triangle

DETEX

|
0 стежать
    ¯\_(ツ)_/¯
    У вас немає обраних фільтрів

    Матеріал – спеціальний міцний пластик HDplast. Без отворів. Встановлюється на всі види будівельних тачок

    Detex Корито оцинковане до тачки 100 л – ідеально підходить для переміщення вантажів до 200 кг, як на дачній ділянці, так і на будівельному майданчику. Корито для тачок, візків оцинковане з завальцованними краями, що дає міцність і стійкість до різних вантажів. Корито виконане з високоякісної оцинкованої сталі (цільнолистового матеріалу), до рами легко кріпиться за допомогою болтових з’єднань. Корито має трапецієподібну форму, що надає йому додаткову жорсткість, а загнуті краї захищають руки людини від порізів. Спереду кузов тачки має заокруглену підняту форму, що дозволяє переміщати рідкі вантажі не розливаючи їх. Передній скіс зручний для вивантаження лад матеріалу, сміття. Конструкція продумана таким чином, що більша частина переміщуваного ваги доводиться на колесо. Характеристика. Матеріал: оцинковане залізо. Об’єм – 100 л. Вантажопідйомність: 200 кг. Товщина металу – 0.6 мм. Висота; 29 см Ширина; 59 см Довжина; 88 см

    Сад-город і госптовари Тачки садові, господарчі Тачка будівельна Тачка строительная Nfxrf, elіdtkmyf Nfxrf cnhjbntkmyfz, Тачка будівельно-садова, Тачка будівельно-садова оцинк., Тачка будівельно-садова оцинк. 1-кол/(кол.PU, Тачка будівельно-садова оцинк. 1-кол/(кол.PU 4х8), Тачка будівельно-садова оцинк. 1-

    Тачка будівельно-садова двоколісна “DETEX” D-22. Ручна тачка з містким кузовом об’ємом до 100 л рідких сумішей (до 180 л сипучих) і максимальною вантажопідйомністю 230 кг. Вантажопідйомність: 230 кг Об’єм корита: 100л Матеріал: оцинкована сталь Колеса: PN - пневматичне

    Тачка будівельно-садова одноколісна “DETEX” D-2 – «легендарна» одноколісна модель від українського виробника Фабрики тачок ДЕТЕКС. Модель D-2 стала візитною карткою фабрики і найпопулярнішою моделлю DETEX на ринку України. Передня опора-зачіп – є «фішкою» цієї моделі, адже упор має дугоподібну форму і потужний зачіп з металевого куточка, що дозволяє точно і безпечно вивантажувати вантаж з тачки. На відміну від схожих упорів від китайських виробників, упор DETEX D-2 не містить отворів в місцях навантаження (в районі кріплення коліс), не деформується і «не відпадає». Ручна тачка з містким кузовом об’ємом до 100 л рідких сумішей (до 180 л сипучих) і максимальною вантажопідйомністю 180 кг. Вантажопідйомність: 180 кг Об’єм корита: 100л Матеріал: оцинкована сталь Колеса: SR - цільнолите (колеса можуть бути виконані в 3-х різних варіантах)

    Тачка будівельно-садова одноколісна: ¶- Товщина корита 0,7 мм; ¶- Шар цинку 100 грам/м2; ¶- Товщина рами 1,2 мм; ¶- Колесо пневматичне на втулці, що забезпечує 100% надійність та тривалість експлуатації у порівнянні ¶з китайськими підшипниками; ¶- Корито об’ємом 85 літрів; ¶- Максимальне навантаження 160 кг; ¶- Вага тачки 11 кг; ¶

    Detex Корито оцинковане до тачки 85 л – ідеально підходить для переміщення вантажів до 180 кг, як на дачній ділянці, так і на будівельному майданчику. Корито для тачок, візків оцинковане з завальцованними краями, що дає міцність і стійкість до різних вантажів. Корито виконане з високоякісної оцинкованої сталі (цільнолистового матеріалу), до рами легко кріпиться за допомогою болтових з’єднань. Корито має трапецієподібну форму, що надає йому додаткову жорсткість, а загнуті краї захищають руки людини від порізів. Спереду кузов тачки має заокруглену підняту форму, що дозволяє переміщати рідкі вантажі не розливаючи їх. Передній скіс зручний для вивантаження лад матеріалу, сміття. Конструкція продумана таким чином, що більша частина переміщуваного ваги доводиться на колесо. Характеристика. Матеріал: оцинковане залізо. Об’єм – 85 л. Вантажопідйомність: 180 кг. Товщина металу – 0.6 мм. Висота; 26 см Ширина; 59 см Довжина; 86 см

    Тачка будівельно-садова одноколісна “DETEX” D-3. Ручна тачка з містким кузовом об’ємом до 100 л рідких сумішей (до 180 л сипучих) і максимальною вантажопідйомністю 200 кг. Вантажопідйомність: 200 кг Об’єм корита: 100л Матеріал: оцинкована сталь Колеса: SR - цільнолите (колеса можуть бути виконані в 3-х різних варіантах)

    Тачка будівельно-садова одноколісна “DETEX” D-2 – «легендарна» одноколісна модель від українського виробника Фабрики тачок ДЕТЕКС. Модель D-2 стала візитною карткою фабрики і найпопулярнішою моделлю DETEX на ринку України. Передня опора-зачіп – є «фішкою» цієї моделі, адже упор має дугоподібну форму і потужний зачіп з металевого куточка, що дозволяє точно і безпечно вивантажувати вантаж з тачки. На відміну від схожих упорів від китайських виробників, упор DETEX D-2 не містить отворів в місцях навантаження (в районі кріплення коліс), не деформується і «не відпадає». Ручна тачка з містким кузовом об’ємом до 100 л рідких сумішей (до 180 л сипучих) і максимальною вантажопідйомністю 180 кг. Вантажопідйомність: 180 кг Об’єм корита: 85л Матеріал: оцинкована сталь Колеса: PN - пневматичне

    ачка будівельна DETEX D-22 – ексклюзивна двоколісний модель від українського виробника Фабрики тачок Детекс. Конструктивно D-22 побудована на платформі популярної моделі D-2, від якої вона взяла оригінальну конструкцію з оптимальним в роботі переднім упором. Саме наявність переднього упору-зачіпу відрізняє DETEX D-22 від багатьох моделей двоколісних тачок присутніх на ринку. Передня опора-зачіп дозволяє точно і безпечно вивантажувати вантаж з тачки. На відміну від схожих упорів від китайських виробників, упор DETEX D-22 не містить отворів в місцях навантаження (в районі кріплення коліс), не деформується і «не відпадає». Наявність 2-х коліс збільшує вантажопідйомність тачки до 200 кг, підвищує стійкість та зменшує навантаження на руки. З іншого боку, ця модель менш маневрена в порівнянні з тачкою D-2.

    Тачка будівельно-садова одноколісна “DETEX” D-3. Ручна тачка з містким кузовом об’ємом до 100 л рідких сумішей (до 180 л сипучих) і максимальною вантажопідйомністю 200 кг. Вантажопідйомність: 200 кг Об’єм корита: 100л Матеріал: оцинкована сталь Колеса: PU - поліуретанові

    Тачка будівельна DETEX D-1 від українського виробника Фабрики тачок Детекс – «класика» в світі сучасних тачок. Тачка D-1 – популярна модель тачки не лише в Україні, але і в Європі (експортується Фабрикою тачок ДЕТЕКС в ЄС). Конструктивно тачка DETEX D-1 порівнянна з одноколісною моделлю тачки Limex Standard хорватського виробника Altrad-Limex. Організоване виробництво в Україні дозволило зробити дану модель доступною за ціною мільйонам українських споживачів. Візок будівельний DETEX D-1 можна транспортувати в зібраному або розібранному вигляді. Для збирання тачки D-1 необхідний наступний інструмент: Викрутка фігурна типу PH/PZ розміром 3-4 Ключ ріжковий або шестигранний розміром 13 та 17. ПОРЯДОК СКЛАДАННЯ ТАЧКИ DETEX D-1 Прикрутити низ корита до рами за допомогою 4-х болтів і гайок M8 (болти з боку корита). Прикрутити упор передній до рами і корита з допомогою 3-х болтів M8 і гайок M8. Вставте вісь в колесо Прикрутіть колесо до кронштейнів в передній частині рами (за допомогою шайб і гайок M10 зафіксуйте вісь колеса). Закрутіть/затягніть всі кріплення. Перевірте тиск в пневматичному колесі (при необхідності відрегулюйте для власних потреб 1,5-2,0 атм.) Тачка готова до експлуатації. ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЯ ТАЧКИ D-1 Тачка призначена для експлуатації та зберігання в наступних умовах: температура навколишнього середовища від мінус 30 °С до плюс 50 °С; відносна вологість повітря до 80% при 25 °С. Перед використанням перевірте затягування всіх кріплень. Після застосування очистіть вузли від бруду, розчину, промийте кузов водою і просушіть. Періодично перевіряйте тиск повітря в шині, яке повинно бути в межах 1,8 – 2 атм. Змастить підшипник/втулку всередині колеса перед складанням, періодично змащуйте під час експлуатації. Для цілісності різьблення гвинтових з’єднань, їх захисту від іржі під час експлуатації періодично змащуйте їх машинним маслом або солідолом. Зберігайте тачку в очищеному стан

    Тачка будівельно-садова одноколісна “DETEX” D-2 – «легендарна» одноколісна модель від українського виробника Фабрики тачок ДЕТЕКС. Модель D-2 стала візитною карткою фабрики і найпопулярнішою моделлю DETEX на ринку України. Передня опора-зачіп – є «фішкою» цієї моделі, адже упор має дугоподібну форму і потужний зачіп з металевого куточка, що дозволяє точно і безпечно вивантажувати вантаж з тачки. На відміну від схожих упорів від китайських виробників, упор DETEX D-2 не містить отворів в місцях навантаження (в районі кріплення коліс), не деформується і «не відпадає». Ручна тачка з містким кузовом об’ємом до 100 л рідких сумішей (до 180 л сипучих) і максимальною вантажопідйомністю 180 кг. Вантажопідйомність: 180 кг Об’єм корита: 85л Матеріал: оцинкована сталь Колеса: PN - пневматичне

    Тачка будівельно-садова одноколісна “DETEX” D-3. Ручна тачка з містким кузовом об’ємом до 100 л рідких сумішей (до 180 л сипучих) і максимальною вантажопідйомністю 200 кг. Вантажопідйомність: 200 кг Об’єм корита: 100л Матеріал: оцинкована сталь Колеса: PN - пневматичне

    Тачка будівельно-садова одноколісна: ¶- Товщина корита 0,7 мм; ¶- Шар цинку 100 грам/м2; ¶- Товщина рами 1,2 мм; ¶- Колесо пневматичне на втулці, що забезпечує 100% надійність та тривалість експлуатації у порівнянні ¶з китайськими підшипниками; ¶- Корито об’ємом 85 літрів; ¶- Максимальне навантаження 160 кг; ¶- Вага тачки 11 кг; ¶

    Тачка D-1 – популярна модель тачки не лише в Україні, але і в Європі (експортується Фабрикою тачок ДЕТЕКС в ЄС). Конструктивно тачка DETEX D-1 порівнянна з одноколісною моделлю тачки Limex Standard хорватського виробника Altrad-Limex. Організоване виробництво в Україні дозволило зробити дану модель доступною за ціною мільйонам українських споживачів. Візок будівельний DETEX D-1 можна транспортувати в зібраному або розібранному вигляді. Для збирання тачки D-1 необхідний наступний інструмент: Викрутка фігурна типу PH/PZ розміром 3-4 Ключ ріжковий або шестигранний розміром 13 та 17. ПОРЯДОК СКЛАДАННЯ ТАЧКИ DETEX D-1 Прикрутити низ корита до рами за допомогою 4-х болтів і гайок M8 (болти з боку корита). Прикрутити упор передній до рами і корита з допомогою 3-х болтів M8 і гайок M8. Вставте вісь в колесо Прикрутіть колесо до кронштейнів в передній частині рами (за допомогою шайб і гайок M10 зафіксуйте вісь колеса). Закрутіть/затягніть всі кріплення. Перевірте тиск в пневматичному колесі (при необхідності відрегулюйте для власних потреб 1,5-2,0 атм.) Тачка готова до експлуатації. ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЯ ТАЧКИ D-1 Тачка призначена для експлуатації та зберігання в наступних умовах: температура навколишнього середовища від мінус 30 °С до плюс 50 °С; відносна вологість повітря до 80% при 25 °С. Перед використанням перевірте затягування всіх кріплень. Після застосування очистіть вузли від бруду, розчину, промийте кузов водою і просушіть. Періодично перевіряйте тиск повітря в шині, яке повинно бути в межах 1,8 – 2 атм. Змастить підшипник/втулку всередині колеса перед складанням, періодично змащуйте під час експлуатації. Для цілісності різьблення гвинтових з’єднань, їх захисту від іржі під час експлуатації періодично змащуйте їх машинним маслом або солідолом. Зберігайте тачку в очищеному стані в сухому приміщенні, недоступному для дітей. Р

    Тачка будівельно-садова одноколісна “DETEX” D-2 – «легендарна» одноколісна модель від українського виробника Фабрики тачок ДЕТЕКС. Модель D-2 стала візитною карткою фабрики і найпопулярнішою моделлю DETEX на ринку України. Передня опора-зачіп D-22 – є «фішкою» цієї моделі, адже упор має дугоподібну форму і потужний зачіп з металевого куточка, що дозволяє точно і безпечно вивантажувати вантаж з тачки. На відміну від схожих упорів від китайських виробників, упор DETEX D-2 не містить отворів в місцях навантаження (в районі кріплення коліс), не деформується і «не відпадає». Ручна тачка з містким кузовом об’ємом до 100 л рідких сумішей (до 180 л сипучих) і максимальною вантажопідйомністю 180 кг. Дана модель доступна в різній конфігурації об’єму корита, типу коліс.

    Шинокомплект DETEX TIPN-4x8 - покришка з камерою в упаковці

    Колесо DW-SR 4*8 цільнолите металевий диск на підшипнику Характеристики: Діаметр колеса – 400 мм Діаметр осі – 16 мм. Макс. навантаження – 220 кг Переваги цільнолитих коліс: Колесо без проколів (не має повітря в зв’язку з чим не боїться проколів). Стійке до механічних пошкожень. Витримує високі навантаження. Недоліки цільнолитих коліс: Гірші амортизаційні властивості порівняно з пневматичними. Незмінна гумова частина (шина). Застосування: Широко застосовується на будмайданчиках, на зварювальних постах і в сільському господарстві. Найкраще підходить для рівних поверхонь.

    Колесо DW-PN408-MB-2PR пневматичне 4.0x8 металевий диск на підшипнику ТИП КОЛЕСА: пневматичне з камерою (PN) ДИСК: металевий суцільнозварний (M) ТИП ПІДШИПНИКА: підшипник кульковий (B) РОЗМІРИ: 4.0x8 Колесо: D 40 см, Вісь: d 14 мм ВАГА: 2,4 кг