Польськими бізнесменами Єржі Любянецем (Jerzy Lubianiec) і Мареком Пехоцкі (Marek Piechocki) в 1994года був заснований польський бренд Reserved. Свої магазини Reserved відкрив в більш ніж 12 європейських країнах всього за півтора десятиліття. Бренд Reserved в Росії має вже понад тридцять магазинів і відкриття нових точок триває. Створенням дитячих, чоловічих і жіночих аксесуарів займається ціла команда дизайнерів. Розташовується виробництво як в Польщі, так і на Далекому Сході і на території Китаю, завдяки чому вдається при чудовій якості продукції зберегти демократичні ціни і скоротити витрати. На перших етапах існування нова торгова марка пропонувала зручний і практичний міський одяг, розроблений в улюбленому багатьма і затребуваний в усі часи стилі casual, - адже це найбільш масовий, а значить і рентабельний, сектор одягу. Але з кожним роком каталог Reserved ставав більш різноплановим і цікавим: в ньому з'являлися лінії різних стилів, тематичні серії одягу, а також колекції для споживачів різного віку і модних переваг.
Польськими бізнесменами Єржі Любянецем (Jerzy Lubianiec) і Мареком Пехоцкі (Marek Piechocki) в 1994года був заснований польський бренд Reserved. Свої магазини Reserved відкрив в більш ніж 12 європейських країнах всього за півтора десятиліття. Бренд Reserved в Росії має вже понад тридцять магазинів і відкриття нових точок триває. Створенням дитячих, чоловічих і жіночих аксесуарів займається ціла команда дизайнерів. Розташовується виробництво як в Польщі, так і на Далекому Сході і на території Китаю, завдяки чому вдається при чудовій якості продукції зберегти демократичні ціни і скоротити витрати. На перших етапах існування нова торгова марка пропонувала зручний і практичний міський одяг, розроблений в улюбленому багатьма і затребуваний в усі часи стилі casual, - адже це найбільш масовий, а значить і рентабельний, сектор одягу. Але з кожним роком каталог Reserved ставав більш різноплановим і цікавим: в ньому з'являлися лінії різних стилів, тематичні серії одягу, а також колекції для споживачів різного віку і модних переваг.