triangle

    Зошити

    кешбек від 2 ₴
    розстрочка
    -15%

    Ця книжка покликана бути добрим порадником, коли батьки, педагоги допомагають дитині розвинути діалогічне мовлення. У простих життєвих ситуаціях-темах (“Знайомство”, “Магазин”, “Парк” тощо) на сторінках посібника дитина вчиться вести діалог: починає, підтримує і завершує розмову. Завдання укладені від простого до складного, кожна тема завершується підсумковою творчою роботою. Формат завдань передбачає самостійне заповнення дитиною сторінок. Якщо ж вона ще не вміє писати, то це робить дорослий. Для вихователів, батьків, логопедів, а також спеціалістів інклюзивної освіти, які працюють із дитиною віком від 5 років.
    кешбек від 1 ₴
    розстрочка
    -15%

    Домашній логопедичний зошит забезпечить співпрацю логопедів, педагогів дошкільних навчальних закладів і батьків, що мають дітей п'ятдесят п'ятого року життя із мовленнєвими порушеннями. Посібник через QR-код містить поради та рекомендації батькам щодо виконання усіх завдань, запропонованих у домашньому логопедичному зошиті "Нумо, звуки, відгукніться!", створеному для корекційної роботи дорослого з дитиною п'ятдесят п'ятого року життя, яка має мовленнєві порушення.
    кешбек від 1 ₴
    розстрочка
    -24%

    Складовою частиною заняття з грамоти є робота дітей у комбінованому зошиті. Вправи типу “І” передбачають вправляння дитини у різних видах штрихування, їх виконують на сторінках зошита в широку лінійку. Вправи типу “ІІ” – це проведення прямих і похилих, ламаних, округлих та овальних ліній. Виконують вправи на сторінках зошита в широку лінійку, деякі з них мають ігровий характер. Вправи типу “ІІІ” дають змогу підготувати руку дитини до безвідривного проведення ліній (сторінки зошита в широку лінійку). Заняття на сторінках зошита у косу лінійку (вправи типу “IV”) допоможуть навчити дитину писати між лініями на робочому рядку, не виходячи за межі рядка. Заняття на сторінках зошита у клітинку (вправи типу “V”) дадуть можливість в ігровій формі ознайомитися із зображенням літер. Діти пишуть літери, склади, слова. Це відбувається паралельно з вивченням літер. Використано методику А. М. Богуш.
    -23%

    Метою зошита є всебічний розвиток дитини, передусім її навичок, які в майбутньому допоможуть першокласникові легше влитися у шкільний ритм життя. Зошит допомагає розвинути графомоторні навички, зосередження уваги і формує вміння правильно сприймати завдання. Під час роботи із зошитом потрібна допомога дорослого. Тут ви знайдете завдання, в яких дитина обводить переривчасті лінії. В інших завданнях лінія з крапкою можуть утворювати рисунок, який вона має закінчити або повторити. Багато рисунків у зошиті не завершені, щоб дитина пофантазувала і домалювала їх.
    -24%

    Зошит містить завдання, що потребують скоординованої роботи очей і рук. Виконання цих вправ активізуватиме обидві півкулі головного мозку і допомагатиме їм гармонійно розвиватися. Це, своєю чергою, сприятиме розвитку не тільки дрібної моторики рук, інтелекту, а й оптимізації таких психічних процесів, як пам’ять, мислення, уява, мовлення та увага. Пропоновані завдання можуть підготувати руки малюка до письма. Для роботи треба використовувати прості олівці однакової довжини та жорсткості, однакового зовнішнього кольору або кулькові ручки. Роксолана Гнатюк – лікар-психотерапевт, кандидат медичних наук. Автор численних популярних та наукових статей і книжок, у тому числі співавтор монографії “Асиметрія мозку та ліворукість” і посібника “Підготова ліворукої дитини до письма”. Виховує трьох дітей
    -23%

    Зошит містить інтегровані завдання для дітей старшого дошкільного віку, розроблені відповідно до Базового компонента дошкільної освіти України. Завдання стосуються освітньої лінії “Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі” і спрямовані на формування доступних для дитини дошкільного віку уявлень про ознаки, властивості та відношення предметів і об’єктів довкілля. Сенсорно-пізнавальна освітня лінія спрямована на інтеграцію змісту дошкільної освіти, формування у дітей пошуково-дослідницьких умінь, елементарних математичних уявлень та цілісної картини світу. Тому всі завдання інтегровані й спрямовані на розвиток уміння аналізувати, синтезувати, порівнювати, узагальнювати, класифікувати, впорядковувати, систематизувати. Такий підхід сприяє розвитку наочно-дієвого, наочно-образного, словесно-логічного мислення, дає змогу застосовувати отримані знання у практичній діяльності (ігровій, сенсорно-пізнавальній, математичній тощо). Для індивідуальної та групової роботи з дошкільниками у закладі дошкільної освіти, занять удома чи при альтернативних формах навчання дітей.
    -22%

    У зошиті в ігровій формі подано завдання для вивчення і закріплення математики й української мови. Зошит складається з двох частин: перша пов’язана з вивченням голосних звуків і букв на їх позначення, ознайомлює зі складом числа та допомагає дітям вивчити кольори; друга навчає приголосних звуків і букв на їх позначення, додавання і віднімання у межах 10. Вчити букви, цифри, склад числа з маленькими першокласниками іноді буває доволі складно. Діти краще запам’ятовують конкретні поняття і предмети, ніж щось абстрактне. Щоб успішно навчити малят орієнтуватись у світі чисел і букв, у зошиті запропоновано захопливе навчання у вигляді гри. Виконуючи завдання на його сторінках, діти легко вивчатимуть букви, писатимуть цифри, додаватимуть і відніматимуть. Також запропоновані вправи сприятимуть розвиткові уваги, зв’язного мовлення, творчих здібностей, уяви, фантазії, художнього смаку. Математичні розмальовки для дітей стануть чудовим доповненням до процесу навчання, закріпленням вивченого мате­ріалу. Завжди буде можливість застосувати завдання зошита так, щоб малюк відпочив, перевів свою увагу на щось інше.
    -17%

    Складовою частиною заняття з грамоти є робота дітей у комбінованому зошиті. Вправи типу “І” передбачають вправляння дитини у різних видах штрихування, їх виконують на сторінках зошита в широку лінійку. Вправи типу “ІІ” – це проведення прямих і похилих, ламаних, округлих та овальних ліній. Виконують вправи на сторінках зошита в широку лінійку, деякі з них мають ігровий характер. Вправи типу “ІІІ” дають змогу підготувати руку дитини до безвідривного проведення ліній (сторінки зошита в широку лінійку). Заняття на сторінках зошита у косу лінійку (вправи типу “IV”) допоможуть навчити дитину писати між лініями на робочому рядку, не виходячи за межі рядка. Заняття на сторінках зошита у клітинку (вправи типу “V”) дадуть можливість в ігровій формі ознайомитися із зображенням літер. Діти пишуть літери, склади, слова. Це відбувається паралельно з вивченням літер. Використано методику А. М. Богуш.
    -23%

    “Зошит дошколярика” пропонує систему графомоторних вправ і занять для підготовки руки до письма дитини дошкільного віку. Завдання дібрані так, аби цікавість дитини до цього складного виду діяльності зростала та водночас підвищувалася пізнавальна активність. Крім того, в зошиті подано дидактичні ігри-вправи для розвитку довільної уваги дітей, їхньої пам’яті, координації рухів, окоміру та орієнтування в просторі. Робота із зошитом сприятиме також розвиткові усного мовлення дитини, необхідного для доброго старту в школі. Завдання можуть використовуватися в дошкільному закладі, вдома та при інших варіативних формах здобуття дітьми дошкільної освіти.
    -17%

    Зошит пропонує дитині дошкільного віку систему занять і вправ для підготовки руки до письма. Крім того, він містить дидактичні ігри-вправи для розвитку довільної уваги дітей, їхньої пам’яті, координації рухів, окоміру та орієнтування у просторі. Завдання можуть бути використані на заняттях як у дошкільному закладі, так і вдома. Використано методику А. М. Богуш.
    -28%

    Пропонована у цьому зошиті система логічних вправ та завдань сприятиме розвиткові у дітей 5–7 років мислення, творчої уяви, уваги, пам’яті. Яскраві сторінки та різноманітні малюнкові ігри будуть цікавими як для дітей, так і для дорослих, що будуть поруч. Для дітей 5–7 років, вихователів, батьків.