triangle
    Вид
    Колір
    Бренд
    Ціна
    від
    до
    Акція
    Cayro
    Очистити все

    Іграшки для хлопчиків

    кешбек від 111 ₴
    -5%

    Карти. Розмір 1 колоди 10x6,5x1,9 см. Розмір 1 коробки 13х19х7,5 см (12 колод).
    кешбек від 119 ₴
    -5%

    Головоломка Cayro Куб класичний 2х2 упакований в картонну коробку з віконцем. Рекомендовано для дітей від 6-ти років.
    кешбек від 119 ₴
    -29%

    Головоломка Cayro Куб класичний 3х3 упакований в картонну коробку з віконцем. Рекомендовано для дітей від 6-ти років.
    кешбек від 119 ₴
    -5%

    Світ, де народжується дитяча фантазія. Якісні, безпечні та розвиваючі іграшки, що стимулюють творчість і дарують радість відкриттів на кожному етапі зростання.
    кешбек від 131 ₴
    -5%

    Настільна гра Cayro Доміно класичне — ідеальна гра, в яку можна пограти з малюком, адже її правила прості, а користі вона проносить дуже багато. Гра в доміно допомагає дітям покращити свої зорові здібності, пам'ять та сприяє розвитку рухових та когнітивних навичок. Гра в доміно позитивно впливає на концентрацію уваги, дрібну моторику, пам'ять. Розмір доміношки: 5 x 2 x 1 см. Кількість гравців: 2-4. Гра підійде для дітей віком від 6-ти років.
    кешбек від 135 ₴
    -24%
    кешбек від 143 ₴
    -26%

    Світ, де народжується дитяча фантазія. Якісні, безпечні та розвиваючі іграшки, що стимулюють творчість і дарують радість відкриттів на кожному етапі зростання.
    кешбек від 143 ₴
    -26%

    Головоломка Cayro Куб Аксіс 3х3 упакований в картонну коробку з віконцем. Рекомендовано для дітей від 6-ти років.
    кешбек від 159 ₴
    -5%

    Світ, де народжується дитяча фантазія. Якісні, безпечні та розвиваючі іграшки, що стимулюють творчість і дарують радість відкриттів на кожному етапі зростання.
    кешбек від 159 ₴
    -5%

    Головоломка Cayro Куб дзеркальний 3х3х3 упакований в картонну коробку з віконцем. Рекомендовано для дітей від 6-ти років.
    кешбек від 159 ₴
    -5%

    Гра для двох гравців, кожному по 12 шашок. Шашки розставити перед кожним гравцем на чорні квадрати на трьох рядках, два рядки посередині ігрового поля лишити вільними.Гра полягає у збиранні шашок супротивника, перестрибуючи на вільний квадрат, якщо він є за відповідною шашкою. Це можна робити по 2-3 кроки поспіль.Перемагає той, хто збере всі шашки суперника. Шашки переставляють по квадратах по діагоналі, рухаючись уперед і ніколи назад, крім того випадку, коли є Дамка. Коли шашка підходить до останнього рядка перед суперником, вона перетворюється на Дамку.
    кешбек від 171 ₴
    -5%

    Світ, де народжується дитяча фантазія. Якісні, безпечні та розвиваючі іграшки, що стимулюють творчість і дарують радість відкриттів на кожному етапі зростання.
    кешбек від 171 ₴
    -5%

    Головоломка Cayro Куб асиметричний 3х3 упакований в картонну коробку з віконцем. Рекомендовано для дітей від 6-ти років.
    кешбек від 171 ₴
    -5%

    Куб-головоломка Cayro Sigma — механічна головоломка в стилі кубика Рубіка, яка складається з частин, які обертаються і таким чином змінюють своє положення. Його назва походить від англійських слів skew (скривлений) та cube (куб). Ск'юб Guanlong від Cayro виготовлений зі слизького полірованого пластику та якісних підшипників з гарним мастилом, що робить його швидкісним і неймовірно приємним в обертанні.
    кешбек від 191 ₴
    -5%

    Шахи-шашки магнітні малі. Розмір упаковки 17x9x3 см. Кількість гравців: 2. Вік: 7-99.
    кешбек від 191 ₴
    -43%

    Настільна гра Cayro Шахи дорожні у металевій коробці –зручний дорожній варіант. Комплектація: Дев'яна дошка-пазл (4 частини); Дерев'яні фішки з намальованими шахматними фігурами; Металева коробка; Інструкція українською мовою. Рекомендований вік: від 7-ми років.
    кешбек від 195 ₴
    -33%

    Настільна гра Cayro Стихійний двобій — швидка і весела гра, яка перевірить всю вашу винахідливість. Стихії стикаються одна з одною, щоб отримати енергію від природи. Використовуйте силу своїх карт, щоб перемогти суперника, кинувши йому виклик під час ментальної дуелі. В грі є два типи карт: карти стихій - ці карти гравці отримують під час кожного раунду гри. У кожного гравця буде такий самий набір, як і у суперника. Вода, вогонь і рослини є звичайними стихіями, тоді як світло і темрява є особливими стихіями. ; карти територій - у кожному раунді обидва гравці змагатимуться за завоювання однієї з них. Ці карти показують кількість наданих піктограм та умову покращення території, яка дає найбільшу кількість піктограм. Дуель стихій можна виграти 3 різними способами: завоювання 3 територій із зірочкою; завоювання 4 територій одного типу (ліс, джерело або вулкан); отримання найбільшої кількості піктограм на 2 з 3 типів територій, якщо не були виконані вищевказані умови. Кожен гравець обирає собі набір карт стихій. Перетасуйте і покладіть карти територій в центр столу лицьовою стороною догори (з боку однієї піктограми). У кожному раунді гравці змагатимуться за видиму карту з колоди територій. Першим атакує випадково обраний гравець. Нападник кладе перед собою карту лицем донизу, а потім карту лицем догори. Це будуть ваші два варіанти для дуелі. Захисник вибирає одну зі своїх карт і кладе її перед собою сорочкою догори, після того, як побачить одну з карт нападника. Потім нападник вирішує, чи грати з видимою картою, чи з тією, що лежить сорочкою догори, знову беручи іншу карту в руку. Після вибору захисник перевертає свою карту і порівнює обидві карти у дуелі, знаючи що: вогонь може перемогти рослину; рослина може перемогти воду; вода може перемогти вогонь; темрява перемагає всі звичайні стихії; світло перемагає темряву або програє решті стихій. Якщо ви виграєте зі звичайною стихією, ви забираєте карту. І якщо це та ж стихія, що і територія, карта перевертається і отримує більше піктограм. Якщо ви виграєте з темрявою, то берете карту території. Якщо ви виграли зі світлом, ви забираєте карту території, що розігрується, і перевертаєте її так, як якщо б ви виграли з картою стихії з цієї території. У випадку, якщо обидва гравці використовують одну і ту ж стихію, їхні значення порівнюється. Той, хто має більшу цінність, перемагає в дуелі. Якщо обидва гравці мають однакову цінність, дуель закінчується внічию, а територія залишається за захисником. Наприкінці дуелі кожен гравець кладе зіграну ним карту лицьовою стороною догори і завойовану територію, щоб гравці могли бачити, чим грав їхній опонент і скільки піктограм він накопичив. Гра може закінчитися 3 різними способами: автоматично, як тільки хтось отримає 3 території із зіркою; автоматично, як тільки хтось отримає 4 території з однаковою стихією; якщо жодна з ситуацій не відбувається, гра закінчується після 12 раундів, коли не залишиться жодної території (остання карта скидається і не розігрується). У цей момент кожен гравець порівнює отримані ним піктограми кожного типу з іконками суперника. Той, хто має найбільше значків одного типу, виграє цю територію. У разі нічиєї перемогу отримує той, хто має територію із зіркою. Той, кому вдасться отримати більшість на 2 з 3 територій, виграє гру. У наборі: інструкція; 13 карт стихій на гравця; 12 карт територій. Рекомендовано для дітей від 6-ти років.
    кешбек від 195 ₴
    -33%

    Гравці кидають кубики по черзі і рухаються уперед відповідно до позначок кубика. Якщо гравець потрапляє на квадратик з гусаком, то ставить фішку на наступного гусака і знову кидає кубик. Якщо під час гри гравцю випаде квадрат, зайнятий іншим гравцем, цей гравець повинен повернутися на квадрат, з якого він прийшов. Перемагає той, хто першим опинеться на квадраті №63.Якщо бракує крапок на кубику, або їх забагато, щоб дійти до фіналу, гравець рухається назад-вперед доти, доки не випаде точне число.
    кешбек від 195 ₴
    -33%

    Наш розвідник Ant-tomic готується до зими. Користуючись сезоном пікніків у парку, він намагається добути якомога більше їжі. Чим більше мурах, тим більше їжі можна перевозити. Нам потрібне підкріплення... Ти приєднаєшся до нашої гри?
    кешбек від 199 ₴
    -37%

    Настільна гра Cayro Захисник тварин — грайте, рятуйте, навчайтеся! У цій захопливій настільній пригоді діти стають працівниками заповідника, які стежать за дикими тваринами з усього світу — від слонів до коал. Їхнє завдання — не лише піклуватися про тварин, а й правильно рахувати, порівнювати та швидко реагувати на запитання! Гра вчить через гру: «Захисник тварин» поєднує веселощі з навчанням: діти розвивають логіку, емпатію та математичне мислення, навіть не помічаючи цього! Ідеально підходить для сімейного дозвілля, шкільних занять чи ігор на природі. Що розвиває: Уважність і спостережливість. Арифметику та логіку. Швидкість реакції. Любов до тварин і турботу про природу. У комплекті: 12 карток-заповідників; 69 карток-завдань; ілюстрована інструкція українською мовою. Еко-дружній вибір: виготовлено з FSC-сертифікованих матеріалів — безпечно для дітей і планети. Це не просто гра, а місія з порятунку природи, у якій ваша дитина стане справжнім героєм дикого світу! Кількість гравців: 2–6. Тривалість гри: близько 15 хвилин. Вік: 6–99 років. Ознайомитися з .
    кешбек від 199 ₴
    -37%

    Настільна гра Cayro Bubble tea — створи свій ідеальний бульбашковий чай! Відчуй себе баристою у трендовому Bubble Tea-барі! Змішуй інгредієнти, виконуй замовлення та створюй унікальні напої — від чорного чаю з лічі до молочного з маракуйєю та полуницею. Кожен хід — нова смачна комбінація! Мета гри: приготуй якомога більше чаїв за замовленнями, використовуючи перлини з користю. Виграє той, хто набере найбільше переможних балів до завершення партії. Розвиває: Логіку й планування. Стратегічне мислення. Прийняття рішень. Уважність і гнучкість. Командну гру та здорову конкуренцію. У комплекті: 48 двосторонніх карток. 35 кольорових перлин. 1 тканинний мішечок. Ілюстрована інструкція українською мовою. Виготовлено з безпечних FSC-сертифікованих матеріалів — турбота про дитину й планету. Це не просто гра. Це стиль життя зі смаком маракуї, тапіоки та гарного настрою! Кількість гравців: 2–4. Вік: 8–99 років. Тривалість гри: близько 30 хвилин. Ознайомитися з .
    кешбек від 199 ₴
    -37%

    Настільна гра Cayro Солодка битва — беріть печиво, але обережно! У грі на вас чекає вежа з апетитних печив, але не все так просто — деякі з них мають особливі дії, які можуть або допомогти вам набрати більше балів, або змусити втратити вже зібрані! Ваше завдання — зібрати найбільше печив до кінця гри, але тільки ті, що не накриті іншими. Як грати: Струсіть коробку — всередині з’явиться башта з печива. По черзі беріть печиво згори, не зсуваючи інші. Якщо печиво має спеціальний значок — виконуйте дію. Це може бути бонус, штраф чи навіть «крадіжка печива! Перемагає той, хто збере найбільше печива, коли всі закінчаться. Що робить гру особливою: Швидка, весела та легка у вивченні — підходить для всієї родини Розвиває уважність, дрібну моторику, планування й реакцію Постійна напруга та неочікувані повороти з печивом-пастками Є навіть «Золоте печиво», яке дає одразу 3 бали! У комплекті: 33 картки-печива; металева коробка; ілюстрована інструкція українською мовою. Кількість гравців: 2–5. Вік: 6–99 років. Тривалість гри: близько 15 хвилин. Ознайомитися з .Чудова ідея для подарунка: гарна металева коробка, яскравий дизайн, ідеальна для вечірок, подорожей або сімейних посиденьок.
    кешбек від 211 ₴
    -5%

    Головоломка Cayro Кубик Рубіка SQ-1 — це чудовий подарунок для дитини, яка захоплюється цікавими задачами й любить вирішувати головоломки.Гра з головоломкою Rubiks сприяє розвитку пам'яті, дрібної моторики, уваги, уяви та просторового мислення.Рекомендовано для дітей від 6-ти років.
    кешбек від 219 ₴
    -5%

    Гра починається з перетасовки плиток сорочкою догори. Гравці беруть по 7 плиток, а решту відкладають в резерв. Починає гравець з найбільшим значенням плитки (у кого є найбільший дубль). Якщо ні в кого немає дубля, починає гравець з найбільшою кількістю очок на своїй плитці. Після того, як гравець поклав плитку, наступний гравець повинен покласти свою плитку, кількість очок якої збігається з кількістю очок на плитці, що вже лежить. Плитки й далі кладуть у такий самий спосіб, за винятком дублів, які кладуть перпендикулярно. Якщо у гравця немає потрібної плитки, він має взяти її з резерву. Якщо в резерві не лишилося плиток, гравець пропускає хід. Якщо жоден гравець не може покласти плитку, перемагає той, у кого найменше очок. Якщо гравець викладе всі свої плитки, то він перемагає.