triangle
Calvin Klein
|
10259 стежать
    Категорія
    Приналежність
    Вид
    Розмір
    Колір
    Ціна
    від
    до
    Кількість в упаковці, шт
    Розмір сумки/валізи
    Кісточки
    Застібка
    Комір
    Склад устілки
    Склад підошви
    Склад верха
    Склад
    Тип чашечки
    Крій
    Декор
    Фасон
    Особливість
    Довжина виробу
    Висота підбора
    Тип каблука
    Капюшон
    Висота посадки
    Склад підкладки
    Матеріал
    Кількість основних відділень
    Країна виробництва
    Візерунок
    Тип ручки
    Тип кишень
    Сезонність
    Фасон рукава
    Ширина бретель
    Стиль
    Фактура
    Довжина рукава
    Вид носка
    Аромат верхні ноти
    Тип бретель
    Матеріал верху
    ¯\_(ツ)_/¯
    У вас немає обраних фільтрів
    кешбек від 38 ₴
    -37%
    Приналежність Чоловікам / Колір Чорний / Склад натуральна шкіра / Довжина виробу Короткі
    кешбек від 9 ₴
    розстрочка
    -37%
    Колір Чорний / Країна бренду США
    Топ спортивний чорний Calvin Klein Топ спортивний чорний Calvin Klein
    кешбек від 128 ₴
    -52%
    Приналежність Чоловікам / Колір Комбінований
    годинник має корпус з нержавіючої сталі і ремінець з коричневої шкіри із застібкою на пряжці. Швейцарський кварцовий механізм Swiss Made. Стрілки з підсвічуванням і вказівними вартовими маркерами, стійке до подряпин мінеральне скло. Водонепроникність до 30 метрів. Діаметр: 43 мм. Товщина: 7 мм
    кешбек від 13 ₴
    -70%
    Колір Білий / Склад верха Поліуретан, Штучна шкіра / Декор Логотип / Візерунок Геометричний / Стиль Кежуал, Пляжний
    кешбек від 34 ₴
    -62%
    Колір Молочний / Матеріал Бавовна, Трикотаж / Візерунок Однотонний / Стиль Кежуал
    кешбек від 9 ₴
    -70%
    кешбек від 17 ₴
    розстрочка
    -51%
    Колір Рожевий / Стиль Кежуал / Сезонність Демісезон / Застібка Без застібки
    В'язаний жилет Calvin Klein. Жилетка із в'язаної еластичної тканини в рубчик. Комір-поло. V-подібний виріз. Металевий логотип бренду на подолі. М'яка та приємна до тіла тканина. Відмінна якість.
    кешбек від 80 ₴
    -70%
    Колір Оливковий / Стиль Кежуал, Діловий / Візерунок Однотонний / Фактура Гладка
    кешбек від 80 ₴
    -70%
    Колір Чорний / Стиль Кежуал, Діловий / Візерунок Однотонний / Фактура Гладка
    кешбек від 109 ₴
    -62%
    Колір Блакитний / Стиль Кежуал, Діловий / Візерунок Однотонний / Фактура Гладка
    кешбек від 15 ₴
    -70%
    Колір Чорний / Тип каблука Без підборів / Декор Тиснення, Логотип / Стиль Кежуал / Візерунок Однотонний
    кешбек від 11 ₴
    -70%
    кешбек від 11 ₴
    -70%
    кешбек від 34 ₴
    -70%
    Колір Блакитний / Фасон Скінні / Висота посадки Середня талія / Декор Потертості / Сезонність Всесезон
    кешбек від 13 ₴
    -70%
    Колір Кораловий / Фасон Топ / Матеріал Поліамід / Декор Без декору / Застібка На зав'язках, Ззаду
    кешбек від 30 ₴
    -70%
    Колір Світло-оранжевий / Стиль Кежуал / Візерунок Однотонний
    кешбек від 28 ₴
    -70%
    Колір Білий / Склад верха Текстиль / Декор Без декору / Застібка Шнурівка / Сезонність Літо
    кешбек від 31 ₴
    розстрочка
    -51%
    Колір Блакитний / Фасон Скінні, Вкорочені / Висота посадки Середня талія / Декор Без декору / Сезонність Демісезон
    Жіночі джинси-скінні Calvin Klein. М'які та такі універсальні джинси-скінні від Calvin Klein Jeans відрізняються елегантним силуетом із середньою посадкою. Застібка на блискавку та гудзик спереду. Класичні моделі з п'ятьма кишенями. Міцний, м'який та стильний матеріал. Ідеально підходить для повсякденного носіння. Ці стильні джинси Calvin Klein підходять для різних випадків, їх можна поєднувати із різними стилями верху. Лейба з брендом логотип позаду. Відмінна якість. Машинне прання.
    кешбек від 61 ₴
    розстрочка
    -51%
    Сезонність Демісезон / Тип Поліестер / Колір Зелений / Довжина виробу Коротке
    Жіноча стьобана куртка Calvin Klein. Стильна та дуже зручна куртка з екошкіри. Застібається спереду на кнопки. Дуже м'який і приємний на дотик матеріал. Ззаду трохи довше, ніж попереду, низ ззаду закруглений. Сорочковий комір підкреслює стильний образ. Дві накладні кишені спереду. Дві кишені з боків. Відмінна якість.
    кешбек від 22 ₴
    розстрочка
    -51%
    Колір Комбінований / Візерунок Смужка / Сезонність Всесезон / Фасон рукава Вшитий / Стиль Кежуал
    Чоловіча сорочка Calvin Klein. Дуже стильна і ефектна чоловіча сорочка. Гладкий дизайн забезпечує більш витончений вигляд. Тканина з якісної бавовни дає м'який комфорт і ошатний вигляд. Slim Fit - найвитонченіша посадка, більш вузька в грудях, руках і талії, створюючи приталений і сучасний вигляд. Технологія відведення вологи від тіла, щоб ви відчували себе прохолодно і сухо. Тканина тягнеться та рухається разом з вами, забезпечуючи додатковий комфорт. Не мнеться, завдяки чому ви виглядатимете свіжо протягом усього дня; легкий догляд. Застібається на гудзики по всій довжині. Без кишень. Принт смужки. Вишитий логотип спереду. Відмінна якість.
    кешбек від 21 ₴
    розстрочка
    -25%
    Колір Комбінований / Фасон рукава Вшитий / Сезонність Демісезон
    ширина плечей 38 см довжина рукава 62 см обхват грудей 90 см довжина по спині 67 см Жакардова куртка з капюшоном і асиметричною блискавкою Calvin Klein Performance Вік: Дорослий Стать: жінки Колір: Вечірній пісок Матеріал: поліестер/спандекс Стиль: Активний
    кешбек від 35 ₴
    розстрочка
    -46%
    Приналежність Жінкам / Колір Чорний
    Ця сумка-кросбоді, виготовлена зі 100% штучної шкіри, є класичним предметом повсякденної необхідності. Вона оснащена регульованим плечовим ременем з логотипом Calvin Klein для індивідуальної посадки. Спереду на ній витиснений логотип-монограма CK. Приталений силует Регульований плечовий ремінь із логотипом Calvin Klein Застібка-блискавка Тиснений логотип із монограмою CK 18 см завширшки x 13 заввишки x 7 см завглибшки 63 см - максимальна довжина ремінця 32 см - мінімальна довжина ремінця
    кешбек від 26 ₴
    -46%
    Колір Блакитний / Склад верха Перероблений поліестер, Текстиль / Декор Без декору / Візерунок Логотип / Стиль Кежуал
    кешбек від 47 ₴
    -37%
    Колір Білий / Склад верха Натуральна шкіра / Декор Біла підошва, Логотип, Тиснення / Застібка Шнурівка / Сезонність Літо

    Історія Calvin Klein

    Calvin Klein – бренд, який не втрачає своєї популярності протягом кількох десятиліть, постійно розвиваючись і тішачи клієнтів новими лінійками одягу. Елегантна білизна, джинси, сумка Calvin Klein — речі витонченої елегантності, які будь-яка модниця охоче додасть у свій гардероб. Calvin Klein тонко відчуває смаки й тенденції своїх покупців, що є одним із доказів рівня високої моди бренду протягом багатьох років.

    Перша колекція була представлена в одному з готелів міста Нью-Йорк. Це та сама історія бренду, яка може здаватися надто неймовірною, щоб бути правдою. Власник бутика, який знаходився поверхом вище, дорогою з роботи випадково зупинив ліфт там, де початківець-дизайнер виставляв свої творіння, і побачив речі, яким судилося стати першою колекцією. Бізнесмен був настільки вражений одягом Кляйна, що одразу оформив замовлення на велику суму — 50 тисяч доларів. «Американська мрія» почала здійснюватись так стрімко, що новачку-модельєру не довелося перейматись фінансовою частиною справи — залишалося лише зосередитися на творчості.

    Такий ранній успіх не можна назвати випадковістю, адже ще в дитинстві хлопець мріяв створити власну компанію. З ранніх років він умів малювати, а згодом опанував і шиття. Після закінчення Вищої школи мистецтв Кельвін працював у різних модельєрів і малював портрети на вулицях, що не приносило великих доходів, але давало безцінний досвід.

    Розвиток компанії Calvin Klein

    Старанність і талант знадобилися початківцю-майстру, коли він створив свою першу колекцію чоловічого верхнього одягу. Потім з’явилася жіноча колекція, і у світі моди для жінок з’явився адаптований чоловічий костюм. Тоді ж був представлений PeaCoat, який став модним хітом на ціле десятиліття.

    Принцип, якого Кляйн дотримувався у своїй роботі, звучав так: «Найскромніша сукня може бути вершиною розкоші, адже вирішальний критерій стилю — не що, а як пошито». Це стало ключовим фактором витонченого стилю та якості одягу фірми Calvin Klein. Після кількох колекцій модельєр не став іти знайомим шляхом і твердо вирішив створювати щось нове.

    Наприклад, Кляйн першим у світі створює дизайнерські джинси. Він перетворив повсякденний одяг на модну й сучасну річ, яку можна носити будь-куди. Нові джинси стали більш вільними та сексуальними, підкреслюючи фігуру і стрункість ніг завдяки обтислому крою. Водночас зручність і практичність залишилися на висоті!

    А от реклама нових джинсів викликала неоднозначну реакцію в суспільстві. Річ у тім, що разом із фотографом Брюсом Вебером для зйомок рекламного плаката була запрошена 15-річна Брук Шилдс. Фраза на плакаті: «Знаєш, що знаходиться між мною та моїми “Кельвінами”? Нічого» спричинила гучний скандал. Кляйна звинуватили у використанні неповнолітніх у рекламі, близькій до порнографічної. У результаті джинси зняли з виробництва, і скандал поступово стих.

    У 1982 році Calvin Klein запускає лінійку чоловічої нижньої білизни. Модель мала широку гумку з написом бренду. На рекламу було витрачено 0,5 мільйона доларів, і це швидко себе виправдало. Олімпійський стрибун із жердиною Том Хінтінаус знявся у першому рекламному ролику. Згодом — супермодель Д. Вест і репер М. Марк. У ті ж роки, у рамках розширення асортименту, з’явився і перший купальник Кельвін Кляйн — мінімалістичний, спортивний, такий, що передбачив нові уявлення про жіночність у моді. Паралельно розвивався напрям аксесуарів, і вже в 90-х сумка Кельвін Кляйн жіноча увійшла до глобальних колекцій.

    Продажі росли стрімко, а скандали навколо бренду стали настільки звичним явищем, що сприймалися як частина його іміджу. Кляйн стикався з конфліктами з церквою, платив величезні штрафи, але це його не зупиняло й навіть було йому на користь. У 1992 році Америка дізналася про новий стиль «унісекс» від Calvin Klein. Це також викликало обурення релігійних діячів, а молодь того часу із задоволенням «проковтнула» ідею і «розкрила» свої гаманці за новою модою. Кожна нова лінійка підтримувалася ефектною рекламою за участю відомих моделей, акторів, співаків та інших знаменитостей.

    Наприкінці 90-х виник ще один скандал через лінійку білизни для дітей і підлітків. Знову рекламні плакати визнали надто провокаційними. Кляйн приніс вибачення і закрив рекламну кампанію.

    До цього часу імперія Calvin Klein швидко зростала і приносила мільярди доларів. Із маленького ательє модельєр перетворив свій бізнес на справжній бренд, річний оборот якого досягав 5 мільярдів доларів. Грамотна маркетингова політика та скандальний образ зробили марку символом молодості та сексуальності.

    Продаж компанії

    Однак Кельвин Кляйн постійно піддавався критиці за те, що нібито копіює речі відомих європейських брендів. Крім того, дизайнера неодноразово вважали причетним до домагань. Одного разу він втомився від цього і почався пошук покупця для продажу компанії. Лише у 2002 році корпорація Phillips-Van Heusen (PVH) стала власником Calvin Klein. Сам модельєр втратив креативний контроль у компанії, але PVH дослухається до його думки.

    Починаючи з 2001 року і до 2016-го за дизайн жіночого одягу Calvin Klein відповідала Франциска Коста, яка раніше працювала з Томом Фордом у Gucci. Чоловічим одягом займався Італо Зуккеллі. У 2016 році було прийнято рішення об’єднати чоловічі та жіночі колекції під керівництвом одного дизайнера. Ним став Раф Сімонс. Він узяв на себе відповідальність за дизайн, маркетинг, візуальні рішення та комунікацію. Такого в компанії не було ще з часів Кляйна. Щорічні відрахування на користь Рафа становлять 18 мільйонів доларів. Свою першу колекцію Сімонс представив у 2017 році в Нью-Йорку для сезону осінь-зима.

    Маркетинг і реклама останніх років

    Calvin Klein у 2015 році запустив одну з найуспішніших рекламних кампаній під назвою #MYCALVINS. У ній взяли участь Джастін Бібер, Кендрик Ламар, Кендалл Дженнер, Joey Bada$$ та Еббі Лі. До них приєдналися блогери й звичайні користувачі Instagram, які використовували хештег #mycalvins.

    У 2017 році був запущений маркетинговий проєкт «Our Family. #MYCALVINS». Для зйомок була запрошена Кім Кардашян разом зі своїми сестрами. Хлої, Кортні, Кендалл і Кайлі Дженнер знялися на спільному фото під брендом Calvin Klein, рекламуючи нижню білизну та джинсовий одяг.

    Чому бренд називається Calvin Klein?

    Як би банально це не звучало, назва бренду носить ім’я засновника компанії — Кельвіна Кляйна. Фірму Calvin Klein, Ltd Кельвин заснував у 26-річному віці разом із другом дитинства Баррі Шварцем у Нью-Йорку. Фінансову частину взяв на себе Баррі, а за ідейну відповідав Кляйн, що мав художній смак. Так у світі моди з’явився молодіжний і революційний бренд, який нині відомий у всьому світі й змушує модних фанатів знову затамовувати подих у передчутті новинок.

    Батьківщина бренду Calvin Klein

    Штаб-квартира компанії знаходиться в Нью-Йорку, де вона й виникла. Маленьке ательє поступово перетворилося на багатомільйонну фірму з офісами по всьому світу. Тому Нью-Йорк став батьківщиною не лише Calvin Klein, а й упізнаваних стилів «унісекс» і «мілітарі».

    Закріпившись у США та Європі, фірма у 1990-ті активно просувалася на Схід, відкриваючи свої бутіки в Гонконзі, Джакарті, Кувейті. Сьогодні її знають у всьому світі.

    Які матеріали використовуються для пошиття Calvin Klein?

    Оскільки компанія має широкий асортимент одягу, використовуються найрізноманітніші матеріали — від недорогих до найкоштовніших. Переважно під час пошиття виробів використовують натуральні матеріали:

    • бавовну;
    • вовну;
    • натуральну коров’ячу та телячу шкіру (з якої створюють ремені, сумки, гаманці, куртки, взуття).

    Виняток становить купальник Calvin Klein, якому потрібно швидко висихати, тому тут використовують поліамід і поліестер з еластаном.

    Серед усіх категорій бренду вирізняються аксесуари, адже сумка Calvin Klein — маленька жіноча мрія, яка напряму залежить від якості матеріалів. Для моделей бренду використовують м’яку натуральну шкіру або міцні синтетичні тканини преміального класу, що добре тримають форму та не втрачають вигляд із часом.

    Окремої уваги заслуговує лінійка одягу з кашеміру. Це статусна тканина, яка дозволяє виглядати добре з мінімальними зусиллями. Звісно, що дорожчі лінійки використовують більшу кількість натуральних матеріалів.

    Тому для бюджетного сегмента також застосовують штучні матеріали. Наприклад, у складі шарфів, шапок, кардиганів і джемперів часто зустрічаються:

    1. Акрил.
    2. Віскоза.
    3. Поліестер.

    Як би там не було, якість матеріалів, які використовує бренд Кельвин Кляйн, дозволяє носити речі як базові та користуватися ними протягом багатьох років. Одяг цього бренду приємно характеризує його власників — і чоловіків, і жінок.