triangle
Грамота
|
0 стежать
    -24%

    Хто знає, що чекає на нас наступного ранку? Але майбутнє виростає із сьогодення, із вчинків іноді не знайомих між собою людей і не пов’язаних між собою подій. На перший погляд — не пов’язаних. Зерна майбутнього — у життях людей: журналістки Катерини, талановитого співака й винахідника Назара, названих брата і сестри Марії та Марка, красуні Ізабелі й таємничого крадія, на прізвисько Мара. Кому ж із них судилося стати творцем нового «завтра»?
    -36%

    Зошит входить до навчально-методичного комплекту ≪Українська мова та читання. 2 клас (у 2-х частинах): Частина 1. Українська мова≫ (автор М. Д. Захарійчук). У виданні вміщені завдання в тестовій формі та тексти для списування, призначені для перевірки навчальних досягнень учнів на кожному з етапів процесу навчання, для вчасного виявлення проблем і запобігання їхньому накопиченню.
    -36%

    Зошит з читання. 4 кл. / Наталія Богданець-Білоскаленко, Юлія Шумейко. — Київ : Грамота, 2021. — 64 с.: іл. ISBN 978-966-349-869-0 У зошиті запропоновано завдання для роботи з текстами підручника «Українська мова та читання (у 2-х частинах). 4 кл.»: Частина 2 «Читання» (авторки Наталія Богданець-Білоскаленко, Юлія Шумейко). Завдання зошита сприятимуть удосконаленню читацьких навичок учнів, усвідомленому сприйманню змісту художніх творів, формування уваги до художнього слова та вміння самостійно працювати з художніми творами, а також розвитку творчих здібностей школярів. Для учнів, учителів і батьків.
    кешбек від 1 ₴
    розстрочка
    -36%

    Автор Богданець-Білоскаленко Н.І. Видавництво Грамота Рік видання 2021 Палітурка М'яка Клас 4 Предмет Українська мова та читання Посібник рекомендовано використовувати в 4 класі, як додатковий, для читання. Він містить твори усної народної творчості, байки, відомості про письменників, уривки з повістей, твори наших сучасників та відомих письменників.
    -36%

    Зошит укладений за оновленою програмою із зарубіжної літератури для 5 – 9 класів (зі змінами 2017 р.), а також з урахуванням концепції Нової української школи. Головна мета видання – формування предметних і ключових компетентностей учнів у процесі вивчення класичних і сучасних творів зарубіжної літератури. У ньому запропоновано різнорівневі запитання та завдання в тестовій формі (закритого й відкритого типів) до програмних тем, що вивчаються у 9 класі. Зошит для контрольних робіт входить до навчально-методичного комплекту до підручника «Зарубіжна література. 9 клас» (автори О.М. Ніколенко та ін.). Посібник допоможе якісно перевірити знання, уміння та навички учнів із програмних тем, сформувати в школярів самостійність мислення, творчі здібності, інтерес до художньої літератури, а також підготувати учнів до виконання життєвих завдань засобами мистецтва слова. Для учнів, учителів, методистів.
    -36%

    Робочий зошит «Я досліджую світ» для 4 кл. закл. загальн. середи. освіти (у 2-х частинах) : Частина 1 / Юлія Шумейко. — Київ : Грамота, 2021. — 48 с.: іл. ISBN 978-966-349-870-6 ISBN 978-966-349-871-3 (1 частина) Навчальний посібник відповідає концепції Нової української школи та Державному стандарту початкової освіти. Зошит створено до підручника «Я досліджую світ. 4 клас»: (у 2-х частинах) Частина 1 (авторки І. Андрусенко, Н. Котелянець, О. Агєєва) за Типовою освітньою програмою колективу авторів під керівництвом О. Я. Савченко. У зошиті поєднано природничу, громадянську, здоров’язбере- жувальну, соціальну й історичну освітні галузі. Інтегрований підхід передбачає внутрішньопредметні та міжпредметні зв’язки, сприятиме формуванню ключових і предметних компетентностей.
    -35%

    Основне завдання зошита — закріплення й повторення матеріалу підручника. Він є логічним продовженням навчального змісту підручника та якісним його доповненням.
    -35%

    Навчальний зміст видання поєднує природничу, громадянську, історичну, здоров’язбережувальну, соціальну, технологічну та освітню галузі. Інтегрований підхід сприятиме формуванню в дітей ключових і предметних компетентностей. Зошит створений до підручника «я досліджую світ» (автор І. Андрусенко).
    -35%

    Навчальний матеріал зошита (у двох частинах) відповідає вимогам оновленої програми з української мови для 2 класу (2016). Додатковий до підручника матеріал спрямований на формування предметних компетентностей, самостійності у виконанні мовних і мовленнєвих завдань, у контролі за їх результатами та оцінці власних досягнень. До другої частини зошита включено тему «Повторення частин мови: іменник, прикметник, дієслово, службові слова» замість вилученого розділу «Корінь слова». Ураховуючи те, що в підручнику цей матеріал відсутній, у зошиті пропонуємо більшу кількість вправ, ніж для інших уроків. Для учнів, учителів, батьків.
    -35%

    Основне завдання зошита — закріплення й повторення матеріалу підручника. Він є логічним продовженням навчального змісту підручника та якісним його доповненням.
    -35%

    Навчальний матеріал зошита (у двох частинах) відповідає вимогам оновленої програми з української мови для 2 класу (2016). Додатковий до підручника матеріал спрямований на формування предметних компетентностей, самостійності у виконанні мовних і мовленнєвих завдань, у контролі за їх результатами та оцінці власних досягнень. До першої частини зошита включено тему «Склад. Перенос слів із рядка в рядок по складах» замість вилученої теми «Ненаголошені голосні е, и». Ураховуючи те, що в підручнику цей матеріал відсутній, у зошиті пропонуємо більшу кількість вправ, ніж для інших уроків. Для учнів, учителів, батьків.
    -51%

    Хрестоматія містить усі твори, передбачені програмою зовнішнього незалежного оцінювання у 2018/2019 навчальному році. Перед художніми творами подано стислу інформацію про письменника, а також назви його найвідоміших творів. Видання призначено для якісної підготовки старшокласників до проходження зовнішнього незалежного оцінювання з української літератури у 2019 році, абітурієнтів і вчителів загальноосвітніх навчальних закладів. Даний посібник має гриф МОН "Схвалено для використання в загальноосвітніх навчальних закладах комісією з української мови та літератури Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (лист ДНУ "ІМЗО" від 4.07.2017 р. № 21.1/12-Г-331)" Ця книжка допоможе вам якнайкраще підготуватися до зовнішнього незалежного оцінювання з української літератури. До хрестоматії ввійшли ВСІ ТВОРИ, що передбачені програмою ЗНО у 2018/2019 навчальному році. Як свідчить досвід попередніх років, готуючись до ЗНО, важко зорієнтуватися в такій великій кількості художніх творів, а передусім тому, що більшу їх частину ви вивчали в 9 й 10 класах, а усну народну творчість — у 6, 7 і 8. Зрозуміло, що після належного їх опрацювання через роки залишається, як правило, загальне уявлення про твір (головна сюжетна лінія, імена головних героїв), а про ліричні твори (безсюжетні) годі й говорити (здебільшого ви можете пригадати лише ті, які вивчали напам’ять). У хрестоматії представлено повністю приблизно 70 % художніх текстів. Це — ліричні твори (вірші, сонети, пісні, послання), ліроепічні твори малих форм (думи, балади, невеликі поеми, байки) і малі епічні форми (оповідання, новели). Решту пропонуємо вам перечитати (а комусь, можливо, прочитати вперше) у скороченому вигляді. Це — велика проза (повісті й романи), а також великі за обсягом поеми й драми. Важливим для цілісного сприйняття художнього твору є те, що в цій книжці на місці вилучених частин подано стислий їх переказ. Перечитування творів сприятиме зміцненню ваших знань про жанр, композицію, сюжет, героїв твору, тему, головну ідею, проблематику, стиль письменника, мовновиражальні засоби тощо. Кращому засвоєнню художнього твору допоможуть такі видання: «Українська мова та література. Довідник. Завдання в тестовій формі. І частина» (автори О. М. Авраменко, М. Б. Блажко) та «Українська мова та література. Збірник завдань у тестовій формі. II частина» (автор О. М. диваненко). У довіднику коротко й чітко викладено основні відомості про твір: літературний рід, жанр, вид лірики й віршовий розмір (якщо твір ліричний), тема, головна ідея, головні герої, короткий переказ сюжету, невелика літературно-критична стаття про твір (0,5-1 с.). Радимо спочатку опрацювати матеріал довідника про твір, який запланували прочитати, а потім — художній текст. Під час читання художнього твору ви будете «впізнавати» відомості з довідника, а це сприятиме не формальному, а осмисленому засвоєнню художнього матеріалу. Після прочитання твору рекомендуємо ще раз опрацювати відомості про нього в довіднику й виконати подані після теоретичного блоку тестові завдання. Читаючи великий епічний, ліроепічний і драматичний твір, радимо звертати увагу на: • портретні характеристики героїв (як свідчить досвід попередніх років, у тесті ЗНО пропонується багато завдань саме на впізнавання героя за його прикметною зовнішньою чи внутрішньою характеристикою); • рядки, якими починається й закінчується художній твір; • кульмінацію твору; • епіграф, присвяту. Ліричний твір радимо перечитати щонайменше тричі: • перший раз — для цілісного сприйняття художнього тексту (варто за тлумачним словником з’ясувати лексичне значення невідомих вам слів, інакше зміст поезії ви не зможете осягнути повного мірою); • другий раз — щоб звернути увагу на будову твору (кількість строф, їх розміщення), художні засоби (яскраві тропи й стилістичні фігури); • утретє прочитайте вірш виразно, бажано вголос, щоб відчути ритмомелодику й сприйняти його повноцінно. Під час читання художніх текстів використовуйте олівець (маркер) для позначення характеристик героїв, яскравих художніх засобів тощо. Раціонально розподіліть час, який залишився до проходження ЗНО.
    -36%

    (Ніколенко О. М., Зіневич-Боруцька Л. С., Павлікова Г. А., Ніколенко К. С.) Зошит укладений згідно з новою програмою із зарубіжної літератури для 10–11 класів (2017), а також на підставі підручників «Зарубіжна література. 11 клас» (рівень стандарту, профільний рівень) авторського колективу під керівництвом д. філол. н., проф. О.М. Ніколенко (К.: Грамота, 2019). Головна мета видання — формування предметних і ключових компетентностей учнів у процесі вивчення класичних і сучасних творів зарубіжної літератури. У ньому запропоновано різнорівневі запитання та завдання в тестовій формі (закритого й відкритого типів) до програмних тем, що вивчаються в 11 класі. У контрольних роботах враховано обов’язковий і варіативний компоненти програми. Зошит допоможе якісно перевірити рівень засвоєння учнями навчального матеріалу, виховати в них інтерес до читання найкращих книжок світу, творче мислення, високу особисту культуру. Для учнів і вчителів закладів середньої освіти України. Більше різноманітних запитань і завдань для перевірки предметних і ключових компетентностей можна знайти у вільному доступі на ОНЛАЙН-ПЛАТФОРМІ до підручників авторського колективу під керівництвом д. філол. н., проф. О. М. Ніколенко (вікно «Перевірка компетентності»).
    -36%

    Зошит укладений за новою програмою з української літератури (авт.: В. П. Архипова, С. І. Січкар, С. Б. Шило; підручник О. М. Авраменка). У виданні подано різнорівневі запитання та завдання в тестовій формі (закритого й відкритого типів) до програ¬мових тем, які вивчають у 5 класі. Для учнів, учителів, методистів, батьків.
    -36%

    Зошит укладений за програмою з української мови (авторський колектив: О. В. Заболотний, В. В. Заболотний, В. П. Лавринчук, К. В. Плівачук, Т. Д. Попова). У виданні подано різнорівневі запитання та завдання в тестовій формі (закритого й відкритого типів) до програмових тем, які вивчають у 5 класі. Для учнів, учителів, методистів, батьків.
    кешбек від 1 ₴
    розстрочка
    -36%

    Автор: Видавництво: Формат: Кількість сторінок: 64 Обкладинка: М'яка Навчальний зміст посібника «Українська мова» (після-букварна частина) поданий на основі інтеграції навчального змісту уроків читання й письма, є засобом реалізації завдань усіх видів мовленнєвої діяльності першокласників і змістових ліній програми. Уроки читання й письма об'єднані однією темою, мають тексти для слухання-аудіювання, читання, театралізації, розвитку усного та писемного мовлення, вправи з посиленим орфографічним навантаженням, творчі завдання, мовні та мовленнєві ігри.
    -36%

    Робочий зошит «Я досліджую світ» для 4 кл. закл. загальн. середи. освіти (у 2-х частинах) : Частина 1 / Юлія Шумейко. — Київ : Грамота, 2021. — 48 с.: іл. ISBN 978-966-349-870-6 ISBN 978-966-349-872-0 (2 частина) Навчальний посібник відповідає концепції Нової української школи та Державному стандарту початкової освіти. Зошит створено до підручника «Я досліджую світ. 4 клас»: (у 2-х частинах) Частина 2 (авторки І. Андрусенко, Н. Котелянець, О. Агєєва) за Типовою освітньою програмою колективу авторів під керівництвом О. Я. Савченко. У зошиті поєднано природничу, громадянську, здоров’язбере- жувальну, соціальну й історичну освітні галузі. Інтегрований підхід передбачає внутрішньопредметні та міжпредметні зв’язки, сприятиме формуванню ключових і предметних компетентностей.
    -35%

    Зошит входить до навчально-методичного комплекту до підручника «Українська мова та читання. 2 клас» (у двох частинах): Частина 1: Українська мова (автор Мар’яна Захарійчук) і містить навчально-розвивальний матеріал, спрямований на розвиток у дітей зв’язного мовлення (усного та писемного), уяви, образного та креативного мислення; формування мовленнєво-творчих здібностей, пізнавального інтересу до рідного слова.
    -36%

    У зошиті запропоновано завдання для роботи над текстами підручника «Українська мова та читання (у 2-х частинах) : Частина 2 : Читання (автор Наталія Богданець-Білоскаленко). Завдання зошита сприятимуть удосконаленню читацьких навичок учнів, усвідомленому сприйманню змісту художніх творів, формуванню уваги до художнього слова та вміння самостійно працювати з художніми творами. Подані завдання сприятимуть розвитку в молодших школярів творчих здібностей. Для учнів, учителів і батьків.
    кешбек від 1 ₴
    розстрочка
    -36%

    Посібник для додаткового читання містить добірку цікавих і пізнавальних творів сучасних письменників. Його створено з урахуванням вікових особливостей та інтересів сучасних молодших школярів. Різноманітні за тематикою, видами й жанрами твори, підібрані за принципом сезонності, збагатять інтелектуальний потенціал і мовномовленнєвий досвід учнів, формуватимуть читацькі навички й уміння, прищеплюватимуть любов до книги. Книжка зручна як для вчителя, який знайде тут цікаві завдання за змістом творів, так і для дітей, які зможуть виконувати практичні вправи в книжці, розмірковувати, фантазувати.
    -50%

    ISBN: 9789663495385 Автор книги: О. М. Ніколенко Видавництво: Грамота Сторінок: 64 Мова: українська Зошит укладений за новою програмою із зарубіжної літератури для 5–9 класів (2012 р., зі змінами 2015 р.). У ньому запропоновано різнорівневі запитання та завдання в тестовій формі (закритого й відкритого типів) до програмних тем, що вивчаються в 7 класі. Зошит для контрольних робіт входить до навчальнометодичного комплекту до підручника «Зарубіжна література. 7 клас» (автори О. М. Ніколенко, Т. М. Конєва, О. В. Орлова та ін.). Видання допоможе якісно перевірити знання, уміння та навички учнів з програмних тем, сформувати в школярів самостійність мислення, творчі здібності й інтерес до художньої літератури.
    кешбек від 1 ₴
    -25%

    Посібник розроблений відповідно до Державного стандарту початкової освіти, Типової освітньої програми мовно-літературної галузі колективу авторів під керівництвом О. Я. Савченко. Видання спрямоване на реалізацію компетентнісного підходу в навчальному процесі молодших школярів. Посібник складається із 6-ти частин і має гриф Міністерства освіти і науки України.
    -24%

    Ця казка про те, де мама Кенгуру взяла сумку для Малюка...
    кешбек від 1 ₴
    -25%

    Посібник для додаткового читання містить добірку цікавих і пізнавальних творів сучасних письменників. Його створено з урахуванням вікових особливостей та інтересів сучасних молодших школярів. Різноманітні за тематикою, видами й жанрами твори, підібрані за принципом сезонності, збагатять інтелектуальний потенціал і мовно-мовленнєвий досвід учнів, формуватимуть читацькі навички й уміння, прищеплюватимуть любов до книжки. Книжка зручна як для вчителя, який знайде тут цікаві завдання за змістом творів, так і для дітей, які зможуть виконувати практичні вправи в книжці, розмірковувати, фантазувати.