triangle
    Колір
    Бренд
    Ціна
    від
    до
    Games7Days
    Очистити все

    Іграшки для хлопчиків

    кешбек 19 ₴
    розстрочка
    -16%

    Остання ніч: Перевертні (One Night Ultimate Werewolf) – настільна гра для компанії, яка базується на правилах Мафії. Але тільки на відміну від неї, цей паті-гейм відмінно масштабується і ідеально підходить, коли за столом від 3 до 10 осіб. Вся справа в унікальних ролях з різними здібностями й в тому, що кожен з них робить свою унікальну дію вночі. Сама ж гра триває справді лише одну ніч і один день. Як і в Мафії гравці діляться на дві команди, і перемога дістається одній з них, ґрунтуючись на кількості персонажів, що вижили. Таким чином у грі частина учасників будуть членами команди перевертнів, а решта являтимуть собою звичайних мирних жителів. Крім того, гра не потребує ведучого. Звичайно, один із гравців може просто вголос позначати порядок ходу персонажів (якщо він уже вивчив їх напам'ять). Але простіше скористатися безкоштовним додатком на смартфон або планшет, який з усім цим справляється ще краще. Перевертні проти людей У команді перевертнів: Вовкулака – всі перевертні вночі відкривають очі одночасно і знають одне одного. Прихвостень – союзник перевертнів, розплющує очі разом із ними. Люди: Селянин – звичайна людина. Не прокидається вночі. Крадій – вночі злодій може пограбувати іншого гравця, обмінявшись із ним картами ролей. Мисливець – вночі не прокидається. Коли вмирає мисливець, разом з ним помре й інший гравець, на якого той вкаже. Сновида – вночі може подивитися на свою карту, щоб переконатися, що її не підмінили. Провидиця – вночі може заглянути в чужу карту ролі. П'яниця – спить мертвим сном. Бешкетница – може поміняти місцями карти ролей двох гравців. Масон – вночі масон бачить усіх інших масонів. Окремо знаходиться персонаж Личина, яка може скопіювати роль будь-якого іншого гравця вночі. Остання ніч: Перевертні (One Night Ultimate Werewolf) – ідеальна гра для компаній, якій подобаються ігри з прихованими ролями.
    кешбек 12 ₴
    розстрочка
    -21%

    Теренами нашої неозорої країни шириться безліч оповідок про те, як фермери захоплювали танки загарбників без жодної зброї. Зазвичай «полювання» відбувається так. Добрі люди (а їх усюди чимало) зливають у мережу мапу «заблукалих» танкістів. Потім перед танком у якості приманки кладуть пральну машину. Побачивши її, окупанти миттю забудуть про обачність, підведуться з табуреток і полишать кабіну свого танка. І ось тоді потрібно поставити український прапор на танкову башту. Повернувшись із пралкою, орки побачать, що танк захоплено, і кинуться навтьоки. Нам лишається тільки підігнати трактора, заправитися паливом, і відтягнути «смаколик» нашим захисникам. Характеристики: Габарити: довжина: 13 Габарити: ширина: 10 Габарити: висота: 3 Стан: нове Вікова група: Від 8 років Матеріал: картон Тип: Настільна гра Колір: Різні кольори Упаковка: Картонна коробка Вид: Карточні ігри Вік: Від 8-ми років Гарантія: 14 днів Стать: унісекс Час гри: до 30 хв. Кількість гравців: 2-6 Країна реєстрації бренду: Україна Країна-виробник товару: Україна
    кешбек 53 ₴
    розстрочка
    -11%

    Початок XX століття — це час досліджень і пригод. Посеред Тихого океану знайдено таємничий острів Атлантида, де за чутками є великі багатства. Відшукавши на острові скарби та артефакти, мандрівники вже готуються плисти додому, аж раптом Атлантида починає тонути! Хто з мандрівників зможе дістатися безпечної суші? До складу гри входять наступні компоненти: ігрове поле, 40 тайлів суші, 40 фішок мандрівників, 5 фігурок морських зміїв, 6 фігурок акул, 5 фігурок китів, 12 фігурок кораблів, кубик істот, правила гри. Характеристики: Габарити: довжина: 32,5 Габарити: ширина: 30 Габарити: висота: 6 Стан: нове Вікова група: Від 8 років Мови: Мовонезалежна Матеріал: Комбінований Тип: Настільна гра Колір: Різні кольори Упаковка: Картонна коробка Вид: Настільна гра Призначення: Для всієї родини Вік: Від 8-ми років Жанр: Стратегічні Гарантія: 14 днів Стать: унісекс Час гри: від 40 хв. Кількість гравців: 2-4 Країна реєстрації бренду: Україна Країна-виробник товару: Україна
    кешбек 19 ₴
    розстрочка
    -23%

    Звірі на війні. Невидимі фронти (Critters At War: Flies, Lies & Supplies) - самостійна гра в серії «По всім фронтам» з новим оформленням. Сама гра дублює видану раніше Air, Land & Sea: Spies, Lies & Supplies, засновану на сучасному протиборстві країн на незримих фронтах не військових дій: на терені економки та розвідці. Звірі на війні. Невидимі фронти повністю повторює механіку попередньої гри, та її художнє оформлення належить до нової серії, присвяченої світу фантастичних тварин. Це робить гру цікавою для ширшого кола. Гумористичні ілюстрації привертають увагу і пропонують поглянути на події під іншим кутом. На фронтах мирного життя Як і в базовій грі правила гри залишаються тими самими: гравці виборюють домінування на трьох «фронтах». Для цього їм потрібно викладати зі своїх сторін у трьох зонах карти та намагатися досягти на них превалювання, змусивши суперника відступити. При цьому карти у колодах Звірі на війні. Невидимі фронти (Critters At War: Flies, Lies & Supplies) мають нові здібності та дійсно змушують гравців відчувати «ігри розуму», коли потрібно передбачити дії суперника і розкрити його задуми. Ігровий процес На початку партії на стіл викладаються 3 карти фронтів у довільному порядку, присвячені різним фронтам холодної війни: розвідка, економіка, дипломатії. Гравці отримують на руки по 6 карток з 18 карткової колоди. Кожна карта у відкритому випадку може бути зіграна лише на свій «фронт», але гравці можуть також розігрувати карту сорочкою вгору, ігноруючи її тип. Крім того, деякі картки можуть "розкрити" інші карти на одному з "фронтів". Гравці ходять по черзі, виконуючи одну з дій: Викласти карту на один із фронтів, використовуючи її здатність (якщо вона є). Викласти карту долілиць на будь-який з фронтів. Спасувати. Наприкінці раунду гравці підраховують кількість своїх сил на кожному з фронтів та визначають переможця (йому потрібно отримати перевагу на двох із трьох фронтів). Характеристики: Габарити: довжина: 16 Габарити: ширина: 11 Габарити: висота: 4 Стан: нове Вікова група: Від 14 років Матеріал: Комбінований Тип: Настільна гра Колір: Різні кольори Упаковка: Картонна коробка Вік: Від 14-ти років Гарантія: 14 днів Стать: унісекс Час гри: 10 -30 хв. Кількість гравців: Для 2-х Країна реєстрації бренду: Україна Країна-виробник товару: Україна
    кешбек 41 ₴
    розстрочка
    -27%

    Протягом століть Місяць впливає на життя нашої планети. Він керує припливами та відливами, змушує людей прокидатися вночі, а його таємниче сяйво змінює колір місячного каменю. Місяць-Молодик - це символ нових починань. Кращої години, щоб спробувати щось нове та спланувати своє майбутнє, не знайти. Розробляйте нову стратегію та вміло використовуйте час, який подарує вам Місячне Коло. І нехай ваші рішення будуть мудрими! Гра на кмітливе викладання тайлів для 1-4 гравців. Ваша мета – першим викласти свої жетони на ваші тайли каміння. Кожен тайл – це місячний камінь, колір якого змінюється у різні фази Місяця. Щоразу, коли ви виконуєте завдання на одному зі своїх тайлів, ви можете викласти на нього жетон кольору. Характеристики: Габарити: довжина: 25,5 Габарити: ширина: 25,5 Габарити: висота: 6 Стан: нове Вікова група: Від 8 років Мови: Мовонезалежна Матеріал: Комбінований Тип: Настільна гра Колір: Різні кольори Упаковка: Картонна коробка Вид: Настільна гра Призначення: Для всієї родини Вік: Від 8-ми років Жанр: Стратегічні Гарантія: 14 днів Стать: унісекс Час гри: від 30 хв. Кількість гравців: 1-4 Країна реєстрації бренду: Україна Країна-виробник товару: Україна
    кешбек 35 ₴
    розстрочка
    -12%

    «Діамант» — дотепна і швидка непередбачувана гра, з якою ви переживете неймовірні пригоди. Досліджуйте печеру Такора і знаходьте коштовності — але просувайтеся обачно, бо втрапите в халепу і втратите все. Діамант кличе вас у експедицію печерою Такора, багатою на поклади самоцвітів… а також на смертельно небезпечну халепу! Спускайтеся в темні глибини, крок за кроком вирішуючи: продовжувати далі чи обачно винести скарби до безпечного табору. Характеристики: Габарити: довжина: 20,5 Габарити: ширина: 20,5 Габарити: висота: 6 Стан: нове Вікова група: Від 8 років Мови: Мовонезалежна Матеріал: Комбінований Тип: Настільна гра Колір: Різні кольори Упаковка: Картонна коробка Вид: Настільна гра Призначення: Для всієї родини Вік: Від 8-ми років Жанр: Стратегічні Гарантія: 14 днів Стать: унісекс Час гри: до 30 хв. Кількість гравців: 3-8 Країна реєстрації бренду: Україна Країна-виробник товару: Україна
    кешбек 14 ₴
    розстрочка
    -17%

    Швидкий філлер на піратську тему з механіками перевірки удачі і збору сетів. Настільна гра «Dead Man's Draw» була розроблена в 2015 році, а про її популярність свідчить величезна кількість перевидань, локалізацій і ремейків. Повне видання українською мовою містить не лише картки здобичі, а й 17 карток здібностей піратів та 6 варіантів гри для більшої реіграбельності. Для варіанту гри «Русалка» використовуються додаткові карти. Гравці перевтілюються в піратів, що збирають коштовну здобич, та Гікач рекомендує не бути занадто жадібними – інакше можна втратити все! Рейд за трофеями На початку партії учасники вибирають собі персонажів з унікальними здібностями. Гравці ходять по черзі. Активний пірат відкриває верхню карту з колоди і застосовує її ефект. Він може ризикнути - і взяти ще карту з колоди, а потім ще одну... І так до тих пір, поки він сам не вирішить зупинитися (і забрати карти) або не провалить рейд. Рейд вважається проваленим, якщо в ігровій зоні відкрито дві однакові карти. В такому випадку пірат закінчує хід, не отримавши нічого. Якщо пірат вчасно зупинився, він розміщує отримані трофеї перед собою, сортуючи карти за типами в низхідному порядку. Властивості трофеїв Якір дозволяє врятувати частину карт в разі провалу рейду, а саме ті карти, які були викладені раніше якоря. Гак повертає в ігрову зону верхню карту з будь-якої стопки своїх трофеїв. Гак, як і інші карти, активується навіть якщо гравцеві це не вигідно. Гармата відправляє верхню карту з будь-якої стопки суперника до скиду, а шабля – додає її в ігрову зону, але можна вибрати лише таку масть, якої немає серед вашої здобичі. Якщо скриня і ключ додаються парою в зону трофеїв, гравець додатково бере зі скиду стільки ж карт, скільки він отримав в поточний хід. Кракен змушує відкрити ще дві карти з колоди, а мапа - взяти три карти зі скиду і викласти одну з них в ігрову зону. Карта Оракула дозволяє подивитися верхню карту колоди і вирішити чи продовжувати рейд. Визначення переможця Гра закінчується, коли спорожніє колода трофеїв. Гравці підсумовують значення верхніх карт в стопках трофеїв кожного типу. Перемагає гравець з найбільшою сумою очок. У разі нічиєї перемагає той, у кого більше карт вцілому. Якщо вам подобаються ігри з механікою перевірки удачі, Гікач також рекомендує звернути увагу на «Селестію», «Сірого Кардинала» та «Золоту лихоманку». Характеристики: Габарити: довжина: 16 Габарити: ширина: 11 Габарити: висота: 4 Стан: нове Вікова група: Від 14 років Матеріал: Комбінований Тип: Настільна гра Колір: Різні кольори Упаковка: Картонна коробка Вид: Карточні ігри Вік: Від 14-ти років Гарантія: 14 днів Стать: унісекс Час гри: до 30 хв. Кількість гравців: 2-4 Країна реєстрації бренду: Україна Країна-виробник товару: Україна
    кешбек 57 ₴
    розстрочка
    -18%

    Найкраща гра на блеф Весела компанійська гра, споріднена картковій грі «Вірю-не-вірю». Це захоплююча гра на блеф, мабуть, найкраща в своєму роді. Гра була розроблена в 2014 році й отримала вже друге видання з переробленим артом. У ньому на вас чекають оновлені правила та нові компоненти: шостий торговець, карти чорного ринку та помічники шерифа. Над її створенням працювали автори, відомі по проектам «Склад 51» і «Війни магів». Гра ставала номінантом конкурсів «Golden Geek-2014» (краща гра року, краща паті-гра, найкраща карткова гра і найкраща сімейна гра), «Origins Awards--2015» і «SXSW Gaming Awards-2015». У 2015 році «Шериф Ноттінгема» взяв головну премію на конкурсі «Boardgames Australia Awards». На даний момент гра займає 19-е місце серед паті-ігор і 35-е місце в рейтингу кращих сімейних ігор світу на сайті «BoardGameGeek». Обдуріть ноттінгемського шерифа Дії настільної гри «Шериф Ноттінгема» відбуваються у міських воріт, де розташувався противний товстий шериф. На жаль, Робін Гуд далеко, десь у нетрях Шервудского лісу, а крім нього обламати роги шерифу зовсім нікому. Тому бідним торговцям доведеться розраховувати тільки на свої сили. Щоб провезти в місто товари, їм доведеться викручуватися, хитрити і блефувати, а іноді і платити мзду проклятому хабарнику. Чим більше легальних і контрабандних товарів вдасться провезти і чим більше золота виторгувати, тим більше шансів на перемогу в грі. До дозволених товарів відносяться яблука, хліб, сир і кури, а до заборонених - медовуха, перець, шовк і арбалети. Вірю-не-вірю Партія ділиться на раунди, в кожному раунді роль шерифа виконує один з гравців. На початку раунду купці добирають карти з стопок скиду або з колоди, а потім кладуть у свої мішки від однієї до п'яти карт товарів. Далі гравці зустрічаються з шерифом. Кожен купець оголошує тип легального товару в своєму мішку і його кількість. Шериф повинен вирішити, розкривати або не розкривати мішок. Щоб шериф не відкривав мішок, гравці можуть пропонувати шерифу хабара - золото або карти товарів - або годувати його обіцянками. Якщо шериф повірив і пропустив купця, той розкладає провезені товари на своєму прилавку. Якщо шериф все-таки вирішив перевірити вміст мішка, можливі два варіанти розвитку подій: в мішку виявилося не те, що оголошено: товари конфіскуються і купець сплачує зазначений на них штраф; в мішку виявилося те, що оголошено: шериф платить купцеві штраф за кожен товар. Гра закінчується після того, як всі гравці двічі побувають шерифом. Щоб визначити переможця гравці підсумовують своє золото і додають до нього переможні очки за товари на прилавку - легальні і контрабандні. Той, хто набере більше переможних очок, стане переможцем. Характеристики: Габарити: довжина: 26 Габарити: ширина: 26 Габарити: висота: 8 Стан: нове Вікова група: Від 14 років Мови: Українська Матеріал: Комбінований Тип: Настільна гра Колір: Різні кольори Упаковка: Картонна коробка Вид: Настільна гра Призначення: Для підлітків Вік: Від 14-ти років Жанр: Розважальні Гарантія: 14 днів Стать: унісекс Час гри: від 45 хв. Кількість гравців: 3-6 Країна реєстрації бренду: Україна Країна-виробник товару: Україна
    кешбек 28 ₴
    розстрочка
    -19%

    Ми вирушаємо на пошуки золота, щоб першими знайти п'ять самородків. Здається, що все просто, але ви ніколи не знаєте, коли жадібність зіграє з вами злий жарт. Склад гри: 5 тканинних мішків 25 золотих самородків, 60 шматків гравію (20 сірого, 20 чорного, 20 білого), 5 рубінів, 5 смарагдів. Правила гри українською та кримсько-татарською мовами Характеристики: Габарити: довжина: 22,5 Габарити: ширина: 22,5 Габарити: висота: 5 Стан: нове Вікова група: Від 6 років Мови: Українська Матеріал: Комбінований Тип: Настільна гра Колір: Різні кольори Упаковка: Картонна коробка Вид: Настільна гра Призначення: Для всієї родини Вік: Від 6-ти років Жанр: Логічні Гарантія: 14 днів Стать: унісекс Час гри: від 15 хв. Кількість гравців: 2-5 Країна реєстрації бренду: Україна Країна-виробник товару: Україна
    кешбек 32 ₴
    розстрочка
    -11%

    Відомі медіуми змагаються між собою, щоб розгадати секретний об’єкт. Їм у цьому допомагають загадкові духи, які дають підказки з потойбіччя. Для гри необхідно 4 гравці, але їх може бути більше. Є дві команди: у кожній по 1 духу, інші стають медіумами. Обидва духи знають секретний об’єкт. Дух хоче, щоб його медіуми першими відгадали об’єкт. Медіуми кожної команди по черзі дають своєму духу таємну картку із запитанням про об’єкт. Дух повільно пише відповідь (підказку) — літера за літерою, доки медіуми його не зупинять. Команда, медіуми якої перші вгадають об’єкт, перемагає! Характеристики: Габарити: довжина: 25,5 Габарити: ширина: 16,5 Габарити: висота: 6 Стан: нове Вікова група: Від 8 років Мови: Українська Матеріал: Комбінований Тип: Настільна гра Колір: Різні кольори Упаковка: Картонна коробка Вид: Настільна гра Призначення: Для всієї родини Вік: Від 8-ми років Жанр: Логічні Гарантія: 14 днів Стать: унісекс Час гри: 5-15 хвилин Кількість гравців: 4-8 Країна реєстрації бренду: Україна Країна-виробник товару: Україна
    кешбек 23 ₴
    розстрочка
    -11%

    Остання ніч: Перевертні (One Night Ultimate Werewolf) – настільна гра для компанії, яка базується на правилах Мафії. Але тільки на відміну від неї, цей паті-гейм відмінно масштабується і ідеально підходить, коли за столом від 3 до 10 осіб. Вся справа в унікальних ролях з різними здібностями й в тому, що кожен з них робить свою унікальну дію вночі. Сама ж гра триває справді лише одну ніч і один день. Як і в Мафії гравці діляться на дві команди, і перемога дістається одній з них, ґрунтуючись на кількості персонажів, що вижили. Таким чином у грі частина учасників будуть членами команди перевертнів, а решта являтимуть собою звичайних мирних жителів. Крім того, гра не потребує ведучого. Звичайно, один із гравців може просто вголос позначати порядок ходу персонажів (якщо він уже вивчив їх напам'ять). Але простіше скористатися безкоштовним додатком на смартфон або планшет, який з усім цим справляється ще краще. Перевертні проти людей У команді перевертнів: Вовкулака – всі перевертні вночі відкривають очі одночасно і знають одне одного. Прихвостень – союзник перевертнів, розплющує очі разом із ними. Люди: Селянин – звичайна людина. Не прокидається вночі. Крадій – вночі злодій може пограбувати іншого гравця, обмінявшись із ним картами ролей. Мисливець – вночі не прокидається. Коли вмирає мисливець, разом з ним помре й інший гравець, на якого той вкаже. Сновида – вночі може подивитися на свою карту, щоб переконатися, що її не підмінили. Провидиця – вночі може заглянути в чужу карту ролі. П'яниця – спить мертвим сном. Бешкетница – може поміняти місцями карти ролей двох гравців. Масон – вночі масон бачить усіх інших масонів. Окремо знаходиться персонаж Личина, яка може скопіювати роль будь-якого іншого гравця вночі. Остання ніч: Перевертні (One Night Ultimate Werewolf) – ідеальна гра для компаній, якій подобаються ігри з прихованими ролями. Характеристики: Габарити: довжина: 17 Габарити: ширина: 13 Габарити: висота: 4 Стан: нове Вікова група: Від 8 років Мови: Українська Матеріал: Комбінований Тип: Настільна гра Колір: Різні кольори Упаковка: Картонна коробка Вид: Карточні ігри Призначення: Для компанії Вік: Від 8-ми років Жанр: Розважальні Гарантія: 14 днів Стать: унісекс Час гри: до 30 хв. Кількість гравців: 3-10 Країна реєстрації бренду: Україна Країна-виробник товару: Україна
    кешбек 20 ₴
    розстрочка
    -12%

    Настільна гра: Виживання в човні Сюжет гри Ви пережили кораблетрощу та тепер змушені виживати в човні з незнайомцями. Кожен день — це новий раунд боротьби за виживання, де доведеться веслувати чи битися за припаси. Мета — дійти до берега, зберігши якнайбільше ресурсів і союзників. Правила гри Початок гри: Роздайте кожному гравцеві картку персонажа з унікальними характеристиками: Сила, Виживання (очки) та Здібність. Кожен має картку Друга та Ворога, які залишаються в таємниці. Розмістіть персонажів у човні у порядку: леді Лорен, сер Стівен, Капітан, Старпом, мадам Вонг, Матрос, доктор Хартер, Малий. Фази гри: Ранок: Роздача припасів кожному гравцеві. День: Виконання дій — веслування, обмін місцями, забір карток, використання спеціальних предметів, байдикування. Вечір: Навігація та підсумки дня (чайки, падіння за борт, спрага). Навігація: Чайки: четверта чайка — сигнал, що ви досягли суші (гру закінчено). За бортом: персонажі можуть випадати за борт та отримувати поранення. Спрага: потребує картки «Вода» для уникнення поранення. Завершення гри Четверта чайка у вечірній фазі означає, що ви досягли суші. Підрахуйте очки, з урахуванням залишених припасів і збережених союзників. Основні характеристики Габарити: 16х11х4 см Вік: 14+ Мови: Українська Час гри: 45 хв. Кількість гравців: 4-8 Жанр: Стратегічна гра Країна виробник: Україна
    кешбек 19 ₴
    розстрочка
    -15%

    ВІЙНА ПОЧАЛАСЯ!!! Збирайте ваші війська і бийтеся віч-на-віч у повітрі, на землі та на морі! Перехитріть та обіграйте свого супротивника, щоб здобути перемогу. Це буде не легко , але ЕПІЧНО!!! На трьох фронтах На початку партії на стіл викладаються 3 карти фронтів у довільному порядку: моря, повітря та землі. Гравці отримують на руки по 6 карток з 18-карткової колоди. Кожна карта у відкритому випадку може бути зіграна лише на свій «фронт», але гравці можуть також розігрувати карту сорочкою вгору, ігноруючи її тип. Гравці ходять по черзі, виконуючи одну з дій: Викласти карту на один із фронтів, використовуючи її здатність (якщо вона є). Викласти карту долілиць на будь-який з фронтів. Спасувати. Наприкінці раунду гравці підраховують кількість своїх сил на кожному з фронтів та визначають переможця (йому потрібно отримати перевагу на двох із трьох фронтів). За перемогу в раунді гравець може здобути до 6 переможних очок. А для повної перемоги у грі потрібно заробити 12 ПО. Характеристики: Габарити: довжина: 16 Габарити: ширина: 11 Габарити: висота: 4 Стан: нове Вікова група: Від 14 років Матеріал: Комбінований Тип: Настільна гра Колір: Різні кольори Упаковка: Картонна коробка Вік: Від 14-ти років Гарантія: 14 днів Стать: унісекс Час гри: 10 -30 хв. Кількість гравців: Для 2-х Країна реєстрації бренду: Україна Країна-виробник товару: Україна
    кешбек 11 ₴
    розстрочка

    Теренами нашої неозорої країни шириться безліч оповідок про те, як фермери захоплювали танки загарбників без жодної зброї. Зазвичай «полювання» відбувається так. Добрі люди (а їх усюди чимало) зливають у мережу мапу «заблукалих» танкістів. Потім перед танком у якості приманки кладуть пральну машину. Побачивши її, окупанти миттю забудуть про обачність, підведуться з табуреток і полишать кабіну свого танка. І ось тоді потрібно поставити український прапор на танкову башту. Повернувшись із пралкою, орки побачать, що танк захоплено, і кинуться навтьоки. Нам лишається тільки підігнати трактора, заправитися паливом, і відтягнути «смаколик» нашим захисникам. Інструкція за посиланням
    кешбек 16 ₴
    розстрочка

    Звірі на війні. Невидимі фронти (Critters At War: Flies, Lies and Supplies) - самостійна гра в серії «По всім фронтам» з новим оформленням. Сама гра дублює видану раніше Air, Land and Sea: Spies, Lies and Supplies, засновану на сучасному протиборстві країн на незримих фронтах не військових дій: на терені економки та розвідці. Звірі на війні. Невидимі фронти повністю повторює механіку попередньої гри, та її художнє оформлення належить до нової серії, присвяченої світу фантастичних тварин. Це робить гру цікавою для ширшого кола. Гумористичні ілюстрації привертають увагу і пропонують поглянути на події під іншим кутом. На фронтах мирного життя Як і в базовій грі правила гри залишаються тими самими: гравці виборюють домінування на трьох «фронтах». Для цього їм потрібно викладати зі своїх сторін у трьох зонах карти та намагатися досягти на них превалювання, змусивши суперника відступити. При цьому карти у колодах Звірі на війні. Невидимі фронти (Critters At War: Flies, Lies and Supplies) мають нові здібності та дійсно змушують гравців відчувати «ігри розуму», коли потрібно передбачити дії суперника і розкрити його задуми. Ігровий процес На початку партії на стіл викладаються 3 карти фронтів у довільному порядку, присвячені різним фронтам холодної війни: розвідка, економіка, дипломатії. Гравці отримують на руки по 6 карток з 18 карткової колоди. Кожна карта у відкритому випадку може бути зіграна лише на свій «фронт», але гравці можуть також розігрувати карту сорочкою вгору, ігноруючи її тип. Крім того, деякі картки можуть "розкрити" інші карти на одному з "фронтів". Гравці ходять по черзі, виконуючи одну з дій: Викласти карту на один із фронтів, використовуючи її здатність (якщо вона є). Викласти карту долілиць на будь-який з фронтів. Спасувати. Наприкінці раунду гравці підраховують кількість своїх сил на кожному з фронтів та визначають переможця (йому потрібно отримати перевагу на двох із трьох фронтів).
    кешбек 16 ₴
    розстрочка

    ВІЙНА ПОЧАЛАСЯ!!! Збирайте ваші війська і бийтеся віч-на-віч у повітрі, на землі та на морі! Перехитріть та обіграйте свого супротивника, щоб здобути перемогу. Це буде не легко , але ЕПІЧНО!!! На трьох фронтах На початку партії на стіл викладаються 3 карти фронтів у довільному порядку: моря, повітря та землі. Гравці отримують на руки по 6 карток з 18-карткової колоди. Кожна карта у відкритому випадку може бути зіграна лише на свій «фронт», але гравці можуть також розігрувати карту сорочкою вгору, ігноруючи її тип. Гравці ходять по черзі, виконуючи одну з дій: Викласти карту на один із фронтів, використовуючи її здатність (якщо вона є). Викласти карту долілиць на будь-який з фронтів. Спасувати. Наприкінці раунду гравці підраховують кількість своїх сил на кожному з фронтів та визначають переможця (йому потрібно отримати перевагу на двох із трьох фронтів). За перемогу в раунді гравець може здобути до 6 переможних очок. А для повної перемоги у грі потрібно заробити 12 ПО.
    кешбек 13 ₴
    розстрочка

    Швидкий філлер на піратську тему з механіками перевірки удачі і збору сетів. Настільна гра «Dead Man's Draw» була розроблена в 2015 році, а про її популярність свідчить величезна кількість перевидань, локалізацій і ремейків. Повне видання українською мовою містить не лише картки здобичі, а й 17 карток здібностей піратів та 6 варіантів гри для більшої реіграбельності. Для варіанту гри «Русалка» використовуються додаткові карти. Гравці перевтілюються в піратів, що збирають коштовну здобич! Рейд за трофеями На початку партії учасники вибирають собі персонажів з унікальними здібностями. Гравці ходять по черзі. Активний пірат відкриває верхню карту з колоди і застосовує її ефект. Він може ризикнути - і взяти ще карту з колоди, а потім ще одну... І так до тих пір, поки він сам не вирішить зупинитися (і забрати карти) або не провалить рейд. Рейд вважається проваленим, якщо в ігровій зоні відкрито дві однакові карти. В такому випадку пірат закінчує хід, не отримавши нічого. Якщо пірат вчасно зупинився, він розміщує отримані трофеї перед собою, сортуючи карти за типами в низхідному порядку. Властивості трофеїв Якір дозволяє врятувати частину карт в разі провалу рейду, а саме ті карти, які були викладені раніше якоря. Гак повертає в ігрову зону верхню карту з будь-якої стопки своїх трофеїв. Гак, як і інші карти, активується навіть якщо гравцеві це не вигідно. Гармата відправляє верхню карту з будь-якої стопки суперника до скиду, а шабля – додає її в ігрову зону, але можна вибрати лише таку масть, якої немає серед вашої здобичі. Якщо скриня і ключ додаються парою в зону трофеїв, гравець додатково бере зі скиду стільки ж карт, скільки він отримав в поточний хід. Кракен змушує відкрити ще дві карти з колоди, а мапа - взяти три карти зі скиду і викласти одну з них в ігрову зону. Карта Оракула дозволяє подивитися верхню карту колоди і вирішити чи продовжувати рейд. Визначення переможця Гра закінчується, коли спорожніє колода трофеїв. Гравці підсумовують значення верхніх карт в стопках трофеїв кожного типу. Перемагає гравець з найбільшою сумою очок. У разі нічиєї перемагає той, у кого більше карт вцілому.
    кешбек 11 ₴
    розстрочка

    Теренами нашої неозорої країни шириться безліч оповідок про те, як фермери захоплювали танки загарбників без жодної зброї. Зазвичай «полювання» відбувається так. Добрі люди (а їх усюди чимало) зливають у мережу мапу «заблукалих» танкістів. Потім перед танком у якості приманки кладуть пральну машину. Побачивши її, окупанти миттю забудуть про обачність, підведуться з табуреток і полишать кабіну свого танка. І ось тоді потрібно поставити український прапор на танкову башту. Повернувшись із пралкою, орки побачать, що танк захоплено, і кинуться навтьоки. Нам лишається тільки підігнати трактора, заправитися паливом, і відтягнути «смаколик» нашим захисникам. Інструкція за посиланням
    кешбек 16 ₴
    розстрочка

    ВІЙНА ПОЧАЛАСЯ!!! Збирайте ваші війська і бийтеся віч-на-віч у повітрі, на землі та на морі! Перехитріть та обіграйте свого супротивника, щоб здобути перемогу. Це буде не легко , але ЕПІЧНО!!! На трьох фронтах На початку партії на стіл викладаються 3 карти фронтів у довільному порядку: моря, повітря та землі. Гравці отримують на руки по 6 карток з 18-карткової колоди. Кожна карта у відкритому випадку може бути зіграна лише на свій «фронт», але гравці можуть також розігрувати карту сорочкою вгору, ігноруючи її тип. Гравці ходять по черзі, виконуючи одну з дій: Викласти карту на один із фронтів, використовуючи її здатність (якщо вона є). Викласти карту долілиць на будь-який з фронтів. Спасувати. Наприкінці раунду гравці підраховують кількість своїх сил на кожному з фронтів та визначають переможця (йому потрібно отримати перевагу на двох із трьох фронтів). За перемогу в раунді гравець може здобути до 6 переможних очок. А для повної перемоги у грі потрібно заробити 12 ПО.
    кешбек 16 ₴
    розстрочка

    Звірі на війні. Невидимі фронти (Critters At War: Flies, Lies andamp; Supplies) - самостійна гра в серії «По всім фронтам» з новим оформленням. Сама гра дублює видану раніше Air, Land andamp; Sea: Spies, Lies andamp; Supplies, засновану на сучасному протиборстві країн на незримих фронтах не військових дій: на терені економки та розвідці. Звірі на війні. Невидимі фронти повністю повторює механіку попередньої гри, та її художнє оформлення належить до нової серії, присвяченої світу фантастичних тварин. Це робить гру цікавою для ширшого кола. Гумористичні ілюстрації привертають увагу і пропонують поглянути на події під іншим кутом. На фронтах мирного життя Як і в базовій грі правила гри залишаються тими самими: гравці виборюють домінування на трьох «фронтах». Для цього їм потрібно викладати зі своїх сторін у трьох зонах карти та намагатися досягти на них превалювання, змусивши суперника відступити. При цьому карти у колодах Звірі на війні. Невидимі фронти (Critters At War: Flies, Lies andamp; Supplies) мають нові здібності та дійсно змушують гравців відчувати «ігри розуму», коли потрібно передбачити дії суперника і розкрити його задуми. Ігровий процес На початку партії на стіл викладаються 3 карти фронтів у довільному порядку, присвячені різним фронтам холодної війни: розвідка, економіка, дипломатії. Гравці отримують на руки по 6 карток з 18 карткової колоди. Кожна карта у відкритому випадку може бути зіграна лише на свій «фронт», але гравці можуть також розігрувати карту сорочкою вгору, ігноруючи її тип. Крім того, деякі картки можуть "розкрити" інші карти на одному з "фронтів". Гравці ходять по черзі, виконуючи одну з дій: Викласти карту на один із фронтів, використовуючи її здатність (якщо вона є). Викласти карту долілиць на будь-який з фронтів. Спасувати. Наприкінці раунду гравці підраховують кількість своїх сил на кожному з фронтів та визначають переможця (йому потрібно отримати перевагу на двох із трьох фронтів).
    кешбек 13 ₴
    розстрочка

    Швидкий філлер на піратську тему з механіками перевірки удачі і збору сетів. Настільна гра «Dead Man's Draw» була розроблена в 2015 році, а про її популярність свідчить величезна кількість перевидань, локалізацій і ремейків. Повне видання українською мовою містить не лише картки здобичі, а й 17 карток здібностей піратів та 6 варіантів гри для більшої реіграбельності. Для варіанту гри «Русалка» використовуються додаткові карти. Гравці перевтілюються в піратів, що збирають коштовну здобич! Рейд за трофеями На початку партії учасники вибирають собі персонажів з унікальними здібностями. Гравці ходять по черзі. Активний пірат відкриває верхню карту з колоди і застосовує її ефект. Він може ризикнути - і взяти ще карту з колоди, а потім ще одну... І так до тих пір, поки він сам не вирішить зупинитися (і забрати карти) або не провалить рейд. Рейд вважається проваленим, якщо в ігровій зоні відкрито дві однакові карти. В такому випадку пірат закінчує хід, не отримавши нічого. Якщо пірат вчасно зупинився, він розміщує отримані трофеї перед собою, сортуючи карти за типами в низхідному порядку. Властивості трофеїв Якір дозволяє врятувати частину карт в разі провалу рейду, а саме ті карти, які були викладені раніше якоря. Гак повертає в ігрову зону верхню карту з будь-якої стопки своїх трофеїв. Гак, як і інші карти, активується навіть якщо гравцеві це не вигідно. Гармата відправляє верхню карту з будь-якої стопки суперника до скиду, а шабля – додає її в ігрову зону, але можна вибрати лише таку масть, якої немає серед вашої здобичі. Якщо скриня і ключ додаються парою в зону трофеїв, гравець додатково бере зі скиду стільки ж карт, скільки він отримав в поточний хід. Кракен змушує відкрити ще дві карти з колоди, а мапа - взяти три карти зі скиду і викласти одну з них в ігрову зону. Карта Оракула дозволяє подивитися верхню карту колоди і вирішити чи продовжувати рейд. Визначення переможця Гра закінчується, коли спорожніє колода трофеїв. Гравці підсумовують значення верхніх карт в стопках трофеїв кожного типу. Перемагає гравець з найбільшою сумою очок. У разі нічиєї перемагає той, у кого більше карт вцілому.
    кешбек 20 ₴
    розстрочка

    Остання ніч: Перевертні (One Night Ultimate Werewolf) – настільна гра для компанії, яка базується на правилах Мафії. Але тільки на відміну від неї, цей паті-гейм відмінно масштабується і ідеально підходить, коли за столом від 3 до 10 осіб. Вся справа в унікальних ролях з різними здібностями й в тому, що кожен з них робить свою унікальну дію вночі. Сама ж гра триває справді лише одну ніч і один день. Як і в Мафії гравці діляться на дві команди, і перемога дістається одній з них, ґрунтуючись на кількості персонажів, що вижили. Таким чином у грі частина учасників будуть членами команди перевертнів, а решта являтимуть собою звичайних мирних жителів. Крім того, гра не потребує ведучого. Звичайно, один із гравців може просто вголос позначати порядок ходу персонажів (якщо він уже вивчив їх напам'ять). Але простіше скористатися безкоштовним додатком на смартфон або планшет, який з усім цим справляється ще краще. Перевертні проти людей У команді перевертнів: Вовкулака – всі перевертні вночі відкривають очі одночасно і знають одне одного. Прихвостень – союзник перевертнів, розплющує очі разом із ними. Люди: Селянин – звичайна людина. Не прокидається вночі. Крадій – вночі злодій може пограбувати іншого гравця, обмінявшись із ним картами ролей. Мисливець – вночі не прокидається. Коли вмирає мисливець, разом з ним помре й інший гравець, на якого той вкаже. Сновида – вночі може подивитися на свою карту, щоб переконатися, що її не підмінили. Провидиця – вночі може заглянути в чужу карту ролі. П'яниця – спить мертвим сном. Бешкетница – може поміняти місцями карти ролей двох гравців. Масон – вночі масон бачить усіх інших масонів. Окремо знаходиться персонаж Личина, яка може скопіювати роль будь-якого іншого гравця вночі. Остання ніч: Перевертні (One Night Ultimate Werewolf) – ідеальна гра для компаній, якій подобаються ігри з прихованими ролями.
    кешбек 38 ₴
    розстрочка

    Протягом століть Місяць впливає на життя нашої планети. Він керує припливами та відливами, змушує людей прокидатися вночі, а його таємниче сяйво змінює колір місячного каменю. Місяць-Молодик - це символ нових починань. Кращої години, щоб спробувати щось нове та спланувати своє майбутнє, не знайти. Розробляйте нову стратегію та вміло використовуйте час, який подарує вам Місячне Коло. І нехай ваші рішення будуть мудрими! Гра на кмітливе викладання тайлів для 1-4 гравців. Ваша мета – першим викласти свої жетони на ваші тайли каміння. Кожен тайл – це місячний камінь, колір якого змінюється у різні фази Місяця. Щоразу, коли ви виконуєте завдання на одному зі своїх тайлів, ви можете викласти на нього жетон кольору.
    кешбек 49 ₴
    розстрочка

    Початок XX століття — це час досліджень і пригод. Посеред Тихого океану знайдено таємничий острів Атлантида, де за чутками є великі багатства. Відшукавши на острові скарби та артефакти, мандрівники вже готуються плисти додому, аж раптом Атлантида починає тонути! Хто з мандрівників зможе дістатися безпечної суші? До складу гри входять наступні компоненти: ігрове поле, 40 тайлів суші, 40 фішок мандрівників, 5 фігурок морських зміїв, 6 фігурок акул, 5 фігурок китів, 12 фігурок кораблів, кубик істот, правила гри. Інструкція за посиланням

    Іграшки для хлопчиків — це світ пригод, відкриттів та фантазії. Машинки, конструктори, роботи чи набори для експериментів допомагають розвивати логіку, креативність та інтерес до нових знань. Серед цікавих і оригінальних подарунків для хлопчиків виділяється дитячий адвент календар — чудова можливість отримувати маленькі сюрпризи щодня, створюючи атмосферу свята та веселощів.

    А для сімейних вечорів або зустрічей із друзями варто звернути увагу на ігри для компанії, як-от класичну Монополію, яка розвиває стратегічне мислення та гарантує багато веселих моментів разом із близькими. Ознайомтеся з нашим вибором іграшок і оберіть найкраще для вашого маленького дослідника.

    Якщо ваша дитина захоплюється військовою тематикою, радимо звернути увагу на лего танки. Ці набори дозволяють створювати реалістичні моделі танків, розвиваючи креативність та уяву.

    Доставка

    Відділення Нова пошта
    Поштомати Нова пошта
    Укрпошта
    Кур'єр Нова пошта
    Підпишіться на новини

    Kasta Black

    Безкоштовна доставка у відділення і поштомати «Нова пошта»
    Клієнти з підпискою Black отримують безкоштовну доставку товарів маркетплейсу та зі складу Kasta (товари з позначкою «діє Black») у будь-яке відділення чи поштомат «Нова пошта» при передплаті замовлення онлайн. Умови підписки діють на замовлення від 199 грн.
    Безкоштовна доставка товарів зі складу у відділення «Укрпошта»
    Підписка Black надає безкоштовну доставку товарів Black зі складу Kasta у будь-яке відділення «Укрпошта» при оплаті карткою онлайн. Умови підписки діють на замовлення від 199 грн.
    Безкоштовна розстрочка з Black
    Підписка Black дає можливість оформити безкоштовну розстрочку на покупки від 199 до 3 000 грн без комісій! Отримайте доступний ліміт та розподіліть оплату на 4 рівні частини кожні 2 тижні. Жодних переплат чи прихованих платежів – лише швидке оформлення та простота використання.
    Кешбек 3% на товари Black
    Ми повертаємо 3% з кожної покупки, на яку діють умови Black та яка була передплачена карткою онлайн. Накопичені кошти можна вивести на картку чи використати на наступні покупки з Kasta. В період розпродажів для підписників Black кешбек може збільшуватись до 30%
    Ознайомитися з правилами Black

    Бренди