-99%
ДОПОМОГА
Зателефонувати за тарифами вашого оператора
+380 (44) 355-55-55+380 (67) 174-77-04+380 (73) 174-77-04+380 (99) 174-77-04Графік роботи з 9:00 до 20:00 щодня

Motivi
|
117 стежать
У 1947 році подружжя Карло і Анжела Мірол створили текстильну компанію Miroglio. Вони успішно розвивали свій бізнес, і вже до початку XX століття мали цілу мережу роздрібних магазинів по всій Італії. Війна, яка охопила Європу в XX столітті, практично розорила підприємство. Відновлювати його довелося Джузеппе - синові Карло і Анджели. Джузеппе Мірол виявився талановитим підприємцем та за найкоротші терміни зумів поправити фінансове становище сімейної компанії. Насамперед він налагодив на фабриках виробництво натуральних тканин найвищої якості. Потім він став наймати дизайнерів і розробляти власні колекції одягу. Так, поступово він зумів знову створити мережу магазинів, і, крім того, заснувати кілька дочірніх брендів всередині Miroglio, таких, наприклад, як Vestebene і Elena Miro. У 1993 році Джузеппе Мірол випустив пробну колекцію одягу Motivi. Одяг було орієнтовано на молодих дівчат, що живуть у великих містах і ведуть активний спосіб життя. Асортимент колекції припав до смаку клієнткам, і в 1994 році марка була офіційно зареєстрована. Колекції Motivi оновлювалися кожні 10 днів. У 2011 році для весняно-літнього сезону Motivi приготували колекцію, виконану в 4 стилях. У 2013 році Motivi об'єдналися з бразильським брендом Melissa, що випускає взуття з високотехнологічного термопластика. В результаті колаборації були створені туфлі та босоніжки з яскравими кольоровими блоками. Для дизайнерів Motivi головним натхненням служить мода 70-х і 50-х рр. У колекціях присутні речі в стилі хіпі, розкльошені джинси, кольорові блузки, широкі спідниці, а також жіночні моделі А-силуету.
РозгорнутиЗгорнути
У 1947 році подружжя Карло і Анжела Мірол створили текстильну компанію Miroglio. Вони успішно розвивали свій бізнес, і вже до початку XX століття мали цілу мережу роздрібних магазинів по всій Італії. Війна, яка охопила Європу в XX столітті, практично розорила підприємство. Відновлювати його довелося Джузеппе - синові Карло і Анджели. Джузеппе Мірол виявився талановитим підприємцем та за найкоротші терміни зумів поправити фінансове становище сімейної компанії. Насамперед він налагодив на фабриках виробництво натуральних тканин найвищої якості. Потім він став наймати дизайнерів і розробляти власні колекції одягу. Так, поступово він зумів знову створити мережу магазинів, і, крім того, заснувати кілька дочірніх брендів всередині Miroglio, таких, наприклад, як Vestebene і Elena Miro. У 1993 році Джузеппе Мірол випустив пробну колекцію одягу Motivi. Одяг було орієнтовано на молодих дівчат, що живуть у великих містах і ведуть активний спосіб життя. Асортимент колекції припав до смаку клієнткам, і в 1994 році марка була офіційно зареєстрована. Колекції Motivi оновлювалися кожні 10 днів. У 2011 році для весняно-літнього сезону Motivi приготували колекцію, виконану в 4 стилях. У 2013 році Motivi об'єдналися з бразильським брендом Melissa, що випускає взуття з високотехнологічного термопластика. В результаті колаборації були створені туфлі та босоніжки з яскравими кольоровими блоками. Для дизайнерів Motivi головним натхненням служить мода 70-х і 50-х рр. У колекціях присутні речі в стилі хіпі, розкльошені джинси, кольорові блузки, широкі спідниці, а також жіночні моделі А-силуету.
РозгорнутиЗгорнути
Сортувати
За популярністю
Вид
кешбек від 1 ₴
розстрочка
-74%
кешбек від 9 ₴
розстрочка
-68%
-87%
-83%
-96%
кешбек від 8 ₴
розстрочка
-76%
кешбек від 2 ₴
розстрочка
-94%
кешбек від 2 ₴
розстрочка
-95%
кешбек від 2 ₴
розстрочка
-94%
кешбек від 11 ₴
розстрочка
-73%
кешбек від 7 ₴
розстрочка
-94%
кешбек від 8 ₴
розстрочка
-76%
кешбек від 1 ₴
розстрочка
-74%
кешбек від 1 ₴
розстрочка
-74%
кешбек від 1 ₴
розстрочка
-74%
кешбек від 14 ₴
розстрочка
-73%
кешбек від 14 ₴
розстрочка
-73%
кешбек від 3 ₴
розстрочка
-76%
кешбек від 3 ₴
розстрочка
-76%
кешбек від 2 ₴
розстрочка
-75%
кешбек від 13 ₴
розстрочка
-73%
-95%
