Загальна довжина близько 63 см, регульований діапазон 41-57 см. Прив'яжіть свого вихованця до цього привабливого та зручного кляпа, щоб підпорядкувати його під час ігрових сесій. Цей аксесуар із класичним дизайном та яскравим червоним рядком на тлі матеріалу, схожого на шкіру, не залишить вас байдужими. Регульований ремінець легко фіксується в місці зіткнення голови з шиєю. Високоякісний силікон є довговічним, непористим і не містить фталатів, що робить його безпечним для тіла. Насолоджуйтесь кожним приглушеним стогін з цього мокрого рота, коли ваша іграшка носить цей гарний кляп! Розміри: Частина кляпа становить 0, 75 дюйми в діаметрі, 3 дюйми в довжину. Ремінець регулюється від 16, 5 до 23, 5 дюймів по колу. Матеріал: штучна шкіра, силікон, метал. Кляпи використовують у трьох випадках: неможливість видавати гучні звуки, неможливість членороздільного мовлення, загальний стан дискомфорту. Для того щоб ваш підопічний не зміг видавати гучні звуки потрібен великий за розмірами кляп який щільно притисне мову до нижньої частини рота і добре зафіксує щелепу, не даючи можливості рухатися. Якщо ж просто стоїть завдання у створенні дискомфорту, то підійдуть кляпи з мінімальним обсягом та можливістю дихати. Іноді також може постати питання про його надійність - чи можна позбавитися від кляпа самостійно без допомоги рук. Також постає питання безпеки матеріалів. Він повинен бути зроблений з натуральних матеріалів, таких як харчова пластмаса, безпечні сорти гуми, натурального латексу, шкіри, дерева або тканини. Якщо були використані якісь барвники, вони також повинні відповідати гігієнічним нормам. Дана продукція виготовляється компанією з більш ніж 30-річним досвідом роботи у сфері виробництва інтимних та медичних товарів, користується величезним попитом на ринках Європи та США. У зв'язку з тим, що не відноситься не до одного з американських і європейських брендів, не має барвистої дорогої упаковки і витрат на маркетинг, це координально скорочує витрати на виробництво і логістику даної продукції по всьому світу, що дає в результаті відносно невисоку вартість для кінцевого споживача, при найвищій якості продукції.