Kangol - британська марка, що випускає головні убори. Логотип бренду із зображенням австралійського кенгуру є одним із найбільш упізнаваних у світі. Засновник Kangol - уродженець Польщі Яків Хенрік Спрейреген, що має єврейське коріння, займався експортом баскських беретів до Великобританії. 1938 року стартував продаж класичних 11-дюймових беретів Kangol. Протягом декількох років марка представила на ринку безліч успішних новинок. Одним з хітів продажів стала кепка «Carricap», придумана Полом Хансеном, який згодом став головним дизайнером Kangol. Її козирок був виготовлений з твердого матеріалу, що було революцією в той період. У 1954 році з'явилася перша кепка Kangol без шва, а за нею пішла презентація ще однієї успішної моделі - «504». Починаючи з 1954 року, в компанії з'явилася традиція називати нові моделі дамських капелюхів жіночими іменами. Першою такою капелюхом стала модель «Джилл» (1954). Пізніше з'явилася серія жіночих капелюхів «Kangora», згодом перейменована в «Furgora». Успіх бренду в ранніх 80-х був підкріплений і тим, що головні убори Kangol набули широкого поширення в хіп-хоп культурі. У 2006 році марка Kangol була придбана компанією Sports World. Ліцензії на виробництво і продаж головних уборів Kangol були продані безлічі різних компаній, включаючи D2 і Topshop. Глобальні права на продукцію бренду з 2002 року належали американській компанії Bollman Headwear.