triangle
    Колір
    Бренд
    Ціна
    від
    до
    Аудиторія
    Діаметр коліс, дюйми
    Матеріал рами
    Переднє гальмо
    Задні гальма
    Тип велосипеда
    Pride
    Очистити все

    Товари для велоспорту (одяг, екіпірування)

    кешбек від 1102 ₴
    -25%

    Можете бути впевненими, якщо бачите «Jet» у назві велосипеду від Pride Bikes, то перед вами справжній болід на реактивній тязі! Jet Rocket створений для швидких заїздів по не завжди ідеальному асфальту, що робить його чудовим вибором для тренувань, марафонів та їзди у жвавому міському трафіку. Проте і у класичних шосейних перегонах, і у тріатлоні він змусить нервувати своїх суперників. Оновлений Jet Rocket – це вже друге покоління повністю карбонового ендюранса від Pride Bikes, що має покращену аеродинаміку, за рахунок повністю внутрішньої проводки, велосипед отримав гідравлічні гальма, про що дуже просили фанати бренду, а також Jet Rocket перейшов на трансмісію 2х12. Ключові особливості: Рама та вилка виготовлені з карбону, цей матеріал робить велосипед не тільки легким, а ще й додає йому жорсткості, для ефективної передачі потужності від ніг райдера до колес велосипеда Карбон згладжує дрібні вібрації від дороги та не дає рукам перевтомлюватись при тривалій їзді Фреймсет має аеродинамічний профіль труб, що допомагає заощадити дорогоцінні Вати Додаткову жорсткість дають наскрізні осі 12 мм, якими кріпляться колеса до фреймсету Повністю внутрішня проводка додає ще більше аеродинаміки та робить вигляд велосипеда естетичним та охайним Підсідельний штир має вбудований в раму затискач Максимальна ширина покришок 700х33с Трансмісія 2x12 Shimano 105 забезпечує швидке, чітке та плавне перемикання Гідравлічні гальма Shimano 105 мають гарну модуляцію та зупиняють велосипед саме там, де було заплановано Втулки Novatec з картриджними вальницями мають відмінний накат, а також не потребують обслуговування Колеса підтримують безкамерне використання, що дозволяє майже не звертати увагу на проколи, а це дуже важливо на перегонах Сліки Schwalbe Lugano мають високі показники зчеплення та кочення, а також вони роблять їзду дуже комфортною, адже їх ширина складає 32 мм
    кешбек від 1102 ₴
    -25%

    Можете бути впевненими, якщо бачите «Jet» у назві велосипеду від Pride Bikes, то перед вами справжній болід на реактивній тязі! Jet Rocket створений для швидких заїздів по не завжди ідеальному асфальту, що робить його чудовим вибором для тренувань, марафонів та їзди у жвавому міському трафіку. Проте і у класичних шосейних перегонах, і у тріатлоні він змусить нервувати своїх суперників. Оновлений Jet Rocket – це вже друге покоління повністю карбонового ендюранса від Pride Bikes, що має покращену аеродинаміку, за рахунок повністю внутрішньої проводки, велосипед отримав гідравлічні гальма, про що дуже просили фанати бренду, а також Jet Rocket перейшов на трансмісію 2х12. Ключові особливості: Рама та вилка виготовлені з карбону, цей матеріал робить велосипед не тільки легким, а ще й додає йому жорсткості, для ефективної передачі потужності від ніг райдера до колес велосипеда Карбон згладжує дрібні вібрації від дороги та не дає рукам перевтомлюватись при тривалій їзді Фреймсет має аеродинамічний профіль труб, що допомагає заощадити дорогоцінні Вати Додаткову жорсткість дають наскрізні осі 12 мм, якими кріпляться колеса до фреймсету Повністю внутрішня проводка додає ще більше аеродинаміки та робить вигляд велосипеда естетичним та охайним Підсідельний штир має вбудований в раму затискач Максимальна ширина покришок 700х33с Трансмісія 2x12 Shimano 105 забезпечує швидке, чітке та плавне перемикання Гідравлічні гальма Shimano 105 мають гарну модуляцію та зупиняють велосипед саме там, де було заплановано Втулки Novatec з картриджними вальницями мають відмінний накат, а також не потребують обслуговування Колеса підтримують безкамерне використання, що дозволяє майже не звертати увагу на проколи, а це дуже важливо на перегонах Сліки Schwalbe Lugano мають високі показники зчеплення та кочення, а також вони роблять їзду дуже комфортною, адже їх ширина складає 32 мм
    кешбек від 916 ₴
    -25%

    Pride Rocx можна назвати, без перебільшення, легендарною моделлю, що зіграла далеко не останню роль у популяризації гревелів в Україні. І, як і будь-яка популярна модель, ці «народні» гравійники мають флагмана лінійки - карбоновий Jet Rocx! А точніше вже друге його покоління. Оновлений велосипед отримав повністю нову раму, з дещо подовженою колісною базою, розтягнутим переднім трикутником та піднятою кареткою на 3мм, тобто він має кращу стабільність на високих швидкостях. При тому довжина пер лишилися без змін, що дозволяє бути таким самим спритним у підйомах ти при прискореннях. Кути кермової та підсідельної труб не зазнали радикальних змін, проте вони краще адаптовані для різних ростовок, щоб всі райдери могли отримати однаково чітке керування, особливо на технічних ділянках. Підсідельна труба та верхні пера стали нижчими, що дозволяє більше згинатися підсідельному штирю, поглинаючи удари від дороги, а також це дозволило опустити верхню трубу, для безпечнішого балансування над велосипедом, що стане в нагоді при динамічній їзді по кам’янистим стежкам. Також Jet Rocx отримав схований затискач підсідельного штиря та повністю внутрішню проводку. Це не тільки робить вигляд велосипеда більш естетичним та наближеним до елегантних гоночних шосерів, а ще й робить зручнішим використання байкпакінгу, адже сумки менше конфліктують з елементами велосипеда. Ключові особливості: Рама та вилка виготовлені з карбону, цей матеріал робить велосипед не тільки легким, а ще й додає йому жорсткості, для ефективного протистояння торсійним навантаженням Карбон згладжує дрібні вібрації від дороги та не дає рукам перевтомлюватись при тривалій їзді Додаткову жорсткість дають наскрізні осі 12 мм, якими кріпляться колеса до фреймсету Фреймсет підтримує встановлення повнорозмірних крил (знімне кріплення на перах), багажників та додаткових аксесуарів на рамі та вилці Повністю внутрішня проводка троса перемикача та гідроліній Максимальна ширина покришок 29х2.1" або 27.5х2.25" Трансмісія Shimano RX400 2х10 впевнено перемикає передачі навіть у важких умовах використання та дозволяє підібрати необхідну передачу як для спринту на рівнині, так і для того щоб дертись у дуже крутий підйом на бездоріжжі Потужні гідравлічні гальма Shimano RX400 зупинять байк на будь якій швидкості та будь якому схилі, а відмінна модуляція допоможе швидко проходити повороти, вчасно пригальмовуючи Втулки Novatec з картриджними вальницями мають відмінний накат, а також не потребують обслуговування Покришки WTB Venture 40 мм підходять і для помірного бездоріжжя, і для асфальту. Середня частина має низькі та щільні шипи, для кращого накату на асфальті чи утрамбованому ґрунті, а бічні шипи більш рідкі та високі, щоб не втрачати зчеплення при поворотах на сипучій поверхні Ободи та покришки підтримують безкамерне використання, що дозволяє використовувати низький тиск у покришках для кращого зчеплення
    кешбек від 916 ₴
    -25%

    Pride Rocx можна назвати, без перебільшення, легендарною моделлю, що зіграла далеко не останню роль у популяризації гревелів в Україні. І, як і будь-яка популярна модель, ці «народні» гравійники мають флагмана лінійки - карбоновий Jet Rocx! А точніше вже друге його покоління. Оновлений велосипед отримав повністю нову раму, з дещо подовженою колісною базою, розтягнутим переднім трикутником та піднятою кареткою на 3мм, тобто він має кращу стабільність на високих швидкостях. При тому довжина пер лишилися без змін, що дозволяє бути таким самим спритним у підйомах ти при прискореннях. Кути кермової та підсідельної труб не зазнали радикальних змін, проте вони краще адаптовані для різних ростовок, щоб всі райдери могли отримати однаково чітке керування, особливо на технічних ділянках. Підсідельна труба та верхні пера стали нижчими, що дозволяє більше згинатися підсідельному штирю, поглинаючи удари від дороги, а також це дозволило опустити верхню трубу, для безпечнішого балансування над велосипедом, що стане в нагоді при динамічній їзді по кам’янистим стежкам. Також Jet Rocx отримав схований затискач підсідельного штиря та повністю внутрішню проводку. Це не тільки робить вигляд велосипеда більш естетичним та наближеним до елегантних гоночних шосерів, а ще й робить зручнішим використання байкпакінгу, адже сумки менше конфліктують з елементами велосипеда. Ключові особливості: Рама та вилка виготовлені з карбону, цей матеріал робить велосипед не тільки легким, а ще й додає йому жорсткості, для ефективного протистояння торсійним навантаженням Карбон згладжує дрібні вібрації від дороги та не дає рукам перевтомлюватись при тривалій їзді Додаткову жорсткість дають наскрізні осі 12 мм, якими кріпляться колеса до фреймсету Фреймсет підтримує встановлення повнорозмірних крил (знімне кріплення на перах), багажників та додаткових аксесуарів на рамі та вилці Повністю внутрішня проводка троса перемикача та гідроліній Максимальна ширина покришок 29х2.1" або 27.5х2.25" Трансмісія Shimano RX400 2х10 впевнено перемикає передачі навіть у важких умовах використання та дозволяє підібрати необхідну передачу як для спринту на рівнині, так і для того щоб дертись у дуже крутий підйом на бездоріжжі Потужні гідравлічні гальма Shimano RX400 зупинять байк на будь якій швидкості та будь якому схилі, а відмінна модуляція допоможе швидко проходити повороти, вчасно пригальмовуючи Втулки Novatec з картриджними вальницями мають відмінний накат, а також не потребують обслуговування Покришки WTB Venture 40 мм підходять і для помірного бездоріжжя, і для асфальту. Середня частина має низькі та щільні шипи, для кращого накату на асфальті чи утрамбованому ґрунті, а бічні шипи більш рідкі та високі, щоб не втрачати зчеплення при поворотах на сипучій поверхні Ободи та покришки підтримують безкамерне використання, що дозволяє використовувати низький тиск у покришках для кращого зчеплення
    кешбек від 916 ₴
    -25%

    Pride Rocx можна назвати, без перебільшення, легендарною моделлю, що зіграла далеко не останню роль у популяризації гревелів в Україні. І, як і будь-яка популярна модель, ці «народні» гравійники мають флагмана лінійки - карбоновий Jet Rocx! А точніше вже друге його покоління. Оновлений велосипед отримав повністю нову раму, з дещо подовженою колісною базою, розтягнутим переднім трикутником та піднятою кареткою на 3мм, тобто він має кращу стабільність на високих швидкостях. При тому довжина пер лишилися без змін, що дозволяє бути таким самим спритним у підйомах ти при прискореннях. Кути кермової та підсідельної труб не зазнали радикальних змін, проте вони краще адаптовані для різних ростовок, щоб всі райдери могли отримати однаково чітке керування, особливо на технічних ділянках. Підсідельна труба та верхні пера стали нижчими, що дозволяє більше згинатися підсідельному штирю, поглинаючи удари від дороги, а також це дозволило опустити верхню трубу, для безпечнішого балансування над велосипедом, що стане в нагоді при динамічній їзді по кам’янистим стежкам. Також Jet Rocx отримав схований затискач підсідельного штиря та повністю внутрішню проводку. Це не тільки робить вигляд велосипеда більш естетичним та наближеним до елегантних гоночних шосерів, а ще й робить зручнішим використання байкпакінгу, адже сумки менше конфліктують з елементами велосипеда. Ключові особливості: Рама та вилка виготовлені з карбону, цей матеріал робить велосипед не тільки легким, а ще й додає йому жорсткості, для ефективного протистояння торсійним навантаженням Карбон згладжує дрібні вібрації від дороги та не дає рукам перевтомлюватись при тривалій їзді Додаткову жорсткість дають наскрізні осі 12 мм, якими кріпляться колеса до фреймсету Фреймсет підтримує встановлення повнорозмірних крил (знімне кріплення на перах), багажників та додаткових аксесуарів на рамі та вилці Повністю внутрішня проводка троса перемикача та гідроліній Максимальна ширина покришок 29х2.1" або 27.5х2.25" Трансмісія Shimano RX400 2х10 впевнено перемикає передачі навіть у важких умовах використання та дозволяє підібрати необхідну передачу як для спринту на рівнині, так і для того щоб дертись у дуже крутий підйом на бездоріжжі Потужні гідравлічні гальма Shimano RX400 зупинять байк на будь якій швидкості та будь якому схилі, а відмінна модуляція допоможе швидко проходити повороти, вчасно пригальмовуючи Втулки Novatec з картриджними вальницями мають відмінний накат, а також не потребують обслуговування Покришки WTB Venture 40 мм підходять і для помірного бездоріжжя, і для асфальту. Середня частина має низькі та щільні шипи, для кращого накату на асфальті чи утрамбованому ґрунті, а бічні шипи більш рідкі та високі, щоб не втрачати зчеплення при поворотах на сипучій поверхні Ободи та покришки підтримують безкамерне використання, що дозволяє використовувати низький тиск у покришках для кращого зчеплення
    кешбек від 558 ₴
    -25%
    Тип велосипеда Дорожній / Аудиторія Унісекс
    Pride Rocx Dirt Tour — це хромолевий туринг для подорожей. Якщо тисячі кілометрів в сідлі, країни та мінливі ландшафти — це твій стиль життя, даний ровер стане надійним партнером твоїх пригод. Велосипед міцний та витривалий завдяки хромомолібденовій рамі, яка забезпечує високий рівень комфорту. Батинг дозволяє полегшити вагу фреймсету і одночасно посилює міцність зварних вузлів, подовжуючи строк життя рами. В передньому трикутнику та на вилці є велика кількість кріплень для фляг та аксесуарів. Також є кріплення для переднього та заднього багажників. Велосипед витримує до 110 кг ваги райдера та до 20 кг вантажу. Характеристики: Рама: хромомолібденова сталь від Pride, батована, зовнішнє проведення рубашок/тросів, конструкція з кріпленнями для багажника, задня вісь 12х142 мм Вилка: хромомолібденова сталь від Pride, під дискові гальма, кріплення для фляг та аксесуарів, вісь 12х100 Передня втулка: Pride, алюміній, промислові підшипники, 32 спиці, вісь 12х100 Задня втулка: Pride, алюміній, 32 спиці, вісь 12х142 мм Ободи: двостінні алюмінієві, під бескамерку, 32 отвори, внутрішня ширина 23 мм, під ніпель Presta Покришки: Maxxis Ikon Skinwall 29x2.2", безкамерні, кевларовий бортувальний трос, плетіння корду 60 TPI із захистом EXO Protection Шифтери: Sram Apex, 2x10 швидкостей Передній перемикач: Shimano M371, хомут 34.9 мм, Down Swing, Dual Pull Задній перемикач: Sram Apex, 10 швидкостей Система шатунів: Prowheel Vortex, порожниста вісь, довжина шатунів 175 мм, розрахунок зірок 28/40T (алюміній) Каретка: різьбова BSA, Hollowtec, ширина каретки 73 мм, промислові підшипники Касета: Shimano HG500-10, 11-32Т, 10 швидкостей Ланцюг: 10-швидкісний Педалі: нейлонові платформи Гальма: TRP Spyre, дискові механічні Сідло: Pride, сталеві рейки Підсідельний штир: алюмінієвий, 27.2 мм, довжина 350 мм Винос: Pride, алюмінієвий, 31.8 мм, 7°. Довжина: S = 60 мм, M = 75 мм, L = 90 мм, XL = 105 мм Руль: Pride , туристичний компакт, баттинг, алюмінієвий, діаметр 31.8 мм. Ширина: S = 380, M = 400, L = 420, XL = 440 мм Обмотка: синтетика Рульова: 1-1/8", неінтегрована, зовнішні чашки
    кешбек від 558 ₴
    -25%
    Тип велосипеда Дорожній / Аудиторія Унісекс
    Pride Rocx Dirt Tour — це хромолевий туринг для подорожей. Якщо тисячі кілометрів в сідлі, країни та мінливі ландшафти — це твій стиль життя, даний ровер стане надійним партнером твоїх пригод. Велосипед міцний та витривалий завдяки хромомолібденовій рамі, яка забезпечує високий рівень комфорту. Батинг дозволяє полегшити вагу фреймсету і одночасно посилює міцність зварних вузлів, подовжуючи строк життя рами. В передньому трикутнику та на вилці є велика кількість кріплень для фляг та аксесуарів. Також є кріплення для переднього та заднього багажників. Велосипед витримує до 110 кг ваги райдера та до 20 кг вантажу. Характеристики: Рама: хромомолібденова сталь від Pride, батована, зовнішнє проведення рубашок/тросів, конструкція з кріпленнями для багажника, задня вісь 12х142 мм Вилка: хромомолібденова сталь від Pride, під дискові гальма, кріплення для фляг та аксесуарів, вісь 12х100 Передня втулка: Pride, алюміній, промислові підшипники, 32 спиці, вісь 12х100 Задня втулка: Pride, алюміній, 32 спиці, вісь 12х142 мм Ободи: двостінні алюмінієві, під бескамерку, 32 отвори, внутрішня ширина 23 мм, під ніпель Presta Покришки: Maxxis Ikon Skinwall 29x2.2", безкамерні, кевларовий бортувальний трос, плетіння корду 60 TPI із захистом EXO Protection Шифтери: Sram Apex, 2x10 швидкостей Передній перемикач: Shimano M371, хомут 34.9 мм, Down Swing, Dual Pull Задній перемикач: Sram Apex, 10 швидкостей Система шатунів: Prowheel Vortex, порожниста вісь, довжина шатунів 175 мм, розрахунок зірок 28/40T (алюміній) Каретка: різьбова BSA, Hollowtec, ширина каретки 73 мм, промислові підшипники Касета: Shimano HG500-10, 11-32Т, 10 швидкостей Ланцюг: 10-швидкісний Педалі: нейлонові платформи Гальма: TRP Spyre, дискові механічні Сідло: Pride, сталеві рейки Підсідельний штир: алюмінієвий, 27.2 мм, довжина 350 мм Винос: Pride, алюмінієвий, 31.8 мм, 7°. Довжина: S = 60 мм, M = 75 мм, L = 90 мм, XL = 105 мм Руль: Pride , туристичний компакт, баттинг, алюмінієвий, діаметр 31.8 мм. Ширина: S = 380, M = 400, L = 420, XL = 440 мм Обмотка: синтетика Рульова: 1-1/8", неінтегрована, зовнішні чашки
    кешбек від 542 ₴
    -25%

    НАРОДНИЙ ГРЕВЕЛ Pride ROCX можна по праву назвати «народним гравійником». Його можна зустріти на лісових стежках в компанії з кантрійниками, він може мчати по міських вуличках та протискуватись у щільному автомобільному трафіку, він подолав вже десятки та сотні тисяч кілометрів обвішаний багажниками й сумками з провізією. В якому б амплуа ви не зустріли на вулиці ROCX, одне буде незмінним – щира посмішка райдера, що сидить на ньому! Геометрія велосипеда балансує між комфортом туринга та швидкістю шосейника, роблячи Pride ROCX відмінно підходящим, як для швидкої їзди по гладкому асфальту і ґрунтовкам, так і для тривалих подорожей. А комплектуючі, які встановив виробник, повністю виправдовують універсальність гравійних велосипедів. Вони дозволяють звернути з рівного асфальту на звивисту лісову стежку та навіть не зменшити швидкість. Ключові особливості: Рама виготовлена зі сплаву алюмінію 6061Т Карбонова вилка поглинає дрібну тряску від дороги та робить конструкцію більш жорсткою Труби рами зроблені із застосуванням технологій батинг і гідроформінг Геометрія велосипеда розрахована на тривалу та помірно динамічну їзду Поліровані шви та внутрішня проводка Велика кількість бонок на рамі та вилці для багажників, сумок та додаткових аксесуарів Можна встановити повнорозмірні крила Фреймсет підтримує покришки 700х47С Гравійна трансмісія Shimano GRX впевнено працює і на високих швидкостях, і в крутих підйомах, і в поганих погодних умовах Дуали Shimano GRX, зі зміненою конструкцією важеля, по праву вважаються одними з найзручніших ручок серед існуючих Дискова гідравліка Shimano GRX 400 має потужне гальмівне зусилля та дуже гарну модуляцію, велосипед зупиняється саме там, де запланував райдер Колеса зібрані на втулках з промпідшипниками Novatec, та міцних ободах, що підтримують безкамерне використання
    кешбек від 472 ₴
    -37%

    ROCX 8.3 - це топова модель в лінійці алюмінієвих гравійників від українського бренду Pride Bikes. Від молодших моделей він відрізняється не тільки просунутим навісним обладнанням і карбоновою вилкою, а й більш спортивною геометрією велосипеда. Рама зроблена зі сплаву алюмінію 6061Т, він має високу жорсткість, за рахунок чого велосипед відчувається дуже динамічним і різким при прискореннях і на підйомах. Труби рами зроблені із застосуванням технологій баттинг і гідроформінг. За рахунок баттингу труби мають змінну товщину стінок, витончуючись там, де рама не відчуває перенавантажень, таким чином, знижується вага, не втрачаючи в міцності. Гідроформінг ж забезпечує створення труб зі спеціальним профілем, для досягнення максимальної торсіонної жорсткості та міцності, при цьому зберігаючи низьку вагу. Вилка виготовлена з карбонового волокна, що значно полегшило передню частину велосипеда, дозволяючи легше висмикувати переднє колесо для заїзду на бордюр або для перестрибування колод в лісі. Але крім меншої ваги, карбон ще й жорсткіше алюмінію, він відмінно чинить опір скручующим навантаженням, зберігаючи стабільність переднього колеса при різких змінах напрямку. До того ж цей матеріал добре гасить вібрацію від дорожнього полотна, не даючи рукам втомлюватися довгі кілометри. Геометрія велосипеда поєднує в собі комфорт туринга та швидкість шосейника. ROCX 8.3 має довший передній трикутник, щодо молодших модифікацій, і подовжені на 10 см пера. За рахунок цього збільшилась колісна база, роблячи байк більш стабільним на високій швидкості, та збільшився комфорт, за рахунок більш податливого заднього трикутника. Також змінилась посадка на велосипеді на більш спортивну. На рамі і вилці велика кількість бонок, що дозволяє встановити передній і задній багажники, кілька фляго тримачів та безліч всіляких аксесуарів. Фреймсет підтримує встановлення широких покришок, аж до 700х47С. Також на велосипед можна встановити повнорозмірні крила, які зроблять їзду в негоду більш комфортною. Міцні колеса на 32 спиці, складаються з подвійних алюмінієвих ободів шириною 21мм і алюмінієвих втулок з промисловими підшипниками. Вони набагато краще захищені від попадання пилу і вологи, ніж втулки на насипних підшипниках. Колеса підтримують безкамерне встановлення покришок. Це дозволяє не звертати уваги на дрібні проколи, а також дає можливість їздити на низькому тиску, для кращого зчеплення на ґрунті та піску. До рами колеса кріпляться за допомогою наскрізних осей, таке з'єднання набагато міцніше і жорсткіше, ніж класичні ексцентрики. Взуті вони в покришки Kenda Kick-Back 700x40С з вираженим шипованним протектором, що відмінно підходить для помірного бездоріжжя. Гальмує байк за допомогою одних з найкращих і потужних механічних дискових гальм TRP Spyre, вони безвідмовно працюють і в сухих умовах жаркого літа, і під холодним осіннім дощем, а також дуже прості в обслуговуванні. Трансмісія Sram Apex 1 налічує 11 передач і не має переднього перемикача. Крім зменшення ваги, таке рішення покращує прохідність велосипеда, за рахунок збільшеного кліренсу. Система шатунів має жорстку наскрізну вісь і зірку на 40 зубів, що разом з розрахунком касети в 11-42 зуба дозволяє без зусиль підібрати потрібну передачу для будь-якого типу рельєфу і швидкісного режиму. Pride ROCX 8.3 здатний справлятися з будь-яким покладеним на нього навантаженням. Йому під силу міська їзда в потоці автомобілів, гравійні перегони, прогулянки по лісових стежках і туристичні заїзди на великі відстані, як в сучасному стилі байкпакінг, так і в класичному стилі з багажниками і сумками-штанами.
    кешбек від 462 ₴
    -25%

    ОНОВЛЕННЯ ЛЕГЕНДИ Pride Rocx Tour можна по праву називати легендою вітчизняного велотуризму! З першої своєї появи на ринку він здобув величезну армію фанатів серед досвідчених райдерів та саме він став для багатьох квитком у захопливий світ велосипедного туризму. Все це завдяки 4-м ключовим особливостям: міцний хромолевий фреймсет, дуже комфортна посадка, витривалі та прості в обслуговувані компоненти, а також доступний цінник. Весь час існування моделі виробник активно спілкувався з власниками Рокс Турів, перечитував всі відгуки та коментарі, що можна знайти в мережі, та збирав фідбек від продавців веломагазинів. Проаналізував все це, хлопці з Pride Bikes зробили ретельну роботу над помилками та проапгрейдили свій турінг, зробивши його ще кращим ніж він був до цього! Ключові особливості: Щоб зберегти пропорції та їздові властивості, фреймсет розміру «S» обладнали колесами 27.5” Міцна і витривала рама з батованих хром-молібденових труб Конусний стакан забезпечує більшу жорсткість з’єднання вилки та рами Карбонова вилка поглинає дрібну тряску від дороги та робить конструкцію більш жорсткою Внутрішня проводка всіх кабелів для простоти догляду і зручності при навішуванні сумок і аксесуарів Велика кількість бонок дозволяє розмістити всі необхідні фляжки, аксесуари, енікейджи чи сумки Можна встановити повнорозмірні крила Колеса кріпляться жорсткими наскрізними осями Підтримує встановлення МТБ покришок шириною до 2.25” Трансмісія Shimano 2х9 з великим діапазоном передач для будь-якого рельєфу Одні з найкращих механічних дискових гальм TRP Spyre Flat Mount, з двома рухливими колодками, впевнено зупиняють завантажений велосипед Колеса зібрані на втулках з промпідшипниками та міцних ободах, що підтримують безкамерне використання Покришки Kwick Tendril 700x38c мають антипрокольний захист, що дозволяє їздити практично незважаючи на якість покриття
    кешбек від 462 ₴
    -25%

    ОНОВЛЕННЯ ЛЕГЕНДИ Pride Rocx Tour можна по праву називати легендою вітчизняного велотуризму! З першої своєї появи на ринку він здобув величезну армію фанатів серед досвідчених райдерів та саме він став для багатьох квитком у захопливий світ велосипедного туризму. Все це завдяки 4-м ключовим особливостям: міцний хромолевий фреймсет, дуже комфортна посадка, витривалі та прості в обслуговувані компоненти, а також доступний цінник. Весь час існування моделі виробник активно спілкувався з власниками Рокс Турів, перечитував всі відгуки та коментарі, що можна знайти в мережі, та збирав фідбек від продавців веломагазинів. Проаналізував все це, хлопці з Pride Bikes зробили ретельну роботу над помилками та проапгрейдили свій турінг, зробивши його ще кращим ніж він був до цього! Ключові особливості: Міцна і витривала рама з батованих хром-молібденових труб Конусний стакан забезпечує більшу жорсткість з’єднання вилки та рами Одна з найкращих та найуніверсальніших карбонових вилок для туризму Pride Grinder Внутрішня проводка всіх кабелів для простоти догляду і зручності при навішуванні сумок і аксесуарів Велика кількість бонок дозволяє розмістити всі необхідні фляжки, аксесуари, енікейджи чи сумки Можна встановити повнорозмірні крила Колеса кріпляться жорсткими наскрізними осями Підтримує встановлення МТБ покришок 29” (спереду 2.4” та 2.25” позаду) Трансмісія Shimano 2х9 з великим діапазоном передач для будь-якого рельєфу Одні з найкращих механічних дискових гальм TRP Spyre Flat Mount, з двома рухливими колодками, впевнено зупиняють завантажений велосипед Колеса зібрані на втулках з промпідшипниками та міцних ободах, що підтримують безкамерне використання Покришки Kwick Tendril 700x38c мають антипрокольний захист, що дозволяє їздити практично незважаючи на якість покриття
    кешбек від 462 ₴
    -25%

    ОНОВЛЕННЯ ЛЕГЕНДИ Pride Rocx Tour можна по праву називати легендою вітчизняного велотуризму! З першої своєї появи на ринку він здобув величезну армію фанатів серед досвідчених райдерів та саме він став для багатьох квитком у захопливий світ велосипедного туризму. Все це завдяки 4-м ключовим особливостям: міцний хромолевий фреймсет, дуже комфортна посадка, витривалі та прості в обслуговувані компоненти, а також доступний цінник. Весь час існування моделі виробник активно спілкувався з власниками Рокс Турів, перечитував всі відгуки та коментарі, що можна знайти в мережі, та збирав фідбек від продавців веломагазинів. Проаналізував все це, хлопці з Pride Bikes зробили ретельну роботу над помилками та проапгрейдили свій турінг, зробивши його ще кращим ніж він був до цього! Ключові особливості: Міцна і витривала рама з батованих хром-молібденових труб Конусний стакан забезпечує більшу жорсткість з’єднання вилки та рами Одна з найкращих та найуніверсальніших карбонових вилок для туризму Pride Grinder Внутрішня проводка всіх кабелів для простоти догляду і зручності при навішуванні сумок і аксесуарів Велика кількість бонок дозволяє розмістити всі необхідні фляжки, аксесуари, енікейджи чи сумки Можна встановити повнорозмірні крила Колеса кріпляться жорсткими наскрізними осями Підтримує встановлення МТБ покришок 29” (спереду 2.4” та 2.25” позаду) Трансмісія Shimano 2х9 з великим діапазоном передач для будь-якого рельєфу Одні з найкращих механічних дискових гальм TRP Spyre Flat Mount, з двома рухливими колодками, впевнено зупиняють завантажений велосипед Колеса зібрані на втулках з промпідшипниками та міцних ободах, що підтримують безкамерне використання Покришки Kwick Tendril 700x38c мають антипрокольний захист, що дозволяє їздити практично незважаючи на якість покриття
    кешбек від 397 ₴
    -25%

    МАКСИМУМ ФАНУ! Pride REVENGE створений для агресивних і технічних трейлів! Хай вас не лякає те, що це хардтейл, а не підвіс, адже таке рішення тільки додає фану. До того ж відсутність заднього амортизатора дозволить випробувати свої сили на повну, бо старі та прикатані трейли тепер будуть відчуватись по новому і вимагатимуть кращої техніки та гострішої реакції. Легка рама з заваленим кутом кермової, високою кареткою та короткими перами. Якісне навісне обладнання з потужними гальмами, безвідмовним перемикачем та чіпкими покришками. REVENGE відчуває себе як риба у воді на ґрунтах і на стрімких схилах, йому під силу складні лісові трейли та швидкі памп-треки у міських парках, він здивує досвідченого райдера та закохає новачків у справжнє гравіті катання! Ключові особливості: Легка алюмінієва рама виготовлена за допомогою гідроформінга, для підвищення жорсткості Геометрія байка створена для технічних трейлів з різкими поворотами, стрибками та крутими схилами Жорсткий задній трикутник з короткими перами 430 мм додає динаміки Завалені кути кермової 66.5° та підсідельної труб 73.5° роблять байк стабільнішим на спусках Повітряна вилка Suntour SF-XCR з ходом 130 мм та товстими ногами 32 мм Гідравлічні гальма Shimano BR-MT200 з роторами 180/160 мм 10-ти швидкісна трансмісія Microshift ADVENT X з касетою 11-48T Міцні колеса AlexRims з втулками на картриджних вальницях Чіпкі покришки Goodyear ESCAPE шириною 2.35" та агресивним протектором для технічних трейлів
    кешбек від 369 ₴
    -25%
    Тип велосипеда Шосейний / Аудиторія Унісекс
    Pride REVENGE створений для агресивних та технічних трейлів! Нехай вас не лякає, що це хардтейл, а не підвіс, адже таке рішення лише додає фана. До того ж відсутність заднього амортизатора дозволить випробувати свої сили по повній, тому що старі та прикочені трейли тепер відчуватимуться по-новому і вимагатимуть кращої техніки та гострішої реакції. Легка рама з дуже заваленим кутом кермової, високою кареткою та коротким пір'ям. Якісне навісне обладнання з потужними гальмами, безвідмовним перемикачем та чіпкими шинами. REVENGE почувається як риба у воді на ґрунтах і на крутих схилах, йому під силу складні лісові трейли та швидкі памп-треки у міських парках, він здивує досвідченого райдера та закохає новачків у справжнє гравити катання! Особливості: легка алюмінієва рама виготовлена за допомогою гідроформінгу, для підвищення жорсткості геометрія байка створена для технічних трейлів з різкими поворотами, стрибками та крутими схилами жорсткий задній трикутник з коротким пір'ям 430 мм додає динаміки завалені кути рульової 66.5° та підсідельної труб 73.5° роблять байк більш стабільним на спусках повітряна вилка Suntour SF-XCR з ходом 130 мм і товстими ногами 32 мм гідравлічні гальма Shimano BR-MT200 з роторами 180/160 мм 10-ти швидкісна трансмісія Microshift ADVENT X з касетою 11-48T міцні колеса AlexRims з втулками на картриджних підшипниках ланцюгові покришки Goodyear ESCAPE шириною 2.35" та агресивним протектором для технічних трейлів Характеристики: рама: алюміній, баттінг, 29" відкрита рама: немає матеріал рами: алюмінієвий сплав амортизація: з амортизаційної вилкою (hardtail) кермо: алюміній, 31,8x780 мм регульований винос керма: немає вилка: Suntour SF-XCR, хід: 130 мм амортизаційний штир: немає тип обода: двошаровий діаметр обода: 29" ободи: AlexRims, алюмінієві, подвійні покришки: Goodyear ESCAPE 29x2,35" тип гальм: дисковий гідравлічний переднє гальмо: Shimano BR-MT200 заднє гальмо: Shimano BR-MT200 кількість швидкостей: 10 задній перемикач швидкостей: Microshift RD-M6205GM ADVENT X ручки перемикання (манетки): Microshift SL-M9505-R ADVENT X, 1x10 система шатунів: Prowheel, CHARM-32T-TT 170 мм, сталь 32T, BCD104 касета (блок): Microshift CS-H104 ADVENT X 11-48T втулка (передня): Pride, алюміній втулка (задня): Pride, алюміній матеріал спиць: сталь підсідельний штир: Ø30,9x400 мм, алюміній
    кешбек від 341 ₴
    -35%

    НАРОДНИЙ ГРЕВЕЛ Pride ROCX можна по праву назвати «народним гравійником». Його можна зустріти на лісових стежках в компанії з кантрійниками, він може мчати по міських вуличках та протискуватись у щільному автомобільному трафіку, він подолав вже десятки та сотні тисяч кілометрів обвішаний багажниками й сумками з провізією. В якому б амплуа ви не зустріли на вулиці ROCX, одне буде незмінним – щира посмішка райдера, що сидить на ньому! Геометрія велосипеда балансує між комфортом туринга та швидкістю шосейника, роблячи Pride ROCX відмінно підходящим, як для швидкої їзди по гладкому асфальту і ґрунтовкам, так і для тривалих подорожей. А комплектуючі, які встановив виробник, повністю виправдовують універсальність гравійних велосипедів. Вони дозволяють звернути з рівного асфальту на звивисту лісову стежку та навіть не зменшити швидкість. Ключові особливості: Рама виготовлена зі сплаву алюмінію 6061Т Карбонова вилка поглинає дрібну тряску від дороги та робить конструкцію більш жорсткою Труби рами зроблені із застосуванням технології гідроформінг Геометрія велосипеда розрахована на тривалу та помірно динамічну їзду Поліровані шви та внутрішня проводка Велика кількість бонок на рамі та вилці для багажників, сумок та додаткових аксесуарів Можна встановити повнорозмірні крила Фреймсет підтримує покришки 700х47С Позаду встановлений перемикач для гірських велосипедів Shimano Alivio, що дозволяє впевнено перемикатись у складних умовах Одні з найкращих механічних дискових гальм Avid BB5 впевнено працюють за будь-яких обставин Колеса зібрані на втулках з промпідшипниками Novatec, та міцних ободах, що підтримують безкамерне використання
    кешбек від 341 ₴
    -35%

    НАРОДНИЙ ГРЕВЕЛ Pride ROCX можна по праву назвати «народним гравійником». Його можна зустріти на лісових стежках в компанії з кантрійниками, він може мчати по міських вуличках та протискуватись у щільному автомобільному трафіку, він подолав вже десятки та сотні тисяч кілометрів обвішаний багажниками й сумками з провізією. В якому б амплуа ви не зустріли на вулиці ROCX, одне буде незмінним – щира посмішка райдера, що сидить на ньому! Геометрія велосипеда балансує між комфортом туринга та швидкістю шосейника, роблячи Pride ROCX відмінно підходящим, як для швидкої їзди по гладкому асфальту і ґрунтовкам, так і для тривалих подорожей. А комплектуючі, які встановив виробник, повністю виправдовують універсальність гравійних велосипедів. Вони дозволяють звернути з рівного асфальту на звивисту лісову стежку та навіть не зменшити швидкість. Ключові особливості: Рама виготовлена зі сплаву алюмінію 6061Т Карбонова вилка поглинає дрібну тряску від дороги та робить конструкцію більш жорсткою Труби рами зроблені із застосуванням технології гідроформінг Геометрія велосипеда розрахована на тривалу та помірно динамічну їзду Поліровані шви та внутрішня проводка Велика кількість бонок на рамі та вилці для багажників, сумок та додаткових аксесуарів Можна встановити повнорозмірні крила Фреймсет підтримує покришки 700х47С Позаду встановлений перемикач для гірських велосипедів Shimano Alivio, що дозволяє впевнено перемикатись у складних умовах Одні з найкращих механічних дискових гальм Avid BB5 впевнено працюють за будь-яких обставин Колеса зібрані на втулках з промпідшипниками Novatec, та міцних ободах, що підтримують безкамерне використання
    кешбек від 341 ₴
    -35%

    НАРОДНИЙ ГРЕВЕЛ Pride ROCX можна по праву назвати «народним гравійником». Його можна зустріти на лісових стежках в компанії з кантрійниками, він може мчати по міських вуличках та протискуватись у щільному автомобільному трафіку, він подолав вже десятки та сотні тисяч кілометрів обвішаний багажниками й сумками з провізією. В якому б амплуа ви не зустріли на вулиці ROCX, одне буде незмінним – щира посмішка райдера, що сидить на ньому! Геометрія велосипеда балансує між комфортом туринга та швидкістю шосейника, роблячи Pride ROCX відмінно підходящим, як для швидкої їзди по гладкому асфальту і ґрунтовкам, так і для тривалих подорожей. А комплектуючі, які встановив виробник, повністю виправдовують універсальність гравійних велосипедів. Вони дозволяють звернути з рівного асфальту на звивисту лісову стежку та навіть не зменшити швидкість. Ключові особливості: Рама виготовлена зі сплаву алюмінію 6061Т Карбонова вилка поглинає дрібну тряску від дороги та робить конструкцію більш жорсткою Труби рами зроблені із застосуванням технології гідроформінг Геометрія велосипеда розрахована на тривалу та помірно динамічну їзду Поліровані шви та внутрішня проводка Велика кількість бонок на рамі та вилці для багажників, сумок та додаткових аксесуарів Можна встановити повнорозмірні крила Фреймсет підтримує покришки 700х47С Позаду встановлений перемикач для гірських велосипедів Shimano Alivio, що дозволяє впевнено перемикатись у складних умовах Одні з найкращих механічних дискових гальм Avid BB5 впевнено працюють за будь-яких обставин Колеса зібрані на втулках з промпідшипниками Novatec, та міцних ободах, що підтримують безкамерне використання
    кешбек від 285 ₴
    -25%
    Тип велосипеда Гірський МВТ / Аудиторія Унісекс
    Marvel 9.3 - це поліпшена версія любительської моделі Marvel лінійки Pride Bikes. Цей велосипед відмінно підійде для активних прогулянок міськими парками та заміським стежками. Також це чудовий варіант першого велосипеда, адже він оснащений якісними і простими в обслуговуванні комплектуючими. Геометрію велосипеда проектували для напівспортивної посадки і в міру активної їзди. Широке кермо та оптимально підібрана довжина виносу забезпечують комфортну й безпечну їзду, з передбачуваним керуванням. Колеса діаметром 29" мають кращій накат, ніж 27,5", а також вони більш прохідні на бездоріжжі, оскільки легше перекочуються через каміння та ямки. До рами вони кріпляться ексцентриками, що дозволяє дуже легко знімати їх руками, для обслуговування або заміни камери. Сідло теж можна регулювати по висоті без інструменту, адже підсідельний хомут має ексцентриковий затискач. Характеристики: Рама: Pride алюміній , 29’’, гідроформінг, внутрішня проводка Вилка: GTMRK 362-HL-S-29” хід 100 мм Педалі: Є в комплекті Система (шатуни): Prowheel , 22/36T, S/M=170, L/XL=175 мм, алюміній Задні зірки: Shimano 11-36T, 9 шв. Ручки перемикання (манетки, дуали): Shimano SL-U4000, CUES, 2x9 шв. Перемикач передній: Shimano SL-U4000, CUES Перемикач задній: Shimano RD-U3020, CUES Передні гальма: Shimano BR-MT200, дискові гідравлічні Задні гальма: Shimano BR-MT200, дискові гідравлічні Втулка передня: Pride, алюміній, 32сп., промпідшипник, ексцентрик Втулка задня: Pride, алюміній, 32сп., промпідшипник, ексцентрик Ободи: Алюмінієві, подвійні, пістоновані, 20 мм Шина передня: Wanda 29x2,1'', універсальні Шина задня: Wanda 29x2,1'', універсальні Кермо: Pride 31,8х700 мм, підйом 25 мм, алюміній Винос керма: Pride, S = 60 мм, M= 75 мм, L=90 мм, алюміній Підсідельна труба: 31,6x350, алюміній Максимальне навантаження: до 135 кг
    кешбек від 281 ₴
    -25%

    Pride Rocx можна по праву назвати «народним гравійником». Його можна зустріти на лісових стежках в компанії з кантрійниками, він може мчати по міських вуличках та протискуватись у щільному автомобільному трафіку, він подолав вже десятки та сотні тисяч кілометрів обвішаний багажниками й сумками з провізією. В якому б амплуа ви не зустріли на вулиці Rocx, одне буде незмінним – щира посмішка райдера, що сидить на ньому! Нова генерація Rocx отримала повністю перероблену геометрію, що направлена на більший комфорт та стабільність велосипеда. Оновлена вилка отримала згладжені форми, що наближає її вигляд до карбонових. Задній трикутник отримав низькі верхні пера та більш мінімалістичне кріплення каліпера на нижньому пері. Втулки коліс тепер мають картриджні вальниці. Трансмісія замінена з 2х8 на 1х9, що не тільки спрощує користування велосипедом та догляд за ним, а й збільшує кліренс та зменшує загальну вагу, а більш жорстка конструкція перемикача зменшує ризик спадання ланцюга. Ключові особливості: Рама і вилка зроблені зі сплаву алюмінію 6061Т Геометрія велосипеда розрахована на тривалу та помірно динамічну їзду Велика кількість бонок на рамі та вилці для багажників, сумок та додаткових аксесуарів Можна встановити повнорозмірні крила Фреймсет підтримує покришки 700х47С Трансмісія 1х9 з касетою 11-46Т та передньою зіркою 40Т Колеса на втулках з картриджними вальницями
    кешбек від 272 ₴
    -25%

    Pride Rocx можна по праву назвати «народним гравійником». Його можна зустріти на лісових стежках в компанії з кантрійниками, він може мчати по міських вуличках та протискуватись у щільному автомобільному трафіку, він подолав вже десятки та сотні тисяч кілометрів обвішаний багажниками й сумками з провізією. В якому б амплуа ви не зустріли на вулиці Rocx, одне буде незмінним – щира посмішка райдера, що сидить на ньому! Нова генерація Rocx отримала повністю перероблену геометрію, що направлена на більший комфорт та стабільність велосипеда. Оновлена вилка отримала згладжені форми, що наближає її вигляд до карбонових. Задній трикутник отримав низькі верхні пера та більш мінімалістичне кріплення каліпера на нижньому пері. Втулки коліс тепер мають картриджні вальниці. Трансмісія замінена з 2х8 на 1х9, що не тільки спрощує користування велосипедом та догляд за ним, а й збільшує кліренс та зменшує загальну вагу, а більш жорстка конструкція перемикача зменшує ризик спадання ланцюга. Ключові особливості: Рама і вилка зроблені зі сплаву алюмінію 6061Т Геометрія велосипеда розрахована на тривалу та помірно динамічну їзду Велика кількість бонок на рамі та вилці для багажників, сумок та додаткових аксесуарів Можна встановити повнорозмірні крила Фреймсет підтримує покришки 700х47С Трансмісія 1х9 з касетою 11-46Т та передньою зіркою 40Т Колеса на втулках з картриджними вальницями
    кешбек від 272 ₴
    -25%

    Pride Rocx можна по праву назвати «народним гравійником». Його можна зустріти на лісових стежках в компанії з кантрійниками, він може мчати по міських вуличках та протискуватись у щільному автомобільному трафіку, він подолав вже десятки та сотні тисяч кілометрів обвішаний багажниками й сумками з провізією. В якому б амплуа ви не зустріли на вулиці Rocx, одне буде незмінним – щира посмішка райдера, що сидить на ньому! Нова генерація Rocx отримала повністю перероблену геометрію, що направлена на більший комфорт та стабільність велосипеда. Оновлена вилка отримала згладжені форми, що наближає її вигляд до карбонових. Задній трикутник отримав низькі верхні пера та більш мінімалістичне кріплення каліпера на нижньому пері. Втулки коліс тепер мають картриджні вальниці. Трансмісія замінена з 2х8 на 1х9, що не тільки спрощує користування велосипедом та догляд за ним, а й збільшує кліренс та зменшує загальну вагу, а більш жорстка конструкція перемикача зменшує ризик спадання ланцюга. Ключові особливості: Рама і вилка зроблені зі сплаву алюмінію 6061Т Геометрія велосипеда розрахована на тривалу та помірно динамічну їзду Велика кількість бонок на рамі та вилці для багажників, сумок та додаткових аксесуарів Можна встановити повнорозмірні крила Фреймсет підтримує покришки 700х47С Трансмісія 1х9 з касетою 11-46Т та передньою зіркою 40Т Колеса на втулках з картриджними вальницями
    кешбек від 234 ₴
    -35%

    НАРОДНИЙ ГРЕВЕЛ Pride ROCX можна по праву назвати «народним гравійником». Його можна зустріти на лісових стежках в компанії з кантрійниками, він може мчати по міських вуличках та протискуватись у щільному автомобільному трафіку, він подолав вже десятки та сотні тисяч кілометрів обвішаний багажниками й сумками з провізією. В якому б амплуа ви не зустріли на вулиці ROCX, одне буде незмінним – щира посмішка райдера, що сидить на ньому! Геометрія велосипеда балансує між комфортом туринга та швидкістю шосейника, роблячи Pride ROCX відмінно підходящим, як для швидкої їзди по гладкому асфальту і ґрунтовкам, так і для тривалих подорожей. А комплектуючі, які встановив виробник, повністю виправдовують універсальність гравійних велосипедів. Вони дозволяють звернути з рівного асфальту на звивисту лісову стежку та навіть не зменшити швидкість. Ключові особливості: Рама і вилка зроблені зі сплаву алюмінію 6061Т Труби рами зроблені із застосуванням технології гідроформінг Геометрія велосипеда розрахована на тривалу та помірно динамічну їзду Поліровані шви та внутрішня проводка Велика кількість бонок на рамі та вилці для багажників, сумок та додаткових аксесуарів Можна встановити повнорозмірні крила Фреймсет підтримує покришки 700х47С
    кешбек від 234 ₴
    -35%

    НАРОДНИЙ ГРЕВЕЛ Pride ROCX можна по праву назвати «народним гравійником». Його можна зустріти на лісових стежках в компанії з кантрійниками, він може мчати по міських вуличках та протискуватись у щільному автомобільному трафіку, він подолав вже десятки та сотні тисяч кілометрів обвішаний багажниками й сумками з провізією. В якому б амплуа ви не зустріли на вулиці ROCX, одне буде незмінним – щира посмішка райдера, що сидить на ньому! Геометрія велосипеда балансує між комфортом туринга та швидкістю шосейника, роблячи Pride ROCX відмінно підходящим, як для швидкої їзди по гладкому асфальту і ґрунтовкам, так і для тривалих подорожей. А комплектуючі, які встановив виробник, повністю виправдовують універсальність гравійних велосипедів. Вони дозволяють звернути з рівного асфальту на звивисту лісову стежку та навіть не зменшити швидкість. Ключові особливості: Рама і вилка зроблені зі сплаву алюмінію 6061Т Труби рами зроблені із застосуванням технології гідроформінг Геометрія велосипеда розрахована на тривалу та помірно динамічну їзду Поліровані шви та внутрішня проводка Велика кількість бонок на рамі та вилці для багажників, сумок та додаткових аксесуарів Можна встановити повнорозмірні крила Фреймсет підтримує покришки 700х47С
    кешбек від 234 ₴
    -35%

    НАРОДНИЙ ГРЕВЕЛ Pride ROCX можна по праву назвати «народним гравійником». Його можна зустріти на лісових стежках в компанії з кантрійниками, він може мчати по міських вуличках та протискуватись у щільному автомобільному трафіку, він подолав вже десятки та сотні тисяч кілометрів обвішаний багажниками й сумками з провізією. В якому б амплуа ви не зустріли на вулиці ROCX, одне буде незмінним – щира посмішка райдера, що сидить на ньому! Геометрія велосипеда балансує між комфортом туринга та швидкістю шосейника, роблячи Pride ROCX відмінно підходящим, як для швидкої їзди по гладкому асфальту і ґрунтовкам, так і для тривалих подорожей. А комплектуючі, які встановив виробник, повністю виправдовують універсальність гравійних велосипедів. Вони дозволяють звернути з рівного асфальту на звивисту лісову стежку та навіть не зменшити швидкість. Ключові особливості: Рама і вилка зроблені зі сплаву алюмінію 6061Т Труби рами зроблені із застосуванням технології гідроформінг Геометрія велосипеда розрахована на тривалу та помірно динамічну їзду Поліровані шви та внутрішня проводка Велика кількість бонок на рамі та вилці для багажників, сумок та додаткових аксесуарів Можна встановити повнорозмірні крила Фреймсет підтримує покришки 700х47С