ДОПОМОГА
Зателефонувати за тарифами вашого оператора
+380 (44) 355-55-55+380 (67) 174-77-04+380 (73) 174-77-04+380 (99) 174-77-04Допомога
Безкоштовна розстрочка
Безкоштовна розстрочка - що це?
Безкоштовна розстрочка — це послуга, доступна для всіх користувачів, яка дозволяє оплачувати покупки частинами без комісій та відсотків. Це зручний і гнучкий спосіб отримати товари відразу та сплачувати їх поступово.
Переваги:
- без переплат, комісій та відсотків — ви сплачуєте тільки вартість товару;
- зручний графік платежів — 4 рівні платежі, оплата частинами кожні два тижні;
- без прив’язки до банку — розстрочку можна оформити з будь-якою банківською карткою;
- миттєве отримання товару — не потрібно чекати до завершення виплат.
Як скористатися?
Для того, щоб користуватися розстрочкою, ви маєте пройти верифікацію аккаунту та отримати ліміт для розстрочки.
1. Отримайте ліміт. Це можна зробити:
- клікнувши на відповідну плашку на сторінці товару (якщо товар коштує від 100 грн і продавець включив розстрочку для своїх товарів);
- у особистому профілі, в розділі "Розстрочки";
- під час оформлення замовлення (якщо загальна сума вашого замовлення не менше 100 грн).
Зверніть увагу:
- ліміт встановлюється індивідуально: від 3 000 до 20 000 грн;
- якщо заявку на отримання ліміту не підтвердили — повторіть спробу наступного дня. Верифікація займає до 30 секунд.
2. Оформіть замовлення:
- оберіть спосіб оплати «Безкоштовна розстрочка»;
- виберіть або додайте нову банківську картку для платежів;
- підпишіть договір через одноразовий пароль (OTP) на етапі підтвердження замовлення;
- завершіть оформлення замовлення;
- перший платіж списується одразу, далі — оплата частинами кожні 2 тижні.
Зверніть увагу:
- вартість доставки буде списана з першим платежем розстрочки.
3. Безпека оплати та обробки персональних даних
Усі транзакції та обробка даних здійснюються відповідно до нашої Політики конфіденційності та Угоди користувача, що гарантує надійний захист ваших прав.
4. Повідомлення про списання коштів
Ми заздалегідь попередимо вас про списання коштів з вашої картки:
- за 5 днів до дати списання;
- за 1 день до дати списання.
Часті запитання (FAQ)
❓Що таке розстрочка?
→ Це зручна можливість отримати товар одразу, а сплачувати за нього частинами — 4 рівні платежі кожні 2 тижні.
Без комісій, переплат і прихованих умов.
❓Чи можна оформити розстрочку на будь-який товар?
→ Лише на товари від 100 грн, якщо продавець підключив цю послугу.
❓Що таке ліміт і як його отримати?
→ Це сума, доступна для покупок у розстрочку. Ви отримаєте її після короткої верифікації (ПІБ і номер телефону, за потреби — через застосунок «Дія»).
❓Чи можна подати запит на підвищення ліміту розстрочки?
→ Ні, подати запит вручну неможливо.
Ліміт встановлюється автоматично та може бути підвищений індивідуально — на основі вашої історії покупок та своєчасних оплат.
❓Якщо верифікація не вдалася?
→ Спробуйте ще раз наступного дня або скористайтесь альтернативним способом через «Дія».
❓Кому я плачу і де слідкувати за боргом?
→ Ви оплачуєте банку-партнеру «Кредит Дніпро», який надає розстрочку. Усі дані доступні у вашому Особистому кабінеті (Профіль →Розстрочки)
❓Коли здійснюється перший платіж?
→ Одразу після оформлення замовлення.
❓Чи можна погасити розстрочку достроково?
→ Так. Для цього у потрібній розстрочці треба натиснути кнопку “Погасити повністю”.
❓Чому в розстрочці немає кнопки дострокового погашення?
→ Кнопка для дострокового погашення з’явиться після того, як у вашому замовленні оновиться статус на «Отримано».
❓Чи діють бонуси, промокоди та кешбек при розстрочці?
→ Ви можете використовувати бонуси, промокоди та кешбек при оплаті в розстрочку.
❓Чи буде нараховано кешбек за замовлення, що куплено у розстрочку?
→ Ні, у такому випадку кешбек не буде нараховано.
❓Що відбувається з лімітом після кожного платежу?
→ Сплачена сума повертається у доступний ліміт — ви можете використовувати її для нових покупок у розстрочку.
❓Якщо я скасовую замовлення або повертаю товар?
→ Кошти повертаються на картку, а ліміт поновлюється автоматично.
❓Як повертаються кошти, якщо я повертаю товар, придбаний у розстрочку?
→ Якщо розстрочка повністю виплачена, кошти повертаються за реквізитами. Для цього необхідно звернутися до команди підтримки Kasta.
→ Якщо за розстрочкою ще залишилися неоплачені платежі, кошти повертаються автоматично після прийняття повернення.
❓Що відбувається з лімітом після кожного платежу?
→ Сплачена сума повертається у доступний ліміт — ви можете використовувати її для нових покупок у розстрочку.
❓Що робити, якщо на картці немає коштів?
→ Змініть картку для списання в деталях вашої розстрочки.
❓Як скасувати розстрочку?
→ Поверніть товар або скасуйте замовлення — розстрочка анулюється, а кошти повертаються.
❓Що буде, якщо я не встиг сплатити вчасно?
→ Штрафів немає. Але рекомендуємо оплатити при першій можливості, інакше інформація буде передана до кредитного бюро.
❓Чи можна на Kasta купити товар у кредит?
→ На Kasta немає класичного кредиту, як у деяких інших інтернет-магазинах.
Натомість доступна розстрочка — це оплата товару 4 рівними частинами кожні 2 тижні, без комісій і переплат.
Маєте питання?
Звертайтесь до нашої команди підтримки — ми завжди готові допомогти!
