triangle
    Колір
    Бренд
    Ціна
    від
    до
    WoodCat
    Очистити все

    Іграшки для хлопчиків

    -27%

    Анкх. Боги Єгипту (Ankh: Gods of Egypt). Українська версія у Hobby House Настільна гра «Анкх. Боги Єгипту (Ankh: Gods of Egypt)» - це бойова стратегічна настілка з чудовими мініатюрами статуетками. Геймплей гри дозволить гравцям опинитись на полі битви між представниками єгипетського пантеону: Ра, Анубісом, Ісідою, Амуном та Осірісом. Кожен гравець зможе створити власну армію, закликати міфічних істот, створити каравани, побудувати величні пам'ятники і, звичайно, вступити в бій з ворожою армією. Настілка «Анкх. Боги Єгипту» порадує можливістю блиснути своїми навичками стратегічного мислення, тактики та кмітливості. Щоб перемогти, потрібно справді розкинути мізками та стежити за діями супротивника. У середньому, партія займає близько години, проте гра настільки занурює у свою атмосферу, що час пролітає більш ніж непомітно. Як грати: Учасники ходять по черзі, виконуючи одну-дві дії. Для кожної дії на планшеті гравця можна знайти відповідний трек - діючи, гравець рухає фішку правіше. Коли маркер сягає краю, активується подія. До гравців доступні 4 види дій: Перемістити фігурки на полі; Закликати нову фігуру; Отримати послідовників; Розблокувати силу Анкха. Битви відбуваються після того, як один із гравців активує подію конфлікту у всіх зонах, де є фігурки. Противники таємно вибирають карти та одночасно розкривають їх. Значення на картах сумуються з силою фігурок та бонусами. Битву виграє найсильніший. Як перемогти? Ваш жетон Анкха має досягти верхнього поділу на треку прихильності; Залишитися єдиним богом, що вижив, після 4-ї події конфлікту; При грі до останньої події перемагає той, у кого маркер вищий за треком прихильності. Для кого гра? Настільна гра «Анкх. Боги Єгипту» – це оригінальна ідея подарунку для всіх, хто любить стратегії на змагання, азарт, війни та атмосферу міфів Стародавнього Єгипту. Вона чудово підійде для вечірнього дозвілля з друзями чи родиною; добре тренує пам'ять, стратегічні та тактичні навички, вміння розбиратися із противником, застосовуючи холодний розрахунок.
    -3%

    Анкх. Боги Єгипту (Ankh: Gods of Egypt). Українська версія у Hobby House Настільна гра «Анкх. Боги Єгипту (Ankh: Gods of Egypt)» - це бойова стратегічна настілка з чудовими мініатюрами статуетками. Геймплей гри дозволить гравцям опинитись на полі битви між представниками єгипетського пантеону: Ра, Анубісом, Ісідою, Амуном та Осірісом. Кожен гравець зможе створити власну армію, закликати міфічних істот, створити каравани, побудувати величні пам'ятники і, звичайно, вступити в бій з ворожою армією. Настілка «Анкх. Боги Єгипту» порадує можливістю блиснути своїми навичками стратегічного мислення, тактики та кмітливості. Щоб перемогти, потрібно справді розкинути мізками та стежити за діями супротивника. У середньому, партія займає близько години, проте гра настільки занурює у свою атмосферу, що час пролітає більш ніж непомітно. Як грати: Учасники ходять по черзі, виконуючи одну-дві дії. Для кожної дії на планшеті гравця можна знайти відповідний трек - діючи, гравець рухає фішку правіше. Коли маркер сягає краю, активується подія. До гравців доступні 4 види дій: Перемістити фігурки на полі; Закликати нову фігуру; Отримати послідовників; Розблокувати силу Анкха. Битви відбуваються після того, як один із гравців активує подію конфлікту у всіх зонах, де є фігурки. Противники таємно вибирають карти та одночасно розкривають їх. Значення на картах сумуються з силою фігурок та бонусами. Битву виграє найсильніший. Як перемогти? Ваш жетон Анкха має досягти верхнього поділу на треку прихильності; Залишитися єдиним богом, що вижив, після 4-ї події конфлікту; При грі до останньої події перемагає той, у кого маркер вищий за треком прихильності. Для кого гра? Настільна гра «Анкх. Боги Єгипту» – це оригінальна ідея подарунку для всіх, хто любить стратегії на змагання, азарт, війни та атмосферу міфів Стародавнього Єгипту. Вона чудово підійде для вечірнього дозвілля з друзями чи родиною; добре тренує пам'ять, стратегічні та тактичні навички, вміння розбиратися із противником, застосовуючи холодний розрахунок.
    -28%

    Настільна гра WoodCat Гребля (Barrage) (укр.) (W0023)
    -4%
    кешбек від 860 ₴
    розстрочка
    -25%

    ОПИС НАСТІЛЬНОЇ ГРИ АНКХ. БОГИ ЄГИПТУ Кожен твій крок піднімає вгору завісу розпеченого піску, вітер ліниво повертає заспані бархани, а єдина думка, що займає твою свідомість, рефреном відбиває два короткі слова «ковток води» або одне ємне «пити». Когось ми зараз розчаруємо, когось здивуємо, але перед нами щойно постала не Дюна Френка Герберта з її краєвидами запорошеного Арракіса. Таким нам бачиться Стародавній Єгипет - країна жовто-багряних пісків і палючого сонця, країна верблюдів, бедуїнів і кочівників, країна усипальниць стародавніх фараонів і відгодованих свіжим чоловічком випещених нільських крокодилів. А просто ідеально доповнюють казкову картину з ілюстрацій до подорожей Астерікса і Обелікса непримиренні антропоморфні боги, яким обов'язково необхідно довести свою перевагу над іншими. Зараз тут таке почнеться… словом, рятуйся хто може! СЛУЖИТИ ВСІМ БОГАМ ОДНОЧАСНО — ЗРАДЖУВАТИ КОЖНОГО ПО ЧЕРЗІ! Саме так вирішило прогресивне давньоєгипетське суспільство, переходячи від політеїзму до монотеїзму. Ось і сіли одного разу найсправедливіша Ісіда, повелитель мерців Анубіс, сонцелікий Ра, багатомудрий Амон, і похмурий «темний лорд» Осіріс за стіл переговорів вирішувати, хто головніший і гідніший… Та не вийшло з цього нічого доброго – ковдра на всіх порівну не ділиться! Настільна гра «Анкх. Боги Єгипту» має нарешті допомогти вирішити цей конфлікт і остаточно з'ясувати, у якого зі згаданих божеств храм вищий.ЯК ГРАТИ БУДЕМО? Гра "Ankh: Gods of Egypt" продовжує тему попередніх військових стратегій, поповнивши негласну настільну лінійку з "Blood Rage" та "Rising Sun" про захоплення та утримання територій. Кожному гравцю дістанеться велике право керувати діяннями одного з богів. Творці передбачили і деякі напівкооперативні варіації ігрового сценарію, даючи можливість об'єднати двох богів у одного могутнього страшного та непереможного. Майже. Для початку слід зрозуміти, що здійснюючи будь-яку дію, ми просуватимемо свої фішки на треках, які згодом активують такі епічні світові події, як конфлікти серед пастви, новий караван верблюдів на карті, що визначає переділ світу, або захоплення монумента. Варіантів дії у свій хід лише чотири. Створити нового озброєного солдата. Перемістити своє військо на кілька позицій. Зібрати послушників залежно від кількості підконтрольних та нейтральних монументів у найближчій досяжності. «Прокачати» свого бога, обігрівши вівтарі кров'ю щиро відданих і культів, які ні про що не підозрюють (просто заплативши за поліпшення послушниками з пункту №3). У процесі гри ми намагатимемося підгрести під свою авторитарну руку якнайбільше духовної пастви, а переможця визначить результат четвертого конфлікту – усіма буде правити той бог, у якого на цей момент виявиться найбільша кількість очок.ДЛЯ КОГО ГРА Якщо ви майстер шахових комбінацій і навіть уві сні іноді любите вести стратегічне планування, то ця гра напевно повинна вас зацікавити. У героїв дуже мало надій на волю чистого випадку, будь-яка хороша чи погана ситуація на полі – виключно справа ваших рук та талановитих розрахунків-прорахунків.
    кешбек від 859 ₴
    розстрочка
    -42%

    «Анкх: Боги Єгипту» - стратегічна настільна гра про боротьбу богів Стародавнього Єгипту за підтримку мешканців берегів річки Ніл, які дедалі схильніші до монотеїзму, тобто обранню лише одного, верховного Бога. Саме в цьому і полягає мета гравців - обрати одного з богів пантеону Стародавнього Єгипту та стати єдиним верховним божеством. Анкх - це третя остання гра у лінійці з Blood Rage (34 сходинка на рейтингу BGG, оцінка 8.0) та Rising Sun (90 сходинка на BGG, 7.9 оцінка), тож від гри варто очікувати динамічних партій, масштабних та соковитих фігурок та збалансованого ігроладу. Особливості гри Анкх: Боги Єгипту: - понад 70 високодеталізованих фігурок у комплекті; - можливість об'єднання гравців в одного бога, якщо по загальним параметрам вони відстають від інших; - атмосферна стилістика Стародавнього Єгипту; - вдале поєднання економічної стратегії та жорсткої та динамічної боротьби за території; - органічні партії по 1,5 - 2 години; Ігролад Кожна гра в Анкх поділена на ходи гравців. Кожен із гравців може виконати 1 чи 2 дії, які нерідко викликають окремі події у грі. Дій є чотири: - порухати фігурку; - викликати фігурку; - отримати послідовників; - розблокувати одну із сил Анкху; Послідовники - ключова "валюта" у грі Анкх - саме завдяки ним боги розкривають свій потенціал, розблоковуючи сили Анкху. Сили Анкху - це, зазвичай, модифікатори, що підвищують ефективність тієї чи іншої дії. Послідовники отримуються завдяки присутності на полі фігурок богів і отримуються з ваших або нейтральних монументів, поруч з якими знаходяться ваші фігурки Воїнів або ж сильніших Стражів. Дії варто виконувати, враховуючи не лише тактичну та економічну доцільність - кожна із дій рухає гру вперед до певних подій, які можуть спровокувати конфлікт, перебудувати торгові шляхи або ж змінити кількість підконтрольних тому чи іншому гравцеві монументів. Кожна із подій, окрім конфлікту, є особистою для гравця - і він сам обирає, як саме розмістити каравани або ж який із монументів собі привласнити. Конфлікти - головна та єдина глобальна подія, що стосується всіх без винятку гравців. Під часу конфлікту вирішується домінування богів над регіонами - якщо ж декілька богів претендують на один регіон (мають хоча б по 1 фігурці), то між ними розпочинається бій, який враховує сили фігурок, модифікатори сили Анкху та бойові картки гравців. Цікавою особливістю гри є можливість "злиття" двох богів - у грі на 3 або більше гравців двоє богів з найменшою кількістю послідовників мають змогу об'єднатись у одну сутність, щоб мати змогу дати достойний бій та все ж таки зайняти місце головного божества у Єгипті.

    Настільна гра Анкх. Боги Єгипту РУС (Ankh: Gods of Egypt) - захоплююча настільна гра, в якій Ви відправитеся в подорож до стародавнього Єгипту. У міру проходження гри Ви зіткнетеся з містичними істотами, могутніми заклинаннями та хитрими супротивниками. Настільна гра Анкх. Боги Єгипту УКР (Ankh: Gods of Egypt) завдяки чудовим художнім роботам та захоплюючому ігровому процесу перенесе Вас у світ міфів та легенд.
    -28%
    -4%
    кешбек від 700 ₴
    розстрочка
    -25%

    ОПИС НАСТІЛЬНОЇ ГРИ ГРЕБЛЯ Промислова революція виснажила запаси викопних ресурсів, але шалений технічний прогрес продовжує мчати вперед. Щоб величезні машини могли працювати, люди використовують необмежену енергію гідроелектростанцій. Ви маєте будувати величні греблі і збільшувати їх місткість, виробляючи ще більше енергії і доставляючи її через тунелі високого тиску, з'єднані з енергетичними турбінами електростанцій. СУРОВИЙ ПОХІД ЗА ВОДОЮ В АЛЬПИ У світі антиутопії 1930-х головним багатством стають альпійські річки. Гравці виступають у ролі чотирьох національних компаній, які скуповують машинерію, інноваційні патенти та переманюють до себе найкращих інженерів, щоб отримати найперспективніші місця для збору та використання води. Жетони дій та ресурси зберігаються на Будівельному Колісі. Вони стають доступними після повного обороту. Чим краще ви керуєте колесом, тим раніше ваші ресурси та дії будуть вам доступні. Поле пердставляє собою французькі Альпи, де протягом п'яти раундів гравці змагаються за головний ресурс антиутопічного майбутнього. Нам часто малюють світ, що гине, де найбільшим скарбом є вода. Але тут все інакше. Вода - це не споживаний ресурс. Для отримання енергії використається її потік.АНТИУТОПІЧНА ГРЕБЛЯ СВОЇМИ РУКАМИ Щоб перехоплювати потоки, учасники будують греблі. Чим вище за течією знаходиться гребля, тим більша її вартість. Але при цьому вона може блокувати частину води, яку отримують інші греблі, що стоять нижче. Гравці збільшують пропускну здатність гребель і будують трубопроводи, щоб направити воду у електростанції. Гравці повинні дотримуватися вимог потужності та виконувати особисті контракти. Розміщуючи обмежену кількість інженерів, вони покращують техніку, щоб отримати доступ до більш ефективних будівельних робіт, а також будують та активують особливі будівлі з унікальним ефектом для просування власної стратегії розвитку.ДЛЯ КОГО ГРА Настільна гра «Barrage» буде цікавою для шанувальників економічних стратегій.
    кешбек від 598 ₴
    розстрочка
    -25%
    кешбек від 460 ₴
    розстрочка
    -25%

    ОПИС НАСТІЛЬНОЇ ГРИ ОСТРІВ СКАРБІВ Капітан Джон Сілвер стояв на палубі корабля і вдивлявся вдалину. Якесь неясне передчуття не давало йому спокою. На морі був штиль, але в серцях екіпажу бушувала справжня буря. Довгов'язий Джон вже неабияк набрид піратам, і вони вирішили позбавити його всіх регалій. Передчуття не обдурило капітана. Через мить він був пов'язаний і заточений в каюту. Сільвер відчайдушно бив милицею в двері і, захлинаючись слиною, несамовито кричав «Бажойжда, відпустіть мене!». Пірати, звичайно, його не відпустили, але зате поговорили по душах і вивідали інформацію про місцезнаходження скарбів. Принаймні, вони так думали. Адже хіба можна довіряти цій одноногій каракатиці? Довгов'язий не такий простий, як здавалось. «Окіст» вже планує втечу і хоче прихопити з собою все золото. Пірати під стать своєму капітанові також не відрізняються хорошими манерами – кожен норовить першим відшукати скарб, щоб урвати собі шматок побільше.НІКОЛИ ЩЕ НЕ БУЛО ЛЮДЕЙ ВЕСЕЛІШЕ І ЩАСЛИВІШЕ НАС Один з гравців перевтілюється в капітана Джона Сільвера, а інші учасники грають роль піратів. Мініатюрки флібустьєрів поміщаються на стартову поділу острова. Капітан відзначає місце, де заховані скарби, маркером на своїй міні-мапі. Кожен пірат отримує від капітана секретну підказку. У процесі пошуків вам знадобиться календар. На початку нового кола Сільвер переміщує останній жетон гравця на першу вільну поділку календаря і виконує відповідну подію. Приміром, Довгов'язий Джон може відправитися в одну з в'язниць острова або достроково втекти.П'ЯТЬ ЧОЛОВІК НА СКРИНЮ МЕРЦЯ Пірат, чий жетон був переміщений, виконує доступні дії. Кількість дій відповідає кількості зірочок на даті. З плином часу пірати стають все більш енергійними, розуміючи, що Сільвер ось-ось дасть драла. Корсари прочісують острів на своїх двох, пересуваються на конях, що скачуть галопом і застосовують унікальні таланти. Щасливий пірат повинен вміти не тільки рубати мечем, але і користуватися усякими мудрованими штуковинами – калипером, прости господи, лінійкою, кільцями і компасами.ЗНАЧИТЬ, ТАМ ПОЛЯРНА ЗІРКА, А ОН ТАМ ВЕСЕЛІ ПІАСТРИ Використовуючи кільця відповідного діаметру, пірати здійснюють маленькі і великі пошуки на острові. Компас дозволяє більш точно визначити місцезнаходження скарбів. Сільвер дає пірату спеціальну підказку у вигляді компаса, де відмічено вірний напрямок. Пірат ховає підказку за ширму і з допомогою маленького компаса наносить отриману інформацію на свою міні-мапу. До речі про мапи. Вони покриті… ні, не кров'ю невинно убитих жертв, а спеціальним прозорим шаром. Використовуючи маркери, що стираються, гравці щоразу можуть робити нові позначки без псування цінного піратського майна. Якщо пірат знайшов скарб, він стає переможцем.ОДНІ БОЯЛИСЯ П'Ю, ІНШІ – БІЛЛІ БОНСА. А МЕНЕ БОЯВСЯ САМ ФЛІНТ Коли один з жетонів досягає наміченої дати, Сільвер здійснює втечу. Календар більше не потрібен. Гравці виконують дії у зворотному порядку, починаючи з Довгов'язого. Якщо Капітан першим добереться до скарбу, він перемагає.ДЛЯ КОГО ГРА Настільна гра «Острів Скарбів» буде цікава шукачам скарбів, майстрам блефу і цінителям гарних фігурок.
    -29%

    Настільна гра WoodCat Keyflower (укр.) (W0048)
    -29%

    Настільна гра WoodCat Після Нас (After Us) (укр.) (W0035)
    -5%

    Настільна гра WoodCat Keyflower (укр.) (W0048)
    -5%
    кешбек від 440 ₴
    розстрочка
    -25%

    ОПИС НАСТІЛЬНОЇ ГРИ ІКІ Чарівна культура країни вранішнього сонця приваблива для настілкоробів аж настільки, що не встигли ми оговтатися від кривавих битв у Сенджюцу, як вже занурюймося в нові події з життя японців періоду Едо (1603–1868 років). Тепер в наших руках побут і процвітання стародавнього Токіо: ми відвідаємо найбільший і найпопулярніший ринок, а також направлятимемо різних персонажів — зокрема, ремісників, крамарів, гейш й інших талановитих мешканців міста — працювати на головну вулицю Ніхонбаші. Прожити в цьому мальовничому містечку доведеться цілий рік. Чи станете ви за цей час найкращим дитям міста, чи зможете зібрати більше за інших гравців балів філософічного концепту тих часів та домогтися ідеального укладу громадського життя? Нумо грати, й дізаємося! Мовнонезалежна стратегічна настільна гра «Ікі» допоможе краще пізнати себе й осягнути стародавню східну філософію… хоча б на вершечок!ЯК ГРАТИ На полі цієї економічної настільної гри для 2–4 гравців цвістиме справжній торговий рай! Тут ми виставлятимемо три типи юнітів зі складними назвами: ояката, ікізама і кобун, що на практиці дуже просто зрозуміти й запам’ятати — ці фішки уособлюють торговців, маркери замовлень і робітників. Їх ми використовуватимемо для того, щоб відкривати нові лавки у чотирьох доступних місцях для тогрівлі й розвивати місто Едо. Ваш ігровий рік розбито на чотири сезони, що в свою чергу розподіляються на раунди-місяці. В кожному сезоні їх три, але є також і маленький додатковий раунд Нового Року. На початку ходу гравці розміщують маркери ініціативи на спеціальних комірках, визначаючи порядок ходу. Після цього кожен зможе найняти одного з крамарів чи майстрів (яких існує 5 типів) та негайно розмістити його на майданчику магазину.НІХОНБАШІ — ВУЛИЦЯ ТАЛАНТІВ Наші юніти переміщуватимуться полем, взаємодіятимуть з іншими майстрами чи торгівцями, купуватимуть і обмінюватимуть ресурси, укладатимуть угоди, під час яких ми послуговуватимемося картками. Наша мета — досягти найбільшого щабля розвитку робітника, щоб він пішов у відставку й повернувся з поля до запасу. На етапі доходу такий працівник «на пенсії» дуже цінний, бо принесе найбільшу кількість переможних баликів. Від того, яких майстрів ми виберемо, залежатиме наша головна стратегія в грі. Вони також матимуть шанси гідно показати себе на заході — захистити місто від пожежі або принести хороший прибуток. До речі, вміти боронитися від вогню дуже важливо, бо в грі на нас чекають аж три палких «вогнища», і ми дуже не хочемо, щоб усі наші лавки зникли разом із умілими працівниками.ЩАСЛИВИЙ КІНЕЦЬ Після того, як тринадцять раундів (включно із новорічною фазою) завершено, можна визначати переможця: порахуйте бали за зібрані картки різноманітних майстрів, за тютюн (якщо маєте курильні трубки), за зведені будівлі й за рибу — тут так багато різних способів виграти, що вам точно не буде сумно найближчим часом!ДЛЯ КОГО ГРА Чудово оформлена настільна стратегія під назвою «Ікі» привертає увагу не лише самим дизайном. Кожне рішення, яке ми прийматимемо в грі, буде грати на нашу перемогу… або поразку. Взаємодія із майстрами, розумна механіка взаємозв’язку усього з усім і нестандартний підхід до здобуття переможних очок виводять цю гру за межі шаблонних єврогеймів. Грайте в Ікі в будь-якій компанії, особливо в тій, де люблять культуру традиційної Японії.
    кешбек від 435 ₴
    розстрочка
    -42%

    Настільна гра Quetzal (Кецаль) За легендою ви очолюєте групу археологів та шукачів пригод, які відправляться на розкопки нещодавно знайдених залишків величної цивілізації індіанців. Новина про Кецаль розноситься по всьому світу з небувалою швидкістю, а отже ви будете не єдиною командою, що спробує якнайшвидше освоїти загублені скарби древніх. На все про все у вас 5 днів, тож не зволікайте! Геймплей настільної гри Quetzal (Кецаль) Гра триває 5 раундів. Кожен раунд розділено на 4 фази: кидання міплів, розміщення їх на ігрових локаціях, розіграш локацій і підготовка до наступного раунду. Фаза 1: Кидання міплів Кожен гравець кидає перед собою міплів (так само як ви кидаєте гральні кубики, але ще веселіше). Міпли можуть впасти чорною стороною і стати шукачами пригод, або ж білою, щоб стати археологом. Якщо міпл впав на ребро, ви маєте можливість самостійно обрати якою стороною його розіграти. Коли вашому міплу щастить випасти на "ноги" - це приносить вам додаткові монетки за кожного, хто зміг встояти! Фаза 2: Розміщення Міплів Починаючи з першого гравця за годинниковою стрілкою усі лідери розкопок розміщують своїх міплів по ігровим локаціям. Локації дають можливість знаходити скарби, доставляти їх в музеї, продавати на чорному ринку чи здобувати нові вміння для ваших героїв. Локації бувають різних типів. За відвідування одних доведеться заплатити, а за відвідування інших – боротись з іншими гравцями. Фаза 3: Розіграш локацій Після того, як ви розмістили всіх міплів, приходить час розіграти локації. Саме у цю фазу гравці будуть отримувати картки скарбів чи вирішувати як ними розпорядитись з найбільшою для себе вигодою. Фаза 4: Підготовка до наступного раунду Ну а тепер приходить час забрати членів своїх команд і оновити місця розкопок новими скарбами для наступного раунду. Для кого настільна гра Quetzal (Кецаль)? Кецаль – швидка (45-60 хвилин) гра, розрахована на сімейне дозвілля та гру у колі друзів. Якщо ви шукаєте приємну настілку з одночасно простим і глибоким ігроладом – Кецаль для вас. Купити настільну гру Кецаль ми радимо в першу чергу для гравців, що тільки починають відкривати для себе безмежний світ настільних ігор.
    кешбек від 380 ₴
    розстрочка
    -25%

    ОПИС НАСТІЛЬНОЇ ГРИ КАПІТАН СОНАР Командна настільна гра Капітан Сонар відправляє вас на бойове завдання. Ваша команда має зіткнутися з противником у морських глибинах і здобути перемогу в чесному поєдинку. Морські маневри вимагатимуть злагоджених дій у команді, яка складається з капітана, старшого помічника, акустика та бортінженера. ПО РІЗНІ СТОРОНИ Для гри в Капітан Сонар потрібно дві команди. Ідеальний склад 4 на 4. При такому складі кожен із учасників отримує роль одного з членів екіпажу та відповідає за свою ділянку роботи. При грі в меншому складі гравцям належить брати під управління дві і більше ролей. Отже, ваші команди ділить перегородка. Вибирайте сценарій, за яким пройдуть маневри, та визначте режим гри: real time або покроковий. Все готове до занурення РОЛІ ЕКІПАЖУ Результат вашої команди залежить від злагоджених дій. Ролі у грі не рівнозначні і одна явно цікавіша за іншу, але на результат однаково впливає кожен учасник команди. Капітан. Саме він визначає рух підводного човна: північ, південь, схід чи захід. Так само приймає рішення про сплив на поверхню, торпедну атаку і розміщення глибинних мін. Акустик. Сидить ліворуч від капітана. Його завдання полягає у визначенні місцезнаходження підводного човна супротивника. Слухаючи команди Капітана суперника, акустик наносить на плівку маршрут підводного човна противника, проектує його на карту і намагається визначити місце розташування противника. Старший помічник. Кожен хід відзначає на своєму планшеті підготовку певного обладнання, пристрою чи цілого відсіку: сонар, дрон, торпедний відсік, глибинні міни та маневри. Як тільки обладнання готове до використання старпом повідомляє про це капітанові, при цьому слідкує за справністю цього блоку (робота бортінженера). Старпом може активувати Сонар або запустити дрону для того, щоб звузити територію пошуку судна противника. Ушкодження, що отримуються підводним човном, відзначаються на планшеті Старпома (4-те отримане пошкодження призводить до загибелі підводного човна та поразки у грі). Бортінженер. Слідкує за станом приладів. Кожен хід, залежно від напрямку руху, йому належить вибирати, який із приладів отримує знос. Якщо відсік або обладнання має, хоча б одне, пошкодження його не можна використовувати (Сонар, Дрон, Прихованість, Торпеди та Глибинні міни) до лагодження. Усі вузли пов'язані у мережу по 4-ре. Ця зв'язка здатна самовідновлюватися після того, як усі її елементи були пошкоджені. В іншому випадку для відновлення потрібно отримати пошкодження на кораблі або спливти на поверхню. Останнє розсекретить ваше місцезнаходження.ТАКТИЧНІ МАНЕВРИ Командна робота та тактичні прийоми - це шлях до перемоги. Кмітливість, хитрість, прорахунок - це те, що потрібно вашій команді. Здавалося б - сплив приведе до визначення ваших позицій, але це може бути відволікаючим маневром для того, щоб заманити супротивника в сектор, в якому встановлено мінне поле. Підготовлений маневр "невидимість" і вміле його застосування, можна використовувати для уникнення пильної уваги акустика противника. У будь-якому випадку, досвід, отриманий у бойових походах, розкриє різноманітність тактичних прийомів у морських глибинах. Вдалих маневрів, Капітане!ДЛЯ КОГО ГРА Настільна гра Капітан Сонар – це командна гра. Незважаючи на те, що гра дозволяє грати віч-на-віч, все ж рекомендуємо грати максимальним складом. Саме у плануванні, хитрощі та спілкуванні членів екіпажу криється атмосфера та напруга бойового походу.
    кешбек від 350 ₴
    розстрочка
    -25%

    ОПИС НАСТІЛЬНОЇ ГРИ ПІСЛЯ НАС Що то буде після нас? Не знає ніхто, та, здається, знають Pandasaurus Games і WoodCat — видавництва настілочок, одне з яких явило світові настільну гру з такою назвою, а інше — локалізувало її для нас солов’їною! Тож, повіримо їм і упевнимося, що коли людство себе знищить і дасть планеті, нарешті, струситися та спокійно зітхнути, усе джерело цивілізації зосередиться в бережливих руцях розумних мавпочок!НАШЕ МАЙБУТНЄ — МАВПОЧКИ! Тварини, що знову панують над світом, мають змогу еволюціонувати й створити новий вид суспільства, досліджуючи те, що залишили їм у спадок жорстокі й примітивні істоти під назвою люди. Допоможіть їм зробити нашу Землю кращою, зігравши у карткову настільну гру на розбудову власної колоди від відомого гейм-дизайнера Венсана Дютре. Ви можете знати його за кооперативною мікрогрою «Зачаровані» або... за безліччю інших хітових ігор, як-от: «У пошуках Ельдорадо» чи «Племена вітру».ЯК ГРАТИ Будування колоди — одна з найпопулярніших ігрових механік. Та й не дивно, що це так усім подобається: покращувати й оптимізувати, робити ідеальним саме для своєї стратегії, щоб жорстко задомінувати наприкінці партії — який настільник від такого відмовиться? У цій грі ми створюватимемо колоду, купуючи карти ринку й намагаючись досягти високої мети — накопичити 80 очків, потрібних для перемоги. Плем’я гравця, що зможе першим похизуватися таким рахунком, пануватиме над усіма іншими вовіки віків… аж до наступної партії! Гра відбуватиметься у декілька фаз. Спочатку кожен гравець у свій хід скликатиме плем’я, тобто тягтиме з колоди чотири карти, які хитро розділено на три ряди. Щоб одержати важливі ресурси, мало просто витягнути картки, треба ще максимально ефективно їх розташувати так, щоб дві комірки на сусідніх картах були однаковими. Тільки тоді зерно, енергія, фрукти або квіти стануть насправді вашими. Обмінюйте ці скарби на ПО, використовуючи властивості карт, і переходьте до наступної фази: мавпочки зачекалися — таємно тягніть з пулу жетон найму й вербуйте нових членів племені! Тепер, нарешті, усі гравці можуть перепочити — складний видався день! Кожен скидає карти мавп з руки у власний стос скидання, а потім забирає назад жетони дії, виходячи у такий спосіб на нове ігрове коло. Покращуйте свою колоду, користуйтеся ресурсами, щоб позбуватися невигідних карток мавп і брати в плем'я лише сильніших!ДЛЯ КОГО ГРА Чудово проілюстрована гра про тварин, що мешкатимуть на Землі після нас, занурить в постапокаліптичну атмосферу планети, що відновлює своє природне розмаїття. Карткова й колодобудівна — якщо ці два слова не пробуджують вашого внутрішнього критика настілок, тоді бажаємо вам плідного дослідження нової реальності! Зробіть своє плем'я найсильнішим!
    -29%

    РОБІНЗОН І УРАГАННИЙ СЕЗОН Ігрове поле, де зазначаються запаси води, риби і деревини, у всій красі показує нехитрі заняття мешканців острова. До стосу карток погоди замішують карту урагану. В мішечок кладуть кульки. Оскільки кожен може виконати лише одну дію, ми неминуче стикаємося з розподілом обов'язків. Гравці можуть домовлятися, сперечатися, погрожувати, давати обіцянки, порушувати їх і т. ін. А сперечатися є через що. Адже якщо ви підете в ліс за деревиною, вас може вкусити змія. Брудна вода і тухла риба стають причиною хвороби. В цих трьох випадках гравці тягнуть карти стану. На початку раунду відкривають карту погоди. Учасники ходитимуть по черзі. У свій хід робінзон виконує одну з чотирьох дій. Щоб упіймати рибу, гравець тягне з мішечка одну кульку. Але якщо ураган — це погано, то великі зливи — добре! Адже єдиним джерелом прісної води є дощова. Відкрита карта погоди визначає, скільки води може зібрати гравець. Щоб зібрати деревину, гравець тягне кульку. Також можна поплисти до уламків корабля, аби знайти серед них щось корисне. Карти уламків виконані у вигляді вантажних ящиків, які поміщаються в підставку напівзатонулого судна. Виглядає це дуже цікаво. Робінзони можуть знайти їжу, воду, протиотруту й інші цінні предмети, але також трапляється і всякий непотріб на кшталт старих трусів. НА МАЛЕНЬКОМУ ПЛОТІ В кінці раунду гравці розподіляють воду і їжу. Якщо на всіх не вистачає, гравці в найкращих традиціях острівних реаліті-шоу проводять голосування. Найменш удачливі вибувають. Хоч гра і кооперативна, але місць переможців не завжди вистачає. Щоб покинути острів, потрібно, щоб на кожного робінзона припадало по одному плоту. Перед відплиттям всіх остров'ян потрібно напоїти і нагодувати. Крім того, у кожного в запасі має бути по одній одиниці води та їжі для подорожі. Якщо починається сезон ураганів, то на голосуванні вирішують, хто зможе поплисти. Команда програє, якщо в кінці раунду всі робінзони вмирають від голоду або зневоднення. ДЛЯ КОГО ГРА «Пекельний Острів» зацікавить шанувальників ігор для компанії на блеф і переговори. Комплектація Пекельний Острів: Повне Видання (Hellapagos: Big Box) (укр) (Що в коробці?): 1 ігрове поле; 54 карти уламків; 37 карт погоди, стану, першого гравця, плота; 6 дерев'яних кульок; 3 жетони ресурсів; 1 мішечок; 1 правила; 20 карт уламків із доповнення; 20 карт персонажів і 30 карт подій із доповнення.
    -29%

    Настільна гра WoodCat Сучасне Мистецтво (Modern Art) (укр.) (W0044)
    -29%

    Настільна гра WoodCat Magic Maze (укр.) (W0013)
    -29%

    Настільна гра WoodCat Таємничі історії: справа 1 (Hidden Games Tatort: Ein perfekter Plan) (укр.) (W0051)