triangle
Yakaboo Publishing
|
14 стежать
    -25%

    Серія «Yaka ШКОЛА» від Yakaboo Publishing подає вибрані твори Володимира Винниченка, творчий доробок якого належить до золотого фонду літературної спадщини України. У пропонованій добірці творів — зразки малої прози В. Винниченка імпресіоністичного та реалістичного звучання, що вирізняє його творчість з-поміж українських авторів. До збірки ввійшли оповідання «Федько-халамидник», «Кумедія з Костем», «Момент» та ін., а також соціально-психологічний роман «Записки Кирпатого Мефістофеля». Письменник майстерно описує трагічні людські долі, змальовує психологію дітей і дорослих, розкриває проблеми соціальної та національної ідентичності, поєднуючи реалістичне зображення дійсності й філософський підтекст.
    -20%

    Нескінченні дедлайни і стрес, некеровані підрядники та вередливі колеги, свавільне начальство й понаднормова робота — без східної мудрості тут не розібратись. На думку Будди і Зігмонда, нам допоможе усвідомленість, турбота про себе та інших, балансування між роботою, родиною і особистими зацікавленнями, піклування і про здорове тіло, і про здоровий глузд. Ден Зігмонд дає прості інструменти на щодень, які допоможуть навести лад не лише в професійному житті.
    -25%

    Ми всі плануємо в блокнотах і на папірцях, у програмах та каскадних схемах, розробляючи проєкти, складаючи списки на день або на рік. Але скільки пунктів із тих планів ми виконуємо насправді (якщо не бути control freak) — 30 %, 50 %? Опитування моїх клієнтів і знайомих свідчить, що в ліпшому разі — 70 % (це якраз ті control freak), у середньому — не більше ніж 50 %. А з іншого боку: чи впевнені ви в тому, що саме ці пункти плану, зазначені сьогодні, наблизять вас до результату, який хочете отримати через 10 років? Чи знаєте ви, куди саме хочете прийти за дві «п’ятирічки»? Припустімо, що ви дійсно рухаєтеся згідно з планом і знаєте, чого волієте досягти. Але чи отримуєте ви задоволення від цього процесу? Чи ці цілі справді ВАШІ? Чи не спіткає вас на півдорозі вигорання? У цій книжці я розкажу, як, додавши до класичного проєктного менеджменту кілька кроків, можна залишатися фанатом планування і стратегування, але при цьому не вигорати й не витрачати час на те, що для вас не важливо.
    -25%

    Шокуюче розслідування двох журналісток Джоді Кантор і Меґан Туей сколихнуло не лише Голлівуд, а й увесь світ, ніби відкрило скриньку Пандори — жінки, які десятиліттями мовчали про свої травматичні історії, тепер відверто заговорили. Вони відкрилися світові заради інших жінок, для убезпечення майбутніх поколінь та для себе. Так постав рух #MeToo. Це розповідь про злочини, скоєні відомим голлівудським продюсером Гарві Вайнштайном, про вкрай сумнівне ставлення президента Доналда Трампа до жінок і про публічне обвинувачення судді Верховного суду США Бретта Кавано у скоєних правопорушеннях. Авторки збирали інформацію протягом трьох років, провели сотні інтерв’ю, які записували від Лондона до Пало-Альто. Усе це підкріплено стенограмами розмов, листами й іншими оригінальними документами. Журналістки отримали за це розслідування Пулітцерівську премію у категорії «Служіння суспільству».
    -20%
    -10%

    Ми навчаємо своїх дітей суспільних норм та доброї поведінки, пояснюємо, чому потрібно гарно вчитися та бути чемними, стежимо, аби наша дитина була фізично активною та чистила зуби. Та чомусь забуваємо про одне з найважливіших умінь, яке ми зобов'язані прищепити своїм дітям. Здорові харчові звички. Адже правильне харчування у дитячому віці – це фундамент здоров'я та основа правильного розвитку дитини. У своїй книжці Наталія Самойленко та Анна Бєлокоз, експертки у сфері дієтології та ендокринології з багаторічним стажем, розкажуть усю найважливішу інформацію про дитяче харчування, основи фізіології харчування у дитячому віці, причини набору чи дефіциту ваги і проблем зі здоров'ям дитини. Ви навчитеся складати раціон та питний режим з урахуванням віку та рівня фізичної активності вашої дитини. Також зможете правильно застосувати знання на практиці: організовувати дитячі свята, планувати графік харчування та знаходити альтернативу нездоровим продуктам. Вам стануть у пригоді безліч підказок, рецептів, корисних таблиць, списків закупок і навіть ігри, які ви зможете запропонувати своїм дітям. Плекаймо здорове майбутнє!
    -25%

    Ви вже безліч разів чули, що сторітелінг — найпотужніший та найсвіжіший інструмент просування, здатний на все, від поліпшення комунікації до мотивації продажників і завоювання прихильності клієнтів в умовах високої конкуренції… Але де брати історії та як їх розповідати? У цій книжці Кіндра Холл, професійна сторітелерка, дає ключ до чотирьох основних типів історій, за допомогою яких ви зможете привернути увагу до себе, вирізнитись і надихнути. Майстерність оповідача — ділова навичка, яку може розвинути кожен. Спираючись на тематичні дослідження, реальні бізнес-кейси та випадки з власної практики, Кіндра навчає сторітелінгу як бізнес-прийому, що вирізняє найуспішніших. Довідайтесь про практичні кроки для пошуку і правильної подачі своїх історій перед тим, як їх почує світ.
    -10%

    Художня література, мова - українська, палітурка - тверда
    -25%

    Розлючені споживачі? Прострочені дедлайни? Провальні продукти? Проблеми вашого бізнесу можуть мати єдиний корінь — брак емпатії. Бути емпатійними на роботі — означає бачити ситуацію з позиції іншої людини і будувати на цьому стиль управління, корпоративну культуру та стратегію бренду. Авторка Марія Росс бере свої експертні знання з брендингу, додає до них перевірені дослідження та цікаві історії від управлінців, агентів змін і громадських лідерів і розкриває читачам, як саме емпатія підсилює бренди та організації і робить їх успішнішими. Росс демонструє, чому бізнесам варто плекати емпатію вже зараз, і ділиться звичками та рисами емпатійних лідерів, які отримують більше продуктивності й лояльності. Вона дає практичні поради щодо того, як узгодити місію організації з її цінностями і наймати потрібних людей, щоб виховувати більш емпатійну — та інноваційну — робочу культуру. Вона пояснює, як вибудувати емпатійний бренд, щоб це було щиро і проактивно, і показує, як це сприяє більшому задоволенню клієнтів, інноваційності корпоративних культур та зростанню прибутків.
    -20%

    Чи багато потрібно, щоб сталося диво? Бабуся живе сама в невеликому будиночку. Минають однакові дні, іноді бабуся вибирається до містечка. Проте й там їй немає з ким хоч словом перекинутися, усі заклопотані, кудись поспішають. Аж ось одного дня до бабусі приїжджає онука Анна. На радощах бабуся оздоблює загадковий подарунок у червоній коробці. Що ж усередині? Ця історія про радість дарування, про щастя, яким можна зігріти того, хто поруч, про диво, яке трапляється на Різдво. А Різдво у цій книжці можливе щодня. «Червоний пакунок. Історія одного подарунка» Лінди Вольфсґрубер і Джіно Альберті належить до золотої класики австрійської літератури для дітей. Теплом цієї особливої історії автори мають змогу поділитися тепер і з українськими читачами.
    -25%

    Шкірна миттєвість нашого життя, від народження і аж до смерті, позначена певними бажаннями. Вони не полишають нас навіть уві сні. Втім, мало хто готовий шукати відповіді на запитання, звідки взялися їх бажання. Ця книга про те, чому люди чогось хочуть. Про те, чому ви хочете, чого хочете. Контроль над власними бажаннями, як і логічне мислення, не притаманний нам від народження. Це свобода, на яку ще треба заслужити. Через одну дуже важливу, але маловідому особливість людського бажання свобода ця здобувається у запеклій боротьбі. Спираючись на свій досвід підприємця та викладача, автор ділиться тактикою, що допомагає перетворити сліпе бажання на цілеспрямоване — не викорінюючи його, а бажаючи інакше. Якщо контролювати те, чого ми хочемо, можна досягти більшої незалежності від тенденцій та моди і знайти більше сенсу у нашій роботі та житті.
    -10%

    Книга Тінь Богів - Джон Ґвінн Yakaboo Publishing (9786178225025)
    -10%

    Порубіжжя ХІХ–ХХ ст. принесло чимало змін у світову філософію, політику, мистецтво. На зміну віталізму прийшов декаданс, замість реалізму постав модерн, закінчився fin de siecle, і почалося відродження. В українській літературі воно стало кривавим і «розстріляним». Та попри це наші митці намагалися не лише крокувати в ногу із закордонними, неколонізованими, колегами, а й дуже часто становили авангард розвитку світових процесів. Свідченням цього є, зокрема, й твори еротичного (sic!) змісту, які вийшли з-під пера класиків і світочів української літератури. В. Винниченко, О. Кобилянська, Н. Кобринська, Г. Косинка, М. Коцюбинський, А. Кримський, А. Крушельницький, С. Левинський, А. Любченко, Г. Михайличенко, М. Могилянський, С. Пилипенко, В. Підмогильний, В. Поліщук, К. Поліщук, О. Стороженко, І. Франко, Г. Хоткевич, М. Черемшина, М. Чернявський — як вони кохалися 100 років тому? Точніше, як вони про це писали — попри гніт і поярмлення! Вони творили чуттєву й відверту, почасти інтимну й еротичну прозу. Найрафінованіші твори українських класиків про пристрасть і бажання увійшли до антології «Таємна пригода».
    -25%

    Покоління Z змінює все. Бізнеси, до яких ми звикли, переважно не пристосовані продавати чи просувати продукти так, як покоління Z звикло купувати. Компанії зазвичай залучають нових співробітників не там, де покоління Z шукає роботу, а ейчари, старші на 20 років, не завжди розуміються на тому, чого це покоління потребує й очікує від роботодавця та старших колег. Компанії, які швидко зрозуміють особливості покоління Z, адаптуються і зуміють здобути його лояльність, очолять свої галузі на наступні 15–20 років. Усі, хто не зуміє перебудуватися, неминуче вимруть. Усім нам необхідні ці нові знання уже сьогодні, адже саме зараз, дорослішаючи, покоління Z стає часткою ринку праці та групою споживачів, що зростають найшвидше. Zкономіка — найповніша інструкція зі взаємодії з молоддю покоління Z. З цієї книжки ви зрозумієте, як керівникам варто адаптувати свої продажі, маркетинг, продукти та стратегії зростання, найму та управління персоналом, щоб претендувати на лояльність чи купівельну спроможність цього впливового й важливого покоління споживачів, працівників і трендсетерів. Zкономіка — практична та обґрунтована досвідом і понад 60 спеціалізованими дослідженнями інструкція для розуміння та органічного включення нової генерації в усі аспекти вашого бізнесу.
    -20%

    Лауреат Всеукраїнського рейтингу «Книжка Року» 2020. Номінація «Обрії», науково-популярна література Що станеться з книжкою у добу онлайн-трансляцій, інтернету і соціальних мереж? Чи буде існувати друкована книжка? Як зміниться життя людини без книжок, чи зміниться? І яке майбутнє читання? Авторка книжки через аналіз наукових досліджень та низку цікавих фактів з історії книжок формує відповіді на ці питання і загалом заспокоює читачів. Ця книжка буде корисною видавцям, бібліотекарям, критикам і оглядачам, вчителям, книгарям та всім любителям книжок.
    -20%

    Це історія подорожі, метою якої було створення велосипеда мрії. Роберт Пенн проїхав майже 40 тисяч кілометрів навколо світу і повсякчас поповнював свою колекцію велосипедів для будь-якої потреби – від міського до гірського і шосейного, – аж доки вирішив зібрати байк "під себе". Автор побував у різних країнах, познайомився із легендарними виробниками і провів чимало екскурсій у минуле, розкриваючи різні аспекти розвитку велосипеда. Зрештою, Роб зібрав омріяну машину. «На цих сторінках повно піонерів, диваків та геніїв – важко уявити, що той, хто прочитає цю книгу, коли-небудь купить собі готовий велосипед із вітрини». – Тім Льюїс, Observer «Фантастична новітня хроніка долі велосипеда – від його культурної історії до технічної інновації, переплетена із захопливими, яскравими пригодами людей, котрі на ньому їздять… Розважальна, пізнавальна та чудово ілюстрована книжка «Про що я мрію, коли їду на велосипеді» – це прокладена неймовірними маршрутами стежка до глибини серця та душі велосипедної культури і дивовижний слід – відбиток шин? – на всій культурі людства». – Марія Попова, The Atlantic
    -25%

    Добре ім’я компанії та її власника допомагає отримувати більший дохід, а погана слава—веде до фінансових збитків. Керівники багатьох українських компаній на власному досвіді переконалися, що за захист та відновлення репутації доводиться заплатити високу ціну. Ця книжка допомагає сформувати навички системного захисту бізнесу від кризи ще до її виникнення та вміння бути стійкими й сильними під час таких випробувань. Сергій Біденко та Ірина Золотаревич, автори цієї книжки, діляться практичними рекомендаціями з тими, хто вже має досвід репутаційних криз, і тими, хто поки що з ними не стикався. Ті з читачів, хто вже пережив репутаційний стрес, знайдуть покроковий план побудови захисту від нових криз. Тим, кого криза ще не спіткала, ця книжка допоможе створити власну систему реагування на репутаційні ризики і кризи та знайти способи протидіяти їм. Це видання стане антистресовим помічником для власників, керівників та спеціалістів українських компаній, які розуміють важливість створення і розбудови ділової та персональної репутації.
    -20%

    Слово Асентія походить від латинського слова Ascensio — сходження. Кожна людина, без жодного винятку, десь глибоко в душі, у думках, свідомості, таїть у собі фантазію чи навіть мрію про себе самого. Про те, яким він чи вона можуть бути, щасливі, успішні, гармонійні, дуже близькі до розуміння власного ідеалу. Таке уявлення про себе має кожна людини на землі. Часто це уявлення дуже відрізняється від реальності, у якій ми стаємо не тими, ким хотіли б бути. О так, світ зовсім не простий… Але відповідь на головне питання життя, наведена в книзі «Сходження», у вченні під назвою «Асентія», здатна все змінити для кожної людини. І головне, допомогти людині здійснити сходження до бажаної вершини та бажаного результату, на його власних умовах. Кожен із нас до цього прагне. З Асентією тепер це можливо.
    -25%

    Протягом тисячоліть жінок вчили бути "хорошими", а не сильними. Але "хороші" дівчата повинні стримувати свій голос та прагнення, що шкодить, в першу чергу, їм самим. Авторка книжки, коуч, психологиня, ведуча подкасту the Heroine Махо Мольфіно завдяки досвіду, отриманому під час численних консультацій та розмов з жінками-лідерками, виділила п’ять саморуйнівних тенденцій. Це п’ять міфів про "хорошу дівчинку": про правила, досконалість, логіку, гармонію та жертовність, які кожна жінка повинна подолати, щоб мати владу над своїм життям. У книжці ви дізнаєтесь, як кожний з міфів впливає на самооцінку, професійну впевненість, кар’єру, стосунки та отримаєте практичні поради, як позбутися свого головного міфу, який забирає найбільше часу та ресурсів, цінувати власну самобутність та бути впевненою у собі.
    -20%

    Не кожна людина готова відкрито говорити про свою алкогольну залежність та шлях боротьби з нею. Проте Кетрін Ґрей знайшла у собі сили відверто, невимушено і чесно описати свою гірку історію пияцтва і свій шлях до тверезого життя. У книзі «Несподівана радість тверезості» авторка розвінчує поширений у суспільстві міф про алкоголь як «дарувальника радощів», як «райські ворота до спілкування», що «бути тверезим — нудьга зелена». Кетрін Ґрей розмірковує про суспільний тиск і нав’язування алкогольних традицій, аналізує дослідження провідних нейрологів і психологів про причини нашого тяжіння до алкоголю, заглиблюючись у природу цієї неоднозначної звички та її однозначні впливи на наші мозок і тіло. Спираючись на власний досвід подолання алкогольної залежності, Кетрін Ґрей аргументовано й натхненно пояснює, в який спосіб тверезе життя може виявитися якісно ліпшим, значно цікавішим, багатшим, насиченішим, яскравішим, щасливішим. А втім, лише вам вирішувати, чи обрати цю альтернативну реальність без випивки й втішатися життям без похмілля.
    -10%

    У цій книжці Карлін Бечча пропонує абсолютно новий погляд — науковий — на добре знайомих тобі страховиськ, зокрема вовкулак, вампірів та зомбі. Дізнайся походження восьми жаских монстрів, з’ясуй, які значущі історичні події надихнули на їх створення, і заглибся в наукові дослідження, що криються за цими створіннями. Розглянь часові шкали, мапи та інфографіку, які містять найважливішу інформацію, наприклад життєвий цикл вірусу зомбі або як пережити ядерний подих Ґодзілли. Сповнена крові, кишок, історії та науки, ця книжка стане чудовим подарунком для шанувальників страховиськ різного віку.
    -20%

    Книжка увійшла до короткого списку премії Дитяча Книга року ВВС-2020 Дебют року в прозі за результатами рейтингу "Топ БараБуки" Це весела і зворушлива історія для дітей про біг, любов, дружбу, підтримку, про пізнання себе та навколишнього світу. Головний герой Тео не вміє сидіти на місці і найдужче любить бігати. Точнісінько, як його мама, для якої біг – невід’ємна частина життя. Тео знає багато про бігунів, та все ж, коли він готується взяти участь у дитячому забігу, в його голові зринає безліч запитань. Що потрібно для того, аби стати чемпіоном? Як навчитися завжди бути першим? А головне – як і коли відкрити мамі свою таємницю, яка пояснить, чому ж він такий «непосидючка»?.. Окрім художньої оповіді у книжці є пізнавальна інформація: як харчуватись юним бігунам, як вибрати зручні кросівки, що таке пульс і чому важливо його вимірювати, що таке марафони, півмарафони й дитячі забіги та як узяти у них участь. А ще кожен юний читач, який прочитає книжку до кінця, гарантовано отримає медаль.
    -20%

    Це історія подорожі, метою якої було створення велосипеда мрії. Роберт Пенн проїхав майже 40 тисяч кілометрів навколо світу і повсякчас поповнював свою колекцію велосипедів для будь-якої потреби – від міського до гірського і шосейного, – аж доки вирішив зібрати байк "під себе". Автор побував у різних країнах, познайомився із легендарними виробниками і провів чимало екскурсій у минуле, розкриваючи різні аспекти розвитку велосипеда. Зрештою, Роб зібрав омріяну машину. «На цих сторінках повно піонерів, диваків та геніїв – важко уявити, що той, хто прочитає цю книгу, коли-небудь купить собі готовий велосипед із вітрини». – Тім Льюїс, Observer «Фантастична новітня хроніка долі велосипеда – від його культурної історії до технічної інновації, переплетена із захопливими, яскравими пригодами людей, котрі на ньому їздять… Розважальна, пізнавальна та чудово ілюстрована книжка «Про що я мрію, коли їду на велосипеді» – це прокладена неймовірними маршрутами стежка до глибини серця та душі велосипедної культури і дивовижний слід – відбиток шин? – на всій культурі людства». – Марія Попова, The Atlantic
    -10%

    Бестселер New York Times. Колишній посол США в Росії, науковець Майкл МакФол аналізує відносини між двома країнами — Росією та США — у їхньому тридцятирічному розвитку. Ще у 1980-х автор уперше відвідав Росію й щиро полюбив радянських громадян за їхнє прагнення демократичних змін. Пізніше МакФол став першою особою при президентові Обамі, яка просувала політику Перезавантаження в американо-російських відносинах, а потім — і послом у Росії. Однак, попри неймовірні докладені зусилля, усі сподівання на покращення взаємин між двома державами-антиподами не справдилися. Що сталося? Чому Росія, демонструючи позірну прихильність до демократичних цінностей, почала згортання свободи слова, вторглася в Україну, дозволила собі втручання у вибори президента США? Чому Сполучені Штати Америки так і не змогли втілити стратегію Перезавантаження в життя попри її палку підтримку серед самих росіян? Де й коли дипломатія в колись холодних відносинах стала такою нестерпно гарячою? У книжці «Від Холодної війни до Гарячого миру» Майкл МакФол подає детальну історію розвитку й занепаду американо-російських відносин і розглядає причини, які могли призвести до такого невтішного результату.