ДОПОМОГА
Зателефонувати за тарифами вашого оператора
+380 (44) 355-55-55+380 (67) 174-77-04+380 (73) 174-77-04+380 (99) 174-77-04Допомога
Бонуси та промокоди
Що таке бонуси та промокоди
Щоб економити більше, використовуйте бонуси або промокоди - це аналог знижки, які надаються у грошовому еквіваленті або у вигляді:
- фіксованої суми;
- відсотка знижки на товар чи замовлення;
- додаткового кешбеку;
- безкоштовної доставки тощо.
Як отримати бонуси або промокоди?
- під час акцій на сайті;
- у месенджерах або соцмережах;
- через партнерські програми;
- через маркетингові програми.
Умови кожного бонусу чи промокоду індивідуальні - в її описі або анонсі.
Бонус за програмою «Приведи друга»:
- запросіть друга за посиланням: https://kasta.ua/uk/r/ ;
- він отримає 100 грн бонусу після реєстрації за цим посиланням, який можна використати протягом 7 днів на замовлення від 400 грн;
- ви отримаєте свій бонус на 15-й день після того, як друг отримає замовлення;
- якщо друг не використає бонус, скасує або поверне замовлення - бонус не нараховується;
- кількість запрошень необмежена.
Як використати бонус або промокод?
У одному замовленні можна використати лише один бонус або один промокод. Комбінувати їх не можна.
Бонус:
- Під час оформлення замовлення виберіть бонус у полі оплати.
- Сума бонусу буде пропорційно розподілена між усіма товарами в замовленні.
- Сума до сплати зменшиться, але не менш ніж 1 грн за одиницю товару.
Промокод:
1 . У полі «Промокод» введіть код під час оформлення.
2 . Натисніть «Застосувати» - і знижка застосується автоматично.
Важливі обмеження
- мінімальна оплата за товар - 1 грн за одиницю;
- бонуси/промокоди не діють на: алкоголь, товари з державно регульованими цінами, послуги доставки, підписку Black, додаткову гарантію, сервісне обслуговування
- замовлення має перевищувати номінал бонусу мінімум на 1 грн;
- можна комбінувати бонус або промокод з оплатою кешбеком, карткою або готівкою;
- застосування бонусу/промокоду можливе лише на етапі оформлення, а не після;
- бонуси та промокоди можна застосовувати до замовлень, якщо в картці товару не вказано обмежень на їх використання.
Зверніть увагу: для товарів деяких продавців може бути встановлено обмеження на суму використання бонусу чи промокоду. Чи можна застосувати певний бонус чи промокод для оплати конкретного товару, відобразиться у картці товару авторизованого користувача або на етапі оформлення замовлення.
Повернення бонусів
Чи повертається бонус, якщо:
- Товар повернуто через брак/недолік - Так
- Товар повернуто з особистих причин (розмір тощо) - Ні
- Замовлення скасоване клієнтом - Ні
- Замовлення скасовано продавцем, Kasta - Так
Часті запитання (FAQ)
❓Чи можна використати кілька бонусів або промокодів у одному замовленні?
→ Ні, можна використати лише один бонус або один промокод.
❓Чи можна поєднати бонус або промокод із кешбеком?
→ Так, можна. Ви можете комбінувати бонус або промокод з оплатою кешбеком, банківською карткою або готівкою. Використати бонус та промокод у одному замовленні неможливо.
❓Що буде, якщо я поверну товар, куплений із бонусом або промокодом?
→ Вам буде повернено лише фактично сплачену суму.
Бонус або промокод не повертаються.
❓Чи можна застосувати бонус/промокод після оформлення замовлення?
→ Ні, їх можна застосувати лише під час оформлення замовлення.
❓Де я можу перевірити баланс бонусів у Профілі?
→ Перейдіть у Профіль → Бонуси → Доступні бонуси.
Там ви побачите суму бонусу, термін дії, мінімальну суму замовлення та інші умови використання.
❓Які умови використання бонусу чи промокоду?
→ У кожного бонусу або промокоду — індивідуальні умови:
- термін дії;
- мінімальна сума замовлення;
- категорія або конкретні товари;
- платформа (сайт/додаток).
Інформацію про бонуси ви знайдете у розділі Профіль → Бонуси.
Промокоди у Профілі не відображаються, інформація щодо них — у джерелі, де ви його отримали (лист, банер, соцмережі тощо).
❓Як я можу отримати бонус чи промокод?
- підпишіться на e-mail розсилку — ми повідомляємо про всі активні бонуси та промокоди;
- слідкуйте за сторінками Kasta у соцмережах;
- скористайтесь програмою «Приведи друга» — за нею також нараховуються бонуси.
❓Чи можна передати бонус іншому користувачу чи використати у іншому профілі?
→ Ні. Бонуси прив’язані до конкретного профілю та не підлягають передачі.
❓Чому не спрацьовує бонус/промокод?
→ Причини можуть бути такі:
- не виконано умови використання (наприклад, мінімальна сума замовлення або непідходяща категорія товару);
- бонус або промокод прострочено;
- товар не підтримує знижку, що зазначено в його картці.
❓Якщо замовлення було скасовано — бонус або промокод повернуться автоматично?
→ Ні, автоматичне повернення не відбувається.
Для повернення бонусу або промокоду, будь ласка, зверніться до контактного центру.
❓Не можу знайти промокод у своєму профілі — де його шукати?
→ Промокоди не відображаються у профілі. Шукайте інформацію прі цю знижки тільки у джерелі, з якого ви їх отримали.
Маєте питання?
Звертайтесь до нашої команди підтримки — ми завжди готові допомогти!
