triangle
    Приналежність
    Вид
    Колір
    Бренд
    Ароматизація
    Аудиторія
    Calvin Klein
    Очистити все

    Духи (Бренд - Calvin Klein)

    кешбек від 93 ₴
    -5%
    Аудиторія Унісекс
    Calvin Klein CK One Eau de Toilette — фужерний цитрусовий аромат, створений в 1994 році знаменитими Альберто Морильясом і Гаррі Фремоном. Прохолодна, чиста і свіжа композиція належить всім — і чоловікам, і жінкам. Один із самих популярних унісекс-ароматів звучить так само революційно, як майже 30 років тому, все так само вдохновляет проявляти всі грані своєї особистості і в будь-яких обставинах зберігати індивідуальність. Його розкішна звужість однаково доречна вдень і ввечері. Ярке початок з першого вдоха захоплює життєрадісним цитрусово-тропічним акордом, в якому сочний ананас і яскрава папайя сусідять із солодким мандарином і виразним бергамотом, і все це в обрамленні зелених нот і лимонної димки кардамона. В серці пишний букет із жасмини, ландиша та рози, припудреної фіалкою та корнем ірису, відтіненого мускатним орехом. База утворена бархатистою амброю, нежним мускусом і красивим древесним акордом із кедра, дубового мха й сандали. Страна походження:США Пол:для чоловіків, для жінок Групи ароматів: фужерний, цитрусовий Ноти: амбра, мускус, папайя, сандал, фіалка, фрезія, чай зелений, роза, мускатний орех, мандарин, лимон, ананас, бергамот, дубовий мох, жасмин, кардамон, кедр, корінь ірису, ландиш, зелений аккорд
    кешбек від 291 ₴
    розстрочка
    -12%
    Приналежність Чоловікам / Тара/упаковка Флакон / Ароматизація Фужерні, Деревні
    Сучасні і сильні чоловіки обирають екзотичну провокацію, ніжність і чуттєвість, приховані за темпераментом і сексуальністю. Вони, ніби під маскою, приховують свої почуття і поступово їх демонструють, розкриваючись, як найвишуканіші парфуми. Найкращим чином таку чоловічу поведінку повторює аромат Calvin Klein Euphoria Men, який дивним чином поєднав у собі гарячу пряність, пристрасть, свіжість і чуттєву ніжність. Перші ноти - це перець та імбир, втілення чоловічої гарячої натури і безпристрасної поведінки. Але така відчуженість навпаки сильніше вабить, обіцяючи щось несподіване і яскраве. У «серці» розкривається запашна волошка, що надає особливий характер аромату, а також різкувато-гіркий імбир, що нагадує запах цитруса. Це символ чоловічого інтересу і легкого авантюризму, який він проявляє, як тільки відчуває взаємність. На завершення аромату розкриваються соковиті пачулі, хвойна секвойя і чуттєві запахи амбри і замші. Це прояв чоловічої сексуальності, пристрасті і повноти почуттів, на які він здатен, здобувши бажане. Прем’єра аромату: 2006 Країна ТМ: США Зроблено в: Франція Стать: для чоловіків Класифікація: елітна Тип аромату: деревинні, фужерні Початкова нота: Імбир, Перець Нота серця: Базилік, Білий кедр, Шавлія Кінцева нота: Амбра, Замша, Махагоні, Пачулі
    -5%
    Аудиторія Для чоловіків
    Країна виробник: США Країна ТМ: США Стать: Чоловіча Класифікація: Вечірні, Денні, Романтичні Аромати: пряні, східні Верхні ноти: клементин, лаванда, огірок Ноти серця: базилік, кардамон, османтус, чорний перець Базові ноти: амбра, деревні ноти, мускус, пачулі, тютюн Рік випуску: 2011 Вид продукції: Туалетна вода