triangle

    Автотестери (Бренд - TRISCO)

    кешбек від 32 ₴
    розстрочка
    -38%

    Відправка протягом 1-2 робочих днів. Призначений для діагностики стартерних акумуляторних батарей легкових та малотоннажних вантажних автомобілів. Підтримує стандарти тестування: SAE, DIN, EN, IEC. VRLA – клапанно-регульована свинцево-кислотна АКБ. На відміну від способу іммобілізації електроліту акумулятори поділяються на дві основні групи — AGM (абсорбований) і GEL (гелевий АКБ). MF – акумулятор, що «обслуговується». Зокрема, можливість доливки в АКБ рідини і наявність пробок, що відгвинчуються. Опір. У міру старіння АКБ збільшується їх внутрішній опір. У певний момент ви помітите, що неможливо виміряти ємність у тому числі на тільки зарядженій АКБ, тому що при пуску двигуна не вмикається реле і не запускається годинник. Це відбувається через зниження напруги на АКБ одразу до 1.2V і менше. Наприклад, при опорі внутрішньому 0,6 Ом і допустимому струмі 0,5 А падіння напруги дорівнюватиме 0.6×0.5=0.3 В. CCA. Має найважливіше значення для запуску і визначає можливість АКБ видавати номінальний струм протягом 1/2хвилини при температурі повітря -18°С при підтримці мінімально допустимої напруги 7,2 В (1,2 В на один елемент АКБ). Наприклад, 12В АКБ з CCA = 600 видаватиме 600 А за період 1/2 хв. при -18°С до того часу, поки її напруга не опуститься до 7,2В. Примітка. Щоб ознайомитися з рекомендаціями виробника щодо необхідної ємності акумулятора автомобільного, CCA струмів холодного пуску та резервної ємності RC (Reserve Capacity) Ви можете скористатися посібником з експлуатації до Вашого автомобіля. Виробник: Trisco; Застосування тестера: АКБ; Робоча напруга АКБ: 12 В; Харчування: Мережа 12В; Тип: Тестер; Торгівельна марка: Trisco; Колір: Жовтий;
    кешбек від 27 ₴
    розстрочка
    -38%

    Відправка протягом 1-2 робочих днів. Призначений для , у двигунах більшості автомобілів. Датчик тиску масла EA-600 дозволяє проводити вимірювання тиску масла шляхом загвинчування в спеціальний різьбовий отвір. Даний прилад є універсальним, тому комплектується набором адаптерів практично для будь-якого автомобіля нашого авторинку. Також у комплекті йде манометр із шлангом. Деякі автомобілі комплектуються лампочкою тиску масла на панелі приладів, деякі стрілочним покажчиком тиску та температури, але найчастіше ці датчики надають лише зразкову інформацію. Тому для точного вимірювання обов'язковим є датчик тиску масла, який є професійним приладом. При зносі деталей, що труться, відбувається просочування масла між ними, що веде до зменшення тиску масла. При зменшенні тиску масла в системі мастила двигуна відбувається брак масла тертьових деталей в головці блоку циліндрів. Згодом, якщо не звернути увагу на цю проблему, це може призвести до дорогого ремонту і навіть заміни. Щоб цього не сталося і потрібно проводити своєчасне вимірювання тиску масла. При надто високому тиску олії сальники та ущільнювальні поверхні двигуна не витримують і відбувається просочування олії. Причина тут може бути забруднення масляних каналів, фільтра, редукційного або перепускного клапана. Це також дуже небезпечно для стабільної роботи двигуна. Заміри тиску масла варто проводити на прогрітому до робочої температури двигуні та на холостих обертах. Для деяких двигунів обороти для вимірювань вказуються окремо, що має бути зазначено у технічних характеристиках автомобіля. Датчик тиску масла EA-600 йде в комплекті зі зручним та ергономічним кейсом. Тип: різьбовий;
    кешбек від 18 ₴
    розстрочка
    -38%

    Відправка протягом 1-2 робочих днів. Тестер інжекторів FT-310 призначений для вимірювання тиску подачі палива у двигун (паливну рампу) а також паливного насоса. Основним призначенням цього набору є виявлення несправностей паливного насоса. За допомогою спеціальних перехідників та адаптерів прилад підключається до паливної рамп і далі за допомогою манометра можна визначити тиск у насосі. При недостатньому тиску двигун може працювати нерівно (зі збоями) через нестачу живлення двигуна паливом. У такій ситуації потрібно перетиснути шланг між паливним баком та регулятором (датчиком) тиску. Якщо тиск після цього підвищився, це говорить про те, що датчик вимірювання тиску в порядку. Потрібно перевірити протікання в паливній рампі при підключенні до форсунок. Якщо течі відсутні, то основна причина або засмічення шлангів паливопроводу, або несправності паливного насоса. При надмірному тиску потрібно від'єднати шланг повернення палива від регулятора тиску і за допомогою подовжувача опустити його в паливозбірну ємність. Якщо при цьому тиск залишається високим, це наслідок несправностей датчика вимірювання тиску палива. Якщо тиск прийшов у норму, то вся річ у засміченні зворотного шланга в баку. Тестер інжекторів FT-310 дозволяє вимірювати тиск упорскування палива на більшості автомобілів, крім автомобілів із системою упорскування Bosch, C.S.I, а також Jethronic. Тестер укладений у зручний пластиковий кейс, що робить його зручним для перенесення та транспортування, а також захистить від корозії та механічного втручання. Гарантійний термін, міс: 12;
    кешбек від 8 ₴
    розстрочка
    -38%

    Відправка протягом 1-2 робочих днів. Конфігурація: шкала поділу 63мм з кольоровим позначенням; діапазон допустимих вимірів: 0-0.7 кг/см.кв., 0-760 мм ртутного стовпа. Застосування: регулювання карбюратора; вимірювання тиску турбонаддуву; тестування паливного насоса. Дозволяє виявити несправності такого типу: перебої в роботі свічок запалювання; низький ступінь стиснення в двигуні; збідненість або збагаченість паливної суміші; випередження чи відставання запалення; підсмоктування повітря через карбюратор та впускний колектор; порушення фаз газорозподілу; надмірна витрата палива. Застосування: регулювання карбюратора | вимірювання тиску турбонаддуву Тестування паливного насоса. Дозволяє виявити несправності наступного типу: перебої у роботі свічок запалювання низький ступінь стиснення у двигуні | збідненість чи збагачуваність паливної суміші | випередження чи відставання запалення | підсмоктування повітря через карбюратор та впускний колектор | порушення фаз газорозподілу надмірна витрата палива. Гарантійний термін, міс: 12;
    кешбек від 12 ₴
    розстрочка
    -38%

    Відправка протягом 1-2 робочих днів. Дозволяє виявити несправності наступного типу: - перебої у роботі свічок запалювання | - низький ступінь стиснення у двигуні | - збідненість чи збагаченість паливної суміші | - випередження чи відставання запалення | - підсмоктування повітря через карбюратор та впускний колектор | - Порушення фаз газорозподілу | - надмірна витрата палива. Гарантійний термін, міс: 12;