triangle
Calvin Klein
|
10259 стежать
    Категорія
    Приналежність
    Вид
    Розмір
    Колір
    Ціна
    від
    до
    Кількість в упаковці, шт
    Розмір сумки/валізи
    Кісточки
    Застібка
    Комір
    Склад устілки
    Склад підошви
    Склад верха
    Склад
    Тип чашечки
    Крій
    Декор
    Фасон
    Особливість
    Довжина виробу
    Висота підбора
    Тип каблука
    Капюшон
    Висота посадки
    Склад підкладки
    Матеріал
    Кількість основних відділень
    Країна виробництва
    Візерунок
    Тип ручки
    Тип кишень
    Сезонність
    Фасон рукава
    Ширина бретель
    Стиль
    Фактура
    Довжина рукава
    Вид носка
    Аромат верхні ноти
    Тип бретель
    Матеріал верху
    ¯\_(ツ)_/¯
    У вас немає обраних фільтрів
    кешбек від 47 ₴
    -64%
    Колір Чорний / Склад верха Натуральна шкіра / Сезонність Всесезон / Приналежність Чоловікам
    кешбек від 47 ₴
    -64%
    Колір Білий / Склад верха Натуральна шкіра / Сезонність Всесезон / Приналежність Жінкам
    кешбек від 37 ₴
    -64%
    Колір Чорний / Склад верха Натуральна шкіра / Декор Пряжка, Логотип / Візерунок Однотонний / Стиль Кежуал
    кешбек від 43 ₴
    -64%
    Колір Білий / Склад верха Натуральна замша, Натуральна шкіра / Декор Тиснення, Логотип, Біла підошва / Застібка Шнурівка / Сезонність Всесезон
    кешбек від 38 ₴
    -64%
    Колір Блакитний / Склад верха Натуральна шкіра / Декор Логотип, Пряжка / Візерунок Однотонний / Стиль Кежуал
    кешбек від 38 ₴
    -64%
    Колір Чорний / Склад верха Натуральна шкіра / Декор Логотип / Тип каблука Віденський / Застібка Пряжка
    кешбек від 50 ₴
    -64%
    Колір Сірий / Склад верха Текстиль, Натуральна шкіра / Сезонність Всесезон / Приналежність Чоловікам
    кешбек від 37 ₴
    -64%
    Колір Коричневий / Склад верха Натуральна шкіра / Декор Пряжка, Логотип / Візерунок Однотонний / Стиль Кежуал
    кешбек від 23 ₴
    -64%
    Колір Чорний / Склад верха Текстиль, Перероблений поліестер / Декор Плетіння / Стиль Кежуал / Візерунок Логотип
    кешбек від 42 ₴
    розстрочка
    -60%
    Приналежність Унісекс / Колір Срібний / Склад Метал, полікарбонат / Країна виробництва Італія
    100% зах. УФ, категорія:2; Метричні характеристики: ширина лінзи – 55 мм; ширина перенісся - 17 мм; довжина дужки – 140 мм. оправа: сірий металік, лінза: сірий; в комплекті брендовані футляр та серветка. (на фото колір лінзи може відрізнятися від реального на 1-2 тони через різницю в налаштуваннях монітора). Дана модель підійде на чоловіче маленьке, так само жіноче середнє та маленьке обличчя.
    кешбек від 29 ₴
    розстрочка
    -51%
    Колір Чорний / Фасон Скінні / Висота посадки Висока талія / Декор Нашивки / Сезонність Демісезон
    Жіночі джинси-скінні Calvin Klein. М'які та такі універсальні джинси-скінні від Calvin Klein Jeans відрізняються елегантним силуетом із високою посадкою. Застібка на блискавку та гудзик спереду. Класичні моделі з п'ятьма кишенями. Міцний, м'який та стильний матеріал. Ідеально підходить для повсякденного носіння. Ці стильні джинси Calvin Klein підходять для різних випадків, їх можна поєднувати із різними стилями верху. Лейба з брендом логотип позаду. Відмінна якість.
    кешбек від 41 ₴
    -70%
    Колір Чорний / Склад верха Натуральна шкіра, Текстиль / Сезонність Зима / Декор Логотип / Застібка Шнурівка
    кешбек від 36 ₴
    розстрочка
    -58%
    Матеріал Трикотаж / Колір Кораловий / Довжина виробу Міні / Стиль Кежуал
    Міні сукня від бренду Calvin Klein Jeans. Сукня моделі slim fit, з еластичного трикотажу. Тканина в рубчик без застібки є підкладка без рукавів бретелі регулюються v образний виріз декольте
    кешбек від 21 ₴
    розстрочка
    -51%
    Приналежність Жінкам / Колір Бежевий / Склад натуральна шкіра / Бренд Calvin Klein
    Жіночий шкіряний ремінь Calvin Klein. Стильний тонкий ремінь із натуральної шкіри. Металева лаконічна пряжка. Тиснений логотип бренду на краю ременя. Відмінна якість.
    кешбек від 12 ₴
    розстрочка
    -42%
    Приналежність Жінкам / Тара/упаковка Тестер
    Аромат унісекс CK One Gold Calvin Klein був створений у 2016 році як сучасна інтерпретація культової туалетної води CK One 1994 року. Його девіз: «Будь хоробрим. Не будь як усі. Адже все, що ти робиш і чого торкаєшся, стає чистим золотом».
    кешбек від 14 ₴
    розстрочка
    -43%
    Приналежність Чоловікам / Тара/упаковка Тестер / Ароматизація Деревні
    П’янке щастя та незгасна пристрасть — саме ці відчуття викликає туалетна вода для чоловіків Calvin Klein Euphoria Men. Насолоджуйтесь і ви ідеальним ароматичним балансом Ейфорія Мен Кельвін Кляйн, який якнайкраще підкреслить ваш унікальний характер.
    кешбек від 15 ₴
    розстрочка
    -51%
    Колір Комбінований / Склад 56% бавовна, 39% поліестер, 5% спандекс / Фактура Гладка / Візерунок Малюнок
    Дитячий набір Calvin Klein. Ультрам'який комплект - це необхідність у гардеробі будь-якої дитини. Завдяки стильному дизайну та легкій застібці комплект ідеально підходить для повсякденного носіння, відпочинку або активних ігор. Комплект складається з двох боді та штанів. Боді з коротким рукавом та круглим вирізом. Застібаються боді знизу на кнопки. Один боді однотонний із нашивкою логотипу бренду спереду, інший із квітковим принтом. Штани із широким еластичним поясом. На одній штанині знизу нашивка із логотипом бренду. Відмінна якість.
    кешбек від 45 ₴
    розстрочка
    -51%
    Колір Молочний / Склад верха Штучна шкіра / Сезонність Демісезон / Приналежність Жінкам
    Кросівки жіночі Lanier Calvin Klein. Кросівки від Calvin Klein в стилі кежуал - незамінна річ в гардеробі. Верх виповнений з екошкіри та текстилю Логотип бренду збоку. Зав'язуються на шнурках. Міцна текстурована підошва, м'яка устілка. Легкі та зручні. Ці кросівки створені для активного відпочинку або повсякденного використання. Відмінна якість.
    кешбек від 19 ₴
    -58%
    Колір Чорний / Склад верха Текстиль, Поліуретан / Декор Логотип / Візерунок Логотип / Стиль Пляжний, Кежуал
    кешбек від 9 ₴
    розстрочка
    -51%
    Колір Блідо-рожевий / Матеріал Трикотаж, Бавовна / Візерунок Однотонний / Стиль Кежуал
    Дитяча футболка Calvin Klein. Стильна футболка із закругленим вирізом. Короткий рукав. Логотип бренду вишитий спереду. М'яка тканина в рубчик. Відмінна якість.
    кешбек від 14 ₴
    розстрочка
    -51%

    Жіночі купальні труси Calvin Klein. Мінімалістична естетика дизайнерського бренду та культовий логотип бренду – це простий спосіб підняти рівень будь-якого образу. Плавки від Calvin Klein з логотипом на еластичному поясі. Еластична гладка тканина. Відмінна якість.
    кешбек від 41 ₴
    розстрочка
    -51%
    Колір Чорний / Склад верха Штучна шкіра / Декор Логотип / Стиль Кежуал / Візерунок Однотонний
    Жіночі еспадрільї Calvin Klein. Стильні та практичні еспадрільї з екошкіри у базовому чорному кольорі. Плетена вставка на шкарпетці, а також характерна для еспадрильїв плетена відлілка по краю підошви. Металеві монограма бренду збоку. Логотип бренду на устілці. Еспадрильї без застібки. Є невелика еластична вставка для регулювання підйому стопи та кращої посадки. Дуже легке та зручне взуття. Відмінна якість.
    кешбек від 43 ₴
    -78%
    Приналежність Унісекс / Колір Срібний
    Полірований браслет із нержавіючої сталі
    кешбек від 42 ₴
    розстрочка
    -51%
    Сезонність Демісезон / Колір Світло-блакитний / Довжина виробу Вкорочене
    Жіноча джинсова куртка Calvin Klein. Стильна джинсова куртка. Застібається на гудзики. Спереду - дві нагрудні кишені на ґудзиках, вишитий логотип бренду. Манжети на ґудзиках. На подолі є можливість регулювання ширини джинсовки за допомогою ґудзиків. Відмінна якість.

    Історія Calvin Klein

    Calvin Klein – бренд, який не втрачає своєї популярності протягом кількох десятиліть, постійно розвиваючись і тішачи клієнтів новими лінійками одягу. Елегантна білизна, джинси, сумка Calvin Klein — речі витонченої елегантності, які будь-яка модниця охоче додасть у свій гардероб. Calvin Klein тонко відчуває смаки й тенденції своїх покупців, що є одним із доказів рівня високої моди бренду протягом багатьох років.

    Перша колекція була представлена в одному з готелів міста Нью-Йорк. Це та сама історія бренду, яка може здаватися надто неймовірною, щоб бути правдою. Власник бутика, який знаходився поверхом вище, дорогою з роботи випадково зупинив ліфт там, де початківець-дизайнер виставляв свої творіння, і побачив речі, яким судилося стати першою колекцією. Бізнесмен був настільки вражений одягом Кляйна, що одразу оформив замовлення на велику суму — 50 тисяч доларів. «Американська мрія» почала здійснюватись так стрімко, що новачку-модельєру не довелося перейматись фінансовою частиною справи — залишалося лише зосередитися на творчості.

    Такий ранній успіх не можна назвати випадковістю, адже ще в дитинстві хлопець мріяв створити власну компанію. З ранніх років він умів малювати, а згодом опанував і шиття. Після закінчення Вищої школи мистецтв Кельвін працював у різних модельєрів і малював портрети на вулицях, що не приносило великих доходів, але давало безцінний досвід.

    Розвиток компанії Calvin Klein

    Старанність і талант знадобилися початківцю-майстру, коли він створив свою першу колекцію чоловічого верхнього одягу. Потім з’явилася жіноча колекція, і у світі моди для жінок з’явився адаптований чоловічий костюм. Тоді ж був представлений PeaCoat, який став модним хітом на ціле десятиліття.

    Принцип, якого Кляйн дотримувався у своїй роботі, звучав так: «Найскромніша сукня може бути вершиною розкоші, адже вирішальний критерій стилю — не що, а як пошито». Це стало ключовим фактором витонченого стилю та якості одягу фірми Calvin Klein. Після кількох колекцій модельєр не став іти знайомим шляхом і твердо вирішив створювати щось нове.

    Наприклад, Кляйн першим у світі створює дизайнерські джинси. Він перетворив повсякденний одяг на модну й сучасну річ, яку можна носити будь-куди. Нові джинси стали більш вільними та сексуальними, підкреслюючи фігуру і стрункість ніг завдяки обтислому крою. Водночас зручність і практичність залишилися на висоті!

    А от реклама нових джинсів викликала неоднозначну реакцію в суспільстві. Річ у тім, що разом із фотографом Брюсом Вебером для зйомок рекламного плаката була запрошена 15-річна Брук Шилдс. Фраза на плакаті: «Знаєш, що знаходиться між мною та моїми “Кельвінами”? Нічого» спричинила гучний скандал. Кляйна звинуватили у використанні неповнолітніх у рекламі, близькій до порнографічної. У результаті джинси зняли з виробництва, і скандал поступово стих.

    У 1982 році Calvin Klein запускає лінійку чоловічої нижньої білизни. Модель мала широку гумку з написом бренду. На рекламу було витрачено 0,5 мільйона доларів, і це швидко себе виправдало. Олімпійський стрибун із жердиною Том Хінтінаус знявся у першому рекламному ролику. Згодом — супермодель Д. Вест і репер М. Марк. У ті ж роки, у рамках розширення асортименту, з’явився і перший купальник Кельвін Кляйн — мінімалістичний, спортивний, такий, що передбачив нові уявлення про жіночність у моді. Паралельно розвивався напрям аксесуарів, і вже в 90-х сумка Кельвін Кляйн жіноча увійшла до глобальних колекцій.

    Продажі росли стрімко, а скандали навколо бренду стали настільки звичним явищем, що сприймалися як частина його іміджу. Кляйн стикався з конфліктами з церквою, платив величезні штрафи, але це його не зупиняло й навіть було йому на користь. У 1992 році Америка дізналася про новий стиль «унісекс» від Calvin Klein. Це також викликало обурення релігійних діячів, а молодь того часу із задоволенням «проковтнула» ідею і «розкрила» свої гаманці за новою модою. Кожна нова лінійка підтримувалася ефектною рекламою за участю відомих моделей, акторів, співаків та інших знаменитостей.

    Наприкінці 90-х виник ще один скандал через лінійку білизни для дітей і підлітків. Знову рекламні плакати визнали надто провокаційними. Кляйн приніс вибачення і закрив рекламну кампанію.

    До цього часу імперія Calvin Klein швидко зростала і приносила мільярди доларів. Із маленького ательє модельєр перетворив свій бізнес на справжній бренд, річний оборот якого досягав 5 мільярдів доларів. Грамотна маркетингова політика та скандальний образ зробили марку символом молодості та сексуальності.

    Продаж компанії

    Однак Кельвин Кляйн постійно піддавався критиці за те, що нібито копіює речі відомих європейських брендів. Крім того, дизайнера неодноразово вважали причетним до домагань. Одного разу він втомився від цього і почався пошук покупця для продажу компанії. Лише у 2002 році корпорація Phillips-Van Heusen (PVH) стала власником Calvin Klein. Сам модельєр втратив креативний контроль у компанії, але PVH дослухається до його думки.

    Починаючи з 2001 року і до 2016-го за дизайн жіночого одягу Calvin Klein відповідала Франциска Коста, яка раніше працювала з Томом Фордом у Gucci. Чоловічим одягом займався Італо Зуккеллі. У 2016 році було прийнято рішення об’єднати чоловічі та жіночі колекції під керівництвом одного дизайнера. Ним став Раф Сімонс. Він узяв на себе відповідальність за дизайн, маркетинг, візуальні рішення та комунікацію. Такого в компанії не було ще з часів Кляйна. Щорічні відрахування на користь Рафа становлять 18 мільйонів доларів. Свою першу колекцію Сімонс представив у 2017 році в Нью-Йорку для сезону осінь-зима.

    Маркетинг і реклама останніх років

    Calvin Klein у 2015 році запустив одну з найуспішніших рекламних кампаній під назвою #MYCALVINS. У ній взяли участь Джастін Бібер, Кендрик Ламар, Кендалл Дженнер, Joey Bada$$ та Еббі Лі. До них приєдналися блогери й звичайні користувачі Instagram, які використовували хештег #mycalvins.

    У 2017 році був запущений маркетинговий проєкт «Our Family. #MYCALVINS». Для зйомок була запрошена Кім Кардашян разом зі своїми сестрами. Хлої, Кортні, Кендалл і Кайлі Дженнер знялися на спільному фото під брендом Calvin Klein, рекламуючи нижню білизну та джинсовий одяг.

    Чому бренд називається Calvin Klein?

    Як би банально це не звучало, назва бренду носить ім’я засновника компанії — Кельвіна Кляйна. Фірму Calvin Klein, Ltd Кельвин заснував у 26-річному віці разом із другом дитинства Баррі Шварцем у Нью-Йорку. Фінансову частину взяв на себе Баррі, а за ідейну відповідав Кляйн, що мав художній смак. Так у світі моди з’явився молодіжний і революційний бренд, який нині відомий у всьому світі й змушує модних фанатів знову затамовувати подих у передчутті новинок.

    Батьківщина бренду Calvin Klein

    Штаб-квартира компанії знаходиться в Нью-Йорку, де вона й виникла. Маленьке ательє поступово перетворилося на багатомільйонну фірму з офісами по всьому світу. Тому Нью-Йорк став батьківщиною не лише Calvin Klein, а й упізнаваних стилів «унісекс» і «мілітарі».

    Закріпившись у США та Європі, фірма у 1990-ті активно просувалася на Схід, відкриваючи свої бутіки в Гонконзі, Джакарті, Кувейті. Сьогодні її знають у всьому світі.

    Які матеріали використовуються для пошиття Calvin Klein?

    Оскільки компанія має широкий асортимент одягу, використовуються найрізноманітніші матеріали — від недорогих до найкоштовніших. Переважно під час пошиття виробів використовують натуральні матеріали:

    • бавовну;
    • вовну;
    • натуральну коров’ячу та телячу шкіру (з якої створюють ремені, сумки, гаманці, куртки, взуття).

    Виняток становить купальник Calvin Klein, якому потрібно швидко висихати, тому тут використовують поліамід і поліестер з еластаном.

    Серед усіх категорій бренду вирізняються аксесуари, адже сумка Calvin Klein — маленька жіноча мрія, яка напряму залежить від якості матеріалів. Для моделей бренду використовують м’яку натуральну шкіру або міцні синтетичні тканини преміального класу, що добре тримають форму та не втрачають вигляд із часом.

    Окремої уваги заслуговує лінійка одягу з кашеміру. Це статусна тканина, яка дозволяє виглядати добре з мінімальними зусиллями. Звісно, що дорожчі лінійки використовують більшу кількість натуральних матеріалів.

    Тому для бюджетного сегмента також застосовують штучні матеріали. Наприклад, у складі шарфів, шапок, кардиганів і джемперів часто зустрічаються:

    1. Акрил.
    2. Віскоза.
    3. Поліестер.

    Як би там не було, якість матеріалів, які використовує бренд Кельвин Кляйн, дозволяє носити речі як базові та користуватися ними протягом багатьох років. Одяг цього бренду приємно характеризує його власників — і чоловіків, і жінок.