triangle
Yakaboo Publishing
|
14 стежать
    -44%

    Розлючені споживачі? Прострочені дедлайни? Провальні продукти? Проблеми вашого бізнесу можуть мати єдиний корінь — брак емпатії. Бути емпатійними на роботі — означає бачити ситуацію з позиції іншої людини і будувати на цьому стиль управління, корпоративну культуру та стратегію бренду. Авторка Марія Росс бере свої експертні знання з брендингу, додає до них перевірені дослідження та цікаві історії від управлінців, агентів змін і громадських лідерів і розкриває читачам, як саме емпатія підсилює бренди та організації і робить їх успішнішими. Росс демонструє, чому бізнесам варто плекати емпатію вже зараз, і ділиться звичками та рисами емпатійних лідерів, які отримують більше продуктивності й лояльності. Вона дає практичні поради щодо того, як узгодити місію організації з її цінностями і наймати потрібних людей, щоб виховувати більш емпатійну — та інноваційну — робочу культуру. Вона пояснює, як вибудувати емпатійний бренд, щоб це було щиро і проактивно, і показує, як це сприяє більшому задоволенню клієнтів, інноваційності корпоративних культур та зростанню прибутків.
    -40%

    Чи багато потрібно, щоб сталося диво? Бабуся живе сама в невеликому будиночку. Минають однакові дні, іноді бабуся вибирається до містечка. Проте й там їй немає з ким хоч словом перекинутися, усі заклопотані, кудись поспішають. Аж ось одного дня до бабусі приїжджає онука Анна. На радощах бабуся оздоблює загадковий подарунок у червоній коробці. Що ж усередині? Ця історія про радість дарування, про щастя, яким можна зігріти того, хто поруч, про диво, яке трапляється на Різдво. А Різдво у цій книжці можливе щодня. «Червоний пакунок. Історія одного подарунка» Лінди Вольфсґрубер і Джіно Альберті належить до золотої класики австрійської літератури для дітей. Теплом цієї особливої історії автори мають змогу поділитися тепер і з українськими читачами.
    -44%

    Шкірна миттєвість нашого життя, від народження і аж до смерті, позначена певними бажаннями. Вони не полишають нас навіть уві сні. Втім, мало хто готовий шукати відповіді на запитання, звідки взялися їх бажання. Ця книга про те, чому люди чогось хочуть. Про те, чому ви хочете, чого хочете. Контроль над власними бажаннями, як і логічне мислення, не притаманний нам від народження. Це свобода, на яку ще треба заслужити. Через одну дуже важливу, але маловідому особливість людського бажання свобода ця здобувається у запеклій боротьбі. Спираючись на свій досвід підприємця та викладача, автор ділиться тактикою, що допомагає перетворити сліпе бажання на цілеспрямоване — не викорінюючи його, а бажаючи інакше. Якщо контролювати те, чого ми хочемо, можна досягти більшої незалежності від тенденцій та моди і знайти більше сенсу у нашій роботі та житті.
    -32%

    Книга Тінь Богів - Джон Ґвінн Yakaboo Publishing (9786178225025)
    -33%

    Порубіжжя ХІХ–ХХ ст. принесло чимало змін у світову філософію, політику, мистецтво. На зміну віталізму прийшов декаданс, замість реалізму постав модерн, закінчився fin de siecle, і почалося відродження. В українській літературі воно стало кривавим і «розстріляним». Та попри це наші митці намагалися не лише крокувати в ногу із закордонними, неколонізованими, колегами, а й дуже часто становили авангард розвитку світових процесів. Свідченням цього є, зокрема, й твори еротичного (sic!) змісту, які вийшли з-під пера класиків і світочів української літератури. В. Винниченко, О. Кобилянська, Н. Кобринська, Г. Косинка, М. Коцюбинський, А. Кримський, А. Крушельницький, С. Левинський, А. Любченко, Г. Михайличенко, М. Могилянський, С. Пилипенко, В. Підмогильний, В. Поліщук, К. Поліщук, О. Стороженко, І. Франко, Г. Хоткевич, М. Черемшина, М. Чернявський — як вони кохалися 100 років тому? Точніше, як вони про це писали — попри гніт і поярмлення! Вони творили чуттєву й відверту, почасти інтимну й еротичну прозу. Найрафінованіші твори українських класиків про пристрасть і бажання увійшли до антології «Таємна пригода».
    -44%

    Покоління Z змінює все. Бізнеси, до яких ми звикли, переважно не пристосовані продавати чи просувати продукти так, як покоління Z звикло купувати. Компанії зазвичай залучають нових співробітників не там, де покоління Z шукає роботу, а ейчари, старші на 20 років, не завжди розуміються на тому, чого це покоління потребує й очікує від роботодавця та старших колег. Компанії, які швидко зрозуміють особливості покоління Z, адаптуються і зуміють здобути його лояльність, очолять свої галузі на наступні 15–20 років. Усі, хто не зуміє перебудуватися, неминуче вимруть. Усім нам необхідні ці нові знання уже сьогодні, адже саме зараз, дорослішаючи, покоління Z стає часткою ринку праці та групою споживачів, що зростають найшвидше. Zкономіка — найповніша інструкція зі взаємодії з молоддю покоління Z. З цієї книжки ви зрозумієте, як керівникам варто адаптувати свої продажі, маркетинг, продукти та стратегії зростання, найму та управління персоналом, щоб претендувати на лояльність чи купівельну спроможність цього впливового й важливого покоління споживачів, працівників і трендсетерів. Zкономіка — практична та обґрунтована досвідом і понад 60 спеціалізованими дослідженнями інструкція для розуміння та органічного включення нової генерації в усі аспекти вашого бізнесу.
    -40%

    Лауреат Всеукраїнського рейтингу «Книжка Року» 2020. Номінація «Обрії», науково-популярна література Що станеться з книжкою у добу онлайн-трансляцій, інтернету і соціальних мереж? Чи буде існувати друкована книжка? Як зміниться життя людини без книжок, чи зміниться? І яке майбутнє читання? Авторка книжки через аналіз наукових досліджень та низку цікавих фактів з історії книжок формує відповіді на ці питання і загалом заспокоює читачів. Ця книжка буде корисною видавцям, бібліотекарям, критикам і оглядачам, вчителям, книгарям та всім любителям книжок.
    -40%

    Це історія подорожі, метою якої було створення велосипеда мрії. Роберт Пенн проїхав майже 40 тисяч кілометрів навколо світу і повсякчас поповнював свою колекцію велосипедів для будь-якої потреби – від міського до гірського і шосейного, – аж доки вирішив зібрати байк "під себе". Автор побував у різних країнах, познайомився із легендарними виробниками і провів чимало екскурсій у минуле, розкриваючи різні аспекти розвитку велосипеда. Зрештою, Роб зібрав омріяну машину. «На цих сторінках повно піонерів, диваків та геніїв – важко уявити, що той, хто прочитає цю книгу, коли-небудь купить собі готовий велосипед із вітрини». – Тім Льюїс, Observer «Фантастична новітня хроніка долі велосипеда – від його культурної історії до технічної інновації, переплетена із захопливими, яскравими пригодами людей, котрі на ньому їздять… Розважальна, пізнавальна та чудово ілюстрована книжка «Про що я мрію, коли їду на велосипеді» – це прокладена неймовірними маршрутами стежка до глибини серця та душі велосипедної культури і дивовижний слід – відбиток шин? – на всій культурі людства». – Марія Попова, The Atlantic
    -44%

    Добре ім’я компанії та її власника допомагає отримувати більший дохід, а погана слава—веде до фінансових збитків. Керівники багатьох українських компаній на власному досвіді переконалися, що за захист та відновлення репутації доводиться заплатити високу ціну. Ця книжка допомагає сформувати навички системного захисту бізнесу від кризи ще до її виникнення та вміння бути стійкими й сильними під час таких випробувань. Сергій Біденко та Ірина Золотаревич, автори цієї книжки, діляться практичними рекомендаціями з тими, хто вже має досвід репутаційних криз, і тими, хто поки що з ними не стикався. Ті з читачів, хто вже пережив репутаційний стрес, знайдуть покроковий план побудови захисту від нових криз. Тим, кого криза ще не спіткала, ця книжка допоможе створити власну систему реагування на репутаційні ризики і кризи та знайти способи протидіяти їм. Це видання стане антистресовим помічником для власників, керівників та спеціалістів українських компаній, які розуміють важливість створення і розбудови ділової та персональної репутації.
    -40%

    Слово Асентія походить від латинського слова Ascensio — сходження. Кожна людина, без жодного винятку, десь глибоко в душі, у думках, свідомості, таїть у собі фантазію чи навіть мрію про себе самого. Про те, яким він чи вона можуть бути, щасливі, успішні, гармонійні, дуже близькі до розуміння власного ідеалу. Таке уявлення про себе має кожна людини на землі. Часто це уявлення дуже відрізняється від реальності, у якій ми стаємо не тими, ким хотіли б бути. О так, світ зовсім не простий… Але відповідь на головне питання життя, наведена в книзі «Сходження», у вченні під назвою «Асентія», здатна все змінити для кожної людини. І головне, допомогти людині здійснити сходження до бажаної вершини та бажаного результату, на його власних умовах. Кожен із нас до цього прагне. З Асентією тепер це можливо.
    -44%

    Протягом тисячоліть жінок вчили бути "хорошими", а не сильними. Але "хороші" дівчата повинні стримувати свій голос та прагнення, що шкодить, в першу чергу, їм самим. Авторка книжки, коуч, психологиня, ведуча подкасту the Heroine Махо Мольфіно завдяки досвіду, отриманому під час численних консультацій та розмов з жінками-лідерками, виділила п’ять саморуйнівних тенденцій. Це п’ять міфів про "хорошу дівчинку": про правила, досконалість, логіку, гармонію та жертовність, які кожна жінка повинна подолати, щоб мати владу над своїм життям. У книжці ви дізнаєтесь, як кожний з міфів впливає на самооцінку, професійну впевненість, кар’єру, стосунки та отримаєте практичні поради, як позбутися свого головного міфу, який забирає найбільше часу та ресурсів, цінувати власну самобутність та бути впевненою у собі.
    -32%

    У цій книжці Карлін Бечча пропонує абсолютно новий погляд — науковий — на добре знайомих тобі страховиськ, зокрема вовкулак, вампірів та зомбі. Дізнайся походження восьми жаских монстрів, з’ясуй, які значущі історичні події надихнули на їх створення, і заглибся в наукові дослідження, що криються за цими створіннями. Розглянь часові шкали, мапи та інфографіку, які містять найважливішу інформацію, наприклад життєвий цикл вірусу зомбі або як пережити ядерний подих Ґодзілли. Сповнена крові, кишок, історії та науки, ця книжка стане чудовим подарунком для шанувальників страховиськ різного віку.
    -40%

    Книжка увійшла до короткого списку премії Дитяча Книга року ВВС-2020 Дебют року в прозі за результатами рейтингу "Топ БараБуки" Це весела і зворушлива історія для дітей про біг, любов, дружбу, підтримку, про пізнання себе та навколишнього світу. Головний герой Тео не вміє сидіти на місці і найдужче любить бігати. Точнісінько, як його мама, для якої біг – невід’ємна частина життя. Тео знає багато про бігунів, та все ж, коли він готується взяти участь у дитячому забігу, в його голові зринає безліч запитань. Що потрібно для того, аби стати чемпіоном? Як навчитися завжди бути першим? А головне – як і коли відкрити мамі свою таємницю, яка пояснить, чому ж він такий «непосидючка»?.. Окрім художньої оповіді у книжці є пізнавальна інформація: як харчуватись юним бігунам, як вибрати зручні кросівки, що таке пульс і чому важливо його вимірювати, що таке марафони, півмарафони й дитячі забіги та як узяти у них участь. А ще кожен юний читач, який прочитає книжку до кінця, гарантовано отримає медаль.
    -40%

    Це історія подорожі, метою якої було створення велосипеда мрії. Роберт Пенн проїхав майже 40 тисяч кілометрів навколо світу і повсякчас поповнював свою колекцію велосипедів для будь-якої потреби – від міського до гірського і шосейного, – аж доки вирішив зібрати байк "під себе". Автор побував у різних країнах, познайомився із легендарними виробниками і провів чимало екскурсій у минуле, розкриваючи різні аспекти розвитку велосипеда. Зрештою, Роб зібрав омріяну машину. «На цих сторінках повно піонерів, диваків та геніїв – важко уявити, що той, хто прочитає цю книгу, коли-небудь купить собі готовий велосипед із вітрини». – Тім Льюїс, Observer «Фантастична новітня хроніка долі велосипеда – від його культурної історії до технічної інновації, переплетена із захопливими, яскравими пригодами людей, котрі на ньому їздять… Розважальна, пізнавальна та чудово ілюстрована книжка «Про що я мрію, коли їду на велосипеді» – це прокладена неймовірними маршрутами стежка до глибини серця та душі велосипедної культури і дивовижний слід – відбиток шин? – на всій культурі людства». – Марія Попова, The Atlantic
    -44%

    Бестселер New York Times. Колишній посол США в Росії, науковець Майкл МакФол аналізує відносини між двома країнами — Росією та США — у їхньому тридцятирічному розвитку. Ще у 1980-х автор уперше відвідав Росію й щиро полюбив радянських громадян за їхнє прагнення демократичних змін. Пізніше МакФол став першою особою при президентові Обамі, яка просувала політику Перезавантаження в американо-російських відносинах, а потім — і послом у Росії. Однак, попри неймовірні докладені зусилля, усі сподівання на покращення взаємин між двома державами-антиподами не справдилися. Що сталося? Чому Росія, демонструючи позірну прихильність до демократичних цінностей, почала згортання свободи слова, вторглася в Україну, дозволила собі втручання у вибори президента США? Чому Сполучені Штати Америки так і не змогли втілити стратегію Перезавантаження в життя попри її палку підтримку серед самих росіян? Де й коли дипломатія в колись холодних відносинах стала такою нестерпно гарячою? У книжці «Від Холодної війни до Гарячого миру» Майкл МакФол подає детальну історію розвитку й занепаду американо-російських відносин і розглядає причини, які могли призвести до такого невтішного результату.
    -40%

    Професорка Школи права Єльського університету Емі Чуа, донька китайських іммігрантів, не вперше кидає виклик панівному підходу до виховання дітей у США. Цього разу разом із чоловіком, професором Джедом Рубенфелдом, вона дослідила вплив методів виховання та цінностей спільнот, в яких зростають діти, на їхній подальший успіх у житті. Подружжя дійшло висновку, що для всіх найуспішніших спільнот в Америці визначальною є комбінація трьох чинників, які автори назвали Трьома силами: відчуттям вищості, загроженістю й здатністю контролювати імпульси. Ці Три сили притаманні переважно іммігрантам у першому поколінні, релігійним і національним меншинам, які внаслідок життєвих обставин і культурних особливостей досягають виняткового успіху і вибираються на найвищі суспільні щаблі. Водночас автори роблять застереження, що поняття успіх, яке вони використовують у дослідженні, є приземленим, вимірюваним, і зрештою цей успіх не є вичерпним і остаточним, а Три сили не обіцяють щастя і гармонії. Про книжку: «Скандальні нові розмисли про успіх Чуа і Рубенфелда, "Три сили", уже розлютили публіку, навіть тих, хто сам визнає, що ще не читав книжку, а лише чув, наскільки вона шокуюча» Financial Times «Праця із соціології по-ґладуелівському, і знову на тому ж культурному мінному полі, що й "Бойовий гімн мами-тигриці"» The New York Times Цікавий факт: Автор гаряче обговорюваного у США бестселера «Сільська елегія» (Hillbilly Elegy: A Memoir of a Family and Culture in Crisis) Джей Ді Венс називає Емі Чуа «хрещеною мамою» книжки про Аппалачію: Венс був її студентом в Єльському університеті, і саме Чуа вмовила його написати автобіографію на основі дослідницького проекту про економічну мобільність свого регіону. За словами Венса, вона «дала йому найкращу пораду з усіх, що я колись отримував». Приклад Аппалачії також покладено в основу одного з розділу «Трьох сил».
    -32%

    Книга Єнні - Сіґрід Унсет Yakaboo Publishing (9786178222970)
    -32%

    Книга Дім з вежею через дорогу - Катерина Зінов'єва Yakaboo Publishing (9786178225056)
    -32%

    Книга Фрактальний шум - Крістофер Паоліні Yakaboo Publishing (9786178225247)
    -44%

    «Енергетичний менеджмент: практичний посібник з керування власною енергією» — це книга, яка допоможе ліпше зрозуміти, як з турботою ставитися до власної енергії. Це путівник, який покаже шлях до гармонійного використання власних ресурсів у різних сферах життя. Авторка пропонує практичні поради та інструменти, що допоможуть знизити рівень стресу, підвищити продуктивність та поліпшити якість свого життя. Вона зрозуміло й доступно пояснює, як правильно розподіляти свою енергію — від роботи до відпочинку, від стосунків з близькими до реалізації свого покликання. Книга стане в пригоді тим, хто прагне підвищити рівень своєї життєвої енергії.
    -32%

    Книга Летючі тіні. Вибрані твори - Світозар Гурбан-Ваянський Yakaboo Publishing (9786178222772)
    -32%

    Художня література, мова - українська, обкладинка - тверда
    -44%

    Герої та героїні цієї книжки зазнали на війні різних втрат: хтось втратив руку чи ногу, обидві ноги чи обидві руки, око, зуби чи пів черепа. Інші — спокій, здатність міцно спати, а часом — і сенс життя. У когось «посипався» хребет, а в когось — нерви. У багатьох війна забрала не лише здоров’я, а й друзів, побратимів, коханих, рідну домівку. Натомість залишила в душі величезну пустку. У книжці Анастасії Федченко ви прочитаєте 11 історій переможців і переможниць. Вони на протезах підкорюють Говерлу й біжать марафони, стрибають з парашутом та здобувають медалі на спортивних змаганнях, працюють, подорожують і народжують дітей. У кожного свій шлях і свій темп: хтось досі не може спокійно згадувати момент поранення, а хтось жорстко жартує про втрачені кінцівки. Ці історії змушують плакати, сміятися, холонути від жаху й дивуватися світлу, якому є місце навіть на війні. Вони — надихають. Ця книжка не лише для людей, що бачили війну зблизька, вона — для кожного з нас (і про кожного з нас). Адже будь-які наші рани і втрати — видимі чи невидимі — можуть стати якорем, а можуть — трампліном до чогось абсолютно нового.
    -44%

    Серія «Yaka ШКОЛА» від Yakaboo Publishing представляє повість Людмили Старицької-Черняхівської, несправедливо забутої української письменниці, перекладачки, драматургині й людини складної долі. «Діамантовий перстень» — історична пригодницька повість, за основу якої авторка взяла оповідки дідуся, колишнього військовика й учасника описаних подій, Віталія Романовича Лисенка. У творі йдеться про події часів польського повстання 1830–1831 років. Головний герой не лише співчуває, а й допомагає в порятунку поляків, що віддавали життя за волю і отчизну — цінності такі близькі свідомому українцю.