triangle
    Вид
    Колір
    Бренд
    Ціна
    від
    до
    KTM
    Очистити все

    Все для велоспорту (Бренд - KTM)

    кешбек від 5 ₴
    розстрочка
    -15%

    KTM BOTTLE CAGE WING Велосипедний флягоутримувач виготовлений з міцного армованого пластику, що забезпечує стабільність і довговічність навіть у складних умовах водіння. , що дозволяє пити на ходу, не перериваючи подорож. Індивідуальне регулювання висоти: тримач пляшки з водою оснащений 5-ти позиційним регулюванням висоти з кроком 30 мм, що дозволяє гнучко регулювати тримач за розміром пляшки з водою, забезпечуючи надійне утримання під час водіння, запобігаючи випаданню та деренчанню. Універсальна сумісність . Підходить не лише для пластикових пляшок з водою, а й для алюмінієвих. Таким чином, можна використовувати пляшку і бути впевненим, що вона надійно і міцно "сидить" у тримачі. . Легка вага: фляготримач вагою всього 47 г не збільшує загальне навантаження на велосипед, що зберігає маневреність при водінні та оптимізує продуктивність.
    кешбек від 7 ₴
    розстрочка
    -14%

    Грипси KTM COMP GRIPS LOOP LOCK Гумові грипси з протиковзною поверхнею з логотипом KTM на затиску. Завдяки великим ламелям забезпечують ідеальне зчеплення в будь-яких умовах та винятковий комфорт. Проста установка за допомогою 2-х затискачів з гвинтами, що йдуть у комплекті. Довжина 130 мм Вага: 120 г
    кешбек від 7 ₴
    розстрочка
    -14%

    Грипси KTM COMP GRIPS LOOP LOCK Гумові грипси з протиковзною поверхнею з логотипом KTM на затиску. Завдяки великим ламелям забезпечують ідеальне зчеплення в будь-яких умовах та винятковий комфорт. Проста установка за допомогою 2-х затискачів з гвинтами, що йдуть у комплекті. Довжина 130 мм Вага: 120 г
    кешбек від 5 ₴
    розстрочка
    -15%

    KTM BOTTLE CAGE WING Велосипедний флягоутримувач виготовлений з міцного армованого пластику, що забезпечує стабільність і довговічність навіть у складних умовах водіння. , що дозволяє пити на ходу, не перериваючи подорож. Індивідуальне регулювання висоти: тримач пляшки з водою оснащений 5-ти позиційним регулюванням висоти з кроком 30 мм, що дозволяє гнучко регулювати тримач за розміром пляшки з водою, забезпечуючи надійне утримання під час водіння, запобігаючи випаданню та деренчанню. Універсальна сумісність . Підходить не лише для пластикових пляшок з водою, а й для алюмінієвих. Таким чином, можна використовувати пляшку і бути впевненим, що вона надійно і міцно "сидить" у тримачі. . Легка вага: фляготримач вагою всього 47 г не збільшує загальне навантаження на велосипед, що зберігає маневреність при водінні та оптимізує продуктивність.
    кешбек від 219 ₴
    -5%

    KTM Wild Cross 24" — це перший крок Вашої дитини до незалежності як від батьків, так і від доріг. Wild Cross — це досить унікальна модель підліткового велосипеда класу гібрид або як його ще називають — крос. Такий байк поєднує в собі атрибути гірського та шосейного типу, а отже Ваша дитина зможе пересуватися як містом, так і пересіченою місцевістю. Рама зроблена з алюмінію, склад якого передбачає в собі, крім самого алюмінію: магній, кремній і мідь, що в результаті дає неперевершені міцні та вагові характеристики за адекватну ціну, а це дуже великий плюс, як для підліткового байка. Внизу на рамі є посадкове місце під питну флягу з фляготримачем, або для кріплення під насос. Трансмісія на 7 швидкостей зібрана на базі заднього перемикача Shimano RD-TY200-SS, тріскачки Shimano MF-TZ510-7 і шифтерів SL-RV200-7R. Перемикач ідеально підходить для підліткового байка, оскільки забезпечує якісне та точне перемикання навіть у складних погодних умовах. Корпус виготовлений з алюмінієвого сплаву, а рамка з міцної сталі, настроювання ведеться за допомогою двох болтів. Ергономічні шифтери мають функцію індексного перемикання з легким поворотом зап'ястка. Муфта вільного ходу має вищу стійкість до корозії, на відміну від попередніх версій, забезпечуючи надійне перемикання в різних погодних умовах. Підвищувати та знижувати передачі можливо відразу на кілька рівнів, а дізнатися, на яке передавання система можна лише глянувши на покажчик.
    кешбек від 1443 ₴
    -5%

    Якщо ви хочете отримати максимальну ефективність у будь-якій ситуації, то серія гравійних велосипедів KTM X Strada — це правильний вибір! Гравійний велосипед — це нечасова тенденція, він залишиться потрібний назавжди, адже саме цей байк зробить вашу поїздку комфортною, швидкою та незабутньою. Завдяки величезному попиту на моделі X-Strada з новими рамами було подвоєно кількість моделей усередині серії. Тепер лінійка налічує десять байків. Нова рама з алюмінію використовується на семи моделях серії. Вона демонструє свої спортивні якості та комфорт, а вибір між шосейним і прямим кермом надає варіативності, даючи змогу вибрати велосипед під свої індивідуальні потреби. У серії також передбачена версія LFC зі встановленим багажником, крилами та велосипедним світлом, яка підійде для людей, які віддають перевагу пересуватися містом у будь-яких умовах. Характеристики: Рама: X-Strada Гравий AL6061tb / R-2090 Розмір рами: L Вилка: X-Strada Gravel Perf. Carbon w/mountings F14 Винос: Team KTM Road 8° Кермо KTM Team Road flare 16° Грипси: КТМ Tape Кермова колонка: Acros AICR internal 1.1/8"-1.5" angle limit Кількість швидкостей: 11 швидкостей (1x11) Перемикач задній: Shimano GRX RX812-11 Shadow+ Ручки перемикання: Shimano GRX RX600 Система шатунів: Shimano GRX RX600-1 40Т Касета: Shimano Deore M5100-11 / 11-42 Ланцюг: Shimano LG500 Тип гальм: дискові гідравлічні Гальма: Shimano GRX RX400 160/160 Гальмівні ручки: Shimano GRX RX810 STI Підсидільний штир: KTM Team, Довжина: 350 мм 27.2 мм Сідло: Selle San Marco Shortfit Open Fit Wide Переднє колесо: Mavic ALLROAD S DISC CL 100/12TA / 622x22TSS Заднє колесо: Mavic ALLROAD S DISC CL 142/12TA/622x22TSS Покришки: Continental Terra Speed TL 40-622 ProTection Вага: 8,9 кг (без педалей) Максимальне навантаження: 109 кг (з урахуванням екіпірування)
    кешбек від 3 ₴
    розстрочка
    -5%

    Фляга KTM Team Bottle 700 мл чорна Для того, щоб вгамувати спрагу під час тривалої їзди на велосипеді або просто освіжитися ковтком води, дуже зручно використовувати флягу для велосипеда. Недостатнє споживання рідини під час катання може несприятливо позначитися на роботі серця й суглобів, тому важливо завжди мати біля себе запас води. Спортивна фляга об'ємом 700 мл із чорним логотипом KTM з великим отвором для зручного наповнення й очищення. Особливості: Оригінальний дизайн із фактурою «Оригамі». Підходить як для правші, так і для лівші. Матеріал без BPA легко стискається, забезпечуючи максимальний потік рідини. Герметична завдяки високоякісній застібці-штовхачові Push&Pull. Характеристики: Матеріал: поліпропілен. Розмір: 24 х 8 х 8 см. Об'єм: 700 мл. Вага: 100 г.
    кешбек від 219 ₴
    -5%

    Велосипед KTM WILD CROSS 24"— це перший крок вашої дитини до незалежності як від батьків, так і від доріг. Wild Cross — це досить унікальна модель підліткового велосипеда класу гібрид або як його ще називають — крос. Такий байк поєднує в собі атрибути гірського та шосейного типу, а отже, ваша дитина зможе пересуватися як містом, так і пересіченою місцевістю. Алюмінієва рама Рама зроблена з алюмінію, склад якого передбачає в собі, крім самого алюмінію: магній, кремній і мідь, що в результаті дає неперевершені міцні та вагові характеристики за адекватну ціну, а це дуже великий плюс, як для підліткового байка. Внизу на рамі є посадкове місце під питну флягу з фляготримачем або для кріплення під насос. Алюмінієва ригідна вилка робить байк легким на ходу. Така вилка також робить дитину більш спритною, а сам байк стає керованим. Трансмісія Shimano Трансмісія на 7 швидкостей зібрана на базі заднього перемикача Shimano RD-TY200-SS, трещотки Shimano MF-TZ510-7 і шифтерів SL-RV200-7R. Перемикач ідеально підходить для підліткового байка, оскільки забезпечує якісне та точне перемикання навіть у складних погодних умовах. Корпус виготовлений з алюмінієвого сплаву, а рамка з міцної сталі, настроювання ведеться за допомогою двох болтів. Ергономічні шифтери мають функцію індексного перемикання з легким поворотом зап'ястка. Муфта вільного ходу має вищу стійкість до корозії, на відміну від попередніх версій, забезпечуючи надійне перемикання в різних погодних умовах. Підвищувати та знижувати передачі можна відразу на кілька рівнів, а дізнатися, на яке передавання система можна лише глянувши на покажчик. Якісне гальмо Водні гальма V-Brake 837 — це модель, яка найдобре себе показує на дитячих і підліткових велосипедах. Важіль має конструкцію, оптимізовану під ідеальне гальмування на невеликих колесах (20" — 24"). Завдяки регулюванню ручки можна точно відрегулювати пристрій у бік чутливості та стабільності. Водні гальма дуже невибагливі та прості у використанні, колодки взаємозамінні, що дає можливість змінити їх практично на будь-яку іншу пару, а саму систему, у разі пошкоджень, можна відремонтувати навіть у польових умовах. KTM WILD CROSS 20" підходить для руху асфальтом, велосипедними доріжками, а також перетятою місцевістю з помірними підйомами та спусками. Пам'ятайте, стрибки не мають перевищувати висоту 15 см. Максимальне вагове навантаження на байк з урахуванням екіпірування 59 кг.
    кешбек від 1151 ₴
    -5%

    Якщо ви хочете отримати максимальну ефективність у будь-якій ситуації, то серія гравійних велосипедів KTM X Strada — це правильний вибір! Гравійний велосипед — це нечасова тенденція, він залишиться потрібний назавжди, адже саме цей байк зробить вашу поїздку комфортною, швидкою та незабутньою. Завдяки величезному попиту на моделі X-Strada з новими рамами було подвоєно кількість моделей усередині серії. Тепер лінійка налічує десять байків. Нова алюмінієва рама використовується на семи моделях серії. Вона демонструє свої спортивні якості та комфорт, а вибір між шосейним і прямим кермом надає варіативності, даючи змогу вибрати велосипед під свої індивідуальні потреби. У серії також передбачена версія LFC зі встановленим багажником, крилами та велосипедним світлом, яка підійде для людей, які віддають перевагу пересуватися містом у будь-яких умовах. Характеристики: Рама: X-Strada Gravel Premium Carbon / R-2980 Розмір рами: L Вилка: X-Strada Gravel Perf. Carbon з кріпленнями F14 Винос: Team KTM Road 8° Кермо: KTM Team Road, кут нахилу 16° Грипси: Tape КТМ Кермова колонка: Acros AICR internal 1.1/8> 1.5" angle limit Кількість швидкостей: 11 швидкостей (1x11) Переключатель передний: Shimano GRX RX810-2 Переключатель задний: Shimano GRX RX810-11 Shadow+ Ручки перемикання: Shimano GRX RX810 Система шатунов: Shimano GRX RX600-11 46-30 Касета: Shimano HG700-11 / 11-34 Цепь: Shimano LG500 Тип гальм: дискові гідравлічні Гальма: Shimano GRX RX810 Ротор: Shimano RT64 CL 160 / RT64 CL 160 Гальмівні ручки: Shimano GRX RX810 STI Підсідельний штир: KTM Team, довжина: 350 мм Діаметр підсідельного штиря: 27.2 мм Сідло: Selle San Marco Shortfit Open Fit Wide Переднє колесо: KTM Line — Shimano 105 R7070 CL 32H 110-12TA / DT Swiss 533D 32H 622x22TC / DT Competition 2.0 чорний Заднє колесо: KTM Line — Shimano 105 R7070 CL 32H 142-12TA / DT Swiss 533D 32H 622x22TC / DT Competition 2.0 чорний Покришки: Schwalbe G-One Bite Perf. RaceGuard TLE 40-622 Вага: 10,3 кг (Без педалей) Максимальне навантаження: 117 кг (з урахуванням екіпірування)
    кешбек від 404 ₴
    -5%

    KTM Chicago 291 Це відмінний вхідний квиток у світ гірського велосипеда. Він прекрасно підійде новачкам і аматорам для катання, як міськими парковими доріжками, так і для виїздів за межі міста, і для легкого бездоріжжя. Виробник позиціонує цю модель у категорії 2/E2 як надійний і повсякденний велосипед початкового рівня. Водночас модель не обділена елементами комфорту, наприклад, амортизаційною вилкою та ергономічним сідлом, трансмісією з широким діапазоном перемикання. Рама Chicago 291 виготовлена з алюмінієвого сплаву 6061 серії, із застосуванням технології гідроформінгу. Вона дає змогу надати трубам складнішого профілю для більшої торсіонної жорсткості та запасу міцності. Так само в рамі передбачені кріплення для крил і підніжки, що буде додавати комфорту під час повсякденного використання велосипеда як транспорту. Вишенька на торті цієї моделі - внутрішня проводка тросів і гідролінії всередині рами, що є негласним стандартом стилю на сьогодні. А для більш лаконічного зовнішнього вигляду, сорочки перемикання підібрані в колір, для підкреслення індивідуальності кожної моделі. На вибір доступно два варіанти кольору - яскравий і помітний помаранчево-чорний, і більш стриманий сіро-синій. Незважаючи на те, що велосипед позиціонується виробником як модель початкового рівня, укомплектований він якісними та надійними компонентами, які перевірені часом. Вилка Suntour XCT30 відмінно справляється з обробленням нерівностей дорожнього полотна, роблячи їзду плавною і впевненою навіть на складно прохідних ділянках вашого маршруту. Так само вилка оснащена гідравлічним локаутом, активуючи який вилка не буде з'їдати частину вашої енергії від педалювання. Трансмісія зібрана на компонентах Shimano Altus. Ця група славиться своїм величезним ресурсом, невибагливістю в обслуговуванні та чіткістю в роботі перемикання. Набір зірок містить 36-22T* (можливі розбіжності з оф. сайтом) спереду, і касету на 9 швидкостей 11-34T ззаду. Ланцюг від іменитого тайванського виробника KMC. У сумі це дає широкий діапазон передач, плавне і впевнене перемикання для пересування різними типами рельєфу. За гальмування відповідає надійна гідравліка Tektro HD-T275. Ця модель, у парі зі 180 мм ротором спереду і 160 мм ззаду, дасть вам відчуття м'якості та легкості на гальмівному важелі, але водночас упевнене відчуття потужності та стабільності гальмування на спусках. Колеса і Гума. Колеса зібрані на ободах 29 дюймів виробництва KTM, втулках Shimano і спицях Pillar. Обидві втулки кріпляться ексцентриками, що помітно спрощує їхній монтаж\демонтаж у разі потреби. За зчеплення відповідають покришки SCHWALBE SMART SAM. Це легка універсальна модель, яка підійде для використання, як у місті, так і по бездоріжжю. Центральна доріжка з щільно розташованих шипів надає гарний накат по асфальту та укоченим ґрунтам, а добре розвинуті високі бокові зачепи дають вам упевненість і стабільність у поворотах, пухких і вологих ґрунтах. SCHWALBE використовують у цій моделі технологію K-Guard, це спеціальний шар розроблений для кращого протистояння проколам. Елементи управління. На даній моделі всі вони брендовані KTM. Зручні гріпси KTM LINE MTB. Кермо і винос, з невеликим підйомом в 12 і 7 градусів відповідно, дадуть вам більш вертикальну і розслаблену посадку. Ширина керма варіюється від 720 мм у розмірі XS, до 740 мм у ростовці XL. Таким чином, виробник подбав про комфорт споживача будь-якого зросту. Ергономічне сідло KTM LINE SPORT з м'якою підкладкою кріпиться на підсідельний штир KTM LINE 27.2. Цей діаметр штиря дозволяє злегка гасити вібрації від дорожнього полотна. KTM Chicago 291 - гідний представник у своїй категорії прогулянкових гірських велосипедів для початківців і любителів. Велосипед дасть вам винятковий рівень комфорту, а грамотно підібрані та надійні комплектуючі прослужать довгі роки при мінімальних витратах на їх обслуговування.
    кешбек від 473 ₴
    -5%

    KTM Ultra Fun 29 З назви можна зробити логічний висновок, що велосипед створювався для фанових поїздок. Але насправді велосипед вам може дати набагато більше. Виробник позиціонує цю модель в категорії 3/E3 як надійний і повсякденний велосипед аматорського рівня. Це універсальна модель, яка підійде для легкого бездоріжжя, заміських виїздів, а якщо обладнати велосипед крилами, багажником і підніжкою, він цілком підійде для щоденних поїздок на роботу. Рама виготовлена з алюмінієвого сплаву 6061 серії, із застосуванням технології гідроформінгу. Вона дає змогу надати трубам складнішого профілю для більшої торсіонної жорсткості та запасу міцності. Крім заставних під крила, багажник і підніжку, в рамі передбачено три отвори під бонки для кріплення фляготримача, мультитула, насоса та іншого. Внутрішня проводка тросів і гідролінії надає більш естетичного зовнішнього вигляду, сприяє їхньому меншому забрудненню і захищає від можливих механічних пошкоджень. Для більш лаконічного зовнішнього вигляду, сорочки тросів перемикання підібрані в колір, для підкреслення індивідуальності кожної моделі. Вилка. Використовується пружинно-масляна Suntour XCM, ходом 100 мм. Вона добре справляється з обробленням рельєфу, завдяки чому руки райдера менше втомлюються. З налаштувань у вилці доступні регулювання переднавантаження пружини, і регулювання локаута, активуючи який вилка не буде з'їдати частину вашої енергії від педалювання. Трансмісія на компонентах Shimano Altus і Alivio. Компоненти підібрані таким чином, щоб діапазону перемикань вистачало під будь-які сценарії використання велосипеда. Спереду система з трьома зірками Shimano Altus MT101 40-30-22, ззаду касета на 9 швидкостей Shimano HG200-9 11-34. Управляється це комплектом перемикачів Alivio + Altus і манетками Altus. Тандем компонентів одного класу працює злагоджено і забезпечує точне перемикання. Гальма. Перевірена роками дискова гідравліка Shimano MT200 в парі з 180 мм ротором спереду і 160 мм ззаду - відмінний варіант у цьому ціновому сегменті. Ротори використовують стандарт кріплення Center Lock. Колеса і Гума. Колеса зібрані на ободах 29 дюймів Remerx Rocky і втулках Shimano. Обидві втулки кріпляться ексцентриками, що помітно спрощує їхній монтаж\демонтаж у разі потреби. За зчеплення відповідають покришки Schwalbe Smart Sam 2.1". Це легка та універсальна модель, ставиться на більшість хардтейлів KTM. Центральна доріжка з щільно розташованих шипів надає гарний накат по асфальту і укоченим ґрунтам, а добре розвинені високі бічні зачепи дають вам упевненість і стабільність у поворотах, пухких і вологих ґрунтах. Schwalbe використовують у цій моделі технологію K-Guard, це спеціальний шар розроблений для кращого протистояння проколам. Елементи управління. На даній моделі всі вони брендовані KTM. Кермо KTM Comp 720 мм має невеликий підйом 15 мм, у парі з виносом KTM Comp, у якого підйом 12°, ці компоненти дадуть вам більш вертикальну і розслаблену посадку. Ергономічне сідло KTM Line MTB з м'якою підкладкою кріпиться на підсідельний штир KTM Comp 27.2 У підсумку, KTM Ultra Fun 29 за сукупністю характеристик цілком можна використовувати не тільки для фана на легкому бездоріжжі, а й як щоденний транспорт для поїздок по місту і на роботу.
    кешбек від 404 ₴
    -5%

    KTM Chicago 271 Це відмінний вхідний квиток у світ гірського велосипеда. Він прекрасно підійде новачкам і аматорам для катання, як міськими парковими доріжками, так і для виїздів за межі міста, і для легкого бездоріжжя. Виробник позиціонує цю модель у категорії 2/E2 як надійний і повсякденний велосипед початкового рівня. Водночас модель не обділена елементами комфорту, наприклад, амортизаційною вилкою та ергономічним сідлом, трансмісією з широким діапазоном перемикання. Рама Chicago 271 виготовлена з алюмінієвого сплаву 6061 серії, із застосуванням технології гідроформінгу. Вона дає змогу надати трубам складнішого профілю для більшої торсіонної жорсткості та запасу міцності. Так само в рамі передбачені кріплення для крил і підніжки, що буде додавати комфорту під час повсякденного використання велосипеда як транспорту. Вишенька на торті цієї моделі - внутрішня проводка тросів і гідролінії всередині рами, що є негласним стандартом стилю на сьогодні. А для більш лаконічного зовнішнього вигляду, сорочки перемикання підібрані в колір, для підкреслення індивідуальності кожної моделі. На вибір доступно два варіанти кольору - яскравий і помітний помаранчево-чорний, і більш стриманий сіро-синій. Незважаючи на те, що велосипед позиціонується виробником як модель початкового рівня, укомплектований він якісними та надійними компонентами, які перевірені часом. Вилка Suntour XCT30 відмінно справляється з обробленням нерівностей дорожнього полотна, роблячи їзду плавною і впевненою навіть на складно прохідних ділянках вашого маршруту. Так само вилка оснащена гідравлічним локаутом, активуючи який вилка не буде з'їдати частину вашої енергії від педалювання. Трансміссія зібрана на компонентах Shimano Altus. Ця група славиться своїм величезним ресурсом, невибагливістю в обслуговуванні та чіткістю в роботі перемикання. Набір зірок містить 36-22T* спереду, і касету на 9 швидкостей 11-36T ззаду. Ланцюг від іменитого тайванського виробника KMC. У сумі це дає широкий діапазон передач, плавне і впевнене перемикання для пересування різними типами рельєфу. За гальмування відповідає надійна гідравліка Tektro HD-T275. Ця модель, у парі зі 180 мм ротором спереду і 160 мм ззаду, дасть вам відчуття м'якості та легкості на гальмівному важелі, але водночас упевнене відчуття потужності та стабільності гальмування на спусках. Колеса і Гума. Колеса зібрані на ободах 27.5 дюймів виробництва KTM, втулках Shimano і спицях Pillar. Обидві втулки кріпляться ексцентриками, що помітно спрощує їхній монтаж\демонтаж у разі потреби. За зчеплення відповідають покришки SCHWALBE SMART SAM. Це легка універсальна модель, яка підійде для використання, як у місті, так і по бездоріжжю. Центральна доріжка з щільно розташованих шипів надає гарний накат по асфальту та укоченим ґрунтам, а добре розвинуті високі бокові зачепи дають вам упевненість і стабільність у поворотах, пухких і вологих ґрунтах. SCHWALBE використовують у цій моделі технологію K-Guard, це спеціальний шар розроблений для кращого протистояння проколам. Елементи управління. На даній моделі всі вони брендовані KTM. Зручні гріпси KTM LINE MTB. Кермо і винос, з невеликим підйомом в 12 і 7 градусів відповідно, дадуть вам більш вертикальну і розслаблену посадку. Ширина керма варіюється від 660 мм у розмірі XS, до 720 мм у ростовці XL. Таким чином, виробник подбав про комфорт споживача будь-якого зросту. Ергономічне сідло KTM LINE SPORT з м'якою підкладкою кріпиться на підсідельний штир KTM LINE 27.2. Цей діаметр штиря дозволяє злегка гасити вібрації від дорожнього полотна. KTM Chicago 271 - гідний представник у своїй категорії прогулянкових гірських велосипедів для початківців і любителів. Велосипед дасть вам винятковий рівень комфорту, а грамотно підібрані та надійні комплектуючі прослужать довгі роки при мінімальних витратах на їх обслуговування.
    кешбек від 1354 ₴
    -21%

    KTM X-STRADA 10 Якщо ви хочете отримати максимальну ефективність у будь-якій ситуації, то серія гравійних велосипедів KTM X Strada це правильний вибір! Гравійний велосипед - це не тимчасова тенденція, він залишиться затребуваним назавжди, адже саме цей байк зробить вашу поїздку комфортною, швидкою та незабутньою. Завдяки величезному попиту на моделі X-Strada з новими рамами, була подвоєна кількість моделей всередині серії. Тепер лінійка налічує десять байків. Нова рама алюмінію використовується на семи моделях серії. Вона демонструє свої спортивні якості та комфорт, а вибір між шосейним та прямим кермом додає варіативності, дозволяючи вибрати велосипед під свої індивідуальні потреби. У серії також передбачена версія LFC з встановленим багажником, крилами та велосипедним світлом, яка підійде для людей, які воліють пересуватися містом у будь-яких умовах. Увага, утримайтеся від використання велосипеда за межами заявленого цільового призначення. Якщо ігнорування рекомендацій призведе до поломки обладнання, виробник має право відмовити у сервісному обслуговуванні. Рама X-Strada Gravel Premium Carbon / R-2980 Розмір рами L Вилка X-Strada Gravel Perf. Carbon w/mountings F14 Винос KTM Team Road 8° Кермо KTM Team Road flare 16° Гріпси KTM Tape Рульова колонка Acros AICR internal 1.1/8>1.5" angle limit Кількість швидкостей 11 скоростей (1x11) Перемикач передній Shimano GRX RX810-2 Перемикач задній Shimano GRX RX810-11 shadow+ Ручки перемикання Shimano GRX RX810 Система шатунів Shimano GRX RX600-11 46-30 Касета Shimano HG700-11 / 11-34 Ланцюг Shimano LG500 Тип гальмів Дискові гідравличні Гальма Shimano GRX RX810 Ротор Shimano RT64 CL 160 / RT64 CL 160 Гальмівні ручки Shimano GRX RX810 STI Підсідельний штир KTM Team, Довжина: 350 мм Діаметр підсідельного штиря, мм 27.2 мм Сідло Selle San Marco Shortfit Open Fit Wide Переднє колесо KTM Line - Shimano 105 R7070 CL 32H 110-12TA / DT Swiss 533D 32H 622x22TC / DT Competition 2.0 blac Заднє колесо KTM Line - Shimano 105 R7070 CL 32H 142-12TA / DT Swiss 533D 32H 622x22TC / DT Competition 2.0 black Покришки Schwalbe G-One Bite Perf. RaceGuard TLE 40-622 Вага, кг 10,3 кг (Без педалей) Максимальне навантаження 117 кг ((з урахуванням екіпірування)
    кешбек від 473 ₴
    -5%

    KTM Ultra Fun 29 З назви можна зробити логічний висновок, що велосипед створювався для фанових поїздок. Але насправді велосипед вам може дати набагато більше. Виробник позиціонує цю модель в категорії 3/E3 як надійний і повсякденний велосипед аматорського рівня. Це універсальна модель, яка підійде для легкого бездоріжжя, заміських виїздів, а якщо обладнати велосипед крилами, багажником і підніжкою, він цілком підійде для щоденних поїздок на роботу. Рама виготовлена з алюмінієвого сплаву 6061 серії, із застосуванням технології гідроформінгу. Вона дає змогу надати трубам складнішого профілю для більшої торсіонної жорсткості та запасу міцності. Крім заставних під крила, багажник і підніжку, в рамі передбачено три отвори під бонки для кріплення фляготримача, мультитула, насоса та іншого. Внутрішня проводка тросів і гідролінії надає більш естетичного зовнішнього вигляду, сприяє їхньому меншому забрудненню і захищає від можливих механічних пошкоджень. Для більш лаконічного зовнішнього вигляду, сорочки тросів перемикання підібрані в колір, для підкреслення індивідуальності кожної моделі. Вилка. Використовується пружинно-масляна Suntour XCM, ходом 100 мм. Вона добре справляється з обробленням рельєфу, завдяки чому руки райдера менше втомлюються. З налаштувань у вилці доступні регулювання переднавантаження пружини, і регулювання локаута, активуючи який вилка не буде з'їдати частину вашої енергії від педалювання. Трансмісія на компонентах Shimano Altus і Alivio. Компоненти підібрані таким чином, щоб діапазону перемикань вистачало під будь-які сценарії використання велосипеда. Спереду система з трьома зірками Shimano Altus MT101 40-30-22, ззаду касета на 9 швидкостей Shimano HG200-9 11-34. Управляється це комплектом перемикачів Alivio + Altus і манетками Altus. Тандем компонентів одного класу працює злагоджено і забезпечує точне перемикання. Гальма. Перевірена роками дискова гідравліка Shimano MT200 в парі з 180 мм ротором спереду і 160 мм ззаду - відмінний варіант у цьому ціновому сегменті. Ротори використовують стандарт кріплення Center Lock. Колеса і Гума. Колеса зібрані на ободах 29 дюймів Remerx Rocky і втулках Shimano. Обидві втулки кріпляться ексцентриками, що помітно спрощує їхній монтаж\демонтаж у разі потреби. За зчеплення відповідають покришки Schwalbe Smart Sam 2.1". Це легка та універсальна модель, ставиться на більшість хардтейлів KTM. Центральна доріжка з щільно розташованих шипів надає гарний накат по асфальту і укоченим ґрунтам, а добре розвинені високі бічні зачепи дають вам упевненість і стабільність у поворотах, пухких і вологих ґрунтах. Schwalbe використовують у цій моделі технологію K-Guard, це спеціальний шар розроблений для кращого протистояння проколам. Елементи управління. На даній моделі всі вони брендовані KTM. Кермо KTM Comp 720 мм має невеликий підйом 15 мм, у парі з виносом KTM Comp, у якого підйом 12°, ці компоненти дадуть вам більш вертикальну і розслаблену посадку. Ергономічне сідло KTM Line MTB з м'якою підкладкою кріпиться на підсідельний штир KTM Comp 27.2 У підсумку, KTM Ultra Fun 29 за сукупністю характеристик цілком можна використовувати не тільки для фана на легкому бездоріжжі, а й як щоденний транспорт для поїздок по місту і на роботу.
    кешбек від 559 ₴
    -5%

    KTM Ultra Ride 29. Модельна лінійка Ultra поєднує в собі універсальні якості мтб сучасності. Виробник позиціонує велосипед в категорії 3/E3. Це ніша надійних і повсякденних велосипедів аматорського рівня. Заявлено, що рама і її комплектуючі витримують невеликі стрибки. Допускається участь в любительських перегонах крос-кантрі, марафонах і турах. Оснастити велосипед для більш цивільних завдань теж можна, укомплектувавши його крилами, багажником і підніжкою, кріплення передбачені в рамі. У такій конфігурації він цілком підійде як повсякденний транспорт. Матеріал рами Ultra Ride 29 - труби з гідроформованого алюмінію 6061 серії. Завдяки технології гідроформінгу та спеціальним розрахункам, можна задати трубам складний профіль, що позитивно впливатиме на загальну торсіонну жорсткість конструкції та забезпечить підвищений запас міцності. Для надання більш естетичного зовнішнього вигляду та захисту тросів і гідроліній від можливих механічних пошкоджень, їхня проводка захована всередині рами. А один незадіяний отвір передбачено в конструкції праворуч під внутрішню проводку. Таким чином виробник подбав про можливих фанатів систем з 2 або 3 зірками спереду. Крім заставних під крила, багажник і підніжку, в рамі передбачено п'ять отворів під бонки для кріплення фляготримача, мультитула, насоса та іншого. Така кількість бонок припаде до душі байк-пакерам, або просто тим, хто возить із собою все і на всі випадки життя. Геометрія рами з її довгими задніми пір'ями позитивно впливатиме на загальну стабільність велосипеда. Кут рульової 69°, не довга верхня труба і кут підсідельної труби в 74° вкупі дадуть розслаблену посадку. Завдяки цьому кілометри маршруту будуть накручуватися з комфортом. Доступно 5 розмірів. Вилка. Встановлена Suntour XCR32-AIR - це повітряно-масляна вилка, ходом 100 мм. В її арсеналі 32 мм ноги, шасі штанів виконано з магнієвого сплаву. Це надійна конструкція, з високою торсіонною жорсткістю. З налаштувань у вилці доступні: регулювання тиску повітря, регулювання швидкості відскоку, блокування гідравлічного демпфера. Перше налаштування дає можливість накачувати або стравлювати тиск під вагу райдера, роблячи роботу повітряної пружини жорсткішою або м'якшою. Регулювання відскоку відповідає за те, з якою швидкістю вилка буде розтискатися після стиснення. Блокування гідравлічного демпфера виконано ергономічною манеткою на кермі. З її допомогою можна швидко вмикати та вимикати блокування одним рухом пальця. Трансмісія зібрана на компонентах Sram Eagle. Компоненти Eagle - це єдина екосистема для компонентів гірського велосипеда. Вони розраховані на 1 зірку спереду і касету на 12 швидкостей ззаду. UltrUltra Ride 29 укомплектований шатунами групи SX під стандарт Sram Dub. На сьогодні це найпередовіший стандарт модуля каретка+шатуни у компанії Sram. Вал порожнистої вісі шатунів має збільшений діаметр 28.99 мм, що дає неперевершену надійність та жорсткість. Промислові підшипники в каретці теж збільшилися в розмірі, відповідно, збільшився і їхній ресурс. Перемикач і манетка теж із групи SX. У парі вони працюють злагоджено, роблячи перемикання чітким і плавним. Ланцюг і касета обрані з групи класом вище - Sram NX. Такий тандем має більший ресурс. 12-швидкісна касета з великим діапазоном 11-50 дасть змогу підбирати оптимальну складність педалювання на будь-якому типі рельєфу, чи то технічний ґрунтовий підйом, чи то укочена доріжка в парку, чи то рівний асфальт. Гальма Shimano MT200. Це базова модель дискових гідравлічних гальм, яка вселяє впевненість і відчуття контролю в різних дорожніх ситуаціях. Ротора 180 мм спереду і 160 мм ззаду кріпляться гайкою Center Lock. Різний діаметр грамотно продуманий виробником, для вірного розподілу гальмівного зусилля. Колеса і Гума. 29" обода, виробництва KTM, втулки Shimano і спиці Pillar - рецепт міцних, надійних і накатистих коліс. Обидві втулки кріпляться ексцентриками, що помітно спрощує їхній монтаж\демонтаж у разі потреби. Покришки Maxxis Rekon Race 2.25", ідеально підходять для використання на різних типах поверхонь, забезпечують гарне зчеплення на ґрунтах, і добре катять на твердому рельєфу. Шар EXO Protection підвищує стійкість до проколів та порізів боковини. Елементи управління підібрані в балансі між спортом і комфортом. За вашу посадку відповідають підсідельний штир KTM Comp 27.2 і сідло з м'якою підкладкою KTM Line Sport. Руль і виніс, з невеликим підйомом зроблять посадку більш вертикальною і розслабленою. Ширина керма варіюється залежно від ростовки 720-740 мм. Таким чином, виробник подбав про комфорт споживача будь-якого зросту.
    кешбек від 258 ₴
    -5%

    KTM Wild Cross 24" - це перший крок вашої дитини до незалежності як від батьків, так і від доріг. Wild Cross - це досить унікальна модель підліткового велосипеда класу гібрид або як його ще називають - крос. Такий байк поєднує в собі атрибути Гірського і шосейного типу, а значить ваша дитина зможе пересуватися як по місту, так і по пересіченій місцевості. Рама зроблена з алюмінію, склад якого передбачає в собі крім самого алюмінію: магній, кремній і мідь, що в результаті дає неперевершені міцнісні та вагові характеристики за адекватну ціну, а це дуже великий плюс, як для підліткового байка. Внизу на рамі присутній посадочне місце під питну флягу з флягодержателем, або для кріплення під насос. Алюмінієва ригідна вилка робить байк легким на ходу через відсутність розгойдування, яка завжди виникає на амортизаторах, навіть якщо вони мають спеціальні протидіючі системи. Така вилка також робить дитину більш спритним, а сам байк стає більш керованим. Якщо дивитися з боку підлітків, які ще не вміють ідеально їздити, така вилка здатна надати правильне відчуття їзди і підвищити рівень навичок. Адже на відміну від амортизаційних вилок, з ригидной моделлю потрібно бути в рази уважніше. Трансмісія на 7 швидкостей зібрана на базі заднього перемикача Shimano RD-TY200-SS, тріскачки Shimano MF-TZ510-7 і шифтеров SL-RV200-7R. Перемикач ідеально підходить для підліткового байка, так як забезпечує якісне і точне перемикання навіть в складних погодних умовах. Корпус виготовлений з алюмінієвого сплаву, а рамка з міцної сталі, настройка ведеться за допомогою двох болтів. Ергономічні Шифтери мають функцію індексного перемикання з легким поворотом зап'ястя. Муфта вільного ходу має більш високу стійкість до корозії на відміну від попередніх версій, забезпечуючи надійне перемикання в різних погодних умовах. Підвищувати і знижувати передачі можливо відразу на кілька рівнів, а дізнатися, на якій передачі система можна лише глянувши на покажчик. Ободні гальма 837-це модель, яка найбільш добре себе показує на дитячих і підліткових велосипедах. Важелі мають конструкцію, оптимізовану під ідеальне гальмування на невеликих колесах (20" - 24"). Завдяки регулюванню ручки, можна точно відрегулювати пристрій в сторону чутливості і стабільності. Ободні гальма дуже невибагливі і прості у використанні, колодки взаємозамінні, що дає можливість змінити їх практично на будь-яку іншу пару, а саму систему, в разі пошкоджень, можна відремонтувати навіть в польових умовах. Передня втулка KT-A1GF і задня KT-A11R зібрані на алюмінієвих кулькових підшипниках. Підшипники надійно закриті від зовнішніх подразників, забезпечуючи хороші характеристики зносостійкості і накату. Обода виконані з алюмінію, обробленого на верстаті з ЧПУ, що дозволило домогтися високої точності і надійності. Покришки Impac Ridgepac забезпечують відмінне зчеплення з дорогою. клас навантаження і застереження: KTM Wild Cross 24" підходить для руху по асфальту, велосипедних доріжках, путівцях з твердим покриттям або гравійної насипом, а також по пересіченій місцевості з помірними підйомами і спусками. Пам'ятайте, стрибки не повинні перевищувати висоту в 15 см. Максимальне вагове навантаження на байк з урахуванням екіпіровки не повинна перевищувати 60 кг. Увага, утримайтеся від використання велосипеда за рамками меж заявленого цільового призначення. Якщо ігнорування рекомендацій призведе до поломки обладнання, виробник має право відмовити в сервісному обслуговуванні.
    кешбек від 1698 ₴
    -21%

    KTM X-STRADA ELITE Якщо ви хочете отримати максимальну ефективність у будь-якій ситуації, то серія гравійних велосипедів KTM X Strada це правильний вибір! Гравійний велосипед - це не тимчасова тенденція, він залишиться затребуваним назавжди, адже саме цей байк зробить вашу поїздку комфортною, швидкою та незабутньою. Рама X-Strada Gravel AL6061tb / R-2090 Розмір рами L Вилка X-Strada Gravel Perf. Carbon w/mountings F14 Винос KTM Team Road 8° Кермо KTM Team Road flare 16° Гріпси KTM Tape Рульова колонка Acros AICR internal 1.1/8"-1.5" angle limit Кількість швидкостей 11 швидкостей (1x11) Перемикач задній Shimano GRX RX812-11 shadow+ Ручки перемикання Shimano GRX RX600 Система шатунів Shimano GRX RX600-1 40T Касета Shimano Deore M5100-11 / 11-42 Ланцюг Shimano LG500 Тип гальмів Дискові гідравличні Гальма Shimano GRX RX400 Ротор Shimano RT64 CL 160 / RT64 CL 160 Гальмівні ручки Shimano GRX RX810 STI Підсідельний штир KTM Team, Довжина: 350 мм Діаметр підсідельного штиря, мм 27.2 мм Сідло Selle San Marco Shortfit Open Fit Wide Переднє колесо Mavic ALLROAD S DISC CL 100/12TA / 622x22TSS Заднє колесо Mavic ALLROAD S DISC CL 142/12TA / 622x22TSS Задня покришка Continental Terra Speed TL 40-622 ProTection Вага, кг 8,9 кг (без педалей) Максимальне навантаження 109 кг (з урахуванням екіпірування)
    кешбек від 473 ₴
    -5%

    KTM Ultra Fun 29 З назви можна зробити логічний висновок, що велосипед створювався для фанових поїздок. Але насправді велосипед вам може дати набагато більше. Виробник позиціонує цю модель в категорії 3/E3 як надійний і повсякденний велосипед аматорського рівня. Це універсальна модель, яка підійде для легкого бездоріжжя, заміських виїздів, а якщо обладнати велосипед крилами, багажником і підніжкою, він цілком підійде для щоденних поїздок на роботу. Рама виготовлена з алюмінієвого сплаву 6061 серії, із застосуванням технології гідроформінгу. Вона дає змогу надати трубам складнішого профілю для більшої торсіонної жорсткості та запасу міцності. Крім заставних під крила, багажник і підніжку, в рамі передбачено три отвори під бонки для кріплення фляготримача, мультитула, насоса та іншого. Внутрішня проводка тросів і гідролінії надає більш естетичного зовнішнього вигляду, сприяє їхньому меншому забрудненню і захищає від можливих механічних пошкоджень. Для більш лаконічного зовнішнього вигляду, сорочки тросів перемикання підібрані в колір, для підкреслення індивідуальності кожної моделі. Вилка. Використовується пружинно-масляна Suntour XCM, ходом 100 мм. Вона добре справляється з обробленням рельєфу, завдяки чому руки райдера менше втомлюються. З налаштувань у вилці доступні регулювання переднавантаження пружини, і регулювання локаута, активуючи який вилка не буде з'їдати частину вашої енергії від педалювання. Трансмісія на компонентах Shimano Altus і Alivio. Компоненти підібрані таким чином, щоб діапазону перемикань вистачало під будь-які сценарії використання велосипеда. Спереду система з трьома зірками Shimano Altus MT101 40-30-22, ззаду касета на 9 швидкостей Shimano HG200-9 11-34. Управляється це комплектом перемикачів Alivio + Altus і манетками Altus. Тандем компонентів одного класу працює злагоджено і забезпечує точне перемикання. Гальма. Перевірена роками дискова гідравліка Shimano MT200 в парі з 180 мм ротором спереду і 160 мм ззаду - відмінний варіант у цьому ціновому сегменті. Ротори використовують стандарт кріплення Center Lock. Колеса і Гума. Колеса зібрані на ободах 29 дюймів Remerx Rocky і втулках Shimano. Обидві втулки кріпляться ексцентриками, що помітно спрощує їхній монтаж\демонтаж у разі потреби. За зчеплення відповідають покришки Schwalbe Smart Sam 2.1". Це легка та універсальна модель, ставиться на більшість хардтейлів KTM. Центральна доріжка з щільно розташованих шипів надає гарний накат по асфальту і укоченим ґрунтам, а добре розвинені високі бічні зачепи дають вам упевненість і стабільність у поворотах, пухких і вологих ґрунтах. Schwalbe використовують у цій моделі технологію K-Guard, це спеціальний шар розроблений для кращого протистояння проколам. Елементи управління. На даній моделі всі вони брендовані KTM. Кермо KTM Comp 720 мм має невеликий підйом 15 мм, у парі з виносом KTM Comp, у якого підйом 12°, ці компоненти дадуть вам більш вертикальну і розслаблену посадку. Ергономічне сідло KTM Line MTB з м'якою підкладкою кріпиться на підсідельний штир KTM Comp 27.2 У підсумку, KTM Ultra Fun 29 за сукупністю характеристик цілком можна використовувати не тільки для фана на легкому бездоріжжі, а й як щоденний транспорт для поїздок по місту і на роботу.
    кешбек від 236 ₴
    -21%

    KTM Wild Cross 20 " - це перший крок вашої дитини до незалежності як від батьків, так і від доріг. Wild Cross - це досить унікальна модель підліткового велосипеда класу гібрид або як його ще називають - крос. Такий байк поєднує в собі атрибути Гірського і шосейного типу, а значить ваша дитина зможе пересуватися як по місту, так і по пересіченій місцевості. Рама зроблена з алюмінію, склад якого передбачає в собі крім самого алюмінію: магній, кремній і мідь, що в результаті дає неперевершені міцнісні та вагові характеристики за адекватну ціну, а це дуже великий плюс, як для підліткового байка. Внизу на рамі присутній посадочне місце під питну флягу з флягодержателем, або для кріплення під насос. Алюмінієва ригідна вилка робить байк легким на ходу через відсутність розгойдування, яка завжди виникає на амортизаторах, навіть якщо вони мають спеціальні протидіючі системи. Така вилка також робить дитину більш спритним, а сам байк стає більш керованим. Якщо дивитися з боку підлітків, які ще не вміють ідеально їздити, така вилка здатна надати правильне відчуття їзди і підвищити рівень навичок. Адже на відміну від амортизаційних вилок, з ригидной моделлю потрібно бути в рази уважніше. Трансмісія на 7 швидкостей зібрана на базі заднього перемикача Shimano RD-TY200-SS, тріскачки Shimano MF-TZ510-7 і шифтеров SL-RV200-7R. Перемикач ідеально підходить для підліткового байка, так як забезпечує якісне і точне перемикання навіть в складних погодних умовах. Корпус виготовлений з алюмінієвого сплаву, а рамка з міцної сталі, настройка ведеться за допомогою двох болтів. Ергономічні Шифтери мають функцію індексного перемикання з легким поворотом зап'ястя. Муфта вільного ходу має більш високу стійкість до корозії на відміну від попередніх версій, забезпечуючи надійне перемикання в різних погодних умовах. Підвищувати і знижувати передачі можливо відразу на кілька рівнів, а дізнатися, на якій передачі система можна лише глянувши на покажчик. Ободні гальма 837-це модель, яка найбільш добре себе показує на дитячих і підліткових велосипедах. Важелі мають конструкцію, оптимізовану під ідеальне гальмування на невеликих колесах (20" - 24"). Завдяки регулюванню ручки, можна точно відрегулювати пристрій в сторону чутливості і стабільності. Ободні гальма дуже невибагливі і прості у використанні, колодки взаємозамінні, що дає можливість змінити їх практично на будь-яку іншу пару, а саму систему, в разі пошкоджень, можна відремонтувати навіть в польових умовах. Передня втулка KT-A1GF і задня KT-A11R зібрані на алюмінієвих кулькових підшипниках. Підшипники надійно закриті від зовнішніх подразників, забезпечуючи хороші характеристики зносостійкості і накату. Обода виконані з алюмінію, обробленого на верстаті з ЧПУ, що дозволило домогтися високої точності і надійності. Покришки Impac Ridgepac забезпечують відмінне зчеплення з дорогою. Клас навантаження і застереження: KTM Wild Cross 20 " підходить для руху по асфальту, велосипедних доріжках, путівцях з твердим покриттям або гравійної насипом, а також по пересіченій місцевості з помірними підйомами і спусками. Пам'ятайте, стрибки не повинні перевищувати висоту в 15 см. Максимальне вагове навантаження на байк з урахуванням екіпіровки не повинна перевищувати 59 кг. Увага, утримайтеся від використання велосипеда за рамками меж заявленого цільового призначення. Якщо ігнорування рекомендацій призведе до поломки обладнання, виробник має право відмовити в сервісному обслуговуванні.
    кешбек від 258 ₴
    -5%

    KTM Wild Cross 24 " - це перший крок вашої дитини до незалежності як від батьків, так і від доріг. Wild Cross - це досить унікальна модель підліткового велосипеда класу гібрид або як його ще називають - крос. Такий байк поєднує в собі атрибути Гірського і шосейного типу, а значить ваша дитина зможе пересуватися як по місту, так і по пересіченій місцевості. Рама зроблена з алюмінію, склад якого передбачає в собі крім самого алюмінію: магній, кремній і мідь, що в результаті дає неперевершені міцнісні та вагові характеристики за адекватну ціну, а це дуже великий плюс, як для підліткового байка. Внизу на рамі присутній посадочне місце під питну флягу з флягодержателем, або для кріплення під насос. Алюмінієва ригідна вилка робить байк легким на ходу через відсутність розгойдування, яка завжди виникає на амортизаторах, навіть якщо вони мають спеціальні протидіючі системи. Така вилка також робить дитину більш спритним, а сам байк стає більш керованим. Якщо дивитися з боку підлітків, які ще не вміють ідеально їздити, така вилка здатна надати правильне відчуття їзди і підвищити рівень навичок. Адже на відміну від амортизаційних вилок, з ригидной моделлю потрібно бути в рази уважніше. Трансмісія на 7 швидкостей зібрана на базі заднього перемикача Shimano RD-TY200-SS, тріскачки Shimano MF-TZ510-7 і шифтеров SL-RV200-7R. Перемикач ідеально підходить для підліткового байка, так як забезпечує якісне і точне перемикання навіть в складних погодних умовах. Корпус виготовлений з алюмінієвого сплаву, а рамка з міцної сталі, настройка ведеться за допомогою двох болтів. Ергономічні Шифтери мають функцію індексного перемикання з легким поворотом зап'ястя. Муфта вільного ходу має більш високу стійкість до корозії на відміну від попередніх версій, забезпечуючи надійне перемикання в різних погодних умовах. Підвищувати і знижувати передачі можливо відразу на кілька рівнів, а дізнатися, на якій передачі система можна лише глянувши на покажчик. Ободні гальма Tektro TS325-A - це модель, яка найбільш добре себе показує на дитячих і підліткових велосипедах. Важелі мають конструкцію, оптимізовану під ідеальне гальмування на невеликих колесах (20" - 24"). Завдяки регулюванню ручки, можна точно відрегулювати пристрій в сторону чутливості і стабільності. Ободні гальма дуже невибагливі і прості у використанні, колодки взаємозамінні, що дає можливість змінити їх практично на будь-яку іншу пару, а саму систему, в разі пошкоджень, можна відремонтувати навіть в польових умовах. Передня втулка KT-A1GF і задня KT-A11R зібрані на алюмінієвих кулькових підшипниках. Підшипники надійно закриті від зовнішніх подразників, забезпечуючи хороші характеристики зносостійкості і накату. Обода виконані з алюмінію, обробленого на верстаті з ЧПУ, що дозволило домогтися високої точності і надійності. Покришки Schwalbe Black Jack забезпечують відмінне зчеплення з грунтами в силу агресивних шипованих протекторів, а антипрокольний шар k-Guard армований кевларовим волокном забезпечує захист колеса від пробиття протягом усього шляху. Клас навантаження і застереження: KTM Wild Cross 24 " підходить для руху по асфальту, велосипедних доріжках, путівцях з твердим покриттям або гравійної насипом, а також по пересіченій місцевості з помірними підйомами і спусками. Пам'ятайте, стрибки не повинні перевищувати висоту в 15 см. Максимальне вагове навантаження на байк з урахуванням екіпіровки не повинна перевищувати 60 кг. Увага, утримайтеся від використання велосипеда за рамками меж заявленого цільового призначення. Якщо ігнорування рекомендацій призведе до поломки обладнання, виробник має право відмовити в сервісному обслуговуванні.
    кешбек від 559 ₴
    -5%

    KTM Ultra Ride 29. Модельна лінійка Ultra поєднує в собі універсальні якості мтб сучасності. Виробник позиціонує велосипед в категорії 3/E3. Це ніша надійних і повсякденних велосипедів аматорського рівня. Заявлено, що рама і її комплектуючі витримують невеликі стрибки. Допускається участь в любительських перегонах крос-кантрі, марафонах і турах. Оснастити велосипед для більш цивільних завдань теж можна, укомплектувавши його крилами, багажником і підніжкою, кріплення передбачені в рамі. У такій конфігурації він цілком підійде як повсякденний транспорт. Матеріал рами Ultra Ride 29 - труби з гідроформованого алюмінію 6061 серії. Завдяки технології гідроформінгу та спеціальним розрахункам, можна задати трубам складний профіль, що позитивно впливатиме на загальну торсіонну жорсткість конструкції та забезпечить підвищений запас міцності. Для надання більш естетичного зовнішнього вигляду та захисту тросів і гідроліній від можливих механічних пошкоджень, їхня проводка захована всередині рами. А один незадіяний отвір передбачено в конструкції праворуч під внутрішню проводку. Таким чином виробник подбав про можливих фанатів систем з 2 або 3 зірками спереду. Крім заставних під крила, багажник і підніжку, в рамі передбачено п'ять отворів під бонки для кріплення фляготримача, мультитула, насоса та іншого. Така кількість бонок припаде до душі байк-пакерам, або просто тим, хто возить із собою все і на всі випадки життя. Геометрія рами з її довгими задніми пір'ями позитивно впливатиме на загальну стабільність велосипеда. Кут рульової 69°, не довга верхня труба і кут підсідельної труби в 74° вкупі дадуть розслаблену посадку. Завдяки цьому кілометри маршруту будуть накручуватися з комфортом. Доступно 5 розмірів. Вилка. Встановлена Suntour XCR32-AIR - це повітряно-масляна вилка, ходом 100 мм. В її арсеналі 32 мм ноги, шасі штанів виконано з магнієвого сплаву. Це надійна конструкція, з високою торсіонною жорсткістю. З налаштувань у вилці доступні: регулювання тиску повітря, регулювання швидкості відскоку, блокування гідравлічного демпфера. Перше налаштування дає можливість накачувати або стравлювати тиск під вагу райдера, роблячи роботу повітряної пружини жорсткішою або м'якшою. Регулювання відскоку відповідає за те, з якою швидкістю вилка буде розтискатися після стиснення. Блокування гідравлічного демпфера виконано ергономічною манеткою на кермі. З її допомогою можна швидко вмикати та вимикати блокування одним рухом пальця. Трансмісія зібрана на компонентах Sram Eagle. Компоненти Eagle - це єдина екосистема для компонентів гірського велосипеда. Вони розраховані на 1 зірку спереду і касету на 12 швидкостей ззаду. Ultra Ride 29 укомплектований шатунами групи SX під стандарт Sram Dub. На сьогодні це найпередовіший стандарт модуля каретка+шатуни у компанії Sram. Вал порожнистої вісі шатунів має збільшений діаметр 28.99 мм, що дає неперевершену надійність та жорсткість. Промислові підшипники в каретці теж збільшилися в розмірі, відповідно, збільшився і їхній ресурс. Перемикач і манетка теж із групи SX. У парі вони працюють злагоджено, роблячи перемикання чітким і плавним. Ланцюг і касета обрані з групи класом вище - Sram NX. Такий тандем має більший ресурс. 12-швидкісна касета з великим діапазоном 11-50 дасть змогу підбирати оптимальну складність педалювання на будь-якому типі рельєфу, чи то технічний ґрунтовий підйом, чи то укочена доріжка в парку, чи то рівний асфальт. Гальма Shimano MT200. Це базова модель дискових гідравлічних гальм, яка вселяє впевненість і відчуття контролю в різних дорожніх ситуаціях. Ротора 180 мм спереду і 160 мм ззаду кріпляться гайкою Center Lock. Різний діаметр грамотно продуманий виробником, для вірного розподілу гальмівного зусилля. Колеса і Гума. 29" обода, виробництва KTM, втулки Shimano і спиці Pillar - рецепт міцних, надійних і накатистих коліс. Обидві втулки кріпляться ексцентриками, що помітно спрощує їхній монтаж\демонтаж у разі потреби. Покришки Maxxis Rekon Race 2.25", ідеально підходять для використання на різних типах поверхонь, забезпечують гарне зчеплення на ґрунтах, і добре катять на твердому рельєфу. Шар EXO Protection підвищує стійкість до проколів та порізів боковини. Елементи управління підібрані в балансі між спортом і комфортом. За вашу посадку відповідають підсідельний штир KTM Comp 27.2 і сідло з м'якою підкладкою KTM Line Sport. Руль і виніс, з невеликим підйомом зроблять посадку більш вертикальною і розслабленою. Ширина керма варіюється залежно від ростовки 720-740 мм. Таким чином, виробник подбав про комфорт споживача будь-якого зросту.
    кешбек від 516 ₴
    -5%

    KTM Ultra Flite 29 Модельна лінійка Ultra покриває широкий діапазон завдань. Від аматорських перегонів до щоденних міських поїздок. Виробник позиціонує Ultra Flite 29 в категорії 3/E3 як надійний і повсякденний велосипед аматорського рівня. На ньому допускається участь у не професійних перегонах крос-кантрі, марафонах і тривалі виїзди в тури. Заявлено, що рама та її комплектуючі витримують невеликі стрибки. Крім цього, можна обладнати велосипед крилами, багажником і підніжкою, кріплення передбачені в рамі. У такій конфігурації він цілком підійде для щоденних міських поїздок на роботу. Рама Ultra Flite 29 зварена з гідроформованих алюмінієвих труб 6061 серії. Технологія гідроформінгу дає змогу надати трубам складнішого профілю для більшої торсіонної жорсткості та запасу міцності там, де це необхідно. За геометрією рама не відрізняється від торішньої моделі. Геометрія підходить для середньостатистичного райдера, розрахована на маневреність і стабільність на складному покритті. З кріплень у рамі передбачені закладні під крила, багажник і підніжку. П'ять отворів під бонки для кріплення фляготримача, мультитула, насоса та іншого порадують любителів далеких поїздок. Вилка. RockShox Judy Silver Air TK - це повітряно-масляна амортизаційна вилка, ходом 100 мм. Вона чудово справляється з обробленням нерівностей дорожнього полотна, роблячи їзду плавною і впевненою навіть на складно прохідних ділянках вашого маршруту. Шляхом накачування або стравлювання тиску в повітряній камері, можна налаштувати вилку під будь-яку вагу райдера. Манетка блокування на кермі дозволить вам заблокувати вилку від розгойдування. Така функція може знадобитися при їзді по асфальту. Трансміссія. Всі її елементи з групи Shimano Deore. Чіткість і плавність при перемиканні, величезний ресурс, наявність муфти Shadow+ - ось за що цю групу цінують любителі мтб в усьому світі Спереду система з двох зірок, ззаду касета 11-42. Трансмісія дає широкий діапазон перемикання, якого вистачить будь-кому. Для любителів апгрейдів варто зазначити, що передні зірки є з’ємними, для можливої їх заміни на одну Narrow Wide зірку. Підходить для цього і задній перемикач Shimano Deore RD-M5120-SGS, оснащений фрикційною муфтою Shadow+. При активації якої помітно зменшуються коливання ланцюга, що зводить до мінімуму ймовірність його спадання. Гальма. Встановлено надійну дискову гідравліку Shimano MT200. Це перевірена бюджетна модель, яка безвідмовно працює в будь-яких сценаріях використання велосипеда. Використовуються Center Lock ротора розміром 180 мм спереду і 160 мм ззаду.. Колеса і Гума. Колеса зібрані на ободах 29 дюймів виробництва KTM, втулках Shimano і спицях Pillar. Обидві втулки кріпляться ексцентриками, що помітно спрощує їхній монтаж\демонтаж у разі потреби. Покришки Maxxis Rekon Race 2.25". Із захисним шаром EXO Protection, який краще протистоїть проколам. Бежеві боковини покришок лаконічно вписуються в загальний дизайн велосипеда. Малюнок і висота протектора Rekon Race спроектовані таким чином, щоб гума не втрачала накат на твердому рельєфі та давала стабільний зачіп і впевненість у поворотах на ґрунтовому покритті. Елементи управління. За вашу комфортну посадку відповідають підсідельний штир KTM Comp 27.2 і сідло з м'якою підкладкою KTM Line Sport. Кермо і виніс, з невеликим підйомом у 12 і 7 градусів відповідно, дадуть вам більш вертикальну і розслаблену позу на велосипеді. Ширина керма змінюється залежно від ростовки 720-740 мм. Таким чином, виробник подбав про комфорт споживача будь-якого зросту. KTM Ultra Flite 29 - універсальний байк. Підходить для фанових поїздок бездоріжжям, щоденних міських виїздів та ком'ютингу.
    кешбек від 236 ₴
    -21%

    KTM Wild Cross 20" - це перший крок вашої дитини до незалежності як від батьків, так і від доріг. Wild Cross - це досить унікальна модель підліткового велосипеда класу гібрид або як його ще називають - крос. Такий байк поєднує в собі атрибути Гірського і шосейного типу, а значить ваша дитина зможе пересуватися як по місту, так і по пересіченій місцевості. Рама зроблена з алюмінію, склад якого передбачає в собі крім самого алюмінію: магній, кремній і мідь, що в результаті дає неперевершені міцнісні та вагові характеристики за адекватну ціну, а це дуже великий плюс, як для підліткового байка. Внизу на рамі присутній посадочне місце під питну флягу з флягодержателем, або для кріплення під насос. Алюмінієва ригідна вилка робить байк легким на ходу через відсутність розгойдування, яка завжди виникає на амортизаторах, навіть якщо вони мають спеціальні протидіючі системи. Така вилка також робить дитину більш спритним, а сам байк стає більш керованим. Якщо дивитися з боку підлітків, які ще не вміють ідеально їздити, така вилка здатна надати правильне відчуття їзди і підвищити рівень навичок. Адже на відміну від амортизаційних вилок, з ригидною моделлю потрібно бути в рази уважніше. Трансмісія на 7 швидкостей зібрана на базі заднього перемикача Shimano RD-TY200-SS, тріскачки Shimano MF-TZ510-7 і шифтеров SL-RV200-7R. Перемикач ідеально підходить для підліткового байка, так як забезпечує якісне і точне перемикання навіть в складних погодних умовах. Корпус виготовлений з алюмінієвого сплаву, а рамка з міцної сталі, настройка ведеться за допомогою двох болтів. Ергономічні Шифтери мають функцію індексного перемикання з легким поворотом зап'ястя. Муфта вільного ходу має більш високу стійкість до корозії на відміну від попередніх версій, забезпечуючи надійне перемикання в різних погодних умовах. Підвищувати і знижувати передачі можливо відразу на кілька рівнів, а дізнатися, на якій передачі система можна лише глянувши на покажчик. Ободні гальма 837-це модель, яка найбільш добре себе показує на дитячих і підліткових велосипедах. Важелі мають конструкцію, оптимізовану під ідеальне гальмування на невеликих колесах (20" - 24"). Завдяки регулюванню ручки, можна точно відрегулювати пристрій в сторону чутливості і стабільності. Ободні гальма дуже невибагливі і прості у використанні, колодки взаємозамінні, що дає можливість змінити їх практично на будь-яку іншу пару, а саму систему, в разі пошкоджень, можна відремонтувати навіть в польових умовах. Передня втулка KT-A1GF і задня KT-A11R зібрані на алюмінієвих кулькових підшипниках. Підшипники надійно закриті від зовнішніх подразників, забезпечуючи хороші характеристики зносостійкості і накату. Обода виконані з алюмінію, обробленого на верстаті з ЧПУ, що дозволило домогтися високої точності і надійності. Покришки Impac Ridgepac забезпечують відмінне зчеплення з дорогою. Клас навантаження і застереження: KTM Wild Cross 20" підходить для руху по асфальту, велосипедних доріжках, путівцях з твердим покриттям або гравійної насипом, а також по пересіченій місцевості з помірними підйомами і спусками. Пам'ятайте, стрибки не повинні перевищувати висоту в 15 см. Максимальне вагове навантаження на байк з урахуванням екіпіровки не повинна перевищувати 59 кг. Увага, утримайтеся від використання велосипеда за межами заявленого цільового призначення. Якщо ігнорування рекомендацій призведе до поломки обладнання, виробник має право відмовити в сервісному обслуговуванні.
    кешбек від 559 ₴
    -5%

    KTM Ultra Ride 29. Модельна лінійка Ultra поєднує в собі універсальні якості мтб сучасності. Виробник позиціонує велосипед в категорії 3/E3. Це ніша надійних і повсякденних велосипедів аматорського рівня. Заявлено, що рама і її комплектуючі витримують невеликі стрибки. Допускається участь в любительських перегонах крос-кантрі, марафонах і турах. Оснастити велосипед для більш цивільних завдань теж можна, укомплектувавши його крилами, багажником і підніжкою, кріплення передбачені в рамі. У такій конфігурації він цілком підійде як повсякденний транспорт. Матеріал рами Ultra Ride 29 - труби з гідроформованого алюмінію 6061 серії. Завдяки технології гідроформінгу та спеціальним розрахункам, можна задати трубам складний профіль, що позитивно впливатиме на загальну торсіонну жорсткість конструкції та забезпечить підвищений запас міцності. Для надання більш естетичного зовнішнього вигляду та захисту тросів і гідроліній від можливих механічних пошкоджень, їхня проводка захована всередині рами. А один незадіяний отвір передбачено в конструкції праворуч під внутрішню проводку. Таким чином виробник подбав про можливих фанатів систем з 2 або 3 зірками спереду. Крім заставних під крила, багажник і підніжку, в рамі передбачено п'ять отворів під бонки для кріплення фляготримача, мультитула, насоса та іншого. Така кількість бонок припаде до душі байк-пакерам, або просто тим, хто возить із собою все і на всі випадки життя. Геометрія рами з її довгими задніми пір'ями позитивно впливатиме на загальну стабільність велосипеда. Кут рульової 69°, не довга верхня труба і кут підсідельної труби в 74° вкупі дадуть розслаблену посадку. Завдяки цьому кілометри маршруту будуть накручуватися з комфортом. Доступно 5 розмірів. Вилка. Встановлена Suntour XCR32-AIR - це повітряно-масляна вилка, ходом 100 мм. В її арсеналі 32 мм ноги, шасі штанів виконано з магнієвого сплаву. Це надійна конструкція, з високою торсіонною жорсткістю. З налаштувань у вилці доступні: регулювання тиску повітря, регулювання швидкості відскоку, блокування гідравлічного демпфера. Перше налаштування дає можливість накачувати або стравлювати тиск під вагу райдера, роблячи роботу повітряної пружини жорсткішою або м'якшою. Регулювання відскоку відповідає за те, з якою швидкістю вилка буде розтискатися після стиснення. Блокування гідравлічного демпфера виконано ергономічною манеткою на кермі. З її допомогою можна швидко вмикати та вимикати блокування одним рухом пальця. Трансмісія зібрана на компонентах Sram Eagle. Компоненти Eagle - це єдина екосистема для компонентів гірського велосипеда. Вони розраховані на 1 зірку спереду і касету на 12 швидкостей ззаду. Ultra Ride 29 укомплектований шатунами групи SX під стандарт Sram Dub. На сьогодні це найпередовіший стандарт модуля каретка+шатуни у компанії Sram. Вал порожнистої вісі шатунів має збільшений діаметр 28.99 мм, що дає неперевершену надійність та жорсткість. Промислові підшипники в каретці теж збільшилися в розмірі, відповідно, збільшився і їхній ресурс. Перемикач і манетка теж із групи SX. У парі вони працюють злагоджено, роблячи перемикання чітким і плавним. Ланцюг і касета обрані з групи класом вище - Sram NX. Такий тандем має більший ресурс. 12-швидкісна касета з великим діапазоном 11-50 дасть змогу підбирати оптимальну складність педалювання на будь-якому типі рельєфу, чи то технічний ґрунтовий підйом, чи то укочена доріжка в парку, чи то рівний асфальт. Гальма Shimano MT200. Це базова модель дискових гідравлічних гальм, яка вселяє впевненість і відчуття контролю в різних дорожніх ситуаціях. Ротора 180 мм спереду і 160 мм ззаду кріпляться гайкою Center Lock. Різний діаметр грамотно продуманий виробником, для вірного розподілу гальмівного зусилля. Колеса і Гума. 29" обода, виробництва KTM, втулки Shimano і спиці Pillar - рецепт міцних, надійних і накатистих коліс. Обидві втулки кріпляться ексцентриками, що помітно спрощує їхній монтаж\демонтаж у разі потреби. Покришки Maxxis Rekon Race 2.25", ідеально підходять для використання на різних типах поверхонь, забезпечують гарне зчеплення на ґрунтах, і добре катять на твердому рельєфу. Шар EXO Protection підвищує стійкість до проколів та порізів боковини. Елементи управління підібрані в балансі між спортом і комфортом. За вашу посадку відповідають підсідельний штир KTM Comp 27.2 і сідло з м'якою підкладкою KTM Line Sport. Руль і виніс, з невеликим підйомом зроблять посадку більш вертикальною і розслабленою. Ширина керма варіюється залежно від ростовки 720-740 мм. Таким чином, виробник подбав про комфорт споживача будь-якого зросту.