ДОПОМОГА
Зателефонувати за тарифами вашого оператора
+380 (44) 355-55-55+380 (67) 174-77-04+380 (73) 174-77-04+380 (99) 174-77-04Допомога
Оплата
У картці кожного товару вказані доступні способи оплати. При оформленні замовлення ви побачите лише ті варіанти, які доступні для певного товару, продавця.
Це може бути:
- кілька варіантів оплати (на вибір);
- лише один конкретний спосіб.
Ця інформація відображається:
- у картці товару, у полі «Оплата»;
- на сторінці оформлення замовлення.
Оплата під час оформлення замовлення:
Банківська картка
До оплати приймаються картки Visa та Mastercard.
Додавати картку можна безпечно — як на сайті kasta.ua, так і в мобільному застосунку (у полі «Додати картку» або «До оплати»).
Дані вашої картки обробляє винятково фінансова компанія «Артуа», яка:
- має ліцензію на надання платіжних послуг без відкриття рахунку;
- пройшла міжнародну сертифікацію PCI DSS
- гарантує захист і безпеку ваших платіжних даних.
Дані картки недоступні адміністрації Kasta, продавцям або іншим покупцям.
Докладніше:
- KastaPay — сервіс фінансової компанії «Артуа», сервіс Kasta Pay;
- Оферта фінансової компанії «Артуа», договір оферти.
Кешбек, бонуси та промокоди
Якщо у вашому профілі доступні кешбек, бонуси чи промокод, ви можете використати їх для знижки під час оплати.
При використанні кешбеку:
- автоматично списується максимальна можлива сума (але не вся вартість — залишок не менше 1 грн сплачується карткою або готівкою).
Детальніше:
Оплата при отриманні
Готівка
Доступна:
- у відділеннях служб доставки;
- при кур’єрській доставці.
Зверніть увагу! Якщо доставка з післяплатою — стягується комісія за переказ коштів (згідно з тарифами служби доставки):
- Нова пошта: 20 грн + 2% від суми;
- Укрпошта: 10 грн +2% від суми.
Комісію стягує фінансова компанія-партнер служби доставки.
Kasta і продавець не отримують і не повертають цю комісію.
Банківська картка при отриманні:
- можлива в усіх службах доставки, які підтримують оплату карткою;
- умови залишаються ті самі: комісія за післяплату діє відповідно до тарифів доставки.
Важливо!
Якщо ви обрали оплату при отриманні, продавець не має права вимагати передплату або аванс.
Замовлення, де продавець Kasta, з доставкою до Укрпошти можна оплатити лише банківською карткою при оформленні.
FAQ — Часті питання
❓При оформленні замовлення кошти списуються відразу?
→ У замовленнях з оплатою у розстрочку, кошти списуються відразу.
→ З оплатою банківською карткою на сайті -не списуються одразу.
Kasta працює за системою HOLD — гроші резервуються на вашому рахунку з дозволу банку та списуються лише після підтвердження (пакування) замовлення.
❓Чи можу оплатити картою іноземного банку?
→ Так, будь-якою банківською карткою, якщо вона підтримує онлайн-оплати й не має обмежень на міжнародні транзакції.
❓Чи можу оплатити карткою, яка не на моє ім’я?
→ Так, можна з дозволу власника картки.
❓Чи обов’язкова часткова передплата?
→ Ні, часткова передплата не потрібна. Усі доступні способи оплати для конкретного товару зазначені в його картці на сайті.
❓Чи можна змінити спосіб оплати після оформлення?
→ Ні, на жаль, після оформлення замовлення змінити спосіб оплати неможливо.
Будь ласка, обирайте потрібний варіант під час оформлення.
❓Чи знімається комісія при оплаті онлайн?
→ Kasta не стягує комісії за оплату.
Якщо комісія з’явилась — це, найімовірніше, встановлення умовами вашого банку.
❓Чи можна оплатити по реквізитам?
→ Ні, оплата за реквізитами недоступна.
Варіанти оплати для конкретного товару відображаються в його картці на сайті.
❓Чи є оплата у розстрочку?
→ Так, можливість оплатити у розстрочку доступна для окремих товарів.
❓Як я можу отримати фіскальний чек?
→ Ви можете знайти його у своєму профілі → Замовлення → Обране замовлення → Квитанція/чек, або звернутися до служби підтримки
Маєте питання?
Звертайтесь до нашої команди підтримки — ми завжди готові допомогти!
