triangle

UP TO BE

    Категорія
    Приналежність
    Вид
    Розмір
    Таблиця розмірів
    Розміри
    Розміри
    Розміри
    Колір
    Довжина виробу
    Капюшон
    Країна виробництва
    Тип кишень
    Сезонність
    Фактура
    Довжина рукава
    Тип
    Матеріал верху
    ¯\_(ツ)_/¯
    У вас немає обраних фільтрів
    кешбек 555 ₴
    Колір Сірий / Сезонність Зима / Стиль Кежуал / Матеріал верху Вовна / Бренд UP TO BE
    UP TO BE - Молодий італійський модний бренд, що спеціалізується на практичному та сучасному верхньому одязі для чоловіків та жінок. Ідіома "up to be", яку бренд вибрав як назву, якнайкраще відображає концепцію колекцій. "Up to be" - бути готовим до чогось. У випадку з одягом цього бренду – до всього! Дизайнери бренду сміливо використовують елементи різних стилів та періодів, застосовуючи у крої та декорі футурологічні та ретро елементи, класичні натуральні тканини, технологічну синтетику та інноваційні технології. У концепції бренду лежить ідея, що верхній одяг відображає смаки, особистість та характер її власника. Вона не приховує людину від сторонніх очей, а навпаки демонструє її сутність. Смілива ідея, що отримала сміливу реалізацію. У колекціях бренду немає абсолютно ідентичних моделей, вони всі унікальні. Деякі - в лаконічному мінімалістичному стилі, інші вкриті яскравими принтами, треті сміливо заграють з формами та об'ємами, використовуючи асиметрію та незвичний крій. При цьому елементи різних стилів так тісно перемішалися, що створили новий, неповторний стиль, який не сплутати ні з чим!
    кешбек 486 ₴
    Сезонність Демісезон / Тип Поліестер / Колір Темно-синій / Довжина виробу Подовжене
    UP TO BE - Молодий італійський модний бренд, що спеціалізується на практичною і сучасної верхньому одязі для чоловіків і жінок. Ідіома "up to be", яку бренд вибрав в якості назви, як не можна краще відображає концепцію колекцій. "Up to be" - бути готовим до будь-чого. У випадку з одягом цього бренду - до всього. Дизайнери бренду сміливо використовують елементи різних стилів і періодів, застосовуючи в крої і декорі футурологічні і ретро елементи, класичні натуральні тканини, технологічну синтетику і інноваційні технології. У концепції бренду лежить ідея, що верхній одяг відображає смаки, особистість і характер її володаря. Вона не приховує людини від сторонніх очей, а навпаки демонструє оточуючим його сутність. Смілива ідея, що отримала сміливу реалізацію. У колекціях бренду немає абсолютно ідентичних моделей, всі вони унікальні. Деякі - в лаконічному мінімалістичному стилі, інші покриті яскравими принтами, треті сміливо заграють з формами та обсягами, використовуючи асиметрію і незвичний крій. При цьому, елементи різних стилів так тісно перемішалися, що створили новий, неповторний стиль, який не сплутати ні з чим.
    кешбек 466 ₴
    Сезонність Демісезон / Тип Поліестер / Колір Темно-синій / Довжина виробу Коротке
    UP TO BE - Молодий італійський модний бренд, що спеціалізується на практичною і сучасної верхньому одязі для чоловіків і жінок. Ідіома "up to be", яку бренд вибрав в якості назви, як не можна краще відображає концепцію колекцій. "Up to be" - бути готовим до будь-чого. У випадку з одягом цього бренду - до всього. Дизайнери бренду сміливо використовують елементи різних стилів і періодів, застосовуючи в крої і декорі футурологічні і ретро елементи, класичні натуральні тканини, технологічну синтетику і інноваційні технології. У концепції бренду лежить ідея, що верхній одяг відображає смаки, особистість і характер її володаря. Вона не приховує людини від сторонніх очей, а навпаки демонструє оточуючим його сутність. Смілива ідея, що отримала сміливу реалізацію. У колекціях бренду немає абсолютно ідентичних моделей, всі вони унікальні. Деякі - в лаконічному мінімалістичному стилі, інші покриті яскравими принтами, треті сміливо заграють з формами та обсягами, використовуючи асиметрію і незвичний крій. При цьому, елементи різних стилів так тісно перемішалися, що створили новий, неповторний стиль, який не сплутати ні з чим.
    кешбек 495 ₴
    Колір Бордовий / Тип Пух/перо / Візерунок Однотонний / Довжина виробу Коротке
    UP TO BE - Молодий італійський модний бренд, що спеціалізується на практичною і сучасної верхньому одязі для чоловіків і жінок. Ідіома "up to be", яку бренд вибрав в якості назви, як не можна краще відображає концепцію колекцій. "Up to be" - бути готовим до будь-чого. У випадку з одягом цього бренду - до всього. Дизайнери бренду сміливо використовують елементи різних стилів і періодів, застосовуючи в крої і декорі футурологічні і ретро елементи, класичні натуральні тканини, технологічну синтетику і інноваційні технології. У концепції бренду лежить ідея, що верхній одяг відображає смаки, особистість і характер її володаря. Вона не приховує людини від сторонніх очей, а навпаки демонструє оточуючим його сутність. Смілива ідея, що отримала сміливу реалізацію. У колекціях бренду немає абсолютно ідентичних моделей, всі вони унікальні. Деякі - в лаконічному мінімалістичному стилі, інші покриті яскравими принтами, треті сміливо заграють з формами та обсягами, використовуючи асиметрію і незвичний крій. При цьому, елементи різних стилів так тісно перемішалися, що створили новий, неповторний стиль, який не сплутати ні з чим.
    кешбек 556 ₴
    Сезонність Демісезон / Тип Поліестер / Колір Темно-синій / Довжина виробу Коротке
    UP TO BE - Молодий італійський модний бренд, що спеціалізується на практичною і сучасної верхньому одязі для чоловіків і жінок. Ідіома "up to be", яку бренд вибрав в якості назви, як не можна краще відображає концепцію колекцій. "Up to be" - бути готовим до будь-чого. У випадку з одягом цього бренду - до всього. Дизайнери бренду сміливо використовують елементи різних стилів і періодів, застосовуючи в крої і декорі футурологічні і ретро елементи, класичні натуральні тканини, технологічну синтетику і інноваційні технології. У концепції бренду лежить ідея, що верхній одяг відображає смаки, особистість і характер її володаря. Вона не приховує людини від сторонніх очей, а навпаки демонструє оточуючим його сутність. Смілива ідея, що отримала сміливу реалізацію. У колекціях бренду немає абсолютно ідентичних моделей, всі вони унікальні. Деякі - в лаконічному мінімалістичному стилі, інші покриті яскравими принтами, треті сміливо заграють з формами та обсягами, використовуючи асиметрію і незвичний крій. При цьому, елементи різних стилів так тісно перемішалися, що створили новий, неповторний стиль, який не сплутати ні з чим.
    кешбек 573 ₴
    Колір Чорний / Тип Пух/перо / Візерунок Однотонний / Довжина виробу Подовжене
    UP TO BE - Молодий італійський модний бренд, що спеціалізується на практичною і сучасної верхньому одязі для чоловіків і жінок. Ідіома "up to be", яку бренд вибрав в якості назви, як не можна краще відображає концепцію колекцій. "Up to be" - бути готовим до будь-чого. У випадку з одягом цього бренду - до всього. Дизайнери бренду сміливо використовують елементи різних стилів і періодів, застосовуючи в крої і декорі футурологічні і ретро елементи, класичні натуральні тканини, технологічну синтетику і інноваційні технології. У концепції бренду лежить ідея, що верхній одяг відображає смаки, особистість і характер її володаря. Вона не приховує людини від сторонніх очей, а навпаки демонструє оточуючим його сутність. Смілива ідея, що отримала сміливу реалізацію. У колекціях бренду немає абсолютно ідентичних моделей, всі вони унікальні. Деякі - в лаконічному мінімалістичному стилі, інші покриті яскравими принтами, треті сміливо заграють з формами та обсягами, використовуючи асиметрію і незвичний крій. При цьому, елементи різних стилів так тісно перемішалися, що створили новий, неповторний стиль, який не сплутати ні з чим.
    кешбек 512 ₴
    Колір Синій / Тип Пух/перо / Візерунок Однотонний / Довжина виробу Подовжене
    UP TO BE - Молодий італійський модний бренд, що спеціалізується на практичною і сучасної верхньому одязі для чоловіків і жінок. Ідіома "up to be", яку бренд вибрав в якості назви, як не можна краще відображає концепцію колекцій. "Up to be" - бути готовим до будь-чого. У випадку з одягом цього бренду - до всього. Дизайнери бренду сміливо використовують елементи різних стилів і періодів, застосовуючи в крої і декорі футурологічні і ретро елементи, класичні натуральні тканини, технологічну синтетику і інноваційні технології. У концепції бренду лежить ідея, що верхній одяг відображає смаки, особистість і характер її володаря. Вона не приховує людини від сторонніх очей, а навпаки демонструє оточуючим його сутність. Смілива ідея, що отримала сміливу реалізацію. У колекціях бренду немає абсолютно ідентичних моделей, всі вони унікальні. Деякі - в лаконічному мінімалістичному стилі, інші покриті яскравими принтами, треті сміливо заграють з формами та обсягами, використовуючи асиметрію і незвичний крій. При цьому, елементи різних стилів так тісно перемішалися, що створили новий, неповторний стиль, який не сплутати ні з чим.
    кешбек 531 ₴
    Сезонність Зима / Колір Чорний
    UP TO BE - Молодий італійський модний бренд, що спеціалізується на практичною і сучасної верхньому одязі для чоловіків і жінок. Ідіома "up to be", яку бренд вибрав в якості назви, як не можна краще відображає концепцію колекцій. "Up to be" - бути готовим до будь-чого. У випадку з одягом цього бренду - до всього! Дизайнери бренду сміливо використовують елементи різних стилів і періодів, застосовуючи в крої і декорі футурологічні і ретро елементи, класичні натуральні тканини, технологічну синтетику і інноваційні технології. У концепції бренду лежить ідея, що верхній одяг відображає смаки, особистість і характер її володаря. Вона не приховує людини від сторонніх очей, а навпаки демонструє оточуючим його сутність. Смілива ідея, що отримала сміливу реалізацію. У колекціях бренду немає абсолютно ідентичних моделей, всі вони унікальні. Деякі - в лаконічному мінімалістичному стилі, інші покриті яскравими принтами, треті сміливо заграють з формами та обсягами, використовуючи асиметрію і незвичний крій. При цьому, елементи різних стилів так тісно перемішалися, що створили новий, неповторний стиль, який не сплутати ні з чим!
    кешбек 655 ₴
    Колір Чорний
    UP TO BE - Молодий італійський модний бренд, що спеціалізується на практичною і сучасної верхньому одязі для чоловіків і жінок. Ідіома "up to be", яку бренд вибрав в якості назви, як не можна краще відображає концепцію колекцій. "Up to be" - бути готовим до будь-чого. У випадку з одягом цього бренду - до всього! Дизайнери бренду сміливо використовують елементи різних стилів і періодів, застосовуючи в крої і декорі футурологічні і ретро елементи, класичні натуральні тканини, технологічну синтетику і інноваційні технології. У концепції бренду лежить ідея, що верхній одяг відображає смаки, особистість і характер її володаря. Вона не приховує людини від сторонніх очей, а навпаки демонструє оточуючим його сутність. Смілива ідея, що отримала сміливу реалізацію. У колекціях бренду немає абсолютно ідентичних моделей, всі вони унікальні. Деякі - в лаконічному мінімалістичному стилі, інші покриті яскравими принтами, треті сміливо заграють з формами та обсягами, використовуючи асиметрію і незвичний крій. При цьому, елементи різних стилів так тісно перемішалися, що створили новий, неповторний стиль, який не сплутати ні з чим!