triangle
Видавництво "Комубук"
|
0 стежать
    кешбек від 39 ₴

    Коли Вірджинія Вулф починала писати «Власну кімнату», вона була вже визнаною письменницею, жила цілком комфортним життям і фактично не мусила б ні за що боротися. Суфражистки перемогли, жінки в Британії отримали право голосу. Однак Вулф непокоїло те, чи ця формальна рівність прав жінок і чоловіків означає також рівність можливостей. Задумана як лекція про літературу для студенток університету, «Власна кімната» трансформувалася у дослідження становища жінки в історії, мистецтві та повсякденному житті. Вірджинія Вулф нагадує нам, що скільки б прав не мала жінка, вона не зможе ними вповні скористатися, якщо й далі буде залежною від світу чоловіків, зокрема фінансово. Тож вона пропонує жінкам знайти для себе метафоричну, але водночас дуже конкретну «власну кімнату», де вони зможуть по-справжньому реалізувати свої права та свій творчий потенціал.
    кешбек від 35 ₴

    Роман «Серце мороку» (1899) британського письменника польського походження Джозефа Конрада (1857-1924) по праву вважається шедевром модерністської літератури. Користаючи з тривалої стоянки в порту, головний герой роману, моряк та блукалець Чарльз Марлоу розповідає про свою подорож у пошуках сумнозвісного торговця слоновою кісткою Курца. Подорожуючи вверх річкою в серце африканського континенту, він поступово стає дедалі більш одержимим цією таємничою постаттю, врешті знаходячи його — майже при смерті, напівзбожеволілого та винного в невимовних злочинах. Нетривале знайомство з Курцом та жахи, побачені у верхів’ях Конго, спонукають Марлоу до радикального переосмислення не лише своїх поглядів та цінностей, але й цінностей так званої західної цивілізації загалом. «Серце мороку» — це класичний модерністський роман, що досліджує межі людського досвіду та кошмарні реалії імперіалізму. Роман слугував літературною основою знаменитого фільму «Апокаліпсис сьогодні» Френсіса Форда Копполи. Роман перевидається в новому перекладі відомого мариніста Антона Санченка.
    кешбек від 38 ₴

    Нова книжка есеїв мистецтвознавиці й публічної лекторки Діани Клочко «Автопортрети тринадцяти українок» присвячена жанру візуального мистецтва, який досі переважно залишався поза увагою вітчизняної арткритики, а саме автопортрету як засобу самодослідження й самоконструювання мисткині. У запропонованих есеях вибір героїнь суб’єктивний, однак сумарно авторка вибудовує певний наскрізний сюжет, який охоплює понад століття візуальних експериментів. Обговорювані роботи — здебільшого графічні й живописні, хоч є тут також і світлини, — із різних причин довгий час не експонувалися й не обговорювалися, тож сьогодні поле для інтерпретацій цих зображень залишається дуже широким, особливо в контексті масового поширення культури селфі у соцмережах. Введення ж авторкою деяких колізій із власного життя надає есеям неповторного інтимного звучання і перетворює увесь текст на ще одну спробу автопортрета. Видання містить численні кольорові репродукції автопортретів українських художниць, які є малодоступними або й ніколи раніше не публікувалися.
    кешбек від 37 ₴

    Не часто одній публікації мистецтвознавця вдається змінити світ, але саме це зробила Лінда Ноклін своїй есеєм «Чому в нас не було великих художниць?», вперше опублікованим у 1971 році. Хоч назва есею сформульована як питання, насправді авторка відмовляється давати на нього відповідь. Натомість, озброєна неперевершеною проникністю і дотепністю, ставить під сумнів саму концепцію мистецької геніальності. Як раніше Вулф у «Власній кімнаті», Ноклін говорить про інституційні труднощі, які століттями перешкоджали жінкам займатися мистецтвом, і розмірковує про те, як досягнути майбутньої свободи. Написаний у часи розквіту феміністичної теорії, а також квір-теорії, расових та постколоніальних студій есей-доповнення «Чому у нас не було великих художниць? Тридцять років по тому» пропонує читачеві огляд поточних здобутків та викликів жіночого мистецтва у глобальному контексті.
    кешбек від 46 ₴

    «Листя трави» — основоположний витвір Волта Вітмена, одного з найважливіших поетів XIX століття. Перша редакція збірки побачила світ у 1855 році і в ній було всього дванадцять віршів. Вітмен, проте, усе подальше життя писав і переписував «Листя трави», тож фінальна, дванадцята редакція збірки вмістила вже майже чотириста поезій. Творчість Вітмена — у всіх сенсах новаторська. «Добрий сивий поет» одним із перших звернувся до верлібру в пошуках нової поетичної мови. А ще він вірив, що оспівати можна будь-які прояви людського життя, тож на сторінках «Листя трави» сусідять життя і смерть, кохання і війна, наука і Бог. Вітмен звеличує єдність тіла і духу, підкреслює глибокий взаємозв’язок кожної людини з суспільством та природою і захоплюється демократією й Америкою. За життя поезію Вітмена вважали непристойною, аморальною; її намагалися цензурувати або ж взагалі заборонити. Та ним завжди надихалися і продовжують надихатися — Паунд, Еліот, Ґінзберґ, Борхес, Каннінґем і навіть Брем Стокер... А блискучий переклад та передмова Максима Стріхи підтверджують: Волт Вітмен залишається актуальною постаттю не лише для світової, а й для української літератури. Збірка містить вибрані поезії з «Листя трави», які становлять близько половини поетичного спадку Волта Вітмена. Переклад та передмова Максима Стріхи. Палітурка — обтягнута тканиною з золотим тисненням.
    кешбек від 24 ₴

    «Генерал Конфедерації з Біґ-Сура» (1964), дебютний роман Річарда Бротіґана є, мабуть, його найреалістичнішим та найбільш «бітниківським» текстом, в якому водночас уже присутні всі риси, що пізніше стали визначальними для автора культової «Ловлі форелі в Америці»: химерна фрагментарність оповіді, пронизлива дотепність голосу, нешаблонність персонажів та ситуацій, влучність метафор і незабутність образів, які запам’ятовуються одразу і до яких потім не раз повертаєшся, але передусім здатність говорити про найважливіші речі – любов, дружбу, радість, пристрасть, смерть – із легкою, трохи сумовитою посмішкою дорослої дитини. Герої Річарда Бротіґана не ховаються і не тікають від життя, вони радше шукають можливості прожити його власним способом, інколи – з гіркотою, інколи – жартівливо й невимушено, понад усе відстоюючи це своє право на внутрішню свободу, яку вони сподіваються знайти серед незайманих прадавніх скель та лісів Біґ-Сура.
    кешбек від 44 ₴

    «В дорозі» (1957) — без перебільшення головний роман «розбитого покоління», який миттєво став легендою, здійняв шквал суперечливих відгуків і визначив подальший розвиток американської літератури. Саме в цьому творі відбувається становлення славнозвісного «спонтанного» стилю Джека Керуака, натхненного ритмами і звучанням бібопу. «В дорозі» віддзеркалив світогляд цілого покоління, став культовим текстом контркультури, а невдовзі — всесвітньо визнаною класикою. Нескінченна дорога, автостоп і автобуси, перетинання континенту від краю до краю, нічні розмови до світанку, поезія, секс, речовини і, звісно ж, нестримний джаз. Дослідження меж особистої свободи і Американської мрії. Сповнена пригод подорож двох друзів: письменника-початківця Сала Парадайза та юного шахрая й бабія Діна Моріарті. Саме завдяки цьому тексту народився образ вічно молодого і шаленого «короля бітників», спокусливий і оманливий образ, у якому Джек Керуак назавжди закарбувався в уяві читачів, який приніс йому важкий тягар слави і якого він не позбувся й досі.
    кешбек від 44 ₴

    Дебютний роман Софії Андрухович «Сьомга» — калейдоскоп життя в усіх його проявах. Особливо тих, які помічати дуже не хочеться. Вигадане життя вигаданої Софії: квартира у будинку на неіснуючій вулиці, море, дитячий садок, райський сад біля дурдому, родичі, шкільні подруги, коханці, випадкові знайомі... Авторка описує це вигадане життя так відверто й тонко, що не лише оголює внутрішній світ героїні, а й торкається чогось глибоко всередині читача. Сміх, злість, біль, сором, сум... і зворушення, і розуміння — усі інгредієнти поєднуються у вишукану літературну страву з незабутнім смаком. «Сьомга» — це роман про потаємне, про страшне, огидне і сороміцьке. А ще — про відверте, вразливе і ніжне. Про руйнування і перетворення. Пройшло вісімнадцять років, перш ніж авторка змогла повернутися до цієї книжки. А тепер «Сьомгу» можете скуштувати й ви — в оновленому виданні.
    кешбек від 40 ₴

    «Не думай про червоне», другий роман Світлани Пиркало, вперше побачив світ ще у 2005 році. Як каже сама авторка, це роман про любов, про радіо, про шахтарів, про Лондон і пошуки себе (та іншого) далеко від дому. Сім років тому молода журналістка Павліна Стопудів зустріла Джима Барлі. І всі ці сім років вона мріяла зустріти його знову, тож що їй залишається? Звісно ж, покинути все і переїхати до Лондона. Чи відшукає вона коханого чоловіка і що чекає на неї в британській столиці? Нові та знайомі обличчя, робочі будні, клуби й паби, море, похорони, секс... І алкоголь — багато алкоголю. Сміх, і сльози, і сміх крізь сльози — усе це з Павліною переживуть і читачі. А думати про червоне й справді не треба.
    кешбек від 37 ₴

    Кейт Шопен (в дівоцтві — О'Флаерті) народилася 1850 року в місті Сент-Луїс (штат Міссурі) в ірландсько-французькій родині. У 1870 році вийшла заміж за Оскара Шопена і переїхала з ним до Нового Орлеану, а потім — на невелику плантацію в штаті Луїзіана. Подружжя мало шестеро дітей. Овдовівши, в 1882 році Кейт Шопен повернулася до рідного Сент-Луїса, де взялася за письмо через пораду сімейного лікаря, який вважав, що в такий спосіб вона подолає депресію, яку мала після смерті чоловіка. До початку 1890-х вона регулярно писала оповідання, статті й робила переклади, які публікувалися в місцевій періодиці. 1899 року вийшов у світ її роман «Пробудження», який багатьма сучасниками був сприйнятий негативно. У ньому йдеться про жінку, що опинилася затиснутою обмеженнями, накладеними на неї соціальними і суспільними «традиціями». Після скандалу пов'язаного з «Пробудженням», за який письменницю звинувачували в аморальності, Шопен стала писати значно менше, перейшовши до оповідань. Твори Кейт Шопен отримали високу оцінку і набули великої актуальності лише в XX столітті, завдяки зростанню руху за жіночу рівноправність. Письменницю вважають однією з зачинательок фемінізму у США.
    кешбек від 44 ₴

    «Імперія мурах» — захоплива добірка короткої прози Герберта Веллса, відомого винахідника Машини часу та одного з основоположників наукової фантастики. В його оповіданнях наука й фантазія переплітаються з людськими тривогами, тонкою іронією та глибокими роздумами про світ і місце людини в ньому. Чи можуть чудеса стати частиною буденності? Чи є втеча в уяву порятунком чи, навпаки, пасткою? Веллс досліджує природу часу й свідомості, силу пригнічених бажань, можливість існування інших цивілізацій, вплив прогресу на душу людини. Його оповідання — витончені алегорії про втрачені мрії, нездійсненні ідеали та глибокі внутрішні конфлікти. І завжди, навіть у найфантастичніших обставинах, він повертається до вічних тем: свободи, страху, влади, любові, самотності. Помста, спричинена приниженням, містичні двері у стіні, орхідеї, що перетворюють красу на небезпеку — ці історії дивують винахідливістю, вражають емоційною глибиною й несподіваними розв’язками. Часто вони нагадують притчі, в центрі яких людський характер, боротьба зі страхами і сумнівами, моральний вибір, який змінює все. Ця збірка — чудова нагода побачити Веллса не лише як майстра наукової фантастики, а й як уважного спостерігача людської природи, що вмів говорити з читачем просто, проникливо і назавжди актуально.
    кешбек від 40 ₴

    Йо Фредерсен, великий промисловець, є Господарем і мозком Метрополіса, блискучого міста майбутнього та машин. Багаті тут ведуть розкішне життя у садах верхнього міста, тоді як робітникам доводиться скніти у підземній його частині. Одного дня Фредер, син володаря Метрополіса, зустрічає Марію, жінку з підземного міста. Він закохується в неї і дозволяє їй завести себе в підземний світ, сповнений невдоволення: робітники не хочуть більше жити у злиднях. Спалахує повстання: вчений Ротванґ викрадає Марію і створює механічного двійника, який підбурює робітників до революції... Саме роман Теї фон Гарбу, який уявляє скасування класових кордонів у національній спільноті та водночас розповідає історію всесильного кохання, надихнув Фріца Ланґа на створення його кінематографічного шедевру.
    кешбек від 45 ₴

    «Волоцюги дгарми» (1958) — один із найзнаковіших напівавтобіографічних романів Джека Керуака (1922—1969), «короля бітників», легенди мистецького андеграунду й визнаного класика світової літератури. Це бурхливе життя американської богеми 1950-х років, шалені вечірки й вибухові поетичні читання, гарячий пил автостопу й холод товарних вагонів, духовні поневіряння, дзен-буддизм і єднання з природою, виснажливі мандрівки до гірських вершин і самотні ночівлі серед пустелі. Особиста історія митця, якого роздирають протиріччя: прагнення до усамітнення й принади богемного життя, пошуки дзену й християнського бога. Ритмічна «спонтанна проза» Керуака наскрізь просякнута музикою. Це не лише голос усього «розбитого покоління», а й суцільна джазова імпровізація на папері. Несамовитий бібоп, записаний словами.
    кешбек від 41 ₴

    Голос не був об’єктом серйозних філософських зацікавлень аж до 1960-х років, коли Дерріда та Лакан, хоч і кожен окремо, помістили його у центр своїх теоретичних зацікавлень. У праці «Голос та більш нічого» один із чільних представників Люблянської школи лаканівського психоаналізу, близький друг та соратник Славоя Жижека Младен Долар виходить за межі деррідіанської ідеї «фоноцентризму», повертаючись натомість до твердження Лакана, що голос є одним із найвиразніших втілень психоаналітичного об’єкта. Долар стверджує, що на додачу до двох найпоширеніших застосувань голосу — як носія значення та як джерела естетичного захоплення, — у голосі є ще й третій рівень: голос як об’єкт сам по собі, психоаналітичний об’єкт, який значення та зачудування лише маскують і приглушують. Долар аналізує голос-об’єкт у кількох різних площинах, послідовно розглядаючи «фізику» голосу, лінгвістику голосу, етику голосу та політику голосу, а також використання голосу у текстах Фройда та Кафки, вибудовуючи в процесі викладу своєї думки фундаментальну філософську теорію голосу, яка змушує нас поглянути на цей без перебільшення унікальний людський феномен так, як ми ще ніколи на нього не дивилися.
    кешбек від 81 ₴

    Вони приходять убивати: більшість — за гроші, хтось — за «імперську ідею», хтось — щоб вибратися нарешті з тюряги, а дехто просто тому, що так наказав місцевий фюрер. Вони прикривають свою ницість і мерзенні злочини символами, які їм самим здаються великими — пушкін, балєт бальшого тєатра, тєльняшка вдв і руская православная церковь… Втім, їхня глибинна сутність, їхня інтимна анатомія значно складніша чи, власне, простіша. Вони — безхребетні, настільки просяклі продуктами напіврозпаду тоталітарної імперії, що майже втратили людську подобу. Натомість перед нами, немов у божевільному мареві, проходять процесією «Самовар-самоходка», «Дуелянт-реваншист», «Перекотиполе», що свастикою котиться світом і зупиниться лише там, де впреться у власну смерть. Саме таким постає рашизм у візуальних рефлексіях Віталія Кравця, в серії, що народилася під час повітряних тривог у перші дні повномасштабного вторгнення як своєрідне особисте психологічне укриття, однак переросла у щось більше — у спробу впіймати й виразити у наших ворогах те, що не вкладається в слова, а отже, може бути висловлене тільки образами. Серія робіт Віталія доповнена текстами відомого українського художника Олекси Манна та інтелектуала, поета і перекладача Андрія Бондаря, що робить це видання унікальним артефактом українського культурного ландшафту періоду великої війни.
    кешбек від 33 ₴

    Біблія дауншифтерів, роман «Покоління Х» Дуґласа Коупленда — це історія про «офісний планктон», який розчарувався в ідеології успіху та щастя, що нав'язується сучасною корпоративною культурою. Якби український переклад роману вийшов одночасно з оригінальним американським виданням, нам, напевне, було б важко вповні його зрозуміти. Однак сьогодні, після більш як 20-ти років корпоративного капіталізму, в Україні з'явилося ціле покоління, яке з легкістю впізнає себе в героях Дуґласа Коупленда. Роман «Покоління Х» — це розповідь про пошуки молодими людьми власної дороги в житті, навскісно і часто всупереч тим шаблонам, які наполегливо насаджує нам суспільство реклами. І розказана ця історія з пристрасністю, прозірливістю та дотепністю справжнього культурного маніфесту.
    кешбек від 32 ₴

    Нано Мазут, відомий боснійський поет та есеїст з канадським громадянством, автор циклу віршів під назвою «Пси на озері», впадає в кому. Його мозок, відгороджений від зовнішніх подразників, творить паралельний світ, у якому спогади переплітаються з витворами уяви, минуле стає майбутнім, а мертві з минулих епох крокують попідруч із живими, створюючи фантасмагорійну процесію, що прокладає собі шлях крізь сум’яття Балкан. Аріф Невзеті, непоказний хлопчина-рецепціоніст, який виявив поета непритомним у його готельному номері, відчуває незбагненну спорідненість із ним і вирішує вдати з себе його родича. А щоб виправдати свої часті візити в лікарню перед сусідом, хлопець вигадує історію важкохворої кузини Беси і щодня розповідає другові про її життєві пригоди, черпаючи натхнення зі свого захоплення Дубровником, літературою доби Відродження та молодою працівницею лікарні. Обидва оповідачі сміливо поринають у ймовірні та неймовірні історії, сюжети яких в парадоксальний спосіб переплітаються і розвиваються дзеркально. «Пси на озері» — це мандрівка лабіринтом біографій видатних постатей, безіменних героїв та неспокійних душ. Це історія про самотність, пошук і усвідомлення своїх життєвих пріоритетів та про якорі минулого, які знайдуть тебе, як від них не ховайся.
    кешбек від 45 ₴

    Химерні, незвичайні, величні ящероподібні створіння полонили уяву людства, відколи ми дізналися про них в середині ХІХ століття. Динозаври — істоти, що владарювали на Землі протягом 150 мільйонів років і були знищені майже миттєво 66 мільйонів років тому внаслідок падіння гігантського метеорита. Своєю книжкою «Злет і падіння динозаврів: нова історія втраченого світу» Стів Брусатте, один із провідних палеонтологів світу, запрошує читачів у захопливу подорож світом динозаврів: від їхнього панування в ранньому тріасовому періоді, через юрський період до останніх днів у крейдяну еру. Примітивні тиранозаври з людський зріст; жахливі м’ясоїдні істоти, навіть більші за T. Rex; пернаті хижі динозаври, що збереглися в пластах лави — ласкаво просимо до наукової часопросторової одіссеї у світ створінь, які правили Землею до нас.
    кешбек від 44 ₴

    Ал — штучна людиноподібна істота, власність армії, чиє завдання — служити безвідмовною машиною для вбивства. Вирушивши з командою у чергову місію до загадкової планети, довкола якої обертаються таємничі сфери, що огортають її нездоланним захисним полем, він несподівано отримує таку бажану свободу й опиняється у світі, що схожий на казку. Тут живуть різні раси та народи, що володіють надзвичайними вміннями, які вважають магією. Ал всією душею прагне знайти тихе місце й нарешті пожити простим життям, яке не належатиме нікому, окрім нього самого. Та надто ласими для тубільців є його знання, здібності і зброя. Тож його втягують у конфлікт, який виявляється набагато масштабнішим та страшнішим, ніж здавалося на початку. Чи вдасться Алу допомогти своїм новим товаришам здолати ворогів і чи зможе він врешті зрозуміти, чим є той світ, куди він потрапив, і яка природа могутніх прадавніх сил, що тут панують? Роман Вадима Панченка «Втрачені зорі» є першою частиною трилогії «Бог Індерону» і обіцяє стає одним із найпомітніших дебютів року в науково-фантастичному жанрі.
    кешбек від 45 ₴

    "Затьмарення" – це постмодерний роман із подвійним дном. З одного боку, захопливий детективний сюжет (наркотичні субкультури, агент поліції, що працює під прикриттям), який тримає читача в напрузі до останньої сторінки, з іншого ж – філософська розповідь про трагічне роздвоєння людини та пошуки власної ідентичності. Де межі людського “я”? Чи справді я є тим, ким себе вважаю? І які неприємні таємниці відкриє стеження за… самим собою? На ці запитання намагається знайти відповідь головний герой роману Боб Арктор, він же Фред, таємний агент відділу боротьби з наркотиками, а водночас наркоман, що безнадійно підсів на Препарат С – новий небезпечний наркотик, що заполонив Америку.
    кешбек від 45 ₴

    Усе почалося з блискучого спалаху рожевого світла, із зустрічі з таємничою божественною сутністю, яка отримала ім’я Валіс. Чим є ця сутність? Благодатним милостивим Богом, який приходить на допомогу людству, замкненому в тісних стінах Чорної Залізної В’язниці, чи божевільним божеством, яке безжально знищує своє творіння? Або ж, можливо, усе це просто виплід хворої свідомості головного героя із чудернацьким ім’ям Конолюб-Товстун? Найвідоміший із пізніх романів Філіпа К. Діка (1928—1982) «Валіс» (1981), що є своєрідною сумішшю наукової фантастики й теологічного детективу, де Богу відведена роль водночас і розшукуваної особи, і верховного лиходія, занурює читача у класичний «філіпдіківський» світ, що є заразом приголомшливо захопливим, бентежним і моторошно смішним.
    кешбек від 45 ₴

    Уявіть квазіфеодальний світ майбутнього, суспільно-політичний лад якого для запобігання тиранії й корупції підпорядковується рандомному генератору. Принцип лотереї має забезпечувати змінність влади і рівні шанси для всіх її отримати. У цьому світі кожен живе надією, що найважливішою людиною у Сонячній системі випадковий жереб обере саме його. Але так само кожен може стати обраним убивцею, якому призначено усунути лідера, й бути втягнутим у гру, яку неможливо зрозуміти до кінця. Чи лотерея й справді випадкова? А може, комусь просто вигідно відвертати увагу населення від тих, у чиїх руках реальна влада? «Сонячна лотерея» (1955) — один із найбільш ранніх у доробку і перший опублікований роман Філіпа К. Діка, в якому вже присутні як фірмовий авторський стиль, так і ті теми та художні прийоми, які зробили його знаменитим у наступні десятиліття.
    кешбек від 37 ₴

    Кінець ХХІ століття. Земля перенаселена та перегріта настільки, що людям небезпечно перебувати на її поверхні без спеціальних охолоджувальних пристроїв, а в поселеннях-колоніях на інших планетах панують спартанські, майже первісні умови життя. Щоб краще зносити нудне монотонне існування у цьому похмурому технологічному світі, люди призвичаїлися до вживання загадкового наркотику Цукер-К, який дає їм змогу поринати у спільний ілюзорний, радісний світ. Коли промисловець Палмер Елдрич повертається з міжзоряної подорожі, він привозить з собою новий наркотик Жуй-Ц, який є значно потужнішим за попередній і загрожує занурити світ у перманентний стан наркотичного марення, яке, як починає підозрювати головний герой роману, насправді контролюється таємничим Елдричем. «Три стигмати Палмера Елдрича» (1965) — це один із найвідоміших та найхарактерніших романів Філіпа К. Діка (1928—1982), де його повсякчасне творче зацікавлення крихкою природою реальності досягає нового, досі не баченого рівня.
    кешбек від 42 ₴

    Герой, ім’я якого до кінця роману залишається неназваним, покидає Занзібар заради навчання в Англії. Однак ні освіта, ні подальша викладацька робота, ні створена з англійкою сім’я не можуть зробити його повністю своїм на новій батьківщині. Чоловіка з кольором шкіри, що видає в ньому емігранта, при першій зустрічі тут приймуть радше за неосвіченого невдаху з нетрів, ніж за викладача літератури… Але й колишнє життя на Занзібарі надто віддалилось. Зустріч із земляками після багатьох років лише увиразнила непримиренні розбіжності. Приходить розуміння: тут ти також чужий, тому більше немає місця, яке ти міг би назвати домом. Роман «Цінувати мовчання» має помітно автобіографічний характер. Це історія з гірким присмаком, проте Нобелівський лавреат Абдулразак Ґурна розповідає її з іронією, що надає роману легкості. Хоч написаний він 1996 року, його актуальність лише зростає у наш час глобальної мобільності й пористих кордонів. У дилемі вихідця із колишньої африканської колонії можна побачити зіткнення двох світів — колонізованих і колонізаторів. Постаючи перед багатством і величчю метрополії, герой усвідомлює: своєю монументальністю та повсюдним відчуттям вищості, сформованим протягом довгих століть, Англія завдячує пригнобленню таких країн, як його рідний Занзібар.