triangle

    Emporio Armani, Ralph Lauren, MOSCHINO JEANS

    Преміальні знижки. Модний одяг, аксесуари, білизна

    Акція закінчилася!
    Категорія
    Приналежність
    Вид
    Розмір
    Колір
    Бренд
    Ціна
    від
    до
    Розмір сумки/валізи
    Країна бренду
    Застібка
    Комір
    Склад
    Крій
    Декор
    Фасон
    Особливість
    Довжина виробу
    Капюшон
    Висота посадки
    Матеріал
    Кількість основних відділень
    Країна виробництва
    Візерунок
    Тип ручки
    Тип кишень
    Сезонність
    Фасон рукава
    Стиль
    Фактура
    Довжина рукава
    Тип
    Матеріал верху
    ¯\_(ツ)_/¯
    У вас немає обраних фільтрів
    кешбек від 9 ₴
    розстрочка
    -74%

    Emporio Armani – молодіжна лінія одягу та аксесуарів італійського Модного дому Giorgio Armani. Вік цільової аудиторії бренду – від 20 до 35 років. Продукція лінії Emporio Armani демонструється на Тижні моди Pret-a-porter та продається у більш ніж 140 фірмових бутіках по всьому світу.
    кешбек від 10 ₴
    розстрочка
    -49%
    Склад 100% бавовна / Колір Світло-сірий / Фактура Гладка / Фасон Кюлот
    Emporio Armani - молодіжна лінія одягу і аксесуарів італійського Модного дому Giorgio Armani. Вік цільової аудиторії бренду - від 20 до 35 років. Продукція лінії Emporio Armani демонструється на Тижні моди Pret-a-porter і продається більш ніж в 140 фірмових бутиках по всьому світу.
    кешбек від 10 ₴
    розстрочка
    -83%

    Італійський бренд Moschino є уособленням оригінальності, свіжих модних тенденцій, іронічного дизайну і щирою сміливості. Під відомим брендом випускається зручний повсякденний одяг, цікаві аксесуари, взуття і елітна парфумерія. Сьогодні Moschino займає почесне місце серед будинків моди: у бренду є своя неповторна історія, свій стиль і своя публіка. Бренд має 3 основних лінії - The Moschino, Moschino Cheap & Chic і Love Moschino. Можна сказати, що лінія Love від Moschino наймолодша: у 2008 році була скасована лінія Moschino Jeans, і замість неї було вирішено випускати Love. Незважаючи на зміну назви, колекції цього підрозділу будинку моди не змінили стилю - речі залишилися такими ж еклектичними, як були раніше.
    кешбек від 10 ₴
    розстрочка
    -83%

    Італійський бренд Moschino є уособленням оригінальності, свіжих модних тенденцій, іронічного дизайну і щирою сміливості. Під відомим брендом випускається зручний повсякденний одяг, цікаві аксесуари, взуття і елітна парфумерія. Сьогодні Moschino займає почесне місце серед будинків моди: у бренду є своя неповторна історія, свій стиль і своя публіка. Бренд має 3 основних лінії - The Moschino, Moschino Cheap & Chic і Love Moschino. Можна сказати, що лінія Love від Moschino наймолодша: у 2008 році була скасована лінія Moschino Jeans, і замість неї було вирішено випускати Love. Незважаючи на зміну назви, колекції цього підрозділу будинку моди не змінили стилю - речі залишилися такими ж еклектичними, як були раніше.
    кешбек від 9 ₴
    розстрочка
    -49%
    Склад 57% бавовна, 38% модал, 5% еластан / Колір Світло-рожевий / Фактура Гладка / Фасон Бразиліана
    Emporio Armani - молодіжна лінія одягу і аксесуарів італійського Модного дому Giorgio Armani. Вік цільової аудиторії бренду - від 20 до 35 років. Продукція лінії Emporio Armani демонструється на Тижні моди Pret-a-porter і продається більш ніж в 140 фірмових бутиках по всьому світу.
    кешбек від 9 ₴
    розстрочка
    -49%
    Склад 95% бавовна, 5% еластан / Колір Білий / Фактура Гладка / Фасон Кюлот
    Emporio Armani - молодіжна лінія одягу і аксесуарів італійського Модного дому Giorgio Armani. Вік цільової аудиторії бренду - від 20 до 35 років. Продукція лінії Emporio Armani демонструється на Тижні моди Pret-a-porter і продається більш ніж в 140 фірмових бутиках по всьому світу.
    кешбек від 9 ₴
    розстрочка
    -49%
    Склад 80% поліамід, 20% еластан / Колір Світло-рожевий / Фактура Гладка / Фасон Стрінги
    Emporio Armani - молодіжна лінія одягу і аксесуарів італійського Модного дому Giorgio Armani. Вік цільової аудиторії бренду - від 20 до 35 років. Продукція лінії Emporio Armani демонструється на Тижні моди Pret-a-porter і продається більш ніж в 140 фірмових бутиках по всьому світу.
    кешбек від 15 ₴
    розстрочка
    -91%
    Колір Синій
    Iceberg - марка з Італії, яка спеціалізується на створенні одягу, взуття, аксесуарів. У 1974 році подружжя Джиліан Марчіні і Сільвано Джерані створили бренд, якому судилося стати всесвітньо відомим. Тепер це одна з основних марок, яка пропонує модникам в різних країнах стильну вуличну моду. Починаючи з дати заснування і до сьогоднішнього дня основним стилем колекцій марки є sport fashion. У них поєднуються оригінальний дизайн і неперевершена якість Італії. Компанія веде контроль за всіма етапами виробництва і постійно тестує свої товари на відповідність міжнародним стандартам. Основними матеріалами для створення одягу Iceberg є шерсть, мереживо, денім, льон, шовк, трикотаж. Для декорована моделей використовуються різноманітні типи екзотичної шкіри, деталі з металу, каміння, скло і хутро. Варто відзначити, що деякі операції під час створення виробів все ще продовжують проводитися вручну.
    кешбек від 15 ₴
    розстрочка
    -49%
    Колір М'ятний / Матеріал Поліамід, Трикотаж / Тип чашечки Формована / Фактура Гладка / Країна бренду Італія
    Emporio Armani - молодіжна лінія одягу і аксесуарів італійського Модного дому Giorgio Armani. Вік цільової аудиторії бренду - від 20 до 35 років. Продукція лінії Emporio Armani демонструється на Тижні моди Pret-a-porter і продається більш ніж в 140 фірмових бутиках по всьому світу.
    кешбек від 10 ₴
    розстрочка
    -83%
    Склад 80% поліамід, 20% еластан / Колір Білий / Фактура Гладка / Фасон Бікіні
    Італійський бренд Moschino є уособленням оригінальності, свіжих модних тенденцій, іронічного дизайну і щирою сміливості. Під відомим брендом випускається зручний повсякденний одяг, цікаві аксесуари, взуття і елітна парфумерія. Сьогодні Moschino займає почесне місце серед будинків моди: у бренду є своя неповторна історія, свій стиль і своя публіка. Бренд має 3 основних лінії - The Moschino, Moschino Cheap & Chic і Love Moschino. Можна сказати, що лінія Love від Moschino наймолодша: у 2008 році була скасована лінія Moschino Jeans, і замість неї було вирішено випускати Love. Незважаючи на зміну назви, колекції цього підрозділу будинку моди не змінили стилю - речі залишилися такими ж еклектичними, як були раніше.
    кешбек від 15 ₴
    розстрочка
    -40%
    Колір Білий / Матеріал Бавовна, Трикотаж / Тип чашечки Формована / Фактура Гладка / Країна бренду Італія
    Emporio Armani - молодіжна лінія одягу і аксесуарів італійського Модного дому Giorgio Armani. Вік цільової аудиторії бренду - від 20 до 35 років. Продукція лінії Emporio Armani демонструється на Тижні моди Pret-a-porter і продається більш ніж в 140 фірмових бутиках по всьому світу.
    кешбек від 10 ₴
    розстрочка
    -83%
    Колір Чорний / Матеріал Вовна / Висота посадки Висока талія / Візерунок Однотонний / Стиль Кежуал
    Італійський бренд Moschino є уособленням оригінальності, свіжих модних тенденцій, іронічного дизайну та щирої сміливості. Під відомим брендом випускається зручний повсякденний одяг, цікаві аксесуари, взуття та елітна парфумерія. Сьогодні Moschino займає почесне місце серед будинків моди: бренд має свою неповторну історію, свій стиль і свою публіка. Бренд має 3 основні лінії - The Moschino, Moschino Cheap&Chic та Love Moschino. Можна сказати, що лінія Love від Moschino наймолодша: у 2008 році було скасовано лінію Moschino Jeans, і замість неї було вирішено випускати Love. Незважаючи на зміну назви, колекції цього підрозділу будинку моди не змінили стилю – речі залишилися такими ж еклектичними, як були раніше. На розмір 40: довжина внутрішнього шва 88 см, ширина по низу виробу (напівобхват) 10 см.
    кешбек від 15 ₴
    розстрочка
    -74%
    Колір Жовтий / Матеріал Бавовна, Трикотаж / Візерунок Малюнок / Стиль Кежуал
    Iceberg - марка з Італії, яка спеціалізується на створенні одягу, взуття, аксесуарів. У 1974 році подружжя Джиліан Марчіні і Сільвано Джерані створили бренд, якому судилося стати всесвітньо відомим. Тепер це одна з основних марок, яка пропонує модникам в різних країнах стильну вуличну моду. Починаючи з дати заснування і до сьогоднішнього дня основним стилем колекцій марки є sport fashion. У них поєднуються оригінальний дизайн і неперевершена якість Італії. Компанія веде контроль за всіма етапами виробництва і постійно тестує свої товари на відповідність міжнародним стандартам. Основними матеріалами для створення одягу Iceberg є шерсть, мереживо, денім, льон, шовк, трикотаж. Для декорована моделей використовуються різноманітні типи екзотичної шкіри, деталі з металу, каміння, скло і хутро. Варто відзначити, що деякі операції під час створення виробів все ще продовжують проводитися вручну. На розмір 42 довжина виробу 63 см.
    кешбек від 15 ₴
    розстрочка
    -83%
    Колір Білий / Стиль Кежуал
    Італійська марка PINKO - нове і незвичайне явище в моді. Талановиті дизайнери втілюють в своїх колекціях найсміливіші ідеї. А їх фантазії припадають до смаку досвідченим модницям шоу-бізнесу. PINKO - це відповідь на потреби моди для незалежної, сильної і привабливої жінки, прекрасно усвідомлює свою жіночність і навмисної рішуче висловлювати її, в тому числі - і особливо - через свій особистий смак в одязі. Колекціям властивий унікальний, еклектичний, оригінальний і дуже сучасний стиль, в якому знаходять відображення своєї індивідуальності жінки всього світу. Жінки, завдяки яким рік за роком бренд зміцнюється, розвивається і досягає все більших успіхів на світовому рівні. Видатні іміджмейкери і кращі фотографи брали участь у створенні іміджу PINKO через рекламні кампанії, які зробили бренд впізнаваним в усьому світі: Террі Річардсон, Стівен Кляйн і Хаві Гордо знімали моделей такого рівня, як Наомі Кемпбелл, Елль Макферсон, Кармен Касс, Єва Герцигова, Алессандра Амбросіо , Кейт Босуорт, Сара Сампайо, Барбара Палвін і Стелла Максвелл.
    кешбек від 9 ₴
    розстрочка
    -83%

    Blugirl (Блугёрл) - популярний італійський бренд модного одягу, це інша обличчя Будинки 'Blumarine', його більш неформальна сторона. Колекція була розроблена спеціально для того, щоб передати ідеал жіночої краси через перевірений часом стиль Будинки 'Blumarine', однак на цей раз для молодих жінок від 15 до 35 років, які мають прекрасне почуття стилю, прекрасний смак і любов до італійської моді. Шорти піжамні.
    кешбек від 7 ₴
    розстрочка
    -48%
    Склад 95% бавовна, 5% еластан / Колір Білий / Фактура Гладка / Фасон Трусики-шорти
    Emporio Armani - молодіжна лінія одягу і аксесуарів італійського Модного дому Giorgio Armani. Вік цільової аудиторії бренду - від 20 до 35 років. Продукція лінії Emporio Armani демонструється на Тижні моди Pret-a-porter і продається більш ніж в 140 фірмових бутиках по всьому світу.
    кешбек від 12 ₴
    розстрочка
    -39%
    Склад 95% бавовна, 5% еластан / Колір Чорно-білий / Фактура Гладка / Фасон Бразиліана
    Emporio Armani - молодіжна лінія одягу і аксесуарів італійського Модного дому Giorgio Armani. Вік цільової аудиторії бренду - від 20 до 35 років. Продукція лінії Emporio Armani демонструється на Тижні моди Pret-a-porter і продається більш ніж в 140 фірмових бутиках по всьому світу.
    кешбек від 16 ₴
    розстрочка
    -83%
    Колір Темно-синій / Візерунок Однотонний / Фактура Гладка / Застібка На блискавці / Сезонність Демісезон / Матеріал Вовна, Поліестер / Склад 50% шерсть, 50% поліестер
    Iceberg - марка з Італії, яка спеціалізується на створенні одягу, взуття, аксесуарів. У 1974 році подружжя Джиліан Марчіні і Сільвано Джерані створили бренд, якому судилося стати всесвітньо відомим. Тепер це одна з основних марок, яка пропонує модникам в різних країнах стильну вуличну моду. Починаючи з дати заснування і до сьогоднішнього дня основним стилем колекцій марки є sport fashion. У них поєднуються оригінальний дизайн і неперевершена якість Італії. Компанія веде контроль за всіма етапами виробництва і постійно тестує свої товари на відповідність міжнародним стандартам. Основними матеріалами для створення одягу Iceberg є шерсть, мереживо, денім, льон, шовк, трикотаж. Для декорована моделей використовуються різноманітні типи екзотичної шкіри, деталі з металу, каміння, скло і хутро. Варто відзначити, що деякі операції під час створення виробів все ще продовжують проводитися вручну. На розмір S довжина виробу 38 см, довжина рукава 66 см.
    кешбек від 15 ₴
    розстрочка
    -91%
    Колір Синій / Висота посадки Низька талія / Візерунок Однотонний / Стиль Денім
    Dolce & Gabbana - не просто одяг або аксесуари. Це стиль життя, це відчуття і індивідуальність, особлива культура і традиції сексуальної розкоші. Одяг та аксесуари, виконані у відносно строгому стилі відповідно до довгостроковими модними трендами. Компанія також випускає окуляри, дамські сумочки, годинник і косметику. Компанія Dolce & Gabbana має дві центральні лінії з деякими певними відмінностями - Dolce & Gabbana і D & G. D & G - за задумом модельєрів, ця лінія задає моду, а не слід їй. В основному це годинник і повсякденна модний одяг, виконана в "міському" стилі.
    кешбек від 15 ₴
    розстрочка
    -91%
    Колір Чорний / Фасон Джемпер / Візерунок Смужка / Стиль Кежуал / Довжина рукава Довгий
    CNC – це італійський модний бренд молодіжного одягу, який також відомий як COSTUME NATIONAL. Одяг, що випускається під торговою маркою CNC - це композит із гламуру, епатажу, абсурду та аристократичних ліній. Вона чудово підкреслює сексуальність та емоційну натуру. Сам бренд з'явився у 1986 році у відомому модному місті Мілан, і був заснований братами Ennio та Carlo Capasa. Донедавна "фішкою" бренду було глобальне використання чорного кольору, проте зараз у створення колекцій використовуються й інші відтінки. На думку модельєра, одяг має не просто носитися, а створювати людині гарний настрій, слугувати антидепресантом. На розмір XXXL довжина виробу 77 см, довжина рукава 75 см.
    кешбек від 11 ₴
    розстрочка
    -83%
    Колір Світло-бежевий / Матеріал Бавовна / Висота посадки Середня талія / Візерунок Однотонний / Стиль Кежуал
    Blugirl (Блугёрл) - популярний італійський бренд модного одягу, це інша обличчя Будинки 'Blumarine', його більш неформальна сторона. Колекція була розроблена спеціально для того, щоб передати ідеал жіночої краси через перевірений часом стиль Будинки 'Blumarine', однак на цей раз для молодих жінок від 15 до 35 років, які мають прекрасне почуття стилю, прекрасний смак і любов до італійської моді.
    кешбек від 13 ₴
    розстрочка
    -91%
    Колір Блакитний
    Торгова марка Just Cavalli (Джаст Каваллі) має велику популярність. Даний бренд є еталоном сучасного стилю. Модні речі від Just Cavalli (Джаст Каваллі) бажають мати як прекрасні панянки, так і представники сильної статі. Популярний бренд з Італії здатний виконати побажання всіх покупців. Асортимент Just Cavalli (Джаст Каваллі) настільки великий, що в ньому можна знайти все, що необхідно для створення чудового стильного образу. Колекції цієї відомої в усьому світі торгової марки регулярно поповнюються чудовими новинками, відповідними самим останнім тенденціям fashion-індустрії. Бренд Just Cavalli (Джаст Каваллі) пропонує елітні вироби, доступні не всім. Проте, шанувальники стилю, які бажають виглядати воістину чарівно і елегантно, обов'язково набувають кілька предметів гардероба, розроблених знаменитим італійцем Роберто Каваллі.
    кешбек від 21 ₴
    розстрочка
    -48%

    Насамперед, Tommy Hilfiger — це технологічний одяг для активного відпочинку. З іншого боку, яскраві кольори та велика кількість трикотажу роблять марку привабливою для прихильників стилю casual. З моменту свого заснування компанія завжди вважала якість одним із найважливіших елементів успіху. Щодня в спеціальному дослідницькому центрі, створеному Tommy Hilfiger, вивчають нові технологічні матеріали. Шорти з тонкої бавовни від Tommy Hilfiger з вишитим логотипом. Кишені на блискавці. Склад: 100% бавовна Колір: чорний Країна бренда: США Країна-виробник: Шрі-Ланка
    кешбек від 12 ₴
    розстрочка
    -48%
    Колір Кораловий / Матеріал Поліамід, Трикотаж / Тип чашечки Формована / Фактура Гладка / Країна бренду Італія
    Emporio Armani - молодіжна лінія одягу і аксесуарів італійського Модного дому Giorgio Armani. Вік цільової аудиторії бренду - від 20 до 35 років. Продукція лінії Emporio Armani демонструється на Тижні моди Pret-a-porter і продається більш ніж в 140 фірмових бутиках по всьому світу.