triangle

Оплата

У картці кожного товару вказані доступні способи оплати. При оформленні замовлення ви побачите лише ті варіанти, які доступні для певного товару, продавця.

Це може бути:

  • кілька варіантів оплати (на вибір);
  • лише один конкретний спосіб.

Ця інформація відображається:

  • у картці товару, у полі «Оплата»;
  • на сторінці оформлення замовлення.

Оплата під час оформлення замовлення:

Банківська картка

До оплати приймаються картки Visa та Mastercard.

Додавати картку можна безпечно — як на сайті kasta.ua, так і в мобільному застосунку (у полі «Додати картку» або «До оплати»).

Дані вашої картки обробляє винятково фінансова компанія «Артуа», яка:

  • має ліцензію на надання платіжних послуг без відкриття рахунку;
  • пройшла міжнародну сертифікацію PCI DSS
  • гарантує захист і безпеку ваших платіжних даних.

Дані картки недоступні адміністрації Kasta, продавцям або іншим покупцям.

Докладніше:

Кешбек, бонуси та промокоди

Якщо у вашому профілі доступні кешбек, бонуси чи промокод, ви можете використати їх для знижки під час оплати.

При використанні кешбеку:

  • автоматично списується максимальна можлива сума (але не вся вартість — залишок не менше 1 грн сплачується карткою або готівкою).

Детальніше:

Оплата при отриманні

Готівка

Доступна:

  • у відділеннях служб доставки;
  • при кур’єрській доставці.

Зверніть увагу! Якщо доставка з післяплатою — стягується комісія за переказ коштів (згідно з тарифами служби доставки):

  • Нова пошта: 20 грн + 2% від суми;
  • Укрпошта: 10 грн +2% від суми.

Комісію стягує фінансова компанія-партнер служби доставки.

Kasta і продавець не отримують і не повертають цю комісію.

Банківська картка при отриманні:

  • можлива в усіх службах доставки, які підтримують оплату карткою;
  • умови залишаються ті самі: комісія за післяплату діє відповідно до тарифів доставки.

Важливо!

Якщо ви обрали оплату при отриманні, продавець не має права вимагати передплату або аванс.

Замовлення, де продавець Kasta, з доставкою до Укрпошти можна оплатити лише банківською карткою при оформленні.

FAQ — Часті питання

❓При оформленні замовлення кошти списуються відразу?

→ У замовленнях з оплатою у розстрочку, кошти списуються відразу.

→ З оплатою банківською карткою на сайті -не списуються одразу.

Kasta працює за системою HOLD — гроші резервуються на вашому рахунку з дозволу банку та списуються лише після підтвердження (пакування) замовлення.

❓Чи можу оплатити картою іноземного банку?

→ Так, будь-якою банківською карткою, якщо вона підтримує онлайн-оплати й не має обмежень на міжнародні транзакції.

❓Чи можу оплатити карткою, яка не на моє ім’я?

→ Так, можна з дозволу власника картки.

❓Чи обов’язкова часткова передплата?

→ Ні, часткова передплата не потрібна. Усі доступні способи оплати для конкретного товару зазначені в його картці на сайті.

❓Чи можна змінити спосіб оплати після оформлення?

→ Ні, на жаль, після оформлення замовлення змінити спосіб оплати неможливо.

Будь ласка, обирайте потрібний варіант під час оформлення.

❓Чи знімається комісія при оплаті онлайн?

→ Kasta не стягує комісії за оплату.

Якщо комісія з’явилась — це, найімовірніше, встановлення умовами вашого банку.

❓Чи можна оплатити по реквізитам?

→ Ні, оплата за реквізитами недоступна.

Варіанти оплати для конкретного товару відображаються в його картці на сайті.

❓Чи є оплата у розстрочку?

→ Так, можливість оплатити у розстрочку доступна для окремих товарів.

Детальніше про розстрочку

❓Як я можу отримати фіскальний чек?

→ Ви можете знайти його у своєму профілі → Замовлення → Обране замовлення → Квитанція/чек, або звернутися до служби підтримки

Маєте питання?

Звертайтесь до нашої команди підтримки — ми завжди готові допомогти!