triangle
    Колір
    Бренд
    Ціна
    від
    до
    Geekach
    Очистити все

    Іграшки для хлопчиків

    кешбек від 72 ₴
    розстрочка
    -42%
    кешбек від 72 ₴
    розстрочка
    -42%

    ЧЕТВЕРТЕ ВИДАННЯ КУЛЬТОВОЇ КОСМООПЕРИ Супермасштабна фантастична стратегія від неперевершеного Корі Конечки («Forbidden Stars», «Зоряні війни: Повстання», «Star Wars: Destiny», «Star Wars: Imperial Assault», «Прадавній жах», «Descent: Journeys in the Dark»), засновника компанії «Fantasy Flight Games» Крістіана Петерсена (автора попередніх випусків «Twilight Imperium», «StarCraft: The Board Game» та «Гри престолів. Другого видання») і Дейна Бельтрамі, автора доповнень до «Прадавнього жаху», «Знаку Старших богів» і «Warhammer Quest: The Adventure Card Game»). Довгоочікуване четверте видання гри «Сутінки імперії» містить карти стратегій, галактичні плитки та всі раси, які входили в доповнення до третього видання. Перероблені, вдосконалені правила та революційні механіки дозволяють істотно скоротити час партії. У новому виданні були змінені принципи торгівлі, процес дослідження технологій, етап політики, а також способи розміщення ПСО, і не тільки. Настільна гра «Сутінки імперії. Четверте видання» вийшла у світ у 2017 році. Того ж року вона стала номінанткою конкурсу «Golden Geek» у категоріях «Найкраща стратегічна гра» та «Найкраща тематична гра». «Twilight Imperium» може похвалитися фантастичною поточною оцінкою на сайті «BoardGameGeek». Наразі «Сутінки імперії» посідають 5-е місце в загальному рейтингу та 3-е місце в рейтингу найкращих тематичних ігор усіх часів. БОРОТЬБА ЗА ПРЕСТОЛ МЕКАТОЛ-РЕКСА Велика Сутінкова війна закінчилася. Уцілілі раси розповзлися своїми рідними світами зализувати рани. На кілька тисяч років у галактиці запанував відносний мир. Настав час всекосмічної депресії та занепаду. Але якими б темними не були часи, рано чи пізно настає епоха відновлення. Раси почали підніматися з колін, качати мілітаристські м'язи та все частіше згадувати про порожнечу на імператорському троні. Заповітний трон на планеті Мекатол-Рекс у серці колишньої Лазакської імперії вабив все сильніше. Незабаром у галактиці стартувала нова гонка озброєнь. Усі почали створювати війська та флоти. Утім, і дипломати в Галактичній раді ще не сказали свого останнього слова. Їхні голоси поки що звучать гучніше гармат. Хтозна, можливо, вакантний трон буде легше посісти шляхом політичних інтриг і маніпуляцій. У настільній грі «Сутінки імперії» гравцям випаде нагода очолити одну із сімнадцяти великих фракцій і поборотися за імператорський трон на Мекатол-Рексі. Протягом по-справжньому епічної партії учасники будуть зайняті війною, торгівлею та дипломатією. Виконані загальні та секретні цілі принесуть їм переможні очки. У грі переможе той, хто першим здобуде десять переможних очок. ІГРОЛАД Насамперед гравці вибирають унікальні неповторні фракції – Федерацію Сол, Гаканські Емірати, Баронат Летнев, Сардакк Н'орр, Королівство Ксксча, Джол-Нарські університети тощо. Гравці утворюють ігрове поле з шестигранних плиток систем і виконують початкові зони. Перший гравець відкриває кілька карт цілей. Отримавши по одній додатковій секретній карті цілі, учасники переходять до гри. Ігровий раунд складається з чотирьох фаз – стратегії, дій, статусу та засідання. У фазі стратегії гравці по черзі вибирають по одній карті стратегії із загальної ігрової зони. Карти стратегій дають різні бонуси у фазі дій, наприклад, запобігають атаці супротивників, дозволяють досліджувати технології, будувати додаткові споруди, отримувати більше товарів, жетонів наказів, карт дій і т.п. У фазі дій гравці здійснюють основні дії. Вони ходять по черзі, відповідно до чисел на вибраних картах стратегій. Активний гравець може здійснити одну з дій: тактичну дію: гравець активує систему жетоном наказу, переміщує в систему скільки завгодно своїх загонів, атакує ворожі кораблі в активній системі, після чого висаджує свої наземні війська на планету. Гравець може створювати загони за очки ресурсів; Якщо в активній системі зустрічаються війська противників, розпочинається бій. Космічний бій проходить у кілька етапів. Спочатку загони використовують загороджувальний вогонь, а потім гравці вирішують, чи будуть вони відступати. Противники кидають кістки за свої кораблі. Влучання зараховується, якщо випало на кубику значення не менше, аніж значення бою загону. Ворожі кораблі отримують по одній втраті за кожне влучання. Наземний бій проходить аналогічно – гравці здійснюють бойові перевірки та завдають шкоди ворожим загонам. стратегічну дію: гравець застосовує основну властивість карти стратегії. Потім інші гравці застосовують другорядну властивість цієї карти; компонентну дію: гравець може скористатися дією, зазначеною на карті або на планшеті. У фазі статусу гравці можуть виконати по одній загальній і по одній секретній цілі. Вони добирають карти, повертають жетони наказів і ремонтують пошкоджені загони. Фазу засідання ініціює прибраний жетон охоронців з планети Мекатол-Рекс. Гравці збирають Галактичну раду та за допомогою карт засідання й ухвалюють рішення. Після фази засідання починається новий раунд. Гра триває, поки хтось не здобуде десять пе
    кешбек від 69 ₴
    розстрочка
    -25%

    ОПИС НАСТІЛЬНОЇ ГРИ СУТІНКИ ІМПЕРІЇ Імперія, очолювана расою лазаксів, протягом багатьох тисячоліть тримала неосяжний космос і його мешканців під своїм контролем. Багато рас схилили свої голови перед її величчю і військовою міццю. Однак імперські знаряддя так і не зуміли випалити гордість і бунтарський норов окремих народів. Подібно дрібним частинкам пилу та сміття, які притягуються і формують величезні астероїди, їх амбіції росли. Інтереси підневільних рас все частіше стикалися, і Імперію почали стрясати внутрішні конфлікти. Космічний колос упав, пил огорнула простір, і почалася епоха Сутінків Імперії. Відтепер кожна раса прагне захопити контроль над галактикою і зайняти трон, який ще недавно належав їх господарям. «Сутінки імперії» – це епічний варгейм в жанрі космічної опери. Усім нам знайома сага «Зоряні війни». А тепер уявіть, що Імперія впала, а раси повстанців вирішують, хто буде правити космосом. «Twilight Imperium» – це найвідоміша гра компанії «Fantasy Flight Games». Через 20 років з моменту появи гри в Сутінках спалахнула яскрава зірка – четверте ювілейне видання «Сутінки імперії».ВІДМІННОСТІ ВІД ТРЕТЬОГО ВИДАННЯ Кількість гексів систем збільшилася з 43 до 57. Четверте видання також порадує всіх цінителів мініатюрок. Замість 354 фігурок вас чекають 348 мініатюр бойових одиниць десяти різних видів. Нове видання включає 17 рас з базової гри і доповнення. Нехай красиві історії про невагомий космічний пил не вводять вас в оману. Взявши в руки коробку, ви відчуєте більше чотирьох з половиною кілограмів епічної космоопери. Кількість компонентів величезна.ПЕРЕД ГРОЮ Учасник вибирає собі расу. Кожен народ наділений унікальними здібностями, які дають перевагу в певній сфері. Зазначимо різноманітність інопланетних рас. Вас чекають величезні кровожерливі жуки, антропоморфні леви-бедуїни, величезні рослини, що вміють мислити, механічні смертоносні віруси та інші дивовижні істоти. Гравці випадковим чином викладають з гексів ігрове поле, в центрі якого розташовується планета Мекатол Рекс – колишня столиця Імперії. На околицях космосу розміщуються планети рас. Столиця вабить їх до себе світлом далеких зірок. Дотримуючись своєї мети, раси колонізують планети. Це ваше джерело ресурсів, що дозволяє освоювати різні технології.ЯК ГРАТИ Мета гри: першим заробити 10 очок. Останні можна заробляти, виконуючи різні завдання. Ця гра широко відома не тільки тому, що виконана в популярному жанрі космічної опери, але і завдяки ряду цікавих механік. Одна з них – тайли стратегій. На початку раунду учасники по черзі вибирають один з 8 типів стратегій. Зробивши свій вибір, гравець виконує головну дію тайла. Його суперники можуть скористатися додатковою дією за плату у вигляді жетонів наказів.PAX MAGNIFICA BELLUM GLORIOSUM «Чудовий світ, славетна війна» – саме таким є імперський девіз зазначений на коробці з грою. Для захисту планет потрібен добре озброєний флот, який необхідно увесь час збільшувати. Якщо кораблі двох рас опиняються на одній плитці, то починається битва. Результат бою визначається кидками кубиків. Противник повинен бути повністю знищений або може відступити на сусідній гекс. Крім суперників, які претендують на трон Імперії, вас також чекають сутички з силами Опору.ЗАКОНИ ГАЛАКТИКИ Проте світом керують не тільки війни, а й закони, які приймаються на засіданнях Галактичної ради. Закони – це ще одна цікава механіка. У голосуванні беруть участь всі планети колишньої Імперії. Чим більше у вас підконтрольних планет, тим більше голосів ви отримаєте. Прийнятий закон може спалахнути подібно надновій і змінити хід гри.ДЛЯ КОГО ГРА Настільна гра «Сутінки імперії: Четверте видання» буде цікава шанувальникам епічних космічних стратегій з цікавою механікою і красивими мініатюрками.
    кешбек від 58 ₴
    розстрочка
    -25%

    ОПИС НАСТІЛЬНОЇ ГРИ ДЮНА: ВІЙНА ЗА АРРАКІС Жодного дня без битви за прянощі! Знаємо, що ви максимально здивовані, але прийміть це — ще одна гра, заснована на подіях хітового роману Герберта про планету-пустелю, інтриги, повстанців й товстих хробаків завбільшки з невеличку дачну садибу тут, ми саме розкрали її для вас, щоб трошки оглянути! Асиметрична стратегічна настільна гра «Дюна. Війна за Арракіс» зводить ніс до носа Доми Атрідів і Харконненів, їх непримиримих лідерів й усіх, хто їх підтримує. Події відбуваються за рік по тому, як Дім Харконненів повернув собі контроль над планетою внаслідок штурму під час облоги Арракісу. Вам доведеться стати на чолі однієї з цих двох фракцій, або ж зіграти командами, якщо вас троє чи четверо. Коли прийматимете мудрі рішення, балансуючи між обороною власних поселень, нападом на ворожі бази і позбавленням суперника ресурсів, то маєте непоганий шанс на перемогу… як вам така пропозиція? Чудово ж!АТРІДИ ЧИ ХАРКОННЕНИ? Як ми щойно казали, ця гра є асиметричною, де кожна фракція намагатиметься досягти власних цілей. Атріди, що вижили після першого ницого нападу, не в захваті від жорстокого правління Харконненів, проте усі випробування тільки зробили їх сильнішими. Вони досягли неабияких успіхів на теренах партизанської війни… чого, лишень, вартий їхній союз із місцевим населенням! Фримени охоче виконують бойові завдання, знаючи кожен куточок Арракіса і покладаючись на давні пророцтва. Саме тому для перемоги вам потрібно накопичити достатньо очок передбачення. Тільки так ви звільните планету від жорстокості й насильства! Найбільша звитяга кожного з клану Харконненів у тому, щоб знайти і знищити фрименську січ. Місця, де укриваються Атріди й фримени, не мають існувати на Арракісі! Харконнени від початку гри контролюють головні населені зони пустельної планети, а також видобуток прянощів меланжу. Що більше прянощів ви встигнете зібрати, то кращими будуть ваші відносини з панівними силами Імперії (Гільдією Лоцманів, Ландсраадом і ДАПТом). Тож ви будете дуже старанними і винищите усе місцеве населення, адже сам Імператор і Дім Коррино схильний підтримати вас, надіславши своїх сардаукарів!ЯК ГРАТИМЕМО Гра «Дюна: Війна за Арракіс» складається з низки раундів, що змінюють один одного, доки одна з фракцій не одержить першість. На початку раунду кожен гравець бере в руку по 2 карти планування зі своїх колод (по 1 з кожної колоди). Також гравці мають відкрити три карти з колоди передбачення і покласти їх поруч горілиць. Далі гра триває за такими фазами: Розміщення транспорту — тільки для Харконненів. Гравець за Харконненів має перевірити на полі «Прянощі повинні текти» положення найнижчого маркера Імперії (цей підступний маркер блокуватиме вам певні кубики і дії на раунд) і розмістити в пустельних зонах свої гарвестери, а орнітоптери й транспортувальники відправити в повітря (Їй-бо, Атрідам капець!). Дії. Кидаємо кубики й розміщуємо їх у відповідних комірках на своїх планшетах. Це можна робити одночасно. Тепер по черзі виконуємо дії, починаючи з Атрідів, а далі, починаючи з Харконненів, кожен гравець може покласти на планшет по 1 жетону Бене Ґессерит. Небезпеки пустелі — ця фаза доступна лише Атрідам. Той, хто грає за них, має розмістити в усіх зонах пустелі з легіоном Харконненів або гарвестером по 1 жетону знака хробака (отут ми їх і схрумкаємо!). Тепер усі такі знаки на полі має бути перевернуто, а їхні ефекти активовано. Крім цього потрібно ще визначити наслідки коріолісових бур, кинувши кубики один раз для кожної зони. Збирання прянощів — Харконнени можуть зібрати стільки прянощів, скільки є уцілілих гарвестерів на полі: одне очко за пустелю, 2 очки за глибоку пустелю. Пам’ятаєте, що прянощі — це валюта? Щоб залишити маркер Імперії на полі «Прянощі повинні текти» на місці, потрібно будет витратити 2 очки меланжу, а для переміщення маркера на 1 рядок вище — цілих три очки. Один раз за фазу ви також можете обміняти 3 очки прянощів на 1 очко панування (якщо виконано спеціальні умови). Майте на увазі: не віддасте потрібну частку прянощів Імперії — вляпаєтеся у систему штрафів! Кінець раунду. В цій фазі гравець за Атрідів перевіряє виконання умов усіх відкритих карт передбачення наприкінці раунду, виконує усі вказівки на картах, за які хоче отримати ресурси, й просуває вгору відповідні маркери передбачення. Виконали умови з картки таємної мети? — ви одразу ж перемагаєте! Якщо ж ні — ви знаєте, до чого вам іти: бачимо ціль, не бачимо перешкод! Нарешті готуємо гру до наступного раунду — вилучаємо з поля транспорт, замінюємо іменованих лідерів (якщо є на те бажання), повертаємо на місця використані карти лідерів, перевіряємо кількість і скидаємо зайві картки планування з руки тощо. Починаємо новий раунд, знаючи, що в ньому неодмінно переможемо, авжеж, то є так!ДЛЯ КОГО ГРА Пробували грати в «Дюна: Імперіум — Піднесення»? А в «Dune: Гра про війну та дипломатію»? А в «Дюна: Таємниці Домів»? Ні? То ви таки знаєте, як далі проводити свій час! Геніальний пригодницький роман Френка Герберта зас
    кешбек від 57 ₴
    розстрочка
    -42%

    «Дюна. Війна за Арракіс» – прянощі повинні текти «Дюна. Війна за Арракіс» – це епічна асиметрична воєнна стратегія від творців «Війни Персня», заснована на культовому науково-фантастичному романі Френка Герберта «Дюна». Гравці розпочнуть запеклу боротьбу за контроль над пустельною планетою Арракіс – єдиним в Імперії джерелом прянощів. У великій війні зійдуться Доми Атрідів і Харконненів, їхні лідери та союзники. Гра має режими для двох і трьох-чотирьох гравців, а також соло-режим. Щоб перемогти, вам доведеться приймати мудрі стратегічні рішення, вміло використовувати здібності унікальних лідерів, підтримувати баланс між обороною власних поселень і нападом на ворожі, контролювати завойовані території та позбавляти суперника ресурсів. Великі Доми Харконнени. На початку гри Харконнени контролюють основні населені зони Арракіса. Вони повинні шукати та знищувати укриття фрименів (їхні січі). Також Харконнени витрачатимуть ресурси на збирання якомога більшої кількості прянощів. Від кількості зібраних прянощів залежать відносини з основними силами Імперії. Імператор таємно підтримує і надає Харконненам додаткову військову допомогу та своїх солдатів-фанатиків – сардаукарів. Атріди. Атріди намагаються покласти край жорстокому правлінню Харконненів. Атрідам вдалося вціліти після першої нищівної атаки Харконненів. Тепер вони стають символом героїзму та опору. Вони ведуть проти загарбників безжальну партизанську війну, уклавши союз з місцевим населенням – фрименами. Знаючи все про руйнівні сили природи Арракіса, Атріди і фримени виконують бойові завдання. Лідери Серед 129 розкішних високодеталізованих фігурок у коробці ви зустрінете таких лідерів: Лідери Харконненів. Барон Харконнен, Звір Раббан, Фейд-Раута, Зуфір Хават. Союзники Коррино. Шаддам IV, Ґай Єлена Могіям, капітан Арамшам, шість лідерів-башарів. Лідери Атрідів. Пол Атрід, леді Джессіка, Превелебна матір Джессіка, Ґурні Галлек, Алія. Союзники-фримени. Пол Муад'Діб, Стілґар, Чані, Дикий Творець, дванадцять лідерів-наїбів. Перебіг гри Початок раунду. Візьміть 2 карти планування: по 1 з кожної колоди. Розкрийте 3 карти передбачення. Розміщення транспорту (Харконнени). Залежно від позиції найнижчого маркера Імперії. Розмістіть у комірці активного ряду та вище по 1 кубику дії. Розмістіть на полі вказану кількість транспорту. Дії. Киньте кубики дій і розмістіть на планшетах гравців. Починаючи з Харконненів, розмістіть по 1 жетону Бене Ґессерит на планшетах гравців (за бажанням). Починаючи з Атрідів і закінчуючи Харконненами, гравці по черзі виконують по 1 дії, доки не використають усі кубики. Небезпеки пустелі (Атріди). Розмістіть в усіх зонах пустелі з легіоном Харконненів або гарвестером по 1 жетону знака хробака. Переверніть ці жетони. Розмістивши піщаного хробака в зоні з гарвестером, вилучіть гарвестер. Для порятунку гарвестера вилучіть із пов’язаної повітряної зони транспортувальник. Розмістивши піщаного хробака в зоні з легіоном Харконненів, легіон повинен відступити, інакше розіграйте атаку піщаного хробака. Збирання прянощів (Харконнени). Скиньте всі активні штрафи (виняток — якщо відповідний маркер у нижньому рядку поля). Вилучіть із поля всі гарвестери й отримайте очки прянощів. Якщо маркер на треку панування на поділці 5 або нижче, можете витратити 3 очки прянощів і просунути вгору маркер панування на 1 поділку. Кінець раунду. У фазі кінця раунду гравець за Атрідів отримує розкриті карти передбачення, якщо виконує умови на них. Якщо вимоги карти таємної мети виконані, гравець за Атрідів перемагає у грі. Інакше гра продовжується. Вилучіть із поля усі орнітоптери та транспортувальники. Починаючи з Харконненів, можете замінити на полі всіх іменованих лідерів на звичайних. Оновіть усі використані карти лідерів. Скиньте карти планування до 6. Гравець за Атрідів вилучає з гри будь-які розкриті карти передбачення на свій вибір. Потім перетасуйте всі карти.
    кешбек від 55 ₴
    розстрочка
    -42%

    Потрібне підтвердження наявності клуба, не більше 1 шт на клуб. Легендарні Кіклади Видатна стратегія про мітичну Елладу в новому — легендарному — виданні! «Кіклади» — це перевірена часом бойова стратегія, яка вдало поєднує механіки контролю територій та аукціону, що вирізняє її з-поміж інших ігор у жанрі та надає неповторного шарму. У грі ви під пильним поглядом стародавніх богів вестимете боротьбу за панування над Кікладським архіпелагом. Щоб досягти перемоги, треба заручатися підтримкою героїв і мітичних істот, зводити будівлі та брати участь у битвах, наймати жриць і філософів, а також, звісно, задовольняти богів підношеннями. Перше видання гри «Cyclades» побачило світ у 2009 році та отримало низку номінацій і нагород на таких престижних конкурсах, як Golden Geek, As d'Or, Tric Trac, Gra Roku, JoTa та Boardgames Australia Awards. Легендарне видання переносить базову гру на абсолютно новий рівень: три ігрові режими для 2–6 гравців, шість богів замість п’ятьох, модульне ігрове поле, яке ви власноруч складатимете з фрагментів архіпелагу, нові істоти та герої, що несуть із собою нові стратегії, швидший і динамічніший аукціон, нові обов’язкові дії богів, повністю оновлений дизайн компонентів та ілюстрації… Легендарне видання на те й легендарне! «Кіклади. Легендарне видання» — це епічний і напружений ігролад, нескладні в опануванні й інтуїтивні правила, відчутна взаємодія між гравцями, вдале поєднання аукціону, розвитку, захоплення й контролю територій, а також неймовірна пригода у світі давньогрецької мітології, до якої хочеться повертатися знову і знову! Огляд ігроладу Гра триває протягом низки циклів. Кожен цикл складається з таких фаз: Початок циклу. Гравці оновлюють ряд доступних героїв і ряд істот, а також змінюють порядок богів. Кількість доступних богів залежить від кількості гравців. Аполлон завжди доступний (і його завжди активуватимуть останнім). Доходи. Кожен гравець отримує монету за кожен символ рогу достатку, зображений у контрольованих ним сухопутних і морських зонах. Гравець контролює зону, якщо в ній є його жетон контролю, загін, флотилія або герой. Підношення. Кожен гравець вибирає бога, якому він хоче зробити підношення, і ставить свою фішку підношення на поділку, що відповідає вартості його підношення. Утім, бог дарує прихильність лише одному гравцеві, тож, щоб вибрати вже зайнятого бога, треба перебити ставку відповідного підношення. Мітичні істоти. Кожен гравець, який контролює мітичних істот, може залишити їх у грі — для цього треба скинути по одній карті жриці за кожну істоту, яку гравець хоче залишити. Дії. У порядку від першого бога до Аполлона гравці виконують дії богів. Спершу гравець мусить активувати обов’язкові безплатні дії, а потім на бажання може виконати додаткові платні дії: Атена дає змогу побудувати університет, найняти філософів, а також купити істот і перемістити героїв; Зевс дає змогу побудувати храм, найняти жриць, зіграти верхню карту колоди істот, а також купити істот і перемістити героїв; Посейдон дає змогу побудувати порт, найняти флотилії, перемістити флотилії, а також купити істот і перемістити героїв; Арес дає змогу побудувати фортецю, найняти загони, перемістити загони та героїв, а також купити істот; Гера дає змогу побудувати базову споруду, найняти загони найманців, найняти героя, а також купити істот і перемістити героїв; Аполлон — особливий бог, адже він дає всього два жетони процвітання, які збільшать дохід, і дві монети. Внаслідок переміщення сушею або морем може розпочатися наземна або морська битва відповідно, яка проходить у кілька раундів. У кожному раунді битви учасники кидають кубики та додають до результату необхідні показники. Переможець битви здобуває контроль над відповідною територією. Метрополія — це потужна споруда, якій притаманні ефекти всіх інших базових споруд. Метрополію можна побудувати кількома способами — побудувати всі чотири типи базових споруд, скинути чотирьох філософів, використати жертовне вміння героя або захопити сухопутну зону з вже побудованою метрополією. Кінець гри Гра завершується, якщо наприкінці циклу хтось контролює три або більше метрополії, або ж якщо будь-якого гравця знищують протягом поточного циклу. Переможцем стає гравець, який контролює найбільшу кількість метрополій. У разі нічиєї виграє той претендент, що має найбільше монет. Якщо й за кількістю монет нічия, то претенденти ділять перемогу.
    кешбек від 55 ₴
    розстрочка
    -42%

    Потрібне підтвердження наявності клуба, не більше 1 шт на клуб. Змагальна дослідницька гра у світі суперпопулярної «Коси» з механікою побудови карткового рушія. «Expeditions» - сюжетний сиквел гри «Scythe» від 2023 року, розроблений знаменитим Джеймі Стеґмаєром (Гікач також локалізував його «Червоний світанок» і «Зачаровані») й оформлений геніальним польським художником Якубом Ружальським. Гравців чекають чудові мініатюри мехів і нові ігрові механіки, за допомогою яких вони досліджуватимуть місце падіння метеорита в сибірській тайзі й шукатимуть зниклу експедицію професора Тарковського. Гра «Expeditions» знову перенесе учасників в альтернативний світ дизельпанкової Евразії. Грайте карти, щоб отримувати силу, хитрощі та нові властивості робітників. Переміщуйте свої мехи в нерозвідані локації. Використовуйте робітників, предмети, метеорити й завдання для поліпшення своїх мехів, а також силу й хитрощі для очищення цього краю від скверни. Здобувайте славу й багатства, щоб завершити найприбутковішу експедицію у світі гри «Коса»! Експедиції гра. Нові пригоди у всесвіті «Коси» Правління Распутіна та Фенріса закінчилося, і в Європі настали часи відносного миру. Легендарні подвиги захисників Європи стали помалу забувати. Увага всього світу зараз прикута до Сибіру. Десь там, поблизу річки Тунгуска, упав величезний метеорит. Саме він пробудив прадавнє зло. Експедиція під керівництвом професора Тарковського відправилась в тайгу, щоб дослідити метеорит і його вплив на навколишні землі. Минуло кілька місяців, а від них не надійшло жодної звістки. Тільки долинали дивні чутки, ніби члени експедиції та їхні тварини потрапили під вплив якихось паразитів. За Тарковським відправили рятувальну місію, але вона теж не повернулася. Спраглі до пригод герої війни збирають кошти на експедиції до Сибіру, де вони сподіваються знайти артефакти, дослідити невідоме і здобути славу. Винайнявши мехів-розвідників, вони прямують до головного табору, щоб звідти вирушити в подорож. Ось тут і починається ваша історія. Герої і звірі-супутники Учасники можуть пограти за таких героїв та їхніх звірів-супутників: Метью та Цезар. Метью — безстрашний дослідник, авантюрист і майстер виживання, особливо в найхолодніших регіонах світу. Дізнавшись про загадкове зникнення свого друга, професора Тарковського, він вирушає в пошуково-рятувальну місію зі своїм вірним сибірським хаскі Цезарем. Весна та Вольтан. Весна — засновниця корпорації «Технології Вольтан», що стала провідним постачальником роботів у Європу та за її межами. Дізнавшись про таємничий метеорит і зниклі експедиції, які відправилися за ним, Весна вирушає зі своїм роботизованим песцем Вольтаном на пошуки нових технологій. Анна та Войтек. Анна — купчиня і дипломатка, що прагне допомагати іншим. Дізнавшись про зникнення кількох експедицій і про нові неприємності, що дошкуляють жителям Сибіру, вона вирушає в дорогу зі своїм вірним супутником — героєм війни Войтеком. Ґюнтер та Ніч. Ґюнтер — славетний солдат, лідер і тактик, хоча в мирний час йому бракує цілеспрямованості. Довідавшись про загадкові атаки та смуги на сибірських снігах, він вирушає на північ з Ніччю, своїм старим страшним вовком. Акіко та Джіро. Акіко — науковиця, яка останніми роками зосередилася на вивченні стародавніх артефактів і втрачених цивілізацій, що існували задовго до появи людства. Коли до Акіко дійшли чутки про дивні події в Тунгусці після падіння метеорита, вона відправилася туди разом зі своєю розумною мавпою Джіро. Перебіг гри Expeditions Гравці ходять по черзі. У свій хід ви пересуваєте фішку дій у правому верхньому куті свого планшета меха, а потім у довільному порядку виконуєте видимі основні дії - «Рух», «Карта» або «Збір». РУХ. Перемістіть свій мех в одну з незайнятих локацій на відстані від 1 до 3 локацій. Досягнувши закритої локації, візьміть з неї жетон мапи, переверніть плитку локації та додайте жетони скверни з мішечка. КАРТА. Зіграйте 1 карту з руки в ряд активації, щоб отримати вигоду від карти. Можете також розмістити відповідного робітника на цій карті, щоб активувати її особливу властивість. Коли ваш мех перебуває в локації, що відповідає номеру контрольованої вами карти завдання, можете оплатити вартість завдання й отримати вигоду. Підкладіть карту завдання під верхній край свого планшета меха. ЗБІР. Отримайте будь-які видимі вигоди локації з вашим мехом. Вигода «Поліпшити» дозволяє підкласти карту під правий край планшета меха, щоб активувати тривалу властивість карти до кінця гри. Вигода «Сплавити» дозволяє підкласти карту метеорита під нижній край планшета, щоб отримати бонуси сплавлення всіх підкладених метеоритів. Вигода «Похвалитися» дозволяє викласти фішку слави на полі табору в категорію, для якої ви виконали або перевиконали умову. Якщо на початку вашого ходу фішка дій закриває комірку «Рух», «Карта» або «Збір» вашого планшета, можете пересунути її в комірку «Оновлення» (завдяки ньому ви можете повернути зіграні вами карти на руку, а робітників — на планшет вашого мех
    кешбек від 47 ₴
    розстрочка
    -42%

    Потрібне підтвердження наявності клуба, не більше 1 шт на клуб. Кооперативна сюжетна гра неймовірної краси про епічні пригоди вартових. Настільна гра «Oltréé» вийшла в 2021 році. Вона отримала відмінні оцінки та відгуки на сайті «BoardGameGeek». У 2022 році вона стала номінантом конкурсів «As d'Or» і «UK Games Expo». Автора гри, славетного французького геймдизайнера Антуана Боза, Гікач добре знає за такими гітами, як «Такеноко», «Welcome Back to the Dungeon», «7 чудес», «7 чудес: Дуель», «Ghost Stories» і «Last Bastion». «Oltree» наслідує і розвиває ідеї двох останніх ігор, додаючи сюжет до механіки «захисту замка» («tower defense»). Ольтре гра. Епічні пригоди вартових Колись давно Імперія вела нещадну війну проти короля-відьмака, верховного жерця Батька-всіх-монстрів. Перемога дісталася їй важкою ціною: Імперія розпалася, а згодом взагалі припинила своє існування. Після епохи імперського миру цей край занурився в темні часи — часи суцільної розрухи та смутку, безперервних сутичок між дрібними володіннями та похмурих релігійних вірувань. Єдине, що лишилося незмінним — це місія вартових колишньої Імперії. Виїжджаючи зі своїх фортець і цитаделей, вартові продовжують боронити жителів колишньої Імперії, досліджувати дику місцевість, об’єднувати громади, боротися з монстрами та повертати скарби імператора, даючи людям надію на відродження Імперії. Ось і настав ваш час долучитися до лав цих відважних вартових! Ольтре!* *Ольтре! — бойовий клич вартових. Літопис оборони фортеці У цій кооперативній грі гравці виконують роль відважних вартових, що допомагають жителям Сатрапії — провінції, про яку зверхники веліли їм подбати. Вартові повинні відбудувати фортецю, щоб забезпечити жителям мир і спокій. На початку гри вартові отримують від своїх зверхників доручення, які передбачають виконання певних завдань. Виконання доручень — це найпевніший спосіб здобути перемогу. Однак усе не так просто, адже одночасно відбуватимуться різні події, які ускладнюють життя вартовим. Протягом кожної партії розгортатиметься історія (літопис), що додаватиме різні ситуації для вартових. На своєму шляху вартові стикатимуться з інцидентами, короткими сценками, у яких вони зможуть здобути славу (або ні). Гравці повинні допомагати громадам Сатрапії, коли проблеми становитимуть для них небезпеку. Також вартовим доведеться зіткнутися зі всілякими непередбаченими подіями. Якщо вартові зможуть додержатися наміченого курсу, утримавши оборону фортеці та зберігши престиж, вони дійдуть до останнього розділу літопису й закінчать його. Для щасливого кінця вартові повинні якнайкраще виконати свої доручення. Перебіг гри Вибравши літопис, доручення одного з рівнів складності та вартових з особливими здібностями, гравці починають партію. Вартові виконують ходи по черзі (за годинниковою стрілкою). Раунд складається з 2 фаз: Визначення напасті Гравець кидає кубик напастей і переміщує маркер праворуч треком напастей залежно від результату кидка. Трек складається з 4 поділок. Досягнувши 4-ї поділки, маркер повертається на 1-шу поділку, рухаючись по колу. Якщо маркер досягає поділки літопису, гравець відкриває наступний розділ літопису. Коли маркер досягає поділки інциденту, гравець втрачає по 1 очку престижу за кожен небезпечний регіон, кидає кубик локацій і додає карту інциденту у відповідний регіон. Коли маркер досягає поділки проблеми, гравець кидає кубик локацій і додає карту проблеми у відповідний регіон. Якщо маркер досягає поділки події, гравець бере верхню карту з колоди подій і виконує її вказівки. Виконання 2 різних дій Гравець може виконати 2 різні основні дії. Переміщення. Можна переміститися в суміжну зону. Фортеця суміжна з кожним регіоном. Відпочинок. Вартовий здобуває 1 жетон провізії та 1 очко життя. Допомога громади (тільки в регіоні). Вартовий отримує вигоду від громади в тому регіоні, де він перебуває. У регіоні не повинно бути карт проблем. Розв‘язання проблеми (тільки в регіоні). Гравець виконує вказану перевірку вміння. Якщо вартовий викидає потрібну кількість успіхів, проблему вважають розв’язаною. Залагодження інциденту (тільки в регіоні). Гравець бере верхню карту інциденту зі стосу в регіоні, де перебуває його вартовий. Потім він передає цю карту гравцеві праворуч від себе. Цей гравець зачитує інцидент уголос. Гравець розігрує інцидент і скидає цю карту. Спорудження будівлі (тільки у фортеці). Вартовий повинен заплатити ресурси, указані на плитці цієї будівлі. Плитку спорудженої будівлі викладають стороною «Споруджено» догори на одну з вільних будівельних клітинок. Після цього можна користуватися вигодами. Ремонт будівлі (тільки у фортеці). Вартовий повинен пройти перевірку вміння ремісника, отримавши принаймні один успіх. Спорудження вежі (тільки у фортеці). Вартовий повинен заплатити ресурси, потрібні для спорудження вежі. Потім плитку вежі кладуть на один з кутів фортеці, стороною «Споруджено» догори. Тепер ефекти вежі стають доступні вартовим. Регіон вважають захищеним, якщо в ньому немає інциде
    кешбек від 47 ₴
    розстрочка
    -25%

    ОПИС НАСТІЛЬНОЇ ГРИ ЗОМБІЦИД: БІЛА СМЕРТЬ Зимоград — місто-легенда, останній острівець надії, що чинить опір безжальній навалі невмерлих. Тут немає місця зневірі, лише найсміливіші герої зможуть стати між мирними жителями й нескінченними ордами ожилих мерців. А ви готові доєднатися до епічної битви? «Зомбіцид: Біла смерть» поставить вас у незручні умови: зомбі зомбіками, але ж як холодно! Ви ж уже звикли до того, що в цій серії сюжетних кооперативних настілочкок помилки можуть обійтися життям усій команді? Варто пильно придивлятися до зброї, магічних і тактичних пасток, які ви зможете застосувати під час пригоди — робіть усе, що знадобиться вам задля того, щоб вижити в цьому крижаному пеклі!ЯК ГРАТИ Виберіть сценарій, у якому описано завдання та цілі. Гравці отримують героїв зі стартовим спорядженням, а на ігровому полі розміщують жетони місій, зомбі та об’єкти. Ваше завдання — виконати всі цілі сценарію, перш ніж невмерлі накриють місто хвилею смерті.переміщення — пересувайтеся ігровим полем, відкриваючи нові локації;бій — атакуйте зомбі зброєю ближнього або далекого бою. Залежно від вашого арсеналу, шанси на успіх залежать від влучності та сили атаки;обшук — знаходьте нові ресурси й спорядження, що допоможуть вам вижити;взаємодія — активовуйте об’єкти, встановлюйте пастки чи рятуйте мирних мешканців. Після ходу всіх гравців настає фаза зомбі. Вони рухаються до найближчого джерела шуму або атакують героїв. Що більше шуму ви створите, то більше зомбі зберуться навколо. Розставте нових зомбі, якщо їх закликають картки підкріплення, і приготуйтеся до наступного раунду. Гру завершить ваша перемога, якщо ви виконаєте кожне з завдань сценарію. Але якщо хоча б один герой загине або орди зомбі прорвуть оборону, настане кінець історії Зимограду.ДЛЯ КОГО ГРА Ця гра, типовий представник серії Зомбіцид, — скарб для тих, хто обожнює напружений ігролад, наповнений тактичними битвами в атмосфері виживання. «Зомбіцид: Біла смерть» має цікавий сетинг, відмінний від попереднії ігор, і підійде для компанії друзів або навіть для самостійного проходження. Вона подарує вам унікальні моменти боротьби за власне життя.
    кешбек від 46 ₴
    розстрочка
    -42%

    На обрії сходить темне сонце Далеко на півночі стоїть місто Зимоград — брама сонця. За легендою, саме тут щоранку сходить сонце та вдихає життя в ці замерзлі землі. Колись місто було осередком багатства та престижу, а потім… прийшли зомбі. Зимоград перетворився на морозне поле бою. Лише ми — кілька відважних уцілілих — можемо переломити хід битви проти живих мерців і некромантів-осквернителів. Це наша остання лінія оборони. Нехай ми в облозі, але рештки солдатів міської варти готові битися за Зимоград до останнього. Ми не відступимо. Ми не впадемо. Ми знищимо холодні лещата Білої смерті. «Зомбіцид. Біла смерть» — кооперативна гра, у якій гравці в ролі героїв борються проти безжальних орд зомбі. Вирушайте у похмурий світ крижаних руїн, де, здавалося б, непробивні міські стіни мали зупинити облогу. Але не втрачайте пильності — темна магія некромантів здатна породжувати жахливих монстрів. Тож вибирайте пригоду, збирайте цінне спорядження, захищайте стіни фортеці й відважно знищуйте полчища зомбі з некромантами, що травлять усе живе на своєму шляху! Це базова фентезійна гра з культової серії «Зомбіцид». Видання вражає своїм атмосферним дизайном, якісними компонентами, безліччю деталізованих фігурок та новими ігровими механіками. Будуйте продумані стратегії, ретельно плануйте ходи або ризикуйте всі разом заради перемоги! Особливості гри «Зомбіцид. Біла смерть» Вартові. У цій запеклій війні у вас ще залишилися союзники — вірні вартові фортеці. Герої можуть керувати цими персонажами, виконувати дії з їхньою допомогою, і навіть якщо вартовий загине, це не призведе до поразки. Оборонний мур. Високі стіни є останньою лінією оборони, переваги якої ви можете використовувати. Вони забезпечують кращий огляд місцевості, захист від зомбі та можливість атакувати ворогів, виливаючи на них казани з розпеченою смолою. Некромант-осквернитель. Некроманти-осквернителі викликають споганення, яке руйнує все, до чого торкається. Але знесилені некроманти не можуть переміщуватися, що робить їх вразливими. Споганення проникає через будь-які стіни та часто породжує нових зомбі, створюючи постійну загрозу. Маяк. Гра завершується поразкою гравців, щойно жетон споганення опиняється в зоні з маяком. Вогонь дракона. Серед вашої зброї з’являється смертоносна комбінація — жовч дракона та смолоскип. Ця руйнівна суміш дозволяє ефективно знищувати орди зомбі, перетворюючи їх на попіл. Замороження. Жетон замороження тимчасово знешкоджує зомбі, які пропускають свою наступну активацію! Перебіг гри Гра включає 10 пригод різної складності, у яких беруть участь 6 героїв, що розподіляються між гравцями. Гравці можуть керувати одним героєм кожен, або ж у грі з меншою кількістю учасників поділити героїв на групи між собою. Партія складається із серії раундів, кожен із яких ділиться на три основні фази: Фаза гравців Гравець із жетоном першого гравця починає першим і активує своїх героїв по черзі в будь-якому порядку. Кожен герой має 3 дії, які можна використати для переміщення ігровим полем, знищення зомбі, збору спорядження та виконання завдання. Чим більше ворогів здолають герої, тим складнішою і небезпечнішою ставатиме битва, проте це дозволяє героям здобувати нові вміння. Можливі дії: Переміщення. Перемістіть героя у сусідню зону. Обшук. Візьміть карту з колоди спорядження, якщо в зоні будівлі немає зомбі. Упорядкування інвентаря / обмін спорядженням. Упорядкуйте карти у своєму інвентарі, як вважаєте за потрібне. Обміняйтеся спорядженням з іншим героєм у своїй зоні. Бойові дії. У битві ви можете використовувати зброю ближнього бою, дальнього бою або чари. Герой кидає зазначену на карті зброї кількість кубиків. Кожен результат, що дорівнює або перевищує значення успіху, рахується за успішний і завдає поранення. Зомбі поділяються на кілька типів, кожен із яких потребує певної кількості поранень для знищення. Під час використання дальньої зброї або чарів промах може призвести до ураження союзників. Чари. Ви можете накладати чари на персонажів або зони. Взаємодія з жетонами цілей. Герой бере або активує жетон цілі у своїй зоні. Дії вартових. Вартові можуть виконувати переміщення, битися або використовувати казан. Дії з казаном. Перемістіть казан із зони з героєм у сусідню зону. Вилийте казан, щоб знищити всіх персонажів у вибраній сусідній зоні. Пошуміти. Покладіть жетон шуму в зону героя, щоб привернути увагу ворогів. Нічого не робити. Герой втрачає всі позосталі дії. Фаза зомбі Після того, як гравці активують усіх своїх героїв, активуються зомбі. Активація. Кожен зомбі активується і виконує одну дію: атаку або переміщення. Атаки зомбі завжди є успішними, але від них можна спробувати захиститися. Отримані поранення атаковані гравці розподіляють між собою. Якщо маркер досягне позначки 3 на треку поранень, герой гине, і всі гравці зазнають поразки. Якщо в зоні зомбі немає героя, він переміщується в напрямку героя або зони із жетоном шуму. Поява зомбі. Відкрийте карту зомбі для кожної зони появи. Кількість зомбі вказано
    кешбек від 46 ₴
    розстрочка
    -42%
    кешбек від 46 ₴
    розстрочка
    -25%

    ОПИС ГРИ ЗОМБІЦИД: ДРУГА РЕДАКЦІЯ Без жартів! Відбувається щось неймовірне! Усі світові війни разом з колосальними епідеміями нервово водять хороводи навколо останньої пачки цигарок, — їм залишається тільки покурювати обабіч. Світ поглинули повсталі мерці, і сьогодні серед тих, що вижили опиняться лише ті з вас, у кого більше спортивної майстерності і потужніше дуло! Готуйтеся до нової версії повального Зомбіциду! У житті кожного іноді трапляються дрібні негаразди. Наприклад, палець застряг на спусковому гачку, і ви поклали всю свою команду. З усіма ж бувало? Ну, подумаєш, яка оказія... Якщо ви досі переживали з цього приводу, то можете закінчувати — більше такого не станеться. У новій версії гри Зомбіцид союзника під час дистанційного бою підстрелити стало набагато складніше!ЩО НОВЕНЬКОГО У вашій уяві як, з появою зомбі-вірусу світ раптово згасне, і на нас чекатимуть лише темні підвали і сірі мляві вулиці? Аж ніяк, ні! Сонечко продовжує світити, нехай і крізь шар міського смогу, а пташки співають так само радісно. Ось і локації Зомбіциду добре так освітлилися. З новим виглядом гра неначе обтрусилася від попелу і похмурості, додала деталізації до усіх місць, де це можливо. Зустрічайте оновлені картки персонажів з купою нових здібностей, якісні фігурки самих героїв балу (76 зомбіків і 12 вижилих), і, звичайно ж, фічу нової версії — пластикові планшети! Тут усе продумано: шкалу адреналіну (колишній трек очок досвіду) оснастили рухомим бігунком, картки персонажів і активного інвентаря займають чітко свої ніші, для фішечок є спеціальні отвори, а для карт — прорізи, щоб вони могли стояти вертикально.КВІТИ ЖИТТЯ У грі Зомбіцид вижити вдалося не тільки дорослим. Нас вельми здивує дрібна частина людства! А хто ще пролізе в таку дірку, куди будь-який досвідчений і прокачаний мисливець на зомбарів, обвішаний з ніг до голови якісними снарядами, може тільки ніс просунути? Дітей, звичайно, не змусиш вести себе тихо, але і користі від вміння «Пронира» часом вистачає, щоб якісно виживати. Якщо граєте представником зростаючого покоління — обережніше! Дітям зазвичай достатньо однієї хорошої затріщини, аби загинути. Бережіть їх! Під хорошою затріщиною ми маємо на увазі дві одиниці поранень, а не три, як це зазвичай буває у будь-якого повнолітнього зомбокіллера.БЕЗ НАПРЯГУ Хто, як і ми, не любить тривалі підготовки до ігор? Творці поліпшеного Зомбіциду змогли і тут нас порадувати, спростивши цю ненависну фазу. Тепер всі двері і комірки для жетонів цілей відразу позначено на тайлах збірної мапи. Більше нікого не буде мучити нав'язлива думка: "Ну коли вже все почнеться?", тому що відповідь — безпосередньо зараз! До речі, зомбі в грі стали значно розумнішими, не дарма, мабуть, мізки жеруть! У них з'явилися посилені атаки, і часто-густо голодна ватага преться на вас організованим маршем. Чи вийде цього разу уникнути натиску зомбі і поліпшених виродків? ДЛЯ КОГО ГРА "Зомбіцид: Друге Видання" — гра кооперативна. Будемо мочити трупів однією відчайдушною командою. Разом — ми сила, Карл! Дружна компанія до 6 осіб і великий стіл — все, що вам знадобиться для неймовірного місива. На відміну від тієї ж Bad Bones естетика гри тут цілком серйозна, щоб все відчувалося максимально реалістично і ви справді одержали власну порцію файного адреналіну. Зомбіцид добре підійде для знайомства з великими настолками новачкам, бо правила тут укладено дуже докладно і компактно.
    кешбек від 46 ₴
    розстрочка
    -25%

    ОПИС НАСТІЛЬНОЇ ГРИ ЗОРЯНІ ВІЙНИ: ПОВСТАННЯ Ніколи занурення у події Галактичної Громадянської Війни був настільки глибоким. Зоряні війни: Повстання – це асиметрична стратегія з великою кількістю рівнів. Вас чекають улюблені герої, знайомі планети та безліч крутих юнітів. Гравці можуть прийняти бік могутньої Імперії або очолити ряди необстріляних представників Альянсу. Кожна сторона має свої способи досягнення перемоги. Виберіть, за кого ви будете боротися, та визначте стиль своєї гри.ІМПЕРІЯ Під вашим контролем легіони імперських штурмовиків, рій винищувачів, зіркові руйнівники і навіть таку жахливу споруду, як Зірка Смерті. Щоб правити Галактикою і диктувати всім і кожному волю Імперії, ви спираєтеся на страх, силу та величезну військову міць. Щоб перемогти, достатньо винищити недосвідчених повстанців. Для цього знайдіть базу ворога, заховану на одній із планет, та ліквідуйте її. Наслідуючи свою мету, ви зможете поневолити цілі світи або, якщо забажаєте, знищити їх.ОПІР Ви – командир, який управляє недосвідченими солдатами, повітряними кораблями T-47, корветами та ескадрильями винищувачів. Однак ваші сили значно поступаються імперським. Якщо поглянути на цю ситуацію з позиції грубої сили, то можна сказати, що з самого початку вам загрожує неминуча поразка. Тому ваша стратегія має бути більш хитромудрою і продуманою. Вам доведеться згуртувати цілі планети і зробити так, щоб вони прийняли бік Опору. Також саботуйте імперські споруди та переманюйте цінні інтелектуальні ресурси на свій бік. Розігруючи карти цілей, ви покращуватимете свою репутацію. Чим довше ви залишатиметеся в живих, і чим краще буде ваша репутація, тим більше у вас шансів підняти галактику на повстання та виграти цю війну.КОЛИСЬ,У ДАЛЕКІЙ КАРТОННІЙ КОРОБОЧЦІ... У комплект входять більш ніж 150 фігурок та 2 ігрові поля, де представлені 32 найвідоміші системи галактики «Зоряних воєн». "Rebellion" зберігає масштаб оригінальної саги. Проте, незважаючи на всю свою епічність, повстання вийшло дуже особистим, кіношним та героїчним одночасно. Результат битви залежить як від військової могутності, а й від окремих героїв саги. Зважаючи на те, що полум'я громадянської війни стрімко охоплює всю галактику, кожен із цих персонажів має велике значення. Завдяки їм ви зможете виконувати різні секретні місії та заново пережити найбільш хвилюючі миті класичної трилогії. Наприклад, можна послати Люка на Дагобу навчатись навичкам джедая. Або, перетворившись на Дарта Вейдера, влаштувати для Хана Соло витончену пастку і заморозити його в карбоніті!ПЕРЕД ГРОЙ Учасники отримують особисте ігрове поле та стартові компоненти. На трек викладається жетон раундів та жетон репутації Альянсу. Вони рухатимуться у різних напрямках. Якщо ці два жетони зустрінуться, то сили Альянсу здобудуть перемогу.ЯК ГРАТИ У процесі гри потрібно видобувати ресурси, будувати різноманітну техніку, боротися із супротивником на землі та в космосі, а також захоплювати планети. Можна покращувати персонажів та наймати нових. На початку раунду гравці відправляють свого лідера на одну з планет або доручають йому виконання відповідальної місії за допомогою картки цілі. Щойно лідер потрапляє на планету, туди починають стягуватись його війська. Якщо на одній планеті виявляються сили двох сторін, що ворогують, то гравці тягнуть карти тактики і вступають у бій. Бій може відбуватися на землі та у повітрі. Кожному загону відповідає певна кількість кубиків. Використовуючи карти тактики, можна проводити результати кидка. Переможець захоплює планету та отримує жетон лояльності. Наприкінці раунду підконтрольні планети приносять ресурси, що використовуються для бойових юнітів. Вибираючи кандидата на виконання секретного завдання, слід звертати увагу такі параметри, як дипломатія, інтелект і логістика. Якщо герой не має достатнього рівня необхідних навичок, то йому можна підшукати партнера. І тут загальний рівень обраних персонажів має відповідати вимогам карти.ДЛЯ КОГО ГРА Настільна гра "Зоряні Війни: Повстання " буде цікава шанувальникам тематичних стратегій у сеттингу "Зоряних війн".
    кешбек від 45 ₴
    розстрочка
    -42%
    кешбек від 45 ₴
    розстрочка
    -42%

    Друге видання культової кооперативної гри про зомбі-апокаліпсис. Настільна гра «Zombicide: 2nd Edition» вийшла в 2021 році. Вона отримала відмінні оцінки та відгуки на сайті «BoardGameGeek». Авторів гри – Рафаеля Ґітона, Жана-Батиста Люльєна та Ніколя Рауля – Гікач знає за грою «Морок Пітьми», а також за іншими іграми серії «Зомбіцид»: класичний «Zombicide», «Zombicide: Black Plague», «Zombicide: Green Horde», «Zombicide: Invader» і т.д. «Zombicide 2 Edition» має уточнені й доопрацьовані правила. У гру додана механіка натиску зомбі та нові правила щодо потвор, супутників і керування автівками, а також правила влучання у своїх. Нові ігрові режими значно урізноманітнять гру. Багато вмінь були оновлені, щоб відповідати новій редакції. Додано чимало нових умінь. Один раз за хід діти можуть використовувати вміння «Крутько». У другій редакції поліпшені правила визначення пріоритету цілей. Зомбі з’являються в темних зонах будівель. На ігровому полі вже зображені двері, місця для жетонів цілей і ящиків із суперзброєю. Замість очок досвіду у новій редакції використовують очки адреналіну. На картах спорядження з’явилися боєприпаси та інші символи. Більше не треба використовувати кілька карт, щоб створити коктейль Молотова або снайперську гвинтівку. Тепер це єдині карти спорядження. Зомбіцид. Друга редакція гра, або Як пережити зомбі-апокаліпсис «Зомбіцид» — це кооперативна гра, у якій від 1 до 6 гравців стають героями, що вижили в цьому апокаліптичному світі. Вони намагаються зупинити навалу зомбі, яких контролює сама гра. Гравцям доведеться взаємодіяти одне з одним, ухвалювати складні рішення і долати всілякі перешкоди, навіть якщо спершу це здається неможливим. Протягом гри рівень адреналіну підвищується, а живих мерців стає все більше. Мета гри — вибрати місію та виконати її завдання, убивши якнайбільше зомбі. У коробці ви знайдете 12 героїв (6 дорослих і 6 дітей), з яких ви створите команду своєї мрії. Вам пропонується 25 захопливих місій трьох рівнів складності. Кожну місію ви проходитимете на неповторному модульному полі, складеному з різних плиток мапи. Перебіг гри Zombicide. 2nd Edition У звичайній партії в «Зомбіцид» гравці використовують 6 героїв. Початківцям ми радимо грати повним складом із 6 гравців: тоді кожен гравець контролюватиме одного героя. Досвідчені гравці можуть контролювати кількох героїв. Партія в «Зомбіцид» складається з серії раундів. Кожен раунд поділяється на кілька фаз. Фаза героїв Гравець із жетоном першого гравця ходить першим. Він активує своїх героїв по черзі в будь-якому порядку. Під час активації кожен герой може виконати 3 дії. Завдяки деяким умінням він може виконати додаткові дії. Після того як гравець активує всіх своїх героїв, ходить наступний гравець за годинниковою стрілкою. Можливі дії: Переміщення. Перемістіть героя на 1 зону. Якщо герой виходить із зони з зомбі, він втрачає по 1 дії за кожного зомбі. Обшук (1 раз за хід). Тільки в зоні будівлі без зомбі. Візьміть карту з колоди спорядження. Якщо герой бере ящик із суперзброєю, візьміть карту з колоди суперзброї. Відчинити двері. Герой використовує карту спорядження з символом відчинення дверей. Не треба кидати кубик. Упорядкування інвентаря / обмін спорядженням. Герой може упорядкувати карти у своєму інвентарі, як він вважає за потрібне. Водночас він може обмінятися будь-якою кількістю карт з одним героєм у своїй зоні. Цей інший герой може відразу упорядкувати карти в своєму інвентарі, не витрачаючи дію. Узяти або активувати ціль у зоні героя. Пошуміти. Покладіть жетон шуму в зону героя. Нічого не робити. Герой втрачає всі позосталі дії. Бойова дія. Для ближнього бою в комірці руки повинна бути зброя ближнього бою, а для дальнього бою – зброя дальнього бою. Виконуючи дію ближнього або дальнього бою, герой кидає вказану на карті зброї кількість кубиків. Кожен випалий результат, що дорівнює значенню успіху зброї або перевищує його, вважають успіхом. Промахи під час дальнього бою можуть призвести до влучання у своїх. За кожен успіх герой завдає зомбі стількох поранень, скільки указано на карті зброї. Блукачі та бігуни гинуть після 1 поранення. Щоб убити товстуна, треба завдати йому 2 поранень за раз. Потвору можна вбити лише за допомогою зброї, що завдає від 3 поранень за раз. Також добре підійде коктейль Молотова. Використовуючи зброю дальнього бою (навіть у своїй зоні), герой не вибирає цілі в разі успішного кидка. Поранення розподіляються між персонажами зони, по якій стріляв герой, за таблицею пріоритету цілей. Фаза зомбі Активація зомбі Кожен зомбі на ігровому полі активується і виконує 1 дію, щоб атакувати героя у своїй зоні. Атака зомбі завжди вважається успішною. Для цього не треба кидати кубик. Кожен зомбі завдає 1 поранення. Атаковані герої самі вирішують, як розподілити між собою всі поранення від усіх зомбі в своїй зоні. За кожне зазнане поранення герой переміщує маркер по треку поранень на одну поділку вниз. Якщо маркер досягає останньої поділки на треку, герой гине. Тоді всі гра
    кешбек від 45 ₴
    розстрочка
    -42%

    ГРОМАДЯНСЬКА ВІЙНА ТРИВАЄ… «Зоряні війни: Повстання» – це епічна стратегія з купою високоякісних фігурок про споконвічну боротьбу імперців і повстанців, заснована на епізодах IV-VI канонічної саги «Зоряні війни». Загалом це дуельна гра, але передбачена можливість гри втрьох і вчотирьох. Дії «Star Wars: Rebellion» розгортаються в самому розпалі громадянської війни. Імперія вже побудувала свою «Зірку смерті», але Альянс повстанців, що переховується на таємній базі, готується до масштабного повстання, яке накриє всю галактику. Зрозуміло, що імперцям потрібно кров з носа знайти цей осередок опору. ТОПОВА ГРА КОРІ КОНЕЧКИ Настільна гра «Star Wars: Rebellion» побачила світ у 2016 році. Здогадайтеся з першого разу, хто розробив цю гру? Правильно – Корі Конечка. Він як ніхто славиться створенням таких масштабних ґіківських стратегій. Його ми знаємо за роботою над іграми «Сутінки імперії. Четверте видання», «Прадавній жах», «Star Wars: Outer Rim», «Star Wars: Destiny», «Forbidden Stars»… НАЙКРАЩА ДУЕЛЬ 2016 РОКУ У 2016-17 роках гра «Зоряні війни: Повстання» ставала номінанткою конкурсів «Dragon Awards», «Cardboard Republic Laurel», «International Gamers Award», «Tric Trac», «Goblin Magnifico», «Golden Geek» і «Meeples' Choice» у категоріях «Найкраща гра року», «Найкраща стратегія», «Найкраща тематична гра» та «Найкраще оформлення». У 2016 році гра здобула перемогу на тому ж конкурсі «Golden Geek» у категорії «Найкраща дуельна гра», а в 2017 році – на виставці «UK Games Expo» в номінації «Найкраща гра з фігурками» та на «Gra Roku» в номінації «Найкраща тематична гра». Проте чи не найкрутішим показником є те, що гра «Зоряні війни: Повстання» посідає п’яте місце в топі тематичних ігор і десяте місце в топі найкращих ігор усіх часів на сайті «BoardGameGeek». АСИМЕТРИЧНІ ФРАКЦІЇ На початку гри учасники вибирають сторони, за які будуть грати. Фракції Імперії й Альянсу абсолютно асиметричні. У них свої власні місії та переможні умови, унікальні вміння лідерів, спеціальні карткові колоди, різнотипні фігурки та різний стартовий розклад сил. Визначившись із фракціями, гравці розміщують чотирьох своїх лідерів у комірці резерву на листах фракцій. Учасники формують всі необхідні для гри колоди – дій, місій, цілей, тактики тощо – а потім розміщують на поле війська та жетони лояльності. Повстанці таємно вибирають карту системи для своєї секретної бази. ФАЗИ РАУНДУ Гра складається з раундів. Раунди діляться на фази призначення, наказів і відновлення. У фазі призначення гравці викладають долілиць карти місій з руки та ставлять на них лідерів з резерву. У фазі наказів гравці по черзі виконують одну з двох дій – переміщують свої війська незадіяним лідером (по-науковому – активують систему) або відкривають місію призначеним лідером. У фазі відновлення гравці повертають лідерів у резерв, добирають нові карти місій і просувають чергу будівництва. Готові війська вирушають у системи. Гравець за Імперію запускає дроїдів-розвідників, тобто відкриває дві карти систем, на яких точно немає бази повстанців. Гравець за Альянс добирає карту цілі. Учасники пересувають жетон шкалою часу, чим починають новий раунд. АКТИВАЦІЯ СИСТЕМИ Ігрове поле складається з тридцяти двох систем – планет і навколишнього космосу. За дії активації системи гравець виставляє в систему лідера з резерву та закликає будь-які кораблі із сусідніх систем. Кораблі можуть перевозити наземні війська та ЗІД-винищувачі. Якщо один із гравців переміщує свої війська у систему з військами суперника, починається бій. Коли наземні війська імперців опиняються в системі, де захована база повстанців, гравець за Альянс повинен розкрити свою базу. ВІДКРИТТЯ МІСІЇ Гравець читає вголос свою карту місії та розміщує лідера в системі. Противник може відправити в систему свого лідера з резерву, щоб запобігти виконанню місії. Гравці кидають кубики та рахують «успіхи», що випали. Щоб вдало виконати місію, гравець повинен викинути більше число «успіхів», ніж його противник. Інакше спроба завершується провалом. БІЙ Як Гікач зазначив вище, бій починається після дії активації, коли в системі зустрічаються війська противників. Якщо в системі немає лідера зі значенням тактики, його можна додати в бій. Кожен гравець бере стільки карт тактики, яке значення тактики його лідера. Битва може відбуватися в космосі або на планеті. У першому разі воюють кораблі, а в другому – наземні війська. Бій складається з раундів, він закінчується, коли один із гравців втрачає всі свої кораблі й війська. Учасники кидають кубики, розігрують карти тактики або добирають нові, якщо випала грань на кубику дозволяє зробити це. Потім гравці розподіляють шкоду суперницьким фігуркам викладають перед ними відповідні карти й кубики. Пошкодження можна заблокувати іншими картами. Якщо кількість завданих фігурці пошкоджень дорівнює або перевищує її значення витривалості, фігурку знищено. Перед початком чергового раунду битви кожен гравець може відступити лідером і військами в сусідню д
    кешбек від 45 ₴
    розстрочка
    -42%
    кешбек від 45 ₴
    розстрочка
    -42%
    кешбек від 45 ₴
    розстрочка
    -42%
    кешбек від 45 ₴
    розстрочка
    -42%
    кешбек від 45 ₴
    розстрочка
    -42%
    кешбек від 45 ₴
    розстрочка
    -42%

    Потрібне підтвердження наявності клуба, не більше 1 шт на клуб. Гікач продовжує прокладати нові шляхи до мандрів українських гравців незвіданими стежками Середземʼя у серії кооперативних пригод «Володар Перснів. Карткова гра» від Нейта Френча, дизайнера карткового «Жаху Аркгема» та живих карткових ігор «The Game of Thrones» та «The Legend of the Five Rings». Оновлене базове видання має нові карти, що поєднують до того розрізнені сюжети у єдину кампанію, а також містить необхідні компоненти не для двох, а одразу для чотирьох гравців, що разом зможуть випробувати сили у пригодах зі світу Дж. Р. Р. Толкіна! Після запеклих протистоянь у «Війні Персня» та її молодшій версії «Війна Персня. Карткова гра», а також в очікуванні нових сюжетів до гри «Володар Перснів. Мандри в Середземʼя» ми звертаємо погляд героїв туди, де лише починалась героїчна сага. У неймовірно уважних до світу Професора пригодах у «The Lord of the Rings: The Card Game» з ілюстраціями колективу художників, відомих Гікачу за роботою зокрема над «Талісманом», «Прадавнім Жахом» і «Маєтками Божевілля», ви звернетесь до 17 малодосліджених років, протягом яких тривали пошуки істини про знахідку Більбо Торбина в печерах Імлистих гір. Поки Фродо чекав звістки від Ґандальфа у Гоббітанії, Тінь невпинно зростала над Вільними Народами Середземʼя. Чи вистачить вам волі та хоробрості, аби зірвати зловісний задум Саурона? Живий картковий кооператив у світі Володаря Перснів Як ви бачите в описі до настілки слова «жива карткова гра» це перш за все значить, що серія постійно оновлюється та доповнюється новими героями та пригодами. «Володар Перснів. Карткова гра» є початком епічних пригод із картковим рушієм, протягом яких ви зможете розвивати своїх персонажів між великими серіями епізодів завдяки доповненню та зміні колоди, відкриватимете нові механіки, що змінюватимуть ігроладне сприйняття Середземʼя, та відвідаєте чимало знайомих і незнайомих сюжетів у світі Толкіна. Ігроладні особливості карткових пригод в Середземʼї «Володар Перснів. Карткова гра» дає кожному гравцеві у розпорядження колоду карт, в основі якої є троє видатних героїв Середземʼя. Кожен герой має свою «масть» у вигляді руни внизу карти. Кожна окрема руна відкриває гравцеві доступ до союзників та предметів, що їх можна додати до своєї колоди. Задля успішного завершення сценарію героям доведеться розвʼязати низку сцен із різноманітними завданнями: пошуком предметів і союзників, збором ресурсів, перемогою над ворогами, відвідуванням локацій абощо. Однією з основних особливостей карткової гри «Володар Перснів» є відсутність додаткових рандомізаторів (жетонів, кубиків чи колод) для проходження випробувань. Усі необхідні для перевірок символи зображено на зіграних учасниками картах. Саме тому основні правила «Володаря Перснів» є доступнішими, а глибина колодобудівної стратегії й тактичні завдання з розігрування карт – неймовірно різноманітнішими порівняно з рештою живих карткових ігор. Гра триватиме декілька раундів. Кожен з них поділено на сім фаз. Фаза ресурсів. Це початок раунду, за якого на кожного героя слід розмістити по одному ресурсу, а кожен гравець добирає на руку ще одну карту, якщо ще може це зробити. Якщо ваша колода вичерпалась, добір карт не відбувається. До завершення фази ресурсів є особливе «вікно дій», що його можна зустріти у більшості з семи фаз раунду. Протягом «вікна дій» гравці по черзі можуть активувати особливі властивості карт у грі, подій з руки або й карт поза грою, якщо текст карти це дозволяє. Фаза планування. Ця фаза дає змогу підготуватися до подальших подій раунду. Протягом фази планування гравці по черзі можуть розіграти й прикріпити до своїх героїв карти союзників або предметів, сплативши їхню вартість. Фаза пригод На початку цієї фази кожен гравець може обрати та повернути на позначення «виснаження» будь-яку кількість своїх персонажів. Виснажених персонажів не можна буде використовувати знову цього раунду, включно як для виставлення захисника від ворожого нападу. Після вибору героїв, що вирушають на виконання квесту, кожен гравець отримує по карті з колоди зустрічей та активує її властивості. Для просунення у виконанні пригоди необхідно, щоб сума усіх значень сили волі залучених персонажів була вище за сумарний показник рівня загрози усіх карт із зони сцен. Інакше рівень загрози гравців зростатиме, й усі події та вороги стануть для них небезпечнішими. Фаза подорожі. Гравці мають змогу «перемістити» усіх героїв до нової відкритої локації. Цю локацію слід покласти окремо на ігровому столі. Вона стає активною локацією, що впливатиме на проходження квестів та ефекти карт. Фаза зустрічей. Гравці по черзі можуть вибрати ворогів для протистояння. Якщо рівень загрози гравця вище за рівень загрози ворога, цей ворог навіть попри волю гравця переміщається до його зони для бою. Фаза бою. Гравці по черзі стають до бою з ворогами в їхній ігровій зоні. Першими атакують вороги, проти нападу яких гравець може виставити захисника - «виснажити» одного зі своїх
    кешбек від 45 ₴
    розстрочка
    -42%

    Партнер локалізації цієї гри - компанія White Games. «Слава тим, хто прийшов у Кемета світ, Хто зрікся кісток і богів Хаосу, Хто прагне воювати й володарювати, І тримати храми під власним контролем! Гікач Айкіс славу вам співає, Ра проливає світло на ваші голови, А око Гора мружиться на вас зверху! Врата вічності відчиняться для переможця, І розверзнуться обійми рожевих небес, Священна душа героя стане зразком На віки вічні для прийдешніх смертних!» Утрачений розділ з «Книги мертвих», знайдений Гікачем у готелі Хургади Нове видання «Кемету», однієї з найкращих стратегічних ігор з механікою контролю територій. Настільна гра «Kemet: Blood and Sand» вийшла в 2021 році. Ця версія гри може похвалитися доробленими правилами й поліпшеним оформленням, більш продуманим ігровим полем і збільшеними мініатюрами. Гра стала значно різноманітнішою завдяки більшій кількості плиток могутності (додалися чорні / оніксові плитки), новим істотам і найманцям, новим жетонам тощо. Кемет: Кров і пісок гра. Квінтесенція контролю територій Філігранна бойова стратегія з механікою контролю територій. Це одна з найкрасивіших ігор, що коли-небудь бачив Гікач - мініатюри й оформлення заслуговують найвищих похвал. Мало яка гра може зрівнятися з «Кеметом» за глибиною й витонченістю тактичного інструментарію. Учасникам здебільшого доведеться воювати. Розвиток, безсумнівно, дасть свої плоди згодом, але іноді все можуть перекреслити вдалі маневри супротивників на ранніх стадіях. Топова стратегічна гра Настільна гра «Kemet» була створена в 2012 році двома французькими геймдизайнерами, які працювали над цим проєктом вісім років. У 2013 році гра стала переможцем конкурсу «Board Game Quest» та посіла друге місце на конкурсі «Swiss Gamers Award». «Кемет», як і раніше, входить до ТОП-100 найкращих стратегічних ігор усіх часів на сайті «BoardGameGeek». Піраміди в місті Єгипетські міжусобиці кояться на мальовничому пустельному полі. Поле двостороннє. Залежно від числа учасників використовуються різні конфігурації поля. Гравці вибирають богів, яких вони представлятимуть - Анубіса, Гора, Бастет, Ваджет або Собека, беруть планшети й компоненти відповідних кольорів. У районах вибраних міст вони розміщують перші рівні пірамід (не більше 2 рівнів в одному районі) і війська (по 5 воїнів у двох районах). Очки слави Щоб перемогти в грі, треба здобути 9 очок слави. Учасники гри здобувають постійні очки слави за перемоги в битвах, за контроль храмів і святилища богів у фазу ночі та за купівлю певних плиток могутності. Тимчасові очки даються за контрольовані храми й піраміди 4-го рівня. Якщо на початку свого ходу гравець має 9 постійних і/або тимчасових очок слави, він відразу ж стає переможцем. День і ніч Ігровий раунд ділиться на дві фази - дня і ночі. Удень гравці розігрують жетони дій. Уночі вони жертвують воїнів у святилищі / храмах заради отримання очок слави / молитви, отримують очки слави за контроль над храмами, отримують очки молитви і карти допомоги богів. Потім вони встановлюють нову черговість ходів за порядком зростання кількості набраних очок слави. Виконання дій Спочатку гравці мають по п'ять жетонів дій. Їх може стати більше, якщо пощастить роздобути золоті або срібні жетони. За порядком ходу гравці розміщують свої жетони на вільних комірках, зображених на планшетах пірамід, і відразу виконують дії: молитви, щоб отримати 2 очки молитви; будівництва піраміди, щоб підвищити рівень піраміди. Вартість будівництва дорівнює новій висоті піраміди; купівлі плитки могутності. Висота відповідної контрольованої піраміди повинна бути не нижчою, ніж рівень плитки могутності. Гравець оплачує купівлю очками молитви, рівними рівню плитки могутності. Ефект плитки могутності діє з моменту придбання; наймання. Гравець наймає за очки молитви нових воїнів і виставляє їх у районах свого міста. У війську гравця не може бути більше ніж 5 воїнів; переміщення війська. Дозволяється залишати або підбирати воїнів по дорозі. Військо може переміститися на одну зону суходолом або перейти Ніл у районі портів. Також військо може телепортуватися від своєї піраміди до обеліска за 2 очки молитви. Дальність переміщення можна підвищити завдяки деяким плиткам могутності, долученій до війська істоті-монстру або картам допомоги богів. Якщо військо зустрічається з ворожим військом, починається битва. Битви Гравці вибирають по дві карти битви, залишають одну, а другу скидають. Під вибрану карту можна підкласти скільки завгодно карт допомоги богів. Противники відкривають карти одночасно. Спочатку вони підраховують свою бойову силу, додаючи воїнів у війську і значення сили на карті. Бойову силу також можуть підвищити істоти-монстри, плитки могутності й карти допомоги богів. Найсильніший гравець перемагає. Потім війська зазнають невідворотних втрат і звичайних втрат за вирахуванням сумарного значення оборони. Внаслідок цього переможець може взагалі втратити військо, а той, хто програв, маючи більш численну армію, буде змушений відступити або відкликати с
    кешбек від 45 ₴
    розстрочка
    -25%

    ОПИС НАСТІЛЬНОЇ ГРИ МАЄТКИ БОЖЕВІЛЛЯ: ДРУГА РЕДАКЦІЯ Таємничий маєток божевілля в черговий раз стає місцем виникнення аномальних явищ і нечисті, що рветься на волю з потойбічного світу. Вам належить зібрати групу детективів, яка увійде всередину і розплутає всі загадки маєтку. Кожен член групи повинен максимально ефективно протистояти монстрам, що рвуться в наш світ, застосовувати свої особливі навички, стежити за рівнем божевілля, звичайно ж, працювати в команді.ЗАСТОСУНОК ЗАМІСТЬ ГЕЙММАЙСТРА Основна відмінність другої редакції — це відхід від механіки гейммайстра. Тепер його роль успішно виконує програмний засіб. Завдяки такій заміні гра стала гратися швидше на боці майстра, з'явився "туман війни", розгалуження сюжету і різноманітність локацій та монстрів. За все це тепер відповідає штучний інтелект. Гра стала повністю кооперативною, а відчуття гри із людиною-суперником змінилося на колективну пригоду та боротьбу вже проти самої гри.АТМОСФЕРА В МАЄТКУ Гра набула ще більшої атмосферності. Слідчим доступний застосунок, який пропонує багато художнього тексту, головоломок, допомагає досліджувати кімнати, здійснювати обшук, взаємодіяти з об'єктами, відповідає за зіткнення і фазу міфу, а також включає музику від якої кров холоне, у найбільш підходящий момент. Шанувальники Лавкрафта зможуть відчути всю красу його творчості. На вашу компанію чекають кілька годин незабутньої пригоди, після якої ще довгий час буде про що поговорити. У базову гру входять 4 сценарії, які можна грати по кілька разів. Проходження кожного сценарію генерується і залежить від ваших дій. СУМІСНІСТЬ З ПЕРШОЮ РЕДАКЦІЄЮ Друге видання містить набір для об'єднання з першим виданням – Набір підтримки. До нього увійшли карти персонажів першого видання та жетони монстрів. Приємно, що видавець дбає про сумісність своїх продуктів, які мають чималий цінник. Друге видання не виключає доцільність володіння першим виданням: обидва видання повноправно можуть перебувати у вашій колекції. Але чого не забереш у другої редакції — це атмосферність та безмежний розвиток. Нова місія — це, насправді, написання сценарію в програмі. ДЛЯ КОГО ГРА Гра сподобається всім шанувальникам творчості Лавкрафта. Якщо ви любите світ Ктулху, якщо для вашої компанії властиві часті походи в Аркхем і ви знаєте, як впораєтись з Прадавнім Жахом, то друга редакція настільної гри Mansions of Madness - це гра для вас і вашої компанії.