triangle

Games7Days

    ¯\_(ツ)_/¯
    У вас немає обраних фільтрів
    Приналежність Дітям
    У грі «Декодер» дві команди по 2-4 гравці у кожній змагаються одна з одною, щоб визначити найкращих дешифрувальників. Ваша мета: передати коди своїй команді та не дозволити суперникам їх перехопити. Тому ваші підказки повинні бути зрозумілими для вашої команди, але туманні для суперників. Ви також повинні спробувати перехопити код іншої команди. Країна реєстрації бренду: Україна; Виробник: Games7Days; Країна-виробник товару: Україна; Габарити: ширина: 16; Габарити: висота: 5; Габарити: довжина: 23; Час гри: від 30 хв.; Вік: Від 12-ти років; Гарантія: 14 днів; Матеріал: Комбінований; Тип: Настільна гра; Торгівельна марка: Games7Days; Колір: Різнокольоровий; Розмір виробу: Games7Days; Пол: Унісекс; Упаковка: Картонна коробка; Вікова група: Від 12 років; Кількість гравців: 2-4;
    Приналежність Дітям
    Ми вирушаємо на пошуки золота, щоб першими знайти п'ять самородків. Здається, що все просто, але ви ніколи не знаєте, коли жадібність зіграє з вами злий жарт. Склад гри: 5 тканинних мішків 25 золотих самоордків, 60 шматків гравію (20 сірого, 20 чорного, 20 білого), 5 рубінів, 5 смарагдів. Правила гри українською та кримсько-татарською мовами Країна реєстрації бренду: Україна; Виробник: Games7Days; Країна-виробник товару: Україна; Габарити: ширина: 22.5; Габарити: висота: 5; Габарити: довжина: 22.5; Час гри: до 30 хв.; Вік: Від 6-ти років; Гарантія: 14 днів; Матеріал: Комбінований; Тип: Настільна гра; Торгівельна марка: Games7Days; Колір: Різнокольоровий; Розмір виробу: Games7Days; Пол: Унісекс; Упаковка: Картонна коробка; Вікова група: Від 6 років; Кількість гравців: 2-5;
    Приналежність Дітям
    Найкраща гра на блеф Весела корпораційна гра, споріднена з картковою грою «Вірю-не-вірю». Це захоплююча гра на блеф, мабуть, найкраща у своєму роді. Гра була розроблена у 2014 році та отримала вже друге видання з переробленого арту. У ньому на вас чекають оновлені правила та нові компоненти: шостий торговець, карти чорного ринку та помічники шерифа. Над її створенням працювали автори, відомі за проектами «Склад 51» та «Війни магів». Гра ставала номінантом конкурсів Golden Geek-2014 (найкраща гра року, найкраща паті-гра, найкраща карткова гра та найкраща сімейна гра), Origins Awards-2015 та SXSW Gaming Awards-2015. 2015 року "Шериф Ноттінгема" взяв головну премію на конкурсі "Boardgames Australia Awards". На даний момент гра посідає 19 місце серед паті-ігор та 35 місце у рейтингу найкращих сімейних ігор світу на сайті «BoardGameGeek». Обдурити ноттінгемського шерифа Дії настільної гри «Шериф Ноттінгема» проходять біля міської брами, де розташувався гидкий товстий шериф. На жаль, Робін Гуд далеко, десь у нетрях Шервудського лісу, а крім нього обламати роги шерифа зовсім нема кому. Тому бідним торговцям доведеться розраховувати лише на свої сили. Щоб провезти в місто товари, їм доведеться викручуватися, хитрувати і блефувати, а іноді й платити винагороду проклятому хабарнику. Чим більше легальних та контрабандних товарів вдасться провезти та чим більше золота виторгувати, тим більше шансів перемогти у грі. До дозволених товарів відносяться яблука, хліб, сир та кури, а до заборонених – медовуха, перець, шовк та арбалети. Вірю-не-вірю Партія ділиться на раунди, у кожному раунді роль шерифа виконує один із гравців. На початку раунду купці підбирають карти зі стопок скидання або з колоди, а потім кладуть у свої мішки від однієї до п'яти карток товарів. Далі гравці зустрічаються із шерифом. Кожен купець оголошує тип легального товару у своєму мішку та його кількість. Шериф повинен вирішити, розкривати чи не розкривати мішок. Щоб шериф не відкривав мішок, гравці можуть пропонувати шерифу хабарі – золото чи карти товарів – або годувати його обіцянками. Якщо шериф повірив і пропустив купця, той розкладає провезені товари своєму прилавку. Якщо шериф таки вирішив перевірити вміст мішка, можливі два варіанти розвитку подій: у мішку виявилося не те, що оголошено: товари конфіскуються та купець сплачує вказаний на них штраф; у мішку виявилося те, що оголошено: шериф сплачує купцеві штраф за кожен товар. Гра закінчується після того, як гравці двічі побувають шерифом. Щоб визначити переможця, гравці підсумовують своє золото і додають до нього переможні очки за товари на прилавку – легальні та контрабандні. Той, хто набере більше переможних очок, стане переможцем. Країна реєстрації бренду: Україна; Виробник: Games7Days; Країна-виробник товару: Україна; Габарити: ширина: 26; Габарити: висота: 8; Габарити: довжина: 26; Час гри: від 45 хв.; Вік: Від 14-ти років; Гарантія: 14 днів; Матеріал: Комбінований; Тип: Настільна гра; Торгівельна марка: Games7Days; Колір: Різнокольоровий; Розмір виробу: Games7Days; Пол: Унісекс; Упаковка: Картонна коробка; Вікова група: Від 14 років; Кількість гравців: 3-6;
    Приналежність Дітям
    Початок XX століття - це час досліджень та пригод. Серед Тихого океану знайдено таємничий острів Атлантида, де чутки мають великі багатства. Відшукавши на острові скарби та артефакти, мандрівники вже готуються плисти додому, і раптом Атлантида починає тонути! Хто з мандрівників зможе дістатися безпечної суші? До складу гри входять такі компоненти: ігрове поле, 40 тайлів суші, 40 фішок мандрівників, 5 фігурок морських зміїв, 6 фігурок акул, 5 фігурок китів, 12 фігурок кораблів, кубик істот, правила гри. Інструкція з посиланням Країна реєстрації бренду: Україна; Виробник: Games7Days; Країна-виробник товару: Україна; Габарити: ширина: 30; Габарити: висота: 6; Габарити: довжина: 32.5; Час гри: від 30 хв.; Вік: Від 8-ми років; Гарантія: 14 днів; Матеріал: Комбінований; Тип: Настільна гра; Торгівельна марка: Games7Days; Колір: Різнокольоровий; Розмір виробу: Games7Days; Пол: Унісекс; Упаковка: Картонна коробка; Вікова група: Від 8 років; Кількість гравців: 2-4;
    Приналежність Дітям
    Протягом століть Місяць впливає на життя нашої планети. Він керує припливами та відливами, змушує людей прокидатися вночі, а його таємниче сяйво змінює колір місячного каменю. Місяць-молодець – це символ нових починань. Кращої години, щоб спробувати щось нове та спланувати своє майбутнє, не знайти. Розробляйте нову стратегію та вміло використовуйте час, який подарує вам Місячне Коло. І нехай ваші рішення будуть мудрими! Гра на кмітливе викладання тайлів для 1-4 гравців. Ваша мета – першим викласти свої жетони на ваші тайли каміння. Кожен тайл – це місячний камінь, колір якого змінюється у різні фази Місяця. Щоразу, коли ви виконуєте завдання на одному із своїх тайлів, ви можете викласти на нього жетон вашого кольору. Країна реєстрації бренду: Україна; Виробник: Games7Days; Країна-виробник товару: Україна; Габарити: ширина: 25.5; Габарити: висота: 6; Габарити: довжина: 25.5; Час гри: від 40 хв.; Вік: Від 8-ми років; Гарантія: 14 днів; Матеріал: Комбінований; Тип: Настільна гра; Торгівельна марка: Games7Days; Колір: Різнокольоровий; Розмір виробу: Games7Days; Пол: Унісекс; Упаковка: Картонна коробка; Вікова група: Від 8 років; Кількість гравців: 1-4;
    Приналежність Дітям
    ВІЙНА ПОЧАЛАСЯ! Збирайте ваші війська і воювати віч-на-віч у повітрі, на землі і на морі! Перехитріть і обіграйте свого супротивника, щоб здобути перемогу. Це буде не легко, але ЕПІЧНО! На трьох фронтах На початку партії на стіл викладаються 3 карти фронтів у довільному порядку: моря, повітря та землі. Гравці отримують на руки по 6 карток із 18-карткової колоди. Кожна карта у відкритому випадку може бути зіграна лише на свій «фронт», але гравці можуть також грати карту сорочкою вгору, ігноруючи її тип. Гравці ходять по черзі, виконуючи одну з дій: Викласти карту на один із фронтів, використовуючи її здатність (якщо вона є). Викласти карту вниз на будь-який з фронтів. Рятувати. Наприкінці раунду гравці підраховують кількість своїх сил на кожному з фронтів та визначають переможця (йому потрібно отримати перевагу на двох із трьох фронтів). За перемогу в раунді гравець може здобути до 6 переможних очок. А для повної перемоги у грі потрібно заробити 12 ПЗ. Країна реєстрації бренду: Україна; Виробник: Games7Days; Країна-виробник товару: Україна; Габарити: ширина: 11; Габарити: висота: 4; Габарити: довжина: 16; Час гри: 10 -30 хв.; Вік: Від 14-ти років; Гарантія: 14 днів; Матеріал: Комбінований; Тип: Настільна гра; Торгівельна марка: Games7Days; Колір: Різнокольоровий; Розмір виробу: Games7Days; Пол: Унісекс; Упаковка: Картонна коробка; Вікова група: Від 14 років; Кількість гравців: Для 2-х;
    Приналежність Дітям
    Остання ніч: Оборотні (One Night Ultimate Werewolf) – настільна гра для компанії, яка базується на правилах Мафії. Але тільки на відміну від неї цей паті-гейм відмінно масштабується та ідеально підходить, коли за столом від 3 до 10 осіб. Вся справа в унікальних ролях з різними здібностями і в тому, що кожен з них має свою унікальну дію вночі. Сама ж гра триває лише одну ніч та один день. Як і в Мафії гравці діляться на дві команди, і перемога дістається одній з них, ґрунтуючись на кількості персонажів, що вижили. Таким чином, у грі частина учасників будуть членами команди перевертнів, а решта будуть звичайними мирними мешканцями. Крім того, гра не потребує ведучого. Звичайно, один із гравців може просто вголос позначати порядок ходу персонажів (якщо він уже вивчив їх напам'ять). Але простіше скористатися безкоштовним додатком на смартфон або планшет, який справляється з усім цим ще краще. Оборотні проти людей У команді перевертнів: Вурдалака - всі перевертні вночі розплющують очі одночасно і знають один одного. Прихвостень – союзник перевертнів, розплющує очі разом із ними. Люди: Селянин – звичайна людина. Чи не прокидається вночі. Злодій – уночі злодій може пограбувати іншого гравця, обмінявшись із ним картами ролей. Мисливець – уночі не прокидається. Коли вмирає мисливець, разом із ним помре й інший гравець, на якого той вкаже. Сновидіння вночі може переглянути свою карту, щоб переконатися, що її не підмінили. Провидиця – вночі може зазирнути у чужу карту ролі. П'яниця – спить мертвим сном. Бешкетниця може змінити місцями карти ролей двох гравців. Массон – вночі масон бачить решту масонів. Осібно знаходиться персонаж Личина, яка може скопіювати роль будь-якого іншого гравця вночі. Остання ніч: Оборотні (One Night Ultimate Werewolf) – ідеальна гра для компаній, якій подобаються ігри зі схованими ролями. Країна реєстрації бренду: Україна; Виробник: Games7Days; Країна-виробник товару: Україна; Габарити: ширина: 13; Габарити: висота: 4; Габарити: довжина: 17; Час гри: 5-15 хв.; Вік: Від 8-ми років; Гарантія: 14 днів; Матеріал: Комбінований; Тип: Настільна гра; Торгівельна марка: Games7Days; Колір: Різнокольоровий; Розмір виробу: Games7Days; Пол: Унісекс; Упаковка: Картонна коробка; Вікова група: Від 8 років; Кількість гравців: 3-10;
    Приналежність Дітям
    Відомі медіуми змагаються між собою, щоб розгадати секретний об'єкт. Їм у цьому допомагають загадкові духи, які підказують із потойбіччя. Для гри необхідно 4 гравці, але їх може бути більше. Є дві команди: у кожній по 1 духу, інші стають медіумами. Обидва духи знають секретний об'єкт. Дух хоче, щоб його медіуми першими вгадали об'єкт. Медіуми кожної команди по черзі дають духу таємну картку із питанням про об'єкт. Дух повільно пише відповідь (підказку) – буква за буквою, доки медіуми її не зупинять. Команда, медіуми якої першими вгадають об'єкт, перемагає! Країна реєстрації бренду: Україна; Виробник: Games7Days; Країна-виробник товару: Україна; Габарити: ширина: 16.5; Габарити: висота: 6; Габарити: довжина: 25.5; Час гри: 5-15 хв.; Вік: Від 8-ми років; Гарантія: 14 днів; Матеріал: Комбінований; Тип: Настільна гра; Торгівельна марка: Games7Days; Колір: Різнокольоровий; Розмір виробу: Games7Days; Пол: Унісекс; Упаковка: Картонна коробка; Вікова група: Від 8 років; Кількість гравців: 4-8;
    Приналежність Дітям
    Ви зазнали аварії корабля і тепер змушені виживати в човні з купою незнайомців у відкритому морі. Кожен раунд гри – це новий день вашої боротьби. Що ви виберете - веслувати чи битися за видобуток? Поки земля не з'явиться на горизонті, треба домовлятися з іншими, берегти друга, знищити ворога та набирати якнайбільше цінних речей. Виберіть карти персонажів за кількістю гравців. Тепер ви знаєте, хто є хто. Перемішайте колоду друзів та ворогів і роздайте кожному гравцю по одній картці друга та ворога. Тепер у вас є друг і ворог, але ніхто не повинен знати, хто вони. Зберігайте карти друга/ворога таємно від інших гравців. Настав час розміститися в шлюпці — кожному зайняти свою банку. Візьміть картки банок і розмістіть їх у наступному порядку (від носа до корми): леді Лорен, сер Стівен, Капітан, Старпом, мадам Вонг, Матрос, професор Хартер, Малюк. Якщо ви граєте меншим складом, порядок початкового розміщення у шлюпці зберігається, але без карток відсутніх персонажів. Перетягніть усі карти запасів. Роздайте кожному гравцеві по одній картці. Не показуйте отриману картку ще не час. Карти, що залишилися, покладіть на ніс шлюпки. Перетягніть колоду навігації і розмістіть її на кормі шлюпки. Розмістіть жетони поблизу шлюпки. Картки персонажів містять такі характеристики: СИЛА – важливий показник здоров'я. Ваш персонаж може витримати стільки поранень, скільки має сили. Крім того, показник сили дуже важливий під час бійки. ЗДАТНІСТЬ - кожен персонаж має особливу здатність, яка стане в нагоді йому під час пригоди або підрахунку переможних очок. Картки банк дублюють картки персонажів і просто позначають черговість ходів гравців та їхнє становище в човні. Кожен раунд – це один день у морі, що складається з трьох фаз: РАНОК: роздача запасів. ДЕНЬ: Виконання дій. ВЕЧІР: навігація (результат дня). РАНОК. Роздайте запаси, якщо вони є. Починає найближчий до носа шлюпки свідомий гравець. Бере стільки карт запасів, скільки свідомих персонажів. Вибирає одну картку і передає решту. Продовжуйте процес, поки останній персонаж на кормі не отримає єдину картку, що залишилася. ДЕНЬ – час діяти! По черзі виконайте одну з дій: Грести – подивіться дві верхні навігаційні карти. Залиште від нуля до двох карток на кормі біля колоди навігації, решту покладіть під низ колоди навігації. Покладіть на персонажа жетон втоми від веслування. Помінятись місцями (картами банок) з іншим персонажем, якщо він не проти. Якщо він проти – починається бійка. У бійку можна запросити союзників, використати зброю чи інші запаси. Якщо сили дорівнюють, то перемагає той, на кого напали. Всі учасники сторони, що програла, отримують жетон поранення. Усі учасники бійки повинні покласти жетон втоми від бійки на свого персонажа. Забрати картку - якщо гравець не проти, можна взяти будь-яку відкриту або випадково обрану закриту картку запасів. Якщо гравець не погоджується – починається бійка. Далі все, як у пункті вище. Маля може вкрасти закриту карту непомітно. Застосувати одну спеціальну карту запасів – аптечку, парасольку або сигнальний пістолет. Нероби — пропустити хід. ВЕЧІР. Виберіть навігаційну картку. Найближчий до корми свідомий гравець вибирає одну навігаційну картку з тих, що вдень відклали веслярі. Якщо відкладених карток немає — візьміть верхню з колоди навігації. Використовуйте карту навігації. Розіграйте карту в наступній послідовності: чайки, за бортом, спрага. Чайки. Якщо на карті показано чайку, додайте жетон чайки до відкладених на кормі. За перекреслену чайку приберіть один жетон із чайкою з корми, якщо він там є. Четверта чайка означає, що ви досягли суші – ви врятувалися. Відразу переходьте до підрахунку очок, минаючи всі інші кроки. За бортом. Ті, чиї імена написані нагорі карти, падають за борт і одержують по жетону поранення, крім Матроса. Впали за борт без свідомості вмирають і виходять із гри. Жага. Ті, чиї імена написані внизу карти, відчувають спрагу. Якщо намальовано символ весла, спрагу відчувають ті, хто гребли вдень. Якщо намальовано символ бійки, спрагу зазнають ті, хто сьогодні бився. Використовуйте одноразову карту «Вода», щоб вгамувати кожну спрагу. Отримайте по одному жетону поранення за кожну спрагу, яку ви не вгамували. Після цього починається новий день... Якщо у вечірній фазі, у грі з'явилася четверта чайка, то ви досягли суші. Гра закінчена та настав час підрахунку очок. Інструкція з посиланням Країна реєстрації бренду: Україна; Виробник: Games7Days; Країна-виробник товару: Україна; Габарити: ширина: 11; Габарити: висота: 4; Габарити: довжина: 16; Час гри: від 30 хв.; Вік: Від 14-ти років; Гарантія: 14 днів; Матеріал: Комбінований; Тип: Настільна гра; Торгівельна марка: Games7Days; Колір: Різнокольоровий; Розмір виробу: Games7Days; Пол: Унісекс; Упаковка: Картонна коробка; Вікова група: Від 14 років; Кількість гравців: 4-8;
    Приналежність Дітям
    Швидкий філер на піратську тему з механіками перевірки удачі та збору сетів. Настільна гра «Dead Man's Draw» була розроблена у 2015 році, а її популярність свідчить величезна кількість перевидань, локалізацій та ремейків. Повне видання українською мовою містить не лише карти видобутку, а й 17 карток здібностей піратів та 6 варіантів гри для більшої реграбельності. Для гри "Русалка" використовуються додаткові карти. Гравці перетворюються на піратів, які збирають цінний видобуток, і Гікач рекомендує не бути надто жадібними - інакше можна втратити все! Рейд трофеями На початку партії учасники обирають собі персонажів із унікальними здібностями. Гравці ходять по черзі. Активний пірат відкриває верхню карту з колоди та застосовує її ефект. Він може ризикнути - і взяти ще карту з колоди, а потім ще одну ... І так доти, доки він сам не вирішить зупинитися (і забрати карти) або не провалить рейд. Рейд вважається проваленим, якщо у ігровій зоні відкрито дві однакові карти. У такому разі пірат закінчує хід, не отримавши нічого. Якщо пірат вчасно зупинився, він розміщує отримані трофеї перед собою, сортуючи карти за типами у низхідному порядку. Властивості трофеїв Якір дозволяє врятувати частину карток у разі провалу рейду, а саме ті карти, які були викладені раніше якоря. Крюк повертає до ігрової зони верхню карту з будь-якої стопки своїх трофеїв. Гак, як і інші карти, активується навіть якщо гравцю це не вигідно. Гармата відправляє верхню карту з будь-якої стопки суперника на скидання, а шабля – додає її в ігрову зону, але можна вибрати тільки таку масть, якої немає серед вашого видобутку. Якщо скриня та ключ додаються парою до зони трофеїв, гравець додатково бере зі скидання стільки ж карт, скільки він отримав у поточний хід. Кракен змушує відкрити ще дві карти з колоди, а картка – взяти три карти зі скидання та викласти одну з них у ігрову зону. Карта Оракула дозволяє подивитися верхню карту колоди і вирішити чи продовжувати рейд. Визначення переможця Гра закінчується, коли спорожніє колода трофеїв. Гравці підсумовують значення верхніх карт у стосах трофеїв кожного типу. Перемагає гравець із більшою сумою очок. У разі нічиєї перемагає той, хто має більше карт загалом. Якщо вам подобаються ігри з механікою перевірки удачі, Гікач також рекомендує звернути увагу на Селестію, Сірого Кардинала та Золоту лихоманку. Країна реєстрації бренду: Україна; Виробник: Games7Days; Країна-виробник товару: Україна; Габарити: ширина: 11; Габарити: висота: 4; Габарити: довжина: 16; Час гри: до 30 хв.; Вигляд: Карткові ігри; Вік: Від 14-ти років; Гарантія: 14 днів; Матеріал: Комбінований; Тип: Настільна гра; Торгівельна марка: Games7Days; Колір: Різнокольоровий; Розмір виробу: Games7Days; Пол: Унісекс; Упаковка: Картонна коробка; Вікова група: Від 14 років; Кількість гравців: 2-4;
    Приналежність Дітям
    «Діамант» — дотепна та швидка непередбачувана гра, з якою ви переживете неймовірні пригоди. Досліджуйте печеру Такора і знаходите коштовності — але просуйтеся обережно, бо потрапите в біду і втратите все. Діамант кличе вас в експедицію печерою Такора, багатою покладами самоцвітів ... а також смертельно небезпечною колотнечою! Спускайтесь у темні глибини, крок за кроком вирішуючи: продовжувати далі чи обережно винести скарби у безпечний табір. Країна реєстрації бренду: Україна; Виробник: Games7Days; Країна-виробник товару: Україна; Габарити: ширина: 20.5; Габарити: висота: 6; Габарити: довжина: 20.5; Час гри: до 30 хв.; Вік: Від 8-ми років; Гарантія: 14 днів; Матеріал: Комбінований; Тип: Настільна гра; Торгівельна марка: Games7Days; Колір: Різнокольоровий; Розмір виробу: Games7Days; Пол: Унісекс; Упаковка: Картонна коробка; Вікова група: Від 8 років; Кількість гравців: 3-8;
    Приналежність Дітям
    Звірі на війні. Невидимі фронти (Critters At War: Flies, Lies Supplies) - самостійна гра в серії "По всіх фронтах" з новим оформленням. Сама гра дублює видану раніше Air, Land Sea: Spies, Lies Supplies, засновану на сучасному протиборстві країн на незримих фронтах не військових дій: на території економки та розвідки. Звірі на війні. Невидимі фронти повністю повторюють механіку попередньої гри, та її художнє оформлення відноситься до нової серії, присвяченої світові фантастичних тварин. Це робить гру цікавою для ширшого кола. Гумористичні ілюстрації привертають увагу і пропонують поглянути на те, що відбувається під іншим кутом. На фронтах мирного життя Як і в базовій грі, правила гри залишаються колишніми: гравці борються за домінування на трьох «фронтах». Для цього їм потрібно викладати зі своїх сторін у трьох зонах карти та намагатися досягти превалювання, змусивши суперника відступити. При цьому карти в колодах Звірі на війну. Невидимі фронти (Critters At War: Flies, Lies Supplies) мають нові здібності і дійсно змушують гравців відчувати «ігри розуму», коли потрібно передбачити дії суперника і розкрити його задуми. Ігровий процес На початку партії на стіл викладаються три карти фронтів у довільному порядку, присвячені різним фронтам холодної війни: розвідка, економіка, дипломатії. Гравці отримують на руки по 6 карток із 18 карткових колод. Кожна карта у відкритому випадку може бути зіграна лише на свій «фронт», але гравці можуть також грати карту сорочкою вгору, ігноруючи її тип. Крім того, деякі картки можуть "розкрити" інші карти на одному з "фронтів". Гравці ходять по черзі, виконуючи одну з дій: Викласти карту на один із фронтів, використовуючи її здатність (якщо вона є). Викласти карту вниз на будь-який з фронтів. Рятувати. Наприкінці раунду гравці підраховують кількість своїх сил на кожному з фронтів та визначають переможця (йому потрібно здобути перевагу на двох із трьох фронтів). Країна реєстрації бренду: Україна; Виробник: Games7Days; Країна-виробник товару: Україна; Габарити: ширина: 11; Габарити: висота: 4; Габарити: довжина: 16; Час гри: 10 -30 хв.; Вік: Від 14-ти років; Гарантія: 14 днів; Матеріал: Комбінований; Тип: Настільна гра; Торгівельна марка: Games7Days; Колір: Різнокольоровий; Розмір виробу: Games7Days; Пол: Унісекс; Упаковка: Картонна коробка; Вікова група: Від 14 років; Кількість гравців: Для 2-х;
    Приналежність Дітям
    У грі «Декодер» дві команди по 2-4 гравці у кожній змагаються одна з одною, щоб визначити найкращих дешифрувальників. Ваша мета: передати коди своїй команді та не дозволити суперникам їх перехопити. Тому ваші підказки повинні бути зрозумілими для вашої команди, але туманні для суперників. Ви також повинні спробувати перехопити код іншої команди. Країна реєстрації бренду: Україна; Виробник: Games7Days; Країна-виробник товару: Україна; Габарити: ширина: 16; Габарити: висота: 5; Габарити: довжина: 23; Час гри: від 30 хв.; Вік: Від 12-ти років; Гарантія: 14 днів; Матеріал: Комбінований; Тип: Настільна гра; Торгівельна марка: Games7Days; Колір: Різнокольоровий; Розмір виробу: Games7Days; Пол: Унісекс; Упаковка: Картонна коробка; Вікова група: Від 12 років; Кількість гравців: 2-4;
    Приналежність Дітям
    Ми вирушаємо на пошуки золота, щоб першими знайти п'ять самородків. Здається, що все просто, але ви ніколи не знаєте, коли жадібність зіграє з вами злий жарт. Склад гри: 5 тканинних мішків 25 золотих самоордків, 60 шматків гравію (20 сірого, 20 чорного, 20 білого), 5 рубінів, 5 смарагдів. Правила гри українською та кримсько-татарською мовами Країна реєстрації бренду: Україна; Виробник: Games7Days; Країна-виробник товару: Україна; Габарити: ширина: 22.5; Габарити: висота: 5; Габарити: довжина: 22.5; Час гри: до 30 хв.; Вік: Від 6-ти років; Гарантія: 14 днів; Матеріал: Комбінований; Тип: Настільна гра; Торгівельна марка: Games7Days; Колір: Різнокольоровий; Розмір виробу: Games7Days; Пол: Унісекс; Упаковка: Картонна коробка; Вікова група: Від 6 років; Кількість гравців: 2-5;
    Приналежність Дітям
    Найкраща гра на блеф Весела корпораційна гра, споріднена з картковою грою «Вірю-не-вірю». Це захоплююча гра на блеф, мабуть, найкраща у своєму роді. Гра була розроблена у 2014 році та отримала вже друге видання з переробленого арту. У ньому на вас чекають оновлені правила та нові компоненти: шостий торговець, карти чорного ринку та помічники шерифа. Над її створенням працювали автори, відомі за проектами «Склад 51» та «Війни магів». Гра ставала номінантом конкурсів Golden Geek-2014 (найкраща гра року, найкраща паті-гра, найкраща карткова гра та найкраща сімейна гра), Origins Awards-2015 та SXSW Gaming Awards-2015. 2015 року "Шериф Ноттінгема" взяв головну премію на конкурсі "Boardgames Australia Awards". На даний момент гра посідає 19 місце серед паті-ігор та 35 місце у рейтингу найкращих сімейних ігор світу на сайті «BoardGameGeek». Обдурити ноттінгемського шерифа Дії настільної гри «Шериф Ноттінгема» проходять біля міської брами, де розташувався гидкий товстий шериф. На жаль, Робін Гуд далеко, десь у нетрях Шервудського лісу, а крім нього обламати роги шерифа зовсім нема кому. Тому бідним торговцям доведеться розраховувати лише на свої сили. Щоб провезти в місто товари, їм доведеться викручуватися, хитрувати і блефувати, а іноді й платити винагороду проклятому хабарнику. Чим більше легальних та контрабандних товарів вдасться провезти та чим більше золота виторгувати, тим більше шансів перемогти у грі. До дозволених товарів відносяться яблука, хліб, сир та кури, а до заборонених – медовуха, перець, шовк та арбалети. Вірю-не-вірю Партія ділиться на раунди, у кожному раунді роль шерифа виконує один із гравців. На початку раунду купці підбирають карти зі стопок скидання або з колоди, а потім кладуть у свої мішки від однієї до п'яти карток товарів. Далі гравці зустрічаються із шерифом. Кожен купець оголошує тип легального товару у своєму мішку та його кількість. Шериф повинен вирішити, розкривати чи не розкривати мішок. Щоб шериф не відкривав мішок, гравці можуть пропонувати шерифу хабарі – золото чи карти товарів – або годувати його обіцянками. Якщо шериф повірив і пропустив купця, той розкладає провезені товари своєму прилавку. Якщо шериф таки вирішив перевірити вміст мішка, можливі два варіанти розвитку подій: у мішку виявилося не те, що оголошено: товари конфіскуються та купець сплачує вказаний на них штраф; у мішку виявилося те, що оголошено: шериф сплачує купцеві штраф за кожен товар. Гра закінчується після того, як гравці двічі побувають шерифом. Щоб визначити переможця, гравці підсумовують своє золото і додають до нього переможні очки за товари на прилавку – легальні та контрабандні. Той, хто набере більше переможних очок, стане переможцем. Країна реєстрації бренду: Україна; Виробник: Games7Days; Країна-виробник товару: Україна; Габарити: ширина: 26; Габарити: висота: 8; Габарити: довжина: 26; Час гри: від 45 хв.; Вік: Від 14-ти років; Гарантія: 14 днів; Матеріал: Комбінований; Тип: Настільна гра; Торгівельна марка: Games7Days; Колір: Різнокольоровий; Розмір виробу: Games7Days; Пол: Унісекс; Упаковка: Картонна коробка; Вікова група: Від 14 років; Кількість гравців: 3-6;
    Приналежність Дітям
    Початок XX століття - це час досліджень та пригод. Серед Тихого океану знайдено таємничий острів Атлантида, де чутки мають великі багатства. Відшукавши на острові скарби та артефакти, мандрівники вже готуються плисти додому, і раптом Атлантида починає тонути! Хто з мандрівників зможе дістатися безпечної суші? До складу гри входять такі компоненти: ігрове поле, 40 тайлів суші, 40 фішок мандрівників, 5 фігурок морських зміїв, 6 фігурок акул, 5 фігурок китів, 12 фігурок кораблів, кубик істот, правила гри. Інструкція з посиланням Країна реєстрації бренду: Україна; Виробник: Games7Days; Країна-виробник товару: Україна; Габарити: ширина: 30; Габарити: висота: 6; Габарити: довжина: 32.5; Час гри: від 30 хв.; Вік: Від 8-ми років; Гарантія: 14 днів; Матеріал: Комбінований; Тип: Настільна гра; Торгівельна марка: Games7Days; Колір: Різнокольоровий; Розмір виробу: Games7Days; Пол: Унісекс; Упаковка: Картонна коробка; Вікова група: Від 8 років; Кількість гравців: 2-4;
    Приналежність Дітям
    Протягом століть Місяць впливає на життя нашої планети. Він керує припливами та відливами, змушує людей прокидатися вночі, а його таємниче сяйво змінює колір місячного каменю. Місяць-молодець – це символ нових починань. Кращої години, щоб спробувати щось нове та спланувати своє майбутнє, не знайти. Розробляйте нову стратегію та вміло використовуйте час, який подарує вам Місячне Коло. І нехай ваші рішення будуть мудрими! Гра на кмітливе викладання тайлів для 1-4 гравців. Ваша мета – першим викласти свої жетони на ваші тайли каміння. Кожен тайл – це місячний камінь, колір якого змінюється у різні фази Місяця. Щоразу, коли ви виконуєте завдання на одному із своїх тайлів, ви можете викласти на нього жетон вашого кольору. Країна реєстрації бренду: Україна; Виробник: Games7Days; Країна-виробник товару: Україна; Габарити: ширина: 25.5; Габарити: висота: 6; Габарити: довжина: 25.5; Час гри: від 40 хв.; Вік: Від 8-ми років; Гарантія: 14 днів; Матеріал: Комбінований; Тип: Настільна гра; Торгівельна марка: Games7Days; Колір: Різнокольоровий; Розмір виробу: Games7Days; Пол: Унісекс; Упаковка: Картонна коробка; Вікова група: Від 8 років; Кількість гравців: 1-4;
    Приналежність Дітям
    ВІЙНА ПОЧАЛАСЯ! Збирайте ваші війська і воювати віч-на-віч у повітрі, на землі і на морі! Перехитріть і обіграйте свого супротивника, щоб здобути перемогу. Це буде не легко, але ЕПІЧНО! На трьох фронтах На початку партії на стіл викладаються 3 карти фронтів у довільному порядку: моря, повітря та землі. Гравці отримують на руки по 6 карток із 18-карткової колоди. Кожна карта у відкритому випадку може бути зіграна лише на свій «фронт», але гравці можуть також грати карту сорочкою вгору, ігноруючи її тип. Гравці ходять по черзі, виконуючи одну з дій: Викласти карту на один із фронтів, використовуючи її здатність (якщо вона є). Викласти карту вниз на будь-який з фронтів. Рятувати. Наприкінці раунду гравці підраховують кількість своїх сил на кожному з фронтів та визначають переможця (йому потрібно отримати перевагу на двох із трьох фронтів). За перемогу в раунді гравець може здобути до 6 переможних очок. А для повної перемоги у грі потрібно заробити 12 ПЗ. Країна реєстрації бренду: Україна; Виробник: Games7Days; Країна-виробник товару: Україна; Габарити: ширина: 11; Габарити: висота: 4; Габарити: довжина: 16; Час гри: 10 -30 хв.; Вік: Від 14-ти років; Гарантія: 14 днів; Матеріал: Комбінований; Тип: Настільна гра; Торгівельна марка: Games7Days; Колір: Різнокольоровий; Розмір виробу: Games7Days; Пол: Унісекс; Упаковка: Картонна коробка; Вікова група: Від 14 років; Кількість гравців: Для 2-х;
    Приналежність Дітям
    Остання ніч: Оборотні (One Night Ultimate Werewolf) – настільна гра для компанії, яка базується на правилах Мафії. Але тільки на відміну від неї цей паті-гейм відмінно масштабується та ідеально підходить, коли за столом від 3 до 10 осіб. Вся справа в унікальних ролях з різними здібностями і в тому, що кожен з них має свою унікальну дію вночі. Сама ж гра триває лише одну ніч та один день. Як і в Мафії гравці діляться на дві команди, і перемога дістається одній з них, ґрунтуючись на кількості персонажів, що вижили. Таким чином, у грі частина учасників будуть членами команди перевертнів, а решта будуть звичайними мирними мешканцями. Крім того, гра не потребує ведучого. Звичайно, один із гравців може просто вголос позначати порядок ходу персонажів (якщо він уже вивчив їх напам'ять). Але простіше скористатися безкоштовним додатком на смартфон або планшет, який справляється з усім цим ще краще. Оборотні проти людей У команді перевертнів: Вурдалака - всі перевертні вночі розплющують очі одночасно і знають один одного. Прихвостень – союзник перевертнів, розплющує очі разом із ними. Люди: Селянин – звичайна людина. Чи не прокидається вночі. Злодій – уночі злодій може пограбувати іншого гравця, обмінявшись із ним картами ролей. Мисливець – уночі не прокидається. Коли вмирає мисливець, разом із ним помре й інший гравець, на якого той вкаже. Сновидіння вночі може переглянути свою карту, щоб переконатися, що її не підмінили. Провидиця – вночі може зазирнути у чужу карту ролі. П'яниця – спить мертвим сном. Бешкетниця може змінити місцями карти ролей двох гравців. Массон – вночі масон бачить решту масонів. Осібно знаходиться персонаж Личина, яка може скопіювати роль будь-якого іншого гравця вночі. Остання ніч: Оборотні (One Night Ultimate Werewolf) – ідеальна гра для компаній, якій подобаються ігри зі схованими ролями. Країна реєстрації бренду: Україна; Виробник: Games7Days; Країна-виробник товару: Україна; Габарити: ширина: 13; Габарити: висота: 4; Габарити: довжина: 17; Час гри: 5-15 хв.; Вік: Від 8-ми років; Гарантія: 14 днів; Матеріал: Комбінований; Тип: Настільна гра; Торгівельна марка: Games7Days; Колір: Різнокольоровий; Розмір виробу: Games7Days; Пол: Унісекс; Упаковка: Картонна коробка; Вікова група: Від 8 років; Кількість гравців: 3-10;
    Приналежність Дітям
    Відомі медіуми змагаються між собою, щоб розгадати секретний об'єкт. Їм у цьому допомагають загадкові духи, які підказують із потойбіччя. Для гри необхідно 4 гравці, але їх може бути більше. Є дві команди: у кожній по 1 духу, інші стають медіумами. Обидва духи знають секретний об'єкт. Дух хоче, щоб його медіуми першими вгадали об'єкт. Медіуми кожної команди по черзі дають духу таємну картку із питанням про об'єкт. Дух повільно пише відповідь (підказку) – буква за буквою, доки медіуми її не зупинять. Команда, медіуми якої першими вгадають об'єкт, перемагає! Країна реєстрації бренду: Україна; Виробник: Games7Days; Країна-виробник товару: Україна; Габарити: ширина: 16.5; Габарити: висота: 6; Габарити: довжина: 25.5; Час гри: 5-15 хв.; Вік: Від 8-ми років; Гарантія: 14 днів; Матеріал: Комбінований; Тип: Настільна гра; Торгівельна марка: Games7Days; Колір: Різнокольоровий; Розмір виробу: Games7Days; Пол: Унісекс; Упаковка: Картонна коробка; Вікова група: Від 8 років; Кількість гравців: 4-8;
    Приналежність Дітям
    Ви зазнали аварії корабля і тепер змушені виживати в човні з купою незнайомців у відкритому морі. Кожен раунд гри – це новий день вашої боротьби. Що ви виберете - веслувати чи битися за видобуток? Поки земля не з'явиться на горизонті, треба домовлятися з іншими, берегти друга, знищити ворога та набирати якнайбільше цінних речей. Виберіть карти персонажів за кількістю гравців. Тепер ви знаєте, хто є хто. Перемішайте колоду друзів та ворогів і роздайте кожному гравцю по одній картці друга та ворога. Тепер у вас є друг і ворог, але ніхто не повинен знати, хто вони. Зберігайте карти друга/ворога таємно від інших гравців. Настав час розміститися в шлюпці — кожному зайняти свою банку. Візьміть картки банок і розмістіть їх у наступному порядку (від носа до корми): леді Лорен, сер Стівен, Капітан, Старпом, мадам Вонг, Матрос, професор Хартер, Малюк. Якщо ви граєте меншим складом, порядок початкового розміщення у шлюпці зберігається, але без карток відсутніх персонажів. Перетягніть усі карти запасів. Роздайте кожному гравцеві по одній картці. Не показуйте отриману картку ще не час. Карти, що залишилися, покладіть на ніс шлюпки. Перетягніть колоду навігації і розмістіть її на кормі шлюпки. Розмістіть жетони поблизу шлюпки. Картки персонажів містять такі характеристики: СИЛА – важливий показник здоров'я. Ваш персонаж може витримати стільки поранень, скільки має сили. Крім того, показник сили дуже важливий під час бійки. ЗДАТНІСТЬ - кожен персонаж має особливу здатність, яка стане в нагоді йому під час пригоди або підрахунку переможних очок. Картки банк дублюють картки персонажів і просто позначають черговість ходів гравців та їхнє становище в човні. Кожен раунд – це один день у морі, що складається з трьох фаз: РАНОК: роздача запасів. ДЕНЬ: Виконання дій. ВЕЧІР: навігація (результат дня). РАНОК. Роздайте запаси, якщо вони є. Починає найближчий до носа шлюпки свідомий гравець. Бере стільки карт запасів, скільки свідомих персонажів. Вибирає одну картку і передає решту. Продовжуйте процес, поки останній персонаж на кормі не отримає єдину картку, що залишилася. ДЕНЬ – час діяти! По черзі виконайте одну з дій: Грести – подивіться дві верхні навігаційні карти. Залиште від нуля до двох карток на кормі біля колоди навігації, решту покладіть під низ колоди навігації. Покладіть на персонажа жетон втоми від веслування. Помінятись місцями (картами банок) з іншим персонажем, якщо він не проти. Якщо він проти – починається бійка. У бійку можна запросити союзників, використати зброю чи інші запаси. Якщо сили дорівнюють, то перемагає той, на кого напали. Всі учасники сторони, що програла, отримують жетон поранення. Усі учасники бійки повинні покласти жетон втоми від бійки на свого персонажа. Забрати картку - якщо гравець не проти, можна взяти будь-яку відкриту або випадково обрану закриту картку запасів. Якщо гравець не погоджується – починається бійка. Далі все, як у пункті вище. Маля може вкрасти закриту карту непомітно. Застосувати одну спеціальну карту запасів – аптечку, парасольку або сигнальний пістолет. Нероби — пропустити хід. ВЕЧІР. Виберіть навігаційну картку. Найближчий до корми свідомий гравець вибирає одну навігаційну картку з тих, що вдень відклали веслярі. Якщо відкладених карток немає — візьміть верхню з колоди навігації. Використовуйте карту навігації. Розіграйте карту в наступній послідовності: чайки, за бортом, спрага. Чайки. Якщо на карті показано чайку, додайте жетон чайки до відкладених на кормі. За перекреслену чайку приберіть один жетон із чайкою з корми, якщо він там є. Четверта чайка означає, що ви досягли суші – ви врятувалися. Відразу переходьте до підрахунку очок, минаючи всі інші кроки. За бортом. Ті, чиї імена написані нагорі карти, падають за борт і одержують по жетону поранення, крім Матроса. Впали за борт без свідомості вмирають і виходять із гри. Жага. Ті, чиї імена написані внизу карти, відчувають спрагу. Якщо намальовано символ весла, спрагу відчувають ті, хто гребли вдень. Якщо намальовано символ бійки, спрагу зазнають ті, хто сьогодні бився. Використовуйте одноразову карту «Вода», щоб вгамувати кожну спрагу. Отримайте по одному жетону поранення за кожну спрагу, яку ви не вгамували. Після цього починається новий день... Якщо у вечірній фазі, у грі з'явилася четверта чайка, то ви досягли суші. Гра закінчена та настав час підрахунку очок. Інструкція з посиланням Країна реєстрації бренду: Україна; Виробник: Games7Days; Країна-виробник товару: Україна; Габарити: ширина: 11; Габарити: висота: 4; Габарити: довжина: 16; Час гри: від 30 хв.; Вік: Від 14-ти років; Гарантія: 14 днів; Матеріал: Комбінований; Тип: Настільна гра; Торгівельна марка: Games7Days; Колір: Різнокольоровий; Розмір виробу: Games7Days; Пол: Унісекс; Упаковка: Картонна коробка; Вікова група: Від 14 років; Кількість гравців: 4-8;
    Приналежність Дітям
    Швидкий філер на піратську тему з механіками перевірки удачі та збору сетів. Настільна гра «Dead Man's Draw» була розроблена у 2015 році, а її популярність свідчить величезна кількість перевидань, локалізацій та ремейків. Повне видання українською мовою містить не лише карти видобутку, а й 17 карток здібностей піратів та 6 варіантів гри для більшої реграбельності. Для гри "Русалка" використовуються додаткові карти. Гравці перетворюються на піратів, які збирають цінний видобуток, і Гікач рекомендує не бути надто жадібними - інакше можна втратити все! Рейд трофеями На початку партії учасники обирають собі персонажів із унікальними здібностями. Гравці ходять по черзі. Активний пірат відкриває верхню карту з колоди та застосовує її ефект. Він може ризикнути - і взяти ще карту з колоди, а потім ще одну ... І так доти, доки він сам не вирішить зупинитися (і забрати карти) або не провалить рейд. Рейд вважається проваленим, якщо у ігровій зоні відкрито дві однакові карти. У такому разі пірат закінчує хід, не отримавши нічого. Якщо пірат вчасно зупинився, він розміщує отримані трофеї перед собою, сортуючи карти за типами у низхідному порядку. Властивості трофеїв Якір дозволяє врятувати частину карток у разі провалу рейду, а саме ті карти, які були викладені раніше якоря. Крюк повертає до ігрової зони верхню карту з будь-якої стопки своїх трофеїв. Гак, як і інші карти, активується навіть якщо гравцю це не вигідно. Гармата відправляє верхню карту з будь-якої стопки суперника на скидання, а шабля – додає її в ігрову зону, але можна вибрати тільки таку масть, якої немає серед вашого видобутку. Якщо скриня та ключ додаються парою до зони трофеїв, гравець додатково бере зі скидання стільки ж карт, скільки він отримав у поточний хід. Кракен змушує відкрити ще дві карти з колоди, а картка – взяти три карти зі скидання та викласти одну з них у ігрову зону. Карта Оракула дозволяє подивитися верхню карту колоди і вирішити чи продовжувати рейд. Визначення переможця Гра закінчується, коли спорожніє колода трофеїв. Гравці підсумовують значення верхніх карт у стосах трофеїв кожного типу. Перемагає гравець із більшою сумою очок. У разі нічиєї перемагає той, хто має більше карт загалом. Якщо вам подобаються ігри з механікою перевірки удачі, Гікач також рекомендує звернути увагу на Селестію, Сірого Кардинала та Золоту лихоманку. Країна реєстрації бренду: Україна; Виробник: Games7Days; Країна-виробник товару: Україна; Габарити: ширина: 11; Габарити: висота: 4; Габарити: довжина: 16; Час гри: до 30 хв.; Вигляд: Карткові ігри; Вік: Від 14-ти років; Гарантія: 14 днів; Матеріал: Комбінований; Тип: Настільна гра; Торгівельна марка: Games7Days; Колір: Різнокольоровий; Розмір виробу: Games7Days; Пол: Унісекс; Упаковка: Картонна коробка; Вікова група: Від 14 років; Кількість гравців: 2-4;
    Приналежність Дітям
    «Діамант» — дотепна та швидка непередбачувана гра, з якою ви переживете неймовірні пригоди. Досліджуйте печеру Такора і знаходите коштовності — але просуйтеся обережно, бо потрапите в біду і втратите все. Діамант кличе вас в експедицію печерою Такора, багатою покладами самоцвітів ... а також смертельно небезпечною колотнечою! Спускайтесь у темні глибини, крок за кроком вирішуючи: продовжувати далі чи обережно винести скарби у безпечний табір. Країна реєстрації бренду: Україна; Виробник: Games7Days; Країна-виробник товару: Україна; Габарити: ширина: 20.5; Габарити: висота: 6; Габарити: довжина: 20.5; Час гри: до 30 хв.; Вік: Від 8-ми років; Гарантія: 14 днів; Матеріал: Комбінований; Тип: Настільна гра; Торгівельна марка: Games7Days; Колір: Різнокольоровий; Розмір виробу: Games7Days; Пол: Унісекс; Упаковка: Картонна коробка; Вікова група: Від 8 років; Кількість гравців: 3-8;
    Приналежність Дітям
    Звірі на війні. Невидимі фронти (Critters At War: Flies, Lies Supplies) - самостійна гра в серії "По всіх фронтах" з новим оформленням. Сама гра дублює видану раніше Air, Land Sea: Spies, Lies Supplies, засновану на сучасному протиборстві країн на незримих фронтах не військових дій: на території економки та розвідки. Звірі на війні. Невидимі фронти повністю повторюють механіку попередньої гри, та її художнє оформлення відноситься до нової серії, присвяченої світові фантастичних тварин. Це робить гру цікавою для ширшого кола. Гумористичні ілюстрації привертають увагу і пропонують поглянути на те, що відбувається під іншим кутом. На фронтах мирного життя Як і в базовій грі, правила гри залишаються колишніми: гравці борються за домінування на трьох «фронтах». Для цього їм потрібно викладати зі своїх сторін у трьох зонах карти та намагатися досягти превалювання, змусивши суперника відступити. При цьому карти в колодах Звірі на війну. Невидимі фронти (Critters At War: Flies, Lies Supplies) мають нові здібності і дійсно змушують гравців відчувати «ігри розуму», коли потрібно передбачити дії суперника і розкрити його задуми. Ігровий процес На початку партії на стіл викладаються три карти фронтів у довільному порядку, присвячені різним фронтам холодної війни: розвідка, економіка, дипломатії. Гравці отримують на руки по 6 карток із 18 карткових колод. Кожна карта у відкритому випадку може бути зіграна лише на свій «фронт», але гравці можуть також грати карту сорочкою вгору, ігноруючи її тип. Крім того, деякі картки можуть "розкрити" інші карти на одному з "фронтів". Гравці ходять по черзі, виконуючи одну з дій: Викласти карту на один із фронтів, використовуючи її здатність (якщо вона є). Викласти карту вниз на будь-який з фронтів. Рятувати. Наприкінці раунду гравці підраховують кількість своїх сил на кожному з фронтів та визначають переможця (йому потрібно здобути перевагу на двох із трьох фронтів). Країна реєстрації бренду: Україна; Виробник: Games7Days; Країна-виробник товару: Україна; Габарити: ширина: 11; Габарити: висота: 4; Габарити: довжина: 16; Час гри: 10 -30 хв.; Вік: Від 14-ти років; Гарантія: 14 днів; Матеріал: Комбінований; Тип: Настільна гра; Торгівельна марка: Games7Days; Колір: Різнокольоровий; Розмір виробу: Games7Days; Пол: Унісекс; Упаковка: Картонна коробка; Вікова група: Від 14 років; Кількість гравців: Для 2-х;