустці! «Fallout. Настільна рольова гра» Створена на основі культової серії відеоігор від Bethesda «Fallout», ця рольова гра перенесе вас у постапокаліптичне майбутнє – зруйнований ядерною війною світ, що перетворився на радіоактивну пустку. Гравцям випаде нагода досліджувати, битися й виживати в улюбленому багатьма світі «Фолауту». Це рольова гра – ваші пригоди, дії, рішення й можливості практично необмежені. Допомагати зануритися у світ «Фолауту» вам буде майстер гри (МГ) – він відповідатиме за керування грою, відігравання неігрових персонажів, призначення перевірок умінь, інтерпретування їхніх результатів й описування того, що відбувається, коли ви досліджуєте Пустку. Перед початком гри майстер має ознайомитися зі швидким стартом і пригодою. Для гри вам також знадобляться листи персонажів (як ті, що представлені у швидкому старті), гральні кістки (двадцятигранні та звичайні шестигранні, їх легко знайти в інтернеті чи в ігрових магазинах), будь-які невеликі предмети для позначення жетонів дій, наприклад, покерні фішки чи жетони з інших ігор, або ж, якщо хочете повністю зануритися в тематику «Fallout», можете використовувати справжні кришки від пляшок! А також візьміть кілька аркушів паперу й олівці, щоб робити нотатки під час ігрових сесій. І все – можна сміливо розпочати свої пригоди в улюбленому постапокаліптичному світі!