triangle

Бонуси та промокоди

Що таке бонуси та промокоди

Щоб економити більше, використовуйте бонуси або промокоди - це аналог знижки, які надаються у грошовому еквіваленті або у вигляді:

  • фіксованої суми;
  • відсотка знижки на товар чи замовлення;
  • додаткового кешбеку;
  • безкоштовної доставки тощо.

Як отримати бонуси або промокоди?

  • під час акцій на сайті;
  • у месенджерах або соцмережах;
  • через партнерські програми;
  • через маркетингові програми.

Умови кожного бонусу чи промокоду індивідуальні - в її описі або анонсі.

Бонус за програмою «Приведи друга»:

  • запросіть друга за посиланням: https://kasta.ua/uk/r/ ;
  • він отримає 100 грн бонусу після реєстрації за цим посиланням, який можна використати протягом 7 днів на замовлення від 400 грн;
  • ви отримаєте свій бонус на 15-й день після того, як друг отримає замовлення;
  • якщо друг не використає бонус, скасує або поверне замовлення - бонус не нараховується;
  • кількість запрошень необмежена.

Як використати бонус або промокод?

У одному замовленні можна використати лише один бонус або один промокод. Комбінувати їх не можна.

Бонус:

  1. Під час оформлення замовлення виберіть бонус у полі оплати.
  2. Сума бонусу буде пропорційно розподілена між усіма товарами в замовленні.
  3. Сума до сплати зменшиться, але не менш ніж 1 грн за одиницю товару.

Промокод:

1 . У полі «Промокод» введіть код під час оформлення.

2 . Натисніть «Застосувати» - і знижка застосується автоматично.

Важливі обмеження

  • мінімальна оплата за товар - 1 грн за одиницю;
  • бонуси/промокоди не діють на: алкоголь, товари з державно регульованими цінами, послуги доставки, підписку Black, додаткову гарантію, сервісне обслуговування
  • замовлення має перевищувати номінал бонусу мінімум на 1 грн;
  • можна комбінувати бонус або промокод з оплатою кешбеком, карткою або готівкою;
  • застосування бонусу/промокоду можливе лише на етапі оформлення, а не після;
  • бонуси та промокоди можна застосовувати до замовлень, якщо в картці товару не вказано обмежень на їх використання.

Зверніть увагу: для товарів деяких продавців може бути встановлено обмеження на суму використання бонусу чи промокоду. Чи можна застосувати певний бонус чи промокод для оплати конкретного товару, відобразиться у картці товару авторизованого користувача або на етапі оформлення замовлення.

Повернення бонусів

Чи повертається бонус, якщо:

  • Товар повернуто через брак/недолік - Так
  • Товар повернуто з особистих причин (розмір тощо) - Ні
  • Замовлення скасоване клієнтом - Ні
  • Замовлення скасовано продавцем, Kasta - Так

Часті запитання (FAQ)

Чи можна використати кілька бонусів або промокодів у одному замовленні?

→ Ні, можна використати лише один бонус або один промокод.

Чи можна поєднати бонус або промокод із кешбеком?

→ Так, можна. Ви можете комбінувати бонус або промокод з оплатою кешбеком, банківською карткою або готівкою. Використати бонус та промокод у одному замовленні неможливо.

Що буде, якщо я поверну товар, куплений із бонусом або промокодом?

→ Вам буде повернено лише фактично сплачену суму.

Бонус або промокод не повертаються.

Чи можна застосувати бонус/промокод після оформлення замовлення?

→ Ні, їх можна застосувати лише під час оформлення замовлення.

Де я можу перевірити баланс бонусів у Профілі?

→ Перейдіть у Профіль → Бонуси → Доступні бонуси.

Там ви побачите суму бонусу, термін дії, мінімальну суму замовлення та інші умови використання.

Які умови використання бонусу чи промокоду?

→ У кожного бонусу або промокоду — індивідуальні умови:

  • термін дії;
  • мінімальна сума замовлення;
  • категорія або конкретні товари;
  • платформа (сайт/додаток).

Інформацію про бонуси ви знайдете у розділі Профіль → Бонуси.

Промокоди у Профілі не відображаються, інформація щодо них — у джерелі, де ви його отримали (лист, банер, соцмережі тощо).

Як я можу отримати бонус чи промокод?

  • підпишіться на e-mail розсилку — ми повідомляємо про всі активні бонуси та промокоди;
  • слідкуйте за сторінками Kasta у соцмережах;
  • скористайтесь програмою «Приведи друга» — за нею також нараховуються бонуси.

Чи можна передати бонус іншому користувачу чи використати у іншому профілі?

→ Ні. Бонуси прив’язані до конкретного профілю та не підлягають передачі.

Чому не спрацьовує бонус/промокод?

→ Причини можуть бути такі:

  • не виконано умови використання (наприклад, мінімальна сума замовлення або непідходяща категорія товару);
  • бонус або промокод прострочено;
  • товар не підтримує знижку, що зазначено в його картці.

Якщо замовлення було скасовано — бонус або промокод повернуться автоматично?

→ Ні, автоматичне повернення не відбувається.

Для повернення бонусу або промокоду, будь ласка, зверніться до контактного центру.

Не можу знайти промокод у своєму профілі — де його шукати?

→ Промокоди не відображаються у профілі. Шукайте інформацію прі цю знижки тільки у джерелі, з якого ви їх отримали.

Маєте питання?

Звертайтесь до нашої команди підтримки — ми завжди готові допомогти!