KTM X-Strada Master - це високоякісний гравійний велосипед, який дозволить вам кататися практично на будь-якій помірній місцевості з високою швидкістю. Будь то щоденний маршрут до офісу або багатоденний тур по Європі, X-Strada завжди буде на вашому боці, адже у нього є всі важливі переваги стійкого і легкого байка. У рамі досить широкий зазор для установки широких покришок, а поєднання спортивного дизайну і функціональності, роблять цей велосипед воістину ефективним. Рама X-Strada Master зроблена з карбону, легкого матеріалу, який відмінно гасить дрібні вібрації від нерівних доріг, та ще й без втрати жорсткості, на відміну від алюмінієвих або титанових фреймсетів. Весь велосипед важить всього 8,7 кілограм, а це означає, що ви будете швидко заїжджати навіть на найскладніші підйоми. Деякі велосипедисти вважають, що карбоновий байк - це пристрій на один раз і тільки для гонок, але про одноразове використання подібного виду байка в наші дні не може бути й мови. X-Strada з карбо-волокна по своїй міцності не поступається алюмінію. Топові спортсмени світу приходять першими на змаганнях якраз на такого класу велосипедах. Ригідна вилка X-Strada Gravel F8 також виконана з карбону з тих же причин. З додаткових переваг рами варто відзначити можливість установки двох флягодержателей або будь-яких інструментів, призначених для кріплення на велосипед. Внутрішня проводка кабелів і тросів допоможуть захистити систему трансмісії або гальмівні гідролінії від небажаних пошкоджень. Велосипед обладнаний групсетом Shimano GRX RX810 з трансмісією на 11 швидкостей. Комплект був розроблений після всебічного дослідження і тестування, увібравши в себе побажання професійних райдерів з усього світу. GRX - це топові компоненти для турінгових і гравійних байків, вони підійдуть як для швидкої їзди по рівній трасі, так і для впевненого катання на пересіченій місцевості. Комплектація велосипеда включає в себе задній перемикач серії GRX RX812, Дуали RX810 STI, систему шатунів RX810-1 і дискові гідравлічні гальма з каліперами RX810. Касета ж взята з серії SLX M7000. Будь то їзда по гравію, подорожі, перевезення вантажів (байкпакінг) або циклокрос, серія здатна дати високий комфорт і чуйність будь-якому велосипедисту. Перемикач GRX RX812-це поліпшена версія серії RX від 2018-го року. Він працює плавно і забезпечує надійне перемикання навіть на складному рельєфі, де йде постійна тряска від нерівностей, а допомагає йому в цьому система стабілізації ланцюга Shadow Rd Plus. Довгий важіль дозволяє працювати перемикача з широкодіапазонною касетою, такий, як встановлена тут-SLX M7000. Касета сприяє швидкому і легкому переходу ланцюга завдяки скошеному профілю зубів Hyperglide. Ергономічні ручки-Дуали ST-RX810, завдяки зсуву осі на 18 мм вгору, мають велике плече важеля гальма. Завдяки такому підходу, вигнутий вгору профіль забезпечує надійний верхній хват, а отже і високий контроль при їзді по пересіченій місцевості. Самі ж Гальма-гідравлічні, що безсумнівно є великою перевагою для велосипедистів, які люблять грунтові стежки. Завдяки дуалам гарантується хороша чутливість і модуляція, порівнянна з Ultegra, 105 і Tiagra серіями, що робить вас впевненіше під час агресивної їзди. При бажанні, є можливість підключення ще однієї пари гальмівних ручок для комфортного управління в верхньому хваті. Вони встановлюються на кермі поруч з виносом, завдяки чому вам не доведеться міняти положення рук для скидання швидкості. Двопоршневі гальмівні каліпери повторюють дизайн стандартних шосейних моделей, але забезпечують ще більш потужне гальмування, а радіатори Ice розсіюють надмірне тепло на колодках, захищаючи гальма від перегріву. Гальмівні ротори змонтовані на павуках, за рахунок чого забезпечується не тільки ефективне охолодження, але і висока жорсткість. Доповнює і без того хорошу картину, високоякісний вілсет від бренду зі світовою популярністю Mavic Allroad S. легка і в той же час міцна колісна пара дозволяє їхати плавно і швидко по нерівних дорогах, гравію і навіть бруду. Обода шириною 22 мм заточені під універсальну безкамерну систему UST яка дозволяє встановити безкамерні покришки шириною від 28 до 64 мм, а її головна перевага - це робота з більш низьким тиском ніж у звичних безкамерок. Обід не вимагає використання фліппера, адже спиці встановлені таким чином, що колесо просто не потребує отворах для них. Втулки не вимагають попереднього регулювання підшипників (стягування з боків), що робить систему більш закритою і ізольованою від зовнішніх факторів. Взуті колеса в циклокросові покришки Continental Terra Speed ProTection. Покришки мають ідеальний баланс зацепа на всіх видах покриттів і неперевершений накат, за рахунок зменшеної висоти шиповки. Технологія покришок ProTection говорить про те, що вона має тришаровий каркас і виконана з легендарного складу Black Chilli. У підсумку вона відмінно протистоїть проколів по типу» зміїний укус", а також дає можливість переобладнати колеса під безкамерну їзду прямо з магазину. клас навантаження і застереження: KTM X