
Історія Asos
На відміну від інших світових брендів, які завоювали славу і популярність, Asos — порівняно молода компанія, але не менш успішна.
На створення бренду засновника надихнув неймовірно популярний американський серіал «Друзі». 2000 року Нік Робертсон задумав започаткувати бізнес-проект As seen on Screen. Ідея була дуже простою — реалізовувати одяг, взуття, аксесуари знаменитих брендів. Для зручності з цілої фрази в назві зробили коротку і звучну абревіатуру — Asos.
Продукція продавалась дуже добре, але засновникам цього виявилося замало. 2004 року вони запустили дебютну лінійку жіночого одягу Maiden під власним брендом, уже достатньо відомим на той момент. Далі розпочали виробляти косметичні продукти, які були окремим сегментом бізнесу і реалізовувалися в інтернеті онлайн.
У 2007 році ASOS презентували чоловічу лінію одягу, після чого почався стрімкий розвиток:
- 2008 рік — відкритий сайт Asos Outlet;
- 2009-й позначився новою лінійкою одягу Asos Petite для дівчат із худорлявою статурою невисокого зросту (до 1,6 м);
- 2011-й ознаменувався відкриттям Market Place;
- 2012 року була відкрита перша штаб-квартира в Австралії, місто Сідней.
Одночасно з 2009 до 2011 рр. бренд виробляє одяг для малюків від 0 до 8 років Little Asos.
У продажу — все!
Більшість людей у світі знають Asos як неймовірно модний портал із продажу трендових, рідкісних екземплярів і видів речей (одягу, взуття, аксесуарів та іншого). Тут можна купити як оригінальну продукцію, так і вироблену власним брендом аналогову дуже високої якості. Одним словом, задоволений буде кожен клієнт без винятку!
В «Асос» щотижня додається близько 7 тисяч товарів, проводиться безліч акцій на різних умовах. Проте варто відзначити, що модники розбирають більшу частину продукції в перші години за звичайною ціною.
Єдина і основна причина успіху бренду Asos — це реклама і правильна пропозиція товарів покупцеві. Адже кожна модниця прагне мати привабливий вигляд і носити ті речі, в яких були помічені світові зірки, співаки, актриси, улюблені блогери. Портал дає таку можливість кожному.
Особливий стиль бренду
Бренд Asos пропонує споживачам кілька основних напрямків власного виробництва — Tall, Petite, Curve, Maternity. Крім цього, 7 лінійок модного одягу, кожна з яких має свої характеристики і впізнавана за унікальним стилем:
- Asos — основна, візитна картка бренду;
- Black — кожен сезон нову колекцію випускають запрошені дизайнери;
- Salon — урочисті наряди (в основному сукні);
- White — діловий і повсякденний одяг у звичайному, міському стилі (переважають денім, льон, натуральні тканини світлої палітри відтінків);
- Reclaimed Vintage — костюми з елементами класики і вінтажу;
- Revive — молодіжний одяг для вечірніх розваг, клубів;
- Africa — проект етнічний, експериментальний (продукція виготовлена з вторинної сировини або ручної роботи з Кенії).
Безсумнівно, бренд уміє дивувати, тому здатний задовольнити запити і побажання навіть найвибагливішого покупця. Тут представлений одяг за різними цінами, а також для кожної події в житті.
Новини від бренду
Епатажні колекції одягу від бренду Asos кожен новий сезон вражають уяву модників і модниць, пропонуючи необмежені можливості для втілення в життя найсміливіших фантазій.
Так, у 2020 році літню капсульну колекцію одягу бренд розробив із ностальгією за улюбленими мультяшними героями з 1990-х років. Найпопулярнішою стала серія із зображенням персонажів фільму «Король Лев». Були представлені такі види одягу:
- світшоти, худі;
- міські та спортивні костюми;
- сукні, сарафани;
- легінси, джинси.
Ще більшою популярністю стали користуватися на початку 2025 року принтовані брендові речі. Таке рекламне оформлення підкорило серця багатьох модників, одяг реалізовувався мільйонами штук по всьому світу.
Чому бренд називається Asos?
Після виходу одного з найпопулярніших серіалів Америки «Друзі» Нік Робертсон розробив бізнес-план. Він полягав у тому, щоб продавати людям (зокрема фанатам) ті речі, які вони могли побачити на екрані телевізора.
У 2000 році Нік зі своїм братом зважився на створення порталу з продажу брендових речей і назвав його As seen on Screen (в перекладі з англійської «як на екрані»). Назва була занадто простою і водночас довгою. Щоб зробити її такою, що запам'ятовується, засновники вирішили започаткувати абревіатуру із великих букв фрази-назви – Asos.
Підприємство мало неабиякий успіх, і вже за 4 роки творці розпочали виготовляти одяг власної марки. Так світ побачила перша колекція жіночого одягу від компанії Asos.
Карта виробництва продукції Asos
Одяг бренду виготовляють у різних куточках світу. Компанія старанно розвиває власні етичні стандарти. Продукція потрапляє до покупця з 24 країн. У Китаї, Східній Європі і Великобританії розташовані близько 81% швейних фабрик, які виробляють речі для відомої марки.
Однак карта виробничих потужностей набагато ширша. Постачальники забезпечують надходження продукції майже з 900 заводів. Виробничі відділи розташовані в основних регіонах збуту брендової продукції.
Ретельна перевірка постачальників дозволила гарантувати якість і дотримуватись вимог компанії. Тканини, які використовуються для пошиття одягу, проходять обов'язкову сертифікацію. Програми закупівель, які контролюють менеджери, підтримують усі співробітники з команди бренду.
На кого розраховані товари бренду Asos?
Модний бренд Asos славиться різноманіттям стилів, що дає можливість задовольняти запити найвимогливіших покупців. Проте всі вироби розраховані на споживчу категорію людей від 16 до 30 років.
Незважаючи на це, бренд має кілька самостійних напрямків (лінійок), які будуть доречними покупцям будь-якого віку:
- Revive, Black — для молоді від 18 до 25 років;
- White, Reclaimed Vintage підійде покупцям 25-40 років;
- Africa — лінійка вважається універсальною, цікавою багатьом клієнтам.
Asos пропонує свою продукцію аудиторії модників, у яких часто змінюється настрій і якими рухає постійне бажання шукати щось нове, цікаве, привабливе, несподіване.
Як підібрати розмір одягу i взуття Asos?
Визначити правильний розмір одягу можна, виходячи із власних замірів. Зняти мірки слід з уже наявної речі за умови, що вона зручна і відповідає реальним параметрам. Визначити розмір чоловічого верхнього одягу можна за обхватом грудей. Жінкам варто використовувати такі дані:
- обхват грудей (сантиметровою стрічкою вимірюємо коло у місцях бюсту, які найбільше виступають);
- обхват грудної клітки (стрічка проходить під грудьми);
- обхват талії;
- довжина рукавів, починаючи від плеча і закінчуючи зап'ястям.
Виробник пропонує необхідну інформацію в розмірних сітках. Таблиця містить відомості з європейськими та іншими параметрами. Додатково слід зазначити, що знімати мірки потрібно в розслабленому стані. Руки не повинні бути зігнутими або напруженими. Щоб уникнути невідповідностей, краще скористатися сторонньою допомогою.
При купівлі штанів, джинсів та шортів необхідно враховувати такі заміри:
- зріст;
- довжину зовнішнього шва;
- довжину внутрішнього шва.
Визначити розмір взуття можна, вимірявши обидві ноги. Якщо вони виявляться різними, правильною необхідно вважати більшу величину. Заміри для придбання літнього взуття слід проводити босоніж, а для зимового потрібно одягнути товсту шкарпетку.
Аркуш паперу допоможе визначити довжину стопи. Олівцем необхідно відзначити випуклі точки (кінчик великого пальця і п'ята), при цьому тримаючи його строго вертикально.
Визначити потрібний розмір допоможуть і відгуки клієнтів на сайті магазину Kasta. Менеджери майданчика порадять, яку модель краще обрати.
Розмірна сітка верхнього одягу
У колекціях жіночого верхнього одягу можна побачити речі від 38 до 54 розміру. Бренд також пропонує клієнтам інший варіант маркування. Речі з позначкою Petite підійдуть мініатюрним і невисоким дівчатам. Одяг Curve розрахований на жінок із пишними формами. У цьому розділі представлені моделі від 54 до 70 розміру. Наряди Maternity підходять вагітним жінкам.
| RU | Грудь (см) | Талия (см) | Бедра (см) |
| 38 | 76 | 58 | 83,5 |
| 38/40 | 78,5 | 60,5 | 86 |
| 40 | 81 | 63 | 88,5 |
| 42/44 | 86 | 68 | 93,5 |
| 46 | 91 | 73 | 98,5 |
| 48 | 96 | 78 | 103,5 |
| 50 | 101 | 83 | 108,5 |
| 54 | 108 | 90,5 | 116 |
Чоловічий верхній одяг представлений розмірами від 42 до 58. Замовляти куртки можна і за українськими величинами. Варто враховувати, що продукція бренду Asos трохи маломірить. Чоловіки 50 розміру можуть сміливо замовляти одяг 52.
| RU | Грудь (см) | Талия (см) |
| 40 | 80 | 68 |
| 42 | 84 | 72 |
| 44 | 88 | 76 |
| 46 | 92 | 80 |
| 48 | 96 | 84 |
| 50 | 100 | 88 |
| 52 | 104 | 92 |
| 54 | 108 | 96 |
| 56 | 112 | 100 |
| 58 | 116 | 104 |
Для вибору чоловічого верхнього одягу використовується тільки обхват грудей для того, щоб стандартизувати фігуру.
Розмірна сітка білизни
Торговий бренд також виготовляє жіночу та чоловічу спідню білизну, одяг для сну. Визначити відповідну величину білизни можна з допомогою 3 вимірів: обхвату грудей, талії і стегон. Знімати мірки для визначення розміру бюстгальтера слід без верхнього одягу, оскільки в результаті ви отримаєте спотворені дані.
| Размер | 34 | 36 | 38 | 40 | 42 | |||
| Обхват груди | 80 | 84 | 88 | 92 | 96 | |||
| Обхват под грудью | 68-72 | 68-72 | 73-77 | 78-82 | 82-94 | |||
| Размер | 65A | 70A | 70B | 75A | 80A | 70C | 80D | 90B |
| Обхват груди | 77-79 | 82-84 | 84-86 | 87-89 | 92-94 | 86-88 | 98-100 | 104-106 |
Обхват под грудью | 63-67 | 68-72 | 68-72 | 73-77 | 78-82 | 68-72 | 88-92 |
Визначити розмір трусиків можна за таблицею:
| Размер | Обхват талии | Обхват бедер | Обхват груди |
| 2S/32 | 64 | 84 | 80 |
| XS/34 | 68 | 92 | 84 |
| S/36 | 72 | 96 | 88 |
| M/38 | 76 | 100 | 92 |
| L/40 | 80 | 104 | 96 |
| XL/42 | 84 | 108 | 100 |
| 2L/44 | 88 | 112 | 104 |
| 3XL/46 | 94 | 117 | 108 |
| 4XL/48 | 100 | 122 | 116 |
Визначити розмір чоловічої білизни допоможе таблиця розмірів від виробника:
| Размер | Талтия (см) |
| XXS | 66-71 |
| XS | 71-76 |
| S | 76-81 |
| M | 81-86 |
| L | 86-91 |
| XL | 91-96 |
| XXL | 96-101 |
Наведені параметри також можна знайти в розмірних сітках на сторінках каталогу магазину Kasta.
Розмірна сітка взуття
Бренд пропонує широкий вибір різноманітного взуття для чоловіків і жінок. Останнім необхідно врахувати особливості вибору взуття:
- ботильйони і чоботи розраховані на вузьку ногу;
- босоніжки і черевики маломірять у межах 1-1,5 розмірів;
- туфлі будуть трохи більші від заявленого на піврозміру.
Ви можете підібрати жіноче взуття від 34 до 42 розміру. Перед тим як зробити вибір, ознайомтеся з розмірною сіткою і порівняйте отримані в ході вимірів дані:
| RU | UK | EU | Ступня (мм) |
| 34 | 2 | 35 | 212 |
| 34,5 | 3 | 36 | 220 |
| 36 | 4 | 37 | 229 |
| 37 | 5 | 38 | 237 |
| 38,5 | 6 | 39 | 246 |
| 40 | 7 | 40 | 254 |
| 40,5 | 8 | 41 | 262 |
| 42 | 9 | 42 | 270 |
Розміри чоловічого взуття можуть зазначатися з половиною. Такий підхід — наслідок переведення британських розмірів на російські. Рекомендується брати більше взуття, якщо при визначенні виходить неповне значення довжини стопи.
| RU | UK | EU | Ступня (мм) |
| 37 | 5 | 38 | 237 |
| 38 | 6 | 39,5 | 246 |
| 40 | 7 | 40,5 | 254 |
| 41 | 8 | 42 | 262 |
| 42 | 9 | 43 | 271 |
| 43,5 | 10 | 44,5 | 279 |
| 44 | 11 | 45,5 | 288 |
| 46 | 12 | 47 | 296 |
| 47 | 13 | 48,5 | 305 |
