triangle
Лабораторія
|
10 стежать
    кешбек від 5 ₴
    розстрочка
    -27%

    Фантазма. Лихі ігри. Книга 1 — це перша частина нової серії від автора Кейлі Сміт. Роман поєднує елементи темного фентезі, психологічного трилера та романтики, створюючи яскраву та шалено захоплюючу історію. Сюжет починається з таємничого зникнення сестри головної героїні — Офелії. У пошуках правди вона змушена потрапити до місця, що зветься Фантазма — моторошного маєтку, де духи оживають, а кожен крок може бути останнім. Саме тут проводиться змагання, головною винагородою у якому є всього одне бажання. Чому варто прочитати Дев’ять небезпечних випробувань, серед яких — демони, монстри та ілюзії; Загадкова постать Блеквелла — харизматичного незнайомця, що пропонує допомогу за тривожну ціну; Занурення у глибину людської психіки та боротьбу зі страхами; Прихована загроза — не лише програш, а й втрата серця. Цей роман не рекомендовано читачам, чутливим до тем, пов’язаних із психічними розладами, оскільки книга містить сцени з обсесивно-компульсивними станами, використанням ненормативної лексики, жорсткими сексуальними сценами та елементами горору. Про автора Кейлі Сміт — сучасна авторка, що спеціалізується на темному фентезі, молодіжних романах і психологічній прозі. Її твори відрізняються емоційною глибиною, динамічним сюжетом та складною психологією героїв. Кому сподобається Роман підійде шанувальникам серій на кшталт темного молодіжного фентезі, де загроза переплітається з почуттями, а вибір героям доводиться робити на межі моральних меж. Якщо вам подобаються сильні жіночі персонажі, загадкові чоловічі образи та глибоке емоційне напруження — ця книга саме для вас. Почни свою подорож до Фантазми просто зараз Не чекай, поки твій страх стане на заваді. Відкрий Фантазму, зіткнись із власними демонами разом з Офелією та дізнайся, куди приведе її шлях боротьби і кохання.
    кешбек від 5 ₴
    -25%

    ЗАХОПЛИВИЙ ПОСІБНИК З ДОСЯГНЕННЯ УСПІХУ ВІД ОДНОГО З НАЙКРАЩИХ ПІДПРИЄМЦІВ У СВІТІ ТА ВЕДУЧОГО ПОДКАСТУ №1 У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ THE DIARY OF A CEO В основі усіх успіхів і невдач, із якими довелося зіткнутися Стівену Бартлетту, як на власному підприємницькому шляху, так і в тисячах інтерв’ю, проведених для популярного подкасту «Щоденник СЕО» (The Diary Of A CEO), лежить набір принципів, які забезпечують досконалість. Ці фундаментальні закони можуть допомогти кожному, хто хоче побудувати щось велике або стати кимось великим, адже вони ґрунтуються на психології, поведінковій науці, особистому досвіді та досвіді найуспішніших підприємців, артистів, художників, письменників і спортсменів з усього світу. Ці закони пройшли випробування часом і допоможуть кожному, незалежно від сфери діяльності, керувати власним життям і розкривати прихований потенціал. Вони — секретний соус і карта подорожі на шляху до дивовижного успіху. ЧОМУ ВАРТО ПРОЧИТАТИ КНИЖКУ «ЩОДЕННИК СЕО»? * Автор знайомить із фундаментальними істинами і пояснює кожен закон коротко і лаконічно, а текст підкріплює змістовними зображеннями та захопливими невигаданими історіями, що допомагають зрозуміти ключові поняття в контексті справжнього життя; * Незмінний супутник будь-якого лідера, який готовий взяти на себе відповідальність і формувати нову епоху. * Від автора і ведучого подкасту «Щоденник СЕО» (The Diary Of A CEO) — одного з найбільш завантажуваних подкастів у Європі, а також одного із найпопулярніших бізнес-подкастів у США, Ірландії, Австралії та на Близькому Сході. > «Стівен Бартлетт подолав, здавалося б, нездоланні перешкоди і став > мегауспішним серійним підприємцем. На своєму шляху він засвоїв цінні уроки про > необхідність слідувати власною, винятковою стежкою до влади і синтезував > особистий досвід у практичні закони, що стануть для вас водночас викликом і > дороговказом у нашому нестерпно вимогливому світі.», - Роберт Ґрін, автор > бестселера Mastery > «Книга водночас захоплює і переконує. Завдяки порадам Стівена ваші шанси > досягти найсміливіших мрій суттєво зростуть.», - Марі Форлео, авторка > бестселера №1 за версією New York Times «Вирішити можна все» > «Від «ніколи не сперечайтеся» до «не атакуйте переконань, а краще надихайте > нові», книга наділена непересічною мудрістю, що забезпечить вам особистий та > професійний ріст.», - Скотт Ґелловей, професор маркетингу Школи бізнесу Стерна > (Нью-Йоркський університет), автор книги Adrift
    кешбек від 5 ₴
    розстрочка
    -27%

    "Щоденник CEO. 33 закони для бізнесу та життя" — це натхненна і практична книжка про лідерство, успіх та самореалізацію від одного з найвідоміших підприємців і медійників сучасності — Стівена Бартлетта. У ній він ділиться 33 законами, які вивів із особистого досвіду, інтерв’ю з провідними лідерами світу, а також із найуспішніших кейсів у бізнесі, спорті, музиці, технологіях та мистецтві. На сторінках книги Стівен об'єднує психологію, поведінкову науку і підприємництво в єдину систему принципів, які допомагають долати перешкоди, створювати амбітні проєкти й керувати особистою енергією. Кожен закон подається стисло, змістовно, ілюструється прикладами з реального життя та яскравими історіями. Це не просто поради — це перевірені часом істини, які дозволяють мислити масштабно, приймати зважені рішення та вибудовувати сильні команди. "Щоденник CEO" — це особиста дорожня карта до справжнього, а не показного успіху. Стівен Бартлетт підкреслює, що шлях до величі починається з дисципліни, ясності й глибокого розуміння себе. У книзі ви знайдете не лише бізнес-принципи, а й закони для внутрішньої сили, балансу та вміння відновлюватися після невдач. "Щоденник CEO" — це посібник для сучасного лідера, який не боїться дивитися правді в очі, готовий ставити запитання й приймати складні відповіді. Це книга про чесність, гнучкість і вплив, який починається з внутрішнього ядра. Цей бестселер уже змінив підхід до життя і бізнесу для тисяч читачів по всьому світу. Чому варто прочитати "Щоденник CEO" — це книга, яка говорить просто про складне: як досягати, не втрачаючи себе, як вести бізнес без ілюзій і як жити без компромісів щодо власних цінностей. Вона надихає до дії та змінює мислення. У ній поєднані універсальні принципи, реальні історії з подкасту The Diary of a CEO, досвід підприємця, інвестора і спостерігача за найуспішнішими людьми планети. Це концентрат мудрості, що підходить як початківцям, так і досвідченим лідерам. Кожен закон — це запрошення до рефлексії, дисципліни й внутрішнього зростання. 33 закони успіху в бізнесі та житті Прості й сильні ідеї з прикладами з практики Найкраща книжка для щоденного лідерського апгрейду Натхнення від автора подкасту №1 у Європі Про автора Стівен Бартлетт — серійний підприємець, інвестор і медіаособистість, відомий як наймолодший учасник шоу Dragons’ Den та автор найпопулярнішого бізнес-подкасту у Великій Британії — The Diary of a CEO. Він розпочав свою кар'єру без ресурсів, але з потужним баченням і став одним із найвпливовіших молодих підприємців у світі. Серед його інвестицій — інноваційні стартапи у сфері здоров’я, біотехнологій, Web3 і маркетингу. Він є співзасновником компаній Flight Story та thirdweb, а також виступав у TEDx, ООН і на престижних бізнес-конференціях по всьому світу. Стівен Бартлетт — це голос нового покоління підприємців: чесного, вмотивованого, технічно підкованого і завжди відкритого до зростання. Автор бестселера Happy Sexy Millionaire Ведучий найпопулярнішого подкасту в Європі Спікер TEDx, Forbes "30 до 30", інвестор у технології Лідер думок із мільйонною аудиторією Сюжет та головний герой У центрі книги — не вигаданий персонаж, а ти. Саме ти — головний герой цього інтелектуального і психологічного шляху. Стівен Бартлетт не пропонує чарівних рішень, натомість ставить перед тобою 33 ключові принципи, які змінюють мислення, поведінку і результат. Кожен розділ — це новий закон, який відповідає на питання: як створювати, керувати, ризикувати, долати страх і втому, балансувати між кар’єрою і життям. Це карта маршруту для тих, хто будує своє життя на власних умовах. Замість традиційної автобіографії чи порадника, автор створює динамічну структуру, де кожен читач — активний учасник змін. Бартлетт використовує мову, що близька, чітка й жива. Це не «мотиваційна вода», а системна робота над глибинними переконаннями, які формують наші дії. "Щоденник CEO" — це книга для тих, хто хоче жити не автоматично, а свідомо, і бути лідером власної історії. Головний герой — читач і його особистий розвиток 33 розділи — як етапи внутрішнього зростання Книга-карта для бізнесу, кар’єри й життя Система мислення сучасного лідера Для кого ця книга "Щоденник CEO" — для підприємців, які хочуть керувати з глибиною; для студентів, які шукають ясності; для менеджерів, які прагнуть впливу; для митців, що хочуть дисципліни. І для кожного, хто відчуває, що здатен на більше. Це книга про те, як будувати себе, компанію, стратегію і вплив. Вона підходить усім, хто не хоче жити випадково, хто прагне керувати своєю історією і ставати лідером у світі, що швидко змінюється. Для лідерів, підприємців, новаторів Для студентів, менеджерів, творців Для всіх, хто прагне розвитку, ясності та дії Для тих, хто хоче стати CEO власного життя
    кешбек від 3 ₴
    розстрочка
    -33%

    Роман, що змальовує реальний портрет епохи контрастів — бідність проти багатства, суворість проти елегантності, колір проти темряви, ув’язнення проти демонстрації, шлюб проти проституції. Гостросюжетна історична оповідь про життя жінок під час раннього руху за виборче право у буремну епоху вікторіанської Англії ХІХ століття. Психологічне, соціологічне та історичне дослідження історії медицини, фемінізму та бідності вікторіанської доби. Увійшов до короткого списку премії Wellcome Trust Book Prize 2015.
    кешбек від 3 ₴
    розстрочка
    -33%

    «Це місто мого дитинства, моєї любові, мого щастя. Я бачила його різним, але ніколи не думала, що побачу його мертвим». Здавалося, що це неможливо. Проте місяцями весь світ у прямому ефірі спостерігав, як російська армія знищує Маріуполь. Холод, голод, страх, зруйновані будинки і близькість смерті — усе це стало реальністю мешканців міста після початку блокади. Серед тих, кому довелося пережити цей жах, була і авторка цієї книжки Надія Сухорукова. Не впасти у відчай Надії вдалося лише завдяки власному щоденнику. День за днем вона фіксувала події у місті, яке повільно перетворювалося на попіл та руїни. Відверто і до болю емоційно, вона показує Маріуполь очима його мешканки. Але насамперед — демонструє силу надії, яку неможливо знищити навіть найпотужнішими бомбами. Ілюстрації у книжці створені іншим мешканцем Маріуполя — художником-графіком Даніілом Немировським. Це його власна візуальна рефлексія пережитого в Маріуполі. Чим хороша ця книжка: Уривки щоденника авторки уже звучали у всьому світі, але у цій книжці відтворена цілісна історія того, що пережили мешканці Маріуполя після вторгнення російської армії у місто. Візуальна рефлексія подій створена іншим мешканцем Маріуполя — художником-графіком Даніілом Немировським. У своїх ілюстраціях йому дуже точно вдалося передати атмосферу воєнного міста і відчуття людей, на очах яких руйнують їхній дім. Надія Сухорукова — маріупольська журналістка. Під час блокади Маріуполя вела щоденник у соцмережах. Уривки з нього звучали під час виступу у Європарламенті міністра закордонних справ Латвії Едгар Рінкевич і на благодійному вечорі на підтримку України в Британії у виконанні британської акторки Грети Белламасіної. За мотивами щоденника литовський режисер Андрюс Саулюс (Вільнюський драматичний театр) поставив виставу. Уривки друкувалися на платформі «Відкрита демократія» (Велика Британія), у виданнях «Голос Америки» (США), «New York Times» (США), «Українська правда» (Україна), «Frankfurter Allgemeine Zeitung» (Німеччина), «Bild-Zeitung» (Німеччина), «Freefils» (Шотландія) тощо. Крім цього, на основі щоденника Надії Об’єднанням Українських Продюсерів (ОУП) знято документальний фільм «Маріуполь. Невтрачена надія». Кіно є свідченнями російсько-української війни, очима простих людей, які прожили у Маріуполі перший місяць вторгнення.
    кешбек від 4 ₴
    розстрочка
    -33%

    Історія книжки — однієї з найстійкіших та найвпливовіших технологій людства за останнє тисячоліття. Стівен Кінг якось сказав, що книжки — це «унікальна кишенькова магія», і не помилився. Від спростування міфу про те, що верстат Гутенберга був першим друкарським обладнанням, до декоративних подарункових видань, що надихнули жінок брати участь у боротьбі за свободу від рабства. Від книжок у м'якій обкладинці, які стали зброєю під час Другої світової війни, до книжки в пластиковій упаковці, повністю зробленої зі шматочків американського сиру. Викладачка Оксфордського університету Емма Сміт запрошує читачів у літературну пригоду крізь час і простір, де досліджує як, коли й чому людство стало одержиме книжками. Авторка приділяє особливу увагу тому, що називається «книжковістю» — запахам, сторінкам, полям для записів, ілюстраціям на обкладинці тощо. Упродовж століть книжки мали визначальний вплив на всю історію людства і, можливо, саме тому, попри десятиліття передчасних прижиттєвих некрологів й альтернативи читанню, вони все одно живі.
    кешбек від 4 ₴
    розстрочка
    -33%

    Для багатьох із нас повсякденне життя втратило сенс. Високоефективні механізми, які колись полегшували життя, тепер виснажують нас. Шаблони суджень і негативне мислення призводять до розкручування емоційної спіралі. Для декого життя просто втратило свою іскру. Коли ми боремося з проблемою чи шкідливою звичкою, то вважаємо, що потрібно бути стійкими, все витримати і докласти більше зусиль. Але коли ми так робимо, то мозок подвоює шаблони мислення, через які ми і застрягли. На щастя, наука про відчуття дає ключ до розв’язання цієї проблеми. У книзі «Краще не буває. Нейробіологія відчуттів, або Як повернути собі радість життя» нейробіолог Норман Фарб та клінічний психолог Зіндел Сіґал пояснюють, що мозок має дві мережі: мережу швидкого розв’язання проблем (звички) та сенсорну мережу, яка відповідає за свіжі інсайти. Налаштовуючись на нові та повсякденні відчуття — від відчуття наших ніг на переповненій вулиці до звуку пташиного співу в парку — ми можемо залучати сенсорну мережу. Коли ми відчуваємо стрес або застрягли, варто зробити паузу, щоб помітити і відчути динамічний, живий світ навколо нас і підвищити нашу стійкість, добробут, здоров’я і творчість, де б ми не знаходилися цієї миті.
    кешбек від 3 ₴
    розстрочка
    -27%

    Повномасштабна війна відкрила для нас гірку правду: російська агресія — це не лише боротьба за ресурси й території. Це прагнення колонізації однієї держави іншою. І ця колоніальна травма продовжує визначати наше сьогодення і впливати на майбутнє. Хто ж ми насправді і що означає бути українкою \ українцем? Чи маємо ми право на злість, коли треба відмовитися від власних спогадів? Чи можемо ми дозволити собі не знати, що робити далі? І як нарешті знову вдихнути вільно? Культурологиня Маріам Найєм пропонує нам навчитися не боятися власної правди і повернути здатність відчувати, говорити, належати і любити. Кожен розділ книги «Як вдихнути вільно?» представляє окремий етап деколонізації: перші три — злість, сором, розгубленість — описують психологічні пастки, в яких ми можемо перебувати десятиліттями, не знаходячи виходу; наступні — допитливість, горювання, створення, прощення — пропонують інструменти і практики для виходу з цих пасток. Це довгий шлях. Але ви не самотні. Ваша історія важлива. І кожен новий крок — це вже великий акт свободи.
    кешбек від 2 ₴
    розстрочка
    -33%

    Ця книжка — всеохопна, відверта та захоплива біографія видатної європейської лідерки, яка вже 16 років очолює Німеччину. Її легко впізнати за незмінною протягом цих років зачіскою та простого крою жакетами. Однак про дитинство, юність та особисте життя ключової фігури західного політикуму досі відомо вкрай мало. Навіть у рідній країні Меркель залишається загадковою постаттю, а жодному її біографу й досі не вдалося розповісти про неї не як про видатну політичну діячку, а як про особистість і жінку. Журналістка Кеті Мартон зуміла зобразити багатошаровий та різносторонній портрет постаті, якою захоплюються і яку критикують, про яку жартують і яку все ж незмінно поважають. Авторка доповнила цю книжку розмовами з наставниками, друзями та колегами Меркель, збагативши її унікальними історіями, які ніколи й ніде не були розказані. Як їй вдалося перетворити Німеччину на провідну Європейську державу? Як людина з такою простою риторикою та зовнішністю спромоглась на політичне довголіття в цифровому світі? Як їй вдалося змінити уявлення про жінку у владі? Як Меркель стала найвпливовішою лідеркою Європи та яка сила характеру стоїть за незмінною очільницею німецького уряду?
    кешбек від 4 ₴
    розстрочка
    -33%

    Ви більше ніколи не зможете дивитися на світ так, як робили це раніше. Адже освоєння квантової механіки, теорії відносності, дослідження проблеми глобального потепління і структури атома вперше стали такими легкодоступними й цікавими! Від гравітації до чорних дір, від теорії відносності до глобального потепління — ця цікава, місцями дотепна й авторитетна книжка Маркуса Чоуна розбиває складну науку на легкі для сприйняття частини, і пояснює єдину істину, яку справді потрібно знати, щоб розібратися в науці. Адже замість того, щоб намагатися розібратися в заплутаних деталях гравітаційних хвиль, електриці та чорних дірах, простіше зрозуміти лише одну центральну концепцію, з якої випливає абсолютно все. У двадцяти одному короткому, але захопливому розділі, насиченому дивовижними фактами, науковою історією і біографіями особистостей, які стояли біля джерел найважливіших відкриттів, викладено простий шлях до фундаментальних істин, про які завжди хотілось дізнатися більше.
    кешбек від 5 ₴
    розстрочка
    -27%

    Вражаюча історія хлопчика, який був ув'язнений в Аушвіці, Гросс-Розені й Бухенвальді, зміг вижити і відобразив власну історію у вигляді нотаток і кольорових малюнків У червні 1943 року, після довгих років скрути і переслідувань, тринадцятирічного Томаса Ґеве та його матір депортували до Аушвіцу. Після прибуття їх розділили і хлопчик залишився сам. Попереду його чекали двадцять два суворі місяці перебування у таборах смерті і нелюдська жорстокість нацистів. Але Томас ніколи не втрачав бажання жити. Йому було п’ятнадцять, коли його звільнили з Бухенвальду. Це був третій концтабір, який він пережив. Ще перебуваючи в Аушвіці, Томас намагався детально відтворити все, що відбувалося у нацистському світі: він схематично змальовував усі події в реальному часі, використовуючи деревне вугілля та клаптики цементних мішків. Оригінальні ескізи не збереглися, проте пам’ять про зображене закарбувалася у свідомості, і відразу після війни він знову взявся за олівець. Щоб зберегти пам’ять про своїх втрачених друзів і мільйони жертв Голокосту, Томас намалював понад вісімдесят простих і водночас пронизливо деталізованих малюнків, де зображав не лише жахи і темряву таборів смерті, а й повсякденні події, прояви людяності, підтримки і дружби. А згодом доповнив власну історію словами. Попри все зло, що наповнювало концентраційні табори, його розповідь — це разюче підтвердженням сили життя. "Хлопчик, який намалював Аушвіц" — це живе свідчення війни очима дитини, яка попри темряву зберегла у собі здатність спостерігати і запам'ятовувати кожну деталь навколо. Чому варто прочитати книжку "Хлопчик, який намалював Аушвіц"? • У перші дні після звільнення із табору Томас роздобув кілька викинутих есесівських пайкових карток і кольорових олівців й намалював понад 80 малюнків, які за останні 76 років стали важливим документом про життя у концтаборах. • Унікальне свідчення дитини, яка зберегла у собі здатність спостерігати і запам'ятовувати кожну деталь навколо себе, і вижила у концтаборах смерті. • Написана у співавторстві з журналістом Чарльзом Інґлфілдом • Видання доповнене передмовою Стівен Д. Сміт, доктора філософії, виконавчого директора Фундації Шоа Каліфорнійського університету, США, Кафедра ЮНЕСКО з питань освіти про геноцид Про автора: Томас Ґеве (Thomas Geve) — інженер, письменник і єврей, який пережив Голокост. Його досвід викладено у двох книгах і двох документальних фільмах. Перша книга Youth in Chains, що розповідає про його воєнні роки, була згодом перевидана і перекладена шістьма мовами. Друга книга про післявоєнний досвід, була опублікована німецькою мовою. Крім того, його малюнки також були окремо опубліковані і зняті у франкомовному документальному фільмі.
    кешбек від 5 ₴
    розстрочка
    -25%

    Про книгу: Застереження про вміст: книжка містить нецензурну лексику, відверті сексуальні сцени, сцени з елементами горору, а також детальний опис обсесивно-компульсивних станів, таких як нав'язливі думки й компульсивні тики. За загадкових обставин зникає сестра Офелії і єдиний шанс її врятувати — це Фантазма. Смертельне змагання в маєтку з привидами, де головний приз — одне-єдине бажання. На Офелію чекає дев’ять випробувань. Демони, монстри й ілюзії — Фантазма щодня породжує нових ворогів, але дівчина має зробити все заради перемоги. Заради сестри. Коли страх починає брати гору, на шляху дівчини з’являється Блеквелл — загадковий, несамовито привабливий і небезпечний незнайомець, який обіцяє провести її крізь кожне випробування… в обмін на десять років її життя. Офелія не повинна йому довіряти. Але щось темне і заборонене невпинно тягне її до нього. А у Фантазмі є річ, небезпечніша за програш, — втрата серця. Формат : 145x215 мм
    кешбек від 4 ₴
    розстрочка
    -27%

    "Смерть у Венеції та інші новели" — перший том вибраної новелістики Томаса Манна у класичних перекладах Євгена Поповича. Це збірка, що презентує письменника як майстра малої прози, де кожна історія — окрема естетична і філософська подорож. Від "Трістана" до "Маріо і чарівника", кожна новела — це глибоке занурення у психологію, мистецтво і внутрішні конфлікти людини. створює яскраві, трагічні і надзвичайно чуттєві образи, які відкривають нові грані людського буття. Оберіть читати книгу, щоб торкнутися справжньої класики європейської літератури. Відкриває збірку новела "Трістан", сповнена символізму й музичних алюзій, що відсилає до опери Вагнера, а завершує — "Маріо і чарівник", де в метафоричній формі досліджується природа влади, підкорення і страху. У центрі новел "Тоніо Крегер" та "Смерть у Венеції" — конфлікт між життям і мистецтвом, холодним раціоналізмом і пристрастю, внутрішнім світом митця і зовнішніми очікуваннями. Книга — це можливість мати поруч тексти, що глибоко резонують із сучасною людиною. "Смерть у Венеції" — центральна новела тома, яка стала літературним символом трагічної одержимості і межі між красою та занепадом. Усі твори в збірці — про пошуки смислу, болісні трансформації і рятівну силу мистецтва. Передмова поетеси і журналістки Олени Гусейнової додає сучасний погляд на твори, які, попри час, не втрачають актуальності. Читати цю книжку — як подивитися в дзеркало власної душі, де відображається те, що ми зазвичай ховаємо глибоко всередині. Збірка є унікальним поєднанням філософської глибини і витонченої стилістики. Вона демонструє, як майстерно Томас Манн працював із формою новели, використовуючи кожну історію як інструмент для дослідження природи людини, морального вибору і приреченої краси. Це видання — ідеальний вступ до прози Томаса Манна, а також цінний подарунок для тих, хто цінує класичну літературу, глибокі філософські підтексти й вишукану мову. У цих новелах ви знайдете образи, які зворушують і не відпускають, а також роздуми, які залишаються з вами надовго. Читати — це повернутися до літератури, яка запитує і не завжди дає відповіді. Але саме в цьому — її сила. "Смерть у Венеції та інші новели" — це книжка, що вчить бачити більше, відчувати глибше і цінувати силу мистецтва у складному й крихкому світі людини. Чому варто прочитати Це добірка знакових творів Нобелівського лауреата, що охоплює ключові теми його творчості — мистецтво, природу людської душі, владу, одержимість і моральні дилеми. Збірка містить передмову української поетеси Олени Гусейнової, що актуалізує тексти для сучасного читача та додає особистісного тону до класичної прози. Читати "Смерть у Венеції та інші новели" — це можливість познайомитися з вишуканою літературою, яка живе поза часом. Перший том вибраної новелістики Томаса Манна Чотири новели у класичних перекладах Євгена Поповича Передмова Олени Гусейнової Глибокі теми: мистецтво, влада, одержимість, пошук смислу Про автора Томас Манн — один із найвпливовіших німецьких письменників ХХ століття, лауреат Нобелівської премії з літератури 1929 року за епічну прозу і глибокий аналіз людини та її моральних основ. Його творчість вирізняється високою філософською культурою, впливами Шопенгауера, Ніцше та Вагнера. Манн досліджує внутрішній конфлікт між духом і тілом, мистецтвом і життям, рефлексією і дією. Його твори стали класикою європейської літератури, а новели — особливим жанром, у якому він максимально виразив свій талант концентрувати великі ідеї в малих формах. Німецький письменник, поет і есеїст Лауреат Нобелівської премії з літератури Автор , "Чарівної гори", "Смерті у Венеції" Один із найглибших аналітиків епохи і людської душі Його проза — естетично насичена й інтелектуально багата Сюжет та головний герой Кожна новела — окрема подорож. У "Трістані" це зіткнення хвороби, музики і кохання. У "Тоніо Крегері" — протистояння художника й обивателя, рефлексія над природою мистецтва. У "Смерті у Венеції" — історія одержимості, що перетворюється на руйнацію. У «Маріо і чарівнику" — політична алегорія про маніпуляцію і свободу волі. Головні герої — здебільшого інтелігенти, художники, філософи, які переживають глибокі внутрішні трансформації. Їхні конфлікти — не з оточенням, а з самими собою, зі світом, який не здатен прийняти красу і складність душі. Манн описує подорожі — географічні і внутрішні, що закінчуються не завжди перемогою, але завжди зміною. У кожній новелі — атмосфера, що захоплює, стиль, що заворожує, і смисли, які потребують перечитування. Його герої балансують між життям і смертю, між пристрастю і раціональністю, між суспільством і самотністю. І саме це робить його новели такими глибокими і актуальними донині. Читати "Смерть у Венеції та інші новели" — це відкрити для себе літературу, яка торкається вічного. Головні герої — митці, інтелігенти, рефлексивні особистості Ключові теми — мистецтво, кохання, одержимість, смерть Стиль — глибокий, філософський, естетично насичений Новели — концентровані історії з потужним змістом Для кого ця книга "Смерть
    кешбек від 3 ₴
    розстрочка
    -33%

    Наше життя сповнене відволікань. Намагаючись прочитати книжку, ми постійно відволікаємось на смартфон та соцмережі, змушені вкотре перечитувати один і той самий абзац; навчання стає майже нестерпним через неможливість зосередитись на темі; ефективність роботи значно знижується через все нові електронні листи, що вигулькують на моніторі вашого комп’ютера. Врешті, погана увага погіршує наші стосунки із сім’єю та друзями, адже створює враження байдужості, коли ви вкотре забули, про що вам розповідає близька людина. Книжка розкаже, як відновити свою увагу та навчитися жити по-справжньому, зумівши відгородитися від усього неважливого і непотрібного.
    кешбек від 2 ₴
    розстрочка
    -27%

    Її ім’я — Летиція Кур’ята. Вона вміє вигадувати історії так майстерно, що не повірити неможливо. І вона готова повідати вам сім майже правдивих казок про свого батька: полковника з XVII століття, привида минулого, пічника, лісника, качки на селищному ставку і героя сучасної війни... Та зрештою — хто ж він? І чи існує насправді? У світі, де війна стала буденністю, Летиція веде власну боротьбу з найстрашнішим демоном — самотністю. І щоразу, переплітаючи реальність і вигадку, вона стає на крок ближчою до правди. Бо чи не вона — єдина зброя проти того, що нас руйнує? «Летиція Кур'ята та всі її вигадані коханці, яким вона збрехала про свого батька» — це суміш гумору, сарказму, поетичних алюзій, магічного реалізму і автобіографічної історії з елементами репортажу. І спроба описати вразливість у світі, де війна стає буденністю, а любов — рятівною ілюзією.
    кешбек від 3 ₴
    -25%

    Щодня мільйони людей у світі починають з чашки кави. Але мало хто замислюється про те, що цей напій з'явився на нашому столі не так давно. І почалося все з англійського торговця Джеймса Гілла, який у XX столітті хитрістю і жорстокістю побудував цілу кавову імперію в Республіці Ель-Сальвадор. Саме про це розповідає дослідник історії їжі, роботи та капіталізму Огастін Седжвік у своїй книжці «Каваленд». Адаптувавши інновації промислової революції до плантаційного землеробства, Джеймс Гілл перетворив Сальвадор на потужне виробництво — місце надзвичайної продуктивності, нерівності та насильства. На його плантаціях панували нелюдські умови — кава стала символом капіталізму, тож люди, які знаходилися в підпорядкуванні власника плантації, були фактично рабами — працювали багато, а отримували за це мало. До сьогодні деякі кавові магнати використовують ці негуманні методи, а люди вимушені працювати на них, щоб вижити. «Каваленд» показує справжню ціну нашої ранкової кави і змушує замислитися, в яких умовах було створено наш улюблений напій. ЧИМ ХОРОША КНИГА КАВАЛЕНД * Кава набула популярності й перетворилася на необхідний атрибут сучасного суспільства усього за 200 років. І цю історію становлення її як надзвичайно поширеного фактично наркотику мало хто знає. А особливо любителям кави мало відомо про жорстокість, яка панувала на кавових плантаціях, і про Джеймса Гілла, засновника однієї з перших кавових династій у XX столітті. * У книзі стільки перипетій, що часом забуваєш, що читаєш не про наркобаронів, а про виробників звичайної, здавалося б, кави. ПРО ОГАСТІНА СЕДЖВІКА Огастін Седжвік - викладач історії та культури Америки в Міському університеті Нью-Йорка. ЦИТАТИ З КНИЖКИ Давні уявлення медицини про каву: Медична думка тієї епохи вважала, що існує чотири «тілесні соки»: кров, флегма і два види жовчі — чорна й жовта. Хвороба — це порушення «рівноваги» тілесних соків, а завдання лікаря — відновити її за допомогою дієти, кровопускання або, на крайній випадок, хірургічної операції. Їжу класифікували за чотирма категоріями: «гаряча», «холодна», «волога» й «суха». Проте кава, як, до слова, чай і шоколад, не вписувалася в якусь одну категорію. Вона гаряча і стимулює, але водночас охолоджує і має сечогінний ефект. Кава вступала в суперечність з уявленнями про організм людини, які панували добрих півтори тисячі років. По-різному уявляли й ефект кави. Пропоненти нового напою стверджували, що кава зміцнює організм, а опоненти вважали, що вона викликає нездорові наслідки, зокрема імпотенцію. Про зв'язок кави та воєн: Пік виробництва кави на Гаїті провістив і його кінець. Кава — продукт імперської влади і рабовласницької системи — стала жертвою Гаїтянської революції, яка почалася 1791 року з повстання рабів і закінчилася скасуванням рабства та проголошенням незалежності1804-го. Втративши Гаїті, найціннішу колонію Франції на Карибах, Наполеон перемкнувся на Європу і 1808 року вдерся в Португалію, маючи на меті захопити лісабонський порт. Португалія удару не витримала, і королівський двір утік за океан у Ріо-де-Жанейро. Щоб якось пожвавити місцеву торгівлю, португальський король дозволив заходити в бразильські порти кораблям зі США, які привозили рабів і йшли назад із вантажем кави. Невдовзі бразильські плантатори кинулися випалювати землі під нові плантації. За димом пішло майже 8000 квадратних кілометрів лісів: сірий попіл випадав навіть у центрі Ріо, а сонце світило, ніби крізь закопчене скло. У 1790 році штат Ріо-де-Жанейро виробляв лише одну тонну кавових зерен, суто для місцевого споживання. Уже в 1830-х роках Бразилія обігнала острів Ява, а на середину ХІХ століття сотні тисяч бразильських рабів виробляли 50 відсотків усієї кави у світі — і все тільки починалося. Як з'явилася «перерва на каву»: Попри рекламні зусилля виробників кави, вирішальний внесок у те, що в країні утвердилася повноцінна перерва на каву, зробили самі робітники. Вони звикли пити каву на робочому місці під час війни і не хотіли відмовлятися від цієї звички навіть після того, як робити перерву перестали. «Втекти на каву» стало щоденним ритуалом на фабриках і в конторах, і це, як писав журнал «Форбс»,«руйнувало виробничі графіки». Урешті-решт роботодавці кинули боротися з реальністю і включили цю практику в робочий день. На початку 1950-х у широкий вжиток увійшло поняття «кава-брейк»: воно відбивало новий консенсус, що час на каву — це органічна частина нормального робочого дня.
    кешбек від 4 ₴
    розстрочка
    -25%

    Про книгу: Ви більше ніколи не зможете дивитися на світ так, як робили це раніше. Адже освоєння квантової механіки, теорії відносності, дослідження проблеми глобального потепління і структури атома вперше стали такими легкодоступними й цікавими! Від гравітації до чорних дір, від теорії відносності до глобального потепління — ця цікава, місцями дотепна й авторитетна книжка Маркуса Чоуна розбиває складну науку на легкі для сприйняття частини, і пояснює єдину істину, яку справді потрібно знати, щоб розібратися в науці. Адже замість того, щоб намагатися розібратися в заплутаних деталях гравітаційних хвиль, електриці та чорних дірах, простіше зрозуміти лише одну центральну концепцію, з якої випливає абсолютно все. У двадцяти одному короткому, але захопливому розділі, насиченому дивовижними фактами, науковою історією і біографіями особистостей, які стояли біля джерел найважливіших відкриттів, викладено простий шлях до фундаментальних істин, про які завжди хотілось дізнатися більше. Розміри 145х215 мм
    кешбек від 3 ₴
    розстрочка
    -33%

    Трагічна історія кохання і втрати, виживання і надії, втечі і повернення серед дикої краси Колорадо. Життя — це річка, яка тече, знаходячи шлях вперед, навіть попри всі перешкоди і греблі. Вікторії сімнадцять, вона веде домашнє господарство на персиковій фермі маленького ранчо в Айолі. Єдина жінка, що вижила в сім’ї чоловіків, які мають проблеми з законом. Вілсон Мун — індіанець з таємним минулим, сповнений рішучості боротися за свою свободу, попри упередження світу. Їхня випадкова зустріч докорінно змінює життя, розпалюючи не лише пристрасть, а й смертельну небезпеку. Жорстока реальність змушує Вікторію втікати в навколишні гори, щоб врятувати себе. Виживання в дикій природі без будьяких думок про майбутнє, здається отот знищить її. Але серед суворого і прекрасного ландшафту, де зима змінюється весною, а літо перетікає в осінь, Вікторія віднаходить сили рухатися вперед. Вона наважується відбудувати все, що втратила, попри те, що річка Ганнісон загрожує затопити світ, який вона так любила: ранчо, ферми і персиковий сад, який належав її родині протягом багатьох поколінь...
    кешбек від 3 ₴
    розстрочка
    -33%

    Що як аби створити щось інноваційне, достатньо ретельно розібрати те, що вже є, і просто його удосконалити? Саме про такі методики та відомі приклади їх застосування розповідає ця книжка. Щоб бути успішним, можна не вигадувати велосипед, а підгледіти у когось, проаналізувати ідею та застосувати до своїх реалій. В будь-якій хорошій речі треба вміти знайти геніальну ідею; принцип, за яким можна буде створити щось подібне чи навіть краще за оригінал. Цим шляхом свого часу пішов Білл Гейтс під час розробки Windows та ще ціла низка розробників, які тепер успішніші за своїх попередників. Як робити це якісно та провести межу між наслідуванням й аналізом та бездумним копіюванням? Автор спробував вкласти у цю книжку основні принципи, як бути креативнішим коштом активного споглядання та залученості в діяльність конкурентів.
    кешбек від 4 ₴
    розстрочка
    -25%

    Ви більше ніколи не зможете дивитися на світ так, як робили це раніше. Адже освоєння квантової механіки, теорії відносності, дослідження проблеми глобального потепління і структури атома вперше стали такими легкодоступними й цікавими! Від гравітації до чорних дір, від теорії відносності до глобального потепління — ця цікава, місцями дотепна й авторитетна книжка Маркуса Чоуна розбиває складну науку на легкі для сприйняття частини, і пояснює єдину істину, яку справді потрібно знати, щоб розібратися в науці. Адже замість того, щоб намагатися розібратися в заплутаних деталях гравітаційних хвиль, електриці та чорних дірах, простіше зрозуміти лише одну центральну концепцію, з якої випливає абсолютно все. У двадцяти одному короткому, але захопливому розділі, насиченому дивовижними фактами, науковою історією і біографіями особистостей, які стояли біля джерел найважливіших відкриттів, викладено простий шлях до фундаментальних істин, про які завжди хотілось дізнатися більше.
    кешбек від 2 ₴
    розстрочка
    -25%

    Про книгу: Летиція Кур'ята та всі її вигадані коханці, яким вона збрехала про свого батька Її ім’я — Летиція Кур’ята. Вона вміє вигадувати історії так майстерно, що не повірити неможливо. І вона готова повідати вам сім майже правдивих казок про свого батька: полковника з XVII століття, привида минулого, пічника, лісника, качки на селищному ставку і героя сучасної війни... Та зрештою — хто ж він? І чи існує насправді? У світі, де війна стала буденністю, Летиція веде власну боротьбу з найстрашнішим демоном — самотністю. І щоразу, переплітаючи реальність і вигадку, вона стає на крок ближчою до правди. Бо чи не вона — єдина зброя проти того, що нас руйнує? «Летиція Кур'ята та всі її вигадані коханці, яким вона збрехала про свого батька» — це суміш гумору, сарказму, поетичних алюзій, магічного реалізму і автобіографічної історії з елементами репортажу. І спроба описати вразливість у світі, де війна стає буденністю, а любов — рятівною ілюзією.
    кешбек від 6 ₴
    розстрочка
    -27%

    "Великі шовкові шляхи. Нова історія світу" Пітера Франкопана — це важливе дослідження, яке проливає світло на історичні, економічні та культурні зміни, що відбулися завдяки Великому шовковому шляху. Книга розкриває, як азійські держави, через історичні контакти між Сходом і Заходом, стали основою для економічного зростання та культурного розвитку. Читайте електронну книгу, щоб дізнатися більше про вплив Сходу на світову історію. Ця книга демонструє, як у часи розквіту та занепаду імперій, як у війнах, так і в мирі, шовкові шляхи з’єднували Схід та Захід. Франкопан розкриває маловідомі історії, які змінювали хід історії, і показує, як ці древні маршрути стали основою для сучасного економічного зростання в Азії. Читайте книгу для більш глибокого розуміння цих процесів. Автор також кидає виклик традиційним західним наративам про історію, представляючи Схід як не тільки торговельний, але й культурний центр світу. Книга розглядає, як історії та ідеї, поширені через Великі шовкові шляхи, сформували не лише Схід, а й Захід. Читайте книгу, щоб зануритись у ці захоплюючі історії. Чому варто прочитати "Великі шовкові шляхи. Нова історія світу" — це книга, яка поєднує історичний огляд і сучасний аналіз економічних та культурних процесів. Ось чому її варто прочитати: Надає новий погляд на світову історію, кидучи виклик традиційному західному уявленню про розвиток цивілізацій. Розповідає про маловідомі факти та історії, наприклад, як китайські математичні досягнення сприяли розвитку західної науки. Показує, як історичні зв’язки між Сходом і Заходом впливали на формування сучасних економічних і культурних систем. Про автора Пітер Франкопан — британський історик, який спеціалізується на візантійській історії та історії Середземномор'я. Він є старшим науковим співробітником Вустерського коледжу в Оксфорді та директором Оксфордського центру візантійських досліджень. Його праці отримали високу оцінку в науковому світі, а книга "Великі шовкові шляхи" стала бестселером і здобула популярність серед читачів. Пітер Франкопан — один з провідних істориків Великої Британії. Директор Оксфордського центру візантійських досліджень. Його праці широко цитуються в історичних і наукових колах. Сюжет та головний герой "Великі шовкові шляхи" — це історія не лише про географічні торговельні маршрути, але й про зв'язки між культурами, імперіями та релігіями, які визначали хід історії. Книга охоплює величезний період, починаючи від Середньовіччя і до сучасності, показуючи, як великі шовкові шляхи стали центральними у розвитку економік, культур і релігій світу. Франкопан розповідає про ключові моменти в історії: від піднесення великих імперій, таких як Османська імперія, до культурних змін, спричинених розповсюдженням буддизму, християнства та ісламу. Книга акцентує на взаємодії культур і цивілізацій, а також на тому, як шовкові шляхи стали основою для світових торговельних і культурних зв’язків. Історія Великого шовкового шляху з точки зору економічного і культурного розвитку Сходу та Заходу. Показує важливість культурних і релігійних зв'язків між різними регіонами світу. Розповідає про роль шовкових шляхів у піднесенні та занепаді імперій. Для кого ця книга Ця книга буде цікава всім, хто цікавиться історією, економікою та культурою, а також тим, хто хоче краще зрозуміти процеси, які призвели до сьогоднішніх змін у світі. Якщо ви хочете дізнатися більше про те, як Схід і Захід взаємодіяли через історію та торговельні шляхи, то ця книга — саме для вас. Книга "Великі шовкові шляхи. Нова історія світу" також стане корисною для студентів, викладачів та дослідників, які вивчають історію, економіку та міжнародні відносини. Читайте книгу для глибшого розуміння цих процесів. Для тих, хто хоче зрозуміти історію взаємодії між Сходом і Заходом. Для студентів і дослідників історії, економіки та міжнародних відносин.
    кешбек від 7 ₴
    розстрочка
    -33%

    Історія становлення синього кольору: від зневаги до тріумфу. Історія кольору — це передусім яскраво оздоблена історія людства, а праці Пастуро — це хронологічна палітра культурного розвитку від манускриптів, вітражів і геральдики до одягу, живопису і масової культури. Чому стародавні греки вважали синій потворним і варварським? Як він став уособленням Діви Марії і потужним елементом церковного оздоблення? Як синьому кольору вдалось подолати шлях від уособлення військо-політичних сил під час Французької революції до романтичної епохи блюзу і модерну? Мішель Пастуро розглядає історію, як колірну палітру майстра-художника — крізь епоху неоліту і аж до тріумфу сучасності, коли військовий одяг поступився місцем повсякденним класичним джинсам, а синій став уособленням нашої планети і технологічного майбутнього. Захоплива історія синього кольору та людства, яке його ненавиділо, обожнювало і зробило обов’язковою частиною власного мистецтва.
    кешбек від 4 ₴
    розстрочка
    -33%

    Перший частина знаменитої семитомної епопеї Марселя Пруста «У пошуках втраченого часу. На Сваннову сторону», в перекладі одного з найвидатніших українських перекладачів Анатоля Перепаді, є одним із ключових творів сучасної психологічної прози. Роман, написаний ще у 1913 році, розпочинає поетичну, заплутану подорож лабіринтами пам’яті — світом дитячих спогадів, внутрішніх переживань і уяви головного героя — хлопчика Марселя, у якому сплелось так багато автобіографічних рис самого автора. У центрі твору — історія втраченого дитинства, неможливого кохання, сатири вищого світу, що потрапив у пастку ефемерності моди, а також філософське дослідження мимовільної пам'яті, за міріадами потайних дверцят якої, кожен переживає власну, щоразу інакшу історію. Марсель Пруст створив не белетризовану хроніку подій власного життя, а деталізований автопортрет внутрішнього світу митця, де звук, колір, смак і навіть запах пробуджують уяву й навіки поєднують текст із серцем читача.