Dolce & Gabbana
Dolce&Gabbana — це Італія, а Італія — це Dolce&Gabbana. Навряд чи знайдеться ще хтось із модельєрів так тісно пов’язаних з рідною країною. Вся їхня робота, всі рекламні кампанії, так чи інакше, є її відображенням та її прославлянням. І робити так можуть тільки талановиті люди. А в тому Доменіко Дольче і Стефано Габбана талановиті немає ні найменших сумнівів, причому в усьому, за що б не бралися, будь то дизайн одягу, мобільних телефонів або навіть автомобілів. Їхнє знайомство відбулося в 1980 році в невеликому ательє, куди вони потрапили на роботу після навчання в Мілані. Об’єднало їх не тільки загальне заняття, але і любов до бароко і італійського кінематографу 50–60-х років минулого століття, а також, напевно, взаємна симпатія, що вилилася потім не тільки в творчий союз, але і життєвий. У 1982 році вони як стилісти відкрили консультаційну студію, де спочатку працювали окремо, а трохи пізніше з фінансових міркувань з’явилася компанія Dolce&Gabbana (назва самої марки пишеться без пробілів — Dolce&Gabbana). У 1985 році відбувся показ першої колекції на Тижні моди в Мілані під назвою Real Women. Воно було цілком виправданим, оскільки в якості моделей виступали знайомі дівчата, хоча пов’язано це було з тим, що Доменіко і Стефано просто не могли професійним моделям заплатити, як, втім, і за оформлення подіуму (в якості фону були використані простирадла, принесені з дому). Критики відгукнулися позитивно, але друга колекція все одно була під загрозою через брак коштів, але виручили батьки Доменіко, позичивши необхідну суму. Після того, як вона була представлена молоді дизайнери змогли відкрити свій перший бутік в Мілані. Відтоді їх постійно супроводжує успіх, якщо не брати до уваги історії з несплатою податків в 2009 році і нещодавно скасованим шоу в Шанхаї. Але всі ці уроки тільки допомагають їм рухатися вперед. Вони дружать з багатьма зірками, створюючи для них наряди. У 1993 році Дольче і Габбана шиють практично вручну за неймовірно короткий термін колекцію з 1500 костюмів для турне Мадонни The Girlie Show, за що отримують зовсім невелику суму через плутанину в договорі. Тим не менш, Мадонна взяла участь в рекламних кампаніях бренду перед святкуванням його 20-річчя. Пенелопа Круз, Скарлетт Йоханссон, Моніка Беллуччі, Ізабелла Росселліні, Міссі Елліотт, Бейонсе, Кайлі Міноуг, Стінг, Меттью Макконахі, Колін Фаррелл — далеко не повний список зірок, які брали участь в рекламних кампаніях і являються обличчям бренду, клієнтів і просто друзів Dolce&Gabbana. Сьогодні це великий Модний будинок, що постійно перебуває в динаміці— одні лінії з’являються, інші закриваються, як, наприклад, було з молодіжною D&G або Casa (рушники та інший текстиль для дому). Але бренд як і раніше залишається одним з найгучніших імен в світі моди, подарувавши йому плаття-бюстьє, рвані джинси, білизняний стиль, тваринний принт і багато іншого, тому число бажаючих купити одяг, взуття, аксесуари, парфумерію Dolce&Gabbana зростає.
Кросівки Dolce&Gabbana — взуття як твір мистецтва
Мабуть, немає більш впізнаваного взуття, і справа не тільки в логотипі Dolce&Gabbana на кедах або туфлях, а імовірніше в креативі, з яким дизайнери підходять до кожної пари. Золоті або срібні, зі стразами і застібками кросівки Dolce&Gabbana як втілення гламуру, або елегантні чорно-білі балетки в класичному стилі — ви завжди з першого погляду зрозумієте, чиї вони. Черевики і чоботи, мокасини і лофери, босоніжки і сандалі, шльопанці і тапочки — це не доповнення до одягу, на думку їхніх авторів, а деталь гардеробу, по якій легко визначити статус власника.
Створення одягу, як створення фільму
Саме так вважають Dolce&Gabbana, створюючи сукні, футболки, джинси, светри, спідниці. «Спочатку ми придумуємо історію, потім розробляємо одяг під неї», — кажуть вони. І в цьому може переконатися кожен, хто хоча б раз бачив рекламний ролик будь-якої з колекцій, до речі, вони ж самі виступають його режисерами. Жіночі та чоловічі колекції Dolce&Gabbana весна-літо і осінь-зима — це дійсно історії, розказані, як це не дивно звучить, за допомогою звичайних курток, пальто, кофт, штанів, суконь, сорочок, спідниць, шортів і костюмів. І кожна деталь в них має значення — довжина сукні до коліна скаже про настрої, а розташування кишень — про характер людини.
Парфуми Dolce&Gabbana (ДольчеендГаббана) навіть для дітей
У жовтні 1992 року був представлений перший жіночий аромат, названий просто Dolce&Gabbana Parfum, який виявився зовсім не простим, а відразу отримав міжнародну премію від Академії парфумерії, як найжіночніший парфум року. З того часу було створено понад двадцять композицій, які виробляються в незмінному вигляді щороку, як туалетна вода DolceGabbana Light Blue, або перевидаються як парфуми The One. У 2009 році світові була представлена лінія косметики Дольче і Габбана, обличчям якої стала Скарлетт Йоханссон. А в 2013 вони здивували туалетною водою для дітей без спирту.
Окуляри і сумки - стильні і вантажні аксесуари
1998 став роком, коли з'явилися перші сонцезахисні окуляри Dolce&Gabbana, трохи пізніше оправи, дизайн яких був не менш креативним. А надихали автрів улюблене бароко і яскраві фарби Італії, при цьому завжди дотримувалась рівновага між декором і функціональністю, що не залишає байдужими шанувальників з усього світу.
2006 рік запам'ятався розширенням лінії аксесуарів - з'явилися сумки Dolce&Gabbana, багато з яких були виконані з відсиланням до анімалістичної колекції. Щороку змінюються тренди, що, звичайно ж, відображається і в дизайні, але завжди в ньому можна побачити класичні деталі, що символізують розкіш і досконалість, властиві бренду, навіть якщо це буде рюкзак.
Крім того, серед аксесуарів ви знайдете ремені, гаманці, хустки. А доповнити свій образ можна прикрасами і годинниками, які теж, як і будь-які речі в колекціях Dolce&Gabbana створені, як фільми. І ми впевнені, що у Дольче і Габбани попереду ще для нас багато різних італійських історій.
А в нашій країні ви можете замовити брендовий одяг, взуття, парфуми й аксесуари Dolce&Gabbana (Дольче Габбана) в інтернет-магазині «Kasta» з доставкою в Київ, Харків, Одесу, Львів, Дніпро, а також інші регіони України. Всі товари сертифіковані. Оригінал гарантується.