Сироп на основі еритритолу (без цукру) з нульовою калорійністю призначений для споживачів, які перебувають на дієті або не вживають цукор зовсім. (нульовий глікамічний індекс) Вкус " Лимон-Лайм" передбачає як додавання в напої як підсолоджувача, так і з випічкою як крем або з морозивом. Склад: вода столова, підсолоджувач (еритритол), кислота лимонна, натуральний загусник камедь ксанту, ароматизатор "Лимон-Лайм", натуральний харчовий барвник, консервант сорбат калію. Харчова та енергетична цінність продукту на 100 г — 0 ккал: білки — 0 г, жири — 0 г, вуглеводи — 0 г Фасування по 90 г зручне для носіння в сумочці Зберігати за кімнатної температури. Термін зберігання 12 міс. за температури +12 +20С/, під час зберігання нижче +12, допускається кристалізація еритритолу без втрати якості продукту. Під час змішування сиропу з водою або спиртом його необхідно підігріти та розмішати Також є сиропи з іншими смаками Сиропи не доступні для доставки Укріплювачів!! Декларація якості та відповідальності виробника: Продукція з кокосовою олією: 1) Температура плавлення кокосової олії +24. При температурі нижче цієї воно твердне, що може змінити консистенцію продукту (перехід у желеподібний стан без зміни якості товару). Для отримання рідкішого, більш текучого продукту, його слід потримати в теплій не гарячій воді і перемішати. НЕ ДОПУСКАЄТЬСЯ: зберігання продукту при температурі нижче +1 (це веде до розшаровування рідини) Виробник не несе відповідальності за невідповідність умов зберігання. УВАГА: враховуйте це під час замовлення на поштамат взимку. Споживач для відновлення властивостей продукту може підігріти його до температури близької до кипіння і перемішати. Сиропи та розчини на еритритолі. При перенасичених концентратах еритритолу допускається його кристалізація при температурі зберігання нижче +12+14. Для відновлення властивостей сиропів його слід потримати у теплій не гарячій воді та перемішати до повного розчинення кристалів. НЕ КИП'ЯТИТИ. 3) гірчиці та соуси особливо чутливі до бактерій бродіння та гниття. Не допускається попадання слини, води у продукт після його відкриття, що значно скорочує термін зберігання. МИ СПЕЦІАЛЬНО ФАСУЄМО НАШІ ПРОДУКТИ В ПРОЗОРУ УПАКОВКУ, ЩОБ СПОЖИВАЧ БАЧИВ ЯКІСТЬ ПРОДУКТУ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ВИРОБНИКА 1. Виробник не несе відповідальності за пошкодження товару службами доставки (Укрпоштою, Новою поштою). Але виробник гарантує повернення повної вартості пошкодженого товару, якщо споживач склав АКТ дефектації (пошкодження) товару у службі доставки - у день надання такого Акту Виробнику. 2) Виробник протягом 14 днів від дати отримання товару Споживачем компенсує вартість товару внаслідок його псування, якщо це не пов'язано з порушенням умов зберігання товару Споживачем, за максимально простою процедурою: фото пошкодженого/зіпсованого товару та опис проблеми на вайбер сайту.Декларація якості та відповідальності виробника: Продукція з кокосовою олією: 1) Температура плавлення кокосової олії +24. При температурі нижче цієї воно твердне, що може змінити консистенцію продукту (перехід у желеподібний стан без зміни якості товару). Для отримання рідкішого, більш текучого продукту, його слід потримати в теплій не гарячій воді і перемішати. НЕ ДОПУСКАЄТЬСЯ: зберігання продукту при температурі нижче +1 (це веде до розшаровування рідини) Виробник не несе відповідальності за невідповідність умов зберігання. УВАГА: враховуйте це під час замовлення на поштамат взимку. Споживач для відновлення властивостей продукту може підігріти його до температури близької до кипіння і перемішати. Сиропи та розчини на еритритолі. При перенасичених концентратах еритритолу допускається його кристалізація при температурі зберігання нижче +12+14. Для відновлення властивостей сиропів його слід потримати у теплій не гарячій воді та перемішати до повного розчинення кристалів. НЕ КИП'ЯТИТИ. 3) гірчиці та соуси особливо чутливі до бактерій бродіння та гниття. Не допускається попадання слини, води у продукт після його відкриття, що значно скорочує термін зберігання. МИ СПЕЦІАЛЬНО ФАСУЄМО НАШІ ПРОДУКТИ В ПРОЗОРУ УПАКОВКУ, ЩОБ СПОЖИВАЧ БАЧИВ ЯКІСТЬ ПРОДУКТУ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ВИРОБНИКА 1. Виробник не несе відповідальності за пошкодження товару службами доставки (Укрпоштою, Новою поштою). Але виробник гарантує повернення повної вартості пошкодженого товару, якщо споживач склав АКТ дефектації (пошкодження) товару у службі доставки - у день надання такого Акту Виробнику. 2) Виробник протягом 14 днів від дати отримання товару Споживачем компенсує вартість товару внаслідок його псування, якщо це не пов'язано з порушенням умов зберігання товару Споживачем, за максимально простою процедурою: фото пошкодженого/зіпсованого товару та опис проблеми на вайбер сайту.