ПОМОЩЬ
Позвонить по тарифам вашего оператора
+380 (44) 355-55-55+380 (67) 174-77-04+380 (73) 174-77-04+380 (99) 174-77-04Помощь
Безкоштовна розстрочка з Black
Що таке "Безкоштовна розстрочка з Black"?
"Безкоштовна розстрочка з Black" — це послуга, доступна виключно для користувачів з підпискою Black, яка дозволяє оплачувати покупки частинами без комісій та відсотків. Це зручний і гнучкий спосіб отримати товари відразу та сплачувати їх поступово.
Переваги "Безкоштовної розстрочки з Black":
- Без комісій і відсотків: Ви платите лише вартість товару без прихованих платежів.
- Гнучка оплата: Розподіл платежів на рівні частини з мінімальним фінансовим навантаженням.
- Миттєвий доступ до товарів: Отримайте товар одразу, не чекаючи на завершення всіх платежів.
- Відсутність прив'язки до банку: Ви не обмежені використанням картки певного банку — просто виберіть "Безкоштовну розстрочку з Black" в застосунку або на сайті і погашайте будь-якою карткою.
- Зручний графік оплат: Перший платіж після оформлення замовлення, а наступні — кожні два тижні, що дозволяє вам планувати свої витрати.
Як скористатися послугою?
1. Оформіть підписку Black
Для того, щоб скористатися "Безкоштовною розстрочкою з Black", вам потрібна активна підписка Black. Підписку можна оформити:
- На окремій сторінці підписки.
- На сторінці товару на котрий діє підписка.
- Під час оформлення замовлення.
2. Отримайте ліміт для розстрочки
Після оформлення підписки Black вам потрібно отримати ліміт для розстрочки. Це можна зробити:
- Клікнувши на відповідну плашку на сторінці товару (якщо товар коштує від 199 грн і продавець включив розстрочку для своїх товарів).
- В особистому профілі, в розділі "Розстрочки".
- Під час оформлення замовлення (якщо ви вже маєте підписку Black та загальна сума вашого замовлення не менше 199 грн).
Зверніть увагу: ліміт розстрочки на даний момент рахується індивідуально та може складати від 3 000 грн до 10 000 грн. Якщо ви не змогли отримати ліміт через помилку, повторити спробу можна буде наступного дня. Після верифікації, яка зазвичай займає до 30 секунд, ви отримаєте доступний ліміт для покупки.
3. Оформлення замовлення
Якщо у вас вже є підтверджений ліміт для розстрочки та залишок балансу більше ніж сума покупки, при оформленні замовлення потрібно виконати такі дії:
- Обрати спосіб оплати "Безкоштовна розстрочка з Black".
- Вибрати картку, з якої буде проводитись оплата розстрочки.
- Ознайомитись з договором розстрочки та підписати його за допомогою одноразового пароля (OTP).
- Завершити оформлення замовлення.
Перший платіж списується одразу після оформлення замовлення, а наступні платежі будуть списуватись автоматично зі збереженої картки кожні два тижні.
4. Обмеження щодо бонусів, промокодів та кешбеку
- Бонуси, промокоди та кешбек не можуть бути використані під час покупки в розстрочку.
- Кешбек не нараховується за замовлення, оформлені в розстрочку.
5. Безпека оплати та обробки персональних даних
Усі транзакції та обробка даних здійснюються відповідно до нашої Політики конфіденційності та Угоди користувача, що гарантує надійний захист ваших прав.
6. Повідомлення про списання коштів
Ми заздалегідь попередимо вас про списання коштів з вашої картки:
- За 5 днів до дати списання.
- За 1 день до дати списання.
Повідомлення будуть надсилатися на вашу електронну пошту.
7. Вартість доставки
Підписка Black надає безкоштовну доставку для більшості замовлень. Однак, інколи доставка може бути платною, у такому випадку її вартість буде списана разом з першим платежем розстрочки.
Що необхідно для користування "Безкоштовною розстрочкою з Black"?
Підписка Black — активна підписка є обов'язковою умовою для користування послугою розстрочки, якщо підписка скінчилась або її не вдалось подовжити, оформлення нових розстрочок буде недоступне.
Верифікація аккаунту — ви маєте пройти верифікацію аккаунту та отримати ліміт для розстрочки. Наразі ліміт розстрочки рахується індивідуально та може складати від 3 000 грн до 10 000 грн.
Поширені запитання (FAQ)
1. Що таке підписка Black і як її оформити?
Black — це спеціальна підписка, яка надає ексклюзивні привілеї, зокрема доступ до послуги "Безкоштовної розстрочки". Оформити підписку можна на окремій сторінці, в картці товару на котру діє підписка або під час оформлення замовлення.
2. Чи можу я скористатися розстрочкою для будь-якого товару?
Ми працюємо кожного дня, щоб розстрочка була доступна для максимальної кількості товарів, попри це, розстрочка доступна тільки для товарів від 199 грн і лише на тих товарах, продавці яких включили опцію розстрочки. Якщо товар коштує менше або продавець не підключив "Безкоштовну розстрочку з Black", опція не буде доступна.
3. Що таке ліміт розстрочки і як його отримати
Ліміт розстрочки – це сума, на яку ви можете купити товар в розстрочку на чотири платежі. Кожен раз, коли ви сплачуєте за вашою розстрочкою, сума доступного вам ліміту збільшується.
Наприклад, ваш ліміт – 3000 грн., ви купили товару в розстрочку на 1000 грн., у вас залишилось 2000 грн. доступного ліміту, ви сплатили 250 грн. (перший платіж за розстрочкою) і тепер вам доступно 2250 грн. ліміту на покупку в розстрочку.
Ви можете отримати ліміт після активації підписки Black через картку товару (для товарів від 199 грн, та якщо продавець увімкнув послугу для своїх товарів), в особистому профілі або під час оформлення замовлення (якщо загальна сума покупки перевищує 199 грн). Наразі ліміт розстрочки рахується індивідуально та може складати від 3 000 грн до 10 000 грн. Якщо отримати баланс не вдалося через помилку, ви зможете повторити спробу наступного дня.
4. Що таке верифікація і що робити, якщо верифікація неуспішна?
Щоб купувати в розстрочку - необхідно отримати ліміт, щоб розрахувати та надати вам ліміт - нам необхідно підтвердити вашу особу. Для вас це дуже просто, потрібно надати ваші ПІБ та номер телефону на відповідному екрані та зробити запит на отримання ліміту.
Якщо перша спроба верифікації за ПІБ та номером телефону не вдалася, вам буде запропоновано скористатися застосунком "Дія" для альтернативної ідентифікації та надання необхідних документів банку.
Зверніть увагу, щоб прискорити підтвердження особи та отримати ліміт відразу, вказуйте дані ПІБ згідно офіційного документу (паспорт, водійське посвідчення, тощо).
5. Чи потрібно повторно проходити верифікацію під час оформлення замовлення, якщо я вже отримав ліміт?
Ні, якщо ви вже отримали ліміт, вам не потрібно проходити верифікацію знову. Ви можете просто обрати спосіб оплати, картку для оплати розстрочки, підписати договір через OTP та завершити оформлення замовлення.
6. Кому я маю сплачувати за розстрочку і де я можу побачити свій борг?
Послуга розстрочки надається за підтримки нашого Партнера – Банку «Кредит Дніпро». Ви підписуєте договір купівлі–продажу товару і повертаєте борг по розстрочці банку. Все офіційно та надійно, ви завжди маєте доступ до необхідних документів та історії власних платежів в профілі.
7. Коли я маю сплатити перший платіж?
Перший платіж здійснюється одразу після оформлення замовлення, наступні платежі — кожні два тижні, згідно графіку оформленої розстрочки.
8. Чи можна погасити заборгованість достроково?
Так, ви можете достроково погасити заборгованість за розстрочкою в будь-який момент в особистому кабінеті, натиснувши відповідну кнопку в деталях розстрочки.
9. Чи можна використовувати бонуси, промокоди та кешбек при покупці в розстрочку?
Ні, бонуси, промокоди та кешбек не можуть бути використані під час покупки в розстрочку. Також кешбек не нараховується за замовлення, оформлені в розстрочку.
10. Що відбувається з моїм балансом після кожного погашення платежу?
Після кожного регулярного платежу, сума, що була сплачена, відновлюється на вашому балансі, що дозволяє вам оформлювати нові розстрочки. Це дає вам можливість використовувати відновлений баланс для наступних покупок у розстрочку.
11. Що відбувається у разі скасування замовлення або повернення товару?
У разі скасування замовлення або повернення товару, кошти, сплачені за розстрочкою, будуть повернені на вашу картку, а ваш доступний баланс буде відновлено для використання в майбутніх покупках.
12. Що робити, якщо на картці, яку я вказав для оплати розстрочки немає коштів?
Якщо ви не маєте змоги зробити оплату з прив’язаної до розстрочки картки, просто змініть картку. Для цього перейдіть в необхідну розстрочку та навпроти картки натисніть "Змінити", після чого оберіть або додайте нову картку та натисніть "Зберегти". Після зміни картки, наступні платежі по розстрочці будуть відбуватись з неї.
Зверніть увагу, ви не можете видалити картку зі збережених карток, якщо картка прив'язана до активної розстрочки, щоб видалити картку спочатку замініть її для розстрочки.
13. Як я можу відмовитись від розстрочки?
Якщо ви хочете скасувати замовлення або повернути товар, ваша розстрочка буде автоматично анульована, а сплачені гроші ми повернемо на вашу картку, з якої проводилась оплата розстрочки.
Якщо ви передумали і хочете сплатити повну вартість товару, який ви купили в розстрочку, то просто зробіть дострокове погашення розстрочки, натиснувши відповідну кнопку в вашій розстрочці.
14. Якщо я не зміг погасити розстрочку вчасно, чи будуть якісь наслідки?
Ми з розумінням відносимось до обставин, що виникають, і тому не застосовуємо штрафних санкцій у випадку несвоєчасної оплати розстрочки. Але просимо вас бути відповідальними і планувати своє навантаження. А при першій нагоді – погасити прострочений борг, інакше інформація буде передана в кредитне бюро.
Підтримка
Якщо у вас виникли питання або складнощі, звертайтеся до нашої служби підтримки.