triangle
Pakufuda
|
0 стежать
    ¯\_(ツ)_/¯
    У вас немає обраних фільтрів
    кешбек від 7 ₴
    розстрочка
    -42%

    У цій грі ви граєте за кільцехвостих лемурів, що мешкають на острові Мадагаскар. Ваша мета: зібрати якомога більше опунцій. Кожного ходу гравці повинні вибрати 1 з 3 дій: зіграти карту, тягнути або ризикнути. Розіграна карта повинна бути рівною або вищою за попередню. Розігрування високих карт принесе вам більше очок, але це також дозволить швидше завершити раунд, на вашу користь або на користь ваших опонентів. Якщо вам можуть допомогти спеціальні картки, вони точно здивують інших і принесуть взаємодію. Гравці виграють опунції в кінці кожного раунду, якщо вони не програли. Гра зупиняється, коли гравець збирає 5 карт.
    кешбек від 7 ₴
    розстрочка
    -42%

    Це не ковпак (That's Not a Hat) – це шалено весела й підступно проста карткова гра, яка кидає виклик вашій пам’яті та акторським здібностям. Уявіть: ви в компанії друзів, і перед вами лежить подарунок – але чи це шапка, кактус, чи, може, тостер? Ваше завдання – запам’ятати, що це, і передати далі, переконливо назвавши предмет… або майстерно збрехавши, якщо пам’ять підвела. Ця справжній хаос у найкращому сенсі: сміх, інтриги й абсурдні ситуації гарантовані. Сеттинг – абстрактний обмін подарунками, де мета – уникнути штрафів і довести, що ви або геній пам’яті, або король блефу! Як у неї грати? Геймплей Це не ковпак простий, але затягує з першого ходу: Підготовка. У коробці 110 карт: 55 із подарунками (унікальні предмети – від котів до ананасів) і 55 штрафних. Кожен гравець отримує одну карту-подарунок обличчям догори – це ваш перший "скарб". Решта колоди лежить у центрі. Хід гри. Гравці ходять по черзі за годинниковою стрілкою: Візьміть карту зі стосу, подивіться на неї й запам’ятайте предмет. Переверніть карту долілиць і "подаруйте" її сусідові праворуч, назвавши предмет – правдиво чи ні, ваш вибір! Сусід вирішує: повірити вам (і взяти карту) чи перевірити (сказати "Це не [назва]!"). Якщо він правий (карта не та, що названа), дарувальник бере штрафну карту. Якщо він помилився (карта правильна), штраф іде йому. Нова карта кладеться перед тим, хто її отримав, замінюючи попередню (яка скидається). Штрафи. Зберіть 3 штрафні карти – і ви вибуваєте. Останній, хто залишився, перемагає! Нюанс. Що більше карт проходить через стіл, то складніше пам’ятати, що де лежить – хаос наростає, а блеф стає дедалі сміливішим! Для кого ця гра? Це не ковпак підійде для: Компаній. Для 3-8 гравців (оптимально 4-6), віком від 8 років – ідеально для вечірок, сімейних посиденьок чи перерви на роботі. Любителів блефу. Якщо вам подобається дурити інших, як у Мафії чи Шеріфі Ноттінгема, це ваш вибір. Фанатів швидких ігор. Легкі правила й короткі партії роблять її доступною для всіх. Тих, хто любить хаос. Абсурд і сміх – головні складові гри, тож готуйтеся до веселощів! Беріть її для дружніх зустрічей чи як подарунок – це гра, яку неможливо забути (хоч подарунки в ній – дуже навіть)!
    кешбек від 7 ₴
    розстрочка
    -42%

    Настільна гра "Щось у лісі… " Гравці беруть на себе ролі хитрих тварин, що долають небезпеки дикої природи.Стратегічно обираючи, яких тварин відправити на полювання, й обходячи суперників, гравці змагаються, щоб зібрати жетони їжі та стати справжнісіньким хижаком. Геймплей гри Щось у лісі…: Кожен гравець починає з руки карт тварин, що представляють різних істот, які зустрічаються в лісі. Раунди полювання: Гра складається з декількох раундів, кожен із яких включає від одного до трьох полювань. Під час кожного полювання гравці вибирають тварину зі своєї руки і кладуть її перед собою обличчям донизу. Визначення імені тварини: Після того як усі гравці вибрали тварину, один гравець називає найсильнішу тварину, наприклад ведмедя. Потім гравці розкривають обраних ними тварин. Полювання починається: Якщо тільки один гравець вибрав названу тварину, він починає полювання, назвавши слабшу тварину. Гравці, які обрали названу тварину, вважаються з’їденими і вибувають із раунду. Полювання триває, коли гравці, що залишилися в живих, називають усе слабших тварин, поки не залишиться один гравець або не завершиться третє полювання. Розподіл їжі: Наприкінці кожного раунду жетони їжі розподіляються залежно від результатів полювання. Гравець, який вижив один, отримує два жетони їжі. Якщо вижило кілька гравців, гравець із найбільшою сумою зіграних карт отримує два жетони, а інші гравці, що вижили, — по одному жетону. Гра закінчується, коли гравець збирає п’ять жетонів їжі. Цей гравець оголошується переможцем і коронується як Король Жевунів.
    кешбек від 7 ₴
    розстрочка
    -42%

    Ninjan (Ніндзян) Ninjan (Ніндзян) – це швидка й захоплива карткова гра, яка перетворює класичну механіку "камінь, ножиці, папір" на тактичну битву ніндзя. Уявіть: ви – майстер тіней, який збирає найсильнішу команду воїнів, використовуючи карти трьох мастей – камінь (червоний), папір (синій) і ножиці (зелений). Ваша мета – набрати якомога більше очок, забираючи карти з центральних стосів за допомогою хитрості й стратегії. Сеттинг гри простий, але атмосферний: ніндзя вступають у бій, де кожна карта – це зброя, а кожен хід – шанс перехитрити суперників. Завдяки компактному формату й стильному дизайну Ninjan ідеально підходить для швидких партій удома чи в дорозі. Локалізована українською версія робить її ще доступнішою для місцевих гравців! Як у неї грати? Геймплей Ninjan простий, але сповнений тактичних нюансів: Підготовка. У грі 53 карти: 48 у головній колоді й 5 карт-пам’яток. Кожен гравець отримує по 9 карт (масті камінь, папір, ножиці, значення від -6 до 10) і пам’ятку. Три випадкові карти викладаються обличчям догори в центрі столу, формуючи три стоси – це ваші перші цілі. Решта колоди відкладається в коробку. Хід гри. Усі гравці одночасно обирають по одній карті з руки й розкривають їх. Порядок ходу визначається від найвищого значення до найнижчого; при рівності чисел діє правило "камінь, ножиці, папір": червоний (камінь) б’є зелений (ножиці), зелений б’є синій (папір), синій б’є червоний. Перший гравець намагається забрати один із центральних стосів, якщо верхня карта там програє його масті за правилами RPS (наприклад, 8 камінь забирає стос із ножицями). Забрані карти йдуть у ваш особистий стос очок, а зіграна карта стає новим початком стосу в центрі. Якщо забрати нічого, ваша карта просто додається до одного зі стосів (усі значення видно). Кінець гри. Після 9 раундів (коли всі карти зіграно) підраховуються очки: сумуйте значення карт у вашому стосу очок (негативні числа віднімаються). Перемагає гравець із найвищим результатом! Чим ця гра унікальна? Ninjan вирізняється своїм свіжим поглядом на знайомий усім "камінь, ножиці, папір": Тактичний поворот. Одночасне розкриття карт додає елементи блефу й передбачення – ви мусите вгадати, що зіграють суперники, щоб отримати перевагу в порядку ходу й забрати найкращий стос. Асиметрія шансів. Високі значення дають першість, але правильна масть важливіша для захоплення карт. Баланс між числом і мастю робить кожне рішення цікавим. Компактність. Усе вміщається в маленьку коробку (53 карти), а партія триває 15-20 хвилин, що робить гру ідеальною для швидких сесій. Дизайн. Яскраві ілюстрації ніндзя й чітке позначення мастей (червоний, синій, зелений) створюють приємну візуальну атмосферу, хоча тема ніндзя більше декоративна, ніж механічна. Це легка, але стратегічна гра, де удача в роздачі карт урівноважується вашим умінням обирати правильний момент для удару!
    кешбек від 7 ₴
    розстрочка
    -42%

    Коли сидиш у в’язниці, з’являється достатньо часу, щоб вигадати нове хобі. І якщо з макраме складається не в усіх, то бажання зробити підкоп та втекти з-поза ґратів виникне обов’язково. Саме це і сталося з головним антагоністом – і за сумісництвом підступним бандитом – однойменної настільної гри Бандідо. Він довго виношував план у голові, розклав усі сценарії розвитку подій і добре підготувався, щоб з успіхом порушити закон і вислизнути зі своєї камери. У тебе буде можливість допомогти правосуддю та зупинити зловмисника – усе завдяки твоєму кмітливого розуму та добропорядності. Настільна гра «Bandido» — кооперативна гра, у якій вся команда працює на перемогу. Вона круто вписується у вечір настолок разом з сім’єю чи друзями, адже правила можна пояснити за 5 хвилин. Та не обманюйтеся: хоч які швидкі правила, гра – зовсім не проста, тож і перемогти бандита буде досить складно. І будьте певні: кожна партія матиме свої неочікувані повороти. А тепер до правил На старті кожен гравець отримає по 3 випадкові карти з колоди. У свій хід учасник викладає одну з карт з руки та доєднує її до вже викладених карт так, щоб усі шляхи з’єднувалися і не утворювалися дірок. Далі він добирає карту, щоб на руці завжди було 3. Мета гри проста – учасники працюють на те, щоб перекрити бандиту навіть найменшу шпарину для втечі і загнати його у пастку раніше, ніж у колоді закінчаться карти. Перемога Якщо твоя команда не пропустила жодної щілини і перекрила для бандита останню надію на втечу — наші щирі вітання, адже ви перемогли зло. Якщо ж у колоді закінчилися карти, але не можливості для втечі – усе летить шкереберть, а бандит святкує перемогу та п’є шампанське на волі. Настільна гра «Bandido» — це популярна швейцарська гра із стильним сучасним дизайном, яка видається у понад 10 країнах. І це не дивно: цікавить геймплей, зрозумілі правила та кишеньковий формат дозволяють грати в неї будь-де та з будь-ким. За всю історію існування «Бандідо» продано вже понад 500 тисяч коробок і цифра буде тільки збільшуватися, адже покарати зло і врятувати світ від ще одного (навіть вигаданого) бандита – задача шляхетна, тож змушує збиратися за ігровим столом та розкладати партію за партією.
    кешбек від 7 ₴
    розстрочка
    -42%

    Kariba Мета — першим напитися, але в грі є одна хитрість — тварини можуть відлякувати одна одну. Гравець, який успішно відлякає найбільшу кількість тварин, перемагає в грі. Ключові особливості: 1. Тваринна тематика: — У грі представлені різні тварини савани, у кожної з яких своя ієрархія страху. 2. Картковий геймплей: — Гравцям роздають карти із зображенням різних тварин. Карти викладаються на відповідні місця (1–9) навколо водопою. 3. Механізм лякання: — Якщо гравець викладає перед озером щонайменше три карти однієї і тієї самої тварини, ці тварини відлякують слабших тварин (найближче менше число). Гравець збирає карти наляканих тварин, заробляючи очки. 4. Ігрове поле: — Центральне ігрове поле використовується для організації розташування карт навколо озера. 5. Підрахунок очок: — Зібрані карти з наляканими тваринами йдуть у залік гравцеві. Кожна карта коштує 1 очко. 6. Взаємодія гравців: — Гра передбачає швидке ухвалення рішень і взаємодію, оскільки гравці прагнуть перехитрити один одного й набрати найбільшу кількість очок. Гравці швидко розігрують карти однієї і тієї самої тварини, щоб відлякати слабших тварин від водопою. Стратегічне розташування карт і розуміння ієрархії тварин мають вирішальне значення для отримання максимальної кількості очок. Гра розроблена у швидкому темпі, що робить її придатною для швидких і захопливих раундів. Kariba поєднує в собі простий, але стратегічний механізм карткової гри з тематикою тварин, пропонуючи гравцям веселий і змагальний досвід.
    кешбек від 10 ₴
    розстрочка
    -42%

    Art Robbery (Вкрадене мистецтво) це швидка карткова гра, у якій від 2 до 5 учасників будуть намагатися заробити якомога більше грошей за 4 історичних пограбування. А разом з тим ще й необхідно роздобути собі пристойне алібі! Ескізи, скульптури, старожитності чи картини – яка різниця, чим забезпечити собі багате життя? Продовж чотирьох пограбувань кожний з грабіжників у свій хід повинен розіграти карту та отримати коштовність такого самого номіналу. Та хто ж не захоче збирати найдорожчі картини? Тут у гру вступає жадібність інших злодіїв, адже забрати витвір мистецтва можна як з музею, так і з кишені іншого гравця. І дехто може весь раунд ганятися за найдорогоціннішим скарбом, а інший просто назбирає багацько менших коштовностей. Справу треба закрити, тож поліція шукає злодія, який не має алібі Переможцем стане гравець, який отримав за 4 пограбування найдорожчі витвори мистецтва. Проте якщо не попіклуватися про свою «легенду», поліція миттєво знайде до вас шлях! Тому треба ще й пошукати жетони з білими крапочками, які можуть бути не такі коштовні, проте гарантують вам безпеку. Хоч гра Art Robbery схожа на картковий філлер, але досить висока вірогідність, що весь вечір ви разом з друзями будете ще і ще пробувати пограбувати музеї та один одного, спускаючи сторожових собак, підкуповуючи наглядачів та плануючи свої дії так, аби вийти сухим із води. Ця настілка кожної партії дарує азарт та задоволення, тому придбати її до власної колекції просто необхідно!
    кешбек від 17 ₴
    розстрочка
    -25%

    ОПИС НАСТІЛЬНОЇ ГРИ DVONN Третя гра з серії абстрактних стратегій «GIPF Project». Мабуть, одна з найпопулярніших ігор лінійки. Гідний челлендж для досвідчених стратегів і тактиків, готових зійтися в битві чистого інтелекту без домішок випадковостей. Вигідно відрізняється від інших логічних ігор тим, що перемоги можна досягти шляхом повторення одних і тих же прийомів. Тому ефектні та несподівані фінали вам гарантовані.ПЕРЕД ГРОЮ На стіл викладається ігрове поле. Першому гравцеві дістаються всі білі фішки і 2 червоних. Другий учасник буде грати за чорних і отримує 1 червону фішку.ЯК ГРАТИ Спочатку гравці, починаючи з першого, по черзі виставляють на поле по одній фішці. Першими розміщуються червоні фішки, а потім фішки свого кольору. Дана фаза багато в чому визначає наступну і впливає на результат гри. Далі суперники переміщують фішки і викладають з них стопки. У свій хід потрібно перемістити фішку по прямій і встановити на іншу. Переміщати можна тільки фішки свого кольору. Відстань, на яку можна перемістити фішку, визначається висотою стопки. Наприклад, якщо в стопці 5 фішок, то її можна перемістити на п'ять поділок. Верхня фішка стопки визначає, кому належить стопка. Мета гри: зібрати максимальну кількість фішок у своїх стопках.ЧУЮ ДЗВІН АЛЕ НЕ ЗНАЮ ДЕ DVONN Червоні фішки називаються Dvonn. Фішки і стопки гравців повинні бути пов'язані з цими фішками. У цьому полягає головна особливість гри. Якщо зв'язок порушується, то відповідні фішки забираються з поля. Червоні фішки можна пересувати, але на них можна встановлювати інші фішки. Після цього Dvonn можна пересувати з усієї стопкою.КІНЕЦЬ ГРИ Якщо фішка оточена зі всіх сторін, то її не можна перемістити. Якщо у гравців немає можливості зробити хід, гра завершується. Учасники забирають свої стопки і підраховують кількість фішок в них. Учасник, який набрав максимальну кількість, стає переможцем.ДЛЯ КОГО ГРА Настільна гра «Dvonn» буде цікава шанувальникам абстрактних стратегій і простих сімейних ігор.
    кешбек від 5 ₴
    розстрочка
    -25%

    ОПИС НАСТІЛЬНОЇ ГРИ МАДА У спекотних пустелях Мадагаскару кактуси ростуть пишно, а лемури... лемури всюди! Вони вештаються поміж колючок, нишпорять у пошуках ласощів і, звісно ж, хапають усе, що погано лежить або, скоріше, висить! У цій картковій грі нам доведеться збирати опунції — солодкі плоди кактусів, які принесуть такі звабні переможні очки. Хто ж окрім вас дасть цьому раду? — ні хитрі лемури, ні підступні скорпіони ні навіть підлі суперники не зможуть зібрати опунції ліпше від вас! Mada — це швидка й азартна карткова настільна гра, в якій потрібно набрати якомога більше очок, що зростатимуть пропорційно до плодів кактусів у ваших кишеньках. Відшукайте баланс між ризиком і обережністю. Що довше ви залишаєтесь у грі, то більше шансів отримати переможні очки, але й більша ймовірність нарватися на підступ лемура чи упіймати свою фатальну карту. Кожна партія змушує перевіряти долю ще раз і ще раз… і ще! Чи готові ви зіграти з лемурами в їхню улюблену гру?ЯК ГРАТИ Гравці по черзі викладають картки у свою особисту колоду скиду, дотримуючись простої умови: значення нової карти має бути не меншим за попереднє. Якщо немає підхожої картки, можна спробувати витягнути нову з колоди — але чи принесе вона удачу? Якщо вам пощастило, ви продовжуєте збирати плоди кактусів. Якщо ж ні, раунд завершується, а ваші суперники отримують можливість заробити ще більше очок. Усе б нічого, якби не спеціальні карти, що змушують змінювати плани на ходу. Лемур може перетасувати ваші карти так, що ви самі не будете знати, що у вас на руці, двійко лемурів на картці змушують вас помінятися колодою скиду з іншим гравцем, а під тиском скорпіона ви скинете одну зі своїх карт, навіть якщо в ній — остання надія на порятунок. Гра скінчиться одразу, коли хтось одержить свою п’яту картку кактуса. Переможцем стане той, хто збере найбільше опунцій по завершенню гри.ДЛЯ КОГО ГРА Якщо ви вже розібралися з довжиною лемурячих хвостів, тоді можна вже й нагодувати цих класних пухнастиків опунціями досхочу! «Mada» — це маленька і швидка карткова настілочка, яка навчить вас не лише планувати, а й ризикувати. Вона особливо сподобається тим, хто полюбляє ігри на кшталт «Вибухових кошенят» або «Сталевих куль». Тут не можна просто прорахувати ідеальний хід, бо багато що залежить від вашої удачі, а спеціальні карти можуть перевернути ситуацію в будь-який момент.
    кешбек від 5 ₴
    розстрочка
    -25%

    ОПИС НАСТІЛЬНОЇ ГРИ «ШОСЬ В ЛІСІ…» Тиша та спокій огорнули ліс. Навіть борсук, здається, нарешті задрімав і вуха на гілці не розвісив… Але чи насправді це так? — напевно, усе це тільки мариться. Можете уявити, що тутешнє життя приховує непримиренну боротьбу за виживання? А так і є: якщо в животику забуркотіло, варто вийти з укриття й піти на полювання. Головне, щоб хтось не вирішив вполювати саме вас! Спробуйте вціліти в цій картковій настільній грі, де панує блеф і ваші акторські вміння: голодна звірина готова на все заради шматочка смачненького. Хто б ви не були — ведмідь, вовк, рись, сова чи мишка, — а їсти хоче кожен. За законами природи більший ласуватиме меншим. «Шось в лісі…» — це швидка, весела та дуже азартна настільна гра з присмаком соціальної дедукції: настав час скористатися своїми тваринними інстинктами… чи довіритися примхливій долі?ЯК ЖЕ ТУТ ВИЖИТИ? Кожен з вас отримає на руку всіх звірів по одному — картки ведмедя, вовка, рисі, сови й мишки — а в центрі столу з’являться апетитні жетони їжі: ось за що точитиметься справжня боротьба! Кожен раунд складається з кількох захопливих полювань. Спершу кожен потай вибере одну зі своїх тваринок і покладе її перед собою долілиць, зробивши хід у цій лісовій партії. А от далі починається найцікавіше: тепер хтось викликатиме тварин по-черзі, тобто оголошуватиме їхні назви від найменшого значення на картці до найбільшого. Якщо хтось з гравців поклав оголошену тваринку, він мусить перевернути зазначену картку горілиць. Виявилося, що всі цього разу зіграли ведмедями? — здобич утекла, бо ви витрачали час на безглузді розбірки одне з одним, спробуйте виправитися в наступному раунді! Думаючи, яку картку зіграти, варто також припускати, кого ж могли вибрати ваші суперники. І тут вже можете покладатися на кожен з ваших талантів: природну допитливість, гостру лісову спостережливість чи вміння хижо дивитися й блискучо блефувати — все стане в пригоді! То якого результату ми прагнемо? Варто лише досягти ситуації, коли певну тваринку зіграли лише ви. Тоді називаємо слабшого звіра, якого хочемо вполювати в цьому колі, й інші гравці, що виклали його, змушені тепер скинути цю картку й вибути до кінця раунду — ох ці жорстокі закони лісу! Тягніть два жетони їжі собі, якщо залишились один у лісі, або ж чекайте третього полювання й розподіляйте здобич серед уцілілих тварин залежно від суми на картках. Хто має більше значення, одержить 2 шматки, інші ж гризтимуть кісточки — муситимуть бути задоволені, що мають лише один жетончик. Принаймні, їх не з’їли… Спробуйте назбирати 5 жетонів їжі, щоб виграти партію!ДЛЯ КОГО ГРА «Шось в лісі…» — вибираючи назву творці гри вирішили зупинитися вчасно й не продовжувати відому народну приказку про щось незвичайне й несподіване. Проте ця весела настілочка дійсно ладна стати сімейною несподіванкою й запалити невеличку компанію відчуттям азарту, незважаючи на те, що там врешті здохло чи хто напудив. Партії, під час яких розвивається вміння читати суперників, є захопливими й непередбачуваними. Вітаємо — ви щойно відшукали ще один чудовий спосіб підняти собі настрій — вмощуйтеся зручніше й починайте грати!
    кешбек від 17 ₴
    розстрочка
    -25%

    ОПИС НАСТІЛЬНОЇ ГРИ YINSH Четверта гра серії абстрактних стратегічних ігор «GIPF Project». «Ініш» є відсиланням до «інь» і «янь» – фундаментальним поняттям старокитайської філософії. Назва також підкреслює класичний дух гри і чудово передає її суть. Нас чекає протистояння двох протилежностей – білого і чорного, знайоме з шахів та шашок.ІНЬ ЯНЬ Гравці викладають на стіл поле з гексагональною сіткою. Поряд розміщуються двосторонні фішки. Перший гравець отримує п'ять білих кілець, другий – п'ять чорних. Учасники по черзі розміщують по кільцю в точках перетину ліній.ЯК ГРАТИ Мета гри: першим прибрати з поля три кільця. Безперервна лінія з п'яти фішок дозволяє зняти 1 кільце. У свій хід гравець бере фішку і поміщає її у вільне кільце. Далі потрібно пересунути кільце по прямій на будь-яке вільне місце. Якщо перед кільцем є фішки, то гравець може перестрибнути. Такі фішки перевертаються і змінюють свій колір.ЧОРНО-БІЛИЙ ДРАКОН ПРОТИ СНІЖНОГО КОМА Подібно до двох початків, які врівноважують один одного, гра зрівнює сили суперників. Як тільки один гравець вибудовує переможну комбінацію і знімає з поля кільце, він наближається до перемоги, але його можливості звужуються. Тепер конкурент може скористатися ситуацією і зрівняти рахунок. Таким чином, проблема «сніжного кома», коли гравець виривається вперед і збільшує шанси на перемогу, була вирішена. Без сумніву, лідерство – це приємно, але справжній стратег завжди знає, коли його можна ненадовго віддати супернику. Також цікаво, що рішення, які добре працюють в одній ситуації, в інший можуть виявитися катастрофічними. Вся гра вимагає почуття балансу, представленого тут ідеєю «інь» і «янь».СТРІМКИЙ ТИГР Якщо ви хочете зробити партію більш динамічною, скористайтеся цим варіантом гри. Правила практично не змінюються. Замість трьох рядів тепер достатньо зібрати один і отримати переможний кільце.ДЛЯ КОГО ГРА Настільна гра «Yinsh» зацікавить шанувальників простих сімейних ігор та абстрактних стратегій.
    кешбек від 7 ₴
    розстрочка
    -25%

    ОПИС НАСТІЛЬНОЇ ГРИ ВКРАДЕНЕ МИСТЕЦТВО Мали заповітну мрію стати легендарним злодієм, та кицька сіла на коліна — й не судилося? Як завжди, настілки дають змогу справджувати мрії, навіть такі… особливі. Готові відчути в собі геніальність? — то уявіть, що справу зроблено! Тепер ми мусимо розділити награбоване після успішних пограбувань і дізнатися, хто одержить найбільший шмат пирога, а кого залишать із порожніми руками… або передадуть в надійні руки поліціянтів!ЯК ГРАТИ Гра триває чотири раунди, кожен із яких символізує одне пограбування. На руках у злодіїв за цим столом буде по 5 карток. На початку кожного раунду викладіть здобич (відповідні жетони) на центр. Тепер розігруймо картки, беручи собі жетони, пов’язані зі значеннями розіграних карт. Якщо жетонів немає в центрі стола — ніщо не завадить цупити в суперника, то є добра справа. Нащо йому або їй ті ескізи й старожитності, коли вони в цьому ніц не тямлять? Кожен жетон має свою цінність, а деякі навіть забезпечують алібі, що врятує від поліції. Особливі картки роблять гру азартнішою: сторожовий пес охоронятиме вашу здобич й гавкатиме на тих, хто спробує щось у вас поцупити. Якщо матимете вірний песика, суперник муситиме шукати легшу жертву або піти ні з чим!; жадібний крадій дозволить взяти будь-який жетон, що є в центрі; наглядачка принесе додаткові бали, але лише якщо у вас є цінні жетони з поточного раунду. Пограбування (тобто один з раундів) буде завершено, щойно розберуть усі жетони. Зібрані трофеї переходять у сховище, а новий раунд розпочинається з решти карт у руках. Після чотирьох раундів гравці підраховують переможні бали за свої жетони, але найважливіше — алібі! Гравець із найменшою кількістю білих цяточок (алібі) ризикує опинитися за ґратами й втратити награбоване.ДЛЯ КОГО ГРА Кого ж не зацікавить швидка, сповнена інтриги карткова гра з простими правилами але великим простором для взаємодії й тактики? «Вкрадене мистецтво» задовольняє ці потреби гравців і однаково добре працює як для сімейного дозвілля, так і для вечірок із друзями. Ця гра дарує безліч веселих моментів: спробуйте перехитрити суперників, не привертаючи до себе увагу поліції!
    кешбек від 7 ₴
    розстрочка
    -25%

    ОПИС НАСТІЛЬНОЇ ГРИ МАЙСТОРІЙ Майсторій — карткова сторітелінг гра, яка розвиває креативне мислення та навички співпраці та сторітелінгу.ЧОМУ ЦЯ ГРА ПОТРІБНА ДЛЯ ТВОРЧОСТІ Допомагає розворушити творчий мозок та зняти блоки. Допомагає генерувати ідеї та прокачує нові нейронні зв'язки. Тренує навички сторітелінгу.ЧОМУ ЦЯ ГРА ПОТРІБНА ДЛЯ СІМ'Ї Вчить співпрацювати, а не конкурувати. Допомагає будувати комунікацію та пізнавати один одного. Закінчується без образ, що мама/тато/брат/сестра виграли. Гра стає приводом обговорити з дітьми гострі та соціальні теми.
    кешбек від 5 ₴
    розстрочка
    -25%

    ОПИС НАСТІЛЬНОЇ ГРИ НІНДЗЯН Справжній ніндзя діє швидко, непомітно і влучно. Його атака миттєва, а розрахунок дій бездоганний. Але що, якби всі конфлікти вирішувалися не самурайським мечем, а за допомогою гри «Камінь-ножиці-папір»? Саме за цим принципом у грі «Ніндзян» відбувається боротьба за переможні очки. Вам доведеться хитрувати, прораховувати ходи й часом ризикувати, щоб стати найкращим серед ніндзя. Багато що в цій динамічній картковій грі залежить від вашої інтуїції. У кожному раунді вам потрібно правильно вибрати картку, визначити найкращий момент для атаки та не залишити шансів суперникам. Кожна картка буде важливою, кожен рух вирішальним, адже гра триває лише 9 раундів: ніндзя не прощають помилок!ЯК ГРАТИ Кожен гравець отримує 9 карт, а в центрі столу розміщують три відкриті колоди. Гравці одночасно вибирають по одній картці, після чого розігрують їх за спаданням значень. Щоб ваша картка спрацювала, вона має перемогти одну з верхніх карт у центральних колодах за принципом «Камінь-ножиці-папір». Якщо ваша картка сильніша, ви забираєте всі картки з вибраної колоди та кладете їх перед собою, отримуючи очки. Якщо ж ні — доведеться просто додати свою картку до однієї з колод у центрі. Гра триватиме, аж поки всі не зіграють свої картки. Підрахуйте очки наприкінці, і той, у кого їх найбільше, стане героїчним переможцем! А що, як буде нічия? Навіщо питати, коли можна просто провести фінальний двобій у справжню, а не карткову гру «Камінь-ножиці-папір»?КАМІНЬ-НОЖИЦІ-ПАПІР? — ЦЕ ЩО? Про всяк випадок нагадаємо тим, хто зовсім не в темі: «камінь-ножиці-папір» — це класична гра на швидкість, інтуїцію й сліпу удачу! Порахуйте разом «раз, два, три» й миттєво виставте на бій свої руки:кулак — це камінь,два пальці — ножиці,відкрита долоня — папір. Тож долю буде вирішено миттєво:камінь трощить ножиці,ножиці ріжуть папір,папір підступно накриває камінь! Якщо обоє вибрали одне й те саме — нічия, починайте дуель наново та веселіться до безкінечності!ДЛЯ КОГО ГРА «Ніндзян» полюблять поціновувачі швидких карткових ігор із простими правилами. Грайте разом із родиною, беріть її в дорогу, показуйте друзям, хто такий справжній ніндзя, використовуйте гру як філер або випробовуйте свою інтуїцію, вирішуючи, чи варто нести таку настілку в робочий колектив! Тут потрібно не лише рахувати очки, а й вгадувати ходи суперників, змушуючи їх припуститися помилок.
    кешбек від 17 ₴
    розстрочка
    -25%

    ОПИС НАСТІЛЬНОЇ ГРИ GIPF Зустрічайте гру, яка відкрила серію абстрактних стратегій «GIPF Project»! У любителів шахів і шашок є відмінна можливість переконатися в тому, що і в наш час можуть створювати такі ж витончені і прості ігри, які претендують на звання класики. Кріс Бурм пропонує вам зануритися в битву чистого інтелекту, яка почнеться прямо зараз! Якщо ви дивується, чому на фото нижче зображений чоловік з баяном, поспішаємо вас заспокоїти. Це сам Кріс Бурм з настільною гармонією власного виробництва!ГІПФ, ГІПФ УРА! Як і все геніальне, правила гранично прості. Гравці по черзі виставляють фішки на полі, намагаючись викласти з чотирьох фішок лінію. Якщо гравцеві вдалося вибудувати лінію, то він забирає фішки суперника, що знаходяться в тому ж ряду.БАЗОВИЙ ВАРІАНТ Учасники починають з 15-ю фішками. Три з них розташовуються в кутах поля, а решта 12 формують запас. Можна пересувати фішки на своїй лінії. Виклавши лінію з чотирьох фішок, гравець може повернути їх у свій запас. Мета гри: першим позбавити суперника всіх фішок в запасі.СТАНДАРТ Кожен гравець отримує 18 фішок. У гру також вводяться гіпф-фішки. Це стопки фішок, що складаються з двох білих або двох чорних фішок. Кожен гравець починає гру з трьома gipf-фішками в кутах поля. Коли гіпф-фішка входить в склад лінії, то її не обов'язково прибирати. Якщо гравець вирішив прибрати таку фішку з поля, вона йде в запас як дві звичайних. Додається нова переможна умова. Тепер у супротивника потрібно забрати мінімум одну gipf-фішку.GIPF-ТУРНІР Даний варіант є комбінацією двох попередніх. Учасники починають гру з порожнім полем. Гравці по черзі виставляють будь-яку кількість гіпф-фішок. Після цього можна викладати тільки звичайні. Переможні умови такі ж, як у варіанті «Стандарт».НЕСКІНЧЕННІ ІГРИ РОЗУМУ Компоненти різних ігор серії можна поєднувати між собою. Наприклад, якщо вам вдалося виграти фішку в грі «Zertz», то у «Гіпф» у вас з'являється додаткова фішка з унікальними властивостями. Ви можете експериментувати з компонентами, як захочете. Адже не випадково для ігор серії складають завдання і проводять всілякі турніри.ДЛЯ КОГО ГРА Настільна гра «Gipf» буде цікава шанувальникам абстрактних стратегій і класики. Вас також можуть зацікавіти гри серії.