Приналежність Унісекс / Тара/упаковка Тестер / Ароматизація Квіткові, Цитрусові
Парфуми майбутнього! Фантастичний аромат Moschino Toy 2 Pearl створений парфумером Домітілем Мішалон-Бертьє за допомогою штучного інтелекту. Це – новий вимір, свіжий подих, уособлення сучасності та найактуальніших трендів. Чи зумів ШІ передати всю красу морського світу, продемонструвати гармонію підводного життя та показати дивовижні переливи сонячного світла у воді, блиск перлів і рельєфність мушлів? Саме це стало натхненням для створення Moschino Toy 2 Pearl, адже кожен міліметр флакону нагадує про незрівнянну красу безмежного океану.
Moschino Toy 2 Pearl – це унікальний аромат, який поєднує в собі грайливість і елегантність, створений для людей, які цінують незвичайні деталі. Відкриваючись свіжими нотами лимона та мандарина, цей аромат моментально наповнює простір радістю та позитивом. Це немов легкий дотик сонячного проміння, що пробуджує відчуття свіжості й безтурботності.
Серце аромату розкривається чарівними акордами жасмину, півонії та персика, які надають йому неймовірної ніжності та романтичності. Ці квіткові ноти поєднуються в ідеальну симфонію, яка підкреслює жіночність і чуттєвість, роблячи Toy 2 Pearl ідеальним вибором для щоденного використання або особливих моментів. Аромат переносить вас у світ мрій і фантазій, де ви можете бути собою.
Завершальні ноти сандалового дерева, мускусу та білої амбри створюють теплий і стійкий шлейф, що залишає за собою незабутнє враження. Ці глибокі акорди надають аромату характеру та індивідуальності, роблячи його справжнім хітом серед сучасних парфумів. Moschino Toy 2 Pearl – це символ радості, елегантності та креативності, що підкреслює вашу унікальність і безпосередність.
TESTER (тестер) - це демонстраційний варіант аромату, який додається виробниками до партії товару з метою реклами на місці продажу. Звертаємо вашу увагу на те, що ніяких відмінностей (якість аромату, стійкість і т. д.) тестер від варіанту для продажу не має! Різниця між ними лише в тому, що оскільки тестери випускаються з метою реклами, фірма-виробник не настільки дбайливо ставиться до їхнього оформлення: вони пропонуються у так званій технічній упаковці (простій картонній коробці, що відрізняється від тої, в якій випускаються флакони для продажу) та часто не комплектуються кришкою. Від цього і нижча вартість тестерів.